Vaak bu'j te bang!
Hoop dat het nu definitief opgelost is en dat ik pas bij een normale beurt weer naar de dealer hoef.
>> Signature?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Sinds kort ben ik bezig om de lifestyles weer netjes te krijgen.
Hier tot zo ver.. dit was de ergste velg die bijna rondom stoeprand schade had en compleet geoxideerd was.
Plannen...op het moment heb ik in mijn hoofd zitten om de randen niet te polijsten omdat ik geen zin heb om om de dag te gaan poetsen.. blegh..:P maar de rand velgen zilver te maken en het hart antraciet, maar of het gaat gebeuren moet ik nog even een paar nachtjes over slapen, eerst maar is zorgen dat ze allemaal glad zijn
En weg is die lelijke kras
Blij Met Wilco
Mja, opzich.. De meeste onderdelen aan de voorkant heeft hij gewoon over kunnen zetten (motor/bak, ophanging), remmen heeft-ie allemaal over kunnen zetten, velgen en banden wss ook... Hij moest alleen ff een nieuwe auto hebben voor de achterkant eigenlijk. Als je dan gewoone en schadeauto zoekt waarvan de voorkant in puin ligt...
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dit na aanleiding van dit belgische topic:
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=41408
En deze handleiding:
http://www.babybmw.net/fo...ed_numberplate_lights.pdf
Zou mooi aansluiten bij mijn verlichte deurgrepen en is zelf makkelijk te fixen lijkt het.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ioniq 5 P45
Ze kosten € 10.85 p/st incl. btw. Heb er 2 nodig.
Ik ga het gewoon proberen. Lijkt me mooi icm mijn verlichte deurgrepen.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Lekker belangrijk natuurlijk, maar hij is flink auto fan en heeft een kleine verzameling. Hij neemt zijn M3 mee (1 1/2 jaar oud). Op zich leuk, maar hij heeft er 3 maanden geleden bij een tuner in Zweden 2 turbo's op laten schroeven
Zal wel even een foto van onder de kap maken

Ik reed gister nog achter een M3 (E92) en hij ging heel hard
[ Voor 37% gewijzigd door YoshiBignose op 01-02-2010 21:33 ]
Facts don't care about your feelings
Een hobby is een hobby heYoshiBignose schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:31:
Waaat +200 pk? Ziek... is 4,6 sec. nog niet snel genoeg
Ik reed gister nog achter een M3 (E92) en hij ging heel hard
In een MacBook? liever niet...PWM schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:33:
[...]
Een hobby is een hobby heEen Celeron 2Ghz is ook voldoende voor de meesten hier
Advies of actie nodig in de boomverzorging? Pruning boomverzorging
Distributieriem
Spanrol
V-snaar
Spanningsregelaar dynamo
Oliefilter
Startmotor (2e hands)
5L 15W40
10L KVS -26 graden
Waterpomp (2e hands)
Wordt er gelijk bij mee vervangen.
2e hands waterpomp? Zou je dat wel doen?418O2 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:28:
Mijn startmotor is kapot... Ga mijn auto zaterdag laten fiksen door een e30fansite forumlid.
Distributieriem
Spanrol
V-snaar
Spanningsregelaar dynamo
Oliefilter
Startmotor (2e hands)
5L 15W40
10L KVS -26 graden
Waterpomp (2e hands)
Wordt er gelijk bij mee vervangen.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
En als het weer een beetje weer is, ga ik wat aan de rotterij doen.
leeg
maar bmw kenners, doe eens een gok welke versie dit zou kunnen zijn. Ik neem aan niet ouder dan 4 jaar en zo ver ik weet niet jonger dan 1 jaar. Zeg 2006-2009.Nu zag ik op wiki dat de 318 touring (E91?) in zomer 2008 een facelift kreeg, de E91 LCI. Maar verder komt het er dus op neer dat het gewoon de laatste versie is, toch? (niet de Fnogwattes). Verder is het een benzine
geeft nog steeds redelijk veel 318's op autoweek carbase. Ik wil alvast gokken wat de cataloguswaarde is om de bijtelling te berekenen. Just curous. Wel een vette bak overigens
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Kijk anders ook even op de site van unive en doe een premieberekening voor een autoverzekering. Daar kun je het type auto selecteren en deze geeft dan de oorspronkelijke nieuwprijs.Jazzper schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:52:
ik dacht zelf n.a.v. autoweek alles tussen 36K en 43K dus dat is nogal een gat. Zeker leuke bak, maar om nou "just because" helemaal leeg te lopen op maandlasten voor een dikkere bak past ons ook niet echt. Nou ja alternatieven zijn 407SW, passat variant of focus. Dan is die 318 het coolst maar ook het duurst. Zelf ben ik ook nog wel gecharmeerd van de 407 (zie sig voor logica). Maar we dwalen af.
Divide and conquer.
Ed!418O2 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:56:
Het is de E30 goeroe (zo wordt hij genoemd). Kan het hem wel even vragen.
Bah, ik heb een paar maanden de roest aan de wielkasten laten lassen, begint het nu weer flink te roesten. Maar eens kijken of ik er binnenkort mee terug kan, want dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Jazzper op 02-02-2010 21:28 ]
1 ding is zeker; ik zou nevernooit bijtelling over zo'n bedrag betalen voor een niet-nieuwe auto.
Of je wacht nog even en gaat voor de Dynavin DVN-E46:Reloader schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:07:
[...]
eeh, pioneer?
als je het dan goed wil doen pak je MK4 navigatie...:P
anyway ik ga gewoon voor de cd speler, navi is me veeeeeeeeel te duur..
Deze dus
[afbeelding]
hoe is jullie verbruik eigenlijk?
mijn nieuwe 323Ci:
[afbeelding]

Specs:
- 7 inch Full Digital LCD, Resolutie: 800x480, Touch screen
- GPS Navigatie,
- FM/AM Tuner(RDS),
- Bluetooth,
- IPOD Interface,
- DVB-T receiver
- Windows CE
- SD Card / IPod /USB
Nee, halverwege februari schijnt het nu te worden. Ze hebben hem aangepast zodat hij nog meer OEM lijkt (oranje verlichting, zelfde lettertype knoppen).418O2 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:41:
Istie nog steeds niet uit?
En wat gaat hij kosten?
Prijs met een group-buy zou rond de 550 euro kunnen worden lees ik op overige fora.
Dan past ie ook in een e39 dunkt mij?418O2 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:15:
Voor een e46 is het super inderdaad. Ben wel benieuwd naar het OS, of dat wel lekker werkt.
Ik had namelijk een CD Wisselaar geregeld omdat ik nog casettes heb alleen had ik geen bekabeling in de kofferbak achter het linker schrootje.
Dacht dat die er standaard zat.
[ Voor 27% gewijzigd door RedHat op 03-02-2010 09:22 ]
Verwijderd
Het ziet er allemaal erg goed uit. Heeft BMW ook iets zoals Audi (Vag-com), dat je via de boordcomputer kunt zien wat er allemaal niet goed werkt?
Ja, volgens mij wel. Als ik bij de BMW dealer binnenkom en ze mijn sleutel geef kunnen ze daar al aan zien wat mijn auto te klagen heeft, incl ruitenwisservloeistof enzoVerwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:17:
http://www.autoweek.nl/oc...tal=139&id=2MF57&cache=no
Het ziet er allemaal erg goed uit. Heeft BMW ook iets zoals Audi (Vag-com), dat je via de boordcomputer kunt zien wat er allemaal niet goed werkt?
Dat heeft een e36 niet.zneek schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:41:
[...]
Ja, volgens mij wel. Als ik bij de BMW dealer binnenkom en ze mijn sleutel geef kunnen ze daar al aan zien wat mijn auto te klagen heeft, incl ruitenwisservloeistof enzo
Met zulke 3-series moet je echt extreem voorzichtig zijn, daarvan rijdt zoveel rommel rond..
ieeuw... hout in het interieur... Ik blijf dat echt zo lelijk vinden bij een niet-"Klassieke" auto...418O2 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:35:
[...]
Dat heeft een e36 niet.
Met zulke 3-series moet je echt extreem voorzichtig zijn, daarvan rijdt zoveel rommel rond..
Op zich ziet hij er wel goed uit, maar let ook op met schades e.d. Het is geen sjonnie-bak in ieder geval (niet verlaagd, geen rare spoilers, geen boom-box achterin, etc), dus afgeragt is niet direct een issue.
De dealer kan bij de E36 nog geen history-check doen, dus de papieren moeten wel in orde zijn. Bij de boekjes moet een onderhoudsboekje aanwezig zijn, met elke de 15 en 20k een beurt. Is dat er niet, dan zal ik al heel wat kritischer worden over het weggedrag en de motor. Verder, voor je de auto start, check even of deze wel echt koud is, anders kunnen startproblemen verstopt zijn (om even met de woorden van Mike Brewer van Wheeler Dealers te spreken), en let op roest van de achterspatborden en dorpels (een bekende kwaal van alle E36's behalve de Compact).
In mijn vriendenkring is het BMW-aandeel sinds vorige week weer toegenomen
Eigenlijk moeten we nog een keer een mini-meet opzetten om ze allemaal bij elkaar te krijgen.
Sowieso zullen 4 van de 5 BMW's (2 van de 1-series en de beide Compacts) regelmatig op dezelfde parkeerplaats te vinden zijn (bij de klimhal) en we hebben al het voornemen een keer te zorgen dat ze alle vier op een rijtje komen te staan
Ik heb afgelopen vrijdag de 4-deurs 1-serie eens goed kunnen vergelijken met de E36 Compact, en ze verschillen qua maatvoering helemaal niet zoveel (en dus ook niet tov de E46 Compact, die even groot is als de E36, maar dan wel luxer). De 1 is wat hoger en lijkt korter vanwege de rechte achterkant, maar als je ze echt gaat vergelijken, blijkt dat dus heel erg mee te vallen. Ook qua ruimte binnen schelen ze niet heel veel (de 1 is alleen hoger), alleen de kofferbak van de 1 is wel groter (met dank aan die rechte achterkant) dan van de Compact. Dit versterkt dus eigenlijk ook alleen maar mijn idee dat de 1 ipv de Compact is gekomen.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Mijn budget is € 5000,-. Audi A3-series vind ik ook erg mooi. Of de Volvo S40.
Gewoon iemand met verstand meenemen als je het niet vertrouwt...
[ Voor 33% gewijzigd door 418O2 op 04-02-2010 19:23 ]
Voor 5000 euro kan je wel een knappe E36 vinden hoor. Op bmwportal.nl staan best vaak knappe E36's.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:36:
Is het echt waar dat er heel veel rommel te koop is van de 3-serie? Want ik ben best paranoïde aangelegd bij de aanschaf van mijn 1e auto.
Mijn budget is € 5000,-. Audi A3-series vind ik ook erg mooi. Of de Volvo S40.
Maar goed, wat de 3 serie geldt, geldt voor alle 2e hands auto's. Er is genoeg afgetrapte meuk te vinden.
Als je een bepaald model leuk vind, kijk op de doelgroep fora's en doe daar je kennis op qua zwakke plekken
en dergelijke. Daarnaast kan je altijd gewoon een ANWB keuring uit laten voeren.
En onderhoudsboekjes zeggen niks. Mijn E36 was het op een gegeven moment gewoon niet waard om hem naar de dealer te brengen. Dus bracht ik hem naar een kennis die het in z'n vrije tijd doet. Auto is daardoor gewoon prima onderhouden, alleen ja, het is niet aantoonbaar....
En daarbij, dealeronderhouden vind ik ook altijd zo'n dooddoener... Zijn genoeg dealers die ook niet alles zien, waardoor je alsnog een barrel kan kopen ondanks het zogenaamde dealer onderhoud.....
Alleen hechten mensen er dus waarde aan.....
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Daarentegen kan iemand met verstand van de wagen de auto beter hebben behandeld dan de dealer, want dealers zijn vaak niet eens de beste partij om aan je auto te laten sleutelen.
Algemene staat van een auto is wel redelijk te beoordelen door de wagen goed te inspecteren en door een ritje te maken
Morgen komt de e30 goeroe naar Emmen. De 320i even oplappen en zijn onderhoud geven (wat ik dus ga vervangen: Startmotor (door een 2e hands), dynamo krijgt een revisie, komt een nieuwe waterpomp op, nieuwe D-riem + rollen, nieuwe v-snaar, verse olie, verse koelvloeistof)
[ Voor 22% gewijzigd door 418O2 op 05-02-2010 08:56 ]
Over twee weken ga ik in Friesland (3 f*cking uur rijden) kijken naar een 525TDS Touring, maar niets is nog zeker natuurlijk...
wss bedoelde je zelfs deze
http://www.aaben.nl/?Page=Occasion&ID=152
Prijs:
€ 9.950
Merk en type: BMW 525 TDS Executive (E34)
Motortype: 6 cil. turbodsl. 105 KW / 140 PK
Versnellingsbak: Automatische vijfbak
Kleur: Sterlingzilver Metallic
KM-stand: 107.000
Bouwjaar: 1993-07
Brandstof: Diesel
Gewicht: 1515 kg
Toenmalige prijs: fl. 104.750
Marge- of btw auto: BTW-auto
Bijtellingvriendelijk: Ja
Uitgevoerd met
Handbediende airconditioning
Luchtrecirculatie
Elektrische buitenspiegels met verwarming
Verstelbare stuurkolom
Cruise control
Lederen pookknop
Velours interieur met blauwe stoffen bekleding
Voorstoelen met lendensteunverstelling
In hoogte en zithoek verstelbare voorstoelen
Middenarmsteunen voor en achter
Hoofdsteunen voor
Rolgordels voor en achter
Getint en warmtewerend glas rondom
Achterruitverwarming met ingebouwde antenne
Centrale deurvergrendeling
Stuurbekrachtiging
Elektrisch bediend stalen schuif/kanteldak
BMW Bavaria radio/cassette speler
Vier luidsprekers
Toerenteller
Brandstofverbruikmeter
Tripcomputer met buitentemperatuurmeter
Ruitenwissers met intervalstand
Leeslampjes
Airbag bestuurder
ABS (antiblokkeersysteem)
Mistlampen vóór
Service interval indicator
Lichtmetalen wielen en extra winterbanden op staal
Niet rokerauto
[ Voor 89% gewijzigd door 418O2 op 05-02-2010 11:36 ]
Wat is dit en wat kan het zijn? Dat ding heeft nooit gebrand en nu na een grote beurt opeens wel, is dat niet een beetje vreemd? Kan het zijn dat ze iets fout gedaan hebben? Kan ik hier gewoon mee rijden?
>> Signature?
Welk lampje is het? Moterstoring lampje? (Lamdasonde, krukassensor, etc...)YoshiBignose schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:55:
Eergisteren grote beurt + APK gedaan en vandaag rijd ik weg en opeens begint dat oranje motorlampje te knipperen (die met ECL er naast). Stationair loopt ie onregelmatig en valt soms bijna uit en alles trilt ook iets meer. Het lampje blijft nu gewoon branden.
Wat is dit en wat kan het zijn? Dat ding heeft nooit gebrand en nu na een grote beurt opeens wel, is dat niet een beetje vreemd? Kan het zijn dat ze iets fout gedaan hebben? Kan ik hier gewoon mee rijden?
Zeker even na laten kijken, en beter niet verder rijden.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Bij mijn E30 duurt het altijd een kilometer of 50 voordat het motormanagement zichzelf weer heeft afgesteld/bijgesteld wanneer de accu los is geweest. Dan loopt hij onregelmatig stationair en slaat hij soms af (lampjes gaan branden wanneer hij bijna afslaat). Zou dat het kunnen zijn?YoshiBignose schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:55:
Eergisteren grote beurt + APK gedaan en vandaag rijd ik weg en opeens begint dat oranje motorlampje te knipperen (die met ECL er naast). Stationair loopt ie onregelmatig en valt soms bijna uit en alles trilt ook iets meer. Het lampje blijft nu gewoon branden.
Timmert schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:37:
Ik zag ergens in een auto motor klassiek boekje van m'n vader een E34 525TD uit 1995 staan. Geen 90.000km gelopen (!), kostte volgens mij 9950 ofzo.. Als je interesse hebt kan ik die advertentie wel eens opsnorren?
WTF? 10k voor een 1993 525TDS?418O2 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:32:
ja die youngtimers zijn leuk. http://www.aaben.nl/ heeft ook vaak zulke auto's
[...]

Heeft hij zelf overigens nog 3 ton mee gereden en toen verkocht.
[ Voor 17% gewijzigd door zimbab op 06-02-2010 14:21 ]
Er zit ondertussen alweer een nieuwe spiegel op, ik snap dat tuig echt niet.. blijf met je poten van andermans spullen af !!
Blij Met Wilco
Hoe was het ookal weer? Kinderen wegjagen die met een bal aan het spelen zijn-Thunder- schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:28:
Ik heb gisteren dankzij kl**tviolen men spiegel moeten vervangen
[afbeelding]
Er zit ondertussen alweer een nieuwe spiegel op, ik snap dat tuig echt niet.. blijf met je poten van andermans spullen af !!
Maar wel kut!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Ik was niet zon fan van de 1-coupe, maar deze is wel erg lekker....
Dit is de user: http://www.1addicts.com/f...arage.php?do=view&id=3562
- Distributie Riem + spanrollen
- Koolborstels dynamo (van ???v (te weinig) naar 13,5v)
- Waterpomp
- V-Snaar
- Koelvloeistof vervangen
- Olie + Oliefilter vervangen
- Nieuwe rotor + verdelerkap
- Bougies
vervangen.. Loopt weer prima. 2 Vacuumlekjes (oliedop en gasklephuis) waardoor hij koud iets instabiel loopt, maar dat is minimaal. Voor de rest is het weer starten en lopen
We zijn van 11 tot ongeveer half 6 bezig geweest. Hij deed het meeste, ik deed simpele dingetjes die ook moesten (bougies vervangen, luchtfilterhuis loshalen, je kent het)
[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 06-02-2010 19:33 ]
Volgende week komen zijn slicks en gaan we naar de Ring als het weer meezit.
Hij zat me trots te vertellen hoe snel hij van Utrecht naar Rotterdam hij was gereden, en dat de linkerbaan volledig vrij was. Heb hem meteen even het principe "trajectcontrole" uitgelegd
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 06-02-2010 21:48 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Mooi plaatje van mn eerste auto vond ik net:
[ Voor 25% gewijzigd door Spiller op 07-02-2010 03:34 ]
Ioniq 5 P45

Ioniq 5 P45
Blij Met Wilco
Yeah
in principe ben ik het met je eens. Mijn auto heeft ook verschillende garages gehad, maar komt nu weer bij de dealer bij gebrek aan een garage die ik genoeg vertrouw.Naboo schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:33:
[...]
Voor 5000 euro kan je wel een knappe E36 vinden hoor. Op bmwportal.nl staan best vaak knappe E36's.
Maar goed, wat de 3 serie geldt, geldt voor alle 2e hands auto's. Er is genoeg afgetrapte meuk te vinden.
Als je een bepaald model leuk vind, kijk op de doelgroep fora's en doe daar je kennis op qua zwakke plekken
en dergelijke. Daarnaast kan je altijd gewoon een ANWB keuring uit laten voeren.
En onderhoudsboekjes zeggen niks. Mijn E36 was het op een gegeven moment gewoon niet waard om hem naar de dealer te brengen. Dus bracht ik hem naar een kennis die het in z'n vrije tijd doet. Auto is daardoor gewoon prima onderhouden, alleen ja, het is niet aantoonbaar....
En daarbij, dealeronderhouden vind ik ook altijd zo'n dooddoener... Zijn genoeg dealers die ook niet alles zien, waardoor je alsnog een barrel kan kopen ondanks het zogenaamde dealer onderhoud.....
Alleen hechten mensen er dus waarde aan.....
Wat het voordeel van goed bijgehouden boekjes is, is dat je zeker weet dat de kilometerstand klopt. Ik kocht mijn auto met relatief lage stand voor een auto van toen 13 jaar. Aan de hand van het boekje kon ik na gaan dat de auto ongeveer 15k per jaar had gereden en dat de km-stand dus klopte.
Wat onderhoud betreft, daar zijn de meningen over verdeeld en dat verschilt ook echt per garage (dealer of niet). Ik heb het gevoel dat mijn garage veel dingen wel opmerkt en ik heb nog geen meldingen gehad dat iets kapot zou zijn wat achteraf niet bleek te kloppen.
Binnenkort mag hij weer, hij heeft zin gekregen in verse olie. Ik zit alleen dicht tegen het moment dat de APK gedaan mag worden zonder dat de APK datum veranderd, dus daar ik wacht ik nog even op.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Bron
BMW heeft de X5 bijgepunt en het motorenaanbod nog eens tegen het licht gehouden. Met zijn facelift is hij klaar voor de rest van zijn levenscyclus.
Je moet even goed kijken, maar hier staat toch echt de vernieuwde BMW X5. Hij is het gemakkelijkst te herkennen door de LED-ringen in de koplampen en ook de lampen aan de achterzijde zijn voorzien van LED-techniek. Bovendien zijn die opnieuw vormgegeven. Ook zijn er grote luchtinlaten aan de voorzijde en zijn de onderstukken van de bumpers voortaan in de carrosseriekleur uitgevoerd. Nieuwe exterieurkleuren, verbeterde materialen aan de binnenkant en een nieuw assortiment lichtmetalen wielen maakt de X5 klaar voor de rest van zijn leven.
Ook het motorenaanbod van de vernieuwde X5 is nieuw. Op de M-versie na is de topmotorisering de xDrive 50i, die lost de 48i af en heeft een V8 met en vermogen van 407 pk. Dan is er de xDrive35i die een zes-in-lijn heeft met een vermogen van 306 pk. De sterkste diesel is voortaan de 40d met die eveneens een vermogen van 306 pk heeft en een maximale trekkracht van 600 Nm. De kleinste diesel is en blijft de xDrive30d. Die krijgt er wel tien pk bij en levert nu 245 pk.

No Shame, only Fame!
maar je kan mij ook niet betichten van een goede smaak
>> Signature?
@yoshi, jou auto is een 318Ci toch.. (enige viercilinder E46 coupe toch?)
[ Voor 27% gewijzigd door Reloader op 08-02-2010 15:10 ]

Hij staat te koop op MP
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

M8 world exclusive in het laatste BMW CAR magazine
Forgotten Giant
BMW’s mythical M8 has been veiled in secrecy for many years and BMW has even said that the car no longer exists. In a world exclusive, we have been given access to the only M8 and uncover the secrets of this epic supercar.
[ Voor 62% gewijzigd door ETzPliskin op 08-02-2010 17:05 ]
Eigen aan bmw? Slecht op foto, mooi in het echt?THIJZEL schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:43:
Vind het op die foto echt een lelijk apparaat.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Ik vind de coupé vanachter op een mitsubushi lijken. Hij heeft geen BMW kont.zneek schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:26:
Kwam ik tegen op het bimmerpost forum:
Ik was niet zon fan van de 1-coupe, maar deze is wel erg lekker....
Dit is de user: http://www.1addicts.com/f...arage.php?do=view&id=3562
Wel een supercar, zo'n 135i !!
Een amiga 500 met 512 kb ram !
CorrectReloader schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:08:
juist dat maakt het wel een mooie wagen, komt over als een tank, maar is toch best wel een mooie auto...
@yoshi, jou auto is een 318Ci toch.. (enige viercilinder E46 coupe toch?)
Waarom verkocht je hem ook alweer zo snel?k0ewl schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:41:
[afbeelding]
Hij staat te koop op MPWe zien wel wat er gebeurt met de bimmer.
[ Voor 34% gewijzigd door YoshiBignose op 08-02-2010 17:40 ]
Hij staat er op voor €12.5kRSP schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:40:
@ k0ewl
Wat verwacht je? Zo rond de 8k?
Ik heb de advertentie niet gezien overigens.
Het is een hele mooie auto, maar om na een halfjaar nog €2500 winst er mee willen maken is gedurfd.
[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 08-02-2010 17:51 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als je er 11k voor wil en je zet hem er voor 11,5k op, raak je hem nooit kwijt voor 11k
SchipholSatch schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:16:
Leuk! Mischien die magazine maar bestellen. 6 pond inc verzendkosten valt wel mee voor 1 keertje. Of weet iemand waar deze magazine in NL te koop is?
En de betere tijdschriften winkels....
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Thx!RSP schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:10:
Dikke kar, ConZito!
Ik woon daar om de hoek dus ik moet wel, rustig buurtje verder hoor. Deze kan nu wel in de plakboeken voor het nageslacht want er staat daar nu echt geen huis meer overeind.Sick Nick schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:20:
Durf je daar uit te stappen? Bikkel! Nog even snel wat plaatjes maken voor de laatste rijtjes plat gaan?
[ Voor 8% gewijzigd door ConZito op 08-02-2010 21:28 ]
Omdat ik nu toch echt een huis voor mezelf wil. Auto's zijn altijd mijn hobby geweest en zullen het ook altijd blijven. Daarom heb ik thuis nog een oude Mini staan in gerestaureerde staat, maar daar moet ook bijgehouden worden. Ik woon nu nog op een schamele 32m2 in Eindhoven en betaal me daar al blauw aan omdat de woningbouw hier op loting werkt en ik nog steeds niet uitgeloot ben. Nu sinds een aantal maanden weer een vriendin en het gaat erg goed. Vandaar dat we besloten hebben om samen te gaan wonen. Voor een huis heb je geld nodig, geld zit nu in de auto en dan die er dus maar uit.YoshiBignose schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:40:
[...]
Correct
[...]
Waarom verkocht je hem ook alweer zo snel?
Hij staat er voor € 12,5k op. Dit omdat de goedkoopste die ik kon vinden op marktplaats € 12k koste. Deze had wat minder kilometers maar ook minder opties. Dus ik denk, als ze dan komen kijken en ze bieden iets heb ik nog ruimte om te zakken. En als ik er geen winst op maak ben ik tevreden. Dus als hij voor € 10k weg kan, dan zal ik niet twijfelen en het gewoon doen. De rest van de 330i's die er op staan, zijn allemaal het oude model, dus vandaar.RSP schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:40:
@ k0ewl
Wat verwacht je? Zo rond de 8k?
Ik heb de advertentie niet gezien overigens.
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

nog 3 pics van toen ik bezig was, voor wie het boeit.
gallery: Catch22
daar staat meer, als je het leuk vindt om te kijken...
- Koolborstels dynamo (van ???v (te weinig) naar 13,5v)
- Waterpomp
- V-Snaar
- Koelvloeistof vervangen
- Olie + Oliefilter vervangen
- Nieuwe rotor + verdelerkap
- Bougies
dat was de lijst... Ik zou er zelf echt niet aan beginnen hoor, is me net te tricky. Temeer als je ziet hoe een expert het doet.
[ Voor 18% gewijzigd door 418O2 op 08-02-2010 22:55 ]
Is dat niet een beetje veel te veel? Mijn 1,5 jaar oude 318d Touring (E46) was 15k .. met 28.000 km op de teller. Dan ga ik toch geen 10k neer leggen voor een 17 jaar (!!!!!!) oude 5-serie?418O2 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:32:
ja die youngtimers zijn leuk. http://www.aaben.nl/ heeft ook vaak zulke auto's
[...]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Blij Met Wilco
Klinkt logisch, ik ben zelf erg slecht met dit soort prijzen. De benzine's lijken overigens wel wat meer op te leveren dan de diesels. Succes met de verkoop, het is een hele mooie wagen :-)k0ewl schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:36:
Hij staat er voor € 12,5k op. Dit omdat de goedkoopste die ik kon vinden op marktplaats € 12k koste. Deze had wat minder kilometers maar ook minder opties. Dus ik denk, als ze dan komen kijken en ze bieden iets heb ik nog ruimte om te zakken. En als ik er geen winst op maak ben ik tevreden. Dus als hij voor € 10k weg kan, dan zal ik niet twijfelen en het gewoon doen. De rest van de 330i's die er op staan, zijn allemaal het oude model, dus vandaar.

[ Voor 10% gewijzigd door YoshiBignose op 09-02-2010 21:17 ]
Ik had gewoon even zin een filmpje in elkaar te flantsen.. en omdat ik nog druk ben en eigenlijk net een beetje op dreef begin te komen om spul te gaan vervangen... de titel The Beginning
Enjoy
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=A0I1PRPnmV8]
Blij Met Wilco
Afwerking doet echt niet onder voor een 10jaar oude bmw tegenwoodig. Hoe dan ook .. ik wil ze wel langs elkaar zetten als de FR er isYoshiBignose schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:17:
Sneller zal ie wel zijn, alleen niet in een bocht of op nat wegdek. Maar als je van plastic houdt, een leuke auto
E39
Dit topic is gesloten.