xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik had hem verteld over de winkel in Rotterdam iig (gameshoppen) en dat er ook al andere winkels waren die hem verkochten. Hij vroeg toen echt specifiek of een FRS hem ook al verkocht.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:00:
[...]
Hmm had ze net gebeld, ze doen het nog niet daar hoor.
Gamemania Roosendaal
Gamemania Breda
E-Plaza Etten-Leur
FRS Haarlem
FRS Roosendaal
Die keten's willen niet echt, ze roepen allemaal brand, moord en 10.000 EUR boete.
Er moet gewoon een schaapje over de dam en dan verkopen ze hem overal lol.
Dat was nog niets over moord en brand namelijk
Verwijderd
Phusebox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:09:
Ik ga het trouwens echt een enorme bak vinden als de reviews er dinsdag zijn en het spel dus eigenlijk ruk is.
Ze hoeven eigenlijk geen goed spel te maken, want het verkoopt nu toch al genoeg. Dus de druk is er wel een beetje af. Nu een mindere game geeft ze straks meer impact als ze een comeback maken met wel een goede game.
Verwijderd
edit: Daarna even Dimensionplus gebeld (ook Doetinchem), zodra hij een seintje krijgt van zijn baas (eerste schaap over de dam) dan gaat de verkoop los!!! Waarschijnlijk maandag al..
edit2: Dixons in Doetinchem zelfde verhaal... dinsdag pas verkopen
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 11:22 ]
Verwijderd
ofc niet, ze willen het gewoon niet doen, en de petition gaat over de pc versie, ik heb ook de ps3 ge-preoredered ipv de pc door de MP dus echt geen 200000 minderVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:10:
Echt superjammer, had hem ge-preordered, maar toch maar gecancelled omdat dat matchmaking erin zit ipv dedicated servers
Denk dat ik dan maar CS:S en COD4MW blijf spelen...
Baal er flink van, had er veel van verwacht, flikken ze dit!
Ik ga er overigens vanuit dat ze wel een patch maken met dedicated servers, +- 200.000 mensen hebben die petition getekend, dat betekend dus dat ze € 12.000.000 aan omzet missen, en in een kredietscrisis als dit is dat een doodszonde voor zo'n bedrijf. To be continued...
Ik houd ervan als er een extra verdieping in de map zit en als je telkens voorzichtig moet zijn als je ook maar een klein hoekje om loopt. Dat maakt het voor mij makkelijker, want de spray en pray mensen worden dan vaak in de rug geknald (Door mij XD)shoombak schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:14:
Dat Riot shield is trouwens mega irritant in de MP, verder zijn de maps echt gruwelijk onoverzichtelijk, bijna overal is wel een extra verdieping, hoekje of gaatje waar iemand kan zitten.
Bart Smit Oud-Beijerland
Intertoys Oud-Beijerland
FRS Oud-Beiejrland
Dixons Oud-Beijerland
Overal hetzelfde liedje, zou vandaag binnen komen maar er was nadrukkelijk gezegd dat hij pas dinsdag verkocht mocht worden.
Verwijderd
Hmm, Gameshoppen.nl? Site is geparkeerd met banners en google levert niets opJaguar645 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:10:
[...]
Ik had hem verteld over de winkel in Rotterdam iig (gameshoppen) en dat er ook al andere winkels waren die hem verkochten. Hij vroeg toen echt specifiek of een FRS hem ook al verkocht.
Dat was nog niets over moord en brand namelijk
Gamesshoppen.nl met dubbel s. Ik wacht wel gewoon tot dinsdag mijn kopie wordt bezorgd.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:20:
[...]
Hmm, Gameshoppen.nl? Site is geparkeerd met banners en google levert niets op
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
Ben benieuwd hoe dat uitpakt die avond dan, met 5 miljoen games die geactiveerd moeten worden op die 3 steam servertjes hehe.
Is hij pas 10 November te activeren + installeren dan?Freekers schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:32:
Nogmaals, het heeft geen zin de PC versie eerder te bemachtigen. Zodra je op install klikt wordt je geconfronteerd met een activatie scherm van STEAM (wat niet te omzeilen is) en checked of de release date al geweest is..
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 07-11-2009 13:34 ]
Dat zegt hij tochFuzzynl schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:37:
[...]
Is hij pas 10 November te activeren + installeren dan?
Steam heeft wel een hoop servertjes hoorVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:36:
Ik dacht dat dat alleen was met de online versie van de game, niet de retail.
Ben benieuwd hoe dat uitpakt die avond dan, met 5 miljoen games die geactiveerd moeten worden op die 3 steam servertjes hehe.
Lol, 4 van de 5 winkels heb ik ook gebeld... Inclusief Bart Smit in Breda.... Gewoon blijven bestoken met mails en zeggen dat je hem anders wel bij de Bart Smit gaat halen (5 stuks voor al je vrienden...Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:00:
[...]
Hmm had ze net gebeld, ze doen het nog niet daar hoor.
Gamemania Roosendaal
Gamemania Breda
E-Plaza Etten-Leur
FRS Haarlem
FRS Roosendaal
Basement Bios ---- Exo-S
Er bestaan geen boetes voor het te vroeg verkopen van games. Er kunnen enkel 2 dingen gebeuren.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:12:
Net even FreeRecordShop Doetinchem gebeld... Landelijk embargo tot 10 november, dikke vette boete als ze hem nu al weg doen! Toch even geprobeerd....
edit: Daarna even Dimensionplus gebeld (ook Doetinchem), zodra hij een seintje krijgt van zijn baas (eerste schaap over de dam) dan gaat de verkoop los!!! Waarschijnlijk maandag al..
edit2: Dixons in Doetinchem zelfde verhaal... dinsdag pas verkopen
of ze krijgen voortaan veel later geleverd dan de rest. of helemaal niet meer.
Schreeuwen over boetes slaat nergens over bij winkels.
Vrienden van mij hadden een gameshop, en hadden het embargo geschonden van GTA
kregen kort daarna een brief dat ze er niet op hoefde te rekenen de komende 6 maanden potentiële toppers
op de release te kunnen verkopen. En bij herhaling zou er helemaal niet meer geleverd worden.
Winkels willen natuurlijk goed verdienen, en voor grote jongens als frs die de game rechtstreeks bij de leverancier vandaan haalt in grote getallen, is het een grote strop op nee te verkopen aan je klanten.
ik ga straks wel even de stad in om te kijken of ik de game kan scoren.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
mag ik 'm gewoon spelen, of is er een kans om gebanned te worden...?????
http://www.infinityward.c...hp?f=26&t=140052&start=20Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:26:
Krijg het spel net binnen via gamedumper (360 versie)
mag ik 'm gewoon spelen, of is er een kans om gebanned te worden...?????
Je kunt dus gewoon spelen.
IW_Scriptacus (IW Staff) zegt dit:
If you get a legit early copy it's yours to play as you see fit, though we would prefer that people who do get their copies early avoid posting videos with spoilers. (and spoilers in general)
[ Voor 26% gewijzigd door dizzytal op 07-11-2009 12:32 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
EDIT: Wel dus, zie hieronderVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:38:
[...]
Mag ik natuurlijk eigenlijk niet vragen, maar is deze al in de algemene bronnen te verkrijgen?
Precies, bij zoeits vertrouw ik Steam helemaal. Is nog nooit fout gegaan, ook niet bij de release van Half-Life 2...punisher007 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:40:
[...]
Steam heeft wel een hoop servertjes hoor
TreyArch had wel problemen bij COD WaW, m'n broertje heeft de halve dag geprobeert een account aan te maken toen.
Nog meer eyecandy:

Let vooral op Bladzijde 3, onderaan 2e zin:
'Experience co-op play in Special Ops locally in Split-Screen mode...'

[ Voor 4% gewijzigd door Freekers op 07-11-2009 12:56 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Google het even zou ik zeggen, Google is tenslotte je nummer 1 warez portal als je het binnen de algemene bronnen wilt hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:38:
[...]
Mag ik natuurlijk eigenlijk niet vragen, maar is deze al in de algemene bronnen te verkrijgen?
Edit: En itt wat Freekers zegt is het al wel binnen de algemene bronnen verkrijgbaar, zelfs al geindexeerd op Google als je een beetje handig zoekt.
Nog even het weekend doorkomen, de maandag overleven en dan hopen dat het spel op dinsdag op de deurmat ligt
[ Voor 11% gewijzigd door psychodude op 07-11-2009 12:42 ]
btw er is dus wel een console command optie zo te zien. Tenminste 1 gerucht de wereld uit.
[ Voor 78% gewijzigd door Omnyakom1 op 07-11-2009 12:44 ]
You're right, pardon me !psychodude schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:40:
[...]
Edit: En itt wat Freekers zegt is het al wel binnen de algemene bronnen verkrijgbaar, zelfs al geindexeerd op Google als je een beetje handig zoekt.
Anyway, weet iemand waarom Steam de game pas op 12/11/09 vrijgeeft ipv 10/11/2009 ?
Source: http://store.steampowered.com/app/10180/
Dat zou nogal naaiend zijn voor elke PC gamer aangezien je via Steam moet activeren en dus ook je niet via de Steamstore gekochte MW2 niet kunt spelen voor 12/11....
Verwijderd
Succes!Dutchzilla schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:03:
[...]
Er bestaan geen boetes voor het te vroeg verkopen van games. Er kunnen enkel 2 dingen gebeuren.
of ze krijgen voortaan veel later geleverd dan de rest. of helemaal niet meer.
Schreeuwen over boetes slaat nergens over bij winkels.
Vrienden van mij hadden een gameshop, en hadden het embargo geschonden van GTA
kregen kort daarna een brief dat ze er niet op hoefde te rekenen de komende 6 maanden potentiële toppers
op de release te kunnen verkopen. En bij herhaling zou er helemaal niet meer geleverd worden.
Winkels willen natuurlijk goed verdienen, en voor grote jongens als frs die de game rechtstreeks bij de leverancier vandaan haalt in grote getallen, is het een grote strop op nee te verkopen aan je klanten.
ik ga straks wel even de stad in om te kijken of ik de game kan scoren.
PC versie komt idd 12/11/09 uit ipv 10/11/09Freekers schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:55:
[...]
You're right, pardon me !
Anyway, weet iemand waarom Steam de game pas op 12/11/09 vrijgeeft ipv 10/11/2009 ?
Source: http://store.steampowered.com/app/10180/
Dat zou nogal naaiend zijn voor elke PC gamer aangezien je via Steam moet activeren en dus ook je niet via de Steamstore gekochte MW2 niet kunt spelen voor 12/11....
* Freekers valt van z'n stoel afGoldstrike36 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:57:
[...]
PC versie komt idd 12/11/09 uit ipv 10/11/09
Ik lees overal 10/11 ??
Hier een betere scan waar duidelijk in staat dat er een console functie is

Daar zegt een mod dat ie op de 10e ergens in de dag wordt unlocked.
En volgens Steam zelf.

Edit, op de Wiki staat dit
Invalid CD Key Message
If you attempt to activate the game before the retail release date, you will receive the message "Invalid CD Key". You will be able to activate your CD Key on the retail release date, currently set for November 10th.
[ Voor 42% gewijzigd door Dorest0rm op 07-11-2009 13:09 ]
Quote van mezelfDonnie schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 08:33:
Mensen die op pad gaan voor de pc versie, stop maar met zoeken want steam activeert hem in europa pas op 12 november, zelfs niet op 10 nov. dusTot die tijd kun je met geen mogelijkheid installeren/spelen!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Misschien starten ze dus wel de 10-11-09 met unlocken, en vertrouwen ze hun servertjes toch niet zo goed, dat ze het wereldwijd ineens opengooien.
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 07-11-2009 13:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
3k + mensen online en nog weinig matches waar ikm mee matched , raar maar waar .
Dan met 3k mag je toh wel verwachten dat er wat meer matches gaande zijn , en dan het search zelf .
je ziet links boven dat je aan het zoeken bent , naar 100+ ms ?
Hij vind wat maar ik heb maar 2 streepjes non-stop .
Ik host zelf een pot en gewoon netjes 4 balkjes , nogmaals er zullen wienig mensen zijn die de game hebben, maar dan nog met 3k online mag hij er best wel wat meer vinden en sneller .
me = curious hoe ze dit systeem in elkaar hebben gebakken .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ik vind het ook echt bizar dat je bij TdM elke keer bij dezelfde mensen komt, terwijl er inderdaad 3000 mensen online zijn. Maar de game zal wel zoeken naar hosts met lage ping, dus dichtbij. En verder wordt je volgens mij ook gematcht aan speler met dezelfde rank.rhermans schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:28:
Verbinding met de game blijft raar voor men gevoel . Nou ben ik natuurlijk maar 1 van de weinige gelukkige die kan spelen , maar snap er nog niet veel van hoe het syteem werkt .
3k + mensen online en nog weinig matches waar ikm mee matched , raar maar waar .
Dan met 3k mag je toh wel verwachten dat er wat meer matches gaande zijn , en dan het search zelf .
je ziet links boven dat je aan het zoeken bent , naar 100+ ms ?
Hij vind wat maar ik heb maar 2 streepjes non-stop .
Ik host zelf een pot en gewoon netjes 4 balkjes , nogmaals er zullen wienig mensen zijn die de game hebben, maar dan nog met 3k online mag hij er best wel wat meer vinden en sneller .
me = curious hoe ze dit systeem in elkaar hebben gebakken .
Tot nu toe vermaak ik me in ieder geval prima, beetje jammer dat de stats weer gereset worden
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Life is complicated
Ehm, spam, en 11-11 is een dag te laatToppe schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:40:
Wie hem gaat kopen 11-11-2009, zover bekend kan je in Almere naar de Media Markt voor de nachtopening;)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Yo.
Eindhoven en Rotterdam ookToppe schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:44:
Nouja, 10-11 dan:P dacht 11-11, maar wel nachtopening. Wij hebben de xbox, ps3 en pc versie binnen;) weet niet wat er nog gaat komen:P
en jouw bron daarvoor is???Donnie schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:08:
[...]
Quote van mezelfNiemand die er naar wil luistern maar dit is dus al gezegd, heel europa wordt pas 12 november geactiveerd.
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting
http://www.gamemania.be/C...BE/GameManiaNewsflash.htm
Edit: kreeg gisteren trouwens ook een SMS dat ik mijn game op 9 Nov om 23.59 mocht halen in de Aalsterse Game Mania
[ Voor 18% gewijzigd door IStealYourGun op 07-11-2009 13:53 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
http://www.thegames.be/

[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 07-11-2009 14:09 ]
https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=276If you attempt to activate the game before the retail release date, you will receive the message "Invalid CD Key". You will be able to activate your CD Key on the retail release date, currently set for November 10th.
Ik kan er dus nog niets mee.
[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 07-11-2009 14:28 ]
Hoi!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Bedoelen ze hier niet mee dat je hem pas op de 12e via steam kan kopen/downloaden?
Lijkt me sterk dat je iets koopt en dan de 12e mag pas gebruiken.
David
Blijkbaar is dat voor diegenen die het via steam gekocht hebben. Je kan gewoon op 10-11-2009 je eigen versie unlocken.
Je moet activeren via steam lampiergras schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:11:
*sigh*
Blijkbaar is dat voor diegenen die het via steam gekocht hebben. Je kan gewoon op 10-11-2009 je eigen versie unlocken.
Sigh lampie en jochie dacht dat tweakers wat hoger was toch ?
Anyways back on topic .
@ Schoonbak het is allemaal nog veel erger .
Heb nu even zitten testen zover dat gaat om te kijken waar en wanneer he matched word .
Nou is daar echt niets uit te halen in mijn ogen , maar het is gewoon ronduit triest dat als er 80 man CTF aan het spelen zijn ik er niet bij gematched word . Demo en nog een paar andere gametype idem .
1000 man op TDM waarbij geen partys alowed zijn , wederom geen match .
Er staan bij de andere TDM 20 potential matches ... nou nada kom nergens in ineens .
Ga zo weer even verder kijken soms heb je binnen een sec een match en andere keer een jarenplan .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
[ Voor 10% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-11-2009 15:36 ]
Moet je nu een steam account hebben om de game te unlocken?
En is de gekozen loignaam op Steam dan gelijk je ingame multiplayer naam?
Misschien even spoiler bij zetten...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Voor je 1e vraag, geen idee.Tweaker1987 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:30:
Ik had even een vraagje over Steam:
2e vraag, nee; althans betwijfel het. Zelfs bij steam games is je inlog naam niet je multiplayer naam, dus lijkt me hier ook niet.
Ik dacht ook al zoiets dat je Steam accountnaam niet automatisch je ingame naam zou zijn.
Heeft iemand een idee over vraag 1?
Verwijderd
1: Ja, dit moet ja. Klagen over steam is heel dom, want mocht je je spel verliezen of kapotgaan, raad eens? Je kan hem gewoon op steam weer downloaden met hoge snelheid. Zolang je je accountnaam nog weet natuurlijk, maarja das eigen verantwoordelijkheidTweaker1987 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:30:
Ik had even een vraagje over Steam:
2: Denk het niet. Bij bijna alle steam spellen is je ingame name anders dan je steamname.
Verwijderd
das 10-11-2009Toppe schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:40:
Wie hem gaat kopen 11-11-2009, zover bekend kan je in Almere naar de Media Markt voor de nachtopening;)
Verwijderd
DUS GEWOON OP 10 NOVEMBER TE ACTIVEREN.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 15:57 ]
kan je de game op meerder steam accounts activeren?
en kan je met een account (van steam) de game op meerder pc's activeren?
Ik heb eigenlijk weinig last, altijd wel binnen 30 sec een match. Welke rank ben je dan? 22 hier, misschien dat het daar aan ligt?rhermans schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:27:
Jehzz zijn er weer een paar die met woorden elkaar proberen the pwnen zeg .
Sigh lampie en jochie dacht dat tweakers wat hoger was toch ?
Anyways back on topic .
@ Schoonbak het is allemaal nog veel erger .
Heb nu even zitten testen zover dat gaat om te kijken waar en wanneer he matched word .
Nou is daar echt niets uit te halen in mijn ogen , maar het is gewoon ronduit triest dat als er 80 man CTF aan het spelen zijn ik er niet bij gematched word . Demo en nog een paar andere gametype idem .
1000 man op TDM waarbij geen partys alowed zijn , wederom geen match .
Er staan bij de andere TDM 20 potential matches ... nou nada kom nergens in ineens .
Ga zo weer even verder kijken soms heb je binnen een sec een match en andere keer een jarenplan .
Je kan de game maar op één steam account activeren, maar je kan op elke pc inloggen en de game downloaden en spelen met die account.Tweaker1987 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:01:
Nog ff een vraagje over steam:
kan je de game op meerder steam accounts activeren?
en kan je met een account (van steam) de game op meerder pc's activeren?
Let wel dat je met maar één persoon tegelijk online kan spelen.
maar heb nog nooit wat met steam gedaan, bedankt voor de info.
nu allen nog de game en 11-10 worden:P
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
je kan hem niet instaleren zonder key, games kan je meestal spelen zonder cd maar instaleren zonder key is volgens mij nog nooit gebeurd.Yzord schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:35:
Al een tweakers die hem toch installed heeft gekregen zonder de key in te voeren? Best irritant dat ik hem al heb, maar er geen hol mee kan lol
Verwijderd
Insgelijks. Heel veldhoven gehad. Ook no luck in eindhoven. Voor mij wordt het gewoon steam denk ik!VonFoX schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:48:
Mijn zoektocht door Veldhoven was een Epic Fail. Wachten tot dinsdag maar
Verwijderd
Dit goldt voor football manager niet. Die kon op 3 accounts worden geregistreerdGrannd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:15:
[...]
Je kan de game maar op één steam account activeren, maar je kan op elke pc inloggen en de game downloaden en spelen met die account.
Let wel dat je met maar één persoon tegelijk online kan spelen.
Verwijderd
Al gepost
En nee, hij is niet van mij
[ Voor 24% gewijzigd door een moderator op 07-11-2009 17:57 . Reden: linkje gemaakt van veel te grote afbeelding ]
dus daarmee kan ik er maandag ook eentje aftroggelen bij de lokale intertoys!Rockvee2 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:56:
http://img33.imageshack.us/img33/6673/p1000645s.jpg
Al gepost?
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Beetje jammer dat je zo'n bon plaatst, zeker met de naam van de medewerker er op.Rockvee2 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:56:
link naar plaatje met bonnetje
Al gepost?
Zullen ze daar bij de Intertoys blij mee zijn zeg

[ Voor 10% gewijzigd door Fuzzynl op 07-11-2009 18:45 ]
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Mwa, vind ik niet. Door het bonnetje met naam van de medewerker op internet te plaatsen breng je de shop + betreffende medewerker wel in de problemen. Stuur dat soort dingen dan via DM.Minkie schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:25:
Hun eigen fout, moeten ze de game nog maar niet meegeven.
Ook een beetje een kansloze opmerking van dat het hun eigen fout is, de medaille heeft nog altijd 2 kanten.
[ Voor 25% gewijzigd door -Mach!- op 07-11-2009 18:49 ]
ut=life
Dit bonnetje is heel aardig. Ik had inderdaad alleen even de naam van de medewerker weg gekrast alsook het filiaal (want ook die kunnen er problemen mee krijgen). Ook is het een beetje onhandig dat zowel pas als bankrekeningnummer gewoon op de bon te zien zijn.Rockvee2 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:56:
http://img33.imageshack.us/img33/6673/p1000645s.jpg
Al gepost?
Ik ben alleen wel heel erg benieuwd onder welke omstandigheden het hier gelukt is om het spel te krijgen. Ik ben zelf vandaag namelijk ook naar de lokale intertoys geweest en die schermde meteen met boete-clausule etc... Was dit misschien een on ervaren medewerker of iemand die niet van het beleidt of wist?
[ Voor 24% gewijzigd door Retonator op 07-11-2009 18:52 ]
Verwijderd
Dat was grappig bedoeld toch? Voor de PC gamers onder ons?Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:57:
Ook even kijken of ik morgen of maanda een spel voor de 360 ergens kan krijgen. Maar heb je er wel iets aan als je online wilt? Zijn de servers al open?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
ik zie het wel dinsdag
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Hoop het niet voor hem, want ik ben al pist dat ik er niks mee kan en dan nog grappen maken ook xDCidolfas schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:04:
[...]
Dat was grappig bedoeld toch? Voor de PC gamers onder ons?
Ben benieuwd hoe laat die activation servers open gaan, lijkt me zuur voor diegene welk om middernacht ervoor in de rij gaan staan; thuiskomen en dan de melding krijgen dat ze alsnog niet kunnen spelenVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:36:
[...]
Hoop het niet voor hem, want ik ben al pist dat ik er niks mee kan en dan nog grappen maken ook xD
Ik vind het idd ook zeer triest als ze nou dadelijk gaan wachten tot het in Amerika 10 november is. Dat betekent voor mensen in australie dat ze pas op 11de kunnen activerenpsychodude schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:37:
[...]
Ben benieuwd hoe laat die activation servers open gaan, lijkt me zuur voor diegene welk om middernacht ervoor in de rij gaan staan; thuiskomen en dan de melding krijgen dat ze alsnog niet kunnen spelen.
Heb het binnen 8 uur op veteran uitgespeeld
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Er zijn 13000 mensen aan het spelen (360), wat denk je zelf?chimera2 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:34:
Ik heb hem ook al hier liggen maar weet niet of het verstandig is om te spelen
Wat als je gewoon als argeloze gebruiker die game koopt in de winkel en in je xbox propt? Dan ben je mooi de klos, dus ze zullen echt niet zo snel individuele spellen bannen. Misschien wel geleakte versies.chimera2 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:59:
ik las iets over gebant worden dus denk vraag het ff
Kom ik er nu pas achter dat ik vanmiddag een mailtje had van de Free Record Shop:
date Sat, Nov 7, 2009 at 1:35 PM
subject Je bestelling ligt klaar in het door jou gekozen filiaal
Je bestelling met ordernummer 1-xxxxxxxx is binnengekomen in het filiaal.
Je kan je bestelling vanaf vandaag ophalen op vertoon van een
geldig legitimatiebewijs.
Het gaat om de volgende artikelen:
* 1 x Call Of Duty: Modern Warfare 2 (DVD-rom)
Heb je nog een andere vraag voor onze klantenservice? Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Tot een volgende keer op de website van Free Record Shop!
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
Het aparte was alleen wel dat ik rond 11:00 had gebeld en toen zeiden dat ik dinsdag pas mijn bestelling zou mogen hebben.
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Kan ook een gevolg zijn van alle mailtjes die verstuurd zijn van mensen die het thuis hebben laten bezorgen die vrijdag verzonden zijn (zo ook bij mij), maar toch versturen ze maandag pas en komen ze dinsdag dan pas aan.jhu schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:54:
Shitfire!
Kom ik er nu pas achter dat ik vanmiddag een mailtje had van de Free Record Shop:
date Sat, Nov 7, 2009 at 1:35 PM
subject Je bestelling ligt klaar in het door jou gekozen filiaal
Je bestelling met ordernummer 1-xxxxxxxx is binnengekomen in het filiaal.
Je kan je bestelling vanaf vandaag ophalen op vertoon van een
geldig legitimatiebewijs.
Het gaat om de volgende artikelen:
* 1 x Call Of Duty: Modern Warfare 2 (DVD-rom)
Heb je nog een andere vraag voor onze klantenservice? Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Tot een volgende keer op de website van Free Record Shop!
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
Het aparte was alleen wel dat ik rond 11:00 had gebeld en toen zeiden dat ik dinsdag pas mijn bestelling zou mogen hebben.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Nou, persoonlijk lijkt me het wel wat raar als ik dit mailtje krijg, vertrek naar de stad, parkeergeld betaal, in de stromende regel naar de winkel ren en dan te horen krijg dat het een vergissing is.Morax schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:56:
[...]
Kan ook een gevolg zijn van alle mailtjes die verstuurd zijn van mensen die het thuis hebben laten bezorgen die vrijdag verzonden zijn (zo ook bij mij), maar toch versturen ze maandag pas en komen ze dinsdag dan pas aan.
Dan had ik mijn jas boven de kassa uitgewrongen
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Wellicht kan er iemand even z'n bevindingen geven over de SP? Hoe is het met de onzichtbare lijn uit deel 1 waar je overheen moet zodat het spawnen stopt? Hoe interactief zijn de omgevingen? Kan er 'n hoop kapot? Hoe is de AI?sekeroglan schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:49:
Nou dat duurde ook niet lang..
Heb het binnen 8 uur op veteran uitgespeeldX360 versie..Kan niet wachten om dinsdag online te knallen
Dat heb ik dus gehad met Forza. Klacht ingedient en ik heb mijn reis- en parkeerkosten vergoed gekregen... Blijft uiteraard een slechte zaak.jhu schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:05:
[...]
Nou, persoonlijk lijkt me het wel wat raar als ik dit mailtje krijg, vertrek naar de stad, parkeergeld betaal, in de stromende regel naar de winkel ren en dan te horen krijg dat het een vergissing is.
Dan had ik mijn jas boven de kassa uitgewrongen
Dit topic is gesloten.