Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:41:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=V9qh2IF5OvQ
Sorry maar kon het gewoon niet laten.. wat is er zo moeilijk aan. Hier hadden ze trouwens ook de play now knop in BF2 voor uitgevonden.
Waar zegt die dat het moeilijk is? Hij zegt dat het minder gedoe is, en daar heeft hij gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:29
Overigens speel ik zelf ook op de PC, ik heb niet eens een console :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
ModernR4peFare 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 17:44
Ik heb jaren lang Moh gespeeld met 506th Easy en ook nog ff COD 2 op PC maar vond het niks. Nu heb ik jaren niet gespeeld. Toen brak ik mijn enkel en die gast die mijn enkel brak leende mij voor die tijd zijn PS3 en daar zat COD4 bij.. besturing vond ik in het begin best wel kut, maar nu i'm hooked :D Heb nu zelf een PS3 gehaald en een preorder op COD6 :P Heb er zin in.. Clan komt er weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

SCIxX schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:06:
[...]

Waar zegt die dat het moeilijk is? Hij zegt dat het minder gedoe is, en daar heeft hij gelijk in.
En dan luid de vraag, waarom zouden ze dat niet met dictated servers kunnen doen? ;)
Zie play now knop van BF2.

Geef mij maar liever de vrijheid hoor om zelf te kiezen.
en als jullie toch niks te doen hebben
http://www.ustream.tv/channel/the-best-game-ever

MP en SP live streamss van MW2

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 05-11-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:21
Volgens mij vergeten hier wat mensen dat dit niet het dedicated server topic is... Verder interesseert het mij geen bal wie de game allemaal wel en niet gaat kopen. En weetje, je bent niet eens verplicht om 'm te kopen. Blijf lekker MW1 spelen als het je niet zint.

Dus on topic: Red Carpet trailer @ Gametrailers (http://www.gametrailers.c...et-modern-warfare/58630): een soort overzicht van de uitgebrachte media/trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147339

Heeft de PS3 versie straks ook dat als de host de game verlaat, er een nieuwe host wordt gezocht? Dat zou namelijk wel een pluspunt zijn voor MW2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou de PS3 dat niet hebben, en de 360 wel (buiten de shitload aan sponsoring om)?

Het is gewoon dezelfde game hoor, verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:35
Freekers schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:10:
De harde feiten op een rijtje. Vergelijking van COD:4 VS MW:2 Multiplayer op de PC:
[afbeelding]
En toch ga ik hem halen ! See you at the midnight launch party, MediaMarkt Eindhoven :)
Eindhoven de Gekste!!!

maar even on-topic:

een paar van die punten vind ik juist super goed, zoals het maximaal 18 player servers. Vond het altijd vreselijk irritant dat er teveel man inzit en alleen maar gerushed werd. Verder is een 18 player limiet wel perfect als ze dan toch p2p doen.

Een ander punt wat super is, is het opslaan van je online game data, dan ben je tenminste na een re-install niet zomaar alles kwijt.
Verder is de lan-optie er dus nog en dat vind ik al super, aangezien ik toch wel regelmatig in het jaar een lan-party is.

dat punt over het geld btw heb ik niks van gemerkt.
Heb MW2 gepre-ordered voor 49 euri. Vond alleen dat IW/Activision een grove fout maakte bij de prijs van mw1. deze is namelijk na 2 jaar nog steeds bijna de originele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-06 15:28
Anoniem: 147339 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:06:
Heeft de PS3 versie straks ook dat als de host de game verlaat, er een nieuwe host wordt gezocht? Dat zou namelijk wel een pluspunt zijn voor MW2!
Ja, op alle platforms word er dan naar een andere host gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Hogader schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:28:
Verder is de lan-optie er dus nog en dat vind ik al super, aangezien ik toch wel regelmatig in het jaar een lan-party is.
Zonder internetverbinding (voor IW.net) kan je geen game hosten, dus ook geen private match voor je collga's op het LAN.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 15:36

Griffin

Is mythical

Frentik schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:37:
[...]
Zonder internetverbinding (voor IW.net) kan je geen game hosten, dus ook geen private match voor je collga's op het LAN.
Maar op de meeste lans van tegenwoordig is er gewoon internet hoor. moet je de LAN server die je hebt even private maken en dan iedereen via IW.net / steam oid laten joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zijn hier trouwens mensen die de X360-versie al hebben?
Ik ben nl. benieuwd hoeveel mensen in totaal al online spelen.

offtopic:
Ik zou echt willen dat ze dit topic zouden splitsen naar PC en console topics. Ik word al niet goed van het pc-versie gezeik, laat staan als zodadelijk het spel uit is en alle verschillende .ini settings tot in den treuren langskomen vliegen. :O Begrijp niet dat Tweakers.net dat zelf niet heeft kunnen bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogader schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:28:
[...]
dat punt over het geld btw heb ik niks van gemerkt.
Heb MW2 gepre-ordered voor 49 euri. Vond alleen dat IW/Activision een grove fout maakte bij de prijs van mw1. deze is namelijk na 2 jaar nog steeds bijna de originele prijs.
Een erg domme fout ja, helemaal omdat MW1 nog steeds een van de meest verkochte games is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 11:49

Mystikal

It never hurts to help!

Griffin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:08:
[...]

Maar op de meeste lans van tegenwoordig is er gewoon internet hoor. moet je de LAN server die je hebt even private maken en dan iedereen via IW.net / steam oid laten joinen.
Misschien een domme vraag hoor. Maar hoe werkt dat Lan nu precies. Moet je je alleen 'aanmelden bij steam/IWnet' en kun je vervolgens wel op de lan gebruikmakend van de bandbreedte van het netwerk (dus niet over internet). Of wordt het lannen net als online spelen alleen zit je nu bij elkaar in dezelfde ruimte? En is het dus eigenlijk gewoon online spelen in een private server (wat altijd al kan?)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jobbie schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:17:

offtopic:
Ik zou echt willen dat ze dit topic zouden splitsen naar PC en console topics. Ik word al niet goed van het pc-versie gezeik, laat staan als zodadelijk het spel uit is en alle verschillende .ini settings tot in den treuren langskomen vliegen. :O Begrijp niet dat Tweakers.net dat zelf niet heeft kunnen bedenken...
Ook beetje offtopic
offtopic:
Ik denk dat het gewoon 1 groot topic moet blijven, alleen dat mensen moeten stoppen met zeiken over de verschillen tussen pc en console etc etc etc.

Verder is het vaker voor gekomen dat er juist een topic kwam over de finetuning van configs voor een spel. Dus ik zie eerder dat gebeuren dan een PC-Console opsplitsing.
Mystikal schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:25:
[...]

Misschien een domme vraag hoor. Maar hoe werkt dat Lan nu precies. Moet je je alleen 'aanmelden bij steam/IWnet' en kun je vervolgens wel op de lan gebruikmakend van de bandbreedte van het netwerk (dus niet over internet). Of wordt het lannen net als online spelen alleen zit je nu bij elkaar in dezelfde ruimte? En is het dus eigenlijk gewoon online spelen in een private server (wat altijd al kan?)
Geen flauw idee, maar ik denk het laatste. dus dat je server toch via internet gehost wordt maar dan gelockt met een password oid. En dat je dan via het netwerk naar IWnet gaat en dan joined.

[ Voor 30% gewijzigd door Griffin op 05-11-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als MW1 normale prijs had gehad had ik hem allang gekocht, maar ga niet de volle mep betalen voor een 'oud' spel.
een paar van die punten vind ik juist super goed, zoals het maximaal 18 player servers. Vond het altijd vreselijk irritant dat er teveel man inzit en alleen maar gerushed werd.
En we zitten al weer bij de zelfde fout als in zo ongeveer elke redenatie van IW. Wat is er nou precies goed aan het beperken van de mogelijkheden? Als ze het voor 9v9 (raar getal trouwens, 8v8 zou logischer zijn) hebben gebalanced, prima dan zet je voor online standaard de instellingen op 9v9. Maar waarom niet de optie voor spelen met meer mensen als mensen dat willen? Desnoods met een waarschuwing erbij dat ze het niet aanbevelen.

Edit: LAN is gewoon online, maar gezien dat online p2p is dan zou hij het rechtstreeks via het lan horen te doen als het protocol niet al te bagger is.

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 05-11-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Jobbie schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:17:
Zijn hier trouwens mensen die de X360-versie al hebben?
Ik ben nl. benieuwd hoeveel mensen in totaal al online spelen.

offtopic:
mensen die nu online spelen zal je waarschijnlijk toch niet meer tegenkomen ,als de game daadwerkelijk uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:06

K4F

furby-killer schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:26:
Als MW1 normale prijs had gehad had ik hem allang gekocht, maar ga niet de volle mep betalen voor een 'oud' spel.

[...]

En we zitten al weer bij de zelfde fout als in zo ongeveer elke redenatie van IW. Wat is er nou precies goed aan het beperken van de mogelijkheden? Als ze het voor 9v9 (raar getal trouwens, 8v8 zou logischer zijn) hebben gebalanced, prima dan zet je voor online standaard de instellingen op 9v9. Maar waarom niet de optie voor spelen met meer mensen als mensen dat willen? Desnoods met een waarschuwing erbij dat ze het niet aanbevelen.

Edit: LAN is gewoon online, maar gezien dat online p2p is dan zou hij het rechtstreeks via het lan horen te doen als het protocol niet al te bagger is.
Het is toch de keuze van de gebruiker om te kiezen in wat voor server/room hij/zij terecht komt? Het is dus (naar mijn mening hoor) nooit een goed punt om als max 18 te hebben want dit limiet doet niets anders dan geliefde gameplay van een hoop mensen wegnemen. Heb je ooit problemen gehad met een server te zoeken die aan jouw (max spelers) eisen voldoet?

EDIT: Shit, dit is niet eens het dedicated server topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
furby-killer schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:26:

misschien een verkeerd argument, maar het gaat me hierin voornamelijk dat meer dan 9v9 gaat zorgen voor meer lag. vandaar dat ik het super goed vind dat ze het cappen.
Veel mensen gaan matchmaking dus ook gelijk doen en die weten niet of ze dan 9v9 of 32v32 zouden joinen. 32v32 klinkt voor mensen leuk maar zorgt op p2p gewoon voor onspeelbare situaties.

beter dus dat ze dit gewoon niet mogelijk maken, hiermee kunnen ze de reactie van mensen dat de game teveel lagt misschien nog inperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:48
bram1984 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:43:
Wat is dat op 01:58???? Ik zie een planeet, en sterren op de achtergrond..
Oeh, space missies :P
Hogader schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:33:
[...]

misschien een verkeerd argument, maar het gaat me hierin voornamelijk dat meer dan 9v9 gaat zorgen voor meer lag. vandaar dat ik het super goed vind dat ze het cappen.
Veel mensen gaan matchmaking dus ook gelijk doen en die weten niet of ze dan 9v9 of 32v32 zouden joinen. 32v32 klinkt voor mensen leuk maar zorgt op p2p gewoon voor onspeelbare situaties.

beter dus dat ze dit gewoon niet mogelijk maken, hiermee kunnen ze de reactie van mensen dat de game teveel lagt misschien nog inperken.
Supergoed dat ze het cappen? Het slaat nergens op, dit doen ze allemaal omdat er geen dedicateds komen. Slechte 'oplossing', ik heb zo goed als nooit lag met MW1, altijd een ping van < 40. Ik wil op de PC gewoon 32vs32 spelen als ik dat wil :) Geen gezeik dat ik door het automatching in een 9vs9 kom. Nog zoiets, waarom zijn de server lists eruit gehaald? Élke serieuze goede online shooter heeft dat (CS, MW1 etc.) Ik ken geen enkele serieuze shooter die dat niet heeft.

Verder had iemand het hierboven over of je killstreak mee werd genomen naar het volgende potje... Volgensmij is dit niet zo?

[ Voor 74% gewijzigd door Bobmeister op 05-11-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Volgende week maar naar de free record shop voor de game met mijn plastix card.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hogader schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:33:
[...]

ik wil niet bepekrt worden in mijn mogelijkheden omdat anderen een kut computer hebben/kut verbinding. Ik vind 25 tegen 25 man geweldig. en 9 tegen 9 harstikke saai omdat je eerst een half uur bezig bent een tegenstander te vinden, om daarna in je rug geknalt te worden door een camper.

Als jij als beginner niets begrijpt van het spel, maar kan kiezen voor play now en dan in een standaard game terecht komt is dat toch prima. Ik als gevorderde speler wil zelf mijn keuzes maken en wil ook mischien wel eens in een 3vs3 game of een 100vs100 game spelen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325009

eendje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:42:
[...]

ik wil niet bepekrt worden in mijn mogelijkheden omdat anderen een kut computer hebben/kut verbinding.
Dat hou je altijd op de PC, iemand met een i7 vs E7300 .. als i7 heb je voordelen. Zelfde geldt voor een beeldscherm, er zit zoveel verschil tussen sommige..

Console is alle gelijk, (behalve beeldscherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke poorten er op een pc/router/firewall moeten openstaan om een game te kunnen hosten en of er nog een minimale down/upload is wil je een game kunnen hosten. Want volgens mij gaat er behoorlijk wat data over de lijn als het 9v9 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Griffin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:53:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke poorten er op een pc/router/firewall moeten openstaan om een game te kunnen hosten en of er nog een minimale down/upload is wil je een game kunnen hosten. Want volgens mij gaat er behoorlijk wat data over de lijn als het 9v9 is.
DMZ aanzetten ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:27
Krijg je dat gezeik straks ook weer kun je hem eindelijk spelen moet je eerst die poorten openhebben net zoals borderlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60113

Ooohhhh, kun je nu opeens wel een dedicated server draaien met MW2?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

haha, zie jij dat een ICT-noob (sorry voor woordkeuze) al doen.
Ik ben 14 jaar en ik wil een game hosten. Shit hij doet het niet... Laat ik een DMZ aanleggen/aanzetten.
offtopic:
Ik als ICTer (programmeur) weet nog geen eens hoe het moet. (weet dan weer wat het is ;) )

Ik doel vooral op het feit dat veel firewalls (vooral in routers) die poorten blokkeren. En niet iedereen weet hoe deze open gezet moeten worden. en ook niet altijd welke poort(en).

Lol @ bolus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Griffin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:03:
[...]

haha, zie jij dat een ICT-noob (sorry voor woordkeuze) al doen.
Ik ben 14 jaar en ik wil een game hosten. Shit hij doet het niet... Laat ik een DMZ aanleggen/aanzetten.
Héhé, beter je dmz aanzetten inplaats handmatig alle poorten opgooien.. lijkt me dmz toch wat makkelijker :>

Kids :En nee, ik ga geen guide maken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mystikal schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:25:
[...]

Ik denk in tegenstelling tot Griffin dat het de eerste optie zal zijn. IWNet zal je 'match' maken, en vervolgens kan je rechtstreeks verbinden met het (interne) ip binnen de LAN. Ook omdat in dat laatste interview werd gezegd dat ze op de LAN speelden binnen hun kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Awsom schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:37:
Supergoed dat ze het cappen? Het slaat nergens op, dit doen ze allemaal omdat er geen dedicateds komen. Slechte 'oplossing', ik heb zo goed als nooit lag met MW1, altijd een ping van < 40. Ik wil op de PC gewoon 32vs32 spelen als ik dat wil :) Geen gezeik dat ik door het automatching in een 9vs9 kom. Nog zoiets, waarom zijn de server lists eruit gehaald? Élke serieuze goede online shooter heeft dat (CS, MW1 etc.) Ik ken geen enkele serieuze shooter die dat niet heeft.

Verder had iemand het hierboven over of je killstreak mee werd genomen naar het volgende potje... Volgensmij is dit niet zo?
@Awsom en Eendje

Ik had ook liever dedicated servers gehad, want dan was het helemaal geen probleem.

Echter hebben ze er voor gekozen om het p2p te doen. Mijn opmerking ging dus ook over dat ze het p2p doen.
Bij p2p met meer dan 32 mensen heb je 99/100 keer LAG. Ik vind dus niet dat ze andermans keuze moeten beperken, maar door het te cappen op 9v9 krijgen ze voor iedereen (en voornamelijk voor de 12-jarige mensen die niet weten hoe server browser werkt (dit is namelijk het gemiddelde publiek dat IW op de pc denk te zien)) de meest lag vrije ervaring.

Ik speel altijd zelf max 12v12 omdat ik het anders gewoon te druk vind. Dit is echter toch geen reden om het te cappen op max 9v9. Mijn voornaamste reden om dus te zeggen dat 9v9 goed is (alleen als het p2p is), is dus om de lag te verminderen.

Hoop dat jullie het nu begrijpen, anders moet je het maar zeggen dan probeer ik het even wat uitgebreider te vertellen met voorbeelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 16-06 13:32
megatronics schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:42:
Volgende week maar naar de free record shop voor de game met mijn plastix card.
Bij release wordt het spel duurder he, bij preorder is ie goedkoper.
Al weet ik niet of dat ook geld voor de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Dorest0rm schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:19:
[...]

Bij release wordt het spel duurder he, bij preorder is ie goedkoper.
Al weet ik niet of dat ook geld voor de PC versie.
Als je preorderd wordt het spel thuisbezorgd en krijg je (ook bij de pc versie) 5 euro korting zo ver ik weet. iig wel toen ik een preorder plaatste een maand geleden. Of dat nu nog steeds zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 22:48
Anoniem: 325009 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:06:
[...]

Héhé, beter je dmz aanzetten inplaats handmatig alle poorten opgooien.. lijkt me dmz toch wat makkelijker :>

Kids :En nee, ik ga geen guide maken B)
IE -> http://192.168.1.1
LOGIN
DMZ -> Enable
IP Addres of Virtual DMZ Host (Kijk hiervoor bij ipconfig)

Zo, de guide is af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat is zo ... heb er net 2 besteld.. op ieder 5€ korting :>

@ Awsom : *O* d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 325009 op 05-11-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 16:19
Aangezien m'n pc dit niet trekt, althans.. niet full specs.. toch maar even op de Xbox 360 eens kijken :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Griffin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:22:
[...]

Als je preorderd wordt het spel thuisbezorgd en krijg je (ook bij de pc versie) 5 euro korting zo ver ik weet. iig wel toen ik een preorder plaatste een maand geleden. Of dat nu nog steeds zo is weet ik niet.
Ik heb em in de winkel ge-preordered gisteren, dus afhalen kan ook gewoon met die "korting"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zephyer schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:24:
Aangezien m'n pc dit niet trekt, althans.. niet full specs.. toch maar even op de Xbox 360 eens kijken :D
Moet je zeker doen, want als je eenmaal overstapt, ga je echt nooooooit meer terug.

Ik ben vroeger ook een fanatieke PC-gamert geweest en als ik nog terugdenk aan het config.sys en autoexec.bat gesleutel om zo veel mogelijk geheugen vrij te hebben, dan ben ik zo blij dat ik nu het schijfje erin doe en zonder wat voor instellingen dan ook meteen kan gaan spelen.

Speel je dit op een PC, dan zal je het eerste uurtje wel zoet zijn met het instellen en tweaken voordat je ook maar 1 kogel geschoten hebt...

Daarom is die pol in de TS niet helemaal volledig:

Welke modus start je als eerste op?
De graphics test. :p :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Discussie over dedidated servers kan hier. Verder mogen de 'ik heb de game bij winkel x besteld' en dergelijke wel achterwege blijven. Houd het zinvol en ontopic :).

[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 05-11-2009 16:38 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Jobbie schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:37:
[...]

Speel je dit op een PC, dan zal je het eerste uurtje wel zoet zijn met het instellen en tweaken voordat je ook maar 1 kogel geschoten hebt...
Goh, het heet hier niet voor niks TWEAKERS :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter 1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-03-2024
[...]

Moet je zeker doen, want als je eenmaal overstapt, ga je echt nooooooit meer terug.

Ik ben vroeger ook een fanatieke PC-gamert geweest en als ik nog terugdenk aan het config.sys en autoexec.bat gesleutel om zo veel mogelijk geheugen vrij te hebben, dan ben ik zo blij dat ik nu het schijfje erin doe en zonder wat voor instellingen dan ook meteen kan gaan spelen.

Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Tegenwoordig hebben mensen veelal meer geheugen beschikbaar. Mijn geheugen komt in ieder geval niet vol als ik het spel opstart (weet ik nu al zeker). Dus gewoon het spel van steam downloaden - starten - misschien mond open bij het intro - en daarna kogels lossen. Is dus in principe net zoveel aan als op de Xbox (behalve dat nog bij de PC nog even alle settings op max kunt zetten, maar dat kost ook niet meer dan 5 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Spel op steam activeren, als dit mogelijk is, opstarten, graphics op max zetten, kogels lossen.

Hooguit tien minuten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pfff wanneer heb je voor het laatste op een computer gegamed? Geheugen kost geen drol en als je gaat proberen met zulk soort filetjes meer geheugen vrij te krijgen ben je het verkeerd aan het doen imo, gezien dat je dan gewoon te weinig geheugen hebt.

Ik zet gewoon graphics opties op niveau waarvan ik denk dat computer dat redelijk zou moeten trekken, kost 1 of 2 minuutjes ofzo, dan gamen. Frame rate counter laten zien (als ze die wel hebben), en als het nodig is daarna wat instellingen aanpassen de volgende keer dat ik in main menu ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hij bedoeld toch ook vroeger ;) Nu doe je weinig meer met je autoexec.bat ;) Die heb je zelfs niet eens meer (althans er staat niets meer in nu)

Tuurlijk snap ik de consolers wel, idd schijfje erin en knallen. Dat is echter op de pc niets anders, ik start mijn pc op stop het schijfje erin en kan ook knallen hoor ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

[...]

leef jij nog in 91 ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 05-11-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

[...]

Wat dacht je ervan dat ik gewoon alles op max zet en gaat knallen. Voordeel van PC is tevens dat je de dingen die jij belangrijk vindt hoog kunt zetten ipv wat de makers belangrijk voor jou vinden. (als je pc wat minder krachtig is)
Ik heb zo goed als alle consoles hier staan, maar ben toch echt een PC gamer. Het tweaken etc heeft gewoon wat imo. Maar het is allemaal persoonlijk he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..

[ Voor 99% gewijzigd door bram1984 op 05-11-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-06 12:25
Zitten wel redelijk wat contradicties in die live chat log... :(
Hier bv:
Mackey-IW: IWNet matches players together based on several factors including ping and skill. After players are matched, the most suitable host is determined. That player hosts until they quit, at which time hosting responsibilities will normally migrate to another player without interrupting the match.
Even later:
kaRMa: Please give me a direct answer. On the PC version. Are all games hosted by players, and is there a 5 second delay when host migration is in effect?

Vince-IW: yes.
En om de sleur van de vele vragen over pc vs. console, etc. te doorbreken:

Wat zouden jullie nemen: Semtex of normal nades?
Semtex wordt wel heel handig voor de gamers die moeite hebben met het 'cooken' van de nades. :) Aangezien het kan gesticky'd worden op een vijand, en ik hoop dat er geen keybind is om de semtex van je body te slaan... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Geen console meer in het spel, wat ik begreep uit die live chat is dat je alleen nog dingen in kan stellen via het menu.. geen tweaks etc. meer want volgens hun verpest dat de manier zoals het spel bedoelt is..
Asgaro schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:25:
Zitten wel redelijk wat contradicties in die live chat log... :(
Dat viel mij ook al op, hier nog een voorbeeld die ik beetje raar vind:
QUESTION-> N2DEEP: I run lan parties for PC, how will you be able to lan without internet access and no dedicated servers as you could with cod4?
ANSWER-> Mackey-IW: We can play at work on our lan by doing private match and there is no lag.
dan later:
QUESTION-> ulukai: I'm in a lan party association our last lan had 400 players, can we play lan with the pc version and is the game made for lan party competition and last question could you explain why there is no collector version on pc ?
ANSWER-> Mackey-IW: As long as you can connect to steam you can play the game fine.
Bij mijn weten moet je internet connectie hebben om met Steam te kunnen connecten..? :S

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
(jarig!)
mhzz lag ik daarnet lekker te bubbelen , hoorde ik ineens op het skyradio journaal over mw2 en 1000en mensen
Was te laat om de radio harder te zetten . Iemand dit ook gehoord toevallig ?

[ Voor 6% gewijzigd door MaFFia op 05-11-2009 20:56 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

rhermans schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:17:
mhzz lag ik daarnet lekker te bubbelen , hoorde ik ineens het journaal over mw2 en 1000en mensen op skyradio
Was te laat om de radio harder te zetten . Iemand dit ook gehoord toevallig ?
NOS journaal???

Dan even kijken nu via www.nos.nl

Edit1: Zat niks over MW2 in het 20:00 NOS journaal
Edit2: Misschien het NOS Radio Journaal?... maar nee ook daarin niks over MW2.

[ Voor 18% gewijzigd door Barca op 05-11-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:25:
En om de sleur van de vele vragen over pc vs. console, etc. te doorbreken:

Wat zouden jullie nemen: Semtex of normal nades?
Semtex wordt wel heel handig voor de gamers die moeite hebben met het 'cooken' van de nades. :) Aangezien het kan gesticky'd worden op een vijand, en ik hoop dat er geen keybind is om de semtex van je body te slaan... xD
De explosie van semtex is iets minder krachtig, dus voor mij wordt het de normale granaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ik ga toch wss voor de semtex, net als met de sticky nades uit cod waw. Ik ben meer een type van tactisch mijn nades neer gooien op plekken waar de vijand naar toe loopt. met semtex plak ik dat ding op de muur ipv dat het terugkaatst.

alhoewel ik vaak met nades die dingen zo gooi dat ze via iets in een andere ruimte komen

moet dus ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
semtex klinkt wel tof, maar inderdaad via een muurtje gooien doe ik ook wel vaak, misschien dat ik ze voor een assault class een normale neem, en voor me sniper semtex, aangezien ik met die weinig gebouwtjes instorm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik wil CoD6 eigenlijk nog pre-orderen. Weten jullie of Gamersland of GCshop betrouwbaar zijn?? Van GCshop heb ik mindere verhalen gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:08
@BlueFear:

Bij GCShop nog nooit problemen gehad. Games die ik daar heb besteld zijn onder meer FEAR2 en GTA IV, beiden voor pc. pre-orders, op dag van release keurig in de bus. Weet niet of anderen wel slechte ervaringen hebben, en ook geen idee waar je dit hebt gehoord, maar ik heb er nooit iets van gemerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahaha, hier hebben we de muziek van Hans Zimmer!! _o_

Filmpje van Spec-Ops time-trial missie (die met de sneeuwschooter race): http://www.youtube.com/watch?v=dIzyBMHHnkQ

Muziek doet me denken aan The Rock of the Pirates of the Caribean (welke soundtracks hij allebei heeft gemaakt)

[ Voor 26% gewijzigd door monnick op 05-11-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Thx Bram voor de filmpjes, begin er helemaal in te komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 17:00

RMX

Zoals 402 al meldde, is de Spec Ops echt een op zichzelf staande optie, die wellicht nog langer is dan de Singleplayer! _/-\o_

Vanaf zaterdag eens rond kijken of het al verkocht word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spec ops ben ik sowieso het meest nieuwsgierig naar. In MW1 speelde ik ook al zo vaak bepaalde SP missies opnieuw, gewoon omdat sommigen zo vet waren. Met spec ops word ik dus op mijn wenken bediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Na 30 minuten snipen werd ik gekilled op 40 meter van de objective. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Voor de die hards: http://www.youtube.com/DevilAxisTV map walkthroughs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48
Nog niets over de PS3 versie gehoord. De mensen die in de retail werken moeten ze nu toch wel binnen krijgen en ze dus (bij betaling op 10-11-2009) mee naar huis kunnen krijgen. Zo ging het bij ons altijd wel tenminste. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:09:
Ahaha, hier hebben we de muziek van Hans Zimmer!! _o_

Filmpje van Spec-Ops time-trial missie (die met de sneeuwschooter race): http://www.youtube.com/watch?v=dIzyBMHHnkQ

Muziek doet me denken aan The Rock of the Pirates of the Caribean (welke soundtracks hij allebei heeft gemaakt)
Dit blijf ik debiel vinden, het is geen race spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 11:51
Hebben jullie dit al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/4069/mw2b.jpg

Dit betekent simpel weg dat de pc versie een directe poort is van de xbox360

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07
Jij had beter een het topic even doorgelezen :9

[ Voor 50% gewijzigd door Th1x4nG op 05-11-2009 22:59 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48
mhindrik schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:54:
[afbeelding]

Ja, is al eerder gepost vanmorgen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzley
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-01 14:34
Inderdaad die is vanmiddag al gepost..

Maar waarom is het dan een port van de xbox?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blur
  • Laatst online: 17-02 20:14
Waarschijnlijk denkt mhindrik dat omdat een hoop features/beperkingen gelijk zijn tussen pc/xbox.
Maar dat maakt het nog geen port...

PS3 Gamertag: ExcessiveBlur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

mhindrik schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:54:
[afbeelding]

Ja, want ik had die vanmorgen al gepost.

Anyway, waarom vind ik geen goede MW2 acties op eBay ? 2 weken terug waren er nog genoeg Indiërs en mensen uit Thailand te vinden die de pre-order voor een prikkie verkochten, maar aangezien ik niet van pre-orderen hou wacht ik totdat de game uit is, maar nu is ebay zowat uitgestorven als ik zoek op MW2 uit India/Thauland

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blur
Wellicht is IW ook naar Ebay aan het mailen geweest en blokkeren/verwijderen die dat soort aanbiedingen?
IW wil natuurlijk niet dat mensen hier al met de game lopen terwijl hij de 10e pas uitkomt.

Ging hetzelfde met lui die 'm al hadden en op Xbox Live speelden. En ook met Youtube & filmpjes waar geen toestemming voor gegeven was.

[ Voor 26% gewijzigd door Blur op 05-11-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 13:02
1 ding is zeker,

de PC versie van MW2 is fucking vernaaid!
geen servers, niet eens fatsoenlijke ping, max 18 players.
mensen dit gaat nergens over.

die max 18 personen hebben ze er op gezet zodat de servers niet half leeg blijven. aangezien de game op dit tempo niet zal verkopen....

gr.carlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
geen console is wel gaar, kan ik r_drawdecals niet meer uitzetten en cg_fov niet meer op 85 :(

en ik pas graag m'n mouse sens aan in console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blur
demonic schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:22:
1 ding is zeker,

die max 18 personen hebben ze er op gezet zodat de servers niet half leeg blijven. aangezien de game op dit tempo niet zal verkopen....

gr.carlo
Wellicht begrijp ik je post niet helemaal. Maar je verteld eerst dat er geen servers zijn, wat klopt, en dat men er daarna voor gekozen heeft om het max op 18 te zetten zodat de servers niet half leeg blijven. Tegenspraak?

Overigens is een max aan 18 spelers niet eens heel verkeerd. Persoonlijke mening natuurlijk. Ik speel CoD:MW nu op de Xbox en met ground war heb je daar ook max 18 spelers. Dat is goed te spelen hoor.

En tja, je zegt dat de game niet zal verkopen. Eerder werd echter gezegd dat CoD:MW2 de 'meeste pre-orders ooit' heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Dark Lord schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:11:
[...]

Bij mijn weten moet je internet connectie hebben om met Steam te kunnen connecten..? :S
Jup. Maar voor LAN games heb je geen inetconnectie nodig bij steam. Hoe het dan met CoD gaat werken is dan de vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:21
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:33:
[...]

Jup. Maar voor LAN games heb je geen inetconnectie nodig bij steam. Hoe het dan met CoD gaat werken is dan de vraag :P
En daar vrees ik voor, aangezien IW in die Q&A sessie angstvallig stil bleef of ontwijkend antwoordde toen mensen vroegen hoe ze moesten spelen op hun LAN zonder internet...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
1 ding is zeker,

gr.carlo
max 18 spelers is voornamelijk om de lag op een p2p netwerkje te beperken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

1 ding is zeker,

gr.carlo
Bedankt voor deze post. Doe hem maar op de stapel bij de rest van de hatemail.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 11:51
Had ik niet in de gaten pardon dat de afbeelding eerder was gepost en ik heb gehoord dat de mw2 voor de ps3 is gemaakt en dan geport voor de 360 en de pc. Dedicated servers kennen ze bij de consoles niet.

Maar inderdaad die ping slaat nergens op en de ping advantage voor de host is belachelijk. MW2 is dus een single player game en multiplay hou ik dan mooi cod4 aan.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
mhindrik schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:55:
Dedicated servers kennen ze bij de consoles niet.
Ik schijn ergens te hebben gehoord dat DICE het wel heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267299

Is het nu wel mogelijk om een sniper + silencer te nemen ??

of wapen + red dot + silencer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Hogader schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:57:
[...]

Ik geloof dat er voor een bepaalde PS3 game dedicated PS3 servers draaiden. Ik weet alleen niet meer welke game dat was :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Anoniem: 267299 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:51:
Is het nu wel mogelijk om een sniper + silencer te nemen ??

of wapen + red dot + silencer
Of je sniper met silencer kan nemen weet ik niet. Wel kan je wapen met red dot + silencer nemen. Je moet dan alleen de BLING perk gebruiken in Perk1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-06 16:23

Grannd

da Granndest

Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 02:07:
[...]Ik geloof dat er voor een bepaalde PS3 game dedicated PS3 servers draaiden. Ik weet alleen niet meer welke game dat was :) .
Ik dacht Unreal Tournament 3 en Killzone 2 volgens mij ook, daarbij kon je iig zelf servers kiezen itt matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:21
Griffin schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:17:
[...]

Of je sniper met silencer kan nemen weet ik niet. Wel kan je wapen met red dot + silencer nemen. Je moet dan alleen de BLING perk gebruiken in Perk1
Ik heb al filmpjes gezien van een sniper met silencer :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Morax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:49:
[...]

Ik heb al filmpjes gezien van een sniper met silencer :)
in Mw1 de sp wordt er ook al gebruik gemaakt van een silenced sniper in 'All Ghillied up' level

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeSs schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:06:
[...]

in Mw1 de sp wordt er ook al gebruik gemaakt van een silenced sniper in 'All Ghillied up' level
Zie het filmpje hierboven.. ;)

Ik denk echter dat het in deze context betrekking heeft op de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Hogader schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:57:
[...]

Wat dice had gedaan was zelf dedicated servers hosten (bij BF:BC, en dan waarschijnlijk ook 1943). Daar connecten alle spelers dus op een van de DICE servers. Dedicated servers zijn het dus wel, maar je zit nogsteeds aan het matchmaking principe vast.

Verder kan ik mij herinneren dat je bij Counter-Strik op de originele Xbox ook je console in een dedicated server kon veranderen. Wat je er aan had was mij niet duidelijk, maar het kon wel. Verder had die ook gewoon een serverlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 23:36
En nog steeds zijn de sites http://iw.net, http://iwnet.com en http://iwnet.org geclaimt door andere bedrijven. Ik ben benieuwd waar dan die portal komt te staan :P

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

drZymo schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:38:
En nog steeds zijn de sites http://iw.net, http://iwnet.com en http://iwnet.org geclaimt door andere bedrijven. Ik ben benieuwd waar dan die portal komt te staan :P
Misschien gewoon een subdomain op infinityward.com. Dus iets in de trend van http://iwnet.infinityward.com/. Of iets heel anders. Maar wat boeit het, alle browsers hebben bookmarks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Grannd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:30:
[...]

Ik dacht Unreal Tournament 3 en Killzone 2 volgens mij ook, daarbij kon je iig zelf servers kiezen itt matchmaking.
Warhawk ook. Moet je maar eens googlen, zijn wel ergens plaatjes met racks vol PS3's die als dedicated server dienen. Was ook een stokpaardje toen in de zin van "kijk eens hoe veelzijdig onze PS3 wel niet is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
drZymo schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:38:
infinityward.net ? (maar inderdaad ben het met je eens dat ze op z'n minst iw.net of iwnet.com moesten registreren toen ze het idee kregen om het zo te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
rob1n schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:18:
[...]

Wat dice had gedaan was zelf dedicated servers hosten (bij BF:BC, en dan waarschijnlijk ook 1943). Daar connecten alle spelers dus op een van de DICE servers. Dedicated servers zijn het dus wel, maar je zit nogsteeds aan het matchmaking principe vast.

Verder kan ik mij herinneren dat je bij Counter-Strik op de originele Xbox ook je console in een dedicated server kon veranderen. Wat je er aan had was mij niet duidelijk, maar het kon wel. Verder had die ook gewoon een serverlijst.
iig zorgt ervoor dat ook de lag iig al weg is en meerdere spelers mogelijk is. Dat zorgt voor stukken minder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:16:
[...]

Zie het filmpje hierboven.. ;)

Ik denk echter dat het in deze context betrekking heeft op de MP.
Als snipers voortaan silencers kunnen gebruiken, dan wordt dat echt een sterke klasse, maar alleen als de sillencer de range beïnvloedt, en niet de kracht. In MW1 werd volgens mij ook alleen de range beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatecrasher74
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Kreeg net een mailtje van Free Record Shop, uw bestelling (MW2) is verzonden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hoe kan dat nou :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Laatst online: 21:46
dat melden meerdere mensen; hier een pic
Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/4010/frs.png

niet van mij overigens.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.