Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Ik lees net de DM, ik voel me vereerd :P

Ik zal zorgen dat er dit weekend een nieuwe startpost klaarstaat en zal even een modje DM'en voor toestemming (voor zover dat nodig is).

Het wordt als ik het goed begrepen heb dus GFX contest nummertje twee, gecombineerd 2D/3D en het onderwerp is primitives, deadline eind januari (zullen we gewoon de 31e nemen dan ?).

Iedereen akkoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
mijn vote heb je ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! laat maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Prima :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

De toestemming voor het volgende topic is onder voorbehoud gegeven. Laten we er dus met z'n allen voor zorgen dat we het volgende topic een succes laten worden met hopelijk veel deelnemers en veel finals !!

Ik wacht nog even op goedkeuring van de volgende startpost en dan kunnen we ons weer uitleven.

Edit: ik zag overigens dat de theepot als een van de primitives werd gerekend maar die heb ik weggelaten omdat volgens mij 3DMax de enige is die een theepot aanbiedt als primitive, Maya bijvoorbeeld niet.

[ Voor 25% gewijzigd door KneoK op 20-12-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Cool, ik wil ook wel eens meedoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

KneoK schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:29:
Edit: ik zag overigens dat de theepot als een van de primitives werd gerekend maar die heb ik weggelaten omdat volgens mij 3DMax de enige is die een theepot aanbiedt als primitive, Maya bijvoorbeeld niet.
De theepot is een typisch max object idd. Kom je niet in andere programma's tegen, de theepot werd hier genoemd als running gag onder Max modelers, je komt de theepot namelijk heel vaak in renders en animaties tegen, maar meestal op een manier waarop hij niet opvalt, en alleen gespot word door andere maxers. :P
Om dat geintje te kunnen doorzetten werd deze ook hier genoemd, opzich wel leuk om die ergens te verstoppen als je Max gebruikt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:07
De theepot is volgens mij al heeel lang een running joke in de 3d wereld :P volgens mij is hij ooit gemaakt omdat onderzoekers een object wilden modellen dat complex was maar ook perfect para/symmetrisch, en toen kwam de vrouw van 1 van de onderzoekers met thee aan of iets dergelijks :P iig dacht dat dat zo'n beetje het verhaal achter de thee pot is :) (utah teapot geloof ik dat die primitive oorspronkelijk heet :P )

edit:

linkjee: Wikipedia: Utah teapot

[ Voor 10% gewijzigd door naam op 20-12-2009 17:49 . Reden: Linkje toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

We kunnen aan de slag :)

\[2D/3D] GFX Contest 2: Primitives
Pagina: 1 2 3 Laatste