Pixeltje schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:29:
[...]
Paint Professional weer hoor
Zou het zo omslachtig zijn dat je het signaal moet gaan samenvoegen? Lijkt me nogal gedoe. Ik denk dat je met 1 input best vier speakers aan kunt sturen. Krijgt een soort van Double Stereo dan. Als het dan toch zo omslachtig moet, kun je beter op de versterker doorlussen, hoef je geen cinch te solderen. Is prutsewerk, en als je twee kabeltjes moet gaan frotten in plaats van 1 wordt het er niet beter op.
[
afbeelding]
Ah, dat is natuurlijk veeeeel slimmer

Ik had daar even overheen gekeken. Maar goed, effectief komt het op het zelfde neer.
Overigens zegt de Sure-electronics website het volgende:
[...]
Komt op mij over als 1 input over 4 speakers is mogelijk. Ze zeggen nergens dat je per output een input moet leveren?!
Jawel, het zijn 4 losse kanalen. Dus er komt geen geluid uit een kanaal, als er geen geluid ingaat ;-), Dat zou ook niet kunnen want dan zou je niet 2 kanalen voor bijvoorbeeld je rear-speakers kunnen gebruiken in een HT setup, aangezien dat net een wat ander geluid is dan wat over de fronts komt.
Wat zij bedoelen, denk ik, is dat je ze niet hoeft te gebruiken. Je kan ook gewoon twee kanalen gebruiken als je dat liever doet...
Edit:
[
afbeelding]
Heb zo'n killswitch bemachtigd, kijken of dit gaat werken. Nog 10 dagen dan ben ik terug in het land, dus kan ik weer bij mijn krat.
Kan die killswitch draadjes 2 kanten op schakelen dan?
@tomtom. Op ebay moet je gewoon zoeken naar mp3 decoder op wereldwijd en veel pagina's door kijken... per stuk zijn ze erg duur om hier te krijgen, maar ik ben bezig met een paar mensen daar om even een klein partijtje te krijgen. Ik wil die ongeveer voor 20€ kunnen verkopen... Maar goed, dat duurt nog even...
[
Voor 8% gewijzigd door
lredev op 21-03-2010 13:30
]