Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:15:
[...]

In mulyiplayer is er echt geen auto-aim.
zit er wel in maar sinds CoD 4 hebben ze dit anders aangepakt. de auto aim is als je ergens in de buurt richt en je richt dan over je wapen dan zal hij naar de tegenstander snappen. werkt heel goed en je moet zelf toch nog richten, vooral bij lopende mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
-Mach!- schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:46:
Ik ben zelf eigenlijk best wel jaloers op de mensen die het spel al kunnen spelen. Aan de andere kant is het gevoel om ergens zo'n zin in hebben om te kunnen bemachtigen ook wel erg lekker op dit moment, dus daar troost ik mij dan maar mee terwijl ik wat footage op youtube en de reacties hier bekijk.

Even een vraag over de deathstreak, gaat er iemand overwegen om de deathstreak "Copycat" te nemen?
Copycat zorgt ervoor dat je alle gear (inclusief perks etc.) krijgt van de persoon die je als laatste (of laatste keren) gekilled heeft. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Voor mijzelf lijkt me dit wel een streak die veelzijdig kan zijn op de momenten dat je geowned wordt:P, maar aan de andere kant ben je wel je "systeem" kwijt hoe je met je eigen perks bepaalde handelingen zou kunnen uitvoeren.
Ik gebruik die increased health deathstreak, vooral handig in close combat situaties ;)
Moet zeggen dat ik er nu wel enorm van begin te balen dat de leaderbords gereset gaan worden, ben toch wel gehecht aan mijn vrijgespeelde wapens :)

[ Voor 6% gewijzigd door shoombak op 08-11-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36
shoombak schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:53:
[...]

Ik gebruik die increased health deathstreak, vooral handig in close combat situaties ;)
Moet zeggen dat ik er nu wel enorm van begin te balen dat de leaderbords gereset gaan worden, ben toch wel gehecht aan mijn vrijgespeelde wapens :)
Je moet gewoon gaan denken dat je dadelijk extra gemotiveerd bent om snel die wapens die je fijn vind te unlocken.

Ik moet nog tot dinsdag wachten en hoop dinsdag avond mijn favo gun (Scar-H) al te hebben. Daarna nog ongeveer 170 kills met dat ding en mijn wapencombo is klaar voor het goede gebruik.

Echter zal ik dit 10 x moeten halen, want ik ben van plan zo snel mogelijk naar 10th prestige te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Hogader schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:58:
[...]

Je moet gewoon gaan denken dat je dadelijk extra gemotiveerd bent om snel die wapens die je fijn vind te unlocken.

Ik moet nog tot dinsdag wachten en hoop dinsdag avond mijn favo gun (Scar-H) al te hebben. Daarna nog ongeveer 170 kills met dat ding en mijn wapencombo is klaar voor het goede gebruik.

Echter zal ik dit 10 x moeten halen, want ik ben van plan zo snel mogelijk naar 10th prestige te gaan.
Aan de andere kant is het natuurlijk gewoon eerlijker als alles weer gelijk is :) En Scar-H + red dot sight & hearthbeat sensor _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door shoombak op 08-11-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
shoombak schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:00:
[...]

Aan de andere kant is het natuurlijk gewoon eerlijker als alles weer gelijk is :)
Ja dat is het ook, maar ik denk dat als je nu gehecht bent aan de nieuwe wapens dat je dadelijk graag zo snel mogelijk ze weer wil hebben.

Ik ga voor: Scar-H met Thermal Sight (om te kijken of het wat is anders moet ik iets anders zoeken)
geen bling voor mij heb liever Scavanger (nooit problemen met ammo zoals het eigenlijk zegt)

[ Voor 22% gewijzigd door Hogader op 08-11-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 22:16
Copycat is vooral op lager lvl wanneer jezelf nog niet alles unlockt heb handig , anders zou ik ook voor Hp gaan de andere 2 DS heb ik nog niet bekeken .
En hogader je bent niet als enige hoor :) ik mag hem dan al wel spelen op de Xbox , ik wil hem vooral met men maatjes spelen op de xbox en fun hebben , en niet te vergeten op de pc lekker remi knallen weer :)
Dus i know the feeling :)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We raden je aan maandag naar Rotterdam te komen. Want we gaan het dak letterlijk en figuurlijk van de Media Markt afblazen tijdens de officiële launchparty. Wereldwijd zijn er een paar spots aangewezen om zo’n feest te mogen neerzetten en Rotterdam is er naast New York en Londen één van.

Vier met Gamekings een 2 uur durende show. Ingredienten: Hummers, soldaten, live gameplay, babes, exclusieve footage, bekende gamejournalisten, BN’ers, drills sergeants, veel free goodies competities en dikke prijzen. En om twaalf uur kun je die game aanschaffen en naar huis speren om te zorgen dat je online meteen de eerste perks voorsprong hebt om al die gasten die het spel pas later die week zullen halen.

Rotterdam is tevens de enige plek in Nederland waar

* IEDEREEN een gratis shirt, lanyard en Modern Warfare 2 boekje krijgt bij aankoop van de game.
* Waar er genoeg voorraad is voor mensen die de game niet hebben pre-ordert
* Waar er nog volop Prestige Editions te koop zijn zonder preorder!
* Waar we canvas Modern Warfare 2 doeken weggeven aan mensen die de Spec Ops competitie op het hoofdpodium winnen.
* Waar we night goggles weggeven aan mensen die in camouflage kleren komen
* Waar je gratis patat oorlog kan eten tot je er bij neervalt.
* We bakken extra freebies in het publiek flikkeren.

Kortom, als je op zoek bent naar een lekker gamersfeest, dan vind je het aanstaande maandag in Rotterdam. Wij als Gamekings zullen er bij zijn! En omdat het Binnenwegplein vlakbij het Centraal Station ligt kom je die avond ook nog wel terug als je in Zuid- of Noord Holland woont.

Datum: Maandag 9 november

Adres: Binnenwegplein50-52, 3012 KA Rotterdam

Aanvang: 22.00u

Extra informatie over de Call of Duty Modern Warfare® 2 nachtopening bij

Media Markt vind je op: http://www.mediamarkt.nl/special/cod_mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

kw_nl schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:06:
[...]

Gast, dat is op een xbox... :X 8)7
Volgens mij kan Omnyakom1 maar beter een andere nickname nemen op GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik ben al een beetje aan het zoeken geweest op internet, maar ik vroeg mij af, is er eigenlijk een tabel/overzicht waarin je in een oog opslag kan zien op welk lvl je welke wapens/perks krijgt?
En na hoeveel kills je welke weapon attachements krijgt?
Nu kan ik wel op http://www.modernwarfare247.com alles vinden alleen vroeg ik mij af of iemand dit in een overzichtelijke tabel heeft staan:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 23:02

jhu

monnick schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:26:
Kreeg net een SMSje van de Free Record Shop (had de hardened edition gepreorderd bij de FRS in Delft)

[...]

Ik ga sowieso morgen langs en gewoon eisen dat ik hem meekrijg (ik ga goed voorbereid met een print van het Intertoys bonnetje, dit SMS'je en een mooi verhaal ;) )
Ik ga gelijk naar de FRS als hij open gaat, ik werk er 60 meter vandaan, dus ik post wel gelijk of het gelukt is :)

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

jhu schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:48:
[...]

Ik ga gelijk naar de FRS als hij open gaat, ik werk er 60 meter vandaan, dus ik post wel gelijk of het gelukt is :)
Succes, er zijn winkeliers die daar voor zwichten, wij moeten een officieel woord van ons hoofdkantoor krijgen en DAN pas mogen we gaan verkopen.. ik heb zin in de night-release morgen-nacht..

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

[b][message=32888850,noline] En om twaalf uur kun je die game aanschaffen en naar huis speren om te zorgen dat je online meteen de eerste perks voorsprong hebt om al die gasten die het spel pas later die week zullen halen.
Bull, want dan is het nog geen 10 november in USA. Dus naar huis speren en online gamen kan je wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
-Mach!- schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:39:
Ik ben al een beetje aan het zoeken geweest op internet, maar ik vroeg mij af, is er eigenlijk een tabel/overzicht waarin je in een oog opslag kan zien op welk lvl je welke wapens/perks krijgt?
En na hoeveel kills je welke weapon attachements krijgt?
Nu kan ik wel op http://www.modernwarfare247.com alles vinden alleen vroeg ik mij af of iemand dit in een overzichtelijke tabel heeft staan:)
misschien helpt dit topic op modernwarfare247.com je wat

http://forums.modernwarfa...ist-and-camos-mp-spoiler/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Yzord schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:55:
[...]

Bull, want dan is het nog geen 10 november in USA. Dus naar huis speren en online gamen kan je wel vergeten.
Hoezo, sommige mensen hebben de game al gekregen en spelen hem al. Wel las ik ergens dat ze de avond voor de release mischien alle speler stats resetten zodat niemand een oneerlijk voordeel heeft.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Bedankt Hoga, dat is in ieder geval een beetje overzichtelijker!:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:08:
[...]

Hoezo, sommige mensen hebben de game al gekregen en spelen hem al. Wel las ik ergens dat ze de avond voor de release mischien alle speler stats resetten zodat niemand een oneerlijk voordeel heeft.
De pc moet nog worden geactiveerd op steam en dat kan pas vanaf de 10de, maar of dat de 10de voor USA, EU of Australie is weet ik niet.

Het zou toch besta asociaal zijn dat als ze het pas activeren op de 10de in USA dat de mensen in australie etc de game pas de 11de kunnen spelen

De xbox en ps3 kunnen echter wel gespeeld worden, maar daarvan word de leaderbords en ranks gereset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter 1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-03-2024
Hoi, ik mocht zojuist starten met pre-loaden van MW2. Lijkt me dan sterk dat hij pas op 12 november beschikbaar komt, want anders begint hij wel vroeg met pre-loaden. Moet ik dadelijk 3 dagen naar een gedownload MW2 zitten kijken zonder dat ik hem kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

spoiler:
Die airport missie in de single player, die lijkt me zo vet he. Gewoon iedere omstander kunnen neermaaien. :D 1 grote paniek bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Laatst online: 13:44
Ik ga morgen eens kijken of ergens de pc versie willen verkopen, anders moet ik disndag og ff er naar op jacht. Sowieso dinsdag maar eerder naar huis gaan van school, om hem te installe en alvast wat vrij te spelen in mp, spec ops en sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:42:
[...]

Ik zeg niet dat je met ping van 100 iemand kan pwn..
Maar ik heb geen zin in devolutie.

Als ik op een Amerikaanse server met ping van 100 speel vind ik dat acceptabel. Waarom omdat de server heel ver weg is. Vergeet het maar dat je met matchmaking zo iets kan doen.

;) En ik heb geen hulp nodig van iw.net om voor mij een map te kiezen en mijn skill niveau en met hoeveel mensen ik moet spelen . @devolutie

Een ping van 20 en 100 merk je echt wel hoor... ik wel.
Maar zowiezo bij de xbox360 zijn de hitboxes ook groter dus valt het minder op plus aim-assist. En je krijgt redelijk voeiende gameplay.
Hmm, persoonlijk merk ik nooit het verschil tussn 20 of 100 ms. :)
Als ik echt voel dat ik lag, heb ik meestal zoiets van 200ms maar dit gebeurt zeer zelden.
Ook speel ik meestal op de grotere TDM-servers die zich in Amerika bevinden, ds daarop heb ik meestal wel een ping van rond de 100ms.

Hier screen van in match van hierjuist.
Ik speelde met single-shot wapen (M14) dus theoretisch gezien zouden de nadelen van eventuele lag daar nóg meer te zien moeten zijn dan bij een full-auto wapen...
Not :+
Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/377/shot0116.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jhu schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:48:
[...]

Dat zou ik heel erg fijn vinden als je dat hier direct wil posten wanneer je langsgeweest bent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
Peter 1981 schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:12:
Hoi, ik mocht zojuist starten met pre-loaden van MW2. Lijkt me dan sterk dat hij pas op 12 november beschikbaar komt, want anders begint hij wel vroeg met pre-loaden. Moet ik dadelijk 3 dagen naar een gedownload MW2 zitten kijken zonder dat ik hem kan starten.
Dan moet ik je toch teleur stellen
Op het steam forum ook al een paar keer langs gekomen.
De retail versie (winkel versie) die word geunlocked op de 10e.
De steam versie pas op de 12e.
Originally Posted by SpiderOfDeath
Hello,

can you please tell me when we can play MW2?The Steam Store tells us that we can play it an the 12th November.But the FAQ tells me that we can "activate" the game at the 10th (FAQ. So..What?Can we play it on the 10th or the 12th?[

------------------------
Originally Posted by BurtonJ
The Steam store release date is for users who purchase it on Steam.

The retail release date is what is listed in reference to invalid cd key issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:48

RMX

http://www.youtube.com/watch?v=RFd-TBphBWc

Ik wist niet dat je ook een helikopter kon besturen..
Ben bang dat de Tactical Nuke vaak voorbij zal komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
dat was free for all, en volgens mij niet echt veel goede spelers erin. bovendien een open map dus zijn chopper kills makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

komt er hardcore free for all trouwens?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel dat er een HC FFA komt :O..
Was in MW1 ook zo toch ? (niet dat dat veel zegt.. mjah)

Wordt er nog een MyGamercard.net group opgezet ?.. Dan weten we
precies welke GOTters er MW2 spelen (x360), en kunnen we een keer
een servertje starten met zn allen .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nee, in WaW zat het wel, niet in MW1

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Royz schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:50:
komt er hardcore free for all trouwens?
Nee zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 17-09 11:12
Jeetje, die nuke ziet er echt ontzettend saai uit.
Ik had liever een raket gezien en een paddenstoel wolkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje... Hoe komen wij Nederlanders aan het MW2 x360 dashboard theme, aangezien er geen 'mw2 Monster energy' hier verkocht wordt ?

Kopen met points ? ;(

Theme
http://www.youtube.com/watch?v=P_sh95nDpCo

@Hieronder
Mediamarkt
http://www.mediamarkt.nl/...eId=29701&special=cod_mw2

Gamemania
http://www.gamemania.nl/D...id=119&iid=207&source=hps

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:42
Is er een lijstje welke winkels in de nacht open gaan? En geld dit alleen voor de pre-orders? Heb hem besteld bij dinsdag maar wil hem eigenlijk maandag nacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Versteegrob schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:11:
Is er een lijstje welke winkels in de nacht open gaan? En geld dit alleen voor de pre-orders? Heb hem besteld bij dinsdag maar wil hem eigenlijk maandag nacht hebben.
sommige mediamarkten hebben een nachtopening (Rotterdam is de interessantste):
http://www.mediamarkt.nl/...eId=29762&special=cod_mw2

en sommige e-plaza's ook:
http://www.eplaza.com/shop/index.php

en misschien nog wel meer winkels

[ Voor 6% gewijzigd door KnEuTeR op 08-11-2009 23:22 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 17-09 11:12
Versteegrob schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:11:
http://www.gamemania.nl/D...id=119&iid=207&source=hps

Alle winkels van Gamemania, m.u.v. die op die lijst, zijn geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
KnEuTeR schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:20:
[...]

sommige mediamarkten hebben een nachtopening (Rotterdam is de interessantste):
http://www.mediamarkt.nl/...eId=29762&special=cod_mw2

en sommige e-plaza's ook:
http://www.eplaza.com/shop/index.php

en misschien nog wel meer winkels
Bedankt, er zit een nieuwe e-plaza 1 min van mijn huis af, ga hem gelijk even bestellen !

Zou die opening in de nacht alleen voor pre-orders zijn? Wil gewoon een normale versie voor de ps3 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:26:
We raden je aan maandag naar Rotterdam te komen. Want we gaan het dak letterlijk en figuurlijk van de Media Markt afblazen tijdens de officiële launchparty. Wereldwijd zijn er een paar spots aangewezen om zo’n feest te mogen neerzetten en Rotterdam is er naast New York en Londen één van.

Vier met Gamekings een 2 uur durende show. Ingredienten: Hummers, soldaten, live gameplay, babes, exclusieve footage, bekende gamejournalisten, BN’ers, drills sergeants, veel free goodies competities en dikke prijzen. En om twaalf uur kun je die game aanschaffen en naar huis speren om te zorgen dat je online meteen de eerste perks voorsprong hebt om al die gasten die het spel pas later die week zullen halen.

Rotterdam is tevens de enige plek in Nederland waar

* IEDEREEN een gratis shirt, lanyard en Modern Warfare 2 boekje krijgt bij aankoop van de game.
* Waar er genoeg voorraad is voor mensen die de game niet hebben pre-ordert
* Waar er nog volop Prestige Editions te koop zijn zonder preorder!
* Waar we canvas Modern Warfare 2 doeken weggeven aan mensen die de Spec Ops competitie op het hoofdpodium winnen.
* Waar we night goggles weggeven aan mensen die in camouflage kleren komen
* Waar je gratis patat oorlog kan eten tot je er bij neervalt.
* We bakken extra freebies in het publiek flikkeren.

Kortom, als je op zoek bent naar een lekker gamersfeest, dan vind je het aanstaande maandag in Rotterdam. Wij als Gamekings zullen er bij zijn! En omdat het Binnenwegplein vlakbij het Centraal Station ligt kom je die avond ook nog wel terug als je in Zuid- of Noord Holland woont.

Datum: Maandag 9 november

Adres: Binnenwegplein50-52, 3012 KA Rotterdam

Aanvang: 22.00u

Extra informatie over de Call of Duty Modern Warfare® 2 nachtopening bij

Media Markt vind je op: http://www.mediamarkt.nl/special/cod_mw2
Komt dit trouwens live op TV of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowbank schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:38:
[...]

Dan moet ik je toch teleur stellen
Op het steam forum ook al een paar keer langs gekomen.
De retail versie (winkel versie) die word geunlocked op de 10e.
De steam versie pas op de 12e.

[...]
Wat is dan het concrete verschil? Want de retail versie gaat toch ook via steam werken (m.b.t. servers)?
Royz schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:00:
Nee, in WaW zat het wel, niet in MW1
Ook in MW1 zat hardcore FFA! Ik speel namelijk alleen maar hardcore en FFA games komen op mijn favo server erg vaak voor bij.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:11:
[...]

Wat is dan het concrete verschil? Want de retail versie gaat toch ook via steam werken (m.b.t. servers)?
Dat wordt toch aangegeven incl link?

Vanaf de 12e kunnen de steam bestellers de game downloaden en spelen.
Vanaf 10 november is de hardcopy(de versies die je op dvd-schijf koopt) game te koop en te spelen.

Concreet genoeg?

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 09-11-2009 09:26 . Reden: iets concreter gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:11:
[...]

[...]

Ook in MW1 zat hardcore FFA! Ik speel namelijk alleen maar hardcore en FFA games komen op mijn favo server erg vaak voor bij.
Misschien in de PC versie, maar no way dat ie op de Xbox zit :) daar zit alleen de normale FFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Zojuist geprobeerd een versie van de bart smit af te troggelen, helaas wilden ze hem niet vandaag verkopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:10:
De mensen hier die hem met de 360 al online spelen hebben jullie hem gekocht of is het de minder legale manier? Ik hoor namelijk berichten dat mensen die hem vroeg spelen ( legaal of illegaal) waarschuwingen kregen op de 360 dat ze het spel te vroeg speelden?
maakte niet uit of je hem legaal / illegaal had op je xbox360 meeste mensen die via xboxlive online gingen kregen account ban (of geblokte game dacht ik)

ik heb vanochtend mijn *kuch*legale*kuch kuch* versie binnen dus vanmiddag ff testen hoe single player is (en kijken of ik online kan) }) })
ik hoop wel dat ze nog veel dingen veranderen zoals voor pc dedi servers (via een patch) en hc ffa is vaak wel leuk (zolang de map maar niet te klein is)

[ Voor 10% gewijzigd door Obscure op 09-11-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:26:
[...]

Dat wordt toch aangegeven incl link?

Vanaf de 12e kunnen de steam bestellers de game downloaden en spelen.
Vanaf 10 november is de hardcopy(de versies die je op dvd-schijf koopt) game te koop en te spelen.

Concreet genoeg?
Ik vraag niet wat het verschil in release datum is. Ik vraag wat het verschil inhoudelijk is. Een schijfje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Laatst online: 13:44
bij reatil krijg je twee dvds, een key, doosje en boekje. bij steam alleen de download en de key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Is er ook nog een nederlandse versie of is het alleen uk versie. De goedkoopste webshops hebben allemaal uk versie. Ik heb het dan over de pc.

Als ik nu nog online zal bestellen, is de kans dan groot dat ik hem misschien morgen maar waarschijnlijk woensdag nog krijg of moet ik dan nog een tijd wachten??

Moet toch eerst nog Vid-kaart krijgen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaker1987 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:05:
bij reatil krijg je twee dvds, een key, doosje en boekje. bij steam alleen de download en de key
Ok thx. Eigenlijk is er dus geen 'versie'-verschil. Alleen de aankoop wijkt af. Het kwam op mij even over alsof er ook daadwerkelijk verschil zat tussen een aankoop via steam en in de winkel, software inhoudelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Obscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:59:
[...]

maakte niet uit of je hem legaal / illegaal had op je xbox360 meeste mensen die via xboxlive online gingen kregen account ban (of geblokte game dacht ik)
Dat is gewoon echt gelul. Ongeloofelijk wat een onzin mensen de lucht inslingeren. Ik hoorde die rotzooi ook al bij Game Mania door de verkoper verteld worden.

Een legale MW2 levert je nooit een ban op, al had je hem 2 weken geleden. Zelfs IW en MS hebben dat bevestigd. En nog kom je het overal tegen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 09-11-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
nvm xD

[ Voor 95% gewijzigd door biggydeen2 op 09-11-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

biggydeen2 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:17:
Hmm ligt de winkel versie nu morgen in de winkel of woensdag ?
Ik ging er vanuit dat het 11nov was maar als ik dit topic een beetje doorlees gebeurt het dus morgen al ? xD
Onder welke steen kom jij vandaan? Vanaf de aankondiging door IW was de release datum al 10 november, alle versies(xbox, ps3, pc). In elk officieel filmpje zie dit op het einde. Praktisch elke winkel heeft het in de nog te verschijnen titels lijstje staan. De enige afwijkende hierin is als je de steam-versie wilt kopen(die staat voor 12 november).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

beany schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:23:
[...]

Onder welke steen kom jij vandaan? Vanaf de aankondiging door IW was de release datum al 10 november, alle versies(xbox, ps3, pc). In elk officieel filmpje zie dit op het einde. Praktisch elke winkel heeft het in de nog te verschijnen titels lijstje staan. De enige afwijkende hierin is als je de steam-versie wilt kopen(die staat voor 12 november).
Enige rede die ik kan bedenken is dat er in het filmpje 11.10.09 staat, ik denk voor een mooi rijtje wat de datum betreft. Het is natuurlijk een amerikaanse datum-notatie, maar als je er niet bij nadenkt zou je denken dat het de 11ste is. Anders snap ik inderdaad ook niet hoe hij erbij gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Factuurnr: Datum: Product(en): Status:
091071 02/11/2009 Call of Duty, Modern Warfare 2 (UK) Verzonden

Yeaaa O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 18:03
YOGI schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:38:
Factuurnr: Datum: Product(en): Status:
091163071 02/11/2009 Call of Duty, Modern Warfare 2 (UK) Verzonden

Yeaaa O-)
Hier ook, moet alleen morgen leren. Gaat helemaal goedkomen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
jip_86 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:40:
[...]

Hier ook, moet alleen morgen leren. Gaat helemaal goedkomen dus :P
Ga vast beginnen voor je Herkansing dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
lol gister besteld
vandaag verzonden :P

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Hij is binnen via wat onorthodoxe wegen en hij is bruut!

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
heey tweakers, even snel een vraagje.
kan je met 2 Call of Duty MW:2 orginele PC tegelijker tijd online? Op 1 connectie?
ik had namelijk gelezen dat dat misschien niet meer kon..
graag duidelijkheid, alvast bedankt .

anders heb ik namelijk voor niks vrij genomen van werk om met een collega te gaan gamen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Punkbuster op 09-11-2009 10:48 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Punkbuster schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:46:
heey tweakers, even snel een vraagje.
kan je met 2 Call of Duty MW:2 orginele PC tegelijker tijd online? Op 1 connectie?
ik had namelijk gelezen dat dat misschien niet meer kon..
graag duidelijkheid, alvast bedankt .
Ja dat kan, en ja, dat is ook al eerder hier gevraagd en beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 18:03
YOGI schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:43:
[...]

Ga vast beginnen voor je Herkansing dan >:)
Het is al een herkansing >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
TrekDude101 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:48:
[...]

Ja dat kan, en ja, dat is ook al eerder hier gevraagd en beantwoord...
oke, bedankt voor snelle antwoord. 8)7

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46
Dan nog maar een keer :+

Hopelijk hem ik ook morgen op de mat liggen, woensdag dagje vrij vant werk nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
Mijn preorder bij gcshop is zojuist verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Baal ervan dat het niet gelukt is de game vrijdag te bemachtigen. Irritant ook releases op dinsdag. Afgelopen weekend had ik zeeën van tijd, vriendin die 2 dagen weg was o.a. Het eerste weekend dat ik nu weer "vrij" ben om eens goed te gamen is 19/20 december, alle andere weekenden zitten volgepland.

Tegen die tijd heb ik uiteraard wel ergens een uurtje of wat tijd, maar lig dan natuurlijk hopeloos achter qua perks en wapens. Kinda takes the fun out of it.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:50:
Baal ervan dat het niet gelukt is de game vrijdag te bemachtigen. Irritant ook releases op dinsdag. Afgelopen weekend had ik zeeën van tijd, vriendin die 2 dagen weg was o.a. Het eerste weekend dat ik nu weer "vrij" ben om eens goed te gamen is 19/20 december, alle andere weekenden zitten volgepland.

Tegen die tijd heb ik uiteraard wel ergens een uurtje of wat tijd, maar lig dan natuurlijk hopeloos achter qua perks en wapens. Kinda takes the fun out of it.
poee die perks zijn belangrijk, in cod4 beat je toch ook iedereen met de standaard kit? Perks zijn voor noobz boy.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

PWM schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:16:
[...]

Dat is gewoon echt gelul. Ongeloofelijk wat een onzin mensen de lucht inslingeren. Ik hoorde die rotzooi ook al bij Game Mania door de verkoper verteld worden.

Een legale MW2 levert je nooit een ban op, al had je hem 2 weken geleden. Zelfs IW en MS hebben dat bevestigd. En nog kom je het overal tegen 8)7
Welke Game Mania was dit? :)

Gister mijn p.c voorzien van Windows 7 , alvast Steam erop gezet, alle games gaan als een trein dus ben klaar voor MW2.
Helaas kan ik hem pas morgen na het werk spelen, aangezien ik tot middernacht de game aan het verkopen ben, en de dag erna dus weer moet arbeiten.

Het bouwt de spanning wel goed op. _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Punkbuster schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:54:
[...]

poee die perks zijn belangrijk, in cod4 beat je toch ook iedereen met de standaard kit? Perks zijn voor noobz boy.
Ehm red dot is toch wel handig, evenals stopping power bijvoorbeeld.
En tja, dan ben ik maar een noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
dragon3016 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:50:
Mijne nog niet, staat op betaald. Maar we wachten het af, anders geef ik een belletje aan het eind van de dag. Wil m wel graag spelen morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:22
dragon3016 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:50:
same here :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ook zooo irri om in je vriendenlijst te zien dat anderen al online zijn met MW2, en dit zijn geen gemodde consoles.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Toppe schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:40:
Wie hem gaat kopen 11-11-2009, zover bekend kan je in Almere naar de Media Markt voor de nachtopening;)
Dus Mediamarkt Almere gaat vanavond gewoon open?
Heb het gelezen in een krantje, maar kan op internet niks terugvinden. Enkel alleen over de opening vanavond in Rotterdam en nog een paar andere filialen.

Hoelaat gaat Almere precies open? Ook om 23:00?

EDIT: leuk dat de game mania en eplaza ook open gaan vanacht, alleen MM is veruit de goedkoopste. 49,95 voor de PS3 edition :D tegen 54,96 en 59,95 bij MM en Eplaza.

[ Voor 14% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-11-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:50:

Als je dit weekend de game had gehad dan had je er nog vrij weinig aan. Aangezien er op de release dag een reset komt ;). Zodat iedereen weer gelijk staat etc... (dit geldt toch ook voor perks enzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
W1ckeD schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:57:
[...]

Gister mijn p.c voorzien van Windows 7 , alvast Steam erop gezet, alle games gaan als een trein dus ben klaar voor MW2.
Helaas kan ik hem pas morgen na het werk spelen, aangezien ik tot middernacht de game aan het verkopen ben, en de dag erna dus weer moet arbeiten.

Het bouwt de spanning wel goed op. _/-\o_
Jij bent van GameMania Maastricht of niet? Jullie zijn ook open vannacht dus. Zijn reserveringen nodig of genoeg voorraad?
offtopic:
Hmm heb laatst een Super Elite Forza bundel bij jullie gehaald en 1 controller heeft een LB-knop die niet lekker is. Kan ik die ter plekke omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Life if all about priorities

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Retonator schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:04:
[...]

Als je dit weekend de game had gehad dan had je er nog vrij weinig aan. Aangezien er op de release dag een reset komt ;). Zodat iedereen weer gelijk staat etc... (dit geldt toch ook voor perks enzo?)
True, had ik even niet aan gedacht. Ach ja. Hopelijk gaat de game ook weer 2 jaar mee, dan kan die ene maand er ook nog wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:39
Pannekoek81 schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:50:
[...]

Dan nog maar een keer :+

Hopelijk hem ik ook morgen op de mat liggen, woensdag dagje vrij vant werk nemen
Woensdag is toch een feestdag, hier in België althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:13
Volgens belofte van IW en specs zou het minder uitmaken voor MP of je nu 1,2 of een aantal dagen later begint aan MW2. Het nieuwe aan MW2 zou moeten zijn dat je tegen spelers van ongeveer gelijke rank en kunnen speelt. Dus als het goed is zou je niet meteen in het begin tegenover iemand met rank 65 prestige met twee super goede perks komen te staan. Ik hoop het, want dit vond ik echt een nadeel. Bij COD:WAW had je dit t/m rank 10 volgens mij (had je wel weer 65 prestige noobs die hier in probeerde te komen met een 'trick', en dan host te worden om niet gekicked te worden).

Ik heb COD4:MW voor de PS3 twee maanden geleden gekocht en hoe goed je ook speelde tegen allemaal level 65 met goede perks houd je het niet 'eerlijk' lang vol. Ongetwijfeld zal dit bij MW2 ook zo zijn als je pas zo laat zo'n game koopt. Maar toch als de game toen € 22,00 was, zouden er toch genoeg nieuwelingen bij moeten komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 09-11-2009 11:20 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dj-sannieboy schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:03:
[...]

Dus Mediamarkt Almere gaat vanavond gewoon open?
Heb het gelezen in een krantje, maar kan op internet niks terugvinden. Enkel alleen over de opening vanavond in Rotterdam en nog een paar andere filialen.

Hoelaat gaat Almere precies open? Ook om 23:00?

EDIT: leuk dat de game mania en eplaza ook open gaan vanacht, alleen MM is veruit de goedkoopste. 49,95 voor de PS3 edition :D tegen 54,96 en 59,95 bij MM en Eplaza.
http://www.mediamarkt.nl/...eId=29701&special=cod_mw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vannacht om 00 uur heb ik CoD6! gaan jullie gelijk online of eerst de single speler spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:13:
[...]

Woensdag is toch een feestdag, hier in België althans.
Noh !.. Wil ik ook ;(.. Ik zit van 9 tot 5 op school.....
Vanavond (nightlaunch) mn MW2 x360 bundle halen bij gamemania!

Wie host er vanacht een GOT-server ? :P

@hierboven:
Lastig.. Daar ben ik nog niet uit.. Waarschijnlijk start ik eerst de SP

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heeft er al iemand van PU wat gehoord? Of ze hem ook al hebben verzonden?

Kan nergens wat info over vinden en als ik naar de site van PU gaat en kijk bij de forum ( jezus wat een kansloze mensen lopen daar rond) staat er ook geen info.

Heb namelijk geen zin om paar weken op mijn game te wachten, een dag overleef ik nog wel. Anders haal ik hem namelijk ergens anders.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Gratis patatje oorlog tijdens MW2 release, Ja hoor ik snap um :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Versteegrob schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:18:
Vannacht om 00 uur heb ik CoD6! gaan jullie gelijk online of eerst de single speler spelen?
MULTIPLAYER >:) ! De sp doe ik eigenlijk nooit :+ (cod1/cod2/cod4 in bezit en doe nooit sp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SINGLE player is voor noobs.
CODMW2 koop je toch niet voor de single player 8)7 Heel appart verhaal LOL

AKA Grote [SMURF]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:30:
zegt de man 100.000 uur MP op zn account heeft staan :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

sekeroglan schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:20:

Kan nergens wat info over vinden en als ik naar de site van PU gaat en kijk bij de forum ( jezus wat een kansloze mensen lopen daar rond) staat er ook geen info.

Heb namelijk geen zin om paar weken op mijn game te wachten, een dag overleef ik nog wel. Anders haal ik hem namelijk ergens anders.
Je krijgt 'm niet meteen iig.

Ik had destijds Prototype besteld via PU, duurde een week of 2 voordat ik 'm kreeg.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik hoop dat ze net als bij MW1 de accuracy ook gaan bijhouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
PU heeft gezegd: '' levering op de release datum" dus dat zou 10-11 zijn toch ?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

W1ckeD schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:57:
[...]

Hilversum. Mooie winkel trouwens, veel 2de hands spul ook.

Overigens had ik het over een winkel in 't Gooi, en die heeft ook verkocht. 50 stuks om precies te zijn, toen was de koek op. Het was een partij die hij zelf geimporteerd had uit de UK of US (hij was niet te specifiek ;) ). Op die manier dacht hij zich niet aan het embargo te hoeven houden.

Ik was natuurlijk te laat om 15.00 :+

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 09-11-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:32:
[...]

Hilversum. Mooie winkel trouwens, veel 2de hands spul ook.
Grappig, daar was ik ook en toen riep die gast tegen mij ook dat je niet met de originele versie online kon gaan.
Afgelopen vrijdag, rond een uur of 16 toevallig? Of riep ie dat gewoon tegen iedereen haha.

Blijf het trouwens vaag vinden dat ze in Aken gewoon een hele pallet ltd. ed. xbox360 bundels hadden staan met MW2. Sowieso dat ze die gewoon verkochten, en het ltd.ed. verhaal valt een beetje weg als ze per winkel even een palletje neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:30:

AKA Grote [SMURF]
lol dan ben ik noob ik vind single player wel chill of ff in te komen en dan gaan rushe op multi player. :p
deze single player is toch een soort vervolg van die op cod mw1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Obscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:36:
[...]

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:37:
lol dan ben ik noob ik vind single player wel chill of ff in te komen en dan gaan rushe op multi player.
thx voor edit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:21
Vannacht naar de Mediamarkt in Enschede!
Zijn daar alle versies 55 euro (pc, xbox, ps3) of zou er nog onderling verschil in zitten?

Gelukkig krijg je er iig een gratis MW2 t-shirt bij! ;)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik start idd ook altijd ff met single player. Even wennen aan de game enz en daar vlieg ik de MP servers op. Heb alleen de single player nooit uitgespeeld van een cod-game lol

voor de mensen die bij mediaoffer hebben besteld: Er staat iig dat de game op voorraad is (PC-versie). Hoop echt zo dat ie morgen om de mat ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:34:
[...]

Grappig, daar was ik ook en toen riep die gast tegen mij ook dat je niet met de originele versie online kon gaan.
Afgelopen vrijdag, rond een uur of 16 toevallig? Of riep ie dat gewoon tegen iedereen haha.
Ik was er rond een uur of 14.00. Ik heb het zelf niet gevraagd, maar hoorde zijn verhaal richting een andere gast. Die had mazzel dat hij uberhaupt te woord gestaan werd, het personeel was namelijk veel te druk met Tekken 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:39:
[...]

Ik was er rond een uur of 14.00. Ik heb het zelf niet gevraagd, maar hoorde zijn verhaal richting een andere gast. Die had mazzel dat hij uberhaupt te woord gestaan werd, het personeel was namelijk veel te druk met Tekken 6
Ja echt belachelijk, zet nog wat meer kinderen in je zaak. Werkt niet echt bevorderend voor je reputatie. Ze zijn vrolijk aan het gamen of internetten en klanten willen ze eigenlijk zo min mogelijk helpen, want dat gaat ten kosten van hun gametijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
sekeroglan schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:20:

Heey ik heb dezelfde grote vraag met PU, en heb dus ook zojuist een mailtje verstuurd naar ze om te vragen of ze nog steeds zo bij hun standpunt blijven om alle games 10 november aan hun klantjes te geven. Ik ben zeer benieuwd, ik zal het antwoord zo snel mogelijk posten als ik hem binnen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Punkbuster schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:32:
PU heeft gezegd: '' levering op de release datum" dus dat zou 10-11 zijn toch ?
Daarom heb ik hem daar ook besteld ( en voor de blad natuurlijk )

Maar kan tot op heden geen info vinden over hoe en wat. En de ervaringen die ik lees zijn niet echt positief :/

En er stond inderdaad levering op release datum, paar dagen maakt niet uit maar om paar weken te wachten gaat iets te ver.
FluX schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:42:
[...]

Heey ik heb dezelfde grote vraag met PU, en heb dus ook zojuist een mailtje verstuurd naar ze om te vragen of ze nog steeds zo bij hun standpunt blijven om alle games 10 november aan hun klantjes te geven. Ik ben zeer benieuwd, ik zal het antwoord zo snel mogelijk posten als ik hem binnen heb ;)
Had ook al een mail gestuurd maar tot op heden nog niks gehoord..Hoop dat ze bij jou sneller zijn met reageren.

[ Voor 34% gewijzigd door sekeroglan op 09-11-2009 11:44 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:49

Red Boll

Kick Ass!

MM in rdam is vanaf 2200uur open. Kun je dan meteen je MW2 disc scoren of moet je dan echt tot 00:00uur wachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Red Boll schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:43:
MM in rdam is vanaf 2200uur open. Kun je dan meteen je MW2 disc scoren of moet je dan echt tot 00:00uur wachten? :?
Daar ben ik ook benieuwd naar... volgens mij is dat puur voor die show van GameKings, pas 0.00 gaat het los denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Red Boll schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:43:
ik denk dat je dan wel tot 00:00 moet wachten want ze willen iedereen zijn "rush perk" laten gebruiken :p
nee ff serieus ik denk dat ze vanaf 00:00 verkopen want je hebt nog activiteiten van 22:30 tot 00:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxxxxxxx 06/11/2009 Call of Duty, Modern Warfare 2 (UK) Verzonden
GCshop.nl heeft vandaag me status veranderd in verzonden. Waarschijnlijk morgen aan de slag! ^^
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.