Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
pelt schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:33:
[...]

Met een beetje geluk zijn er een paar mensen die er veel ingekocht hebben en ze met winst doorverkopen op Ebay, waardoor wij hier alsnog goedkoper uit zijn.

Begrijp ik nou goed dat de 1.6 versie wordt overgeslagen door t-mobile? Hoe weet jouw telefoon (of het Android systeem) eigenlijk of hij wel of niet de 1.6 versie moet downloaden?
Ik zit er nog maar nét "in" maar volgens mij download je telefoon zelf geen android update.
Je provider stelt er één beschikbaar die je vervolgens kan downloaden op je SD kaartje en vervolgens kan installeren.

Ik denk dat T-mobile 1.6 overslaat omdat dit slechts een kleine update was en ze anders weer een web 'n walk aanpassing moeten doen terwijl ze dat ook al voor 2.0 moeten.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 19:27
pimsaint schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:51:
[...]

Ik zit er nog maar nét "in" maar volgens mij download je telefoon zelf geen android update.
Je provider stelt er één beschikbaar die je vervolgens kan downloaden op je SD kaartje en vervolgens kan installeren.

Ik denk dat T-mobile 1.6 overslaat omdat dit slechts een kleine update was en ze anders weer een web 'n walk aanpassing moeten doen terwijl ze dat ook al voor 2.0 moeten.
Ik heb zelf een G1 gehad (waterschade dus nu op zoek naar een nieuwe) en die had wel een 1.6 update. Bovendien lees ik dat meerdere telefoonfabrikanten de 1.6 overslaan. Blijkbaar werkt het dus via de fabrikant, maar hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
pelt schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:33:
[...]

Met een beetje geluk zijn er een paar mensen die er veel ingekocht hebben en ze met winst doorverkopen op Ebay, waardoor wij hier alsnog goedkoper uit zijn.

Begrijp ik nou goed dat de 1.6 versie wordt overgeslagen door t-mobile? Hoe weet jouw telefoon (of het Android systeem) eigenlijk of hij wel of niet de 1.6 versie moet downloaden?
Ik hoop het, nu op ebay nog ruim 200e ex. verz.kst.
Nog steeds niet veel voor dit mooie android telefoontje, maar toch als je weet dat ie vandaag
voor circa 110e (wat een koopje!) de deur uitging bij t mobile UK.

En ja, wat ik heb begrepen wordt 1.6 overgeslagen en krijgt de pulse eerste kwartaal 2010 de 2.0 update.
Misschien overbodig maar houd http://android.modaco.com...e-pulse-pulse-modaco-com/ in de gaten, dit forum is zeer actief en goed op de hoogte van de laaste pulse nieuwtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06 08:03
Een UK collega heeft hem dus gisteren per telefoon besteld en hij melde dat hij hem nu al binnen heeft!
Dus als ik maandag daar ben kan ik mooi mee spellen! En dat voor 100+ GBP!
Mensen die hem online besteld hebben zijn allemaal in backorder geplaats dus die moeten wachten totdat de nieuwe voorraad binnen is (jammer Thomas)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20
Ik moet zeggen dat de ROM die ik nu draai echt supersnel draait, stukken sneller dan de stock-rom op de Pulse :Y Tot nu toe nog helemaal geen problemen tegen gekomen, behalve dan mijn apps opnieuw installeren :D

Ik zal vanmiddag eens checken of mijn Tmobile Pulse simlock vrij is, dmv een Hi-simkaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
kepler schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:57:
-O- Er gaat iets niet helemaal goed met mijn contacten :D

Het contacten syncen staat toch echt uit, maar nu staan toch al mijn gmail-contacten er weer tussen... Mis ik ergens iets? Ook heb ik nu 3 keer mijn normale telefooncontacten in mijn lijst staan :')

edit: Ik lees overal dat je kan bepalen welke groups je wil syncen, maar ik kan dat dus nergens vinden in de Pulse...
http://androidforums.com/...cts-not-all-contacts.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Dank, maar die optie zit er dus niet op de (mijn?) Pulse :D Ik heb nu een andere ROM draaien, en daar staat die optie er wel gewoon tussen :?

Probleem is dus opgelost ^O^ (op een beetje drastische manier misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epohax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-05 18:11
http://www.pdashop.nl/product/78655/t-mobile-pulse.html

Pdashop Status: niet meer leverbaar. Dus ze zijn door hun stock heen, maken het 30EUR duurder en stoppen dan met de levering alltogether? Fishy...

Goedkoopste lijkt me nu op Typhoon.nl te zijn, los toestel 255EUR.

Ik heb met een medewerker van Pdashop gesproken, die me wel hun vitrinemodel wil verkopen voor 219EUR. Het zou gaan om een vitrinemodel (geen showroomdemo) die slechts 1x heeft aangestaan om te testen.
Of koop ik hem dan beter bij Typhoon voor 255EUR?
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
kepler schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:45:
Ik moet zeggen dat de ROM die ik nu draai echt supersnel draait, stukken sneller dan de stock-rom op de Pulse :Y Tot nu toe nog helemaal geen problemen tegen gekomen, behalve dan mijn apps opnieuw installeren :D

Ik zal vanmiddag eens checken of mijn Tmobile Pulse simlock vrij is, dmv een Hi-simkaart :)
Welke ROM heb je er nu op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
Goedkoopste lijkt me nu op Typhoon.nl te zijn, los toestel 255EUR.

Ik heb met een medewerker van Pdashop gesproken, die me wel hun vitrinemodel wil verkopen voor 219EUR. Het zou gaan om een vitrinemodel (geen showroomdemo) die slechts 1x heeft aangestaan om te testen.
Of koop ik hem dan beter bij Typhoon voor 255EUR?
Wat denken jullie?
Ik dacht dat je hem via de UK besteld had? Zelfs met 137 GBP is hij nog goedkoper dan hier..

Ik kan nog steeds een paar extra mee terug nemen als ik er volgende week ben ;) (als er nog een voorraad is in de winkels)

[ Voor 3% gewijzigd door fixma op 04-12-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
pelt schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:22:
[...]

Welke ROM heb je er nu op staan?
De U8230 ofzo :D

Het is volgens mij gewoon standaard-android, maar dan werkend op de Pulse :) Ik heb ook het idee dat het batterij-verbruik stukken beter is :Y (of de batterij-meter klopt niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Levertijden en abonnementen kunnen besproken worden in een ABO-topic in Telecomproviders. Dit topic is alleen voor technische discussie mbt het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
kepler schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:13:
[...]
De U8230 ofzo :D

Het is volgens mij gewoon standaard-android, maar dan werkend op de Pulse :) Ik heb ook het idee dat het batterij-verbruik stukken beter is :Y (of de batterij-meter klopt niet :P)
Ben ik nou gek of staan er geen screenshots van die ROM's op het madoco forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
pelt schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:48:
[...]

Ben ik nou gek of staan er geen screenshots van die ROM's op het madoco forum?
Volgens mij ook niet, maar het is gewoon de standaard Android. Valt niet zoveel aan te zien denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Pulse nu 2 weken en heb er vanaf dag 1 problemen mee. Het zijn drie verschillende mankementen:

- Als het toestel een paar uur aan staat valt de verbinding met het netwerk weg en komt niet terug. Hij herkent dan stomweg geen enkel netwerk meer. De enige manier om dit te herstellen is het toestel volledig uit en weer aan te zetten.

- Hij komt soms niet uit de stand-by mode. Reageert dan nergens meer op, werkt pas weer als ik de batterij eruit wip & opnieuw erin doe.

- Na een week werkte het toetsenbord niet meer. Als ik op een willekeurige toets drukte, schoot het toetsenbord weg. Om na een paar seconden vanzelf weer op te duiken, maar weer weg te schieten als ik het toetsenbord opnieuw aanraakte. Ik heb dit uiteindelijk opgelost door het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen. Waarmee ik uiteraard al mijn eigen instellingen, contacten, apps enz weer kwijt was. Sindsdien heb ik het probleem niet nogmaals gehad (maar we zijn pas week verder).

Herkent iemand deze problemen? Weet iemand een oplossing ervoor?

Ik ben al terug gegaan naar de winkel ermee, maar het enige dat zij willen doen is het toestel terugsturen naar de fabriek ter reparatie, zonder ruil- of vervangend toestel. Daar heb ik niet zo'n zin in; wie weet hoe lang ik dan zonder moet zitten. Ik las dat iemand anders hier met problemen hem wel kon omruilen, en heb dat in de winkel nog gezegd, maar ze wilden er niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:06:
Ik heb mijn Pulse nu 2 weken en heb er vanaf dag 1 problemen mee. Het zijn drie verschillende mankementen:

- Als het toestel een paar uur aan staat valt de verbinding met het netwerk weg en komt niet terug. Hij herkent dan stomweg geen enkel netwerk meer. De enige manier om dit te herstellen is het toestel volledig uit en weer aan te zetten.

- Hij komt soms niet uit de stand-by mode. Reageert dan nergens meer op, werkt pas weer als ik de batterij eruit wip & opnieuw erin doe.

- Na een week werkte het toetsenbord niet meer. Als ik op een willekeurige toets drukte, schoot het toetsenbord weg. Om na een paar seconden vanzelf weer op te duiken, maar weer weg te schieten als ik het toetsenbord opnieuw aanraakte. Ik heb dit uiteindelijk opgelost door het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen. Waarmee ik uiteraard al mijn eigen instellingen, contacten, apps enz weer kwijt was. Sindsdien heb ik het probleem niet nogmaals gehad (maar we zijn pas week verder).

Ik ben al terug gegaan naar de winkel ermee, maar het enige dat zij willen doen is het toestel terugsturen naar de fabriek ter reparatie, zonder ruil- of vervangend toestel. Daar heb ik niet zo'n zin in; wie weet hoe lang ik dan zonder moet zitten. Ik las dat iemand anders hier met problemen hem wel kon omruilen, en heb dat in de winkel nog gezegd, maar ze wilden er niet aan beginnen.
ff syncen, en dan een full reset proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:08:
[...]

ff syncen, en dan een full reset proberen?
Full reset heeft geholpen tegen het toetsenbord-probleem, niet tegen de andere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
die van mij is vandaag geshipt uit de uk via ebay (150£ incl. verzenden dus op zich niet al te veel als je die deal van gisteren niet meetelt)

als ik er een andere rom opzetis de de pulse dan ookweer naar de originele rom terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:48
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:06:

Dat was ik, die van mij liep ook vast in stand-by modus. Nadat ik hem omgeruild is het niet meer voorgekomen. Lijkt me dan toch wel iets hardware gerelateerd.

T-mobile heeft een garantie dat als je binnen 8 dagen terug komt, je gelijk een nieuw toestel meekrijgt, daar heb ik toen gebruik van gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door ScorpionNL op 04-12-2009 19:08 ]

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScorpionNL schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:07:
[...]

Dat was ik, die van mij liep ook vast in stand-by modus. Nadat ik hem omgeruild is het niet meer voorgekomen. Lijkt me dan toch wel iets hardware gerelateerd.

T-mobile heeft een garantie dat als je binnen 8 dagen terug komt, je gelijk een nieuw toestel meekrijgt, daar heb ik toen gebruik van gemaakt.
Ik had er ook sneller mee naar de shop gewild, maar lag met de griep ;( ... Kwam dus na 14 dagen ermee. Da's blijkbaar niet snel genoeg.

Ik baal wel echt behoorlijk nu, kan het toestel eigenlijk nauwelijks gebruiken. Het netwerk verliezen gebeurt na ong. vier uur. Het vastlopen in stand by 1 a 2 keer per dag. Moet hem toch maar ter reparatie laten opsturen denk ik, en duimen dat ik hem snel terug heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10-2022
Vandaag toch ook maar een Pulse aangeschaft.
Bij de T-Shop in het dorp.
Betaal je wel wat meer 8)7 maar mocht er wat loos zijn........

Had al een T-Mobile prepaid kaart dus werkend kreeg ik um wel.
Voor de gein toch ook maar m'n Vodafone sim van de zaak erin gegooid.
Werkt gewoon. :9~ _/-\o_

Bij mij, had de laatste op voorraad, iig dus geen simlock.

Vraagje nog wel: geen MP3 ringtones???!!! :X --> GEVALLETJE RTFM

NB: op dit moment wel problemen met het openen van de Market en Google Synchronisatie :?
Melding dat m'n w8woord niet ok is.
Keer op keer het juiste intikken helpt niet.
--> T9 "verbeterde" mijn wachtwoord steeds. :? :X

[ Voor 23% gewijzigd door rvnieuwh op 05-12-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor mp3-ringtones zijn wel programma'tjes voor te vinden op de Market. Kan natuurlijk geen kwaad om je eerst even in de mogelijkheden te verdiepen.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 04-12-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Heeft de UK Pulse eigenlijk ook een NL taal optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
RoD schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:30:
Voor mp3-ringtones zijn wel programma'tjes voor te vinden op de Market. Kan natuurlijk geen kwaad om je eerst even in de mogelijkheden te verdiepen.
Yep, sorry.
Gevalletje RTFM. 8)7 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
pelt schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:32:
Heeft de UK Pulse eigenlijk ook een NL taal optie?
Jazekers!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:11
MalleEppie71 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:12:
Gisteren bij een T-Mobile winkel de Pulse gehaald, icm een 1-jarig abbo. Hiervoor had ik een Nokia 6230, nogal een verschil dus. Mijn eerste ervaringen na een dagje spelen:
*knip*
Update na een paar weken: het blijft een erg leuke gadget, kan er uren mee bezig zijn. Qua functionaliteit als telefoon (bellen en sms'en) vind ik het nog wat minder geslaagd (vnl. ergonomie & batterijduur) maar dat is natuurlijk persoonlijk en geldt waarschijnlijk (voor mij) voor de meeste smartphones. De meeste applicaties zijn erg leuk (shazam, layar, etc) maar in de praktijk biedt dat voor mij weinig echt toegevoegde waarde.
Het grootste nadeel is echter dat ik niet via de carkit kan bellen (in de combi Audi/Pulse, ik las dat andere merken dat wel kunnen), wat ik toch in de praktijk erg vaak deed met mijn oude Nokia.

Ik denk dat ik toch maar eens ga kijken naar een 'old school' Nokia :-) , een E52 of zo. Mocht er iemand interesse hebben in de (zgan) Pulse dan svp een PM, anders binnenkort in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
MalleEppie71 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 09:20:
[...]

Update na een paar weken: het blijft een erg leuke gadget, kan er uren mee bezig zijn. Qua functionaliteit als telefoon (bellen en sms'en) vind ik het nog wat minder geslaagd (vnl. ergonomie & batterijduur) maar dat is natuurlijk persoonlijk en geldt waarschijnlijk (voor mij) voor de meeste smartphones. De meeste applicaties zijn erg leuk (shazam, layar, etc) maar in de praktijk biedt dat voor mij weinig echt toegevoegde waarde.
Het grootste nadeel is echter dat ik niet via de carkit kan bellen (in de combi Audi/Pulse, ik las dat andere merken dat wel kunnen), wat ik toch in de praktijk erg vaak deed met mijn oude Nokia.

Ik denk dat ik toch maar eens ga kijken naar een 'old school' Nokia :-) , een E52 of zo. Mocht er iemand interesse hebben in de (zgan) Pulse dan svp een PM, anders binnenkort in V&A
Je moet je PM even aanzetten. PM (of email) mij even je vraagprijs.

OT: Hier staan trouwens pics van de U8230 ROM. Is idd gewoon de standaard Android zoals ik hem ken van mijn G1.

Zit toch nog na te denken of (als ik eindelijk een Pulse heb) er een custom ROM op ga zetten. Vooral de verbeterde snelheid van de telefoon spreekt mij aan, alsmede dat je van de branding of bent. Aan de andere kant lijkt het me wel irritant dat er nog bugs inzitten en dat wanneer Android 2.0 unrolled wordt, je het allemaal handmatig moet updaten.

Wat is een 'wipe' trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
pelt schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:32:
[...]
Wat is een 'wipe' trouwens?
Totaal schoon vegen van het geheugen/flashcard. Dus formateren..
Meestal nodig als je een andere ROM op zet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Ik heb me nog niet erg ingelezen in dat forum waar die ROM wordt aangeboden, maar is het mogelijk om mijn contacten te backuppen, een wipe te doen, nieuwe ROM te installeren en mijn contacten terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
pimsaint schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:31:
Ik heb me nog niet erg ingelezen in dat forum waar die ROM wordt aangeboden, maar is het mogelijk om mijn contacten te backuppen, een wipe te doen, nieuwe ROM te installeren en mijn contacten terug te zetten?
Die staan volgens mij gewoon gesynced met je Google-account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Nee, dat is niet helemaal waar, alleen je contacten van het type google syncen. Exchange en toestel contacten syncen niet! Althans, niet op mijn hero met cupcake. Probeer wavesecure voor online backup.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dezelfde problemen en heb het opgestuurd via t-mobile naar de fabriek.
Binnen 8 dagen terug gehad en werkt nu veel soepeler en kan bijna niet wachten naar de updrade naar 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
Heb m'n Pulse sinds afgelopen vrijdagavond.

Maar merkte zaterdag al een probleem. ;( :X
Binnen een half uur tijd is ie, zonder dat ik er mee bezig was, tot 3 maal toe spontaan herstart.

Vandaag is het ook al 2 maal gebeurd.

Kan dat komen door een widget?!
Heb er nog niet zoveel geïnstalleerd.
Volgende al wel zeer snel: WiFi OnOff + Backgrounds.

Wat denken jullie? Terug voor een nieuwe?!

NB
Ga WiFi ff niet meer gebruiken. Die stond ook aan elke aan als het 'probleem' zich voordeed.

[ Voor 10% gewijzigd door rvnieuwh op 06-12-2009 17:35 . Reden: addendum ivm probleem onderzoek: Wifi uit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
begin me toch een beetje zorgen te maken over mijn pulse die ik over heb laten komen uit de uk. als die ook kapot gaat zoals bij nu al drie mensen uit dit topic heb ik dikke pech. die kerel van ebay wilde hem ook zsm van de hand doen. ben benieuwd als hij deze week arriveert. goedkoop is duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
@pelt
Zit ook te loeren naar ebay voor een mooie pulse aanbieding, maar ja de garantie is tot de postbode.
Andere kant als je goed exemplaar hebt, dan heb je een mooie (android) mobiel voor een zeer zacht prijsje.
Mag ik vragen wat jij ervoor betaald hebt? (nieuw of 2dehands)

@ iederen die de pulse al heeft
De geluidskwaliteit van de pulse, hoe is die zowel bellen als de audio (mp3) kwaliteit, lees hier nogal tegenstrijdige verhalen over in de verschillende reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
@Montigny 150 pond incl. verzenden. Kwam neer op 170 euro. Wel tweedehands, maar 1 week gebruikt volgens de verkoper. Had wel bijna 100 % positieve feedback en verkocht bijna alleen maar gsm's. Maar MalleEppie71 wil die van hem verkopen, staat ergens in dit topic. Maar laten we het proberen OT te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
@ iederen die de pulse al heeft
De geluidskwaliteit van de pulse, hoe is die zowel bellen als de audio (mp3) kwaliteit, lees hier nogal tegenstrijdige verhalen over in de verschillende reviews.
Ik vind de geluidskwaliteit prima.
Zowel gesprek (mijn kant + andere kant) als ook MP3.

[ Voor 0% gewijzigd door rvnieuwh op 06-12-2009 17:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Hier sinds een paar minuten hetzelfde probleem. Toetsenbord kapt er bij het eerste teken mee.
In elke modus, en bij alle onderdelen (sms, mail, contacten, market)

Nu even mijn contacten synchroniseren met google en daarna de kale rom er maar eens opgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Doet dat probleem zich idd alleen voor bij de originele rom van t-mobile? m.a.w. zou het een hardware of software probleem zijn? kan in dat laatste geval t-mobile niet een update uitrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Tot zover ik heb gezocht komt het alleen bij de web'n'walk (t-mobile) versie voor.
Ik ga nu de bovenbesproken ROM installeren, eens kijken hoe dat verloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-11-2024
Hier ook een zeer tevreden Pulse eigenaar.

Over kapotte toetsenborden. Er zijn inderdaad problemen met het Touchpal toetsenbord. "Oplossing" is hier te vinden. Het is alleen de vraag hoe lang hij dan blijft werken. Je kunt natuurlijk ook gewoon overschakelen naar het Android toetsenbord of één van de andere toetsenborden van de Market downloaden. Lijkt me geen reden om hem direct terug te sturen.

Over Simlock. Ik heb mijn Pulse in de eerste week nadat hij leverbaar was gekregen en deze was simlockvrij. Mijn oude KPN abo was nog niet afgelopen en de eerste weken heb ik dan ook gewoon mijn Pulse gebruikt icm KPN abo.

Over Ebuddy. Iemand deze al op de Pulse gekregen? Mijn Market weiger consequent deze app te vinden..

Wat mij betreft een ontzettend ondergewaardeerd toestel. Zonde dat T-Mobile het toestel niet met wat meer tromgeroffel in de markt heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Kijk, nét 5 minuten te laat met die oplossing. Ben nu bezig met het installeren van de "modaco rom".
Maar als dat inderdaad het probleem oplost, is het wellicht met een update van touchpal te voorkomen...

edit: Die ROM loopt lekker zeg! Ook heerlijk dat het toetsenbord feedback geeft bij het aanraken van toetsen. Dat was nét wat ik miste aan de t-mobile rom!

Is er iemand die weet hoe ik de Nederlandse taal kan downloaden voor touchpal?

[ Voor 37% gewijzigd door pimsaint op 06-12-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
de Huawei U8230 ROM schijnt goed en snel te werken, zie modaco

@pelt
nog even OffT, MalleEppie71 heeft z'n email uitstaan, jij hebt ook geinformeerd naar de
prijs van z'n pulse, reactie gekregen en zo ja hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
pimsaint schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:28:
Kijk, nét 5 minuten te laat met die oplossing. Ben nu bezig met het installeren van de "modaco rom".
Maar als dat inderdaad het probleem oplost, is het wellicht met een update van touchpal te voorkomen...

edit: Die ROM loopt lekker zeg! Ook heerlijk dat het toetsenbord feedback geeft bij het aanraken van toetsen. Dat was nét wat ik miste aan de t-mobile rom!
Wat ik vooral handig vind is de langere batterijduur. In plaats van net 1 dag batterij, houdt hij het nu bijna 2 dagen uit :D (met ongeveer hetzelfde gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Montigny schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:55:

@pelt
nog even OffT, MalleEppie71 heeft z'n email uitstaan, jij hebt ook geinformeerd naar de
zet even je dm aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][
Over Ebuddy. Iemand deze al op de Pulse gekregen? Mijn Market weiger consequent deze app te vinden..

Wat mij betreft een ontzettend ondergewaardeerd toestel. Zonde dat T-Mobile het toestel niet met wat meer tromgeroffel in de markt heeft gezet.
Kijk op deze sitehttp://www.androlib.com/android.application.com-ebuddy-android-jzAp.aspx

Gebruik je scanner app.

Ik had het ook al lang gemeld, dat deze telefoon erg ondergewaardeerd is.

Laat weten als het gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimsaint schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:25:
Hier sinds een paar minuten hetzelfde probleem. Toetsenbord kapt er bij het eerste teken mee.
In elke modus, en bij alle onderdelen (sms, mail, contacten, market)

Nu even mijn contacten synchroniseren met google en daarna de kale rom er maar eens opgooien.
ik zou je aanraden om die telefoon op te sturen naar T-mobile. Had ook last van en heb van de T-KC begrepen

dat het een sofware probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Nou ja hierboven is een oplossing gepost, bovendien ga ik er vanuit dat de MoDaCo rom hier geen last van heeft (ander Touchpal). Telefoon opsturen vind ik geen optie (duurt me te lang) bovendien heeft dat weinig zin bij software fouten natuurlijk.

Ik heb nu ongeveer een uur non-stop met deze ROM gespeeld en dit kan ik echt iedereen aanraden. Supersnel, en alles werkt eindelijk gewoon. Zo kon ik met de T-mobile rom geen GPS of camera gegevens gebruiken in apps als hyves, barcodescanner, speedometer, etc. Dat werkt nu wel gewoon!
Ook het zoeken van contacten gaat veeeeel fijner dmv de scrolltap aan de zijkant. Verder voelt het aan alsoft alles nét wat sneller gaat en hierboven wordt zelfs beweerd dat de batterij langer meegaat.

Ik ben alleen nog steeds opzoek naar de oplossing om de Nederlandse taal toe te voegen aan touchpal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
pimsaint schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:59:

Ik ben alleen nog steeds opzoek naar de oplossing om de Nederlandse taal toe te voegen aan touchpal.
Staat op het ToDo list zag ik op het Modaco forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
wanneer de volgende versie uitkomt, moet je hem dan weer helemaal opnieuw installeren?

Is het mogelijk om eventueel weer terug te gaan naar de originele rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:11
Montigny schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:55:

@pelt
De e-mail van MalleEppie71 staat uit, maar z'n DM zou ondertussen aan moeten staan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skiwii
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:39:
[...]

Kijk op deze sitehttp://www.androlib.com/android.application.com-ebuddy-android-jzAp.aspx

Gebruik je scanner app.

Ik had het ook al lang gemeld, dat deze telefoon erg ondergewaardeerd is.

Laat weten als het gelukt is
Thanks, had al een aantal QR-codes geprobeerd maar die leidden nooit ergens naar. Deze wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
Net de UK T-mobile Pulse in ontvangst genomen. En helaas de NL SIM werkt niet.. Hij is echt gelocked voor de UK SIM cards. Iets om mee rekening te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
fixma schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:45:
Net de UK T-mobile Pulse in ontvangst genomen. En helaas de NL SIM werkt niet.. Hij is echt gelocked voor de UK SIM cards. Iets om mee rekening te houden.
Kak, dat kost me weer 15 euro. Begin er steeds meer van te balen dat ik die van mij uit de UK heb laten komen.

Op het Madaco forum staat wel een kortingslink trouwens...

Werkt rooten ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Ben nu wel een probleempje tegengekomen met de MoDaCo rom. De bluetooth hand-free kit in de auto.
Bij in inkomend gesprek geeft de carkit netjes aan dat er een gesprek binnenkomt. Opnemen via de carkit gaat ook nog, maar vervolgens wordt het gesprek gewoon door de speaker van de telefoon gerouted. Beide apparaten opnieuw opgestart, en carkit opnieuw aangemeld... mocht helaas niet baten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
Nou, de mijne gaat vandaag ook terug. Heb um sinds afgelopen vrijdag.
De Pulse reset zichzelf, sinds ik um heb, minimaal 2 maal per dag. 8)7
Resets gebeuren zeer spontaan.
Tot nu toe alleen als ie gewoon op tafel ligt niks te doen.

Alle sync opties, WiFi en dergelijke had ik al, als test, uitgeschakeld (zie mijn vorige post ergens pagina 6).
Maar dat mag allemaal niet baten.
Gisteravond ging het al weer mis.
En toen ie net weer aan was ging ie binnen een minuut nogmaal in de rest. :X :?

En vanmorgen nogmaals.

Hopelijk hebben ze een ander, ik laat um iig NIET opsturen. Dan maar geld terug.
En dan ook maar hopen dat de vervanger OOK simlockvrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvnieuwh schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:54:

Alle sync opties, WiFi en dergelijke had ik al, als test, uitgeschakeld (zie mijn vorige post ergens pagina 6).

En vanmorgen nogmaals.

Hopelijk hebben ze een ander, ik laat um iig NIET opsturen. Dan maar geld terug.
Zelfde probleem had ik, Terug gestuurd en werkt nu veel beter. Het voeld allemaal vlotter lopen.

Ik zou zeggen terug sturen . ( software ""bug") probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
rvnieuwh schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:54:

En vanmorgen nogmaals.

Had je al een harde reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
kepler schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:22:
[...]
Had je al een harde reset geprobeerd?
Harde Reset?? :?

Hoe dan?
Deze manier:

Press the menu icon.
Press Settings.
Press SD card & phone storage.
Press Factory data reset.
Press Reset phone.
Press Erase everything.
Wait a moment while the phone restores the factory default settings.
Follow the instructions on the display to configure the phone and prepare it for use.

Yep, al gedaan.
Zaterdag's al gedaan nadat ie voor de eerste malen spontaan was gaan herstarten!!

[ Voor 9% gewijzigd door rvnieuwh op 08-12-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
rvnieuwh schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:42:
[...]

Harde Reset?? :?

Hoe dan?
Deze manier:

Press the menu icon.
Press Settings.
Press SD card & phone storage.
Press Factory data reset.
Press Reset phone.
Press Erase everything.
Wait a moment while the phone restores the factory default settings.
Follow the instructions on the display to configure the phone and prepare it for use.

Yep, al gedaan.
Zaterdag's al gedaan nadat ie voor de eerste malen spontaan was gaan herstarten!!
Misschien dat je dit kan proberen?

http://support.t-mobile.c...ome&cat=SOFTWAREDOWNLOADS

Zet volgens mij een hele nieuwe rom op je Pulse, maar het zou natuurlijk alleen de UK-rom kunnen zijn... Misschien een optie als je hem niet kan omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
kepler schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:09:
[...]

Zet volgens mij een hele nieuwe rom op je Pulse, maar het zou natuurlijk alleen de UK-rom kunnen zijn... Misschien een optie als je hem niet kan omruilen
Dat zou eventueel ook kunnen. Goeie tip. _/-\o_
Probleem zou kunnen zijn dat er in de ROM een simlock zit ingebakken natuurlijk.
En dan voor UK T-Mobile. En ik heb al begrepen dat in de UK gekochte Pulse's niet werken met NL T-Mobile kaartjes. Dus zou nog een probleem kunnen vormen.
Sterker nog, mijn Pulse was simlockvrij. En dat is helemaal beter aangezien ik dan de sim dan de zaak kan gebruiken.

T-Shop had iig geen Pulse meer liggen op voorraad. Ik word gebeld, waarschijnlijk a.s. donderdag, als ze binnenkomen.

Voel me iig ook gesterkt dat iemand anders "mijn" probleem ook al had. En dat zijn vervangende mobiel wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
rvnieuwh schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:59:
[...]

Dat zou eventueel ook kunnen. Goeie tip. _/-\o_
Probleem zou kunnen zijn dat er in de ROM een simlock zit ingebakken natuurlijk.
En dan voor UK T-Mobile. En ik heb al begrepen dat in de UK gekochte Pulse's niet werken met NL T-Mobile kaartjes. Dus zou nog een probleem kunnen vormen.
Sterker nog, mijn Pulse was simlockvrij. En dat is helemaal beter aangezien ik dan de sim dan de zaak kan gebruiken.

T-Shop had iig geen Pulse meer liggen op voorraad. Ik word gebeld, waarschijnlijk a.s. donderdag, als ze binnenkomen.

Voel me iig ook gesterkt dat iemand anders "mijn" probleem ook al had. En dat zijn vervangende mobiel wel goed werkt.
Zit een Sim-lock dan ingebakken in een Rom? Ik weet niet precies hoe dat werkt namelijk. Als je er een custom Rom hebt, dan blijft de Simlock toch ook behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
pelt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:50:
[...]

Zit een Sim-lock dan ingebakken in een Rom? Ik weet niet precies hoe dat werkt namelijk. Als je er een custom Rom hebt, dan blijft de Simlock toch ook behouden?
:? Euh, ja, euh, geen idee. ROM is natuurlijk "alleen lezen"!!
Het is ook maar een vraag/opmerking. Moet zeggen dat ik niet weet HOE een simlock op een mobiel wordt gezet. :P

[ Voor 5% gewijzigd door rvnieuwh op 08-12-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
ROM heeft niets te doen met de SIM lock.
dus je kan een nieuwe ROM erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
fixma schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:45:
Doet hij het voor de rest wel gewoon. Of zitten er bepaalde dingen op die niet op het NL toestel zitten of vice versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
pelt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 21:26:
[...]

Doet hij het voor de rest wel gewoon. Of zitten er bepaalde dingen op die niet op het NL toestel zitten of vice versa?
Zover ik het weet heeft de vaste land versie (iedergeval Duitsland en Nederland) een extra wit achterkantje erbij. Er waren geruchten dat vaste land versie geen hoesje zou hebben? Maar dat lijkt mij sterk..

Software gezien zou ik het zo niet weten.. Uiteraard gaat de browser altijd naar de T-mobile UK site etc. En sommige dingen staan op UK.
Maar dat is allemaal niet zo spannend. Echte Tweakes gooien toch meteen een ander ROM erop. En uiteraard kan dat (een vraag van iemand anders). Verder werkt alles prima. ok op die stomme barcode-cam probleem na.

Verwijderd

Ik denk dat deze vraag al eerder is gesteld, maar hoe haal je de eerder gezochte app. uit de geschiedenis van market? :?

Ik kan nergens vinden waar.

• pelt
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:30:
Ik denk dat deze vraag al eerder is gesteld, maar hoe haal je de eerder gezochte app. uit de geschiedenis van market? :?

Ik kan nergens vinden waar.
Heb je op porno gezocht :)? Je kan de cache van de Market clearen ergens bij de 'algemene' instellingen van de market. Bij apps verwijderen en zo, zit dat.

Verwijderd

[quote]pelt schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:38:
[...]

Heb je op porno gezocht :)?

Daarvoor is dat scherm veels te klein :+ :+

ik zal het proberen .

Verwijderd

pelt schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:38:
[...]

Je kan de cache van de Market clearen ergens bij de 'algemene' instellingen van de market. Bij apps verwijderen en zo, zit dat.
Waar precies moet ik kijken? Want zie wel verschillende instellingen, maar kan het nergens vinden.

Ook nog een vraagje? Toepassingsinstellingen -ontwikkeling en dan Neplocaties toestaan. wat bedoelen ze daarmee? Zie de functie van niet in 8)7

• rvnieuwh

Nou, vandaag een nieuwe Pulse opgehaald. T-Shop belde netjes op.
Ook deze is simlockvrij. Had er naar gevraagd en de medewerkster meldde dat ze tegenwoordig (althans de meeste) gewoon simlockvrij worden geleverd.

Één ding viel me al wel op. Op m'n vorige Pulse kon ik de laatste 3-4 regels van de Google disclaimer NIET lezen. Op m'n huidige ging dat wel.

Verder had ik gister de ROM opnieuw geladen die bij T-Mobile in de UK kan downloaden.
Dat was een 'spannende' actie 8)
Helemaal toen ie niet uit z'n eigen na afloop ging herstarten.
Batterij eruit gehaald. Opstarten. Daar had ie in het begin dus best was moeite mee.
Sindsdien was ie ook een stuk, imho, een stuk trager in gebruik en opstarten.
En het verhielp ook het spontane herstart probleem niet trouwens.

En nu maar afw88 hoe m'n nieuwe Pulse zich houdt.
Ga iig vandaag en morgen er geen extra apps op installeren op dat iig uit te sluiten. ;)

EDIT: Google Maps weet nu waar ik ben. De vorige dacht dat ik ergens in het zuiden van India zat 8)7
Heb nu al iig meer vertrouwen in dit toestel. :P :*)

[ Voor 7% gewijzigd door rvnieuwh op 10-12-2009 14:42 ]

• pelt
Heb hem ook net binnen uit de UK (met Sim-lock aargghh!). Twee dingen die mij opvallen:

* De menu en de home knop zijn wel erg plastic. Ik kan er onderdoor kijken en zie het licht van het scherm dan.

* Heb trillen bij toets aangezet, maar doet dat toch niet als ik aan het typen ben. Komt dat omdat TouchPal aanstaat?

Edit: TouchPal kan niet eens echt uitgezet worden volgens mij.

Snap trouwens sowieso niet echt hoe je nou optimaal gebruik kan maken van dat TouchPal. Ik typ de woorden sowieso gewoon helemaal. Tikken jullie het halve woord en selecteren jullie het dan uit de voorbeeldlijst? Bij mij gaat dat langzamer namelijk, dan gewoon het hele woord uittikken.

Edit2: Laat maar. Google is my friend.
Long press in the text entry window will get you the option to change to the android keyboard. And yes, it's far better with less lag and also the vibrate option if you activate it in the settings menu.
Edit3: Omdat ik dus een UK pulse heb, moet ik een andere oplader kopen. Iemand een goedkope suggestie?

[ Voor 26% gewijzigd door pelt op 10-12-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
pelt schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:27:
Heb hem ook net binnen uit de UK (met Sim-lock aargghh!).

Edit3: Omdat ik dus een UK pulse heb, moet ik een andere oplader kopen. Iemand een goedkope suggestie?
Aha meer gebruikers met een UK versie;-) Sim-lock is niet echt een probleem.
De lader is een USB lader. En zowat elke winkel hebben die dingen.. Ik heb er meerdere liggen van andere apperaten. Denk zelfs dat Action of Wibra enz. wel ene paar hebben liggen (meestal voor de Apple etc) Dus voor een 5 euro heb je vast wel eentje..
Ook kan je PC enz gebruiken om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
fixma schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:06:
[...]

Aha meer gebruikers met een UK versie;-) Sim-lock is niet echt een probleem.
De lader is een USB lader. En zowat elke winkel hebben die dingen.. Ik heb er meerdere liggen van andere apperaten. Denk zelfs dat Action of Wibra enz. wel ene paar hebben liggen (meestal voor de Apple etc) Dus voor een 5 euro heb je vast wel eentje..
Ook kan je PC enz gebruiken om op te laden.
Simlock geen probleem idd, maar kostte wel 20 dollar.

Wilde idd even naar de Action oid gaan.

Elke andere micro usb lader moet het toch ook doen zoals deze van Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fixma
Ik zou persoonlijk gaan voor een standaard USB lader waar the USB kabel in steekt (je heb een losse USB kabel met het toestel). Dan kan je hem ook nog voor andere dingen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Klopt het dat de Pulse niet beschikt over een LEDje dat gaat knipperen als er een email/sms bericht is ontvangen?

En wat is het rood omcirkelde dingetje naast de speaker?
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/qnobqp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:39
pelt schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:53:
Klopt het dat de Pulse niet beschikt over een LEDje dat gaat knipperen als er een email/sms bericht is ontvangen?

En wat is het rood omcirkelde dingetje naast de speaker?
[afbeelding]
De tweede foto/video camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
bas r schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:03:
[...]

De tweede foto/video camera.
LOL. Wist niet dat hij twee camera's had.

Twee camera's en geen LEDje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Geen LED inderdaad, 1 van de weinige nadelen aan de Pulse :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Dat is ook een puntje van irritatie. Geen statusledje, en ook het display ligt niet op bij het ontvangen van een SMSje. Bij mijn oude toestel (6500 classic) lichtte eerst het display op, wat je dus goed ziet als de telefoon op tafel ligt (mijn toestel staat idd meestal op stil) en er verscheen vervolgens permanent een envelop op het beeldscherm tot het smsje gelezen was. Om de batterij te sparen was dit wel zonder backligt, maar alsnog goed te zien als je een blik op het display wierp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
pimsaint schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:26:
Dat is ook een puntje van irritatie. Geen statusledje, en ook het display ligt niet op bij het ontvangen van een SMSje. Bij mijn oude toestel (6500 classic) lichtte eerst het display op, wat je dus goed ziet als de telefoon op tafel ligt (mijn toestel staat idd meestal op stil) en er verscheen vervolgens permanent een envelop op het beeldscherm tot het smsje gelezen was. Om de batterij te sparen was dit wel zonder backligt, maar alsnog goed te zien als je een blik op het display wierp.
Dat is volgens mij wel te ondervangen met de app "SMS Popup".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:19:
[...]

Zelfde probleem had ik, Terug gestuurd en werkt nu veel beter. Het voeld allemaal vlotter lopen.

Ik zou zeggen terug sturen . ( software ""bug") probleem
Nou, ik kan met enige stelligheid melden dat het crashen van mijn Pulse iig door een App komt.
En wel 'Backgrounds'!!
Donderdagavond toch WEER geïnstalleerd, en kon er bijna op wachten dat het weer fout ging. :X
Weer terug naar fabriekinstellingen dus en dat stukje software NIET meer geïnstalleerd.
Sindsdien heb ik geen problemen meer. _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kan met enige stelligheid melden dat het crashen van mijn Pulse iig door een App komt.
En wel 'Backgrounds'!!
Donderdagavond toch WEER geïnstalleerd, en kon er bijna op wachten dat het weer fout ging. :X
Weer terug naar fabriekinstellingen dus en dat stukje software NIET meer geïnstalleerd.
Sindsdien heb ik geen problemen meer. _/-\o_ 8)
[/quote]

Misschien i.p.v "backgrounds" kan je "Zedge" installeren. Die werkt ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik heb sinds gisteren geen 3G meer op mn Tmobile Pulse?? Ik heb wel die custom-ROM, zou het daaraan kunnen liggen? Of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kepler schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:24:
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik heb sinds gisteren geen 3G meer op mn Tmobile Pulse?? Ik heb wel die custom-ROM, zou het daaraan kunnen liggen? Of hebben meer mensen hier last van?
Geen last hier, zou misschien zoals je stelt aan je ROM liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:59:
[...]

Geen last hier, zou misschien zoals je stelt aan je ROM liggen.
Yup, met de standaard-rom werkt het wel gewoon... Probleem is wel dat ik nu een aantal applicaties niet kan downloaden -O-

en het is echt zo traag...

[ Voor 4% gewijzigd door kepler op 14-12-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

kepler schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:35:
[...]
Yup, met de standaard-rom werkt het wel gewoon... Probleem is wel dat ik nu een aantal applicaties niet kan downloaden -O-

en het is echt zo traag...
Je hebt wel de APN instellingen ingevuld dan?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:36:
[...]

Je hebt wel de APN instellingen ingevuld dan?
de watte? :D

Vreemde was dat het eerst wel werkte, en opeens niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

kepler schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:04:
[...]

de watte? :D

Vreemde was dat het eerst wel werkte, en opeens niet meer...
Settings,Wireless Controls,Mobile Networks, Access Point Names (APN dus), New APN (Menu button) en dan de T-Mobile APN gegevens invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:14:
[...]

Settings,Wireless Controls,Mobile Networks, Access Point Names (APN dus), New APN (Menu button) en dan de T-Mobile APN gegevens invullen
Cool, bedankt. Ik had het via google ook al gevonden, ik ga het eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze vraag had ik eerder gesteld:
"Toepassingsinstellingen -ontwikkeling en dan Neplocaties toestaan. wat bedoelen ze daarmee? "Zie de functie van niet in 8)7

Nog een vraagje? Is het iemadn gelukt om een app. te vinden, waarbij de telefoon aangaat, als de battery volgeladen is?

Zou het op prijstellen, want moet elke keer kijken als hij al volgeladen is

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:32:
Nog een vraagje? Is het iemadn gelukt om een app. te vinden, waarbij de telefoon aangaat, als de battery volgeladen is?

Zou het op prijstellen, want moet elke keer kijken als hij al volgeladen is
Ik snap hem niet helemaal, je laadt de telefoon op als hij uit staat en dan wil je een applicatie die hem aanzet als hij is volgeladen? (Beetje kip-ei dit volgens mij?!?!) Of ben je op zoek naar een applicatie die een geluidje maakt ofzo als de telefoon vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:51:
[...]

Ik snap hem niet helemaal, je laadt de telefoon op als hij uit staat en dan wil je een applicatie die hem aanzet als hij is volgeladen? (Beetje kip-ei dit volgens mij?!?!) Of ben je op zoek naar een applicatie die een geluidje maakt ofzo als de telefoon vol is?
Nu je het zegd: leest gek 8)7

Of ben je op zoek naar een applicatie die een geluidje maakt ofzo als de telefoon vol is?

Dat bedoel ik ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Nieuwe ROM te vinden op de UK Tmobile site:
This update helps improve the stability of the Pulse and the quality of audio. Before you apply this update, you need to have:

- A backup of your data - the update will wipe your phone. Data you sync with Gmail can be re-sync'd after the update, but other data e.g. SMS, media etc... should be backed up.

- A fully charged battery

- A Micro SD memory card with more than 256mb of free space you can copy the update to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:00:
[...]

Nu je het zegd: leest gek 8)7

Of ben je op zoek naar een applicatie die een geluidje maakt ofzo als de telefoon vol is?

Dat bedoel ik ? 8)
Er zijn genoeg Battery Status apps op de Market te vinden, er zal er vast wel een zijn die een- geluidje-of-trillen-wanneer-vol feature heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
Misschien i.p.v "backgrounds" kan je "Zedge" installeren. Die werkt ook prima
Ok. _/-\o_ Ga ik proberen.
Had al wel Zedge geïnstalleerd en gebruikte het tot nu toe alleen nog voor de ringtones.
Ik ga wel ff een achtergrondje uitzoeken. :o
Ben benieuwd. Hopelijk doet Zedge het wel goed. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
En Kepler?!
Heb je um al geïnstalleerd/geprobeerd?
:9~
Iemand anders al enige ervaring met deze upgrade?!

[ Voor 0% gewijzigd door rvnieuwh op 14-12-2009 16:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
rvnieuwh schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:05:
[...]

En Kepler?!
Heb je um al geïnstalleerd/geprobeerd?
:9~
Iemand anders al enige ervaring mat deze upgrade?!
Ik heb een beetje problemen :')

Na een restore van een backup blijft tie hangen op het Android-bootscherm -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
kepler schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:25:
[...]

Ik heb een beetje problemen :')

Na een restore van een backup blijft tie hangen op het Android-bootscherm -O-
Allememaggies. :? :X
Da's wel minder zeg.
Maar de upgrade ging in principe wel goed?!

Wat voor een backup probeer/wil je dan te restoren trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
rvnieuwh schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:09:
[...]

Allememaggies. :? :X
Da's wel minder zeg.
Maar de upgrade ging in principe wel goed?!

Wat voor een backup probeer/wil je dan te restoren trouwens?
Ik had een backup gemaakt van de U8230ROM, en toen ik die wilde restoren bleef hij hangen in het opstart-scherm... Geen idee waarom...

Zou ik hiermee terug kunnen gaan naar de Tmobile shop? Ik neem aan van niet, omdat ik hem geflashed heb?

Op Modaco heb ik trouwens een topic geopend, hopelijk kunnen ze me daar helpen... http://android.modaco.com...s-in-android-boot-screen/
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste