Een leuke term die ik ergens tegenkwam en zelf ook liever gebruik is "compromised."
Als dat zo is overigens... sterkte!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Een leuke term die ik ergens tegenkwam en zelf ook liever gebruik is "compromised."
Rakkerzero schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:35:
Wat is je nick dan/ Dan weet ik wanneer ik jouw neerleg
LOLTappone schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:35:
Ik speel aan beide kanten nu
Alliance: paar chars in <Immersion> (Amireh/Thorren/Tappie)
Horde: Hasselhooves, in een casual guild.
Ik zou zeggen whisper maar!
He who knows only his own side of the case knows little of that.
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Voor de bonussen dus._Peter2_ schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:45:
[...]
Waarom zou je anders nog kleuren geven aan een socket?
Voor de bonus. Stond in ieder stukje tekst over het nieuwe socket systeem. Maargoed. Misschien lees ik te veel MMO-champion ofzo_Peter2_ schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:45:
Socket is blauw. Waarom zou je anders nog kleuren geven aan een socket?
https://niels.nu
Nieuwe socket systeem? Is dat dezelde die bij TBC was geïntroduceerd?Hydra schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:49:
Voor de bonus. Stond in ieder stukje tekst over het nieuwe socket systeem. Maargoed. Misschien lees ik te veel MMO-champion ofzo
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Als ze zouden droppen zou ik er blij mee zijn.RichardvdD schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:38:
Over healtrinkets gesproken, is de set uit Onyxia niet goed soms? Ik hoor er niemand over, terwijl er bij elkaar bijna 100 mp5 en 250 spellpower uit de set te halen valt. En dan als kleine bonus nog de hp5 erbijIk ben in ieder geval elke keer aan het bidden
Heb al 1 van de 2
Misschien niet logisch maar gelukkig is het zoals het is. Zou er als Fury Warrior niet aan moeten denken iets anders dan red gems te gebruiken, op die 10 str/crit en een prismatic gem na voor de meta bonus._Peter2_ schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:38:
[...]
inderdaad, die zouden wel eens een boost mogen krijgen ;p
Maar ik vind het niet logisch dat een "niet blauwe" gem (dus rood, geel of oranje) in een blauw socket past.
Tellen off colour gems wel mee voor een meta?
Join as a Group or Solo
Much like the current Looking For Group system, players will be able to join the dungeon system and choose the role they would like to fill within groups: Healing, DPS, or Tank. In addition, once roles have been identified, they will be applied to all dungeons chosen. Players will now be able to choose multiple dungeons and will no longer be limited to three. The system has also improved group creation and matchmaking capabilities and will create more balanced groups when assessing the selected roles of players.
The LFG channel has been disconnected from the dungeon tool and can be used by anyone in a major city, much like the trade channel currently available.
Cross Realm Instances
When joining the dungeon system as a solo player or with a partial group, additional random players can be found within the same Battlegroup via cross-realm instancing.
While the new system offers the ability to group with player from other realms within your Battlegroup, you won’t be able to use this to manually invite specific players to groups.
Instance Teleporting
When you use the dungeon tool to find a dungeon, you’ll get ported to the inside of the dungeon, much like the current Battleground system. When you leave the instance, you will be returned to your previous location. If you need to leave temporarily, such as for repairs or to purchase reagents, you can teleport back to the dungeon again. This feature can be used both by groups looking for other players and by premade groups of five who use the dungeon tool.
Smarter Group Matching
The new system will now work to match at least one experienced player for the assigned dungeon with less experienced players in the group. It will more carefully match class types, and will more consistently match players of equal levels for the dungeon chosen. The interface will also allow players to see how many players are looking for groups as well as the average wait time of groups that the tool has formed.
Daily Random Dungeons
Players or groups can choose specific dungeons or they can instead take their chances with a random Heroic or random normal dungeon. Picking randomly conveys some additional benefits. If you defeat the final boss in a dungeon, you receive 2 Emblems of Frost for Heroic dungeons and 2 Emblems of Triumph for normal dungeons. In addition, after players have received 2 Emblems of Frost for the first Heroic dungeon they do in a day, they will earn 2 Emblems of Triumph for each additional random Heroic dungeons in that day. These random rewards replace the current daily dungeon and daily Heroic dungeon quests. The current NPCs who offer those quests will offer weekly repeatable raid quests instead. You can also earn level-appropriate rewards for running random pre-Wrath of the Lich King dungeons while you are leveling up.
Lovin’ the PUG
Players who take part in groups with one or more members who have been matched with them randomly from within the dungeon system will receive extra rewards, including the coveted Perky Pug non-combat pet. The more random players you group with, the faster you could get your new pet!
Vote Kick
Players who use the system to find additional random members for their party will be afforded a couple of extra conveniences to help them perform well. The loot option is fixed to the updated Need Before Greed option (and unalterable by any member) and players can vote to remove another party member from the group. It will take four votes in order to remove someone, however, so consider this newfound power carefully.
Looking for Raid
There will be a new option available to players that can be accessed via the raid information screen in the interface or by typing /lfr. Players will also be able to take part in raid-specific weekly quests and will be able to browse the system manually for any other players looking for a raid dungeon group.
Need Before Greed Updated
Need Before Greed will now recognize gear appropriate for a class in three ways: the class must be able to equip the item, pure melee will be unable to roll on spellpower items, and classes are limited to their dominant armor type (for example, plate for paladins). All items will still be available via greed rolls should no member be able to use the item as well as the new disenchant option will be available for all parties.
Group Disenchanting
Players in a group with an enchanter will now have the option to automatically disenchant any items that are not claimed by a player from within the loot window. Players will have this option available to them in both premade groups and in randomly matched groups. This option is available in any loot system, even if players don’t use the new dungeon tool.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zal ik eens doen.Tappone schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:35:
[...]
Ik speel aan beide kanten nu
Alliance: paar chars in <Immersion> (Amireh/Thorren/Tappie)
Horde: Hasselhooves, in een casual guild.
Ik zou zeggen whisper maar!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
*Gaap*. Hebben ze ook in SWP gedaan in TBC. Nothing new here.RichardvdD schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:48:
Is al gepost
Je hoort trouwens veel spelers tegenwoordig dat tanks alleen maar stamina stacken en iedereen alleen maar naar hit points kijkt. Blizzard doet er nog een schepje bovenop en zorgt er gewoon voor dat het verplicht wordt![]()
20% dodge nerf in ICC!
http://forums.worldofwarc...topicId=20677352542&sid=1
Dat is het probleem, ik ben op dat gebied altijd super voorzichtig.DaRKaNGLe694 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:39:
[...]
Niet gehacked, gekeylogged...
even je pc nakijken (met andere woorden formatteren en overnieuw beginnen!) en na denken waar je zoal niet heb ingelloged op wow, wow-eu forums of armory.
En for the love of god, koppel je account. Het is een kleine moeite, en als je het niet doet is het veel gezeur om het goed te krijgen als je je wachtwoord gratis broadcast naar botnets.
Sunwell Radiance ..... ***shivers*** bah dat heeft pas wat uurtjes gekostLuqq schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:10:
[...]
*Gaap*. Hebben ze ook in SWP gedaan in TBC. Nothing new here.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door thewizard2006 op 30-10-2009 07:38 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Je moet een soulshard hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:03:
ok... heb de quest gedaan van binding op me lvl 10 warlock maar hoe krijg ik nou die voidwalker! ik moet iets hebben ofso? ik kan hem niet spawnen
DMC:G is de op 2 na beste trinket voor hunters ingame tot zover, alleen de trinkets uit ToC25 en ToGC25 (Death's Choice/Verdict) zijn beter.SinergyX schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:38:
[...]Die grim toll heb ik vast mogen houden, roll gewonnen in naxxWist alleen niet dat je zelfs na equip dat ding nog kan traden met andere uit de raid, uiteindelijk verkocht aan iemand anders.
(ik was nog in de gedachte dat ArP interessant is als je minimaal 50% hebt, ik heb bijna niets).
DMC:G geeft mijn geval 300 agi, dat is kleine 3% crit en 330AP, maar lijkt me toch dat zo'n Mirror (of soortgelijke) toch beter is voor hunters. (classes die 2AP per str krijgen is natuurlijk 10x beter). Dat opzicht is Fury of the Five Flights toch meer een BiS voor hunters?
Verwijderd
Verwijderd
Ik gok begin decemberVerwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:12:
Wanneer denken jullie dat 3.3 naar live gaat?
- 4 november
- 11 november
- 18 november
- 25 november
- later
Het is erg afhankelijk van je spec/gearcombinatie. Als je (bijna-)ArP capped bent in 245/258 gear zal Grim Toll er een stuk beter vanaf komen lijkt me, gezien de scaling van ArP (ja, zelfs na de nerf). Zelfde geldt volgens mij voor Mjolnir over DMCG, maar zo lang Deaths verdict niet wil droppen hou ik ze gewoon allebei equippedMaranno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:27:
[...]
DMC:G is de op 2 na beste trinket voor hunters ingame tot zover, alleen de trinkets uit ToC25 en ToGC25 (Death's Choice/Verdict) zijn beter.
1. i258 Death's Choice/Verdict (Twin Valkyrie)
2. i245 Death's Choice/Verdict (Twin Valkyrie)
3. Darkmoon Card: Greatness (Agi)
4. Mjolnir Runestone (Hodir 10 hardmode)
5. Dark Matter (Algalon 10)
6. Comet's Trail (Algalon 25)
7. Banner of Victory (ToC5 heroic)
8. Wrathstone (Uld 25)
9. Mirror of Truth
10. Fury of the five Flights
Dat is op dit moment de bis volgorde voor trinkets voor hunters.
Grim Toll is zeker goed maar door de passive component zijn de bovenstaande toch beter.
[ Voor 3% gewijzigd door Inferno op 30-10-2009 09:32 ]
wat is dan +- die arp cap voor hunter?Inferno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:31:
[...]
Het is erg afhankelijk van je spec/gearcombinatie. Als je (bijna-)ArP capped bent in 245/258 gear zal Grim Toll er een stuk beter vanaf komen lijkt me, gezien de scaling van ArP (ja, zelfs na de nerf). Zelfde geldt volgens mij voor Mjolnir over DMCG, maar zo lang Deaths verdict niet wil droppen hou ik ze gewoon allebei equipped
Ook zet je hier mirror boven fotff: hangt wederom af van je gear, in Naxx tijden was fotff > mirror, nu is het andersom. Wrathstone hangt vooral af of je het een beetje kan timen met de rest van je CD's ipv het gemiddelde te nemen zoals nu waarschijnlijk gedaan is (niet dat dat nou zo'n goede trinket it, maar you get the point).
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2009 09:50 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het zijn wel Amerikanen he, en voor Amerikanen is er maar één launchdag aan het einde van het jaar: Black Friday
We spend our years as a tale that is told
Softcap met mjolnir is 735, met Grim Toll heb je nog meer nodig. Full ArP gems is nooit echt aan te bevelen voor je in full TOC/TOGC gear zit.BlaSfem0n schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:40:
[...]
wat is dan +- die arp cap voor hunter?
heb wel wat arp spul opzij staan (mix uld-toc niveau) en een grim toll en met volledig arp gemmed zou ik +- 700 arp rating halen.
met die arp gear in rawr kom ik idd wel hoger uit kwa dps als mm spec dan met men 'normale' set die ik als surv nu heb, maar zelfs dan ligt die dps nog lager dan surv spec met normale set.
[ Voor 4% gewijzigd door Inferno op 30-10-2009 10:04 ]
Volgens mij weegt niets op tegen hit capped zijn maar dat kan ik fout hebbenRichardvdD schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:48:
Hoe zit het nou met ARP<->Hit rating? Ik heb namelijk als off-offspec () een retri set, en langzaam begint dat ook steeds beter te worden, maar ik raak al mijn hit rating kwijt in ruil voor ARP. Ik heb wel 34 hit gems erin zitten maar nog steeds zit ik niet aan de hitcap, terwijl mijn ARP rating wel enorm hoog is. Weegt die ARP rating goed op tegen iets vaker missen? Want op i232 items zit echt helemaal geen hit. Hoe kom je dan aan de hitcap met goede gear?
[ Voor 33% gewijzigd door GrandDestroyer op 30-10-2009 09:56 ]
Verwijderd
Volgens mij gebeurt dat wel vaker, vaak waneer mensen dat niet door hebben die een plank voor hun hoofd hebben, slaat helemaal nergens op zodat alle plate armor naar hem gaat.[b]Groep uiteindelijk vol, we beginnen met de summons, begint de pally ineens alle plate users die er nog waren uit de groep te knikkeren. Inclusief ik, een andere retri pally, een holy pally en een warrior (die niet bij de organisatie hoorde) W T F echt. En mijn guildies zijn het er mee eens dat het geen stijl is, maar gaan vervolgens wel van start met de PuG nadat ze wat (non-plate) replacements hebben binnengebracht....
Tip: de non-set shoulders van badges zijn een stuk beter en kosten ook niet echt veel. Enne, welke boots van badges?SinergyX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:44:
Gister weer upgrade gedaan, mijn eerste 232 gearDe windrunner's set, zag dat die shoulders/boots maar 30 emblems of triumph waren, dus meteen gekocht. Enchant erop, 20agi erin (4 agi socket bonus). Alle emblems weer op, gaan we weer sparen
Wel een VoA10 run gedaan, smooth en netjes. Qua dps moest ik het afleggen tegen een rogue, warrior en druid(balance), maar ik was tevreden. Geen gezeur, geen doden, 1x bijna mis op de flame, en dat met 350ms latency (tethering via mobiel).
Ik heb deze trinket, welke ik nog steeds goed vind. De base AP vind ik netjes, de ArP is netjes (ik tik dan 520 aan op het moment), en het is on-demand
Drain soul heet die spell_Peter2_ schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:36:
[...]
Je moet een soulshard hebben.
Deze krijg je door soul leech op een mob te hebben (is een van je spells) op het moment dat deze doodgaat.
Nee het komt door de passive stats, Grim Toll heeft 2.5% hit erop en aangezien hit in zeer grote mate aanwezig is op gear verminderd de waarde van die trinket, Mirror heeft bijna 2% crit erop wat meer waarde heeft. Fotff heeft geen passive stats en raakt daardoor een paar plaatsen kwijt. Mjolnir heeft 2.22%crit naast de ARP erop daarom is die zo waardevol. Wrathstone is zo goed niet vanwege de "use" maar vanwege de 2.32% crit ....Inferno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:31:
[...]
Het is erg afhankelijk van je spec/gearcombinatie. Als je (bijna-)ArP capped bent in 245/258 gear zal Grim Toll er een stuk beter vanaf komen lijkt me, gezien de scaling van ArP (ja, zelfs na de nerf). Zelfde geldt volgens mij voor Mjolnir over DMCG, maar zo lang Deaths verdict niet wil droppen hou ik ze gewoon allebei equipped
Ook zet je hier mirror boven fotff: hangt wederom af van je gear, in Naxx tijden was fotff > mirror, nu is het andersom. Wrathstone hangt vooral af of je het een beetje kan timen met de rest van je CD's ipv het gemiddelde te nemen zoals nu waarschijnlijk gedaan is (niet dat dat nou zo'n goede trinket it, maar you get the point).
[ Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 30-10-2009 10:13 ]
dus dan blijf ik wel nog ff survivalInferno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:53:
[...]
Softcap met mjolnir is 735, met Grim Toll heb je nog meer nodig. Full ArP gems is nooit echt aan te bevelen voor je in full TOC/TOGC gear zit.
Wat voor MM spec / rotatie gebruik je? Dat maakt ook nog uit. MM en SV zijn beide overigens erg close in DPS, ArP gemmen zou ik sowieso niet aanraden eigenlijk (hou er niet van niet te kunnen switchen tussen m'n specs zonder gear changes).
Correctie, waren handsInferno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:56:
[...]
Tip: de non-set shoulders van badges zijn een stuk beter en kosten ook niet echt veel. Enne, welke boots van badges?
Die trinket is "ok", maar zodra je wat raids hebt gedaan vervang je die eigenlijk direct.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rawr is niet geweldig voor hunters, deze spreadsheet is veel beter als je e.e.a. wilt bekijken:BlaSfem0n schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:40:
[...]
wat is dan +- die arp cap voor hunter?
heb wel wat arp spul opzij staan (mix uld-toc niveau) en een grim toll en met volledig arp gemmed zou ik +- 700 arp rating halen.
met die arp gear in rawr kom ik idd wel hoger uit kwa dps als mm spec dan met men 'normale' set die ik als surv nu heb, maar zelfs dan ligt die dps nog lager dan surv spec met normale set.
[ Voor 17% gewijzigd door Ashrah op 30-10-2009 10:23 ]
Na Ulduar verdween m'n hit als sneeuw voor de zon. De passive hit is erg waardevol als je het kan gebruiken (stukken beter dan crit per statpoint), zomaar er vanuit gaan dat je capped bent vind ik een beetje flauw (tijd zelfs pyrite infuser moeten gebruiken).Maranno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:09:
[...]
Nee het komt door de passive stats, Grim Toll heeft 2.5% hit erop en aangezien hit in zeer grote mate aanwezig is op gear verminderd de waarde van die trinket, Mirror heeft bijna 2% crit erop wat meer waarde heeft. Fotff heeft geen passive stats en raakt daardoor een paar plaatsen kwijt. Mjolnir heeft 2.22%crit naast de ARP erop daarom is die zo waardevol. Wrathstone is zo goed niet vanwege de "use" maar vanwege de 2.32% crit ....
Voor Hunters is het nooit Fotff > Mirror geweest Fotff is een permanente 320AP, mirror 2% crit en 1000AP on use wat ze ongeveer gelijk van waarde maakte, nu je met AP waardes van 6/7k werkt is de crit meer waard dan de pure AP, als Fotff er nu en passive bonus bij had gehad was die uber geweest.
Natuurlijk als je niet hitcapped bent gaat dit allemaal niet op maar je kan beter 2 punten in Focussed Aim stoppen dan hit stats op je gear moeten gebruiken.
Kan me toch echt 100% zeker 50/21 spec herinneren aan het begin van LK waarmee hunters (en ik dus ^^) eigenlijk vrij OP waren. TBW werd niet voor niks van de readyness afgehaald (ook voor PvP).Maranno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:25:
..................................... BM als raidspec ging dood in Sunwell, maar idd als BM was Fotff zeker beter.
Ik heb vol ToC gear en genoeg hit, plus zoals ik zei je zou er nooit een probleem mee moeten hebben gezien FA per punt een goede investering is alleen zul je vaker moeten respeccen.
[ Voor 10% gewijzigd door Inferno op 30-10-2009 10:37 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 30-10-2009 10:42 ]
Ja, dat in SW de balans verschoof weet ik ook (na BT geswitched naar Holy priest voor een tijdje though), maar dat doet natuurlijk niks terzake over raiding specs aan het begin van LK. 2x BW+RF was gewoon enorm goed op korte fights zoals in Naxx, daarnaast maakte je gear weinig uit (3k+ DPS in lvl 70 gear zonder problemen). SV kwam voor mij pas naar boven met de betere wapens/AP.Maranno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:38:
Ik vernietigde Hunters in DW Frost spec met 2 Hailstormsin het begin van Wrath
toen mijn DK helaas tijdelijk mijn main was.
(DK geleveled omdat op Stormrage de DK starting area gewoon echt rustig was en Borean Tundra en Howling Fjord niet te laden waren op mijn oude PC, dus heb tot Ulduar uitkwam op een DK geraid, toen weer overgestapt op mijn hunter omdat ik de DK echt ronduit zat was).
In Sunwell verchoof de balans van BM wat tot dan toe echt de beste spec in TBC was naar MM, en in mijn guild deden de SV hunters het ook aan het begin van TBC beter dan de BM zelfs met de BW/R gimmick.
Maar goed dit zijn allemaal opinies natuurlijk. Het lijstje met trinket gaat ervan uit dat je ToC gear hebt met hier en daar nog wat Ulduar25/10 hardmode spul.
Mwah ik zit unbuffed op 50% crit can wel 2% missen om mijn hit aan te passen.
Julllie DPS is wat laag. 4k is toch wel het minimum wat elke class moet kunnen halen. De meeste moeten wel boven de 5k zitten en een paar boven de 6k (rogues bijv).GrandDestroyer schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:54:
[...]
Volgens mij weegt niets op tegen hit capped zijn maar dat kan ik fout hebben
Ik had even een vraagje, onze guild is begonnen in totgc 25. Wij hebben woensdag dus 21x staan wipen op northend beasts. We hadden al moeite met Gormok the Impaler. Nou is mijn vraag, hoe gaan jullie om met de snowbolds? Alle ranged daarop of laten jullie de gene met snowbold ook naar de melee lopen zodat die ook damage kunnen doen? Dat is hoe wij het nu doen maar wij kwamen ruim 15% tekort op Gormok.
Log: http://www.worldoflogs.co...one/?enc=wipes&boss=34796
De vorige keer dat ik een warrior speelde was nog in vanilla en toen klopte dit aardig ja. Een paar weken terug ben ik echter weer begonnen met een warrior en er is echt een hele hoop veranderd in de loop der tijd. Thunderclap zuigt niet meer (god, wat was dat een lachwekkende ability in vanilla zeg) en je hebt tegenwoordig elke 6s een Overpower beschikbaar (Taste for Blood talent). Dat is al aardig vroeg, maar het echte werk begint pas na 40 (wat ik overigens vind van alle classes): zie Mortal Strike & Sudden Death (talent) b.v. En laten we Slam niet vergeten nu die aardig gefixt is (0,5s cast talented, reset je swing timer niet meer).SinergyX schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:43:
[...]
Warrior heb ik zelfs tot 22 gekregen, maar alle skills lijken op 'next swing' te draaien, trekt mij totaal niet. Maar het was meer om in iedergeval 1 orc in mijn characterbestand te hebbenBedenk me net, ik heb helemaal geen troll
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 30-10-2009 13:19 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Laat je Hunters Aspect of the Pack aan zetten direct na de stun en weer terugswitchen naar Dragonhawk als Icehowl is gestunned. Op heroic heb je geen speedbuff maar AotP kan dat grotendeels goedmaken (is raidwide met een range dus als je 2 of 3 hunters heb die het allemaal doen .....)hulkie schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:30:
Onze beste try gister was 30% waarbij we 2 van de 3 charges niet wisten te ontwijken.
