Femme vroeg zich af of je ook alleen de knop kon vervangen. Het voordeel daarvan is dat je een stuk makkelijker kan switchen tussen de verschillende schermen. Het hele iDrive systeem vervangen is erg lastig. Je hebt een hele hoop nieuwe hardware nodig en een andere kabelboom e.d. En ook dan heb je alleen de oude generatie iDrive (CCC), het nieuwe CIC systeem is niet beschikbaar in de 6.ChiLLeR schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:23:
[...]
Ja die gast heeft alleen de knop vervangenJe wil natuurlijk het hele iDrive systeem vervangen. Anders heeft zo'n knop ook weinig zin naar mijn idee.
(Ik heb verhalen gehoord van mensen die van de dealer bedragen als $11.000 te horen hebben gekregen voor een update van het oude generatie iDrive naar het nieuwe.)
Die 650i die Femme poste komt uit 2006, dus dan zou er normaal gesproken de originele iDrive Professional in zitten.Daniel schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:23:
[...]
Dat hout is wel erg ugly maar schijnt redelijk makkelijk te vervangen te zijn.
Volgens mij beschikt de 650i wel over de 2e generatie van het oude iDrive-systeem, dus een wat vlottere versie van de versie in de 645i zit - je hebt ook een andere controllerknop en er zitten twee knoppen onder in plaats van eentje zoals bij de 645. De 34 pk extra is leuk zeker als je op LPG rijdt, dat kost toch wat vermogen.
[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 15-01-2010 12:35 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl