Misschien ben ik een beetje scheel, maar zie nergens iets over de MM Almere staan op de site..

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Misschien ben ik een beetje scheel, maar zie nergens iets over de MM Almere staan op de site..
En óf ze gereageerd hebben! Binnen 5 minuten kreeg ik antwoord, en wel dit:sekeroglan schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:42:
[...]
Had ook al een mail gestuurd maar tot op heden nog niks gehoord..Hoop dat ze bij jou sneller zijn met reageren.
Het ziet er goed uit voor ons, denk ikGeachte heer,
Uw gegevens zijn gecontroleerd en doorgestuurd naar ons verzendhuis.
De release datum is 10 november en uiteraard hebben wij de toezegging van de leverancier dat wij de spellen tijdig zullen ontvangen zodat wij het spel op onze beurt op de releasedatum naar onze nieuwe abonnees kunnen zenden.
Met vriendelijke groeten,
"naam werknemer" | Abonnementen-administratie
[ Voor 16% gewijzigd door FluX op 09-11-2009 11:56 . Reden: Het bericht was zo groot, even verkleind haha ;) ]
zijn leuk ja, maar wat moet je ermee? kan wel betere dingen verzinnen om die 110 euro extra aan te bestedenVersteegrob schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:52:
Hier is een filmpje van Modern Warfare 2 Prestige Edition Unboxing (Official)
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#
Zijn er mensen die deze versie kopen? Vind die night vision goggles wel super vet en het schijnt ook goed te werken. 169 euro is dit pakket (bij e-plaza)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Naast MM Rdam zijn ook de volgende vestigingen geopend en daar staat Almere niet bij. Lijkt me niet dus?Dj-sannieboy schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:50:
[...]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Volgens mij staat er toch echt dat ze verzenden op de releasedatum, niet dat je hem ontvangt morgenFluX schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:51:
[...]
En óf ze gereageerd hebben! Binnen 5 minuten kreeg ik antwoord, en wel dit:
[...]
Het ziet er goed uit voor ons, denk ikIk vertrouw er nu wel op dat PU mij morgen gewoon een heel mooi pakketje in de brievenbus geeft
Uw advertentie hier?
Anders kun je bij Conrad ofzo ook wel een nachtkijker scorenVersteegrob schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:52:
Hier is een filmpje van Modern Warfare 2 Prestige Edition Unboxing (Official)
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#
Zijn er mensen die deze versie kopen? Vind die night vision goggles wel super vet en het schijnt ook goed te werken. 169 euro is dit pakket (bij e-plaza)
Hmmm daar heb je gelijk in, niet op gelet, ik zal ze eens een mailtje terugsturen.CyPh schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:55:
[...]
Volgens mij staat er toch echt dat ze verzenden op de releasedatum, niet dat je hem ontvangt morgen
Ik kreeg zojuist deze reactie:CyPh schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:55:
[...]
Volgens mij staat er toch echt dat ze verzenden op de releasedatum, niet dat je hem ontvangt morgen
Doe aan vissen dus kan het prima gebruikenFloris-K schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:57:
[...]
Anders kun je bij Conrad ofzo ook wel een nachtkijker scoren
Vraag me alleen af wat de mensen ermee willen gaan doen?
Ambitie om dief te worden?
Handig voor het nachtvissen?
Geen straatverlichting op de weg naar huis na het stappen?
Koplampen van de auto defect?
Het is natuurlijk wel handig als je midden in de nacht gruwelijk moet plassen en je de lichten niet aan wilt doen zodat de rest van het huis niet wakker zal worden.
Dat is het antwoord dat ik wilde horen, bedankt. Dat kreeg ik dan weer niet in mijn e-mail te horen heBrammel schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:58:
[...]
Ik kreeg zojuist deze reactie:
Wij delen u mee dat uw spel vandaag wordt verstuurd. Als TNT op tijd is heeft u het spel morgen in huis, zoals beloofd.
Super dus!
Brammel schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:58:
[...]
Ik kreeg zojuist deze reactie:
Wij delen u mee dat uw spel vandaag wordt verstuurd. Als TNT op tijd is heeft u het spel morgen in huis, zoals beloofd.
Super dus!
waar mailen julie naar toe dan?FluX schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:03:
[...]
Dat is het antwoord dat ik wilde horen, bedankt. Dat kreeg ik dan weer niet in mijn e-mail te horen heBlijkbaar is de ene van de administratie anders dan de andere, horen ze niet allemaal hetzelfde antwoord te geven?
[ Voor 28% gewijzigd door sekeroglan op 09-11-2009 12:04 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
I.c.m. met mijn persoonlijke 110kg perk hoop ik de opfor makkelijk opzij te kunnen kegelenObscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:47:
[...]
ik denk dat je dan wel tot 00:00 moet wachten want ze willen iedereen zijn "rush perk" laten gebruiken
nee ff serieus ik denk dat ze vanaf 00:00 verkopen want je hebt nog activiteiten van 22:30 tot 00:30
abonnementen@hub.nlsekeroglan schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:03:
[...]
waar mailen julie naar toe dan?
Hoop dat hij vandaag wordt verzondenmaar vind het ook niet erg om 1 a 2 dagen te wachten..
Als je toch niet gaat spelen, waarom dan vanacht ophalen?Red Boll schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:07:
[...]
I.c.m. met mijn persoonlijke 110kg perk hoop ik de opfor makkelijk opzij te kunnen kegelen
Voordat ik dan weer thuis moet ik eigenlijk mijn mandje weer in niet te brak op het werk te verschijnen morgen... Twijfel...
Ik hoop dat ze het dan vandaag versturen en morgen in huis heb..volgens de mail wisseling die jullie hebben gehad moet het goed komen..FluX schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:08:
[...]
abonnementen@hub.nl
Ik vind het wel erg om te wachten, aangezien ze beloven dat de game op releasedatum komt. Als ze dit niet beloofd hadden, had ik er rekening mee kunnen houden, nu wil ik alleen maar zo snel mogelijk spelen
[ Voor 29% gewijzigd door sekeroglan op 09-11-2009 12:11 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
ja ik wil ook wel om 00:00 halen maar enekant ik moet morge werken en ik vind het echt jammer dat dedi servers eruit zijn dus ik zit nog te twijfelenRed Boll schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:07:
[...]
I.c.m. met mijn persoonlijke 110kg perk hoop ik de opfor makkelijk opzij te kunnen kegelen
Voordat ik dan weer thuis moet ik eigenlijk mijn mandje weer in om niet te brak op het werk te verschijnen morgen... Twijfel...
Ik sta inderdaad in Maastricht.. we hebben een nacht-opening en inderdaad genoeg op voorraad voor losse verkoop.Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:05:
[...]
Jij bent van GameMania Maastricht of niet? Jullie zijn ook open vannacht dus. Zijn reserveringen nodig of genoeg voorraad?
offtopic:
Hmm heb laatst een Super Elite Forza bundel bij jullie gehaald en 1 controller heeft een LB-knop die niet lekker is. Kan ik die ter plekke omruilen?
[ Voor 4% gewijzigd door W1ckeD op 09-11-2009 12:16 ]
Life is complicated
In het dagblad wat ik hier kreeg stond dat de MM open was, heb het alleen niet helemaal gelezen dus weet niet 100% zeker of het over de MM Almere gaat, maar dat lijkt me wel. Waarom zouden ze anders een pagina grote ad zetten in een almeers dagblad? Hier in het topic las ik ook al dat MM Almere open is vannacht, zoek alleen bevestigingRoyz schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:55:
[...]
Naast MM Rdam zijn ook de volgende vestigingen geopend en daar staat Almere niet bij. Lijkt me niet dus?
Verwijderd
Ik Zou opzich zo'n ding handig kunnen gebruiken andersNhaixatael schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:55:
[...]
zijn leuk ja, maar wat moet je ermee? kan wel betere dingen verzinnen om die 110 euro extra aan te besteden
http://twitter.com/fourzerotwoAny players who purchased a legit retail copy will not be reset or banned. Only modded / pirate versions will be.
[ Voor 74% gewijzigd door shoombak op 09-11-2009 12:39 ]
Nog een keer offtopic: Als winkel ben je toch zeker de eerste 2 weken verplicht garantie te verlenen?W1ckeD schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:11:
[...]
Ik sta inderdaad in Maastricht.. we hebben een nacht-opening en inderdaad genoeg op voorraad voor losse verkoop.
Voor die controller moet je even bij Microsoft zijn, die vragen het serie nummer en sturen een nieuwe op.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Is inderdaad een meer verstandige optie wanneer je tot 00:00uur moet wachtensekeroglan schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:09:
[...]
je kan toch ook gewoon morgen na je werk ff lang MM? of in de ochtend?
[...]
Verwijderd
Of voor het smeren van me brood snachtsVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:33:
[...]
Ik Zou opzich zo'n ding handig kunnen gebruiken anders
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Alles is toch groen? Kan je dan nog wel zien welk beleg je op je boterham doet?Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:39:
[...]
Of voor het smeren van me brood snachts
[ Voor 10% gewijzigd door FluX op 09-11-2009 12:42 ]
Gelukt! FRS Delft deelt de Pre-orders al uit!.monnick schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:34:
[...]
Dat zou ik heel erg fijn vinden als je dat hier direct wil posten wanneer je langsgeweest bent!
[ Voor 9% gewijzigd door jhu op 09-11-2009 12:44 . Reden: Image toegevoegd voor de ongelovigen ]
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Verwijderd
Idd ja..FluX schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:41:
[...]
Alles is toch groen? Kan je dan nog wel zien welk beleg je op je boterham doet?
Aaaahh snel naar de FRS!!!jhu schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:42:
[...]
Gelukt! FRS Delft deelt de Pre-orders al uit!.
[afbeelding]
Jammer.shoombak schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:36:
Zijn de leaderboards al gereset?
o my god
[...]
http://twitter.com/fourzerotwo
He verdorie, ben pas laat uit vandaag, zal helaas gewoon moeten wachten.jhu schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:42:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door Dorest0rm op 09-11-2009 12:50 ]
Verwijderd
Bah.. alleen pre-orders ?jhu schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:42:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
Sargan schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:41:
Als ik morgen "hard" aan het werk ben, gaat mijn vrouw de game voor me halen
[ Voor 8% gewijzigd door IStealYourGun op 09-11-2009 12:52 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ik had hem besteld bij de FRS en laten afleveren bij het filiaal Delft.
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Ware liefde he...Obscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:49:
[...]
zo jij hebt het goed geregeld
ik denk toch dat de meeste vrouwen / vriendinnen zegge ga zelf maar halen.
Verwijderd
loljhu schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:53:
[...]
Ik had hem besteld bij de FRS en laten afleveren bij het filiaal Delft.
De aardige, maar strenge mevrouw achter de balie gaf hem mee, maar losse verkoop deden ze nog niet.
We zijn toen naar 2 andere gameshops geweest en zelfs na vertoon van mijn exemplaar kregen we er geen mee. Ze keken wel zuur bij die andere winkels toen ik vertelde dat de FRS al had geleverd
maak me niet jaloersSargan schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:55:
[...]
Ware liefde he...![]()
Ach als ik zou vragen of ze de game even wil installeren zou ze het ook doen!
Geachte heer/mevrouw.
Er gaan verschillende geruchten de ronde dat mensen bij wie de incasso (betreffende jaar abonnement PU) ná 9 oktober plaats heeft gevonden, hun welkomstgeschenk (Modern Warfare 2) niet op de releasedatum zullen ontvangen.
Aangezien mijn incasso op 14 oktober heeft plaatsgevonden, zou dit dus betekenen dat ik in deze groep val, terwijl ik al tot ca. 3 maal toe toezegging van jullie heb gehad dat de game op releasedatum afgeleverd wordt.
Ook lees ik her en der dat jullie niet kunnen garanderen voldoende voorraad te hebben.
Kunnen jullie deze geruchten ontkrachten? Ik heb hier namelijk juist gebruik van gemaakt omdat ik de game met zekerheid op de releasedatum wil hebben.
Ik hoor het graag!
Geachte heer,
Zoals mijn collega eerder meedeelde doen wij er alles aan om u op de releasedatum het spel toe te zenden, helaas kan ik geen 100% garanderen.
Met andere woorden: als jullie niet aan deze voorwaarden kunnen voldoen is mijn abonnement ook niet rechtsgeldig. Ik ga er dan ook vanuit dat ik het recht heb mijn abonnement te laten ontbinden als jullie niet aan eerder genoemde voorwaarden kunnen voldoen?
Kunt u mij wel vertellen wat er wel of niet klopt van de geruchten betreffende de incasso’s die ná 9 oktober hebben plaats gevonden?
Ik ben benieuwd..Geachte heer,
Wij weten niets over gerechten en gaan uit van onze eigen administratie.
Als u het spel op 10 november wilt hebben kunt u dit het beste in de winkel kopen, dit is de enige zekerheid.
Mag ik hopen voor je dat ze niet de verkeerde kooptSargan schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:41:
Als ik morgen "hard" aan het werk ben, gaat mijn vrouw de game voor me halen
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
ja zou knap lullig zijn maar ik denk dat hij wel een pre-order heeftThE_OwNeR schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:06:
[...]
Mag ik hopen voor je dat ze niet de verkeerde koopt
http://www.internetkookboek.nl/gerechtenWij weten niets over gerechten en gaan uit van onze eigen administratie.
[ Voor 55% gewijzigd door AndereKoekoek op 09-11-2009 13:12 ]
Was er ook net, heb er een pic van gemaaktendness schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:55:
Hier in Rotterdam zijn ze al flink aan 't opbouwen. Staat een steiger met camouflagedoek eroverheen, lichten e.d. zijn aangebracht.
Misschien toch maar ff kijken, lijkt me wel leuk
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ze bakken er niets van?bram1984 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:01:
Hier mijn (laatste) mail correspondentie met HUB:
Geachte heer,
Als u het spel op 10 november wilt hebben kunt u dit het beste in de winkel kopen, dit is de enige zekerheid.
Ik snap dat ze niets van gerechten weten hahabram1984 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:01:
Hier mijn (laatste) mail correspondentie met HUB:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ik ben benieuwd..
[ Voor 4% gewijzigd door wimpie007 op 09-11-2009 13:20 ]
Haha lekker is dat. Wel adverteren met het ontvangen van MW2 op de releasedatum, en dan achteraf zeggen 'je kan hem beter in de winkel kopen, dan heb je hem zeker op de releasedatum'.bram1984 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:01:
Geachte heer,
lang leve stagiers?bram1984 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:20:
Was me niet eens opgevallen. Maar kun je nagaan wat een prutsers daar achter de mail zitten.
The Sartorialist
Als je vrijdag 1 mail hebt gehad van FRS dat MW2 is verzonden dan kan je nog even wachten (tot morgen). Want hij gaat vandaag op de post. Bijna iedereen heeft namelijk een 2e mail ontvangen dat alles klaar ligt voor verzending maar ivm embargo dat het spel dus NIET die dag (vrijdag) op de post gaat.Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:13:
Hmm dat mailtje van FRS dat hij vrijdag verzonden was klopte dus niet ga ik maar even vanuit aangezien ik niks heb ontvangen.
voor de andere mensen die hem ook al hebben / geinstalleerd. willen jullie geen spoilers plaatsen voordat iedereen hem heeftfstieger99 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:36:
net geinstalelleerd en ik kan het enkel maar bealem wat een topper!
[ Voor 12% gewijzigd door Obscure op 09-11-2009 13:42 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heb inderdaad maar 1 mail gehad, en geen 2e mail.Griffin schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:41:
[...]
Als je vrijdag 1 mail hebt gehad van FRS dat MW2 is verzonden dan kan je nog even wachten (tot morgen). Want hij gaat vandaag op de post. Bijna iedereen heeft namelijk een 2e mail ontvangen dat alles klaar ligt voor verzending maar ivm embargo dat het spel dus NIET die dag (vrijdag) op de post gaat.
Of gewoon even tussenObscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:41:
[...]
voor de andere mensen die hem ook al hebben / geinstalleerd. willen jullie geen spoilers plaatsen voordat iedereen hem heeftvan mij mag je op 11-11-09 gerust spoilers plaatsen dan heb ik hem ook wel gespeeld
1
| [spoiler][/] |
Letterlijk 5 plaatsen boven jouw post.Oxigeon schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:41:
Ik wil hem ook gaan halen voor de Xdoos360. Staat er al ergens een review online? Heb wat gezocht op google maar niks gevonden. Uiteraard hoef ik de review niet te lezen voor ik hem wil kopen (hij komt er toch). Maar moet ze gewoon lezen
Voor PC? Die kun je toch niet activerenfstieger99 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:36:
net geinstalelleerd en ik kan het enkel maar bealem wat een topper!
Same here, en mijn zwager en zijn collega's ook niet (alle 3 PC-DVD)Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:42:
[...]
Heb inderdaad maar 1 mail gehad, en geen 2e mail.
[ Voor 46% gewijzigd door CyPh op 09-11-2009 13:50 . Reden: aanvulling ]
Uw advertentie hier?
Bij mij voor Xbox360, maar goed. Als ie er morgen maar is dan.CyPh schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:44:
[...]
[...]
Same here, en mijn zwager en zijn collega's ook niet (alle 3 PC-DVD)
das waar maar dan heb je soms toch de neiging om ze te lezenGriffin schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:43:
[...]
Of gewoon even tussen
code:
1 [spoiler][/]
tags plaatsen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Review embargo gok ik.Pandemic schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:54:
Vreemd dat er zo weinig reviews zijn als het morgen al uitkomt. Hebben ze wat te verbergen?
Activision verstuurt CoD, na de release pas voor de reviewers.Pandemic schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:54:
Vreemd dat er zo weinig reviews zijn als het morgen al uitkomt. Hebben ze wat te verbergen?
En hier nog 1Griffin schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:43:
[...]
Letterlijk 5 plaatsen boven jouw post.
shoombak in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."
Dat wil dus niet zeggen dan ze 'm vandaag gaan verzenden..Geachte heer,
Uw spel staat op de verzendlijst welke al bij ons verzendhuis ligt, de verzending zal spoedig plaats gaan nemen.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
khoop het wel danbram1984 schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:08:
Nog een mailtje van HUB (Power Unlimited):
[...]
Dat wil dus niet zeggen dan ze 'm vandaag gaan verzenden..
Same here..YOGI schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:15:
Ik ben zo benieuwd hoe MW 2 draait op wat oudere systemen, aangezien mijn monster (vroeger dan) al weer +- 2 jaar oud is... Wat ik ervan heb begrepen is de engine van cod4, maar dan wat gekieteld
Life is complicated
The Sartorialist
Verwijderd
Moet toch wel lukken, zo oud is dat nu ook weer nietW1ckeD schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:19:
[...]
Same here..
Zit met mijn Core 2 Duo E6600, 8800GTS 640MB en 2GB aan Ram, dus ben benieuwd.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja klopt, dat moet goed lopen, aantal toppers van dit jaar draaien ook vlekkenloos.TroonStaal schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:21:
[...]
Moet toch wel lukken, zo oud is dat nu ook weer niet
Ik ga 'm toch maar op de Xbox halen, ondanks dat het prima kan draaien op mijn pc. Vooral omdat er wel wat collega's en vrienden zijn die hem ook op de Xbox gaan halen, da's wel leuk.
Life is complicated
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik zit @W1ckeD schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:19:
[...]
Same here..
Zit met mijn Core 2 Duo E6600, 8800GTS 640MB en 2GB aan Ram, dus ben benieuwd.
125 x 0.70 = 87.5Houd maar rekening met een extra load van 20-30% (mijn gokje)
Idd, ik woon wel dichtbij!Oxigeon schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:25:
Voor de mensen in Den Haag.
gameshop.nl
Ze verkopen volgens hub website de game nu alomdat sommige winkels de game al eerder aan het verkopen zijn. Ik moet maar wachten tot morgen ofzo
. Woon in limburg, kan dus niet ff op en neer reizen haha.
VERKOOP MODERN WARFARE 2 GESTART!!
Filiaal Schoolstraat vanavond geopend tot 22:00 uur
Modern Warfare 2 is vanaf nu te koop bij de Gameshop voor de platformen Xbox 360, Playstation 3 en PC!
Met onze leveranciers hadden wij afgesproken de verkoop van Modern Warfare 2 pas vanaf dinsdag te starten, om zo mee te werken aan een landelijke release-dag. Echter zijn diverse winkels (waaronder Free Record Shop en Future Zone) maandag al begonnen met de verkoop. Op deze manier ontstaat er een oneerlijke concurrentie, en kunnen wij helaas niets anders doen dan meegaan in de verkoop.
Aan onze leveranciers: Wij hadden heel graag mee willen werken aan een landelijke release-dag van Modern Warfare 2, maar door deze oneerlijke situatie zijn wij helaas gedwongen om hiervan af te zien.
Ik denk dat je videokaart wel eens de bottleneck kan zijn.YOGI schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:26:
[...]
Ik zit @Cod4 draai bij mij 91 FPS steady, en dropt (mits dikke smoke enz) daar niet onder.. 125 FPS haal ik ook vrij steady.
- Processor: Intel Core2Duo E6600 @ 2.4 Ghz (Kan gemakkelijk op 3++)
- Moederbord: Asus P5W DH DELUXE
- Geheugen: 2 x 1 GB Kingston DDR2-667 SDRAM @ Dual Channel
- Videokaart: Asus ATI EAX1900XT 256 mb
- Harde schijf #1: Western Digital Raptor WD360ADFD (10000 tpm)
- Harde schijf #2: Samsung HD501lj 500 GB
- Voeding: Coolermaster real power 450
[...]
125 x 0.70 = 87.5Waarschijnlijk goed genoeg
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik dacht de eerste twee keer dat je een typfout maakte, maar het is storneren.Jumpman schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:24:
Wat betreft Power Unlimited abonnementen: HUB heeft aangegeven de voorraad en verzending niet te kunnen garanderen en als je betaling pas is verwerkt na 09-10-09 ontvang je de game niet op release datum (dat was hun stelling i.v.m. stoneren van betalingen wachten ze minimaal vier weken, terwijl dit acht weken na betaling kan). Ik heb al gehoord van verschillende mensen dat ze de zaak bij de Reclame Code Commissie gaan neerleggen.
Als ik morgen niets ontvang, cancel ik gewoon me abonnement op basis van niet leveren volgens de overeenkomst (staat duidelijk in de advertentie die ik heb bewaard op release dag in de brievenbus bij abonnement op Power Unlimited).
Nou, door naar gameshop.nl in Den Haag danmonnick schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:35:
Jesus, kom net bij de FRS in Delft vol verwachting dat ik hem mee zou krijgen omdat dat in dit topic gepost was. Zegt die vrouw zo: ja, vannochtend had ik hem verkocht en dat stond op internet en nu heb ik op mn kop gekregen en mag ik hem morgen pas verkopen.
Lekker kut, had er zooo op verheugt hem vandaag al te spelen :-p
Verwijderd
Verkopen ze hem daar vandaag al dan????shoombak schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:37:
[...]
Nou, door naar gameshop.nl in Den Haag dan
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 14:40 ]
Haha, mochten er boetes uitgedeeld worden, bekijk dan even GOT om te kijken waar MW2 te vroeg verkocht werdmonnick schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:35:
Jesus, kom net bij de FRS in Delft vol verwachting dat ik hem mee zou krijgen omdat dat in dit topic gepost was. Zegt die vrouw zo: ja, vannochtend had ik hem verkocht en dat stond op internet en nu heb ik op mn kop gekregen en mag ik hem morgen pas verkopen.
Lekker kut, had er zooo op verheugt hem vandaag al te spelen :-p
[ Voor 4% gewijzigd door YOGI op 09-11-2009 14:42 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat post ik net boven jeVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:37:
Ja dat vertelde ze mij ook, alleen dan over de telefoon... Scheelde me weer een reisje
[...]
Verkopen ze hem daar vandaag al dan????
Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:42:
Hmm hij wordt toch echt nergens verkocht hoor. Heb eens wat rondgebeld maar niemand die zich er nog aan waagt, zolang er geen zeker bericht is van het hoofdkantoor van desbetreffende keten.
Oxigeon schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:25:
Voor de mensen in Den Haag.
gameshop.nl
Ze verkopen volgens hub website de game nu alomdat sommige winkels de game al eerder aan het verkopen zijn. Ik moet maar wachten tot morgen ofzo
. Woon in limburg, kan dus niet ff op en neer reizen haha.
Processor: E6600 @ 2.4 Ghz vs. E6600 3,6 ghzJumpman schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:32:
[...]
Ik denk dat je videokaart wel eens de bottleneck kan zijn.
Ik zit hier met bijna hetzelfde (zie sign), maar ik ga voor de PS3 versie.
Behalve die ene winkel in Den Haag bedoel ik dan. Structurele verkopen zijn er nog niet.
Nee, hier nog eentjeJellBro schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:49:
Ben hier zeker een van de weinige die pre-order gecancelled heeft?
Ga hier over twee weekjes weer eens lezen, denk ik...
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
de SP schijnt wel heel gaaf te zijn... Maar de argumenten die je noemt maken de MP er niet beter op denk ik... maar wellicht werkt het matchmaking systeem wel goed, dus dat ga ik zeker proberen!JellBro schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:49:
Typisch dat iedereen hier zo positief is, terwijl op
het PC-forum van IW zelf werkelijk niets positiefs te
lezen valt.
-geen dedi's
-max 9v9
-geen lean
-features als mouse control, text chat voor pc ....:-/
-mods gekopieerd van MW1 en nu geen mod-tools meer bij MW2 ?
-petitie
Ben hier zeker een van de weinige die pre-order gecancelled heeft?
Ga hier over twee weekjes weer eens lezen, denk ik...
Verwijderd
Bij nedgames is het ook uit voorraad leverbaar.Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:48:
[...]
Behalve die ene winkel in Den Haag bedoel ik dan. Structurele verkopen zijn er nog niet.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq