Nee, denk dat je online een x aantal kills en/of punten met een bepaald perk moet halen zodat je die dan kan upgraden naar pro.
Tenminste zo lees ik het, correct me if i'm wrong:P
Tenminste zo lees ik het, correct me if i'm wrong:P
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Hahaha, zoek een leven!Techno Overlord schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:00:
Ik heb gelezen dat de stats voor de MP op maandagavond gereset worden naar 0. Zo heeft iedereen op de release date weer dezelfde wapens en perks voorhanden. Mijn (Xbox360) matties hebben m allemaal gepreorderd bij Game Mania in Sittard. Maandagavond ff een paar zuipen in t café en rond 23uur richting de Game Mania en alle kleine koters aan de kant duwen zodat wij als eerste een exemplaar in de handen gedrukt krijgen. Daarna met mach 5 naar huis en gamen tot de zon weer op komt. Lang geleden dat we dat gedaan hebben en lang geleden dat ik kriebels in me buik heb van een game...
Dat is het leven!
Basement Bios ---- Exo-S
Als je mij een pc-versie regelt dan speel ik voor taxi, kun je mooi zuipen vantevoren!Techno Overlord schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:00:
Ik heb gelezen dat de stats voor de MP op maandagavond gereset worden naar 0. Zo heeft iedereen op de release date weer dezelfde wapens en perks voorhanden. Mijn (Xbox360) matties hebben m allemaal gepreorderd bij Game Mania in Sittard. Maandagavond ff een paar zuipen in t café en rond 23uur richting de Game Mania en alle kleine koters aan de kant duwen zodat wij als eerste een exemplaar in de handen gedrukt krijgen. Daarna met mach 5 naar huis en gamen tot de zon weer op komt. Lang geleden dat we dat gedaan hebben en lang geleden dat ik kriebels in me buik heb van een game...
http://yor.minitroopers.com
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 06-11-2009 18:02 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
De UK versie is 15 euro goedkoperCyrus The Virus schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:08:
misschien n00b vraag, maar wat is het verschil tussen de gewone versie en de UK versie ? Scheelt namelijk 15 euro bij de verschillende shops ?
[ Voor 7% gewijzigd door SgtCaffran op 06-11-2009 18:24 ]
Als je mazzel hebt komt ie maandag binnen, de orders die bij mij vrijdags verzonden zijn komen altijd s'maandags aanGrannd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:02:
Videogamesplus.ca is begonnen met het verzenden van Modern Warfare 2
Dan toch maar de UK, hopelijk dinsdag binnen (als ze hem maandag mogen versturen).SgtCaffran schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:18:
[...]
De UK versie is 15 euro goedkoper
edit: en de boekjes/cover zijn in het engels
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ketens als in meervoud? Kan me haast niet voorstellen dat meerdere ketens hierin samenwerken. Was zelf van plan om vanavond ff de Intertoys te checken, valt dat ook onder een van de grote ketens die je bedoeld?Jumpman schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:00:
Alle filialen van grote ketens hebben vanmiddag een E-mail gehad met de opdracht MW2 voor alle systemen niet voor 09-11-09 00:00 uur te verkopen. Ook staan er sancties in (afhankelijk van keten), sommige ketens treffen ook sancties voor het filiaal ansich in de toekomst.
Voor degene die er op jagen ziet het er dus naar uit, dat je echt naar de 'grotten' en 'ruines' moet voor je voortijdige kopie.
[ Voor 10% gewijzigd door Caeruleus op 06-11-2009 19:06 ]
no animals were harmed during the production of this message
Ten eerste zullen die hem niet verkopen als ze hem hebben, ten tweede krijgen die pas maandag geleverdCaeruleus schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:42:
[...]
Ketens als in meervoud? Kan me haast niet voorstellen dat meerdere ketens hierin samenwerken. Was zelf van plan om vanavond ff de Intertoys te checken, valt dat ook onder een van de grote ketens die je bedoeld?
Goed bezig!!marz01 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:52:
zonet 3 stuks gehaald voor 53 euro pst bij gamesshoppen .nl in schiedam, open tot 2100
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
xbox360? Rij ff langs Veldhoven danmarz01 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:52:
zonet 3 stuks gehaald voor 53 euro pst bij gamesshoppen .nl in schiedam, open tot 2100
Yo.
Hey gozer bedankt voor de tip ze zitten hier letterlijk om de hoek en nog nooit van ze gehoord .marz01 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:52:
[ Voor 4% gewijzigd door MaFFia op 06-11-2009 19:21 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verkopen ze hem zeker weten vanavond al? Want als dat zo is, rij ik even langs. Woon er toch niet zo ver vandaan.rhermans schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:20:
[...]
Hey gozer bedankt voor de tip ze zitten hier letterlijk om de hoek en nog nooit van ze gehoord .
Scherpe prijs ook .. 92 euro voor de pc en box versie.
Dus ik ben een blije man
Ja maar de verkopen gaan heel snelKing_Tech schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:33:
[...]
Verkopen ze hem zeker weten vanavond al? Want als dat zo is, rij ik even langs. Woon er toch niet zo ver vandaan.
Yo.
Ok ga even kijken of ik er nog 1 kan vinden. En heb je gewoon een bonnetje gekregen? Zo ja, zou je die online willen zetten. Dan kunnen wij hem gewoon bij onze lokale gameshop halen.
Hoezo?King_Tech schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:43:
[...]
En heb je gewoon een bonnetje gekregen? Zo ja, zou je die online willen zetten. Dan kunnen wij hem gewoon bij onze lokale gameshop halen.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Dankje voor je tip!marz01 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:52:
Als 1 winkel begint met de verkoop dan mogen andere winkels ook meegaan. Dus als hij zijn bon online zet, mogen andere winkels de game ook verkopen. Is bevestigd door FRS.
[ Voor 62% gewijzigd door MaFFia op 06-11-2009 20:36 ]
Waarschijnlijk staan de activatie servers gewoon nog niet online.rhermans schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:55:
Denk toch dat er al een probleem is tenzij het gewoonweg nog niet mogelijk is om via steam je code in te voeren om de game te instaleren . invalid keys is de enigste boodschap die ik krijg
Sorry maar ik vind dat gewoon schandalig.SgtCaffran schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:18:
[...]
De UK versie is 15 euro goedkoper
edit: en de boekjes/cover zijn in het engels
Is steam verplicht om het spel überhaupt te kunnen installeren/spelen dan?rhermans schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:55:
Denk toch dat er al een probleem is tenzij het gewoonweg nog niet mogelijk is om via steam je code in te voeren om de game te instaleren . invalid keys is de enigste boodschap die ik krijg .
Dat zou veel mensen erg blij makenrhermans schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:55:
Denk toch dat er al een probleem is tenzij het gewoonweg nog niet mogelijk is om via steam je code in te voeren om de game te instaleren . invalid keys is de enigste boodschap die ik krijg .
ik ga even kijken of ik hem voor je kan inscannen .
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 20:30 ]
Is heel vaak zo dat games in de UK spotgoedkoop zijn ivm de NL versies en overige EU versies wat dat betreft. Ken aardig wat welk in de UK wonen en ze begrijpen het vaak maar niet dat games hier prijzen hebben van 50 of soms zelfs 60 Euro voor een PC game terwijl ze er daar 20~25 pond voor neerleggen wat neerkomt op zo'n 24~30 Euro.harrytasker schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:57:
[...]
Sorry maar ik vind dat gewoon schandalig.
15 euro voor een boekje in NL, pure afzetterij als je het mij vraagt.
Als je hem nu speelt zal je niet gebanned worden. Er zijn wereldwijd al zoveel mensen die hem eerder hebben kunnen kopen. Lijkt me sterk als je nu nog gebanned wordt. Waar heb je hem trouwens kunnen krijgen?Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:08:
YEEEY heb hem net opgehaaldAls ik hem nu speel, denk je dat mijn ps3 gebanned word?
Net als met het warez gebeuren op de xbox360?
Verwijderd
Paar gasten van mijn schoonfamilie hebben gameshops, kon het dus oppikken.King_Tech schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:09:
[...]
Als je hem nu speelt zal je niet gebanned worden. Er zijn wereldwijd al zoveel mensen die hem eerder hebben kunnen kopen. Lijkt me sterk als je nu nog gebanned wordt. Waar heb je hem trouwens kunnen krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door MaFFia op 06-11-2009 20:36 ]
Op dit moment:King_Tech schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:09:
[...]
Als je hem nu speelt zal je niet gebanned worden. Er zijn wereldwijd al zoveel mensen die hem eerder hebben kunnen kopen. Lijkt me sterk als je nu nog gebanned wordt. Waar heb je hem trouwens kunnen krijgen?
Toch ben ik bang om men orgineel te gebruiken tbh .shoombak schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:17:
[...]
Op dit moment:
4379 total players online (Xbox)
Goed dat je hem al hebt! Wat ik wel jammer vindt, is dat je gewoon de bon post, dit kan een klein bedrijfje veel geld kosten, als de grote bedrijven erachter komen. Enerzijds: als je het nu alleen via PM verspreid, is dat nog tot daar aan toe, anderzijds kiezen ze er zelf bewust voor mag ik hopen.rhermans schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:55:
ik ga even kijken of ik hem voor je kan inscannen .
[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 06-11-2009 20:38 ]
Denk dat je gelijk heb . Echter heb ik het zelfs nog tegen die man gezegd dat hij online genoemd is bij verkoop enz enz . En alsnog gaf hij me de game .Jumpman schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:33:
[...]
Goed dat je hem al hebt! Wat ik wel jammer vindt, is dat je gewoon de bon post, dit kan een klein bedrijfje veel geld kosten, als de grote bedrijven erachter komen. Enerzijds: als je het nu alleen via PM verspreid, is dat nog tot daar aan toe, anderzijds kiezen ze er zelf bewust voor mag ik hopen.
Jij loopt op een druilerige vrijdagavond nietsvermoedend een winkel binnen en daar ligt een spel in de schappen, MW2, eens even kijken of dit wat is. Weet je wat, ik koop hem gewoon. Je stopt hem thuis in je PS3 en je wordt gebanned, wat denk je zelf, dat kunnen ze nooit maken.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:08:
YEEEY heb hem net opgehaaldAls ik hem nu speel, denk je dat mijn ps3 gebanned word?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hoe kunnen ze het zien dan of het een legaal of minder legaal dvdtje gaat zoals bv in xbox geval ?(Zonder al te veel in het grijs/zwarte gebied te komen)Sandyman538 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:39:
[...]
Jij loopt op een druilerige vrijdagavond nietsvermoedend een winkel binnen en daar ligt een spel in de schappen, MW2, eens even kijken of dit wat is. Weet je wat, ik koop hem gewoon. Je stopt hem thuis in je PS3 en je wordt gebanned, wat denk je zelf, dat kunnen ze nooit maken.
[ Voor 11% gewijzigd door MaFFia op 06-11-2009 20:50 ]
Heb geen moment getwijfeld toen ik mijn legale xbox copie in mijn xbox deed hoorrhermans schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:45:
[...]
Hoe kunnen ze het zien dan of het een legaal of minder legaal dvdtje gaat zoals bv in xbox geval ?(Zonder al te veel in het grijs/zwarte gebied te komen)
Enige wat ik daar over heb kunnen vinden is dat er over een id gesproken word .
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=26&t=153406
Anyways op de xbox is het safe
http://www.infinityward.c...hp?f=26&t=140052&start=20
no animals were harmed during the production of this message
Zal me niets verbazen als de games op consoles een beetje net als serials op PC games iets met zich dragen welk de regio van verkoop toont; natuurlijk zal dat geen gronde voor een ban kunnen zijn dankzij toerisme, maar uiteraard wel verdacht als 10k man een game vanuit een bepaalde regio hebben en geen enkele andere regio heeft nog maar 1 game geactiveerdrhermans schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:45:
[...]
Hoe kunnen ze het zien dan of het een legaal of minder legaal dvdtje gaat zoals bv in xbox geval ?(Zonder al te veel in het grijs/zwarte gebied te komen)
Enige wat ik daar over heb kunnen vinden is dat er over een id gesproken word .
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=26&t=153406
Anyways op de xbox is het safe
http://www.infinityward.c...hp?f=26&t=140052&start=20
Staat dit ergens op de website van FRS? Zou wel handig zijn om een printje er dan bij te hebben zodat ze je niet kunnen weigerenKing_Tech schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:53:
[...]
Als 1 winkel begint met de verkoop dan mogen andere winkels ook meegaan. Dus als hij zijn bon online zet, mogen andere winkels de game ook verkopen. Is bevestigd door FRS.
System Requirements
-OS: Microsoft Windows XP or Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
-Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
-Memory: 1 GB RAM
-Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
-DirectX®: Microsoft DirectX(R) 9.0c
-Hard Drive: 12GB of free hard drive space
-Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
-Internet: Broadband connection and service required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation.
-Co-op/Multiplayer Hosting: To host Co-op or MP matches, a 2Ghz dual-core or better processor is recommended.
Een winkel kan je altijd weigeren, ze mogen het dan misschien wel verkope, maar als ze dat niet willen doen ze dat ook niet hoor. Je kan ze niet dwingen iigPranger schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:14:
[...]
Staat dit ergens op de website van FRS? Zou wel handig zijn om een printje er dan bij te hebben zodat ze je niet kunnen weigeren
Als je € 60,00 betaald, ben je sowieso al niet heel slim bezig.Werewolfkiss schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:08:
Ik had het spel in pre-order staan, tot ik hoorde wat ze allemaal met de multiplayer hadden uitgehaald voor pc.
Geen dedicated servers.
Geen mods
Geen lean (geen idee waarom)
Max 9v9 spelers (inplaats van de 32vs32 die op CoD4 kon, maarja zonder dedicated servers kun je ook niet anders >_<)
Geen console commands (dus je kunt je game totaal niet tweaken, ook niet om te zorgen dat je op een low-end machine het nog steeds vloeiend kan spelen)
Dus heb men pre-order gecancelled. Ik ga geen 60 euro betalen voor een spel dat niet goed online te spelen is.
Verwijderd
Verwijderd
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat heb ik dus ookPhusebox schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:18:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik het spel besteld heb, ik speel nu 2 jaar CoD4 online, heb er dik 250 uur inzitten en ik bak er nog steeds geen zak van. Ik ben blij als ik 12 kills heb en dan meestal 15-20 tegen. Krijg hartkloppingen als ik het speel, erger me gruwelijk maar toch blijf ik het spelen.
Noobs online?shoombak schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:22:
[...]
Dat heb ik dus ook
Heb al menig controller versleten met MW1, maar mijn eerste potjes MW2 gaan verbazingwekkend goed, geen idee hoe het komt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 89% gewijzigd door PromoX op 06-11-2009 22:28 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Oh ze hebben iets als lag switch, zoek maar op youtube.. vele malen erger dan een cheater ......Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:16:
Ik zit te twijfelen.. MW2 op de xdoos (heb nog geen xbox, dan haal ik de mw2 bundel) of
voor op de PC (ik heb een dikke pc, dus geen probleem (H))
Kan iemand met x360 + pc, een idee geven hoe xbox live is tegenover
de PC community ?...
Het lijkt me namelijk wel een keer leuk om een
aantal spellen te spelen op Live.. Gezellig 'lullen' met andere mensen, en
geen last hebben van cheaters (hopelijk geen gemodde controllers)
Wss zal de beste connectie voor jou idd een game binnen nederland zijn. Ben ik echter wel blij mee aangezien nederland toch wel redelijk goede internet abonementen heeft, en we dus ook minder lag kunnen verwachtenRoyz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:34:
Dus dat betekent automatisch dat je vaker tegen landgenoten zal spelen neem ik aan?
[ Voor 33% gewijzigd door Hogader op 06-11-2009 22:39 ]
Verwijderd
"Halo 3 - Basic Lag Switch Capabilities"Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:35:
[...]
Oh ze hebben iets als lag switch, zoek maar op youtube.. vele malen erger dan een cheater ......
Is het niet maar ze nemen de moeite niet het extra te maken voor de PC omdat het niet in de console versies zit, zo makkelijk is het. Gewoon een 100% poort.Buiten het niet alles snappen van de game , snap ik ook niet waarom lean een probleem zou moeten zijn op pc .
[ Voor 29% gewijzigd door H3llSiNG op 06-11-2009 22:44 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
[ Voor 96% gewijzigd door PromoX op 06-11-2009 23:16 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Davidita op 07-11-2009 00:05 ]
Verwijderd
Hoe willen ze hier op bannenVerwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:41:
[...]
"Halo 3 - Basic Lag Switch Capabilities"
youtube link
Pff.. Werd dit veel gebruikt in Cod4 op Live ?.. En banned microsoft mensen hierop ?
Of zijn ze niet instaat om het te kunnen onderscheiding van echte lag ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 01:02 ]
Verwijderd
Ja dat wou ik graag wetenVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 01:02:
[...]
Hoe willen ze hier op bannenJe creeert hier bij gewoon valse packetloss..
.. Je veranderd niks aan de data of iets dergelijks.
{signature}
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Totale onzin, vriend van mij is aan het spelen as we speak!Donnie schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 08:33:
Mensen die op pad gaan voor de pc versie, stop maar met zoeken want steam activeert hem in europa pas op 12 november, zelfs niet op 10 nov. dusTot die tijd kun je met geen mogelijkheid installeren/spelen!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ze (IW) missen helemaal geen 12 miljoen aan omzet. Voor hoeveel denk jij dat de spellen aan winkel ketens verkocht worden dan? Zal echt niet hoger zijn dan $30,- En van die 200.000 mensen zijn er gerust 1/2 dubbel. Waarvan zeg maar 30% het spel toch wel haalt. Zit je aan 70.000x30 = 2.1 miljoen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:10:
Echt superjammer, had hem ge-preordered, maar toch maar gecancelled omdat dat matchmaking erin zit ipv dedicated servers
Denk dat ik dan maar CS:S en COD4MW blijf spelen...
Baal er flink van, had er veel van verwacht, flikken ze dit!
Ik ga er overigens vanuit dat ze wel een patch maken met dedicated servers, +- 200.000 mensen hebben die petition getekend, dat betekend dus dat ze € 12.000.000 aan omzet missen, en in een kredietscrisis als dit is dat een doodszonde voor zo'n bedrijf. To be continued...
[ Voor 38% gewijzigd door SgtCaffran op 07-11-2009 09:42 ]
Sowieso niet € 12.000.000,00 aan omzet missen. Ik weet niet hoor, maar je rekent € 60,00 per game, dat betaald (bijna) niemand (console € 55,00 en PC € 40,00 zie je overal).Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:10:
Echt superjammer, had hem ge-preordered, maar toch maar gecancelled omdat dat matchmaking erin zit ipv dedicated servers
Denk dat ik dan maar CS:S en COD4MW blijf spelen...
Baal er flink van, had er veel van verwacht, flikken ze dit!
Ik ga er overigens vanuit dat ze wel een patch maken met dedicated servers, +- 200.000 mensen hebben die petition getekend, dat betekend dus dat ze € 12.000.000 aan omzet missen, en in een kredietscrisis als dit is dat een doodszonde voor zo'n bedrijf. To be continued...
Life is complicated
F****** kansloos, dit heeft weinig meer met gamen te maken. Ik snap niet dat mensen die dit maken ook echt nog leuk een game gaan spelen. En als ze voor de stats gaan, en ze worden uitgenodigd voor WCG of iets dergelijks, gaan ze met hun Lag Switch op pad?Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:41:
[...]
"Halo 3 - Basic Lag Switch Capabilities"
youtube link
Pff.. Werd dit veel gebruikt in Cod4 op Live ?.. En banned microsoft mensen hierop ?
Of zijn ze niet instaat om het te kunnen onderscheiding van echte lag ?
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 07-11-2009 10:07 ]
Waarom snachts voor een winkel gaan staan als je hem nu al bij meerdere winkels gewoon mee krijgt?W1ckeD schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:00:
Game Mania Maastricht heeft ook een nacht opening maandag, ben benieuwd hoelang de rij voor onze winkel word.
Krijg net m'n stuff binnen, nog een paar nachtjes!
Yo.
Omdat ik hem moet verkopen die nacht aan de mensen.marz01 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:13:
[...]
Waarom snachts voor een winkel gaan staan als je hem nu al bij meerdere winkels gewoon mee krijgt?
Life is complicated
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Verwijderd
Hmm had ze net gebeld, ze doen het nog niet daar hoor.Jaguar645 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:44:
He bah... de FRS Haarlem wil hem an sich wel verkopen aan zijn stem te horen alleen hij wilde weten of een andere FRS hem ook verkocht
Pics or it didn't happen:1. This is Steam version of the game that requires online activation/key, both will officialy be possible at the day of the release (10th November), you will not be able to install this until the official release date unless some1 provides some kind of workaround, crack for it, its here for those who want it.
2. This is russian release, and we're not sure if it includes english subs, text or voices or any other languages.
3. Will provide crack as soon as its available. by the time the crack is released, you can complete downloading and have the COD:MW2 in hand!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Freekers op 07-11-2009 11:08 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Nja ze kunnen hem toch nog niet spelen zonder die crack. En ik verwacht die crack niet binnen de dag. Dus die paar dagen kan ik nog wachten op mijn pre-orderFreekers schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:01:
Eeeeeeeeennn de PC versie is gelekt... Jawel hoor mensen, ik lieg niet. In Rusland ligt het spel gewoon al in de schappen en het was dan ook wel te verwachten dat een leak niet lang uitbleef.
Een crack is er nog niet, ik citeer namelijk:
[...]
Pics or it didn't happen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Nee misschien niet .. maar de console verkopen en de pc verkopen verschillen nog al..Kadett schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:25:
[...]
Ze (IW) missen helemaal geen 12 miljoen aan omzet. Voor hoeveel denk jij dat de spellen aan winkel ketens verkocht worden dan? Zal echt niet hoger zijn dan $30,- En van die 200.000 mensen zijn er gerust 1/2 dubbel. Waarvan zeg maar 30% het spel toch wel haalt. Zit je aan 70.000x30 = 2.1 miljoen.
Het is een simpele Xbox360 port, denk je nu echt dat ze ongerust worden van de PC-gamers (en de bijhorende verkoopaantallen) aangezien de ontwikkeling voor de PC versie hun 0,0 extra gekost heeft?! Elke verkochte PC spel is voor IW gewoon een 'extraatje'
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq