Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Ik weet niet of er ook mensen zijn met de PC versie die deze mail krijgen, want ik heb een mail nog niet binnen gekregen (ik heb de pc versie besteld).

[ Voor 11% gewijzigd door Griffin op 06-11-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatecrasher74
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb PC versie, 19 september besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Zijn er mensen die hem (ps3versie) bij Dynabyte besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Wellicht werkt ook FRS met een soort van dropshipping en dat dus de importeur al naar de klant verzendt oid?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Infinity Ward heeft nog wel een goede troef in handen. Als ze later de dedicated servers toch nog toevoegen in een update kunnen ze de verkopen weer een extra boost geven. Hopelijk doen ze dit dan ook na een jaar ofzo voor de mensen die de game al gekocht hebben in een downloadable update... Ik vind de huidige games met 50 man namelijk wel heel gaaf. Dat is volgens mij ook de charme van COD4, dat er zoveel actie in het spel zit...

18 man is m.i. wel erg weinig... In de grote mappen kom je dan tijden geen mensen tegen... En dan ligt er weer iemand te snipen en je kunt weer overnieuw beginnen...

Allemaal duimen voor een DS update dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
:O zojuist in mijn mail, MW2 VERZONDEN (besteld bij FRS) :o dat betekent dat ik het morgen BINNEN heb? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D O+ O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~ :D :D :D :D :D :D

[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 06-11-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Nou daar geloof ik niks van ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Maar wat als jullie 'm morgen binnen krijgen en online gaan, worden jullie dan niet gebanned omdat officiele release datum nog niet bereikt is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:29

Sandyman538

SandstorM [148839]

twinkey schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:27:
18 man is m.i. wel erg weinig... In de grote mappen kom je dan tijden geen mensen tegen... En dan ligt er weer iemand te snipen en je kunt weer overnieuw beginnen...
Op de console is het nu al niet anders (18 max) en dan valt het echt reuze mee hoor. Helemaal als je met objectives speelt. HQ, S&D, Sabotage etc.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Ik heb geen idee... trek voor de zekerheid wel even mijn internet kabeltje eruit en begin rustig met de singleplayer ^^. Want zou het echt niet kunnen uitstaan als dadelijk mijn xbox360 wordt gebanned ... of dat ik RROD krijg.

Dan ga ik gewoon janken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Ze gaan niet bannen, in ieder geval geen legaal gekochte spellen, ze zeiden dat ze de rankings op 10 november gingen resetten, dus ze houden al rekening met mensen die het spel eerder hebben kunnen kopen. Ook lijkt het me sterk dat je het spel morgen al krijgt, al hoop ik het wel voor je natuurlijk ;) Misschien is het wel een fout van FRS ofzo, aangezien zij als enige al versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@FirebladeX:
Dude, easy on the emoticons.. Damn
Verder kan het zijn dat je morgen het spel in huis hebt. Want ook op zaterdag bezorgd TNT de post. De vraag is alleen of je kan installeren en je key kan valideren (want dit moet volgens mij via internet enzo)

Edit: ik lees dat het de XBOX versie is.
Waarschijnlijk stuurt FRS alleen xbox versies eruit.

[ Voor 15% gewijzigd door Griffin op 06-11-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

FireBladeX schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:47:
:O zojuist in mijn mail, MW2 VERZONDEN (besteld bij FRS) :o dat betekent dat ik het morgen BINNEN heb? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D O+ O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~ :D :D :D :D :D :D
Volgens mij is de game 18+ dus mag jij hem nog niet spelen... :+
Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.be/images/product/78114/call-of-duty-modern-warfare-2.jpg

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Wat betekend FRS?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

offtopic:
free record shop

Mijn 'normale' ps3 versie is ook verzonden, de hardend editie voor een vriend niet (1 pre-order)

[ Voor 22% gewijzigd door KingCrash op 06-11-2009 12:03 ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freerecordshop

same here:
(Een deel van) je bestelling (x-xxxxxxxx) is verzonden.

Het betreft de volgende artikelen:
• 1 x Call Of Duty: Modern Warfare 2 (DVD-rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ok vanaf nu gaan mensen posten waar ze zijn geweest om te kijken of ze de game al mee krijgen ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Free Record Shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Laat maar...

[ Voor 103% gewijzigd door Jumpman op 06-11-2009 12:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Royz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:02:
Ok vanaf nu gaan mensen posten waar ze zijn geweest om te kijken of ze de game al mee krijgen ;)
mijne is nog niet verzonden!
ow wacht....ik heb hem ook niet ge-preordered :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de hardened edition gepre-orderd bij de FRS in Delft. Ik had besloten dat ik hem daar op wilde halen om er zeker van te zijn dat ik dan zo snel mogelijk zou kunnen spelen. Als nu blijkt dat je eerder kan spelen door het spel te laten verzenden zou ik dat best beidehand vinden....

Als er mensen een sms'je krijgen met dat ze hem in een filiaal van de FRS kunnen ophalen, zouden die dat dan even kunnen melden in dit topic ;)

En iemand ervaring met de FRS, geven die een game mee voor de releasedate of gaan die moeilijk doen en kan je de game pas echt op 10 november mee naar huis krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is mijn hardened editie ook al verzonden via dimension plus.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Hardened Edition Xbox 360 79,99 1 25% 59,99 verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Als je pakket vandaag verzonden is, ontvang je het pas maandag of dinsdag afhankelijk van welke postservice in jou regio zit.

Op zaterdag worden normaliter geen pakketten bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

belfrink schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:08:
Als je pakket vandaag verzonden is, ontvang je het pas maandag of dinsdag afhankelijk van welke postservice in jou regio zit.

100% onzin. Zaterdag worden er gewoon paketten bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
belfrink schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:08:

Zijn geen pakketten, maar luchtkussen enveloppe, komen dus wel morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

monnick schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:06:
Ik heb de hardened edition gepre-orderd bij de FRS in Delft. Ik had besloten dat ik hem daar op wilde halen om er zeker van te zijn dat ik dan zo snel mogelijk zou kunnen spelen. Als nu blijkt dat je eerder kan spelen door het spel te laten verzenden zou ik dat best beidehand vinden....

Als er mensen een sms'je krijgen met dat ze hem in een filiaal van de FRS kunnen ophalen, zouden die dat dan even kunnen melden in dit topic ;)

En iemand ervaring met de FRS, geven die een game mee voor de releasedate of gaan die moeilijk doen en kan je de game pas echt op 10 november mee naar huis krijgen?
Zo ver ik weet, als de FRS de spel binnen heeft, geven ze het soms wel mee. Echter dit verschilt wel eens per filliaal. Ik had CoD4 ook een paar dagen voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Splinter Cell schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:11:
[...]

ALLEEN REMBOURS wordt NIET bezorgd op zaterdag (door TNT). Rest van de paketten wel.

Ik zit echt keihard te wachten waar de eerste exemplaren over de toonbank gaan. Dan ga ik er gelijk een halen. Twijfel nu zelfs om nog bij FRS te bestellen om morgen kans te hebben dat hij al geleverd word :)

[ Voor 28% gewijzigd door KnEuTeR op 06-11-2009 12:18 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:01
Even voor de mensen die een mailtje van FRS hebben gehad dat hij verzonden is, deze mail krijgen jullie ook nog:

Beste klant,

Wellicht heb je al een email ontvangen aangaande je bestelling voor Call of Duty.
Je bestelling is inmiddels ingepakt, maar je zult de bestelling pas ontvangen op de dag van de release aanstaande dinsdag 10-11 op het door jou aangegeven afleveradres.
Er geldt een strikte embargo op deze titel, waardoor we onder geding beding je bestelling eerder mogen versturen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Op andere fora's al gelezen dan de mensen die de mail van FRS hebben gehad ( game verzonden ), dat ze de game pas op de dag van de release ontvangen...

Betreft de mail:

Beste klant,

Wellicht heb je al een email ontvangen aangaande je bestelling voor Call of Duty.

Je bestelling is inmiddels ingepakt, maar je zult de bestelling pas ontvangen op de dag van de release aanstaande dinsdag 10-11 op het door jou aangegeven afleveradres.

Er geldt een strikte embargo op deze titel, waardoor we onder geding beding je bestelling eerder mogen versturen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop

Iemand was iets sneller... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Thomaszki schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:20:
Even voor de mensen die een mailtje van FRS hebben gehad dat hij verzonden is, deze mail krijgen jullie ook nog:

[DE MAIL]
En terecht :P.
het is jammer, maar ze moeten zich aan de embargo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:01
Griffin schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:23:
[...]

En terecht :P.
het is jammer, maar ze moeten zich aan de embargo houden.
Toch geef ik mensen wel een kans als ze (vooral in dorpen) bij de Bart Smit / Dixons vragen of ze hem al binnen hebben. Wie weet krijg je hem zo mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:11:
[...]

klopt 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Pfew ik begon al even jaloers te worden! Heeft er iemand trouwens wel dat mailtje gehad over de PC versie? Want ik hoop dat die ook al klaar staan om verstuurd te worden.

Verder wil ik even toch terug gaan naar de game zelf. Noem eens wat combo's van perks en wapens die je wilt proberen! Ben erg benieuwd welke iedereen gaat gebruiken.

Ikzelf: waarschijnlijk iets als de M4 of Famas
Bling
Stopping power
Scrambler

Red dot sight
Full metal jacket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:55

beany

Meeheheheheh

Thomaszki schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:24:
[...]

Toch geef ik mensen wel een kans als ze (vooral in dorpen) bij de Bart Smit / Dixons vragen of ze hem al binnen hebben. Wie weet krijg je hem zo mee :)
Klopt, de mensen die bij de Bart Smit achter de kassa staan houden zich niet zo bezig met games. De vrouwen(40+ vaak) daar zijn meer bezig met de kids die in de zaak rondrennen. Vooral als je een parttimer treft is de kans groot dat je 2 dagen voor de release datum het volgende te horen krijgt: 'MW2? ehhhhhhhhhhhhh, wacht even... hier ergens staat een doos met... Mo-dern-war-fare-twee... ja, dit is het volgens mij. Deze doen dan maar? Ja? Dat is dan 44,95'

Al meerdere games op deze manier ruim voor de release datum te pakken gekregen waar een e-plaza en FRS wel moeilijk deed :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:36
In Engeland hebben vet veel shops hem al verzonden. Op zich wel handig hem voor de release binnen te hebben, aangezien de MP stats de 10e toch worden gereset zou ik dan zonder afleiding SP kunnen spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:54
Ja, alleen is het postbedrijf in engeland aan het staken...

[ Voor 10% gewijzigd door japie06 op 06-11-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
SgtCaffran schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:41:
Pfew ik begon al even jaloers te worden! Heeft er iemand trouwens wel dat mailtje gehad over de PC versie? Want ik hoop dat die ook al klaar staan om verstuurd te worden.
Ik heb om 11:44 het mailtje gehad van "bestellng verzonden". Maar nog niet het "correctie"-mailtje (PC DVD versie dus). Mijn zwager en zijn collega hebben die ook nog niet ontvangen, dus waarschijnlijk zit de mail queue nog vol met de console versies ;)

[ Voor 51% gewijzigd door CyPh op 06-11-2009 13:00 . Reden: iets duidelijker gemaakt ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

beany schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:49:
[...]

Klopt, de mensen die bij de Bart Smit achter de kassa staan houden zich niet zo bezig met games. De vrouwen(40+ vaak) daar zijn meer bezig met de kids die in de zaak rondrennen. Vooral als je een parttimer treft is de kans groot dat je 2 dagen voor de release datum het volgende te horen krijgt: 'MW2? ehhhhhhhhhhhhh, wacht even... hier ergens staat een doos met... Mo-dern-war-fare-twee... ja, dit is het volgens mij. Deze doen dan maar? Ja? Dat is dan 44,95'

Al meerdere games op deze manier ruim voor de release datum te pakken gekregen waar een e-plaza en FRS wel moeilijk deed :P
Bij grotere winkels komt er vaak een waarschuwing bij het aanslaan op de computer dat de game pas vanaf de release dag mag worden verkocht. Ik ga meestal bij wat kleinere winkels, of supermarkten met een kleine electronica afdeling kijken. Het is me echter nog maar een paar keer gelukt om een game eerder te kopen, laatste keer was GTA4.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Bart Smit Tilburg belde mij net op dat ze hem binnen hebben. Deze keer moet ik wel wachten tot 24:00u maandag avond als ik hem wil hebben.

Aangezien ik maandagavond moet zaalvoetballen om 22:15u is dit geen probleem!

En toch probeer ik hem morgen al te bemachtigen ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik weet dat bart smit age of empires 3 al een maand voor release verkocht (wat meteen de reden dat EU release 3 weken na US release was vanwege bevoorrading wel erg discutabel maakte), maar dat was toen na 2 dagen over toen MS er lucht van kreeg.

Het is altijd een poging waard als je hem echt snel wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:29

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik zit me te bedenken waarom ze eigenlijk zo panisch doen over de release. Wat maakt het uit als bepaalde winkels hem verkopen, ik snap embargo, boete etc. Maar waarom eigenlijk. Als je de leaderboards reset op de 10e, dan kan iedereen toch vrolijk verder spelen. Ik heb er eigenlijk nog nooit echt over nagedacht, maar dit kwam zo even in me op.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Het heeft met marketing te maken denk ik. Kijk maar naar alle filmpjes, daar staat dat de launch op 10 november is. Je werkte al die periode ervoor naar die datum. Ook heb je nog te maken met oneerlijke concurrentie. Als een bepaalde winkel een game voor de launch verkoopt, dan gaan veel gamers naar die winkel. Andere winkels zullen dan omzet verliezen en in de toekomst mss besluiten om niet meer games te verkopen.

[ Voor 8% gewijzigd door AquaSheep op 06-11-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Sandyman538 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:18:
Ik zit me te bedenken waarom ze eigenlijk zo panisch doen over de release. Wat maakt het uit als bepaalde winkels hem verkopen, ik snap embargo, boete etc. Maar waarom eigenlijk. Als je de leaderboards reset op de 10e, dan kan iedereen toch vrolijk verder spelen. Ik heb er eigenlijk nog nooit echt over nagedacht, maar dit kwam zo even in me op.
Ik ben het daar helemaal mee eens en snap dat ook niet zo goed, een reset op 10-11-2009 en voila, toch?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Hebben ze nog steeds de perk extreme condition in mw2 zitten?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
mhindrik schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:35:
Hebben ze nog steeds de perk extreme condition in mw2 zitten?
Als dat langer sprinten is, ja. En de pro versie van deze perk laat je sneller over obstakels gaan! Ook is er een (rode) perk die je standaard sneller laat lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

SgtCaffran schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:37:
[...]

Als dat langer sprinten is, ja. En de pro versie van deze perk laat je sneller over obstakels gaan! Ook is er een (rode) perk die je standaard sneller laat lopen. ;)
Het is zelfs zo dat je niet langer kan springen, maar onbeperkt.
Dus als je de 'Marathon' perk in combinatie met 'Lightweight' neem ben je een soort van Sonic in MW2. Je kan dan onbeperkt harder lopen.

Wat mij nu opeens binnen schiet en dus geen antwoord op heb is:
Als je de PRO versie neemt, heeft deze dan de zelfde 'powers' als de basis versie + de pro 'powers' ??

Dus bij de Ninja (de PRO versie):
Invisible to heartbeat sensors.
& Move Silently(PRO)

of is het als je PRO neemt dat je alleen stil beweegt?

[ Voor 24% gewijzigd door Griffin op 06-11-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ja, dit vraag ik mij ook al geruime tijd af.
Iemand die dit al weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Griffin schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:39:
[...]

Dus als je de 'Marathon' perk in combinatie met 'Lightweight' neem ben je een soort van Sonic in MW2. Je kan dan onbeperkt harder lopen.
Eerder en soort van scout van TF2, pak een shotgun/submachine gun = ownage.

[ Voor 98% gewijzigd door japie06 op 06-11-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Je krijgt de pro versie als je de normale perk vaak gebruikt, of iets in die trant in ieder geval. Ik ga er dus vanuit dat je beide effecten krijgt. (de pro effecten zijn vaak ook niet zo nuttig als de normale effecten dus dit lijkt mij logisch, anders zou niemand de pro perks gebruiken)

Overigens leuke combo is inderdaad marathon (sprinten en obstakels) + lightweight (rennen en snellere melee of sneller richten na sprinten) + commando (grotere melee range en no fall damage) + tactical knife (snellere melee)

[ Voor 3% gewijzigd door SgtCaffran op 06-11-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:02

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Als het goed is krijg ik hem wel een dag eerder binnen dan de releasedate. Dat is belooft door gameorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die launch trailer is wel vet

ben benieuwd waneer ik mijn ps3 versie krijg, heb helaas nog niets mogen ontvangen in de mail

anders weet ik wat ik morgen ga doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
nvm :P

[ Voor 96% gewijzigd door Omnyakom1 op 06-11-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Griffin schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:39:
[...]

Wat mij nu opeens binnen schiet en dus geen antwoord op heb is:
Als je de PRO versie neemt, heeft deze dan de zelfde 'powers' als de basis versie + de pro 'powers' ??

Dus bij de Ninja (de PRO versie):
Invisible to heartbeat sensors.
& Move Silently(PRO)

of is het als je PRO neemt dat je alleen stil beweegt?
De PRO versie van een perk is een 'upgrade' van de normale perk, en wanneer je het PRO gedeelte van een perk unlocked heb, zal je dus beide effecten krijgen!

Edit:
Overigens, over multiplayer achievement: Als je dit filmpje bekijkt, zie ik volgens mij tocht echt verschillende achievements gehaald worden?

[ Voor 11% gewijzigd door Morax op 06-11-2009 14:12 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Ik ga waarschijnlijk als hoofd kit voor:

Scar-H met Thermal Sight
AA-12 Shotgun

Als perks:
1. Scavenger
2. Stopping Power
3. Steady Aim

Als Deathstreak:
1. Painkiller (ben alleen niet van plan dat ooit nodig te hebben)

Als Killstreak:
1. Sentry Gun
2. Pave Low
3. Stealth Bomber (als het tenminste kan 2 killstreak rewards bij 9 kills)

Misschien dat sommige dingen wel aangepast worden na een tijdje, maar hiermee wil het proberen.

EDIT: @ Morax

dat zijn challenges, geen achievements die je gamerscore oplevert

[ Voor 9% gewijzigd door Hogader op 06-11-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hogader schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:35:

Ik ben PC-gamer, ik gok dat "gamerscore" iets voor de consoles is? Maar ik neem in dit geval ook aan dat het dus effectief gewoon "achievements" zijn, alleen tellen ze dus nergens voor mee?

[ Voor 37% gewijzigd door Morax op 06-11-2009 14:55 . Reden: quote wat ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Ik ga waarschijnlijk als hoofd kit voor:

Scar-H met Thermal Sight
AA-12 Shotgun

Als perks:
1. Scavenger
2. Stopping Power
3. Steady Aim

Als Deathstreak:
1. Painkiller (ben alleen niet van plan dat ooit nodig te hebben)

Als Killstreak:
1. Sentry Gun
2. Pave Low
3. Stealth Bomber (als het tenminste kan 2 killstreak rewards bij 9 kills)

Misschien dat sommige dingen wel aangepast worden na een tijdje, maar hiermee wil het proberen.

Ik ga voor dual glocks , dan lag-warp ik iedereen dood met mijn perfect speelbare 150ms ping. Geen perks nodig. Alleen mijn local host. win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Als perks:
1. Scavenger
2. Stopping Power
3. Steady Aim
Stopping power is geen perk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Morax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:49:
[...]

Ik ben PC-gamer, ik gok dat "gamerscore" iets voor de consoles is? Maar ik neem in dit geval ook aan dat het dus effectief gewoon "achievements" zijn, alleen tellen ze dus nergens voor mee?
Gamerscore is iets van de xbox/microsoft.
De achievements tellen alleen mee voor XP points, net zoals in MW1 (naar mijn weten iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Griffin schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:59:
[...]

Gamerscore is iets van de xbox/microsoft.
De achievements tellen alleen mee voor XP points, net zoals in MW1 (naar mijn weten iig)
Ok, gelukkig maar! Ik vond die achievements altijd leuk om te doen en ze geven soms een leuke XP boost als je ze haalt :) Ik las overal "there are no multiplayer achievements", en verbaasde me nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Morax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:56:
[...]

Stopping power is geen perk :)
misschien even een filmpje kijken?

stopping power is wel degelijk een perk. http://www.youtube.com/watch?v=IaCgWkE7HKg kijk daar maar naar

Ik ben btw ook een Die-Hard PC gamer

[ Voor 6% gewijzigd door Hogader op 06-11-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hogader schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:06:
[...]

misschien even een filmpje kijken?

stopping power is wel degelijk een perk. http://www.youtube.com/watch?v=IaCgWkE7HKg kijk daar maar naar

Ik ben btw ook een Die-Hard PC gamer
Oeps, ben even in de war met een andere perk: deep impact. Dat is tegenwoordig een wapenuitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:18

RMX

Iemand al gelukt om te halen ?
In de kalverstraat, Intertoys is het al gelukt!

Ik woon bij Den Bosch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
furby-killer schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:11:
Ik weet dat bart smit age of empires 3 al een maand voor release verkocht (wat meteen de reden dat EU release 3 weken na US release was vanwege bevoorrading wel erg discutabel maakte), maar dat was toen na 2 dagen over toen MS er lucht van kreeg.

Het is altijd een poging waard als je hem echt snel wilt hebben.
Erik, dat klopt niet helemaal. Dat was een paar dagen voor de release, toen had ik foto's gepost van dat ik hem had en was Microsoft aardig boos. Vervolgens kreeg Bart Smit daar een dikke boete voor. Daar is Bart Smit dus echt wel beter op gaan letten. En ik kan het weten want wij zaten ongeveer als enige op ESO.

Gr. Peacemaker

[ Voor 10% gewijzigd door Blue_Fear op 06-11-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Laatst online: 16-06 11:00
RMX schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:16:
Iemand al gelukt om te halen ?
In de kalverstraat, Intertoys is het al gelukt!

Ik woon bij Den Bosch :(
Serieus??? Ik woon in Helliemond, maar zit morgen toevallig in Amsterdam Centrum! Beter bevestigd iemand dit dat ie daar zeker weten te koop is, dan neem ik morgen een trein eerder naar A'dam!!! :O

Btw was ik vanmiddag bij de Bart Smit in Nuenen, zij zouden hem heel misschien eind van de middag of morgen binnen krijgen. Waarschijnlijk ging hij dan gelijk de winkel in. (staan ook alleen 40+ers te werken die doen niet zo heel moeilijk en heb daar vorig jaar ook COD5 2 dagen voor release gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Blue_Fear schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:17:
[...]

Erik, dat klopt niet helemaal. Dat was een paar dagen voor de release, toen had ik foto's gepost van dat ik hem had en was Microsoft aardig boos. Vervolgens kreeg Bart Smit daar een dikke boete voor. Daar is Bart Smit dus echt wel beter op gaan letten. En ik kan het weten want wij zaten ongeveer als enige op ESO.

Gr. Peacemaker
Hey leef jij ook nog :)

En dat klopt niet helemaal, het was een paar dagen voor US release, de euro release was bijna een maand na de US release. Was toen wel leuk op ESO, soms logde je in en was je enige speler online, verder alleen paar nederlanders en verder voornamelijk reviewers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Het zou me niet verbazen dat ze hem al zouden verkopen bij de Music Store in Deurne (Brabant). daar kan je eigenlijk iedere game al krijgen zodra hun hem binnen krijgen. Ligt hij niet in de schappen dan gewoon even vragen en ze doen er toch niet moeilijk over.

On-Topic

Heb net nog even gezien wat de Accuracy en Damage etc van de assualt rifles is. Nu ben ik zker een gebruiker van de Scar-H.
Heeft namelijk op 2 na de beste accuracy, maar die 2 hebben een veel slechtere damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 13-09 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

falling_down schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:55:
[...]

Bij grotere winkels komt er vaak een waarschuwing bij het aanslaan op de computer dat de game pas vanaf de release dag mag worden verkocht. Ik ga meestal bij wat kleinere winkels, of supermarkten met een kleine electronica afdeling kijken. Het is me echter nog maar een paar keer gelukt om een game eerder te kopen, laatste keer was GTA4.
En GTA4 had dan weer een ingebouwde release date check ;)

Ontopic: Ik zit zéér te twijfelen of ik deze game ga aanschaffen. Qua gameplay zou ik het zó doen: CoD4 is een van mijn favoriete LAN spellen, maar het (tot nog toe) uitblijven van dedicated servers staat me erg tegen. Ben benieuwd hoe je dit dan op een LAN zonder internet kan spelen?

Daarnaast ben ik geen fan van Steam, maar dat is misschien persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Thrackan schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:38:
[...]

Ben benieuwd hoe je dit dan op een LAN zonder internet kan spelen?
Eigenlijk is dat heel simpel hoor....

Dat kan niet.... :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Hoe het op een lan zonder internet gaat is voor mij ook een grote vraag.

Ik hoop dat het ook daadwerkelijk zo is als ik begrijp uit een interview. Daarin werd namelijk gezegd dat ze het zelf al hadden gespeeld op hun lan-netwerk bij IW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 13-09 23:57

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mystikal schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:43:
[...]

Eigenlijk is dat heel simpel hoor....

Dat kan niet.... :P
Kijk, en aangezien ik sowieso bijna alleen maar op LANs game ben ik ernstig aan het twijfelen of ik hem wel ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
In mijn PSN lijst zijn al twee NL gamers met MW2 bezig, hij is dus al bij de retailers binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Hogader schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:44:
Hoe het op een lan zonder internet gaat is voor mij ook een grote vraag.

Ik hoop dat het ook daadwerkelijk zo is als ik begrijp uit een interview. Daarin werd namelijk gezegd dat ze het zelf al hadden gespeeld op hun lan-netwerk bij IW
MET internet verbinding...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Ik meen me te herinneren dat er niet bij gezegd was of het met of zonder internet was. dus ik blijf hoop houden. Achja de lans die wij altijd houden bij vrienden thuis hebben altijd wel internet dus daar is het probleem er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Alleen als je de server binnen je eigen netwerk hebt staan, dan is de ping natuurlijk stukken beter dan wanneer dit weer via een servert van IW moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Het is heel simpel, het gamen gaat via P2P, dus wordt het dichtstbijzijnde 'knooppunt' gekozen om het verkeer tussen de clients te sturen, in dit geval is dit dus de router/switch in het locale netwerk. Alleen de activatie/validatie gaat over het internet naar Steam/IWnet om de verbinding goed te keuren.

edit; hm, met al die mensen die het spel al eerder hebben, ga ik toch morgen maar eens proberen bij de locale Intertoys... :P iemand al de PC versie eerder kunnen kopen?

[ Voor 23% gewijzigd door TrekDude101 op 06-11-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
nja we zullen zien wat IW ervan bakt. Het is wel iets wat ik gelijk ga proberen uit te vogelen wanneer ik dinsdag mijn pc versie in mijn pc stop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Heb vandaag mijn Xbox versie opgehaald bij Magic Games in Utrecht.

Gelijk online gegaan, en het valt me op dat sommige maps wel erg groot zijn voor 6vs6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ah Damn... bal er nu wel weer van dat ik via internet heb besteld. Hoop dat mediaoffer snel uit zal leveren...!
Maar goed.. voor 37,95 wil ik wel paar(lees 2) dagen extra wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Blijkbaar heb ik last van mijn geheugen want kreeg net een SMS dat ik de maandag om 23u59 mijn game kan ophalen? Wist niet eens niet meer dat ik het had besteld :+

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:07:

Gelijk online gegaan, en het valt me op dat sommige maps wel erg groot zijn voor 6vs6
Nu al ? is dat niet strafbaar voor diegene die het uitleveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
er kan een boete komen voor de winkel ja.
Echter nemen veel lokale kleine winkels dat risico wel om meer winst te kunnen maken.

Het is namelijk een zeer klein risico als kleine buurt winkel in een dorp. Je verkoopt niet genoeg om activision er moeite voor te laten doen

[ Voor 36% gewijzigd door Hogader op 06-11-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:13:
[...]

Nu al ? is dat niet strafbaar voor diegene die het uitleveren ?
Jep, ze krijgen een flinke boete van Activision + er bestaat een kans dat ze in de toekomst geen games meer krijgen op de releasedate, daarom komt het ook zo relatief weinig voor, en als het al voorkomt, zijn het oudere mensen die niet doorhebben dat het niet mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06

kan je een foto van het bonnetje maken? dan zullen andere winkels hem ook verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Laatst online: 16-06 11:00
Lol ik zou het wel weten. Haha kiek iedereen helemaal panisch die game willen hebben. Ik zelf ook hoor!

Lol als ik zo'n winkel was zou ik het wel weten. Volgens mij als ik MW2 al in mijn magazijn zou hebben staan, en ik hier zou plaatsen dat ik hem al verkocht, kwam vandaag nog half Nederland MW2 bij me halen. Dan neem ik zo'n boete wel voor lief als je daardoor -tig games meer kan verkopen!

Al die pauper ketens met zn "we mogen nog niet verkopen" je mag zoveel niet! Leg toch in de schappen, bespaar je iedereen een hoop gezeik. En anders moeten ze maar een nieuwe regel inschakelen dat dergelijke games pas 1 dag voor de release uberhaupt verscheept gaan worden naar Nederland ofzo....

Dit soort tafarelen blijf je altijd houden zo, zeker met zulke dikke titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
koffieboontje schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:19:
Lol ik zou het wel weten. Haha kiek iedereen helemaal panisch die game willen hebben. Ik zelf ook hoor!

Lol als ik zo'n winkel was zou ik het wel weten. Volgens mij als ik MW2 al in mijn magazijn zou hebben staan, en ik hier zou plaatsen dat ik hem al verkocht, kwam vandaag nog half Nederland MW2 bij me halen. Dan neem ik zo'n boete wel voor lief als je daardoor -tig games meer kan verkopen!

Al die pauper ketens met zn "we mogen nog niet verkopen" je mag zoveel niet! Leg toch in de schappen, bespaar je iedereen een hoop gezeik. En anders moeten ze maar een nieuwe regel inschakelen dat dergelijke games pas 1 dag voor de release uberhaupt verscheept gaan worden naar Nederland ofzo....

Je vergeet dat vaak de boete per verkocht exemplaar is, waardoor je echt geen winst zal hebben als je het zou doen. En dan ook nog het feit dat je later kans hebt dat je bepaalde titels niet meer op tijd binnen krijgt voor de release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27

Hoeveel winst denk jij dat een winkelier maakt op een game? Gaat je toch vies tegenvallen als je denkt dat je de boete voor lief kan nemen.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:48

OMD

hahaha, dan weet jij blijkbaar niet wat de boete kan zijn per game. Ik kan je vertellen dat de boete per game op kan lopen een stukkie hoger dan dat een game oplevert ( de winst voor een winkel is al heel erg zielig per game )

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Gamerorder geeft aan de bestelling verzonden te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.22055.nl/Untitled.jpg

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Net even lokale FRS gebeld maar die willen hem echt niet meegeven voor dinsdag (hoewel ze hem al wel binnen hebben). Intertoys hier in Zevenaar heeft hem blijkbaar nog helemaal niet binnen, althans, de PC versie niet in ieder geval..

Iemand enig idee waar ik al het liefst morgen nog aan de PC versie kan komen?

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik ga morgen de lokale games shop onder druk zetten >:)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wens je veel succes, het kan de winkels een flinke boete opleveren om games te verkopen voordat ze verkocht mogen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Serieus? Pics or it didnt happen! Hadden ze de PS3 versie ook? anders ga ik hem na het eten ook even ophalen in overvecht. Hoop dat het geen lulverhaal is anders rij ik er voor niks heen... :P

Ik heb al 3 winkels geprobeerd maar ze zeggen overal NADRUKKELIJK dat ze hem pas 10 november mogen verkopen!

ach mensen die hem hebben zitten vast niet meer hier te kijken, die zijn hard aan het gamen..

[ Voor 20% gewijzigd door KnEuTeR op 06-11-2009 16:48 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:38:
wens je veel succes, het kan de winkels een flinke boete opleveren om games te verkopen voordat ze verkocht mogen worden
Andere mensen lukt het ook, dus waarom mij niet.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:38:
Grote ketens zullen ze niet meegeven, maar de kans is aardig groot bij een kleine buurtwinkel in een of ander dorp

ik wacht rustig tot dinsdag

[ Voor 4% gewijzigd door Hogader op 06-11-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Veldhoven is een behoorlijk gat, dus wie weet :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:12
Iemand de pc versie al gespot in regio zoetermeer/den haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit wordt een leuk: "ik heb hem" / "ga opzoek" / "wie weet waar in de buurt van xxx ze hem al verkopen"-topic. :)

Ik denk echter inderdaad dat als je voor dinsdag de game in huis wilt hebben je het beste naar de kleinere (onafhankelijke) winkels kunt gaan

Vanavond of van 't weekend me maar eens even wat in lezen in de weapons, attachments en perks zodat ik dinsdag, als ik om 18:00 thuis ben er direct (ok, na 't eten) voor kan gaan zitten...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:12
Hhahahah zo was het niet bedoel hoor. Ik wil alleen graag weten of iemand hem toevallig al heeft zien liggen.
Verder mocht het niet eerder lukken dan 10-11. Maar ff tussendoor (tijdens les ff kopen) en maar ff wat eerder naar huis om er vol tegenaan te gaan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Ik begrijp het "Perk" gedoe niet helemaal. Je kunt hiermee dus jezelf sneller maken of noem het maar op. Maar kan iedereen dit standaard of moet je in de singleplayer modus achievements halen om die Perks online te kunnen spelen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.