"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Kwam trouwens dit account tegen wat erg veel mooie filmpjes van de MP online heeft staan.
http://www.youtube.com/user/WoodruffVideo
Kan niet wachten! (23.30u bij de Mediamarkt in Enschede
oh vanmiddag bij nedgame geweest in Amersfoort mocht hen niet verkopenVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:52:
[...]
Bij nedgames is het ook uit voorraad leverbaar.
Geen mouse control? Uhm... je kan toch wel gewoon met je keyboard and mouse dit spel spelen?JellBro schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:49:
-features als mouse control, text chat voor pc ....:-/
Mooi ja.Floris-K schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:47:
[...]
Processor: E6600 @ 2.4 Ghz vs. E6600 3,6 ghz
Geheugen: 2 GB vs. 4GB
Graka: ATI EAX1900XT 256 mb vs. 8800GTS 512MB
Geloof niet dat die 2 systemen te vergelijken zijn?
Heb zelf ook een 8800GTS 512MB en speel tot nu toe nog steeds alles op de hoogste instellingen
http://www.tomshardware.c...0%5D=on&prod%5B2142%5D=on
Veel dure hardware van nu is over-rated als je niet die-hard gaat benchmarken.
Ik heb er zin in, steeds meer mensen bellen de winkel.
Life is complicated
Verwijderd
Ja sorry, ben aan het werk dus volg niet alles. Straks daar maar eens even langs rijden dan.
Alleen online op de 360 werkt zeker vanaf 00:00 pas?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Dit zijn mijn specs:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
3.0 GB
Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 32600)
GeForce 8600 GS
Realtek High Definition Audio
COD 4 werkt wel bij mij op normal settings, en nog een vraag wat is de beste OS voor games? Ik ben van plan om Windows 7 te installeren maar ik weet niet hoe de performance zal veranderen van COD?
Nouja, voor het eerst dat het niet lukt. Prima werk dus van de distributeur
Zo moeilijk doen over 1 dag >_<Modern Warfare 2 is vanaf nu te koop bij de Gameshop voor de platformen Xbox 360, Playstation 3 en PC!
Met onze leveranciers hadden wij afgesproken de verkoop van Modern Warfare 2 pas vanaf dinsdag te starten, om zo mee te werken aan een landelijke release-dag. Echter zijn diverse winkels (waaronder Future Zone) maandag al begonnen met de verkoop. Op deze manier ontstaat er een oneerlijke concurrentie, en kunnen wij helaas niets anders doen dan meegaan in de verkoop.
Aan onze leveranciers: Wij hadden heel graag mee willen werken aan een landelijke release-dag van Modern Warfare 2, maar door deze oneerlijke situatie zijn wij helaas gedwongen om hiervan af te zien.

blup
Vet ook met die tactical nuke.pieter87 schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:52:
Zijn de mensen uit Nieuw Zeeland al aan het spelen?![]()
Kwam trouwens dit account tegen wat erg veel mooie filmpjes van de MP online heeft staan.
http://www.youtube.com/user/WoodruffVideo
Kan niet wachten! (23.30u bij de Mediamarkt in Enschede)
ik moet eerlijk zeggen dat ik t er niet veel vetter uit vind zien dan COD MW1 qua graphics
Bears and Bulls
Die toko is volgens mij altijd al mega recalcitrant (beetje Calimero zelfs). Jammer dat ze niet in 't Gooi zittenFireBladeX schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:13:
Mensen die het perse vandaag willen maar het niet mee krijgen... http://www.gameshop.nl/
[...]
Zo moeilijk doen over 1 dag >_<
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 09-11-2009 15:20 ]
Geen dankeendje schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:13:
WHOOT
voor degene die hier melde dat gameshop in den haag hem al verkocht. Ik heb hem voor de PC. Eens even kijken of de MP daadwerkelijk zo belabberd is als ik denk dat het is
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
http://www.mapmodnews.com...fare-2-PC-DVD-geeft-error
Dat betekent dat hij niet te installeren is tot donderdagochtend?
Hoi!
viel mij inderdaad ook gelijk op, hopelijk ziet het er toch wel iets beter uit dan op deze filmpjes.mindcre8r schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:14:
[...]
ik moet eerlijk zeggen dat ik t er niet veel vetter uit vind zien dan COD MW1 qua graphics
Verwijderd
dit geld alleen voor steam zie ook http://www.callofduty.nl/...0_november_via_Steam.htmlEWK schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:25:
Maaruh, waarom staat er op steam toch: This game will unlock in approximatly 2 days and 10 hours?
Dat betekent dat hij niet te installeren is tot donderdagochtend?
Die tactical nuke vind ik nogal tegenvallen. Het beeld wordt een beetje licht, maar verder? Had liever een paddestoeltje gezienmindcre8r schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:14:
[...]
Vet ook met die tactical nuke.
Wacht maar tot je het zelf speeltmindcre8r schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:14:
[...]
Vet ook met die tactical nuke.
ik kan in de toekomst kijke btw
ik vind het hele idee achter een tactical nuke een beetje triestrob1n schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:31:
[...]
Die tactical nuke vind ik nogal tegenvallen. Het beeld wordt een beetje licht, maar verder? Had liever een paddestoeltje gezien

imo een misser.
idd ik ook maar wel leuk dat ze het toegevoegd hebtrob1n schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:31:
[...]
Die tactical nuke vind ik nogal tegenvallen. Het beeld wordt een beetje licht, maar verder? Had liever een paddestoeltje gezien
das wel weer zo maarja je kan vote om campers te kickenNickbn schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:35:
[...]
ik vind het hele idee achter een tactical nuke een beetje triestervaren campers gaan hier makkelijk misbruik van kunnen maken.
imo een misser.
[ Voor 38% gewijzigd door Obscure op 09-11-2009 15:39 ]
Ik ben zelf zon ervaren camper en het is een leuke toevoegingNickbn schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:35:
[...]
ik vind het hele idee achter een tactical nuke een beetje triestervaren campers gaan hier makkelijk misbruik van kunnen maken.
imo een misser.
The Sartorialist
Ik zit nog op kantoor, maar ik heb de DVD dus al wel (Sorry voor de overlast door mijn bericht op GoT mevrouw van de FRS Delft!).Shaggie1 schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:24:
Ik wil geen onrust veroorzaken maar ... iemand dit al gelezen ?
http://www.mapmodnews.com...fare-2-PC-DVD-geeft-error
Na dat gelezen te hebben heb ik hem gelijk uit het folie gescheurd en getest, zowel DVD1 en DVD2 kan ik prima lezen.
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Gelukkig ! ... dat scheelt weer een hoop ergernis ... lang moeten wachten en dan niet werken ? ... dat zou een ramp zijn !jhu schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:40:
[...]
Ik zit nog op kantoor, maar ik heb de DVD dus al wel (Sorry voor de overlast door mijn bericht op GoT mevrouw van de FRS Delft!).
Na dat gelezen te hebben heb ik hem gelijk uit het folie gescheurd en getest, zowel DVD1 en DVD2 kan ik prima lezen.
Gelukkig is het maken van een 25(!!) kill streak niet iets wat 3 keer per potje zal gebeuren.Nickbn schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:35:
[...]
imo een misser.
Als ik Cod 4 / 5 speel op drukke servers, dan eindig ik meestal wel als in de top 2, maar ik kan me slechts killstreaks van maximaal 20 herinneren.
Bovendien moet je in MW2 bij 9 vs 9 bijna alle tegenstanders 3 keer slopen wil je die streak krijgen. Dan kan je dus concluderen dat je tegenstanders ook wel erg hardleers zijn als je na 2 keer sterven nog de camper niet weet te vinden.
Verwijderd
je hoeft niet te campen voor een killstreak hoorjhu schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:45:
[...]
Gelukkig is het maken van een 25(!!) kill streak niet iets wat 3 keer per potje zal gebeuren.
Als ik Cod 4 / 5 speel op drukke servers, dan eindig ik meestal wel als in de top 2, maar ik kan me slechts killstreaks van maximaal 20 herinneren.
Bovendien moet je in MW2 bij 9 vs 9 bijna alle tegenstanders 3 keer slopen wil je die streak krijgen. Dan kan je dus concluderen dat je tegenstanders ook wel erg hardleers zijn als je na 2 keer sterven nog de camper niet weet te vinden.
Verwijderd
en hoevaak krijgt iemand nou 25 killstreak
als tegenpartij dat krijgt, dan speel je gewoon heel slecht
en moet je gewoon overgaan naar de wii
Om antwoord te geven op mezelfWillybubba schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:52:
Hier mensen die de Hardened Edition hebben besteld bij 12Game? Al verzonden bij jullie?
Bij mij staat 'ie nog op pre-order namelijk
12Game stuurt net een mail dat de Hardened Edition een dag vertraging oploopt... Ze hadden 'm in het buitenland besteld omdat de NL versie niet beschikbaar meer is of zoiets en die levering is dus vertraagd
Jammer, maar een dagje extra trek ik nog wel. Kon morgen sowieso al niet spelen omdat ik met m'n linkerwijsvinger onder het mes moet.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
lol, ik ben net terug... bij de dixons een tientje extra geboden(was benieuwd wat ze zouden doen). Maar ze hapten mooi niet. Ook het 'ik betaal contant dan kan je hem morgenochtend op de kassa aftikken' lukte niet. Zelfde ook nog bij de eplaza geprobeerd. Het werd bijna een sport...PWM schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:12:
Pff, gaan hem vandaag echt niet krijgen. Bood de jongen bij Videoland 100,-, maar zelfs dat was niet genoeg
Nouja, voor het eerst dat het niet lukt. Prima werk dus van de distributeur
Maar ja, heb hem nog steeds niet lol. Nog nooit eerder meegemaakt dat ze zo streng zijn. Normaal lukte het altijd wel om een game 1, 2, 3 of soms zelfs 4 dagen voor de release te krijgen. En ze hebben het allemaal over hoge boete's.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik ken de hele jurisdictie in NL niet, maar omdat consumenten wetgeving een Europees iets is, zal die niet zoveel verschillen dan die van België. En hier is het een algemeen foute veronderstelling dat je kan afzien van de aankoop omdat er een afspraak niet is voldaan. Het is de taak van beide partijen om de afspraken na te leven en dit binnen een 'aanzienlijke termijn'. Een product dat een dag later wordt afgeleverd wordt niet aanzien als het niet volbrengen van een voorwaarde/afspraak maar eerder als een vorm van onmacht.
Enkel als men niet in staat zou zijn het product te leveren kan je eventueel je geld terug eisen.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Wat kost de PC versie er eigenlijk? Kan het niet op de site vinden...m0nk schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:55:
Thanks voor de gameshop tip! Kwamen redelijk wat mensen binnen lopen voor MW2. Heb zelf de pc versie meegenomen. Gelijk DVD2 getest, en die is gewoon te lezen.
€34,50Red Boll schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:02:
[...]
Wat kost de PC versie er eigenlijk? Kan het niet op de site vinden...
Zie ook http://www.budgetgaming.n...modern+warfare+2+_PC.html
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Het vreemde is dat ik hem vandaag bij de Saturn gewoon in de rekken zag liggen, zowel voor Xbox als PS3. PC niet gekeken maar dat zal ook wel het geval zijn geweest.beany schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:53:
[...]
lol, ik ben net terug... bij de dixons een tientje extra geboden(was benieuwd wat ze zouden doen). Maar ze hapten mooi niet. Ook het 'ik betaal contant dan kan je hem morgenochtend op de kassa aftikken' lukte niet. Zelfde ook nog bij de eplaza geprobeerd. Het werd bijna een sport...
Maar ja, heb hem nog steeds niet lol. Nog nooit eerder meegemaakt dat ze zo streng zijn. Normaal lukte het altijd wel om een game 1, 2, 3 of soms zelfs 4 dagen voor de release te krijgen. En ze hebben het allemaal over hoge boete's.
Bij de gameshop betaal je altijd de hoofdprijs, het zal minstens 50, en wss 55 of 60 euro zijn denk ik.Red Boll schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:02:
[...]
Wat kost de PC versie er eigenlijk? Kan het niet op de site vinden...
morgen dus gelijk spelen
en ik doe er gewoon aan mee
Verwijderd
Ikke. Had een mailtje gestuurd naar ze. Ze zeiden dat ze hem vandaag zouden opsturen.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:15:
iemand die bij gamersland.nl heeft besteld en weet wanneer ze het opsturen?
Inderdaad, zo gaan de 2 Game Mania's in Den Haag vannacht om 00.00 open, maar wie gaat er nu nog midden in de nacht naar de Game Mania hun pre-order ophalen als je hem nu al bij de gameshop op kan halen...PWM schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:17:
Eigenlijk is het wel treurig dat de winkels die zich er wel aan houden de dupe zijn van die cowboys als Gameshop die altijd een excuus vinden om wel gewoon te gaan verkopen.
en ik doe er gewoon aan mee
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Ach ja het gaat uiteindelijk toch om de multi player.
Ben benieuwd of dit wapen in-game ook zo vet is.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Mediamarkt prijs:
PC 48,00
XBOX 55,00
PS3 55,00
Ik heb geprobeerd hem te kopen in Zoetermeer maar niemand wilde eraan.
Uiteindelijk maar gereserveerd bij MM Zoetermeer omdat ik geen zin heb om midden in de
nacht naar Rotterdam te gaan.
Morgenochtend 9 uur bij de MM dan maar.
David
Ik wilde dus net op de fiets stappen...Grannd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:22:
[...]
Inderdaad, zo gaan de 2 Game Mania's in Den Haag vannacht om 00.00 open, maar wie gaat er nu nog midden in de nacht naar de Game Mania hun pre-order ophalen als je hem nu al bij de gameshop op kan halen...
Modern Warfare 2 vanaf 10 november beschikbaar
Update 16:23u In goed overleg met de distributeur is besloten de verkoop van Modern Warfare 2 te staken tot morgen 10 november. Het Gameshop filiaal in de Schoolstraat is vanavond wel nog geopend tot 22:00 uur
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Goed overlegTroonStaal schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:33:
[...]
Update 16:23u In goed overleg met de distributeur is besloten de verkoop van Modern Warfare 2 te staken tot morgen 10 november
[...]
Ass whopping
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 09-11-2009 16:35 ]
waarom neit gewoon bij een webshop?Davidita schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:32:
Ik zag de vraag hier voorbij komen dus ik post het maar ff
Mediamarkt prijs:
PC 48,00
XBOX 55,00
PS3 55,00
Uiteindelijk maar gereserveerd bij MM Zoetermeer omdat ik geen zin heb om midden in de
David
Ja, dat dacht ik dus ook al
*ziet een Tactical Ops team de Gameshop flashbangen, binnenstormen en "Ewriebodieonzefloah!!!111!!1" schreeuwen en het personeel naar buiten sleuren en in zwarte kentekenplaatloze X5's proppen en...* ik heb teveel fantasie...
Maar het is nu dus niet meer te verkrijgen? Naja, dan maar de MM vanavond
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Volgens mij is deze vraag een beetje verloren gegaan tussen de andere posts, vandaar dat ik mezelf even quote ;-)Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:23:
Kan iemand me uitleggen wat het verschil tussen de Nederlandse en de Engelse versie van deze game is (PC versie), want het lijkt in ieder geval heel veel geld te schelen!
Nou spreek ik voor mezelf natuurlijk, maar ik wind het nog steeds leuk om naar een winkel te fietsen op de dag van release en het spel op te halen, weer snel terug te fietsen en beginnen met de installate
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XDxmDVDqWok]drZymo schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:25:
Ik zie nu pas de CheyTac Intervention M-200 in het spel zit. Vet. Dat wapen was een keer bij Future Weapons op Discovery Channel. Het ding schiet zo nauwkeurig dat op 2 km afstand nog groepjes van 50 cm geschoten kunnen worden.
Ben benieuwd of dit wapen in-game ook zo vet is.
Dit wapen is echt totaal onmogelijk te hanteren uit de hand. Ben benieuwd of je hem eerst moet neerzetten.
Aan de andere kant, in MW1 zaten ook wel wapens die je niet zomaar op je rug bind
Niet verloren, maar waarschijnlijk gewoon genegeerd, aangezien ie al meerdere keren gesteld en beantwoord is.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:38:
[...]
Volgens mij is deze vraag een beetje verloren gegaan tussen de andere posts, vandaar dat ik mezelf even quote ;-)
Heb het ook bij MM in Zoetermeer geprobeerd en bij de Intertoys, Future Zone, Game Mania en FRS. Niemand wilde het spel meegeven, ook niet als ik er meteen 5 kocht of als ik er een PS3/XBox360 bij kochtDavidita schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:32:
Mediamarkt prijs:
PC 48,00
XBOX 55,00
PS3 55,00
David
Ik hoorde van de MM in Zoetermeer dat het filiaal in Den Haag om 00:00 uur straks open gaat... kan iemand dat bevestigen, want ik kan er niets over vinden op internet.
Mijn exemplaar is gelukkig ook al verzonden en zal morgen binnenkomen.
Besteld bij mediaoffer voor 35 euries
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Omdat ik het vaker heb meegemaakt dat er beloofd werd op de releasedate te leveren en dan krijg je hem niet.
Als ik hem bij de mediamarkt ophaal heb ik garantie dat ik hem op die dag heb.
Nadeel wel is dat je nog 1 a 2 dagen kunt wachten op voorraad bij OKS. Maar anderzijds kan dat mijns inziens makkelijk.
Seriously?GerardHenninger schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:45:
[...]
Ik hoorde van de MM in Zoetermeer dat het filiaal in Den Haag om 00:00 uur straks open gaat... kan iemand dat bevestigen, want ik kan er niets over vinden op internet.

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 09-11-2009 16:50 ]
Omdat ik wel 12 euro over heb voor een mooi doosje + CD, als ik een spel legaal koop, dan wil ik dat ook mooi laten zienTekn0z schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:48:
Ik vraag me serieus af waarom jullie niet een CD Key bestellen (http://www.onlinekeystore...uty-Modern-Warfare-2.html) voor deze game? Activeren via Steam, game files downloaden en klaar. Scheelt je toch weer mooi 12 EUR.
Nadeel wel is dat je nog 1 a 2 dagen kunt wachten op voorraad bij OKS. Maar anderzijds kan dat mijns inziens makkelijk.
trouwens:
nieuws: CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène'
Het is weer eens zover...
[ Voor 15% gewijzigd door TrekDude101 op 09-11-2009 16:52 ]
Verwijderd
dat leek me vroeger als kind zo gaaf, kan hem nu bijna niet laten liggen...
Verwijderd
hmm, toch heb ik het forum (en het internet) doorgezocht op engelse en versie, wat me toch vrij goede keywords lijken en niets gevonden -_-bram1984 schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:42:
[...]
Niet verloren, maar waarschijnlijk gewoon genegeerd, aangezien ie al meerdere keren gesteld en beantwoord is.
Mijn god zeg, Rambo knalt 1000 mensen dood, en dat gewoon op tv uitgezonden wordenTrekDude101 schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:51:
[...]
Omdat ik wel 12 euro over heb voor een mooi doosje + CD, als ik een spel legaal koop, dan wil ik dat ook mooi laten zienniet dat ik nou zoveel games download, maar toch
trouwens:
Het is weer eens zover...
Moet je 's nachts niet gewoon slapen dan?Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:56:
als ik snachts mn katten kan zien lopen ben ik al zo blij als een kind
Verwijderd
pff krijgen we die discussie weer.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:03:
Grrr weer die p90... Is de Martyrdom perk er nu ook EINDELIJK uit? Hoe vaak ik me daar niet aan geërgerd heb...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
MM in Almere verkocht alles voor 49 euro, tenminste dat las ik vandaag op de poster.Davidita schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:32:
Mediamarkt prijs:
PC 48,00
XBOX 55,00
PS3 55,00
David
Nee dat is nu voor noobs zoals jij die vaak doodgaanVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:03:
Grrr weer die p90... Is de Martyrdom perk er nu ook EINDELIJK uit? Hoe vaak ik me daar niet aan geërgerd heb...
Verwijderd
maar wat een moraalridders allemaal :") mijn jacht naar MW2 was een epic fail dus heb ik hem maar gepreordered bij GameMania in zwolle . Nou hopen dat ik was goodies krijg vanavond bij de nachtopening :")
Kortom: Kan je zonder internetverbinding (lanparty op lokatie bijv) een multiplayer game MW2 spelen?
Voor alle duidelijkheid... op de pc dus
[ Voor 9% gewijzigd door Leader98 op 09-11-2009 17:10 ]
Op de xbox niet..Leader98 schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:09:
Kan iemand van de "happy few" die vandaag al een versie hebben gekocht bevestigen hoe het nu zit met het multiplayer gebeuren?
Kortom: Kan je zonder internetverbinding (lanparty op lokatie bijv) een multiplayer game MW2 spelen?
Net heen gerend en tegen ons verwachting in kregen wij hem mee!!!
Dus meteen gehaald voor pc en Xbox.
Normaal hoor je zoiets in Engeland of Amerika, maar het CDA begint ook raar te doen.
Boefjes zijn het!lochpatje schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:12:
Gameshop in den haag (schoolstraat) verkoopt hem nog steeds ook al staat op de site nu van niet.
Net heen gerend en tegen ons verwachting in kregen wij hem mee!!!
Dus meteen gehaald voor pc en Xbox.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nee, martyrdom is nu een deathstreak. dus zal minder vaak worden gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:03:
Zo kan je het ook zeggen ja.shoombak schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:06:
[...]
Nee dat is nu voor noobs zoals jij die vaak doodgaan

Volgens mij ligt bij iedereen morgen al in huis, dus met dat verbod zijn ze ietsjes te laat?Griffin schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:13:
Als het volgende al gepost is, im sorry maar kon het niet zo snel vinden.
Normaal hoor je zoiets in Engeland of Amerika, maar het CDA begint ook raar te doen.
* Wel grappig dat 3 maanden geleden er in de LIDL echte nachtkijkers lagen in België. Hoezo verboden?
Verwijderd
Haha jij noemt me noob? Ik heb meer cod spellen meegemaakt als jou denk ikshoombak schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:06:
[...]
Nee dat is nu voor noobs zoals jij die vaak doodgaan
En niemand heeft gevraagd om te flamen of om op de man te spelen

We gaan met 5 man uit mijn stad naar de gameshop om ons kopietje binnen te slepen.
Het beloofd een lange nacht te worden hehe
martyrdom en last stand (heet nu final stand en je mag je primairy weapon gebruiken) zijn terug, alleen niet als perk maar als deathstreak. Dus je zal er iig minder last van hebbenVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:03:
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Je hebt wel gezien dat gameshop.nl op de vingers is getikt en niet meer verkoopt??kaos- schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:28:
Nog even jongens, heb er zin in.
We gaan met 5 man uit mijn stad naar de gameshop om ons kopietje binnen te slepen.
Het beloofd een lange nacht te worden hehe
Verwijderd
Onlangs heb je Call of Duty Hardened Edition besteld. Door een foutje bij de leverancier komt deze uitgave pas op woensdag bij ons binnen. Wel kunnen wij nu de gewone versie opsturen en deze kan dan omgeruild worden voor de Hardened Edition zodra die binnen is.
In dat geval wordt alles behalve de gamedisc omgeruild, zodat je het spel gewoon kunt blijven spelen.
Uiteraard kan ook gewacht worden met verzenden tot de Hardened Edition er is. Bij geen tijdige reactie verzenden wij de gewone versie alvast, zodat er wel meteen gespeeld kan worden!
mail van dimension plus.
erg balen dit.
Sorry, was misschien ietwat bot, maar het is al zo vaak voorbij gekomen in dit topic, mijn excusesVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:21:
[...]
Haha jij noemt me noob? Ik heb meer cod spellen meegemaakt als jou denk ik![]()
En niemand heeft gevraagd om te flamen of om op de man te spelen
En dat je meer CoD spellen dan ik dat weet ik nog net zo niet

Ik weet niet waarom iedereen gaat lopen rennen (ik had hem per toeval) want hij is nog helemaal niet te spelen. De installatie blijft hangen bij de activatie.
krijgen hem morgen geleverd :
zie email quote :
Hartelijk dank voor uw bestelling bij CD WOW! We kunnen met plezier mededelen dat de bestelling reeds is verzonden, de details van de bestelling staan hieronder.
dit hebben we wel eens anders gezien bij oa de release van red alert 3, 3 weken na release een pre-order leveren... (of was dat play.com??)
ik ben in ieder geval blij
slimmehotspot.nl
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
FRS Gouda niet, embargo bla bla 20.000 euro bla blaMars18 schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:42:
Ik wacht wel tot morgen bij FRS voor de 7,50 korting van PU.
Maar hij mag vanmiddag ook wel verkocht worden @ FRS
Goed, morgenochtend 8.30 dan maar.
Elect a clown, expect a circus.

Dit topic is gesloten.