Mijn nieuwe achterbanden doen het een stuk beter in de sneeuw dan de oude met 1,4mm profiel
. Desondanks wel een paar keer vastgelopen maar dankzij mijn schep kon ik mijn weg toch vervolgen. Op een gegeven moment moest ik (nouja, ik zocht de moeilijkheden op) een weggetje op dat over zo'n 500m licht omhoog loopt en waar door sneeuwjacht siberische taferelen waren ontstaan. Er liep een spoor doorheen zo diep dat mijn Hartge frontlip bijna als sneeuwschuiver ging fungeren. Desondanks kon ik het momentum er redelijk inhouden en liep ik pas aan de top vast. Was wel avonturierlijk
.
Ook nog een keer vastgelopen omdat ik geen voorrang kreeg van rechts op een kruising met een drempel. Echt irritant. Een gast in een Leon reed gewoon rechtdoor waardoor ik moest stoppen en weer tien minuten kon gaan bikken met mijn schepje. Als dit de nieuwe Nederlandse winters zijn dan moet ik me ook een setje sneeuwbanden met velgen aanschaffen want ik kom gewoon niet normaal bij mijn huis.
Ook nog een keer vastgelopen omdat ik geen voorrang kreeg van rechts op een kruising met een drempel. Echt irritant. Een gast in een Leon reed gewoon rechtdoor waardoor ik moest stoppen en weer tien minuten kon gaan bikken met mijn schepje. Als dit de nieuwe Nederlandse winters zijn dan moet ik me ook een setje sneeuwbanden met velgen aanschaffen want ik kom gewoon niet normaal bij mijn huis.
[ Voor 7% gewijzigd door Femme op 09-01-2010 23:30 ]