Het heeft me de halve dag gekost, maar hij doet het weer

Top.kepler schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:17:
Het heeft me de halve dag gekost, maar hij doet het weer
Eerst stock-rom via de Modaco-site, en daarna toch weer een custom-rom (daarmee kan ik namelijk bepaalde groepen in mn contacten syncen).rvnieuwh schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:41:
[...]
Top.
![]()
Custom ROM of de ROM van T-Mobile UK?
Zojuist geinstalleerd op een (weliswaar UK) Pulse, maar doet het perfect. Wel gewoon nog FW 1.5 uiteraard. Voor Gmail Push functie vind ik het beter doen. Voor de rest nog geen verschil gemerkt. Het hissende geluid van de speaker is er nog steeds, als je muziek op de speaker hebt afgespeeld bijvoorbeeld.rvnieuwh schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:05:
[...]
En Kepler?!
Heb je um al geïnstalleerd/geprobeerd?
![]()
Iemand anders al enige ervaring met deze upgrade?!
Nou, ik heb de upgrade maar eens toegepast.kepler schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:46:
Nieuwe ROM te vinden op de UK Tmobile site:
[...]
http://support.t-mobile.c...ome&cat=SOFTWAREDOWNLOADS
[ Voor 8% gewijzigd door rvnieuwh op 15-12-2009 13:03 . Reden: update ]
Dich bis echt unne foëzen haas
Verwijderd
De barcode scanners starten allemaal de camera. En dat is het zo'n beetje.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:16:
Op een of andere manier krijg ik geen beeld bij de barcode scanner... ook niet bij andere barcode scan apps.
Moet ik behalve de app starten ook iets anders doen? Ik heb gewoon de standaard t-mobile rom.
Verwijderd
Ok bij mij start de camera dus niet! Iemand enig idee of ik dit ergens kan instellen?rvnieuwh schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:50:
[...]
De barcode scanners starten allemaal de camera. En dat is het zo'n beetje.
Niets spannends aan op zich.
Bij mij, met de standaard ROM en nu met de ge-update UK ROM, geen problemen.
Ik gebruik de Barcode Scanner van ZXing Team en deze doet het prima.
Nee, dit is ook een bekend probleem en staan meer mensen die er last van hebben op het modaco forum.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:13:
[...]
Ok bij mij start de camera dus niet! Iemand enig idee of ik dit ergens kan instellen?
Fel licht erin schijnen schijnt ook te helpen.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:13:
[...]
Ok bij mij start de camera dus niet! Iemand enig idee of ik dit ergens kan instellen?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
[ Voor 5% gewijzigd door Beukerz op 19-12-2009 00:35 ]
Verwijderd
Hij draait wel meeBeukerz schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:34:
Kan iemand mij vertellen of het toetsenbord meedraait als je hem op ze kant houd ?
Verwijderd
Ik heb er vandaag 1tje gehaald en hij is simlockvrijGanymedus schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 00:25:
Iemand enig idee of de huidige Pulse beschikbaar bij t-Mobile nog simlock vrij is?
Interessant! laat me weten of het je lukt, ik heb hier totaal geen ervaring mee.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:56:
[...]
Ik heb er vandaag 1tje gehaald en hij is simlockvrij![]()
T-mobile in de barones in Breda
Nu eerst eens dat T-mobile logo eruit slopen
BUH
Verwijderd
BUH
Toen ik een Orange SPV C500 had, kon je het Orange logo zonder krassen eraf krijgen met een suikerklontjeAapiethaaap schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:34:
Oh, ik heb het eigenlijk over het t-mobile logo OP de telefoon zelf...
Ik heb die van mij los gekocht via eBay voormarino_centrino schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:29:
Ik ben ook aan het overwegen een T-mobile Pulse aan te schaffen, met of zonder abonnement, maar ik wil er wel een internet abonnement er bij hebben.
De keuzes zijn volgens mij als volgt.
1. Combinatie Pulse + abonnement + internet bij T-mobile (op basis van 2 jaar abo, 150 minuten):
Kosten: 19,95 p/m + 9,95 p/m web'n'walk (384/64): 29,90 p/m
2. Losse Pulse + simonly + internet bij T-mobile
Kosten: 7,25 p/m + 9,95 p/m web'n'walk (384/64): 17,20 p/m + aanschaf toestel (ongeveer 10 p/m over 2 jaar)
3. Losse Pulse + andere provider: wordt er niet goedkoper op volgens mij...
Dit zijn toch eigenlijk belachelijke prijzen als je het vergelijkt met een vergelijkbaar iPhone abonnement van 2 jaar ? Daar krijg je sneller internet en een veel duurdere telefoon. Laat T-Mobile zijn niet-iPhone klanten opdraaien voor het verlies op de iPhone abonnees?
Wat voor abonnementen hebben jullie bij je Pulse (met internet)?
[ Voor 55% gewijzigd door pelt op 24-12-2009 13:31 ]
Bedankt, het kan inderdaad allemaal net ietsje goedkoper, maar ik schrok er toch van dat het in totaal zonder telefoon al gauw tegen de 20 euro per maand wordt voor het abonnement. Ik ga ook liever voor een 1-jarig contract en natuurlijk voor een Android telefoon!!!.pelt schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:30:
[...]
Ik heb die van mij los gekocht via eBay voor
€ 170,-
+ sim only 300 (incl. 100 gratis smsjes) € 12,-
+ wnw € 9,95
In een jaar is dat 36 euro per maand. Op zich prima. Een I-Phone abo vind ik vrij prijzig. Bovendien zit je er dan twee jaar aanvast.
Hier heb je gewoon een Pulse al gratis bij een 1 jarig abo.
http://www.belsimpel.nl/a...bileWebnWalkStandard1jaar
Kijk anders even in de pricewatch.
[ Voor 12% gewijzigd door marino_centrino op 24-12-2009 15:12 ]
Doet helaas precies hetzelfde.Recovery Mode
1. Turn off the phone
2. Turn on the phone while holding the End Call (Red) and Menu buttons down.
[ Voor 16% gewijzigd door Skiwii op 27-12-2009 13:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Al geprobeerd met de T-Mobile UK ROM.slaay schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:02:
Er is op de T-Mobile ROM geen toetsencombinatie voor een harde reset. Dat kan alleen softwarematig.
Dit staat ook al gemeld op het T-Mobile forum, men gaat er vanuit dat in de Android 2.0 ROM van T-Mobile het wel mogelijk zal worden om een harde reset middels een toetsencombinatie te doen.
Er zit dus niks anders op dan je toestel terug te brengen voor reparatie.
Inderdaad, vanmiddag heb ik de UK Rom geinstalleerd en gelijk de update. Telefoon werkt weer naar behoren. Alleen SMS kwijt. Contacten en Agenda-items gelukkig gesynct staan. Ik was aangenaam verrast door de update. Had een engelse ROM verwacht maar het is gewoon keurig Nederlands. Scheelt weer een paar weken wachten op de reparatie.rvnieuwh schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:43:
[...]
Al geprobeerd met de T-Mobile UK ROM.
Daar staat ook een uitleg hoe deze (fabrieks ROM) er op te zetten.
En daarna zou ik de update, ook van de UK site, installeren.
NB
Waar blijft T-Mobile NL met hun software/nieuws. Bij T-Mobile NL
niets te vinden over ondersteuning van de Pulse.![]()
![]()
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Montigny op 29-12-2009 17:48 ]
ik heb de UK-ROM moeten installeren omdat mijn Pulse bleef hangen (ging heel makkelijk, in de winkel gaven ze aan op te moeten sturen en de telefoon 3 weken kwijt ivm kerst etc).Batterij opladen duurt een eeuwigheid, ook een bekend probleem?
[ Voor 10% gewijzigd door Skiwii op 30-12-2009 22:59 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Op de Hero doet Sygic het echt perfect, dus op de Pulse ook wel waarschijnlijk. Volwaardige TomTom vervanger. Ziet er echt super goed uit en werkt ook super eenvoudig, net als TomTom eigenlijkspeedme schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:36:
Kan iemand mij zeggen of navigatie op de Pulse goed werkt ?
Navigatie zoals TomTom doet, dus niet zoals Google Maps het laat zien ?
[ Voor 4% gewijzigd door stijnos1991 op 04-01-2010 16:49 ]
Bedankt voor de reactie, ik gebruik mijn telefoon namelijk erg vaak voor navigatie.stijnos1991 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:49:
[...]
Op de Hero doet Sygic het echt perfect, dus op de Pulse ook wel waarschijnlijk. Volwaardige TomTom vervanger. Ziet er echt super goed uit en werkt ook super eenvoudig, net als TomTom eigenlijk
Gewoon goed in ieder geval.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Neen. Ik zit te wachten tot ze eindelijk met die 2.0 update komen!Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:33:
![]()
Geen nieuws!! Zijn we nog aan het "overwinteren"
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
De nexus zal om en nabij dubbel zoveel kosten als de Pulse, ergens tussen de 400 en 500 euro. Ik heb vandaag Sygic even geprobeerd op mijn hero, maar vind het geen TomTom vervanger nog. De accuraatheid van GPS is erg goed, de routes die de Sygic berekent zijn onlogisch. TomTom berekent snellere, logischer en betere routes. Als hulpmiddel is het prima geschikt, als je er op moet vertrouwen vind ik TomTom gewoon fijner.speedme schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:50:
[...]
Bedankt voor de reactie, ik gebruik mijn telefoon namelijk erg vaak voor navigatie.
Ik wacht nog even de Nexus af, maar als blijkt dat de Nexus toch meer gaat kosten dan ik voor ogen heb, dan ga ik heerlijk voor de Pulse.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Wat ik begrepen heb, is dat TomTom ook bezig is met een Andriod versie....dus is het een kwestie van tijd voordat deze beschikbaar komt.woutur schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:18:
[...]
De nexus zal om en nabij dubbel zoveel kosten als de Pulse, ergens tussen de 400 en 500 euro. Ik heb vandaag Sygic even geprobeerd op mijn hero, maar vind het geen TomTom vervanger nog. De accuraatheid van GPS is erg goed, de routes die de Sygic berekent zijn onlogisch. TomTom berekent snellere, logischer en betere routes. Als hulpmiddel is het prima geschikt, als je er op moet vertrouwen vind ik TomTom gewoon fijner.
Waarom niet voor de HTC Hero als ik vragen mag? Ik ben ook druk aan het kijken en vergelijken en qua specs/prijs in abo lijkt me de HTC Hero (T-mobile G2 Touch) een betere optie o.a. vanwege het capacitief touchscreen wat vele malen beter reageert dan een Resistief touchscreen die in de Pulse zit.speedme schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:50:
[...]
Bedankt voor de reactie, ik gebruik mijn telefoon namelijk erg vaak voor navigatie.
Ik wacht nog even de Nexus af, maar als blijkt dat de Nexus toch meer gaat kosten dan ik voor ogen heb, dan ga ik heerlijk voor de Pulse.
[ Voor 14% gewijzigd door funrider op 05-01-2010 16:36 ]
Ik lees ook op de website van smartphonestunts.nl ook dat de Pulse een capacitief scherm heeft.funrider schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:33:
[...]
Waarom niet voor de HTC Hero als ik vragen mag? Ik ben ook druk aan het kijken en vergelijken en qua specs/prijs in abo lijkt me de HTC Hero (T-mobile G2 Touch) een betere optie o.a. vanwege het capacitief touchscreen wat vele malen beter reageert dan een Resistief touchscreen die in de Pulse zit.
edit: Ik lees net in de topic start hier dat er toch een capacitief touchscreen in de Pulse zit hmm i'm confused.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Dat is nu precies wat voor mij de reden zou zijn om voor de Pulse te kiezen, gratis bij een 1 jarig abonnement. Zelfs een abonnement welke lager ligt dan mijn huidige abonnement.pelt schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:40:
De Pulse krijg je gratis bij een 1 jarig abonnement. Dat zou voor mij de reden zijn om voor de Pulse te kiezen. Heb hem zelf tweedehands gekocht voor € 170,- wat ik ook een prima deal vond.
Het is wel duidelijk dat er een capacitief scherm op zit, de Pulse reageert niet op pennetjes of een stylus.speedme schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:00:
[...]
Ik lees ook op de website van smartphonestunts.nl ook dat de Pulse een capacitief scherm heeft.
De reden waarom ik uiteindelijk voor de Pulse zou kiezen is puur omdat deze goedkoper is met verlenging van mijn T-Mobile abbo (verlaging van abbo en verlenging voor 1 jaar i.p.v. 2 jaar) en daarbij vind ik persoonlijk de Pulse mooier dan de Hero.
Maar ik wil eerst even de Nexus afwachten
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ja. Het is bijna dezelfde ROM, op wat UK specifieke zaken na. (t-mobile.uk als startpagina etc.)pimsaint schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:02:
Heeft die UK ROM eigenlijk een nederlands woordenboek voor Touchpal?
Verwijderd
[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 22:25 ]
Verwijderd
Loop ik nog een risico als ik ga updaten? Bv ivm garantie of update die vastloopt? En kan je eventueel weer terug naar de originele rom?Montigny schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:47:
Vond het in het begin een ook pieptelefoon maar sinds ik de tel heb geupdated met de t-mobile UK update hoor je mij niet meer klagen, doet het nu prima.
Tis de software, niet de telefoonVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:16:
Als ik de tel draai naar landscape wil het beeld vaak niet draaien. En als het dan uiteindelijk draait wil het vaak niet meteen terug naar portrait.
Herkent iemand dit probleem?
Wat een k** telefoon. Vanochtend gehaald en zojuist voor de 2e keer een vastloper.
Verwijderd
Denk dat je deze bedoelt:http://support.t-mobile.co.uk/help-and-support/index?page=home&cat=SOFTWAREDOWNLOADSPrutzer80 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:22:
Gisteren ook de Pulse opgehaald. Ik vind het een zeer relaxte telefoon en heb al aardig wat apps uit de Market gedownload.
Een aantal vragen nog:
1. Waar haal ik die welbekende UK Rom vandaan en kan ik altijd nog terug naar de default rom?
Verwijderd
Je kan verschillende thema downloaden. Ik gebruik het zelf "ahome lite" naar alle tevredenheidPrutzer80 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:22:
2. Is het ook mogelijk om het thema van de Pulse aan te passen? Ik vind dat paars opzich niet lelijk maar groene buttons en checkboxen zou ik nog heel wat strakker vinden.
Het is algemeen bekend dat de batterij van smartphones snel leeg zijn.Prutzer80 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:37:
Is het een bekend probleem dat de batterij zo ontiegelijk snel leeg is? Vanmorgen opgeladen en een beetje lopen spelen en inmiddels geeft mijn batterij indicator alweer geel aan
Ik hoop dat dit met de nieuwigheid van de batterij te maken heeft en dat het na verloop van tijd opgelost is, want dit gaat wel heel erg rap...
Ik had net inderdaad mijn GPS en WiFi nog aanstaan, die heb ik inmiddels uitgeschakeld. Hopelijk trekt hij het dan nog tot het eind van de dagspeedme schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:41:
[...]
Het is algemeen bekend dat de batterij van smartphones snel leeg zijn.
Echter door 3G, Wifi, Bluetooth, etc uit te schakelen, zal de batterij wel wat langer mee gaan
(al is dat echt geen weken hoor).
Maar ook zal de batterij na verloop van tijd beter gaan presteren.
Probeer wel de eerstkomende tijd de batterij helemaal leeg te trekken en dan volledig weer op te laden.
De synchronisatie functie uitzetten wil ook erg goed helpen! Kan me voorstellen dat je zelf liever op "vernieuwen" klikt dan bij elk mailtje meteen een melding wilt krijgen, gezien het feit dat je batterij dan langer mee gaat op een dag.Prutzer80 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:23:
[...]
Ik had net inderdaad mijn GPS en WiFi nog aanstaan, die heb ik inmiddels uitgeschakeld. Hopelijk trekt hij het dan nog tot het eind van de dag
Binnenkort maar ff een extra datakabel aanschaffen zodat ik hem ook @ work kan opladen
[ Voor 34% gewijzigd door ruudvd op 12-01-2010 19:58 ]
Volgens mij ook.ruudvd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:17:
Is de uk rom wel in het nederlands of alles in het engels?
Ik ben misschien van plan een pulse aan te schaffen.
EDIT: ik zie nu op de t-mobile site dat met een 1 jarig contract het nog aantrekkelijker is om hem te kopen volgens mij.
[ Voor 8% gewijzigd door Quacka op 12-01-2010 22:55 ]
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
[ Voor 28% gewijzigd door speedme op 12-01-2010 23:01 ]
Quacka schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:08:
+ 9.95 activatiekosten.
Ik zie nu alleen nog iets interessanters, althans als je ook internet wilt.
16,95
internet: 2,95 (als ik het goed lees!!)
activatie: 9,95
Telefoon gratis!
totaal: 248,75!
Nu jij weer!
Verwijderd
De vreugde was van korte duur....Quacka schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:08:
+ 9.95 activatiekosten.
Ik zie nu alleen nog iets interessanters, althans als je ook internet wilt.
16,95
internet: 2,95 (als ik het goed lees!!)
activatie: 9,95
Telefoon gratis!
totaal: 248,75!
Nu jij weer!
Volgens mij de snelheid van het downloaden/uploaden.ruudvd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:46:
weet er iemand het verschil tussen web n walk en web n walk vast?
Ik kan dit namelijk nergens vinden.
Verwijderd
Volgens mij is dit het verschil:ruudvd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:46:
weet er iemand het verschil tussen web n walk en web n walk vast?
Ik kan dit namelijk nergens vinden.
Als je web'n'walk kiest, dan is toestel nog steeds gratis. Maar inderdaad het goedkope web'n'walk is wel weg.speedme schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:36:
[...]
De vreugde was van korte duur....
Op de website hebben ze de korting aangepast, of beter gezegd : weg gehaald !
Dus geen Web 'n Walk bij een 1 jarig abbo.
Zelfs de telefoon is nu niet meer gratis bij een 1 jarig abbo, maar € 29,95
[ Voor 7% gewijzigd door Quacka op 13-01-2010 22:28 ]
Ik had hem met alle liefde gisteren ook willen bestellen, maar helaas gaat dat nog nietQuacka schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:27:
[...]
Als je web'n'walk kiest, dan is toestel nog steeds gratis. Maar inderdaad het goedkope web'n'walk is wel weg.
Alleen heb ik hem dus tegen de gunstige voorwaarden kunnen bestellen. Dus zonder beperking van de aanbieding. Ik heb een print screen van de aanbieding en ik heb de order bevestiging. Allebei dus zonder enige beperking.
Volgens mij kan een bedrijf daar toch niet onderuit. Ik ben overigens blij dat jij gisteren dezelfde aanbieding nog hebt gezien.
Mijn telefoon wordt overigens morgen bezorgd... Maar goed: ik ga wel even het contract goed lezen....
en inderdaad web'n'walk vast sluit je voor een vaste periode af (1 of 2 jaar). De gewone kan je elke maand uitzetten of juist aanzetten.
Een andere accu zal echt niks helpen. Accu gaat nou eenmaal kort mee. De 3G verbinding uitzetten helpt echt heel veel.Prutzer80 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:00:
Die accu van deze telefoon is echt een drama, gisteren opgeladen via USB tot 75% en inmiddels is hij weer helemaal leeg. Ik heb ook het idee dat het laden via Laptop >> USB kabel veel trager gaat als via het stopcontact. Iemand die dit kan bevestigen?
Van het weekend ga ik echt even naar de T-mobile shop voor een andere accu want dit is echt drama.
Verder is het wel een top telefoon
Verwijderd
Het opladen gaat aanzienlijk trager, heb het ook gemerkt, dacht ik alleen dat had, maar goed....Prutzer80 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:00:
Ik heb ook het idee dat het laden via Laptop >> USB kabel veel trager gaat als via het stopcontact. Iemand die dit kan bevestigen?
Van het weekend ga ik echt even naar de T-mobile shop voor een andere accu want dit is echt drama.
Het is dan ook wel een budget Android telefoon en kan natuurlijk niet op tegen de Nexus of de Milestone.Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:03:
[...]
Het opladen gaat aanzienlijk trager, heb het ook gemerkt, dacht ik alleen dat had, maar goed....
Zoals je vermeld is een top telefoon. Ik vind wel dat het onder gesneeuwd wordt met alle android "geweld"
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Gaat laden via USB niet altijd veel trager dan via 220V? Ligt volgens mij echt niet aan de telefoon.Prutzer80 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:00:
Ik heb ook het idee dat het laden via Laptop >> USB kabel veel trager gaat als via het stopcontact. Iemand die dit kan bevestigen?
[ Voor 4% gewijzigd door Quacka op 14-01-2010 21:04 ]
Inderdaad. Ik heb persoonlijk heel veel problemen gehad met de accu. In het begin was de accu prima maar na 2 maanden gebruik had ik dezelfde problemen. Zelfs als de data verbinding en 3G uitstond.Accu werd opgestuurd via de T-mobile shop. Over een periode van 4 weken ben ik 5 maal in de winkel geweest om te vragen waarom ik geen vervanged accu had ontvangen. De service van de hoofdkantoor is gewoon waardeloos. Afgelopen woensdag stelde de klantenservice dat ik zelf via een webwinkel een vervangende accu zou kunnen bestellen en het bedrag zou ik terugkrijgen. Blijkbaar heeft T-mobile problemen om mensen met vervangende accu's te voorzien. Uiteindelijk heeft de manager van de T-mobile winkel mij een nieuwe telefoon gegeven omdat hij de service van de hoofdkantoor te belachelijk voor worden vond.Prutzer80 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:00:
Die accu van deze telefoon is echt een drama, gisteren opgeladen via USB tot 75% en inmiddels is hij weer helemaal leeg. Ik heb ook het idee dat het laden via Laptop >> USB kabel veel trager gaat als via het stopcontact. Iemand die dit kan bevestigen?
Ik wilde dit net postenMontigny schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:14:
Goed nieuws.. huawei werkt aan een 2.0 / 2.1 update, duurt helaas nog wel een tijd voordat ie beschikbaar is.
Een aantal mensen had gemaild naar huawei met de vraag (zie Modaco forum) en kregen de volgende reply:
--------
Hi,
We are planning to develop the ROM 2.0 and 2.1, the ROM 2.0 may be released before April and at the same time we need to get approval from T-Mobile.
Customers can get this information from the T-Mobile website when the new firmware is released and approved by T-Mobile.
Many thanks.
-------
Verwijderd
Vraagje: kan je deze update gewoon installeren zoals beschreven op de UK site of moet je nog iets met je telefoon doen (rooten of zo?). Merk je veel verschil met deze update t.a.v. stabiliteit, snelheid en accuduur?Montigny schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:37:
Ook mijn batterij ging niet lang mee, na de UK december update (zie t-mobile UK site) en de batterij een keer helemaal leeg te hebben gemaakt, was dit probleem opgelost.
I
Ja, gewoon doen zoals beschreven en is binnen een paar minuutjes gepiept (gaat echt heel makkelijk & snel).Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:34:
[...]
Vraagje: kan je deze update gewoon installeren zoals beschreven op de UK site of moet je nog iets met je telefoon doen (rooten of zo?). Merk je veel verschil met deze update t.a.v. stabiliteit, snelheid en accuduur?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq