Ik heb sinds zaterdagavond ook DD-WRT op mijn WNDR3700 draaien, maar het ging alles behalve soepel (door mijn eigen stomme fout).
Ik de netgear via een kabel aan mijn laptop gehangen, firmware upgrade aangezet om vervolgens te beseffen
dat ik vergeten was een fixed ip in te stellen op mijn laptop met als vervolg dat de upgrade rond de 70% ermee stopte... Na wat binnensmonds gevloek en getier

maar eens gaan kijken wat de schade was.
Router aan, powerled gaat aan, alle poort lampjes gaan aan en....de router herstart zichzelf.
Ok, ping "192.168.1.1 -t" erop gezet en nog een keertje gestart, ah!, ik krijg een reply.
Ja 1 reply...vervolgens niets en dan nog 3 replies en dan weer een herstart.
Ok, even kijken, dat geeft me... welgeteld 5 hele seconden om iets met de router te kunnen doen.
Via TFTP (met 50 auto retries) geprobeerd om de DD-WRT firmware opnieuw te pushen, maar de verbinding verbreekt te snel om er iets mee te doen. Nou daar zit ik dan met mijn gebrickte netgear
Nu heb ik inmiddels mijn oude WRT54G (met DD-WRT) weer aangesloten met de gedachte dat ik in ieder geval nog iets kan doen. Ik de DD-WRT forums afzoeken met wat te doen met een gebrickte router, ik de 30-30-30 regel geprobeerd, niets. De herstel CD geprobeerd van Netgear zelf...niets.
Maar dan kom ik een post tegen op OpenWRT waarin wordt vermeld dat er een repair mogelijkheid zit ingebouwd in de router
1. Zet een "ping 192.168.1.1 -t" aan in een cmd-window, zo kan je zien of het werkt.
2. Zet de router aan met de reset button ingedrukt, hou de reset button vervolgens minimaal 30 seconden ingedrukt totdat je constant een reply terug krijgt.
3. Je kan nu via tftp een nieuwe firmware uploaden.
4. Na het uploaden de router resetten met de bekende 30-30-30 reset rule.
En ik heb inmiddels een goed werkende DD-WRT router