![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op het moment van schrijven van deze TS is nog niet alles bekend. Er staan mogelijk fouten in deze lijst! |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Op het moment van schrijven van deze TS is nog niet alles bekend. Er staan mogelijk fouten in deze lijst! |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op het moment van schrijven van deze TS is nog niet alles bekend. Er staan mogelijk fouten in deze lijst! |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op het moment van schrijven van deze TS is nog niet alles bekend. Er staan mogelijk fouten in deze lijst! |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Op het moment van schrijven van deze TS is nog niet alles bekend. Er staan mogelijk fouten in deze lijst! |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondairy weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
Poll: Welke modus start je als allereerste op? • Singleplayer • Special-Ops • Multiplayer Tussenstand: Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
[ Voor 120% gewijzigd door monnick op 09-11-2009 16:09 ]
Erg mooie TS met veel nuttige info! Ook dingen die ik nog niet had gezien dus good job!
Hoezo juist naar die map? Die hebben ze juist in de multiplayer footage laten zien...shoombak schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:21:
Ben zeer benieuwd naar de MP map Favela
EDIT: @hieronder: wel gedacht aan zo'n lijst, maar dat vond ik te veel spoileren
[ Voor 18% gewijzigd door monnick op 04-11-2009 21:24 ]
mooie TS
Misschien een idee om bij de wapens en perks er ook bij te zetten wanneer je het betreffende wapen of perk vrijspeeld, dus op welk lvl
Misschien een idee om bij de wapens en perks er ook bij te zetten wanneer je het betreffende wapen of perk vrijspeeld, dus op welk lvl
Mooie TS, nu zien in hoeveel tijd dit topic versleten wordt
.
Veel zin in dinsdag,
Als de MP maps maar niet te groot worden!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hulde voor de topicstart zeg, kan me geen topic/forum voor de geest halen waar alles specifiek duidelijkuitgelegd is!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
ik denk dat ze niet al te groot zijn, aangezien de max spelers 18 zullen zijn.Mars18 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:48:
Veel zin in dinsdag,
Hele stukken lopen om vervolgens afgeknald te worden zonder zelf een schot gelost te hebben is ook niet alles...furby-killer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:55:
Ik maak me meer zorgen dat ze niet groot genoeg zijn, maar dat zal wel persoonlijke voorkeur zijn.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Activision had belachelijk budget voor Modern Warfare 2
[ Voor 22% gewijzigd door Barca op 04-11-2009 22:08 ]
Dat is persoonlijk zoals ik al zei, en daar kan je je ook prima aan aanpassen, wat meer voor overleven gaan ipv kills.beany schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:03:
[...]
Hele stukken lopen om vervolgens afgeknald te worden zonder zelf een schot gelost te hebben is ook niet alles...
Mooie TS 
Ik moet overigens ook zeggen, hoe meer ik over dit spel lees en zie, hoe meer zin ik erin krijg
Ik moet overigens ook zeggen, hoe meer ik over dit spel lees en zie, hoe meer zin ik erin krijg
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Complimenten voor de TS!
Vanavond weer met RFFN een Zweedse server onveilig gemaakt. Hoe leuk we het ook vinden, we zijn ook erg benieuwd naar MW2 (pc).
Vanavond weer met RFFN een Zweedse server onveilig gemaakt. Hoe leuk we het ook vinden, we zijn ook erg benieuwd naar MW2 (pc).
Basement Bios ---- Exo-S
Nog een paar nachtjes wachten. hopenlijk is mijn videokaart optijd binnen!
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ps3 en Xbox360 ik wens jullie veel game plezier met deze game. het had zo mooi kunnen zijn voor de pc gebruikers, jullie kunnen eindelijk als laatste lachen. [zo hard bedoel ik het natuurlijk niet ,maar het is een hard gelach voor ons 1ste uur pc gebruikers]
[ Voor 23% gewijzigd door MaXeRs op 05-11-2009 00:05 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IaCgWkE7HKg]
Erg vermakelijke Hardcore S&D footage, wees er snel bij voordat YouTube hem weer verwijderd
Erg vermakelijke Hardcore S&D footage, wees er snel bij voordat YouTube hem weer verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Switch op 05-11-2009 00:41 ]
Dat is toch geen hardcore?Switch schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:40:
[video]
Waarom is het zo kut dat er geen deticated server mogelijk is?
Ik bedoel, het is natuurlijk leuk voor bedrijven en op een LAN om een klein server pc te hebben maar.. zal er dan echt minder gespeeld worden?
Sommige mensen zeggen zelfs de game niet aan te schaffen alleen al omdat het niet mogelijk is, slaat toch nergens op?
Ik bedoel, het is natuurlijk leuk voor bedrijven en op een LAN om een klein server pc te hebben maar.. zal er dan echt minder gespeeld worden?
Sommige mensen zeggen zelfs de game niet aan te schaffen alleen al omdat het niet mogelijk is, slaat toch nergens op?
Leuk filmpje! Eindelijk wat goede gameplay beelden. Valt me alleen wel op dat de potjes nogal... sloom en saai zijn. Ziet er wel leuk uit opzich maar het heeft toch niet die sensatie van 48 man backlot, crash, crossfire, district, strike. Enfin, het is wel duidelijk zo.
pubheroQiro schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:46:
Waarom is het zo kut dat er geen deticated server mogelijk is?
Nog even wachten en dan kunnen we eindelijk eens echt aan de gang met dit spel inplaats er alleen maar over te lullen en zeiken
waarom laat IW nou niet eens zien hoe het op een pc speelt ipv console de hele tijd.
tevens denk ik niet dat ik het direct ga kopen wacht wel wat pc gebruikers van het spel vinden ipv de grote tijdschriften.
Gaat tweakers het spel een review geven op een console of pc want voordat ik het ga kopen wil ik weten hoe dat "matchmaking" in de werking gaat.
tevens denk ik niet dat ik het direct ga kopen wacht wel wat pc gebruikers van het spel vinden ipv de grote tijdschriften.
Gaat tweakers het spel een review geven op een console of pc want voordat ik het ga kopen wil ik weten hoe dat "matchmaking" in de werking gaat.
Anoniem: 62011
In het filmpje is het duidelijk dat de speler meer kennis heeft van de map dan z'n tegenstanders, hij weet duidelijk de plekken waar hij een goede line of sight heeft. Het zou pas vernieuwend zijn als obstakels random worden geplaatst, nu is het de zoveelste grenadespam game.
Ohja, waar heb jij grenade spam gezien dan? Random obstakels lijkt me zelf alleen maar irritant.Anoniem: 62011 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 01:48:
In het filmpje is het duidelijk dat de speler meer kennis heeft van de map dan z'n tegenstanders, hij weet duidelijk de plekken waar hij een goede line of sight heeft. Het zou pas vernieuwend zijn als obstakels random worden geplaatst, nu is het de zoveelste grenadespam game.
De launch trailer:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=429l13dS6kQ]
Muziek had vetter gemogen....
Wat doet die Ghost character trouwens de hele tijd in beeld? 
(of is dat een spoiler)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=429l13dS6kQ]
Muziek had vetter gemogen....

(of is dat een spoiler)
[ Voor 46% gewijzigd door monnick op 05-11-2009 09:00 ]
(Nice TS.)
Maar die muziek (eminem) is niks bij de trailer.
Maar die muziek (eminem) is niks bij de trailer.
monnick schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:17:
De launch trailer:
[video]
Muziek had vetter gemogen....Wat doet die Ghost character trouwens de hele tijd in beeld?
(of is dat een spoiler)
spoiler:
Ghost, Soap, & Price komen terug :)[
Wat is dat op 01:58???? Ik zie een planeet, en sterren op de achtergrond..
Toffe trailer, en in tegenstelling tot andere vind ik de muziek wel geslaagd. Is weer lekker anders ook!
@hierboven, dat is de ISS denk ik...
@hierboven, dat is de ISS denk ik...
[ Voor 16% gewijzigd door SgtCaffran op 05-11-2009 09:45 ]
shoombak schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:20:
[...]
spoiler:Ghost, Soap, & Price komen terug :)[
spoiler:
Wie is Ghost dan?! Ik heb geen Ghost gezien in MW1 hoor 
Leuke trailer,
Ook gaaf dat in de MP je onder in beeld krijgt te zien wie je hebt vermoord.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Opvallend: killstreaks tellen door tussen rondes, was dit in cod4 ook al zo? Dacht van niet namelijk...Switch schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:40:
[video]
Ja, was in CoD4 ookMorax schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:54:
[...]
Opvallend: killstreaks tellen door tussen rondes, was dit in cod4 ook al zo? Dacht van niet namelijk...
Want wat was er mis met multiplayer achievements danmonnick schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:07:
[tr][td background=http://www.tomrunia.nl/img/mw2/background.jpg]
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dit is toch niet nieuw? Je ziet toch altijd gelijk wie je killed?Mars18 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:52:
Leuke trailer,
Gaan jullie eigenlijk gelijk de MP spelen of eerst de SP?
PSN id: GG--77
Zie poll in TsGG---77 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:03:
Gaan jullie eigenlijk gelijk de MP spelen of eerst de SP?
@ TS'er:
Ik snap wat je bedoelt, maar je hebt in elke hand één wapen, niet twee wapens in één hand.• Akimbo (Twee wapens in je hand, geen down-sight-aiming)
nja er staat niet expliciet dat het in 1 hand is.
misschien wel voor de duidelijk van hand, handen maken.
misschien wel voor de duidelijk van hand, handen maken.
Hmm na het stopzetten van mijn pre-order ga ik eerst de Review versie maar is bekijken voor de pc als die uitkomt. De enige reden waarom ik een Legale versie zou kopen is om lekker samen te spelen met vrienden. Helaas is dit nu eigenlijk niet mogelijk, en is dus het nut van een "legale" versie totaal zoek door hun eigen keuze.
Na de Review versie ga ik een keuze maken of ik 45 euro wil uitgeven voor dit

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Waar haal jij in hemelsnaam vandaan dat je niet met je vrienden zou kunnen samen spelen???SpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:20:
Hmm na het stopzetten van mijn pre-order ga ik eerst de Review versie maar is bekijken voor de pc als die uitkomt. De enige reden waarom ik een Legale versie zou kopen is om lekker samen te spelen met vrienden. Helaas is dit nu eigenlijk niet mogelijk, en is dus het nut van een "legale" versie totaal zoek door hun eigen keuze.
Omdat je gematched word aan de hand van je Rank en niet aan de hand van je vrienden. Er word een match uitgekozen met de spelregels die je hebt gespecificeerd.Morax schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:21:
[...]
Waar haal jij in hemelsnaam vandaan dat je niet met je vrienden zou kunnen samen spelen???
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Je kan ook een private match maken...SpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:25:
[...]
Omdat je gematched word aan de hand van je Rank en niet aan de hand van je vrienden. Er word een match uitgekozen met de spelregels die je hebt gespecificeerd.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat je via je Steam friends gewoon vrienden kan joinen, en je ook als een "party" samen met vrienden de matchmaking in kan gaan en op die manier met al je vrienden in 1 keer dezelfde server joinenSpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:25:
[...]
Omdat je gematched word aan de hand van je Rank en niet aan de hand van je vrienden. Er word een match uitgekozen met de spelregels die je hebt gespecificeerd.
Tuurlijk kan je je vrienden joinen. Je ziet toch in welke server ze zitten -> connect en bam je zit bij ze in de server.SpoTs schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:25:
[...]
EDIT: @Morax, je bent me voor
[ Voor 5% gewijzigd door monnick op 05-11-2009 10:28 ]
Hmm, werkt CoD 5 dan via Steam? zit ik eigenlijk ook niet op te wachtenMorax schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:27:
[...]
Klopt, maar dat neemt niet weg dat je via je Steam friends gewoon vrienden kan joinen, en je ook als een "party" samen met vrienden de matchmaking in kan gaan en op die manier met al je vrienden in 1 keer dezelfde server joinen
Mooie TS monnick.
Verder gaan we deze ook weer vol(spammen)schrijven met info enzo.
Ik kan eigenlijk gewoon niet wachten tot dinsdag, vooral na het zien van de filmpjes.
Wat betreft het budget:
http://www.nu.nl/games/21...get-modern-warfare-2.html
Kan ik goed begrijpen dat ze zo reageren, en het is ook waar. Een te groot budget kan je tegen werken.
Ik het SD filmpje meen ik piepjes te horen uit een granaat. Hoe sneller de piepjes hoe dichterbij ontploffen de granaat is. Is wel handig, maar erg nep in mijn ogen.
Verder gaan we deze ook weer vol(spammen)schrijven met info enzo.
Ik kan eigenlijk gewoon niet wachten tot dinsdag, vooral na het zien van de filmpjes.
Wat betreft het budget:
http://www.nu.nl/games/21...get-modern-warfare-2.html
Kan ik goed begrijpen dat ze zo reageren, en het is ook waar. Een te groot budget kan je tegen werken.
Ik het SD filmpje meen ik piepjes te horen uit een granaat. Hoe sneller de piepjes hoe dichterbij ontploffen de granaat is. Is wel handig, maar erg nep in mijn ogen.
[ Voor 17% gewijzigd door Griffin op 05-11-2009 10:36 ]
Er staat hardcore op het laadscherm en er zijn maar paar hits nodig om iemand uit te schakelen, enige verschil wat ik zie is dat er een complete HUD is, maar die schijn je nu persoonlijk uit te kunnen zetten (dus bijv. ook in normale TDM)
Ik zie ook gewoon achievements voorbij komen in de gameplay filmpjes hoor? Dus ik snap ook niet waar die opmerking in de startpost op slaatRoyz schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:56:
[...]
Want wat was er mis met multiplayer achievements dan
Ik denk dat de startpost op XBOX/MS achievements doelt. Die zijn er namelijk niet in de MP (naar mijn weten)Morax schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:44:
[...]
Ik zie ook gewoon achievements voorbij komen in de gameplay filmpjes hoor? Dus ik snap ook niet waar die opmerking in de startpost op slaat
Er zijn geen multiplayer achievements hoor, weet niet waar je dat vandaan haalt? Verder is een groot deel van de spelers van mening dat de challenges voor de multiplayer zijn en achievements voor de singleplayer en specops. Multiplayer achievements (met een stom gekozen opdracht) kunnen het speelplezier van de multiplayer omlaag halen.Morax schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:44:
[...]
Ik zie ook gewoon achievements voorbij komen in de gameplay filmpjes hoor? Dus ik snap ook niet waar die opmerking in de startpost op slaat
Er was vanuit de community een stellig verzoek om de achievements singleplayer / spec-ops only te houden en gelukkig heeft IW daarnaar geluisterd.
Komt anders in beeldbram1984 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:02:
[...]
Dit is toch niet nieuw? Je ziet toch altijd gelijk wie je killed?
Ik zie wel iets van achievements maar deze zijn niet van XBOX/MS volgens mij:monnick schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:47:
[...]
Er zijn geen multiplayer achievements hoor, weet niet waar je dat vandaan haalt? Verder is een groot deel van de spelers van mening dat de challenges voor de multiplayer zijn en achievements voor de singleplayer en specops. Multiplayer achievements (met een stom gekozen opdracht) kunnen het speelplezier van de multiplayer omlaag halen.
Er was vanuit de community een stellig verzoek om de achievements singleplayer / spec-ops only te houden en gelukkig heeft IW daarnaar geluisterd.
Zie het filmpje hier:
Switch in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."
en dan zie je er 1 op 1:09 (Defuser: I)
Ik zie het probleem niet? Waarom zou je dat perse eruit willen hebben? Ik vond het ook tijdens MP wel leuk om af en toe een onmogelijke achievement te hebben gehaald...monnick schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:47:
[...]
Basement Bios ---- Exo-S
Dat is dus semtex, geen granaat.Griffin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:32:
Maar het rare is dat je de piepjes minder hoort worden als ze in het begin granaten gaan gooien. Vindt het maar een beetje raar.
Dus jij vindt het vreemd dat een object minder geluid maakt wanneer het verder 50 meter verderop ligt vergeleken met wanneer je het in je hand houdt?

[ Voor 18% gewijzigd door rgras op 05-11-2009 11:11 ]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord!rgras schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:10:
Dus jij vindt het vreemd dat een object minder geluid maakt wanneer het verder 50 meter verderop ligt vergeleken met wanneer je het in je hand houdt?
LoLrgras schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:10:
Ik bedoel dat ik het raar vindt dat jij zegt dat het semtex is (want dat maakt piepjes, dat weet ik) maar ze gooien granaten en dan hoor ik ook piepjes. Daaruit concludeer ik dat de granaten dus ook piepjes maken (wat ik wel jammer vind en dus raar omdat ze dat in het echt toch niet doen?).
Misschien iets om de random grenades wat in te perken?Griffin schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:14:
[...]
LoL.
Ik bedoel dat ik het raar vindt dat jij zegt dat het semtex is (want dat maakt piepjes, dat weet ik) maar ze gooien granaten en dan hoor ik ook piepjes. Daaruit concludeer ik dat de granaten dus ook piepjes maken (wat ik wel jammer vind en dus raar omdat ze dat in het echt toch niet doen?).
*sigh*
Wat je hoort is een semtex granaat, let vooral op de hud. Normale granaten maken GEEN piepjes. Daarnaast heb ik er al zeker 24 uur splitscreen MP op zitten, dus ik kan het weten.
Wat je hoort is een semtex granaat, let vooral op de hud. Normale granaten maken GEEN piepjes. Daarnaast heb ik er al zeker 24 uur splitscreen MP op zitten, dus ik kan het weten.
[ Voor 24% gewijzigd door rgras op 05-11-2009 11:24 ]
@rgras:
Damn nu ga ik toch offtopic en even reageren (nofi btw).
Als je (Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -...") leest dan zeg ik ook dat ze granaten gooien en die maken piepjes.
In mijn eerste post hierover (Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -...") melde ik dat ik dus dacht dat de granaten piepjes maakte. Jouw reactie was dat het semtex was (rgras in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -...").
Maar zoals ik nu het filmpje heb ontleed maken de granaten dus ook piepjes. Want als ze in het begin van een ronde granaten weg gooien hoor je de piepjes minder worden.
In eerste instantie had je het over Semtex, en niet over semtex granaten.
@morax:
Dat zou wel mooi zijn, heb een hekel aan spawn/random nades
Damn nu ga ik toch offtopic en even reageren (nofi btw).
Als je (Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -...") leest dan zeg ik ook dat ze granaten gooien en die maken piepjes.
In mijn eerste post hierover (Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -...") melde ik dat ik dus dacht dat de granaten piepjes maakte. Jouw reactie was dat het semtex was (rgras in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -...").
Maar zoals ik nu het filmpje heb ontleed maken de granaten dus ook piepjes. Want als ze in het begin van een ronde granaten weg gooien hoor je de piepjes minder worden.
Maakt het duidelijk.rgras schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:23:
*sigh*
In eerste instantie had je het over Semtex, en niet over semtex granaten.
@morax:
Dat zou wel mooi zijn, heb een hekel aan spawn/random nades
[ Voor 21% gewijzigd door Griffin op 05-11-2009 11:28 ]
*sigh2*
In MW2 kan je met semtex gooien, het neemt dan ook de 'granaat-slot' in, dus je kan niet zowel granaten als semtex gebruiken. Semtex maakt geluid, normale granaten niet.
In MW2 kan je met semtex gooien, het neemt dan ook de 'granaat-slot' in, dus je kan niet zowel granaten als semtex gebruiken. Semtex maakt geluid, normale granaten niet.
Anoniem: 109640
Wie gaat de PC versie nog kopen? Ik iedergeval niet....
Ignoring IW.net, is the PC version a direct port of the console version?
Mackey-IW: No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.
Het is nu een directe console port.. no lean wtf... lean zit sinds cod 1 erin..
Mackey-IW: No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.
En hoe spot je nu nades? Ik zie namelijk nooit nades op de grond neerkomen in MW1, ik moet altijd op de 'nade tags' letten. Is dit makkelijker geworden?
Dat heb ik dus ook, probleem is alleen: in hardcore heb je geen HUD......SgtCaffran schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:35:
En hoe spot je nu nades? Ik zie namelijk nooit nades op de grond neerkomen in MW1, ik moet altijd op de 'nade tags' letten. Is dit makkelijker geworden?
Ik moet zeggen dat de "nieuwe" filmpjes er erg goed uitzien! Waarom is het nog zo lang wachten tot dinsdag

Echt, sorry hoor, maar hou eens op met al dat gezeik mensen...Anoniem: 109640 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:35:
Je zit nou te zeiken over een grap die de ontwikkelaars maakten in die chat, natuurlijk hebben ze geen console port gemaakt, dat hebben ze met CoD nog nooit gedaan, en dat hebben ze hier ook niet gedaan.
Ik had eigenlijk veel liever gehad dat ze die aankondiging over geen dedicated servers op 9 november hadden gedaan, dan hadden we nu niet al dit gezeik erover aan moeten horen.
Als het spel je niet bevalt, koop het dan gewoon niet...
Anoniem: 82860
en parties vormen inderdaad. Er valt mij op dat de helft van de mensen over MW2 klaagt over feiten die niet kloppen, of die ze niet goed gelezen hebben.
Ik vraag me af of dat hele no-dedi-geneuzel niet betekend dat we straks als pc gamers kunnen multyplayen tegen de xdoos bende?
9 vs. 9, IW.net, geen lean in pc versie....
Zou zo maar eens kunnen dat we straks allemaal tegenelkaar kunnen knallen. Ik geloof dat er ooit een game was waar dit al kon, en je kreeg er zelfs achievements voor...was dit niet shadow run?
9 vs. 9, IW.net, geen lean in pc versie....
Zou zo maar eens kunnen dat we straks allemaal tegenelkaar kunnen knallen. Ik geloof dat er ooit een game was waar dit al kon, en je kreeg er zelfs achievements voor...was dit niet shadow run?
http://yor.minitroopers.com
Dat heeft MS 1x geprobeerd met een game (Shadow Run inderdaad misschien) en dat faalde hard. No way dat dat bij MW2 gaat gebeuren.
Leuk idee maar in de chat werd al gezegd dat ze dit geen goed idee vinden dus ik denk niet dat PC gamers tegen xbox gamers zullen spelen binnenkort.
Wie gaat de nieuw stationwagen kopen van opel? IK iedergeval niet......Anoniem: 109640 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:35:
(Lekker belangrijk, net als mijn reactie nu)
ik zei niet ik vraag wie het nog gaat halen omtrent al het nieuws.. want ik hoor alleen console gepraat hier...TrekDude101 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:40:
[...]
Echt, sorry hoor, maar hou eens op met al dat gezeik mensen...
Je zit nou te zeiken over een grap die de ontwikkelaars maakten in die chat, natuurlijk hebben ze geen console port gemaakt, dat hebben ze met CoD nog nooit gedaan, en dat hebben ze hier ook niet gedaan.
Ik had eigenlijk veel liever gehad dat ze die aankondiging over geen dedicated servers op 9 november hadden gedaan, dan hadden we nu niet al dit gezeik erover aan moeten horen.
Als het spel je niet bevalt, koop het dan gewoon niet...
En zeiken is goed recht...
Ze hebben er geen console poort van gemaakt?. geloof je het zelf.
Waarom zouden ze dan lean eruit halen.
zach426: What was your guy's logic behind removing the lean feature for PC, a feature that was a mainstay from all of your previous call of duty titles?
Mackey-IW: The game is not balanced for lean.
Dus ze zeggen dat de perks beter balanced zijn voor de game.. Waar je met je sniper unzoomend even iemand uit de verte eruit knalt staand nog wel.

Gewoon een regel rechte console poort

Jah helaas we zitten ook niet in het opel topic heebaronruud schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:58:
[...]
Wie gaat de nieuw stationwagen kopen van opel? IK iedergeval niet......
(Lekker belangrijk, net als mijn reactie nu)
het bericht was voor pc gamers.. Dus als jullie er geen interesse hebben reageer er dan ook niet op.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 05-11-2009 12:04 ]
Nee, jij moet gewoon niet zo dom posten met "MW2 is kut en ik koop het niet". Alsof wij daar ook maar ene moer om geven. Erg kut voor je dat MW2 niet is wat je er van had gehoopt, maar 99% van de mensen hier is het totaal niet met je eens. 
Enne, schaf een Xbox of PS3 aan, dan weet je in de toekomst ook dat je geen ports krijgt en dan hoef je niet elk jaar een nieuwe videokaart te kopen
Enne, schaf een Xbox of PS3 aan, dan weet je in de toekomst ook dat je geen ports krijgt en dan hoef je niet elk jaar een nieuwe videokaart te kopen
[ Voor 24% gewijzigd door monnick op 05-11-2009 12:07 ]
@Ace lightning
Tuurlijk is het een regelrechte console port. De graphics zullen vast afschuwelijk zijn. En inderdaad lean is gewoon balanced, ik bedoeld wat weten die domme mensen bij IW er nou vanaf? Sinds wanneer bepalen zij wanneer iets balanced is?
Nee groot gelijk hoor, wat een flut game wordt dit he? Ik zou hem maar niet kopen als ik jou was, sterker nog, waarom verlaat je dit topic niet gelijk? Uit protest, snap je wel?
Tuurlijk is het een regelrechte console port. De graphics zullen vast afschuwelijk zijn. En inderdaad lean is gewoon balanced, ik bedoeld wat weten die domme mensen bij IW er nou vanaf? Sinds wanneer bepalen zij wanneer iets balanced is?
Nee groot gelijk hoor, wat een flut game wordt dit he? Ik zou hem maar niet kopen als ik jou was, sterker nog, waarom verlaat je dit topic niet gelijk? Uit protest, snap je wel?
Zeur niet zo man..wacht totdat je het gespeeld hebt, en dán mag je pas zeiken. Niet voordat de game uit is
De harde feiten op een rijtje. Vergelijking van COD:4 VS MW:2 Multiplayer op de PC:

En toch ga ik hem halen ! See you at the midnight launch party, MediaMarkt Eindhoven

En toch ga ik hem halen ! See you at the midnight launch party, MediaMarkt Eindhoven
[ Voor 24% gewijzigd door Freekers op 05-11-2009 12:11 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik vertrouw IW erin dat het een goede game wordt. Die 35 euro maakt me niet zoveel uit, ook al speel ik alleen de SP campaign is het waarschijnlijk die 35 euro nog wel waard.
Begrijp me niet verkeerd, kritisch zijn is heel belangrijk, maar dit vind ik allemaal gewoon gezeik.
Begrijp me niet verkeerd, kritisch zijn is heel belangrijk, maar dit vind ik allemaal gewoon gezeik.
Inderdaad, je kunt ook te ver gaan. Al die PC gamers hierLuqq schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:15:
Ik vertrouw IW erin dat het een goede game wordt. Die 35 euro maakt me niet zoveel uit, ook al speel ik alleen de SP campaign is het waarschijnlijk die 35 euro nog wel waard.
Ik kan niet wachten tot dinsdag! Ik reserveer de hele avond voor MW2
Ik heb 'm ook gepre-ordered voor de PC. Misschien ben ik meer een casual gamer, lijkt mij juist wel lachen en makkelijk om net als op de xbox gematchmaked te worden als ik even wil spelen, niet teveel gedoe.Thomaszki schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:19:
[...]
Inderdaad, je kunt ook te ver gaan. Al die PC gamers hierVoor de Xbox 360 versie veranderd er verder niets.
Ik kan niet wachten tot dinsdag! Ik reserveer de hele avond voor MW2
Ik wacht gewoon eerst af hoe de game wordt en dan oordeel ik pas.
Amen!SgtCaffran schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:07:
@Ace lightning
De ontwikkelaar heeft al meer dan eens laten zien dat ze games kunnen maken...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Anoniem: 82860
Degene die die vergelijking treft heeft het ook nog niet begrepen. Pff... En diezelfde mensen komen we over een maand gewoon op een server tegen. Wacht maar even met kopen, heb ik mijn pre-order alsnog op tijd in huis.Freekers schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:10:
De harde feiten op een rijtje. Vergelijking van COD:4 VS MW:2 Multiplayer op de PC:
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 05-11-2009 12:42 ]
Pfff vermoeiend zeg.... ik richt me op PC gamers .monnick schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:06:
Nee, jij moet gewoon niet zo dom posten met "MW2 is kut en ik koop het niet". Alsof wij daar ook maar ene moer om geven. Erg kut voor je dat MW2 niet is wat je er van had gehoopt, maar 99% van de mensen hier is het totaal niet met je eens.
Elke jaar nieuw videokaart kopen.. Mijn HD3870 is al lekker 2 jaar oud hoor. en over.. nog 1 jaar en dan vervang me hele computer. Terwijl me computer 5 bijna oud is. en heb ik 300 euro uitgegeven aan een nieuwe processor in 2007 X2 AMD en videokaart voor 180 eurotjes ...
Maar ik ga geen Xbox kopen voor FPS games.. ik hou van vooruitgang ipv achteruit gang.
Maar laten we ophouden ...
Voor jullie veranderd er niks voor ons een hoop... ik zeg niet dat ze geen games kunnen maken pfffkw_nl schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:32:
[...]
Amen!
De ontwikkelaar heeft al meer dan eens laten zien dat ze games kunnen maken...
http://www.youtube.com/watch?v=V9qh2IF5OvQLuqq schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:22:
[...]
Ik heb 'm ook gepre-ordered voor de PC. Misschien ben ik meer een casual gamer, lijkt mij juist wel lachen en makkelijk om net als op de xbox gematchmaked te worden als ik even wil spelen, niet teveel gedoe.
Ik wacht gewoon eerst af hoe de game wordt en dan oordeel ik pas.
Sorry maar kon het gewoon niet laten.. wat is er zo moeilijk aan. Hier hadden ze trouwens ook de play now knop in BF2 voor uitgevonden.
Stond als snelkoppeling en je werd gelijk in een willekeurige server gegooid, zelfde als matchmaking .
Ace sluit hierbij de discussie af
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 05-11-2009 12:46 ]
is DLCshoombak schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:46:
Trouwens, die broadcast map zit helemaal niet in CoD4 op de Xbox of wat?
Bears and Bulls
Dit topic is gesloten.