KneoK schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:43:
Voor de vorm de scores verstuurd, ik denk dat we de contests voorlopig maar op een laag pitje moeten gaan zetten want helaas heeft ook dit format niet voor (veel) finals gezorgd.
Op zich vind ik het verlengen van deze contest (zoals Spike aangeeft) ook geen slecht idee, ik ben best benieuwd wat de echte finals gaan worden (ik ga nadat mijn nieuwe geheugen binnen is ook zeker nog verder met m'n scene), maar als we dat alleen doen voor ons drieën dan schiet dat natuurlijk ook niet echt op. Misschien een poll voor iedereen die een wip gepost heeft ?
Tja, van mij mogen jullie, maar in het verleden is dat ook al meerdere keren zonder succes geprobeerd
Daarnaast weet ik niet of ik er als topicstarter dan nog ben voor de scores / afhandeling, ik ben over een paar weken misschien even tijdelijk m'n vaste internetverbinding kwijt voor een paar weken of langer. (maar geen zorgen, jullie zijn niet van me af, ik heb nog mobiel internet
)Rakkerzero schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:49:
Voor het volgende topic zou je er misschien een race van kunnen maken om mensen die stimuleren harder te werken aan hun Final. Bijvoorbeeld de contest pas beeindigen als er een X aantal Finals zijn. Iedereen die er dan buiten vallen kunnen dan nog wel meedoen, maar krijgen strafpunten voor het telaat inleveren. Dat zo'n contest dan langer gaat duren dan nu gewend is, zou dan volgens mij geen probleem hoeven zijn.
Zulke dingen had ik (en de anderen geloof ik ook, maar kan nu even niet in m'n DM's kijken) ook bedacht, maar ik denk dat strafpunten niet gaan werken voor een contest waar niets mee te winnen valt.
Ik wilde er eerst ook nog een paar prijsjes aanhangen, alleen ben ik er nog steeds niet uit of een paar bol-bonnen nu wel of niet lullig zouden zijn overgekomen. Of dat het uberhaupt had geholpen om mensen vooruit te helpen qua interesse in de contest.
Vorige week bedacht ik me ook nog iets anders: doop de contests om in een "vrij formaat" en maak het (zoals RZ hierboven ook al zei) een soort "race". Op veel fora zijn bijvoorbeeld de Photoshoptopics erg populair.. je krijgt een onderwerp en daarmee moet je iets leuks maken binnen een paar dagen (maar omdat we in /GFX zitten moet dit natuurlijk wel zo netjes mogelijk, dus niet met Paint). Na een voorafgesteld tijdstip zou er dan een winnaar uit alle inzendingen getrokken kunnen worden en mag die persoon een nieuw topic openen met een ander onderwerp.
Dus bijvoorbeeld: "verander een hip persoon in een nerd", waarbij je bestaande foto's mag gebruiken. Volgens mij zou dat best ideaal zijn om de 2d "contests" mee voort te zetten. Voor 3d past het alleen niet echt, maar daar is vast ook wel een vrijer formaat voor te bedenken.
Spike_wolf schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:01:
Of de contest gewoon langer laten lopen (2 maanden ofzo) maar tussendoor 2 keer ofzo een tussenstand. Waar we ook al soort van punten kunnen geven, of aangeven wie we de meeste kans vinden hebben ofzo? Geeft meer motivatie om door te werken denk ik

Ik durf echt niet te zeggen of dat zou gaan werken, maar in de startpost van dit topic stond al iets soortgelijks (zonder punten)
offtopic:
Eet smakelijk

We zullen de crisis, de mexicaanse varkensgriep en het halfzachte weer er maar de schuld van geven dat men zo snel zijn / haar enthousiasme verliest. Altijd goed
Dat zit wel Schnorr.