Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 202 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.132 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:36:
Weekendje bezig geweest met emblems farmen, met nu 38/16 op de teller, nog maar 20/14 te gaan :( Die stat-verschillen tussen ToC (HC) ilvl200 gear en die 58 conquest tokens is flink zeg, bergen extra dodge/block/defense zonder maar iets verlies van stamina. Als bonus bergen str, agro houden heb ik soms enorme moeite mee (leuk zeg, die triggerhappy warlocks).
En dat vind je raar? ilvl verschil is ook 26 dus een hoop extra puntjes te verdelen her en der :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Goede morgen allemaal,

Mijn rogue is alweer bijna level 80, ik moet nog ongeveer 500k xp, dan ben ik er! Ik doe allemaal quests in icecrown die ik nog nooit op mijn 3 andere 80ers heb gedaan, en dat is nog best leuk ook!

Deed gister tussen de 2,2 en 2.4k dps op single target bosses in Co Snormal en Hol normal. Niet slecht vond ik zelf, ben benieuwd wat ik doe als ik mijn Season3 zwaardjes en 5 van mijn level 70 epix vervang voor 80 epix, moet goed komen…

Raidmanagement heeft beslist dat we voorlopig beasts even laten voor wat het is. De meeste mensen zijn er blij mee, maar ik vind het echt jammer. Het enige dat ons nog in de weg staat is mensen die de charge niet kunnen ontwijken :S En hoe moeilijk is dat nou eigenlijk? Als we firefighter en freya hardmode onder controle hebben gaan we weer een kijkje nemen. Alagon staat ook nog steeds op de wanted list.

Met de volgende expansion ga ik denk ik mains switchen naar rogue. Vooral omdat de raid dan minder afhankelijk van me is, en ik toch steeds minder hardcore raid. En omdat ik op mijn priest als alt overal wel mee kom. Voor healers is het vooral skills > gear, en ik heb een goede naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Heb mij gisterenavond met 1 van de guilds waarin mijn mage zit verpoosd in totc10.
De guild was daar tweemaal geweest, en gestrand op Lord Jaraxxus. Ik had dit eenmaal in een pug gedaan, die ook tot Jaraxxus kwam en niet verder.

Gisteren ging hij wel neer ;) en vervolgens die Champions ontmoet. Aangezien ik niet pvp was dat nogal eh... een dodelijke ontmoeting hehe. Afijn, na 2 wipes gingen ze alsnog neer, nadat ik voorgesteld had om eerst die ^*(^(&*^(&*^( priest om te leggen ipv die shaman.
Die Twins waren leuk om te doen, maar wel makkelijk. En toen zakten we door de grond om Anub te doen.
Die ging ook neer op 1e try.
Wel lachen, en ik heb genoten van deze content. Alleen balen dat je na Anub naar Dalaran moet, en niet opnieuw naar de surface kan. (Want ik kon nieuwe schouders halen met m'n triumph emblems. Eindelijk die blauwe/laatste ilvl 200 zut eruit.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:07

LazySod

Scumbag with a mission

Leuk weekend... Vrijdag middag begonnen aan ToC-hc in de hoop dat ik eindelijk een keer een upgrade zou vinden voor mijn Nesingwary 4000. En jawel, de True-aim Long Rifle dropte en een korte need-roll later had ik het ding. Heartseeker scope erop, en schieten maar.

Zaterdag eerst wat instances gedaan, daarna Wintergrasp in. Het zoeken naar instance groups ging wat langzamer alsdat leuk was, en dus ga je uit verveling maar wat PvP-en, niet waar? Wintergrasp gewonnen, en meteen begon een group voor VoA25 te vormen. Nu had ik tot dat moment dus nog geen enkele raid dungeon gespeeld - mijn enige raid ervaring was een succesvol rondje langs de alliance steden tijdens een nachtelijke For The Horde. VoA25 bleek echter geen probleem - de groep was goed en alles ging vlot neer.

Inmiddels sloeg de klok 02:00 en stond ik weer in Dalaran. In trade chat kwam de roep om DPS-ers voor Ony10. Ik denk, dat gaan we doen. Leuke raid groep, werkte vlotjes samen. En wat gebeurt? Onyxia gaat neer en dropt een gun, een Snub-Nose Blastershot Launcher. En aangezien ik de enige hunter in de groep was was een need roll van 23 genoeg. Heel leuk weekend dus, een aardige DPS upgrade.

Wat minder leuk was was The Oculus-HC als daily. De trend om naar achievements te vragen bij raids heeft nu geleid tot het vragen naar achievements bij HC-instances. Resultaat - geen groep meer bijelkaar te krijgen :( ... Nu is Oculus dus de enige dungeon die ik mis voor de twee Northrend dungeon achievements (normal & heroic) ... Moet ik me dan echt gaan verlagen tot het installeren van de plugin die achievements faked? *rolt met ogen*

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

redfoxert schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:40:
En dat vind je raar? ilvl verschil is ook 26 dus een hoop extra puntjes te verdelen her en der :)
Raar niet zo, ben best tevreden over huidige gear en hoe ik overleef in HC's. Onder het motto 'it will only get better', kan ik niet wachten op de overige 20 emblems (en nog eens 58 :P).

Mijn build wel iets aangepast, nu seal of command erbij genomen, stuk makkelijker agro houden :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo, van het weekend is EINDELIJK mijn gun gedropt, Tevens had ik nog de shoulders uit Totc hc.. en een ilvl 226 dps ring kunnen fixen + Cloak :) Daarnaast nog mijn Tier 8.5 head kunnen kopen en ge-enchant.. ja was mooi :p

Had 4750 dps op Onyx 25. :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
BlaSfem0n schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:28:
[...]

Gisteren eerste keer twins 10hc en 1-shot :P

uiteindelijk met 43-44 tries aangekomen bij anub, maar die ging niet neer (wel bijna elke keer op 30-40% gekregen)

nog 38 tries over en we gaan em nog proberen neer te krijgen voor de reset :)
hc 10 man is ook niet zo moeilijk :) de 25 man een stuk meer (tenminste daar lijkt het op aangezien wij van de 100 tries ofzo ze pas 2x neer hebben)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ SinergyX: Seal of Command is geen goede tankseal, je moet Seal of Vengeance (alliance) hebben voor tanking, werkt verreweg het best! De laatste keer dat ik checkte was Seal of Command zelfs niet meer de seal voor retri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 19:47
hulkie schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:03:
@ SinergyX: Seal of Command is geen goede tankseal, je moet Seal of Vengeance (alliance) hebben voor tanking, werkt verreweg het best! De laatste keer dat ik checkte was Seal of Command zelfs niet meer de seal voor retri.
Tis een AOE seal, als je hem gebruikt bij Aoe-pulls kun je nog redelijk komen met Aoe spells van bijv warlocks etc.

Wel voor retri alleen inderdaad, voor tanken zou ik Seal of Vengeance (Alliance) of Seal of Corruption (Horde) gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door CyberSpeedy op 02-11-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:30
Ben altijd Alliance geweest, en heb daar ook 1 lvl 80 char (Human Paladin) staan.

Maar ik wil nu eens helemaal opnieuw beginnen, dus ben én naar de Horde gegaan én ik ben met een class gaan spelen waar ik eerst niet aan wilde beginnen.

De Rogue. Hij lijkt mij nu wel opzich wel tof, alleen moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Van het weekend even ingevallen als tank voor een reg Toc group (ik doe normaal alleen heroic), maar dat was zelfs nog zwaar ook (met meerdere wipes). Er zaten wel twee lvl 79, maar als een hunter en mage (beide 79) niet meer dan 500dps doen is het toch wel triest.

Had op mijn rogue daarna een OK run, waar ik 1k dps deed, als onervaren rogue noob (gewoon questing green/blues met enchants). Of is de stat-dropoff zo zwaar naar level 80 toe dat gear dat niet voldoende verhelpt (de 78+ blues enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
redfoxert schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:33:
[...]
40k is meer dan zat. De healers zitten dan gewoon te slapen bij Meteor Fist. Wanneer hij dat gebruikt moeten de healers zich ook concentreren op de offtank aangezien de damage die hij dan doet word gesplitst op de 2 tanks. Niet jouw fout dus maar de healers!
Het is tegenwoordig een beetje aan de lage kant, maar het is meer dan genoeg voor voa 10 man. Probleem ligt dan ook bij de healers. Je weet gewoon dat de tanks regelmatig grote klappen krijgen, dan moet je gereed zijn om ze te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Bovendien geeft die Seal of Vengeance je nog 10 expertise erbij....!

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeind eindelijk mijn mining op 300 gekregen en vervolgens Outlands in gegaan. Zo'n beetje meteen al mijn blauwe equipment kunnen vervangen met groene equipment die een ilevel hebben van ~90 ipv ~50 die ik voorheen had. Eerst veel geld gefarmed zodat ik m'n flying mount kon kopen, het rare eraan was dat ik een ingame mail had gekregen van de flying mount NPC die dan zegt dat ik 600g nodig heb om de skill te leren. Blijkt het uiteindelijk maar een kleine 225g te kosten om die riding skill te krijgen. Ik kwam daar wat aan de late kant achter, had me veel tijd gescheelt in hellfire peninsula.

Met blacksmithing gaat het wat minder goed, vooral de mithril en thorium fase zijn zwaar omdat je er wel heel veel van nodig hebt. Mithril ben ik nu net voorbij, alleen voor thorium kom ik nog een kleine 270 te kort. Ik denk dat ik het beste mijn mining op peil kan blijven houden en rustig door te questen naar Northlands toe, dan krijg ik hopelijk weer een flinke boost in ilevel en kan ik makkelijk door alle hoge gebieden in Kalimdor of Eastern Kingdoms heen zonder veel aggro te krijgen tijdens het mining van thorium veins. Het zal hopelijk wat sneller gaan wanneer ik ook blacksmithing op 300 heb zitten want in outlands heb ik tenminste een flying mount :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:46:

Raidmanagement heeft beslist dat we voorlopig beasts even laten voor wat het is. De meeste mensen zijn er blij mee, maar ik vind het echt jammer. Het enige dat ons nog in de weg staat is mensen die de charge niet kunnen ontwijken :S En hoe moeilijk is dat nou eigenlijk? Als we firefighter en freya hardmode onder controle hebben gaan we weer een kijkje nemen. Alagon staat ook nog steeds op de wanted list.
Op Heroic neem ik aan ? Wel jammer, no wipage no progress.
Onze guild heeft ook 3 weken lopen wipen op de Northrend Beasts maar op een gegeven moment lukt het gewoon. En als de Beasts neer zijn dan is Jaraxxus en de Faction Champions een eitje.
Alleen de Twins zonder de deur strategie is een ander verhaal. En Anub moet dan nog erger zijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:13
Tao schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:19:
[...]

Bovendien geeft die Seal of Vengeance je nog 10 expertise erbij....!
Alleen als je de bijbehorende Glyph hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Single boss wint SoV (SoCorr horde) met tanken, met multi-tanken duurt het vrij lang tot alle mobs ook de 5 stacks hebben (en de 33% holy dmg krijgen) en blijft single target, waar SoC direct 36% weapon dmg doet op je target en 2 mobs, samen met shield of righteousnes (4 targets glyped), kan je snel veel threat opbouwen (zeker als je ook nog reckoning proc'ed).

Voor retri begreep ik dat wisselen de way to go was, eerst SoV opbouwen tot 5 stacks, wisselen naar SoR of SoC, tot de timer bijna op is en even snel een melee hit met SoV voor de refresh. (je hebt dan 33+36% extra dmg - waar ik begreep dat SoR zelfs nog hoger dan die 36% kon als je bergen AP/SP hebt).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:56:
King Ymrion of zoiets dropt ook nog aan aardig tank zwaardje van UP geloof ik
Da's het Red Sword of Courage, andere interessant wapens om je tankcarriere mee te beginnen zijn Crescent of Brooding Fury en Blade of the Empty Void.
RichardvdD schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:17:
Peacekeeper blade uit ToC HC is een goed tankwapen, maar dan moet je wel al flink in de def rating zitten.
Moet geen probleem zijn als je nog wat meer epics scoort, en vergeet niet dat er ook nog een gele socket in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
stefanass schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:31:
[...]

Klopt, maar past mooi in het rijtje toch? :)
Single boss wint SoV (SoCorr horde) met tanken, met multi-tanken duurt het vrij lang tot alle mobs ook de 5 stacks hebben (en de 33% holy dmg krijgen) en blijft single target, waar SoC direct 36% weapon dmg doet op je target en 2 mobs, samen met shield of righteousnes (4 targets glyped), kan je snel veel threat opbouwen.

Voor retri begreep ik dat wisselen de way to go was, eerst SoV opbouwen tot 5 stacks, wisselen naar SoR of SoC, tot de timer bijna op is en even snel een melee hit met SoV voor de refresh. (je hebt dan 33+36% extra dmg - waar ik begreep dat SoR zelfs nog hoger dan die 36% kon als je bergen AP/SP hebt).
Serieus? dit is nieuw voor me, begrijp wel dat dit goed zal zijn voor de damage, maar mana schiet er ook doorheen zo.. ik doe nu 7K (op 25mans) damage singletarget op verschillende fights (ja op hodir etc. meer natuurlijk) maar doe dat gewoon heel simpel met vengeance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Zertaxka schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:26:
[...]

Op Heroic neem ik aan ? Wel jammer, no wipage no progress.
Onze guild heeft ook 3 weken lopen wipen op de Northrend Beasts maar op een gegeven moment lukt het gewoon. En als de Beasts neer zijn dan is Jaraxxus en de Faction Champions een eitje.
Alleen de Twins zonder de deur strategie is een ander verhaal. En Anub moet dan nog erger zijn.
Ja, t gaat om heroic 25… We zijn er ook gewoon bijna, daarom is het zo zonde dat we er even mee stoppen. De teller staat op 172 wipes totaal, dus we hebben onze fair share wel gehad ;-)

Ik vermoed dat we er over twee weken wel weer aan toe zijn. Voor het moraal is het beter om af en toe de focus te veranderen, dus op zich snap ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

stefanass schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:31:
[...]
Ehh. ja! :)
Die is overigens een van de meest aanbevolen glyphs voor tanken; te zamen met HotR (1 extra mob wordt gehit).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een leuke tankadin glyph is Glyph of Divine Plea, hallo 3% damage reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
Tao schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:38:
[...]

Ehh. ja! :)
Die is overigens een van de meest aanbevolen glyphs voor tanken; te zamen met HotR (1 extra mob wordt gehit).
Die heb ik dan weer niet..

Ik gebruik de Glyph of Seal of Vengeance, Glyph of Judgement (net dat wat beetje meer threat) en Glyph of Divine plea (3% damage reduction <3)

Nu is die Judgement natuurlijk goed te veranderen naar iets anders, aangezien de judgement zelf niet een bijzondere threat boost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:43

Auredium

Informaticus Chaoticus

Aurediums dagboek

Zondag 01 November 2009 - Het was een mooie dag voor November en ik besloot om Stormwind te bezoeken. Na een lange tijd niets te hebben gedaan buiten wat rondrennen in ICecrown om de Lich king te stoppen met zijn invasie was een bezoek aan Stormwind een verademing. De mensenmassa, de wind en de geur van vers gebakken brood vroeg in de ochtend. Na mijn eerbiedwaardige plicht te hebben gedaan door stil te staan bij de doden besloot ik dat het tijd was mijn plicht te vervullen aan de levenden.

Een goede greep in de oude magie en een zachte mompeling later bevond ik mij in Dalaran. De stad die ik als oude magier als mijn echte thuis zie. Na een directe vlucht te hebben gemaakt stond ik wederom in Icecrown. Deze keer niet direct voor de Lich King, maar voor mijzelf te bewijzen voor de Argent Dawn. Ik moest nog 1 recommendation voordat ik de kampioen van Stormwind mocht uitdagen. Ik besloot dat het tijd was om te dualleren met drie andere medestrevers. Dus ik pakte mijn lans, zadelde een trouw ros op van de Argent Dawn. In drie korte maar hevige gevechten versloeg ik een medestander uit Stormwind, Exodar en Ironforge.

Daarna kwam de kampioen van Stormwind aan de beurt. Mijn zijn goud zilveren harnass leek hij een formidabele tegenstander. Maar met veel doorzettingsvermogen wist ik hem op zijn knieeen te brengen, victory. Nu ben ik niet langer meer Auredium, maar Auredium of Stormwind!

:)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ben gisteren eindelijk zo verstandig geweest mijn chestitem te vervangen met een van itemlevel 232 (welke tier is dit eigenlijk?!).
Had hiervoor de warlock chest uit ToC HC.
Nu heb ik een vraagje over mijn gems. Ik lees her en der dat voor een Resto Shaman haste DE stat is om te stacken.
Nu ben ik een casual Resto/Elemental dus mijn gear is een mengeling van Elemental en Resto, al heb ik wel een paar items die ik middels de equipper kan switchen.
Hier zitten overigens geen items tussen die ik zou kunnen gemmen.
Mijn probleem is een beetje dat ik niet in kan schatten wat de impact is op mijn mix van Elemental en Resto gear.
Ik neig sterk naar Resto als mijn mainspec. Mis ik teveel MP5 op mijn DPS-gear om in mijn resto gear sec voor haste te gemmen?
Wilde overigens gisteren nog een blauwe MP5/Haste gem kopen maar die stond niet op AH. :)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren niet genoeg man voor een Toc25 normal run met mains en alts. BEsloten om met 10 man een Ulduar 10 hardmode run te doen. Na een uurtje of 3 hadden we neergekregen:

- Flame Leviathan +4
- Ignis speedkill
- Razorscale (Iron Dwarf, Medium Rare)
- Kolegarn (disarmed)
- Iron Council (I choose you steelbreaker)
- Auriaya (Crazy cat lady)
- Hodir hardmode
- Thorim Hardmode

Vanavond mogelijk een toc25 run op 't programma, anders gaan we ulduar verder in en gaan we Freya +3, Mimiron, Vezax en Yogg hardmode doen :)

Kan ik eindelijk m'n ulduar draakje ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CyberSpeedy schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:36:
Serieus? dit is nieuw voor me, begrijp wel dat dit goed zal zijn voor de damage, maar mana schiet er ook doorheen zo.. ik doe nu 7K (op 25mans) damage singletarget op verschillende fights (ja op hodir etc. meer natuurlijk) maar doe dat gewoon heel simpel met vengeance
Zover ik weet/heb getest wel, zie ook de tooltip:
Once stacked to 5 times, each of the Paladin's attacks also deals 33% weapon damage as additional Holy damage.
SoV zorgt enkel voor die 'debuff', de 'debuff' zelf zorgt voor die 33% dmg en DoT. Op het moment dat je 5 haalt, over naar SoR/SoComm (irritant dat Corruption en Command beide met een C zijn :P).

Het is wel flinke timing issue, zeker met een trage 2h moet je rekening houden met 3-4sec voor einde van SoV timer weer terug te switchen van SoR/Comm naar SoV om die 5-stack te refreshen. Ik heb dit tijdje getest op ToC HC spawned mob van die dame (lange dps fight), waar ik als tank bijna 2k DPS haalde. Voordeel van 1h is de enorm snelle a.speed dus zit je wat ruimer met wisselen. (JoW en glyped divine plae zorgt voor mijn mana).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07

NoTimeRemains

I know

zo gister voor het eerst naar Algalon 10m. een groep mensen uit de guild was er al geweest en hadden hem ook down gekregen. gisteren helaas niet.
ik had wat goede guides gelezen, filmpjes gekeken maar toch is het beter om zo'n gevecht eens fatsoenlijk te doen. door een paar fouten in het begin mede door mij helaas niet dood gekregen.
enorm mooi gevecht, jammer dat het niet gelukt is. maar ja volgende week mss 'Starcaller'...

de ToGC25HC raid viel weer eens tegen, een enkele goede try maar verder geen progress op Beasts. wordt er onderhanden echt moe van...

na de raid verder op mijn alt druid gegaan, eindelijk 68 geworden. op naar Northrend.
wat kost epic flight form nu voor een druid? is dat ook goedkoper?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
NoTimeRemains schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:17:
na de raid verder op mijn alt druid gegaan, eindelijk 68 geworden. op naar Northrend.
wat kost epic flight form nu voor een druid? is dat ook goedkoper?
Afhankelijk van je factie kun je in Honor Hold of de horde tegenhanger voor Stormwind (of Orgrimar) reputatie korting flight skill leren (5(h), 10(r) of 20(e)% korting). Houd er rekening mee dat je je swift flightform pas op level 70 kunt kopen. Flightform is iets van 18g.

[ Voor 0% gewijzigd door NoEinstein op 02-11-2009 11:37 . Reden: Level gecorrigeerd is in 3.2 naar 70 gebracht voor swift. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren lekker heel de avond heroics gefarmed op mijn paladin die vorige week 80 was geworden, nu al bijna full epic :P Had wel een beetje geluk met alle drops xD Gisteren ook nog lekker naxx in gedoken smiddags, maar bij Instructor waren we maar gestopt omdat het zo saai werd... Vanavond nog maar eens wat heroics farmen zodat ik de T8 head van badges kan halen. Heb af en toe nog wel wat problemen met threat maken, iemand nog nuttig tips?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
K, dus net 80 geworden. Wat is nu wijsheid?

Ik loop rond in questgreenies met 2 blauwe items en doe in 5-instance 1500-2000 DPS.
Moet ik nu eerst HC gaan doen of ToC Norm? Wanneer ben ik klaar voor Naxx norm ?
Wanneer Ulduar? :) Welke FactionRep is belangrijkst voor een Ret pally?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Shao Kahn schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:36:

Ik loop rond in questgreenies met 2 blauwe items en doe in 5-instance 1500-2000 DPS.
Moet ik nu eerst HC gaan doen of ToC Norm? Wanneer ben ik klaar voor Naxx norm ?
Doe ToC normaal en HCs als mensen je mee willen hebben (er wordt schijnbaar nogal eens wat gevraagd aan gear als ik het hier zo lees).

Gebruik www.wow-heroes.com om te kijken waar je karakter gereed voor is. Let wel, dit is een indicatie. Geel geeft aan dat je het kunt doen, rood zou ik niet proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruup
  • Laatst online: 12-08 15:30
deTwisj schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:24:
Dit weekeind eindelijk mijn mining op 300 gekregen en vervolgens Outlands in gegaan. Zo'n beetje meteen al mijn blauwe equipment kunnen vervangen met groene equipment die een ilevel hebben van ~90 ipv ~50 die ik voorheen had. Eerst veel geld gefarmed zodat ik m'n flying mount kon kopen, het rare eraan was dat ik een ingame mail had gekregen van de flying mount NPC die dan zegt dat ik 600g nodig heb om de skill te leren. Blijkt het uiteindelijk maar een kleine 225g te kosten om die riding skill te krijgen. Ik kwam daar wat aan de late kant achter, had me veel tijd gescheelt in hellfire peninsula.

Met blacksmithing gaat het wat minder goed, vooral de mithril en thorium fase zijn zwaar omdat je er wel heel veel van nodig hebt. Mithril ben ik nu net voorbij, alleen voor thorium kom ik nog een kleine 270 te kort. Ik denk dat ik het beste mijn mining op peil kan blijven houden en rustig door te questen naar Northlands toe, dan krijg ik hopelijk weer een flinke boost in ilevel en kan ik makkelijk door alle hoge gebieden in Kalimdor of Eastern Kingdoms heen zonder veel aggro te krijgen tijdens het mining van thorium veins. Het zal hopelijk wat sneller gaan wanneer ik ook blacksmithing op 300 heb zitten want in outlands heb ik tenminste een flying mount :D
Had met die mount precies hetzelfde, kreeg alleen 3 keer de mail dat hij hem voor 600g had. En ook mij heeft dat wat tijd gekost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ToC normal kan je flinke gear boost halen, zou gelijktijdig met tournament je champion's seals binnenslepen en daarmee ook wat gear upgrade doen. Dan doorgearen naar HC's (trinkets etc) en ToC HC. De normals doe ik regelmatig met mensen die nog zwaar in de green's zitten, zolang de healer maar weet wat er moet gebeuren gaat alles wel goed.

En naxx.. weet niet of het nog zin heeft. Ga gewoon flink emblems farmen (HC's) en wanneer 3.3 komt direct door naar triumphs. Laatste ervaringen met de naxx10/25 pug's waren 1 grote ramp (is thaddius nu echt ZO moeilijk?)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

1. Vervang je greenies door blue's in normal lvl 80 instances.
2. Doe Heroics en totc normal.
3. Doe naxx 10/25 --> Totc hc en andere heroics voor badges.
4. Doe VoA 10/25 en Onyxia 10

Wat je eerst moet doen is je groene gear vervangen. Mensen met groene gear komen meestal niet in Heroics. Tenminste bij mij sowieso niet :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Zo Gisteren weer ToTC25 leeggehaald en helaas weinig cloth items (droppen ze uberhaupt wel ?)
Vandaag staat Yogg-saron 25 op het programma en als we die downkrijgen is het klaar met raiden voor mij. ToTC valt zo ontzettend tegen. Misschien dat ik weer begin als ICC live gaat (ben al een beetje aan het checken op de PTR en sommige bosses zijn wel tof, zeker de trash voor Rotface :D)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb zelf een ander plannetje op mijn rogue. Ik ga ervan uit dat ik op het moment dat ik de 80 haal rond de 3k dps zit single target. (tankard of terror ftw!) Lijkt mij genoeg voor alles tot ulduar10. Als ik inderdaad op de 3k of hoger kom lul ik mn weg wel de andere raids in met vrienden. Het kan snel gaan, maar je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben met de drops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
RaDKiLL schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:03:
Ben gisteren eindelijk zo verstandig geweest mijn chestitem te vervangen met een van itemlevel 232 (welke tier is dit eigenlijk?!).
Had hiervoor de warlock chest uit ToC HC.
Nu heb ik een vraagje over mijn gems. Ik lees her en der dat voor een Resto Shaman haste DE stat is om te stacken.
Nu ben ik een casual Resto/Elemental dus mijn gear is een mengeling van Elemental en Resto, al heb ik wel een paar items die ik middels de equipper kan switchen.
Hier zitten overigens geen items tussen die ik zou kunnen gemmen.
Mijn probleem is een beetje dat ik niet in kan schatten wat de impact is op mijn mix van Elemental en Resto gear.
Ik neig sterk naar Resto als mijn mainspec. Mis ik teveel MP5 op mijn DPS-gear om in mijn resto gear sec voor haste te gemmen?
Wilde overigens gisteren nog een blauwe MP5/Haste gem kopen maar die stond niet op AH. :)
Haste is inderdaad dé stat voor restoshaman. Als je niet meer oom gaat in een gevecht is haste de manier om je output te verhogen. Mijn ervaring is dat healen in elemental gear wel gaat, maar je veel te snel oom gaat. Ik heb met conquest badges de tier items gehaald, samen met wat lucky Ulduar drops. Met 4 T8.5 items gaat je chainheal 10% sneller, en dat is echt een enorme verbetering.

Voor elemental is het met haste meer spelen met je rotatie. Je probeert zoveel haste te halen dat je 5 LBs tussen 2 lavabursts kan knallen, of te spelen met een chainheal ertussenin. Dus met elemental is het wat meer puzzelen. Ik probeer ook eigenlijk voornamelijk sp te gemmen/enchanten op mijn elemental gear en daar mijn rotatie op aan te passen. De totem voor triumph emblems die een 200 haste proc geeft als je een LB cast is echt een must-have.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hulkie schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:49:
Ik heb zelf een ander plannetje op mijn rogue. Ik ga ervan uit dat ik op het moment dat ik de 80 haal rond de 3k dps zit single target. (tankard of terror ftw!) Lijkt mij genoeg voor alles tot ulduar10. Als ik inderdaad op de 3k of hoger kom lul ik mn weg wel de andere raids in met vrienden. Het kan snel gaan, maar je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben met de drops!
Ik zit met epic achievement op mijn rogue net op de 3.2k dps.. dus als jij dat met lvl gear haalt.. ;P lijkt me sterk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Is serieus wel te doen hoor.

Heb veel ervaring op mijn rogue, hoge ratings gespeeld in arena en op level 70 redelijk veel mee geraid.
Ik haalde op de eindbaas van CoS en HoL al 2.3k dps als level 78 (geen zieke andere dpsers of heroism erbij, wel cooldowns natuurlijk) met een wow-heroes score 970...

Ik heb 6 epix klaar liggen die ik meteen aan kan als ik Ding. Dat scheelt een FLINKE slok op een borrel.

Anyway, het is een inschatting, ik kan je aan het einde van de week laten weten of ik gelijk had of niet :)

EDIT: geef eens een linkje naar je rogue, ben benieuwd hoe je gear er ongeveer uitziet... (ik speel combat)

[ Voor 9% gewijzigd door hulkie op 02-11-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat spots mischien 'kaal' bedoeld en jij (party/) raid buffed? :P

Rondje naxx25 samen met andere hunter die vol in de 245 zat (met die 212 dps bow), haalde gewoon steevast 2k hogere DPS dan alle andere in de raid. Waar ik plaatsje 4 pakte met 4.6k DPS, liep hij zwaar vooruit met bijna 6.7k DPS. Bizar verschil, beetje hogere gear :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Om nog even terug te komen op Feral Tanking...

Wat zijn nu de eerste punten om op te richten?

Ik dacht dat het was:
- 40% dodge
- 35 expertise
- 263 hit
- Cirt
- HP

In die volgorde

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:06

Rannasha

Does not compute.

_Peter2_ schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:20:
Om nog even terug te komen op Feral Tanking...

Wat zijn nu de eerste punten om op te richten?

Ik dacht dat het was:
- 40% dodge
- 35 expertise
- 263 hit
- Cirt
- HP

In die volgorde
STA en AGI, beetje samen, totdat je bij de endgame content komt, dan is het voornamelijk STA.

Daarna: Hit/expertise is leuk om te hebben, maar zou er niet voor gemmen, komt vanzelf wel met gear.

Crit en overige threat-stats komen onderaan. Granted, crit, AP en haste verhogen je damage mitigation via Savage Defense, maar dat verschil is vrij minimaal.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
SpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:06:
[...]

Ik zit met epic achievement op mijn rogue net op de 3.2k dps.. dus als jij dat met lvl gear haalt.. ;P lijkt me sterk ;-)
Hunter in blue's op 80 doet al bijna 3k.. dus "epic achievment" zegt vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:57:
[...]

1. Vervang je greenies door blue's in normal lvl 80 instances.
2. Doe Heroics en totc normal.
3. Doe naxx 10/25 --> Totc hc en andere heroics voor badges.
4. Doe VoA 10/25 en Onyxia 10

Wat je eerst moet doen is je groene gear vervangen. Mensen met groene gear komen meestal niet in Heroics. Tenminste bij mij sowieso niet :p
Wat normals?

Je bedoeld zeker Toc normal de rest niet. :9 ik heb geen 1 normal gedaan in wrath 8)7
Zoeizo Ga lekker craften :p
en dan kan je heroics doen :p
Haal wat badge gear T8.5 head en chest, dan die trinket en dan lekker naxx doen / Voa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Hehe OS25 en Naxx25 stelt ook niks meer voor tegenwoordig met all die conquest en truimph gear.

Deden gister makkelijk de 20 man achievement van OS, en in Naxx25 liepen we er ook simpel door heen. Was met de Druid mee om te healen. Helaas was Thaddius net iets te veel ...maar die gaat nog wel plat een keer met 20. We hadden 3 dps bij ons die dik boven de 4k zaten en dat voor een social guildje..

Verder gaat ulduar25 met ongeveer de zelfde mensen ook steeds aardiger. En halen daar ook mooie upgrades uit. TotC blijft nog een brug te ver maar als ik de veranderingen zie aankomen met triumph badges is dat ook wel te doen..

Alleen mijn andere guild waar me Hunter is zit gaat het raiden (naxx10) deze week minder.. krijgen maar niet genoeg signups.. terwijl we toch wel zo'n 25-30 lvl 80's nu hebben..
Ik snap ook wel dat ze makkelijk aan betere gear kunnen komen door heroics te runnen maar ik wil toch eerst naxx gecleared hebben voordat we aan ulduar beginnen, al is het maar voor het teamwork gevoel..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:52:
Hehe OS25 en Naxx25 stelt ook niks meer voor tegenwoordig met all die badge en truimph gear.
Sorry maar naxx en os hebben nooit wat voorgesteld :/
Ze zijn makkelijk niet zo makkelijk als Voa maar wel heel erg makkelijk vanaf het begin al :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:55:
[...]

Ze zijn makkelijk niet zo makkelijk als Voa maar wel heel erg makkelijk vanaf het begin al :|
Vond het toch best wel uitdagend om met lvl70 epics Naxx te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:43:
[...]

Hunter in blue's op 80 doet al bijna 3k.. dus "epic achievment" zegt vrij weinig
Hmm, mijn hunter deed met blue gear 2.2k dps.. en nu bijna full epic ( meeste boven de ilvl 219 ) doe ik pas unbuffed in heroics 3.5k.. dus vraag me af waar jij die statement vandaan haalt :P
hulkie schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:11:

EDIT: geef eens een linkje naar je rogue, ben benieuwd hoe je gear er ongeveer uitziet... (ik speel combat)
Rogue - Chillzz
Hunter - Dilution
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:52:
[...]

Wat normals?

Je bedoeld zeker Toc normal de rest niet. :9 ik heb geen 1 normal gedaan in wrath 8)7
Zoeizo Ga lekker craften :p
en dan kan je heroics doen :p
Haal wat badge gear T8.5 head en chest, dan die trinket en dan lekker naxx doen / Voa
Als ik een HC ga doen, ga ik dat niet doen om mensen met greens te gearen. Dus ze zorgen maar dat ze iig minimaal ilvl175 hebben op itemslots ( trinkets uitgezonderd ). en ilvl 175 met blue's :)

Als ze dat niet hebben mogen ze van mijn part Normals gaan doen of craftables kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Hello!

Mja ook weer bezig geweest op mijn tank... ben wel erg goed gegeared 10hc/25hc gear etc...

Als er nog prot pala's of andere tanks zijn die vragen hebben beantwoord ik ze graag voor je,
veel pve ervaring in tanking etc..

Linkje is ook wel handig ofc naar me tank dan ;)

http://www.wow-heroes.com...hattered Halls&name=facer

ToTGC (10) full cleared incl dedicated insanity
ToTGC (25) on anub

Ulduar 10 + 25 proto drakes + algalon realm first

[ Voor 39% gewijzigd door ramon1984 op 02-11-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, met zo'n mentaliteit is de hele raid-pug naar z'n grootje gegaan. Nieuwe spelers worden verwacht naxx10/25 meteen 'faceroll easy' te vinden, blijft echter de moeilijkheidsgraad nog altijd 25 man de zelfde kant op te laten werken. Ik zie steeds meer mensen in de 'tussenkloof' komen, te casual om bij de startende guilds te gaan (waar raids alsonog een chaos blijft), te 'laag gegeared' om bij de verdere guilds te mogen.

En 3.3 zal dat enkel nog erger maken, skills boeien totaal niet, het is je gear die bepalend is. (de grootste bagger tanks met 40k HP hebben altijd voorrang op doorgewinterde tanks met net 32k - pug speaking).

Mijn eerste naxx run was het nonstop 'gg healer' of 'awsome job tank', nu is het zo bizar standaard, je 'hoort' gewoon zo te werken. Healer gister in HoL gaf aan niet eerder te hebben gehealed, was hij even blij met mij als tank.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ben verder gegaan met m'n level 40 Shaman, want: M'n warrior (80) vind ik een beetje saai, zowel tanken als arms. M'n druid (80) heeft zo'n beetje alles bereikt wat ik wil (100+ pets), af en toe doe ik nog Kara en ZG voor mount. M'n mage (75) vind ik niet fijn meer om te spelen. Arcane, fire en frost geprobeerd is allemaal niet je van het, zal wel aan mij liggen. Hunter (71) is saai omdat er geen leuke of zeldzame pets meer bestaan. Ze hebben de "smoke" animatie en geluid van m'n huidige Wind Serpent (Arikara) weggehaald :(.

De shaman heb ik gisteren van 40 naar 44 geleveld. Schiet lekker op met die shoulders die je meer xp geven en een epic mount. Nu komen ook de betere skills zoals Stormstrike en Lava Lash. Mana is nu nog af en toe een probleem maar dat zal ook minder worden als ik improved stormstrike heb. Damage begint ook te komen, maar jammer genoeg minder dan een paladin -O- . Gelukkig kan ik af en toe ook een groep vinden om gezellig een instance te doen. Uldaman ging goed (alleen af en toe de weg kwijt), Maraudon ging wat minder goed door de pats daardoor dus ook niet afgemaakt. ZF ging wel weer lekker. Helaas niet echt speciale loot geloot.
Trouwens jammer dat GuildOx-Lootrank niet werkt voor lagere levels. Zal ook wel niet echt accuraat zijn voor lagere levels, maar toch een beetje houvast is wel handig. Ik zoek nu m'n gear met het oude wow-loot. Ik ga maar gewoon voor zoveel mogelijk agi. Gear met int heb ik weinig.

/slap gezever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:00:
[...]

Vond het toch best wel uitdagend om met lvl70 epics Naxx te doen :)
Idd, en OS3 drakes was ook best pittig.

Obsidian Slayer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Chillzz: 2 keer tankard met subtelty build en een hoop pvp epics verklaren misschien je dps. Ik spec mijn rogue voluit voor pve, zo te zien ga jij meer voor pvp (al heb je ook een combat spec)

Als ik wat meer gear heb ga ik wel aan de pvp, arena op zijn tijd is leuk, en allicht de beste bron voor echt goede wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

]Slogra schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:14: Hunter (71) is saai omdat er geen leuke of zeldzame pets meer bestaan.
Ik was gistere beetje rond aan het farmen in storm speaks en kwam daar wel een vette pet van iemand tegen. zijn naam was "skoll" een lightning spirit wolf. Zag der echt wel stoer uit alleen jammer dat het een BM is en dus niet geschikt is voor raids. Betekend dus 1k minder dps.
hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:19[/message]:
[...]
Idd, en OS3 drakes was ook best pittig.

Obsidian Slayer O+
Pfff schei uit, we doen nog steeds elke week deze raid omdat nog niet iedereen die mount heeft. kan hem nu wel bijna dromen.

@ hulkie ik zie dat je op bronze dragonflight zit, daar zit ik ook. speel je horde of allies?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hulkie schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:20:
@ Chillzz: 2 keer tankard met subtelty build en een hoop pvp epics verklaren misschien je dps. Ik spec mijn rogue voluit voor pve, zo te zien ga jij meer voor pvp (al heb je ook een combat spec)

Als ik wat meer gear heb ga ik wel aan de pvp, arena op zijn tijd is leuk, en allicht de beste bron voor echt goede wapens.
Even opletten he ;-) Sub is mijn pvp spec :P kheb daarnaast combat voor pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:21:

Pfff schei uit, we doen nog steeds elke week deze raid omdat nog niet iedereen die mount heeft. kan hem nu wel bijna dromen.
9 keer gedaan en nog steeds geen mount :D
Nerf /roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:02:
[...]

Als ik een HC ga doen, ga ik dat niet doen om mensen met greens te gearen. Dus ze zorgen maar dat ze iig minimaal ilvl175 hebben op itemslots ( trinkets uitgezonderd ). en ilvl 175 met blue's :)

Als ze dat niet hebben mogen ze van mijn part Normals gaan doen of craftables kopen.
Uhm nja als ik heroics doe heb zoiezo een goeie tank en goeie dps mee ( me vrienden )
Dan boeit het me niet als we een crappy healer en dps erbij krijgen van mij part komen ze naakt want we raggen er toch lekker doorheen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruup
  • Laatst online: 12-08 15:30
Slogra schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:14:
Ben verder gegaan met m'n level 40 Shaman, want: M'n warrior (80) vind ik een beetje saai, zowel tanken als arms. M'n druid (80) heeft zo'n beetje alles bereikt wat ik wil (100+ pets), af en toe doe ik nog Kara en ZG voor mount. M'n mage (75) vind ik niet fijn meer om te spelen. Arcane, fire en frost geprobeerd is allemaal niet je van het, zal wel aan mij liggen. Hunter (71) is saai omdat er geen leuke of zeldzame pets meer bestaan. Ze hebben de "smoke" animatie en geluid van m'n huidige Wind Serpent (Arikara) weggehaald :(.

De shaman heb ik gisteren van 40 naar 44 geleveld. Schiet lekker op met die shoulders die je meer xp geven en een epic mount. Nu komen ook de betere skills zoals Stormstrike en Lava Lash. Mana is nu nog af en toe een probleem maar dat zal ook minder worden als ik improved stormstrike heb. Damage begint ook te komen, maar jammer genoeg minder dan een paladin -O- . Gelukkig kan ik af en toe ook een groep vinden om gezellig een instance te doen. Uldaman ging goed (alleen af en toe de weg kwijt), Maraudon ging wat minder goed door de pats daardoor dus ook niet afgemaakt. ZF ging wel weer lekker. Helaas niet echt speciale loot geloot.
Trouwens jammer dat GuildOx-Lootrank niet werkt voor lagere levels. Zal ook wel niet echt accuraat zijn voor lagere levels, maar toch een beetje houvast is wel handig. Ik zoek nu m'n gear met het oude wow-loot. Ik ga maar gewoon voor zoveel mogelijk agi. Gear met int heb ik weinig.

/slap gezever
kicke hoor zoveel high level chars. Hoeveel uur schat je in wow te hebben nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:30:
[...]

9 keer gedaan en nog steeds geen mount :D
Nerf /roll.
agjah this alleen maar voor de heb, vind de proto drake toch wel mooier eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:04:
[...]

Tja, met zo'n mentaliteit is de hele raid-pug naar z'n grootje gegaan. Nieuwe spelers worden verwacht naxx10/25 meteen 'faceroll easy' te vinden, blijft echter de moeilijkheidsgraad nog altijd 25 man de zelfde kant op te laten werken. Ik zie steeds meer mensen in de 'tussenkloof' komen, te casual om bij de startende guilds te gaan (waar raids alsonog een chaos blijft), te 'laag gegeared' om bij de verdere guilds te mogen.

En 3.3 zal dat enkel nog erger maken, skills boeien totaal niet, het is je gear die bepalend is. (de grootste bagger tanks met 40k HP hebben altijd voorrang op doorgewinterde tanks met net 32k - pug speaking).

Mijn eerste naxx run was het nonstop 'gg healer' of 'awsome job tank', nu is het zo bizar standaard, je 'hoort' gewoon zo te werken. Healer gister in HoL gaf aan niet eerder te hebben gehealed, was hij even blij met mij als tank.
Sorry maar je kan niet de mensen de schuld geven dat ze een tank nemen met betere gear je kan moeilijk van te voren echt weten of iemand weet hoe ie moet spelen. Dit is meer de fout van blizzard en de Epic Achievement. Die Tussenkloof heb ik zelf ingezeten, maar als je genoeg 5men heroics doe heb je niks meer nodig uit naxx en kan je het gewoon skippen eigelijk. ( voor me warlock tenminste wou alleen die Trinket echt hebben, die ik nu ook heb :P )

En weet niet maar ik verwacht inderdaad wel dat mensen gewoon normaal kunnen spelen, das het enige wat nodig is voor naxx imo O-)
Als je het in level 70 gear doet kan het misschienw el lastig zijn maar dan sta je toch in T6/ sunwell gear.
Denk alleen dat de tanks het zwaar hadden lijkt mij wel grappig om eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
SpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:27:
[...]

Even opletten he ;-) Sub is mijn pvp spec :P kheb daarnaast combat voor pve.
Als je goed leest zie je dat ik opmerk dat je wel een combat spec hebt... :) Anyway, een snelle offhand scheelt ook best een hoop met energy ticks.

Haal je in raids 3.2k? En is dat dan 25 of 10 mans?

Ik zal binnenkort wel even laten weten wat ik gemiddeld haal in heroics en raids... Het is nu toch maar gokken. Ben wel blij dat ik een tankard op de kop heb getikt, die zal een grote boost geven tov mn 104 dps swords!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

EINDELIJK! Anub down in 25 heroic. Zal tijd worden :) Server first ook.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
ruup schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:35:
[...]

kicke hoor zoveel high level chars. Hoeveel uur schat je in wow te hebben nu?
Ik heb geen flauw idee. Durf ook niet /played in te toetsen :P . Ik speel al sinds de eerste dag, dus het is allemaal redelijk verspreid over de jaren (moet toch een smoes verzinnen ;)).
Trouwens het valt toch wel mee? Er zijn genoeg mensen die meer dan 2 level 80 characters hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hulkie schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:01:
[...]

Als je goed leest zie je dat ik opmerk dat je wel een combat spec hebt... :) Anyway, een snelle offhand scheelt ook best een hoop met energy ticks.

Haal je in raids 3.2k? En is dat dan 25 of 10 mans?

Ik zal binnenkort wel even laten weten wat ik gemiddeld haal in heroics en raids... Het is nu toch maar gokken. Ben wel blij dat ik een tankard op de kop heb getikt, die zal een grote boost geven tov mn 104 dps swords!
Zit op 3.2k op testdummy/heroics. klopt dat een snelle offhand beter is.. maar voor dps en stats is dat bierglas echt knetterhard :) daarom heb ik voor die gekozen. Als ik een wapen tegenkom met vergelijkbare stats en dps met een lagere speed komt die uiteraard in mijn handje.

Ik zag ook dat je het gezien had ;-) beetje snel eroverheen gelezen. Maar eum, sub voor pvp of Combat voor PvE. Trouwens sub met Honor Amongst thieves werkt ook ERG goed in 25 man raids, dan zit ik ook aardig hoog kwa dps :P ( gewoon door het feit dat je constant evis/S&D/Rupture kan blijven casten en af en toe Garrote refreshen.
Slogra schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:05:
[...]

Ik heb geen flauw idee. Durf ook niet /played in te toetsen :P . Ik speel al sinds de eerste dag, dus het is allemaal redelijk verspreid over de jaren (moet toch een smoes verzinnen ;)).
Trouwens het valt toch wel mee? Er zijn genoeg mensen die meer dan 2 level 80 characters hebben.
Ik heb op het moment van spreken 6x lvl 80 :P en nee.. ik ben geen no-life.. ik speel naast 40h werk, GF/Sporten en huishoudelijk samenwonen met mijn gf :)

[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 02-11-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

KillGhost schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:04:
EINDELIJK! Anub down in 25 heroic. Zal tijd worden :) Server first ook.
Feli
Vorige week opnieuw de 10m geprobeerd we komen al verder :) waar we de keer daarvoor strande op 35% gingen we nu naar de 22%

Zitten een beetje met de grote adds tijdens P3, ignoren of doodnuken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Slogra schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:05:
Ik heb echt moeite die laatste 10 lvls te doen, er staat er nu 2 op 70/71, 2 zijn halverwege (65) en nog een opkomende (63). An sich gaat het 68-70 nog best rap, na de irritatie van 65-68 in outlands, af en toe een nexus/UK meepikken met die 70/71 maar veelal niet kunen afmaken door zwaar tegenvallende gear van tank/healer. BG's is niet te doen, je staat tegenover mensen die je amper kan raken en je ligt in 2 klappen neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Wootlock schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:09:
[...]

Feli
Vorige week opnieuw de 10m geprobeerd we komen al verder :) waar we de keer daarvoor strande op 35% gingen we nu naar de 22%

Zitten een beetje met de grote adds tijdens P3, ignoren of doodnuken ?
Wij ignoren de adds in P3 niet. Gewoon aoe'en en bepaalde dps'ers full time op de boss. Wij tricksen/md'en de mobs ook naar 1 tank.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:13:
[...]

Ik heb echt moeite die laatste 10 lvls te doen, er staat er nu 2 op 70/71, 2 zijn halverwege (65) en nog een opkomende (63). An sich gaat het 68-70 nog best rap, na de irritatie van 65-68 in outlands, af en toe een nexus/UK meepikken met die 70/71 maar veelal niet kunen afmaken door zwaar tegenvallende gear van tank/healer. BG's is niet te doen, je staat tegenover mensen die je amper kan raken en je ligt in 2 klappen neer :P
Imo is 1-58 stom, 58-68 stom en 68-80 ook. ...

maar dat komt ook omdat ik het al ZOOO vaak heb gedaan dat de lol van lvlen wel verdwenen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:15:

maar dat komt ook omdat ik het al ZOOO vaak heb gedaan dat de lol van lvlen wel verdwenen is :P
Sommige quests kan ik inderdaad nu dromen, iets te vaak gedaan. Al kwam ik gister opeens nog een complete questchain tegen in icecrown die ik nog niet eerder had gedaan. Moest je halverwege een ghost en zo'n golem besturen, vet leuk :D

Uit verveling ga ik af en toe maar puur mob farmen, gaat voor m'n gevoel nog sneller dan kwartier bezig zijn met 1 quest waar je dan iets van 10k exp voor krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

KillGhost schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:14:
[...]

Wij ignoren de adds in P3 niet. Gewoon aoe'en en bepaalde dps'ers full time op de boss. Wij tricksen/md'en de mobs ook naar 1 tank.
Ah ok, wij MD'en ook de adds naar de off-tank.
Maar ik zal dit eens proberen, hoe doen jullie het met de frost patches aangezien je er maar 3 mag neerleggen ?
Helemaal noord één, in het midden één en zuid één ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Ik zit met een aantal enhancement shaman vragen waardoor ik niet kon slapen:
- Hoe zit het met de snelheid van mainhand/offhand wapen?
- En hoe werkt dat met die weapon "enchants". Ik doe nu windfury op mainhand en flametongue op offhand. Maar misschien kan ik beter iets anders op m'n mainhand doen en de windfury totem gebruiken (ook solo). Stackt dat dan ook? Wordt de windfury enchant ook beter door "Improved Windfury Totem" talent?
- Naast deze enchants kan ik toch ook nog een normale enchant op m'n wapen doen? Ik heb namelijk de fiery weapon enchant bij die ene quest in badlands gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Hallo,

Ik zit zelf vanavond of morgen ook op de 4 level 80s. Ik werk 45-50 uur per week, heb een vriendin, sport vrij veel… Zat sociale verplichtingen daarnaast, t kan inderdaad prima.

Spots, de Tankard is inderdaad een erg goed wapen, helemaal voor hoe makkelijk je hem kon bemachtigen, als er niks beters dropt zou ik m inderdaad ook gewoon 2 keer equipen.

@ Engi: ik zit op Dragonblight, niet op jouw server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:15:
[...]

Voor mij is het al weer een jaar geleden dat ik 1-70 gedaan heb, dus dat is allemaal weer geinig om te doen. Vooral die vanilla gebieden hebben toch wel een erg mooie stijl en leuke sfeer. De muziek kan ik ook weer aanzetten want die is wel om aan te horen i.t.t. Wotlk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik weet, na de chance op stormstrike (attack with both weapons), zijn slow/slow de beste oplossing, ook windfury werkt obv je weapon-dmg. Het laatste wat ik las was het fury/tongue aanhouden tot je een flinke offhand hebt (qua dmg), dan overstappen naar 2x windfury, ik draai zelf ook nog fury/tongue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slogra schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:27:
- En hoe werkt dat met die weapon "enchants". Ik doe nu windfury op mainhand en flametongue op offhand. Maar misschien kan ik beter iets anders op m'n mainhand doen en de windfury totem gebruiken (ook solo). Stackt dat dan ook? Wordt de windfury enchant ook beter door "Improved Windfury Totem" talent?
- Naast deze enchants kan ik toch ook nog een normale enchant op m'n wapen doen? Ik heb namelijk de fiery weapon enchant bij die ene quest in badlands gekregen
Probeer allebei je wapens zo laag mogelijke snelheid te houden, dan doe je de meeste damage. Windfury op Mainhand en FT op offhand is de goede keus, dus niet veranderen. Windfury totem is ook niet bedoeld om windfury weapon te vervangen, het is nu een passive 20% haste buff voor de group en jezelf. En ja, je kan een normale enchant nog op je wapen doen als je hem al geimbued hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:51

Snuffel

Vroem!

- 2.6 attack speed voor MH/OH
- Enchants zijn mi goed
- Nee Ja dus :P

PS zoals hierboven staat: ik meen mij te herinneren dat snelle wapens niet de bedoeling zijn, maar juist de 2.6 wapens ivm hidden cd op windfury proc.
Maar mijn shammy was pre wotlk, misschien is er eea veranderd?

[ Voor 13% gewijzigd door Snuffel op 02-11-2009 15:45 ]

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:43:
[...]

- Enchants zijn mi goed

PS zoals hierboven staat: ik meen mij te herinneren dat snelle wapens niet de bedoeling zijn, maar juist de 2.6 wapens ivm hidden cd op windfury proc.
Hmm ik bedoel idd dat de snelheid zo langzaam mogelijk moet zijn. Excuses voor de rare bewoording ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:21:
[...]

Ja tuurlijk is het nu niet leuk meer, vind je het gek als je gear hebt uit twee tiers hoger? Gruul en Maggy waren ook faceroll toen MH en BT uit waren. ;)

Ik ben maar begonnen met mijn DK te levelen, hij is nu level 75. Ik raak hem als 'ie 80 is vast niet meer aan, net als mijn andere 3 level 80 alts, maar goed...ik heb dan in elk geval wat ervaring met de class. :) Nu heb ik straks dus een feral/feral druid, een resto/enh shammy, een fire mage, een destruction lock en een blood DK op 80. Waarschijnlijk is mijn priest next. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Bedankt. Het wordt dus tijd om m'n daggers te vervangen door een langzamer wapen.

Ik zoek trouwens een macro die altijd de juiste enchant op het juiste wapen doet. Onderstaande werkt bijvoorbeeld niet meer:
code:
1
2
/cast windfury
/use 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
[...]

TBC scrub detected })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:48:
[...]

Ja tuurlijk is het nu niet leuk meer, vind je het gek als je gear hebt uit twee tiers hoger? Gruul en Maggy waren ook faceroll toen MH en BT uit waren. ;)

Ik ben maar begonnen met mijn DK te levelen, hij is nu level 75. Ik raak hem als 'ie 80 is vast niet meer aan, net als mijn andere 3 level 80 alts, maar goed...ik heb dan in elk geval wat ervaring met de class. :) Nu heb ik straks dus een feral/feral druid, een resto/enh shammy, een fire mage, een destruction lock en een blood DK op 80. Waarschijnlijk is mijn priest next. :P
Wie met Blacktemple gear dee echt nog maggy en Gruul ?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is 'dee'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verleden tijd van doet :p
Moest me message even aanpassen irritant als mensen tegen je praten terwel je probeerd te typen xD
Sorry daarvoor ;(

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:08:
[...]

8)7
Wij. Alts gearen :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik dat dee, gingen we TK en SSC niet Gruul en Mag :p :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Mainhand en offhand allebei zo traag mogelijk. Verder MH = WF en OH = FT.

De windfury totem en windfury op de wapens zijn 2 verschillende dingen. Tegenwoordig is dat gewoon een % extra melee haste ipv de proc dat het was.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:08:
[...]

8)7
Eén woord...nou goed, twee dan: Dragonspine Trophy. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Snuffel schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:43:
[...]

- Enchants zijn mi goed

Als ik me goed herinner speelt de balans tussen de snelheid van je offhand wapen, haste rating en hoeveel flametongue procs je krijgt versus het verlies van damage van stormstrike met snellere wapens. Ik zou eens op elitistjerks moeten kijken hoe het op het moment zit. 2.6 MH wapen is wel een must omdat je daar de WF op wilt laten proccen.
Ik merk dat ik binnenkort eens voor de gein een weekendje enhancement moet speccen.
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:17:
[...]
Toen ik dat dee, gingen we TK en SSC niet Gruul en Mag :p :9
Doris Dee?

[ Voor 15% gewijzigd door mdmeijer op 02-11-2009 16:28 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Inderdaad :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Meest imba melee trinket in het TBC tijdperk.
Maar 1 maal zien droppen dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:28:
[...]

Die was echt goed en ook aardig gezocht :p toen der tijd ook nog veel Gruul gedaan en Kara.. meer raiden ben ik niet aan toe gekomen toen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

mdmeijer schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:24:

Als ik me goed herinner is enhancement shaman damage nu 50% spelldamage van shocks en lightning bolts (instant). Daarnaast is er een breakdown tussen de snelheid van je offhand wapen, haste rating en hoeveel flametongue procs je krijgt versus het verlies van damage van stormstrike met snellere wapens. Ik zou eens op elitistjerks moeten kijken hoe het op het moment zit. 2.6 MH wapen is wel een must omdat je daar de WF op wilt laten proccen.

Ik merk dat ik binnenkort eens voor de gein een weekendje enhancement moet speccen. Kijken hoe het ook alweer zat.
Yep, een fors % van onze dmg is tegenwoordig spelldmg. Er is ook een speciale enhancement sim te downloaden die aangeeft wat betere dps is qua gear etc.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ha die had me warrior uit een pug, ik rolde 100 erop xD
kwist niet eens dat ie zo goed was had niet naar andere trinkets gekeken wel grappig toen ik er later achter kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Ik had em vrij snel op mijn rogue :) TOP DKP ftw!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Rogues, warriors, enhancement shammies en hunters vooral. Feral druids vonden het ook wel een lief trinket, maar met alle anderen die erop rolden zou ik er als feral maar vanaf blijven, krijg je geheid ruzie mee. Probeer maar eens uit te leggen dat je OoC procs omhoog gaan met meer haste. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
KillGhost schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:34:
[...]

Ik had em vrij snel op mijn rogue :) TOP DKP ftw!
Ik had net m'n priest main gemaakt en was voor de gein nog een laatste keer met m'n rogue mee -> Trophy dropt -> rest hoeft em niet meer -> happy rogue (heb em niet meer vervangen, pas op lvl 80 door de Mirror ofzo).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
porn* schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:37:
[...]

Ik had net m'n priest main gemaakt en was voor de gein nog een laatste keer met m'n rogue mee -> Trophy dropt -> rest hoeft em niet meer -> happy rogue (heb em niet meer vervangen, pas op lvl 80 door de Mirror ofzo).
In TBC Was mijn hunter main, ik heb deze lieve trinket daar nog op staan.. Heb ook nooit echt meer iets gedaan met mn hunter.
Af en toe log ik er nog eens op, om van de gears te genieten en terug te denken aan maggy en gruul etc.

Voor mij blijft TBC toch nog altijd leukste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
CyberSpeedy schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:39:
[...]

In TBC Was mijn hunter main, ik heb deze lieve trinket daar nog op staan.. Heb ook nooit echt meer iets gedaan met mn hunter.
Af en toe log ik er nog eens op, om van de gears te genieten en terug te denken aan maggy en gruul etc.

Voor mij blijft TBC toch nog altijd leukste tijd.
Inderdaad zo doe ik dat ook af en toe me oude gear even aan doen en weer even denken aan de leuke tijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dit... The pain... The pain... :(
Mektheb schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:54:
[...]

Inderdaad zo doe ik dat ook af en toe me oude gear even aan doen en weer even denken aan de leuke tijden ;)
Ik draag altijd full tier 2 bij me in m'n bags... O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Inferno op 02-11-2009 17:02 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.