Ik zou het niet doen ! Anders klapt je PC uit mekaar !chimera2 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:34:
Ik heb hem ook al hier liggen maar weet niet of het verstandig is om te spelen
Verwijderd
hmmm, ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet. Ik had er al wat over gelezen maar dan word Veteran wel heel makkelijk, je gaat ergens goed verdekt zitten en laat je onsterfelijke teammates de rest doenrgras schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:03:
Ik had het gevoel dat er een X aantal 'tegenstanders' zijn, zeker geen waves en/of een 'onzichtbare lijn'.
Het lijkt me dat die gasten slim genoeg zijn om er voor te zorgen dat je teamleden maximaal een x-aantal tegenstanders mogen doden bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:23:
[...]
hmmm, ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet. Ik had er al wat over gelezen maar dan word Veteran wel heel makkelijk, je gaat ergens goed verdekt zitten en laat je onsterfelijke teammates de rest doen
Verwijderd
we zullen zien
buiten dat kun je nu ook zelf wel in cover blijven, voorheen moest je altijd sprinten naar de volgende waarbij je soms te lang onbeschermd was of waarbij je ze voorbij rende xD
buiten dat kun je nu ook zelf wel in cover blijven, voorheen moest je altijd sprinten naar de volgende waarbij je soms te lang onbeschermd was of waarbij je ze voorbij rende xD
Ze schieten niet iedereen dood en je moet zelf als eerste lopen anders komen ze namelijk niet mee..
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Voor mij was dat juist het grote minpunt aan COD4, endless waves of enemies totdat je een onzichtbare lijn oversteekt, kills the replay value. Goed nieuws als ze dat hebben aangepakt!Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:23:
[...]
hmmm, ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet. Ik had er al wat over gelezen maar dan word Veteran wel heel makkelijk, je gaat ergens goed verdekt zitten en laat je onsterfelijke teammates de rest doen
Heeft iedereen met de PS3 versie de oude cover versie? Dus met Playstation 3 horizontaal op de verpakking, en niet PS3 verticaal?
Bij FIFA 2010 hadden sommige winkels de oude covers, en sommige de nieuwe.
Bij FIFA 2010 hadden sommige winkels de oude covers, en sommige de nieuwe.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Is de prestige edition nog ergens verkrijgbaar in NL, liefst op de launch day.
Alleen bij de Mediamarkt in Rotterdam. Dat is de enige winkel in NL waar ze hem nog hebben. En ze schijnen er daar ook heel veel te hebben. De Nederlandse Launch Party is bij die Mediamarkt, met een show van Gamekings e.d. (en krijgt allemaal MW2 goodies en gratis eten en drinkenDarkShadow schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:39:
Is de prestige edition nog ergens verkrijgbaar in NL, liefst op de launch day.
[ Voor 16% gewijzigd door monnick op 08-11-2009 11:43 ]
Lijkt me een vette game, maar ik wacht eerst even op de bevindingen van de mp modus, voor ik het spel ga kopen.
http://img692.imageshack.us/img692/4069/mw2b.jpg
Van dit soort lijstjes word je niet vrolijk
http://img692.imageshack.us/img692/4069/mw2b.jpg
Van dit soort lijstjes word je niet vrolijk
[ Voor 4% gewijzigd door DJH op 08-11-2009 12:12 ]
Vet, alleen lezen wanneer je het spel al hebt uitgespeeld!
EDIT: @ shoombak: Ja, dat vond ik ook +
spoiler:
Het museum wat je ziet in de aftiteling is ook speelbaar. Ga gewoon naar mission select en kies museum. 
EDIT: @ shoombak: Ja, dat vond ik ook +
spoiler:
een van de laatste levels in die grot met smokegrenades zeg maar.
[ Voor 25% gewijzigd door i7x op 08-11-2009 12:35 ]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
i7x schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:33:
spoiler:Het museum wat je ziet in de aftiteling is ook speelbaar. Ga gewoon naar mission select en kies museum.
EDIT: @ shoombak: Ja, dat vond ik ook +spoiler:een van de laatste levels in die grot met smokegrenades zeg maar.
spoiler:
Druk voor de gein eens op de 'bel' die je kan vinden bij de toonbank. 
rgras schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:44:
[...]
spoiler:Druk voor de gein eens op de 'bel' die je kan vinden bij de toonbank.
spoiler:
Best grappig gedaan inderdaad, hoopte eigenlijk dat er nog wel een achievement aan vast zat 
Wat wordt de prijs daar van de normale MW2?monnick schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:42:
[...]
Alleen bij de Mediamarkt in Rotterdam. Dat is de enige winkel in NL waar ze hem nog hebben. En ze schijnen er daar ook heel veel te hebben. De Nederlandse Launch Party is bij die Mediamarkt, met een show van Gamekings e.d. (en krijgt allemaal MW2 goodies en gratis eten en drinken)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
i7x schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:33:
spoiler:Het museum wat je ziet in de aftiteling is ook speelbaar. Ga gewoon naar mission select en kies museum.
spoiler:
Ze houden de traditie van bonus levels iig in ere
.
@Royz: Consumenten advies prijs, 59.99 ofzo?
Heb al ongeveer 2 uur co-op gespeeld, erg leuke varierende missies. Graphics zijn goed en zelden framedrops gezien. De gameplay is weer sterk als vanouds.
Vooral de co-op missie
Kan niet wachten om multiplayer te spelen, daar draait het me allemaal om.
Vooral de co-op missie
spoiler:
is erg gaaf.waar je met de ac130 je maat moet helpen
Kan niet wachten om multiplayer te spelen, daar draait het me allemaal om.
Kan niet meer wachten tot dinsdag:D (moet de pc versie gewoon hebben). Ga denk ik maar uurtje eerder naar huis dinsdag.
Na nu een goed weekend bezig te zijn geweest is mijn mening 50/50 .
Het eerste wat me tot in het einde mateloos stoort is het matchmaking system . Met ruim 6000 mensen online geen enkele match inkomen , soms na 10 seconde , maar netzo als nu met 28 potential matches op groundwar sta ik nu al letterlijk 10 mins te connecten naar iets wat niet gaat komen blijkbaar ?
Dan de drukte die ik bij het begin bescheef wat er allemaal in de lucht gebeurde is al een stuk minder geworden . Op 1 of andere manier heeft dit dus met de killstreak keuzes te maken , die op latere lvl blijkbaar minder luchtactiviteiten veroorzaakt .
Heb deze morgen eindelijk ook een een goed potje kunnen Ctf'en en dan merk je hoe balanced de game eigenlijk is . En er ook daadwerkelijk alle reden voor is om ook die block van 9 vs 9 max op de pc te gooien .
In mijn ogen zouden zelf nu Dedicated servers helemaal overbodig zijn , en dan praat ik puur over de hoeveelheid mensen op een map .
Bij cod4 was ik altijd fan van 18-24/26 man en bij de huidige maps van 9 heb je het dan over de zelfde soort drukte .
De lean funtie snap ik nog steeds niet (he ik kan eindelijk nu een game in ) waarom dat eruit gehaald is tenzij zoals eerder vermeld een port van xbox , echter twijfel ik eraan of dat ook echt de reden is , voornamelijk omdat er wel andere dingen zoals er op een leuke manier gezegd werd ingame chat en mouse controll
Wapens lijken allemaal wel hetzelfde te doen en echte verschillen merkbaar op de xbox heb ik nog niet gehad . Het woord Recoil bestaat nog niet zover als ik nu kan zien , tenzij latere guns die ik nu met lvl 27 nog niet heb gezien .
Partychat is echt een doorn in het oog geworden , ja ik snap het hele verhaal erachter , maar als je maten onschuldig in een andere game zitten moet het mogelijk blijven lekker met elkaar te lullen . Hetgeen wat gewoon nu niet kan , en daardoor laat ik gametype als CTF eerder links leggen .
Nog 1 ding over dat CTF is dat de team gameplay erg hoog is op dit moment .
Het eerste wat me tot in het einde mateloos stoort is het matchmaking system . Met ruim 6000 mensen online geen enkele match inkomen , soms na 10 seconde , maar netzo als nu met 28 potential matches op groundwar sta ik nu al letterlijk 10 mins te connecten naar iets wat niet gaat komen blijkbaar ?
Dan de drukte die ik bij het begin bescheef wat er allemaal in de lucht gebeurde is al een stuk minder geworden . Op 1 of andere manier heeft dit dus met de killstreak keuzes te maken , die op latere lvl blijkbaar minder luchtactiviteiten veroorzaakt .
Heb deze morgen eindelijk ook een een goed potje kunnen Ctf'en en dan merk je hoe balanced de game eigenlijk is . En er ook daadwerkelijk alle reden voor is om ook die block van 9 vs 9 max op de pc te gooien .
In mijn ogen zouden zelf nu Dedicated servers helemaal overbodig zijn , en dan praat ik puur over de hoeveelheid mensen op een map .
Bij cod4 was ik altijd fan van 18-24/26 man en bij de huidige maps van 9 heb je het dan over de zelfde soort drukte .
De lean funtie snap ik nog steeds niet (he ik kan eindelijk nu een game in ) waarom dat eruit gehaald is tenzij zoals eerder vermeld een port van xbox , echter twijfel ik eraan of dat ook echt de reden is , voornamelijk omdat er wel andere dingen zoals er op een leuke manier gezegd werd ingame chat en mouse controll
Wapens lijken allemaal wel hetzelfde te doen en echte verschillen merkbaar op de xbox heb ik nog niet gehad . Het woord Recoil bestaat nog niet zover als ik nu kan zien , tenzij latere guns die ik nu met lvl 27 nog niet heb gezien .
Partychat is echt een doorn in het oog geworden , ja ik snap het hele verhaal erachter , maar als je maten onschuldig in een andere game zitten moet het mogelijk blijven lekker met elkaar te lullen . Hetgeen wat gewoon nu niet kan , en daardoor laat ik gametype als CTF eerder links leggen .
Nog 1 ding over dat CTF is dat de team gameplay erg hoog is op dit moment .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Dat is pure onzin. WAAROM zou je het cappen op 9v9 voor balance, als mensen met meer willen spelen. Tuurlijk zet hem standaard op 9v9, geef desnoods een waarschuwing als je naar matches met meer mensen zoekt, maak zelfs alles unrated met meer, maar balance is geen reden om te cappen.En er ook daadwerkelijk alle reden voor is om ook die block van 9 vs 9 max op de pc te gooien .
Een veel logischere reden is dat hun p2p systeem het gewoon niet aan kan.
Killstreak rewards lijken inderdaad veel meer voor te komen nu, ook dankzij de perk die ervoor zorgt dat je 1 kill minder nodig hebt per reward. Net nog wel een grappig moment, ik had iemand gedood met zo'n care package, die wordt uit de lucht gedropt en bevat een random killstreak reward. En die kwam dus bovenop hemrhermans schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:06:
Verder vind ik nog steeds dat sommige maps echt veel te groot zijn voor 6vs6. Derailed bijvoorbeeld. Daarnaast doet wastelands me denken aan een map uit CoD 1 of 2. Wel tof gedaan in ieder geval.
Is het trouwens officieel bevestigd dat de stats morgen gereset worden?
nu men 2de match sinds posting
dus nu 18 mins over gedaan op groundwar
dus nu 18 mins over gedaan op groundwar
[ Voor 41% gewijzigd door MaFFia op 08-11-2009 14:25 ]
Met de hoeveelheid dingen in de lucht heeft het veeeeel met balanced te makenfurby-killer schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:21:
[...]
Dat is pure onzin. WAAROM zou je het cappen op 9v9 voor balance, als mensen met meer willen spelen. Tuurlijk zet hem standaard op 9v9, geef desnoods een waarschuwing als je naar matches met meer mensen zoekt, maak zelfs alles unrated met meer, maar balance is geen reden om te cappen.
Wellicht dat je hier nog op terug zal komen na de _officiële_ release van de game. Gezien dan ook het veelvoud van deze 6000 online aan het spelen zal zijn.rhermans schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:06:
Ja, (nouja, min of meer) FourZeroTwo heeft 't getwitterd: http://twitter.com/fourzerotwo/status/5349390427shoombak schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:24:
[...]
Is het trouwens officieel bevestigd dat de stats morgen gereset worden?
It definitely looks like a full leaderboard / level reset is in order just before the release date to ensure no unfair advantages.
3:43 PM Nov 1st from Tweetie in reply to boyle111
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Voor de mensen die geinteresseert zijn in de Prestige Edition, bij bartsmit.com / bol.com
zijn ze nog verkrijgbaar..
prestige edition unboxing:
Als ze standaard het op 9v9 zetten ja, als je het capped op 9v9 nee. Waarom zou je cappen als mensen met meer willen spelen?rhermans schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:26:
[...]
Met de hoeveelheid dingen in de lucht heeft het veeeeel met balanced te maken
Ik heb zonet even een bestelling geplaatst voor de pc-versie. Dinsdag, d-day!
Het lijkt wel alsof Activision/IW even een mediastilte voor de storm inlast, afgelopen 2 dagen weinig nieuws, nog geen reviews van MW2 te bekennen, etc. Ik vermoed dat het morgen en overmorgen echt heel veel media-aandach gaat krijgen.
Enige hoop die ik heb , maar neem aan dat dat wel goed zal komenAshy schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:33:
[...]
Wellicht dat je hier nog op terug zal komen na de _officiële_ release van de game. Gezien dan ook het veelvoud van deze 6000 online aan het spelen zal zijn.

Kreeg net een SMSje van de Free Record Shop (had de hardened edition gepreorderd bij de FRS in Delft)
)
Ik ga sowieso morgen langs en gewoon eisen dat ik hem meekrijg (ik ga goed voorbereid met een print van het Intertoys bonnetje, dit SMS'je en een mooi verhaalBeste Klant,
Je bestelling ligt voor je klaar in het filiaal en kan vanaf vandaag worden afgehaald.
Met vriendelijke groeten,
Free Record Shop
Omdat het hun product is .furby-killer schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:47:
[...]
Als ze standaard het op 9v9 zetten ja, als je het capped op 9v9 nee. Waarom zou je cappen als mensen met meer willen spelen?
Ben zelf ook fanatiek pc gamer van cod en zei hetzelfde als jouw , totdat ik de game mw2 echt gespeeld had , en je gewoon tot de conclusie moet komen ookal hadden er meer op een server kunnen spelen het had de game in mijn bescheiden mening alleen maar verkracht . Ik zal niet zeggen dat dat de mening ook is geweest om geen dedis te nemen , maar het zal er zeker aan meegeholpen hebben
[ Voor 10% gewijzigd door MaFFia op 08-11-2009 15:32 ]
Kruis wel die naam even door van dat bonnetje, zometeen noteren ze de naam of maken ze een kopie van dat bewijs en is die persoon de lul:p. Maar succes!
Ik moet helaas wachten to dinsdagmorgen, maar damn wat heb ik er veel zin in!
Weet een van jullie of je voor de ps3 versie ook weer genoeg niveaus hebt in te stellen voor de sensitivity? Ik heb hem in World at War op Custom snel staan, vroeg mij af of dit ook kon in MW2.
Weet een van jullie of je voor de ps3 versie ook weer genoeg niveaus hebt in te stellen voor de sensitivity? Ik heb hem in World at War op Custom snel staan, vroeg mij af of dit ook kon in MW2.
ut=life
6000 man online is ongeveer 5000 man meer dan je nodig hebt om een match te kunnen vinden. Wellicht geen ideale, maar in ieder geval een match.Ashy schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:33:
[...]
Wellicht dat je hier nog op terug zal komen na de _officiële_ release van de game. Gezien dan ook het veelvoud van deze 6000 online aan het spelen zal zijn.
Een gemiddeld standaard potje bij COD4 duurt gemiddeld 15 minuten (volgens mij minder, maar laten we het ruim nemen). Iedere 15 minuten is er dus een mogelijkheid om je bij een server aan te sluiten (er vanuit gaande dat er mensen na iedere pot vertrekken en er dus ruimte komt en niemand als nieuwe host fungeert, wat niet realistisch is). Dus om binnen 30 seconden een host beschikbaar te hebben, zou je 30 potjes simultaan moeten hebben lopen. Met volle servers betekent dat 30 x 18 spelers = 540 spelers online (aangenomen dat iedere server een geschikte is en alle servers vol zitten). We zitten niet in een ideale wereld, dus laten we het dubbele nemen om tot een acceptabele match te komen in 30 seconden = 1080 spelers online. Als we ook nog rekening houden met nieuwe hosts die gestart worden, kun je dat aantal weer verlagen.
Uiteraard is de berekening natte vinger werk en zal ik er best een duizendtal naastzitten, maar dan nog steeds moet je een fatsoenlijke match kunnen vinden binnen afzienbare tijd met 6000 man online.
Op de Xbox heb je dezelfde sensitivity instellingen als bij MW1-Mach!- schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:31:
Kruis wel die naam even door van dat bonnetje, zometeen noteren ze de naam of maken ze een kopie van dat bewijs en is die persoon de lul:p. Maar succes!
Ik heb geen enkel probleem met het vinden van een TDM. Binnen 20sec heb ik een matchSlaadjeBla schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:37:
[...]
6000 man online is ongeveer 5000 man meer dan je nodig hebt om een match te kunnen vinden. Wellicht geen ideale, maar in ieder geval een match.
Een gemiddeld standaard potje bij COD4 duurt gemiddeld 15 minuten (volgens mij minder, maar laten we het ruim nemen). Iedere 15 minuten is er dus een mogelijkheid om je bij een server aan te sluiten (er vanuit gaande dat er mensen na iedere pot vertrekken en er dus ruimte komt en niemand als nieuwe host fungeert, wat niet realistisch is). Dus om binnen 30 seconden een host beschikbaar te hebben, zou je 30 potjes simultaan moeten hebben lopen. Met volle servers betekent dat 30 x 18 spelers = 540 spelers online (aangenomen dat iedere server een geschikte is en alle servers vol zitten). We zitten niet in een ideale wereld, dus laten we het dubbele nemen om tot een acceptabele match te komen in 30 seconden = 1080 spelers online. Als we ook nog rekening houden met nieuwe hosts die gestart worden, kun je dat aantal weer verlagen.
Uiteraard is de berekening natte vinger werk en zal ik er best een duizendtal naastzitten, maar dan nog steeds moet je een fatsoenlijke match kunnen vinden binnen afzienbare tijd met 6000 man online.
Je vergeet in je berekening mee te nemen dat die 6000 spelers over de hele wereld verdeeld zijn en dus niet allemaal een geschikte ping hebben om te joinen (als daar rekening mee wordt gehouden in match making).SlaadjeBla schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:37:
[...]
6000 man online is ongeveer 5000 man meer dan je nodig hebt om een match te kunnen vinden. Wellicht geen ideale, maar in ieder geval een match.
Dat geposte intertoys bonnetje klopt ook niet, hij wou nog niet scannen waarschijnlijk, en heeft ie em per ongeluk op groep afgeslagen, op de bon staat dus niet dat je mw2 hebt.
Jammer dat ze de PC versie zo ver*** hebben.
Plaatje hieronder zegt genoeg lijkt mij
Plaatje hieronder zegt genoeg lijkt mij

Enige wat ik eventueel als verklaring zou hebben is dat mijn modem niet aankanshoombak schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:39:
[...]
Ik heb geen enkel probleem met het vinden van een TDM. Binnen 20sec heb ik een match

Edit Wat vind ik toch die highpingers van 100-200 toch ineens goeie spelers
[ Voor 10% gewijzigd door MaFFia op 08-11-2009 15:57 ]
Voor de releasedag dan?Dark-Intruder schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:49:
Iemand hier die via CDWOW besteld heeft het spel al binnen ?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Deze vraag is al vaker langsgekomen, en al hoewel het geen garantie is, kan ik met mijn ervaringen bij deze webshop inzake preorders maar ook in het algemeen melden dat ze niet snel zijn.Dark-Intruder schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:49:
Iemand hier die via CDWOW besteld heeft het spel al binnen ?
Denk niet dat je op levering hoeft te wachten in de 1ste week.
Wat dat betreft is volgens mij VGP in Canada ( houdt wel goed de release datum in de gaten omdat die kan verschillen ). In NL is FRS betrouwbaar.
Verwijderd
Geweldig grappig.
Desondanks ga ik hem toch halen voor de PC.
Heb wel slechtere spellen gekocht voor hetzelde geld!
Ik noem:
Farcry 2
Alone in the dark
Arma2
Ik noem:
Farcry 2
Alone in the dark
Arma2
Heb je een open NAT?rhermans schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:55:
[...]
Enige wat ik eventueel als verklaring zou hebben is dat mijn modem niet aankanDat probleem had ik met pc versie cod4 dat als je serverlist ophaalde men modem gedag zei . Maar lijkt mij toch dat hij hier nu geen last van mag hebben , aangezien het maar 30-40 servers zijn die die moet scannen .
Edit Wat vind ik toch die highpingers van 100-200 toch ineens goeie spelersdie scoren nog netzo hoog .
Zou misschien nog kunnen uitmaken
Ik haal hem ook lekker voor de pc, en als 100 ping goed te spelen is dan geloof ik ze nog best.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:58:
Geweldig grappig.
Ik noem:
Farcry 2
Alone in the dark
Arma2
Op operation flashpoint dragon rising is 100ping ook nog goed te spelen zonder het geveol van lag te krijgen, mits naturlijk njiet een 32 man server met zon ping.
Far Cry 2 was idd ook wel een miskoop op mp gebied. Had er meer van verwacht.
Hun P2P systeem is grotendeels afhankelijk van de upload van de spelers.furby-killer schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:21:
[...]
Dat is pure onzin. WAAROM zou je het cappen op 9v9 voor balance, als mensen met meer willen spelen. Tuurlijk zet hem standaard op 9v9, geef desnoods een waarschuwing als je naar matches met meer mensen zoekt, maak zelfs alles unrated met meer, maar balance is geen reden om te cappen.
En meer dan 9v9 is gewoon niet te doen via p2p. Ze zeggen dan wel dat hun veel tijd enzo in het systeem besteed hebben maar hun systeem zal geen invloed hebben op de latency en op de upload van de klanten.
De meeste mensen hebben ADSL waarvan men weet dat het vaak (meestal) niet de geadverteerde speeds haalt. Ik denk dat voor de meeste mensen het al moeilijk gaat worden om een 9v9 te hosten qua upload.
Hun Systeem is dan wel zo gemaakt dat het altijd de speler met de beste upload enzo zal nemen als hoster maar wat als alle spelers een klote verbinding hebben?
Verwijderd
De mensen hier die hem met de 360 al online spelen hebben jullie hem gekocht of is het de minder legale manier? Ik hoor namelijk berichten dat mensen die hem vroeg spelen ( legaal of illegaal) waarschuwingen kregen op de 360 dat ze het spel te vroeg speelden?
Dit is echt al 100.000x genoemd in dit topicVerwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:10:
De mensen hier die hem met de 360 al online spelen hebben jullie hem gekocht of is het de minder legale manier? Ik hoor namelijk berichten dat mensen die hem vroeg spelen ( legaal of illegaal) waarschuwingen kregen op de 360 dat ze het spel te vroeg speelden?

Mensen die legaal het spel kopen (ps3/360) worden niet gebanned. Punt
/EDIT:
En nee, er komt ook geen "Foei, jij speelt te vroeg" popup
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 08-11-2009 16:19 ]
Verwijderd
Zeg ik ergens iets over bannen?PWM schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:15:
[...]
Dit is echt al 100.000x genoemd in dit topic![]()
Mensen die legaal het spel kopen (ps3/360) worden niet gebanned. Punt
Ik heb het over een bericht ( niet ban bericht) dat je het spel niet te vroeg mag spelen.
Heeft iemand die hier gehad of is dit gewoon een dom gerucht?
Verwijderd
Is die kerel net van zn wielrenfiets afgestapt ofzo? Waarom die handschoentjes?Roughrock schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:38:
Voor de mensen die geinteresseert zijn in de Prestige Edition, bij bartsmit.com / bol.com
[video]

By the way: klopt het dat cod alleen via steam te spelen is? Ik heb hem besteld bij een winkel, krijg hem pas dinsdag, maar hij is nu al te downloaden, kan dat net zo goed doen. Alleen ff mn key nog fixen dan.
Dikke hoax, heb geen enkel bericht gezien, en voor de zoveelste keer, momenteel zijn er 13000 mensen online, en daarnaast, denk je nou echt dat je met je legale versie geband gaat worden?Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:17:
[...]
Zeg ik ergens iets over bannen?
Ik heb het over een bericht ( niet ban bericht) dat je het spel niet te vroeg mag spelen.
Heeft iemand die hier gehad of is dit gewoon een dom gerucht?
Staat bij mij idd strict ... mhzz how to solve that .. ben al zo lang met die gare linksys wrv200 bezigshoombak schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:59:
[...]
Heb je een open NAT?
Zou misschien nog kunnen uitmaken
http://www.youtube.com/watch?v=Q-lrJKFPNP8
PC gameplay filmpje
heel wat meer actie en snellere gameplay als je het vergelijkt met de console beelden
This game is meant to be played on the PC
PC gameplay filmpje
Verwijderd
shoombak schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:21:
[...]
Dikke hoax, heb geen enkel bericht gezien, en voor de zoveelste keer, momenteel zijn er 13000 mensen online, en daarnaast, denk je nou echt dat je met je legale versie geband gaat worden?

Het is niet JOUW fout als jij je LEGALE versie al hebt.
Komt door die domme mutsen die achter de kassa van de winkels zitten
Verwijderd
elke keer als ik zo'n filmpje zie denk ik: damn, was het maar al dinsdagOmnyakom1 schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:
PC gameplay filmpjeheel wat meer actie en snellere gameplay als je het vergelijkt met de console beelden

Srry om je te moeten teleurstellen maar dit is geen PC gameplay.Omnyakom1 schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:
PC gameplay filmpjeheel wat meer actie en snellere gameplay als je het vergelijkt met de console beelden
Als je kijkt naar zijn draaien, zie je dat dit gebeurt in een mooie draai. Met controller dus.
(Maar tis wel ne pro!)
kwist niet dat hij al geactiveerd kon worden, maar waarom zie ik dan nog press Xbox dinges bij de killstreakOmnyakom1 schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:
Eh, dit is de Xbox versie volgens mij. Ik dacht wat Xbox icoontjes in beeld te zien (o.a. de D-pad).Omnyakom1 schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:
Je wil niet weten hoe goed sommige mensen op de console zijn. Misschien haalt dit mensen uit de illusie dat het spel voor de console vertraagd is.
Er waren aardig wat mensen die besteld hebben in combinatie met een Power Unlimited abonnement. Heeft iemand vand deze mensen de game al in huis? Ik nog niet en ook nog niets te horen gekregen van de PU
Irritant zeg dat vliegtuiggeluid, terwijl je niet eens een vliegtuig ziet (de eerste anderhalve minuut)Omnyakom1 schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:
Was vandaag in Aken bij de Saturn, en daar stond dus al sinds vrijdag de MW2 Xbox360 Super Elite bundel.... maar het spel mochten ze niet verkopen, de bundel wel

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Hoe kan je goed zijn.. als je word geholpen met onzichtbare auto aim...SCIxX schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:49:
Je wil niet weten hoe goed sommige mensen op de console zijn. Misschien haalt dit mensen uit de illusie dat het spel voor de console vertraagd is.
In mulyiplayer is er echt geen auto-aim.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:12:
[...]
Hoe kan je goed zijn.. als je word geholpen met onzichtbare auto aim...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoop dat de graphics wel naar een hoger niveau zijn getitld voor de PC.
Volgens mij wel een soort assist ofzo, ik merk af en toe dat in close combat eens soort assist is ofzo. Of misschien verbeeld ik me het, kan ook
Je krijg 'm sowieso niet voor dinsdag (de officiele release). Dan nog kan het wat langer duren, in het verleden heeft het soms ook wel tot een maand geduurd. De uitgever heeft echter tegen meerdere mensen bevestigd dat ze MW2 gewoon op de release zullen ontvangen. Ik ben benieuwd, heb zelf ook de combi PU+MW2 besteld (maar ging er vantevoren gewoon vanuit dat het misschien wel 2 weekjes kon duren).FluX schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:56:
Er waren aardig wat mensen die besteld hebben in combinatie met een Power Unlimited abonnement. Heeft iemand vand deze mensen de game al in huis? Ik nog niet en ook nog niets te horen gekregen van de PU
Sorry maar heb je dit filmpje uberhaupt zelf bekeken?Omnyakom1 schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:
1: Je ziet gameplay help voor de xbox, press x en d-pad etc..
2: Je hoort op sommige plaatsen het xbox geluidje
This game is dus meant to be played op de xbox
Verwijderd
Kan iemand me uitleggen wat het verschil tussen de Nederlandse en de Engelse versie van deze game is (PC versie), want het lijkt in ieder geval heel veel geld te schelen!
in COD4 ONLINE (ps3) was er ook al MIN-OF-MEER auto aim die altijd aanstaat... als je vlakbij iemand richt probeert je crosshair de target te volgen. Je merkt dat pas goed als iemand ineens voorbij loopt dat volgt ineens je beeld mee.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
ik kwam DIT filmpie tegen over MW2..mischien al bekend maar wel grappig
Gecensureerde versie van de bon die eerder in dit topic is gepost (voor de geïnteresseerden die er morgen mee naar de winkel willen
)

EDIT: @ Sir Serial hierboven: ziek kinderachtig

EDIT: @ Sir Serial hierboven: ziek kinderachtig
[ Voor 10% gewijzigd door monnick op 08-11-2009 17:43 ]
Ik heb het vandaag geprobeerd (koopzondag) bij een aantal winkels, maar helpt echt geen reet dus bespaar je de moeite. Ze zeggen is leuk die bon maar het blijft gewoon 10 november. Niemand wil het risico lopen. Verder vertelde een medewerker dat de winkels die te vroeg verkocht hebben al een boete hebben gehad en dat ze alle andere winkels extra bang hebben gemaakt ermee.monnick schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:42:
Gecensureerde versie van de bon die eerder in dit topic is gepost (voor de geïnteresseerden die er morgen mee naar de winkel willen)
Dus ik vraag me af of iemand een echte BRON heeft waar staat dat je aan zo'n bonnetje rechten kan ontlenen?
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
haha, die nightvisionsir serial schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:39:
ik kwam DIT filmpie tegen over MW2..mischien al bekend maar wel grappig
Gast, dat is op een xbox...Omnyakom1 schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:

Ik heb zin in dinsdag, voor het eerst vrij genomen voor een release. Nou ja, moest vakantie dagen opnemen... dan maar op 10 november...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Waarom zou iemand deze al in huis hebben? Het is 8 november.FluX schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:56:
Dat is voor de xbox 360Omnyakom1 schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:30:

Mijn call of duty collectie tot nu toe
This game is dus meant to be played op de xbox
Verwijderd
Kun je met MW2 ook via het internet je multiplayer statistieken bekijken net zoals bij world at war?
Ze worden nu zelfs bijgehouden door Steam clouds (iig als je het over pc versie hebt)
Dus ik gok dat ze wel te zien zijn via steam
Steam schijnt een paar toffe features te hebben dus ik hoop dat dit alles via steam draait.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:52:
Kun je met MW2 ook via het internet je multiplayer statistieken bekijken net zoals bij world at war?
Verwijderd
Ik bedoel eigenlijk voor de xbox 360.(mijn fout)Hogader schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:55:
Ze worden nu zelfs bijgehouden door Steam clouds (iig als je het over pc versie hebt)
en zijn er ook bouncing bettys of iets vergelijkbaars in MW2?
ik heb gisteren de PC versie meegekregen en een paar clanmaatjes die em besteld hadden kregen em ook gisteren in de bus.
we kunnen er nog niks mee installeren gaat niet nog geen steam activatie.
Je zult idd tot dinsdag moeten wachten wanneer steam zijn activatie servers opstart.SgtCaffran schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:56:
[...]
Steam schijnt een paar toffe features te hebben dus ik hoop dat dit alles via steam draait.
Ik heb vast een steam account gemaakt en steam maar vast geinstalleerd
Net even gekeken, maar ik zie dat steam van verschillende games de gameplay stats bij houd, ik verwacht dat dit bij MW2 ook het geval zal zijn.jeremey schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:55:
ik heb gisteren de PC versie meegekregen en een paar clanmaatjes die em besteld hadden kregen em ook gisteren in de bus.
[ Voor 56% gewijzigd door Hogader op 08-11-2009 20:01 ]
Had modern warfare 2 (PC) eerst gepreorderd maar na het ontbreken van dedicated servers gecanceld.
Toch twijfel ik om hem dinsdag alsnog te halen na het zien van al die gelekte filmpjes.
Zijn alle klachten gegrond? (met name hoge ping) of zijn dit azijnpissers en kan het allemaal best wel eens meevallen? Ik vind het zelf moeilijk inschatten dus vandaar dat ik het hier even opper.
Of kan het pas beoordeeld worden na dinsdag? als dat het geval is denk ik dat ik de gok maar neem.
David
Toch twijfel ik om hem dinsdag alsnog te halen na het zien van al die gelekte filmpjes.
Zijn alle klachten gegrond? (met name hoge ping) of zijn dit azijnpissers en kan het allemaal best wel eens meevallen? Ik vind het zelf moeilijk inschatten dus vandaar dat ik het hier even opper.
Of kan het pas beoordeeld worden na dinsdag? als dat het geval is denk ik dat ik de gok maar neem.
David
Dus als ooit Steam niet beschikbaar is of internet bij jezelf, kan je het spel gewoon niet spelen.jeremey schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:55:
Da's pas echt matig.
Nou als steam niet beschikbaar is, log de automische in offline modus. Waarbij je gewoon je spel kan opstarten en spelen. Maar je moet dus wel eerst hebben geactiveerd, en dat is nou wat mensen op dit moment niet kunnen.DvE schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:18:
[...]
Dus als ooit Steam niet beschikbaar is of internet bij jezelf, kan je het spel gewoon niet spelen.
Da's pas echt matig.
Veel van die klachten vallen allemaal nog wel mee. Daar ga ik iig ook vanuit en daarom heb ik mijn pre-order na veel denken niet geannuleerd. Of het ook echt goed is kan je idd pas oordelen op dinsdag en dat zal ikzelf ook zker doen nadat ik online heb kunnen gamen.Davidita schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:12:
Had modern warfare 2 (PC) eerst gepreorderd maar na het ontbreken van dedicated servers gecanceld.
David
Hoge ping: IW zegt zelf dat 100ms goed te spelen is. Dit was ook goed te spelen bij Operation Flashpoint Dragon Rising. dus daarin gelof ik ze wel. Bovendien zal ik zelf niet snel 100ms ping halen. Verder door het cappen van 9v9 zal er stukken minder games zijn waar veel te veel mensen ziten en dus lag opleveren omdat de host zijn verbinding het niet aankan.
Al met al zou ik de gok gewoon nemen als ik jou was. Doe ik ook.
Ik denk, maar dat is mijn meningDavidita schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:12:
EDIT:
Wat hogader zegt kan ook, maar je moet het helemaal zelf weten. Wil je confirmation dat moet je wachten tot dinsdag. Neem je net als hogader de gok dan moet je dat zelf weten. Ik heb mijn preorder niet geannuleerd en deze komt dinsdagochtend als het goed is binnen.
offtopic:
Beetje offtopic, maar als mensen nog een Nacht verkoop zoeken in de omgeving van Tiel. FRS Tiel heeft de vergunning binnen en gaan 00:00 open op dinsdag voor de verkoop. Weet niet voor hoelang maar iig gaan ze even open.
Beetje offtopic, maar als mensen nog een Nacht verkoop zoeken in de omgeving van Tiel. FRS Tiel heeft de vergunning binnen en gaan 00:00 open op dinsdag voor de verkoop. Weet niet voor hoelang maar iig gaan ze even open.
[ Voor 22% gewijzigd door Griffin op 08-11-2009 20:29 ]
Verwijderd
ik zeg kopen als het alleen om die ping gaat...Davidita schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:12:
David
Hoe je het wend of keert MW1 blijft de betere game
Dat is nogal een uitspraak waar ik het dan weer persoonlijk niet mee eens bent .Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:28:
[...]
ik zeg kopen als het alleen om die ping gaat...
Hoe je het wend of keert MW1 blijft de betere game
En de ping ding , ach er zijn er zoveel met cod4 van 100+ en die heel veel mensen er mee kunnen pwnen .
Een hoge ping is helemaal niet erg tenzij het te extreem word ... een ping die op en neer gaat is onspeelbaar.
Verwijderd
Ben benieuwd of dat de game echt de nieuwe grote shooter word. De hype/massahysterie is iig weer ouderwets, jullie naaien mekaar goed op hier...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 21:11 ]
Verwijderd
Ik zeg niet dat je met ping van 100 iemand kan pwn..rhermans schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:35:
[...]
Dat is nogal een uitspraak waar ik het dan weer persoonlijk niet mee eens bent .
En de ping ding , ach er zijn er zoveel met cod4 van 100+ en die heel veel mensen er mee kunnen pwnen .
Een hoge ping is helemaal niet erg tenzij het te extreem word ... een ping die op en neer gaat is onspeelbaar.
Maar ik heb geen zin in devolutie.
Als ik op een Amerikaanse server met ping van 100 speel vind ik dat acceptabel. Waarom omdat de server heel ver weg is. Vergeet het maar dat je met matchmaking zo iets kan doen.
Een ping van 20 en 100 merk je echt wel hoor... ik wel.
Maar zowiezo bij de xbox360 zijn de hitboxes ook groter dus valt het minder op plus aim-assist. En je krijgt redelijk voeiende gameplay.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 20:44 ]
Ik ben zelf eigenlijk best wel jaloers op de mensen die het spel al kunnen spelen. Aan de andere kant is het gevoel om ergens zo'n zin in hebben om te kunnen bemachtigen ook wel erg lekker op dit moment, dus daar troost ik mij dan maar mee terwijl ik wat footage op youtube en de reacties hier bekijk.
Even een vraag over de deathstreak, gaat er iemand overwegen om de deathstreak "Copycat" te nemen?
Copycat zorgt ervoor dat je alle gear (inclusief perks etc.) krijgt van de persoon die je als laatste (of laatste keren) gekilled heeft. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Voor mijzelf lijkt me dit wel een streak die veelzijdig kan zijn op de momenten dat je geowned wordt:P, maar aan de andere kant ben je wel je "systeem" kwijt hoe je met je eigen perks bepaalde handelingen zou kunnen uitvoeren.
Even een vraag over de deathstreak, gaat er iemand overwegen om de deathstreak "Copycat" te nemen?
Copycat zorgt ervoor dat je alle gear (inclusief perks etc.) krijgt van de persoon die je als laatste (of laatste keren) gekilled heeft. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Voor mijzelf lijkt me dit wel een streak die veelzijdig kan zijn op de momenten dat je geowned wordt:P, maar aan de andere kant ben je wel je "systeem" kwijt hoe je met je eigen perks bepaalde handelingen zou kunnen uitvoeren.
ut=life
Dit topic is gesloten.