Ik zat altijd te kloten met die stances, 1 had namelijk charge, maar de ander had recount (ofzo) die bruikbaar was na elke dodge/block. Dan nog de snare, sunder armor, cleave, en nog 3 die ik vergeet, veel skills maar zo weinig bruikbaar.Cleetje schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:24:
Overigens is mn warrior "pas" lvl 47,5 (side-project, gaat best rap zelfs zonder RAF), dus ik moet nog even voordat ik pas een fatsoenlijk beeld krijg van endgame raiden met deze class. Ik heb iig aardig wat knopjes in te drukken tijdens het levelen en die zijn eigenlijk nooit "next melee". Ben aardig blij met de speelstijl dusver
Verwijderd
Hoe krijg je dat voor elkaar ik als warlock word dood gegooid met trinkets, zoiezo Toc heroic trinket, dan die van badges in naxx droppen er een paar, Beste trinket uit Ulduarhulkie schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:30:
Ik heb ook flinke problemen met het vinden van goede trinkets. Loop nog rond met mijn Jeltze’s Bell die ik op mijn eerste level 80 normal instance run won, en de Heroism badge reward…
Hij is priest!Maranno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:37:
[...]
Laat je Hunters Aspect of the Pack aan zetten direct na de stun en weer terugswitchen naar Dragonhawk als Icehowl is gestunned. Op heroic heb je geen speedbuff maar AotP kan dat grotendeels goedmaken (is raidwide met een range dus als je 2 of 3 hunters heb die het allemaal doen .....)
Bnet pindle#2913
Als je geen Excel heb kan je op www.femaledwarf.com eens spelen met de web versie van de hunter dps spreadsheet.Maranno schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:18:
[...]
Rawr is niet geweldig voor hunters, deze spreadsheet is veel beter als je e.e.a. wilt bekijken:
http://home.hccnet.nl/mortu/Hunter_DPS.xls
Non set is idd iets beter maar de 2 piece bonus > non set shoulders.
Ik heb de 245 Windrunner Shoulders en de Pauldrons of the Devourer, de 2e zijn inderdaad beter, maar kwam Hit tekortmoet nog even respeccen alleen had daar tijdens de raid geen tijd voor.
Hier hebben wij ook mee lopen kloten, tot we uiteindelijk alles en iedereen op de snowbolts gezet hebben. Het kwam er uiteindelijk op neer dat we de boss te vroeg killden en er dan toch nog een snobolt up was. Nu zijn ze alle 4 netjes plat voordat de boss op 10% is. Dat geeft je weer wat extra tijd op de worms als je wellicht nog adds up had terwijl die kwamen. Wij bloodlusten trouwens nadat ze 1x ondergaan btw, dan moet Acid eigenlijk voor de 2e down zijn (of evt. net als ie weer omhoog komt maar da's nadelig natuurlijk vanwege enrage).hulkie schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:03:
Ik gebruik geen body en soul nee....
Ik zelf kom altijd prima op tijd weg, zo moeilijk is het niet. En speedbuffs zijn in principe helemaal niet nodig, maargoed, toch blijven mensen slacken... Ik kan eventueel in body en soul speccen om mensen te helpen, maar eigenlijk vindt ik dit overdone.
Ons probleem ligt vooral in dps. We hebben meestal nog 30% over op de 2de worm als Icehowl het gevecht inkomt. Als we de worm voor burrow neerkrijgen maken we een goede kans mits mensen zich niet laten chargen. Dat is eigenlijk waar het op neer komt.
We laten onze melee ook altijd de eerste paar snowbolts killen, misschien moeten we hier vanaf stappen.
[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 30-10-2009 14:34 ]
Bnet pindle#2913
[ Voor 31% gewijzigd door Ashrah op 30-10-2009 14:35 ]
Volgens mij duur het dan alleen maar langer zonder die damage increase na een chargeporn* schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:33:
[...]
Gisteren iets leuks trouwens: ToGC 25, na de crash cast Icehowl op 25% Frost breath op een pet en blijft zo na de breath stilstaan, alsof ie nog frost aan het casten is dus. Vanaf dat punt konden wij gewoon tegen deze boss dummy blijven schoppen tot ie neer was zonder dat ie iets deed. Gelukkig ging ie netjes dood ipv evade
Haha ja we haalden de enrage ook niet hadden pas 2 charges gehadRichardvdD schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:53:
[...]
Volgens mij duur het dan alleen maar langer zonder die damage increase na een charge
Bnet pindle#2913
Even zitten 'pielen', krijg ik deze melding:Routed schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:01:
[...]
Als je geen Excel heb kan je op www.femaledwarf.com eens spelen met de web versie van de hunter dps spreadsheet.
Armory import doen en pielen maar
Ow, en ook ik loop nog rond met dmc:g, absurd goeie trinket als je eens kijkt hoe lang die er al is.
Ik neem aan dus dat het programma een MP/Sec berekend en dit (nadat je mana op is) weer hervult met Viper aspect tot 100% en deze 'downtime' mee neemt in totale dps? (int = meer mana).Note: Your dps value for intellect is overly high due to low mana regen causing a large viper dps loss. Make sure you are enabling all the mana regen raid buffs that will normally be available to you. Even with low regen it isn't recommended that you gem for intellect since mana situations will vary widely by fight to fight but it may be worth valuing gear with intellect more highly (i.e. avoiding leather). If you'd like to see your damage without mana considerations, change the aspect behavior under settings to never use viper.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2009 17:31 ]
Hitcap voor 95% van de hunters is 8% of 264hitrating.SinergyX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:17:
[...]
Even zitten 'pielen', krijg ik deze melding:
[...]
Ik neem aan dus dat het programma een MP/Sec berekend en dit (nadat je mana op is) weer hervult met Viper aspect tot 100% en deze 'downtime' mee neemt in totale dps? (int = meer mana).
Wel heel interessante site, neem bijvoorbeeld:
Hit: 8.68% Chance to hit: 100%, 22 rating over cap (ik heb nog 2% van talent)
Betekend dat ik dus of mijn hit enchant kan weggooien, of mijn talent kan minderen
Leuk detail: Changes van 3.3: +40.26 dps
Maar, toen kwam ik een detail tegen, aspect of the beast (10% melee AP increase). Waarom bestaat er eigelijk geen melee hunter? Soort van rogue/warrior/enh-shaman in'dah-mix melee meppend geval? In plaats van een simple ranged/ranged/ranged pewpew variatie juist een ranged/melee variatie, nu hebben 2-3 skills die echt 0,0 dmg doen (ondanks toch redelijke AP), leuke berg dodge, waarom niet?
This is the Way.
Idd. mensen die niet weg kunnen komen van icehowl zouden met body& soul waarschijnlijk ook geraakt worden, ik negeer zelf ook altijd verzoeken voor respecs als het een schijnoplossing betreft voor een probleem wat er in de eerste plaats al niet zou moeten zijn.Ik zelf kom altijd prima op tijd weg, zo moeilijk is het niet. En speedbuffs zijn in principe helemaal niet nodig, maargoed, toch blijven mensen slacken... Ik kan eventueel in body en soul speccen om mensen te helpen, maar eigenlijk vindt ik dit overdone.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Hmm, onze guild doet pas twee weken ToGC25. Dit is omdat mijn guild voornamelijk mimi hm down wilde, en nu zich meer richt op Algalon, Yogg+0. Wat we meestal met snobolds doen is, als een persoon maakt niet uit of het melee/ranged/healer is gewoon op gormok staan zodat het inrange is van melee en ranged. We hadden over beasts 3 tries nodig, Lord geoneshot, FC 3-4 tries en twins 3 tries. Anub is toch wel een heel ander caliber.thewizard2006 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:16:
[...]
Julllie DPS is wat laag. 4k is toch wel het minimum wat elke class moet kunnen halen. De meeste moeten wel boven de 5k zitten en een paar boven de 6k (rogues bijv).
Verder gaat, wanneer een range een snowbold krijgt hij in het "midden" van de kamer staan voor gormok (uit de range van zijn blastwave uiteraard) en nuked alle! range de snobolds dood. Wanneer er een snobold in de melee komt dan blijft de melee staan maar alle ranged + melee maken dan de snobold dood.
Wij hadden ook een tijdje nodig voor hij neer was. Maar het leuke is, dan ben je er nog lang niet want dan heb je nog de wormen en icehowl, en die ga je echt niet neer krijgen met die dps
Is dat normal of heroic?YBH schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:28:
[...]
Hmm, onze guild doet pas twee weken ToGC25. Dit is omdat mijn guild voornamelijk mimi hm down wilde, en nu zich meer richt op Algalon, Yogg+0. Wat we meestal met snobolds doen is, als een persoon maakt niet uit of het melee/ranged/healer is gewoon op gormok staan zodat het inrange is van melee en ranged. We hadden over beasts 3 tries nodig, Lord geoneshot, FC 3-4 tries en twins 3 tries. Anub is toch wel een heel ander caliber.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ToGC = Trial of the Grand Crusader ook wel heroic.
[ Voor 23% gewijzigd door YBH op 31-10-2009 16:40 ]
In principe niet, er bestaat wel de volgende optie : "Pass mouse clicks" en "Focus follows mouse" erg ver zal je er niet mee komen, althans, dat denk ik. Ik heb ook maar lopen multiboxen met 4 characters met een target en dan follow commandNoTimeRemains schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:28:
hebben mensen hier ervaring met Keyclone?
simuleert deze alleen keystrokes of ook muis clicks?
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Verwijderd
Verwijderd
Direct Debit, wat dus een soort van automatische incasso is.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:42:
als ik nou een betaald acc heb dus ik heb alles geinstaleerd ect.. wat is de goedkoopste manier om te spelen? een gast in een winkel zei dat hij het deed voor 11 euro permaand zonder credit card duzzz hoe!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Betalen voor 6 maanden speeltijd. Dan kost het je per maand, maar € 10,99. Dit kan, zoals Kees hierboven al aangeeft, gewoon via Direct Debit.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:42:
als ik nou een betaald acc heb dus ik heb alles geinstaleerd ect.. wat is de goedkoopste manier om te spelen? een gast in een winkel zei dat hij het deed voor 11 euro permaand zonder credit card duzzz hoe!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Heh, ik ben twee weken geleden ook weer begonnen en terug bij mijn oude guild. Bereid je maar vast voor op keiharde badgefarm.BastiaanCM schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:48:
Ik heb ook maar eens weer een Gamecard bestelt, komt van de week wel binnen. Eens kijken hoe het met al mijn contacten verlopen is zonder mijEn hoever ik inmiddels achterloop. (Venture Co)
Verwijderd
Speelde je nu horde of alliance? Horde toch? Verheug je er dan maar op dat je tegenwoordig ieder moment van de dag VoA kan doen. Alliance heeft WG tegenwoordig nog zeldenBastiaanCM schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:48:
Ik heb ook maar eens weer een Gamecard bestelt, komt van de week wel binnen. Eens kijken hoe het met al mijn contacten verlopen is zonder mijEn hoever ik inmiddels achterloop. (Venture Co)
Tja, die tokens. Ik heb zelf maar 1 token tot nu toe. Ik koop ondertussen gewoon de ilevel 232 tier items aangezien voor resto druids de 4pc bonus erg goed is. Maar als de 4pc bonus het niet waard is, dan ga je toch gewoon voor 2pc plus non set ilevel 245 items? Dan heb je maar twee trophies nodig. En emblems farmen? 30 van TotC (10 en 25) en dan kan je ook nog naar Onyxia 10 en 25 en VoA10 en 25. Plus de daily heroic.Thijs schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:39:
[...]
Heh, ik ben twee weken geleden ook weer begonnen en terug bij mijn oude guild. Bereid je maar vast voor op keiharde badgefarm.Dropt er zo'n tier9 token, mag je eerst nog fucking 75 badges farmen voordat je je itempje binnen hebt. Ik dacht mezelf weer ff snel 'bij' te gearen maar op deze manier ben je toch bijna een maand bezig elke week alle instances leeg te farmen voordat je je tier9+bijbehorende badgeitems bij elkaar hebt.
Het ergste is dat ik eind Ulduar gestopt ben (had nog paar upgrades te gaan) en de druid die niet gestopt is had onderhand 900 meer spellpower dan ik. 0_o Dus reken er maar op dat je keihard achterloopt met je gear.En dat verschil is te merken ingame ook, dus ik moet snel m'n gear voor elkaar hebben voordat Icecrown uitkomt. Gelukkig hebben die premade chars op de PTR wel imba gear.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 15:21 ]
Gelukkig veranderd dat in IC. Daar krijg je tokens op de 10 en 25 mans, waarmee je vervolgens een tier item koopt. In de 25 mans droppen dat tokens waarmee je dat tier-item kan upgraden naar een hoger ilvl.Thijs schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:39:
[...]
Heh, ik ben twee weken geleden ook weer begonnen en terug bij mijn oude guild. Bereid je maar vast voor op keiharde badgefarm.Dropt er zo'n tier9 token, mag je eerst nog fucking 75 badges farmen voordat je je itempje binnen hebt. Ik dacht mezelf weer ff snel 'bij' te gearen maar op deze manier ben je toch bijna een maand bezig elke week alle instances leeg te farmen voordat je je tier9+bijbehorende badgeitems bij elkaar hebt.
4pc is duidelijk wel waard. Dus ik heb 75+75+45+45 nodig en dan nog eens 35 voor ring en mss ook nog 25 voor idol, is een totaal van 300 badges. Zelfs met 60 badges per week ben je nog 5 weken bezig.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:16:
[...]
Speelde je nu horde of alliance? Horde toch? Verheug je er dan maar op dat je tegenwoordig ieder moment van de dag VoA kan doen. Alliance heeft WG tegenwoordig nog zelden
[...]
Tja, die tokens. Ik heb zelf maar 1 token tot nu toe. Ik koop ondertussen gewoon de ilevel 232 tier items aangezien voor resto druids de 4pc bonus erg goed is. Maar als de 4pc bonus het niet waard is, dan ga je toch gewoon voor 2pc plus non set ilevel 245 items? Dan heb je maar twee trophies nodig. En emblems farmen? 30 van TotC (10 en 25) en dan kan je ook nog naar Onyxia 10 en 25 en VoA10 en 25. Plus de daily heroic.
ToTC en Ony 10+25 kunnen makkelijk in een avondje, met nog kans dat er wat leuks dropt ook. Iedereen staart zich zo blind op Trophies dat de drops bijna voor niets weggaan als ze voor een slot zijn waar je ook tier voor kan krijgen.
Maar 5 weken. Vergelijk dat eens met de 12,5 week die je nodig had voor BT, of de 25 weken die je nodig had voor t4/t5 in het begin.Thijs schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:42:
[...]
4pc is duidelijk wel waard. Dus ik heb 75+75+45+45 nodig en dan nog eens 35 voor ring en mss ook nog 25 voor idol, is een totaal van 300 badges. Zelfs met 60 badges per week ben je nog 5 weken bezig.
Dat systeem van IC klinkt wel iets beter, maar komt er nog steeds op neer dat je badges moet gebruiken.Gelukkig ben ik er dan wel vanaf het begin bij dus hoef ik niet in een maandje tijd 300 badges bij elkaar te sprokkelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 01-11-2009 16:19 ]
Ja, mss voor de hele guild... maar ik kom terug na 3 maanden en iedereen zit al dik in de AC-epix dus verwachtte ik ei'k dat ik ff paar tier-items loot en spellpower-leather wat niemand meer nodig heeft en binnen no-time die 900 spellpower achterstand weg heb. Maar dat valt me dus vies tegen.Kees schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:16:
[...]
Maar 5 weken. Vergelijk dat eens met de 12,5 week die je nodig had voor BT, of de 25 weken die je nodig had voor t4/t5 in het begin.
Echt, als je 30 man moet gearen was je met T6 in het begin 30 weken kwijt (1 token / boss, later 2 per boss). Met t4 en t5 hetzelfde verhaal. In Ulduar was je ook 15 week bezig om iedereen aan 5/5 te helpen. In tocg krijg je, als je het goed doet met 30 members, (5x normal, 5x heroic, 3x4x 10 man heroic = ) 32 tokens per week en 1650 badges. Voor 5/5 voor 30 man heb je 30x240 badges + 30x5 tokens nodig, oftewel 150 tokens (5 week) en 7200 badges (4,5 week) nodig. Kortom, het gaat veel en veel sneller dan vroeger.
Je krijg in notime wel random epics, maar voor je Tier gear zul je inderdaad moeten werken. Dat bevalt mij welThijs schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:18:
[...]
Ja, mss voor de hele guild... maar ik kom terug na 3 maanden en iedereen zit al dik in de AC-epix dus verwachtte ik ei'k dat ik ff paar tier-items loot en spellpower-leather wat niemand meer nodig heeft en binnen no-time die 900 spellpower achterstand weg heb. Maar dat valt me dus vies tegen.
Horde, altijd al. Maar dat is wel leuk ! Alliance met YOGS enzo waren altijd in de meerderheidVerwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:16:
[...]
Speelde je nu horde of alliance? Horde toch? Verheug je er dan maar op dat je tegenwoordig ieder moment van de dag VoA kan doen. Alliance heeft WG tegenwoordig nog zelden
Dingen die droppen van bijvoorbeeld raids/dungeons waar je vervolgens spullen voor kan kopen.-Trouble- schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:16:
Eerste noob-vraag dan maar: what the hell zijn badges?
Vanmiddag mooi kunnen doorlevelen naar level 12, compleet Silvermooncity en omstreken gedaan met quests. Heb een dagje op een private server gespeeld maar de helft van de quests bleek keihard te missen. Ik wist wel dat er íets miste, maar zoveel
[ Voor 57% gewijzigd door Metalbuster op 01-11-2009 18:44 ]
[ Voor 29% gewijzigd door RickN op 01-11-2009 18:47 ]
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Daarom dat ik bij mijn meest recente alt heb gewacht met het werken aan professions tot ik level 80 was. Vanaf level 70 heb ik wel mining terug bijgehouden (epic flying + crusader aura = ideaal voor mining).Metalbuster schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:35:
[...]
verhaal over levellen en professions
*knip*
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Metalbuster schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:35:
[...]
Dingen die droppen van bijvoorbeeld raids/dungeons waar je vervolgens spullen voor kan kopen.
BedanktRickN schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:46:
Iedereen noemt ze badges, vanwege de Badge of Justice uit TBC, maar tegenwoordig zijn het natuurlijk gewoon Emblems
Gewoon ToC HC blijven farmen. Dropt een tank zwaardje. En een tank helm en een tank chest volgens mijKapoen schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:14:
[...]
Nu ben ik nog op zoek naar een geschikt tank wapen. Ik vroeg mij af of ik misschien voorlopig dat 1h zwaard van de headless horseman zou kunnen gebruiken: link. Alleen is het ding nogal traag, is dit nadelig voor een pally tank of niet?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 28% gewijzigd door Metalbuster op 01-11-2009 20:57 ]
Mijn hunter heet de epic staff van violet hold, die is ongeveer gelijk aan de champions seal staff.Metalbuster schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:56:
@Kapoen
Ik weet niet welk wapen je hunter nu heeft maar je kan een hele aardige staff kopen voor embels of conquest die had ik ook voordat ik marrowstrike had.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hehe, voordat ik gestopt was ben ik daar zwaar mee bezig geweest. Best vaak kwamen we niet eens bij die King, omdat we faalden bij die hele event. Naja, dat moet ik maar weer gaan doenAtlas schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:28:
[...]
Gewoon ToC HC blijven farmen. Dropt een tank zwaardje. En een tank helm en een tank chest volgens mij
wacht ff, jullie hebben net 2x totgc gedaan en 2-3shotten FC en twins? Het is dat je admin bent maar anders had ik het niet geloofd
Gisteren eerste keer twins 10hc en 1-shotthewizard2006 schreef op maandag 02 november 2009 @ 07:52:
[...]
wacht ff, jullie hebben net 2x totgc gedaan en 2-3shotten FC en twins? Het is dat je admin bent maar anders had ik het niet geloofd
Ice strikers cloack zul je bedoelen, en daar zit wel degelijk AGI en AP op (en GEEN strength)_Peter2_ schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:32:
's avonds nog wat nerubian chitins geframed op mijn hunter en nog een aantal gekocht. Vervolgens een naar een LW gestuurd voor de cloak. (Ik vraag me wel af of deze nu echt goed is voor een feral druid, aangezien er geen AGI op zit, maar STR).
De tweede tank op koralon doet eigenlijk niets anders dan damage soaken. Als je daar steeds doodgaat, dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn. De healers hadden te weinig aandacht voor jou, of je health is veel te laag. Als je health te laag is, dan zou ik daar eerst op concentreren._Peter2_ schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:32:
Weekend boekje:
...verhaal over VOA...
Ik kom in beervorm nu aan de 40% dodge. Maar mis nog wat expertise denk ik. Verder ben ik hit capped voor raids (290 hit op het moment, maar de enchant op mijn boots gaat van icewalker naar greater fortitude)
Wat zijn nu goede stats om op te focussen als feral tank? STA vooral, ik denk ook expertise.
Verder zoek ik nog een betere necklace, maar als ik zoek naar tanking nack items zie je vaak +defense, +dodge, STA en STR erop. Kan ik niet beter kijken voor een necklace met AGI en STA?
Ik bedoel de Durable Nerubhide CapeBlaSfem0n schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:55:
[...]
Ice strikers cloack zul je bedoelen, en daar zit wel degelijk AGI en AP op (en GEEN strength)
Wat is veel te laag?RyackWerk schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:01:
[...]
De tweede tank op koralon doet eigenlijk niets anders dan damage soaken. Als je daar steeds doodgaat, dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn. De healers hadden te weinig aandacht voor jou, of je health is veel te laag. Als je health te laag is, dan zou ik daar eerst op concentreren.
[ Voor 31% gewijzigd door _Peter2_ op 02-11-2009 09:16 ]
op alle 'echte' tank cloacks zit strength op afaik, dus daar zal je niet vanaf kunnen, maar als druid kan je gewoon voor dps agi cloacks gaan, tenzij je echt de extra avoidance nodig hebt._Peter2_ schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:15:
[...]
Ik bedoel de Durable Nerubhide Cape
Binds when equipped
Back
150 Armor
+41 Strength
+75 Stamina
Requires Level 80
Item Level 200
Equip: Increases your dodge rating by 49 (1.25% @ L80).
Equip: Increases your expertise rating by 21 (2.56 @ L80).
[...]
Wat is veel te laag?
Ik zat op 40k health meen ik.
40k is meer dan zat. De healers zitten dan gewoon te slapen bij Meteor Fist. Wanneer hij dat gebruikt moeten de healers zich ook concentreren op de offtank aangezien de damage die hij dan doet word gesplitst op de 2 tanks. Niet jouw fout dus maar de healers!_Peter2_ schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:15:
Wat is veel te laag?
Ik zat op 40k health meen ik.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq