Hoe heet je freecom? Namen met b.v. een 's op t eind vraagt de x ook een wachtwoord en zo.
B.v. video's heb ik dan filmpjes van gemaaakt
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Zit hier te laptoppen met 65 Mbps maar zonder draadje de xtreamer zijn werk laten doen...nope.intraxi schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:53:
nou n-streamen zou toch ook goed moeten werken... stream hier zelfs probleemloos met wifi-g... maar geen hd materiaal dusss...
Gebruik je NFS?zwoelie schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:42:
[...]
Zit hier te laptoppen met 65 Mbps maar zonder draadje de xtreamer zijn werk laten doen...nope.
Geen idee waarom, zal vast wel weer aan een instelling van me liggen![]()
nog een observatie: met draadje reageert de ab beter, je hoeft minder goed te mikken en elke klik is nu een actie.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Die heet gewoon //FND/DISK500GB dus dat is het niet. Bedankt voor de tip iig!eddie02 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:23:
Hoe heet je freecom? Namen met b.v. een 's op t eind vraagt de x ook een wachtwoord en zo.
Verwijderd
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Punt is dat mensen klaagden over het niet vrij geven van de gebruikte gpl source. Nu doen ze dat en zeuren ze nog steeds. Het is volgens mij nog maar zeer de vraag of de main applicatie (dvdplayer/rootapp) ook wordt vrijgegeven, al is dat natuurlijk wel beloofd!Frank-NL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:02:
Als je even verder leest zie je dat het een nogal loze ZIP met code is:
I have browsed through all the directories and packages, but it is all code made by somebody else, nothing from xtreamer! It is all the opensource packages they used to build their application, but their application itself seems missing in action. This .zip file looks (is) totally useless!!!!
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
*googled*
Tsja, kan het me goed voorstellen. Ik ben als koper ernstig fan van paypal maar als verkoper is het gewoon niet alles. Gelukkig wordt ik er niet van maar het lijken me legitieme redenen.kmf schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:16:
Ook interessant dat ze paypal er uit gegooid hebben:
http://forum.xtreamer.net/viewtopic.php?f=2&t=6989
GPL sourcecode was released in order to make those who claim we are not complying with the GPL rules. So we released it.
Any Coder here who want to develop the device need to go to the wiki...contact the RD team (they are everyday here) or take the various SDK we released.
If anyone else around was under the impression we are about to release the code to those china factories who come to this forum to ask for an easy opportunity to clone our project under the pretence of "coder" ...we are sorry to disappoint you.
We invite coder to contact us. we will ask them to sign NDA and even will send them demo boards..
enough the nonsense.
Heeft niks te maken met het feit of je wel of niet linux draait. Dit systeem is ook te gebruiken op een windows pc, maar is veel stabieler en gaat beter om met de bandbreedte.zwoelie schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:59:
[...]
*googled*![]()
Als je het native file-sharing protocol van Linux bedoeld nee. Ik draai geen Linux.
Nee hoor, ligt erg aan de gebruikte versie.intraxi schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:04:
gpl is erg duidelijk ! als je verder bouwt op gpl code dien je die code ook openbaar te maken ! Er is slechts 1 rechtszitting voor nodig... erg jammer alleen dat dat zo moet blijkbaar !
[ Voor 12% gewijzigd door kmf op 02-12-2009 22:46 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
geloof niet dat dat klopt !SteeringWheel schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:32:
Volgens mij is dat niet zo, alleen als je bestaande source aanpast dien je dit terug te geven aan de community, niet als je gpl code gebruikt in onderdelen maar de gpl code zelf niet aanpast.
maar dit wordt nu een gpl discussie en dus te veel ot... sorry !This is a clear GPL violations. All the modifications you did to GPL software must be
given back, with the modalities you choose to do so. But NDA is not compliant
with GPL: you have to, nothing more to be said.
Your arguments against some "chinese company" are not robust at all: what if a norwegian
guy didn't publish his work because otherwise some east asian or central european
company would have stolen his work?
[ Voor 4% gewijzigd door intraxi op 02-12-2009 22:57 ]
[ Voor 20% gewijzigd door SteeringWheel op 02-12-2009 23:01 ]
intraxi schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:53:
[...]
maar dit wordt nu een gpl discussie en dus te veel ot... sorry !
Je kan ook NFS gebruiken op Windows, is wel lastig te installeren (n je moet volgens mij de duurdere versies van Windows hebben).zwoelie schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:59:
[...]
*googled*![]()
Als je het native file-sharing protocol van Linux bedoeld nee. Ik draai geen Linux.
Ik las deze post later, wat MarkBM zegt dus.MarkBM schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:37:
[...]
Heeft niks te maken met het feit of je wel of niet linux draait. Dit systeem is ook te gebruiken op een windows pc, maar is veel stabieler en gaat beter om met de bandbreedte.
Om een voorbeeld te schetsen, als ik een dvd stream via shares (samba), dan stottert de film over mijn wireless g netwerk. Als ik het over NFS doe, dan stream ik zelfs HD content over mijn wireless g netwerk zonder stotterend beeld. Ik had er laatst zelfs nog een download naast lopen met 1,5 MB/s.
Kijk anders even op het forum van xtreamer zelf, daar staat wel uitgelegd hoe je dit moet instellen.
[ Voor 39% gewijzigd door Tukk op 03-12-2009 11:13 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Gebruik Hanewin NFS <link> freeware, simpel en natuurlijk te gebruiken op elke versie van windows.Je kan ook NFS gebruiken op Windows, is wel lastig te installeren (n je moet volgens mij de duurdere versies van Windows hebben).
Nee, het is shareware.HaseMike schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:34:
[...]
Gebruik Hanewin NFS <link> freeware, simpel en natuurlijk te gebruiken op elke versie van windows.
Beauty is in the eye of the beerholder
De Finder in OS X kan alleen FTP lezen en niet schrijven, dus daar heb je nog een apart programma voor nodig. Een programma dat je bijvoorbeeld kan gebruiken is CyberDuck (gratis).wdekreij schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:07:
Sinds kort ook de Xtreamer (met 500gb hdd) in m'n bezit: top!
Ik heb echter op diverse manier geprobeerd om vanaf OS X bestanden naar de xtreamer te slepen, maar tot op heden lukt dat niet.. Ik krijg dan telkens een error dat dat niet mogelijk is. Ik kan wel via FTP inloggen, en ook vanaf m'n xtreamer kan ik de gedeelde bestanden op m'n Mac's zien.
Probeer het eens met een crosscable, is het enige dat in mij opkomt. Niet logisch, maar wel het proberen waard.xienator schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:03:
Is er een bekend probleem tussen de Xtreamer en de Tele2/Verstal router, dit aangezien als ik hem aankoppel ik via DHCP geen ip krijg (rechts onder in beeld)
Ook als ik een static IP invul in de juiste range dan kan ik deze niet pingen vanaf een andere computer in mijn werkgroep.
Branden de ledjes wel op de xtreamer/modem? Achterop de xtreamer moet 1 ledje bij de netwerk connector oranje branden en de ander moet knipperen. Ik had het probleem dat de netwerk kabel die ik gebruikte op een of andere manier niet goed paste in de Xtreamer. Hij werkte alleen als ik hem aandrukte.Crusader schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:25:
[...]
Probeer het eens met een crosscable, is het enige dat in mij opkomt. Niet logisch, maar wel het proberen waard.
2de vraag, ja dat doet hij. Ik heb namelijk hetzelfde. Werkt prima.tinus94 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:10:
Ik twijfel nog tussen de Xtreamer en de Mede8ter
Mijn voorkeur ligt momenteel nog bij de Xtreamer
Ik heb de 2 delen met ervaringen wat doorgespit maar ik zit eigenlijk nog met 2 vragen:
1) Stel dat ik de Xtreamer aanschaf dan komt er een harde schijf in, is deze dan ook te benaderen als de Xtreamer stand-by staat? Dan wil ik 'm gebruiken als een soort server (NAS noem je dat zeker)
2) ik heb een HD-ready TV. Stel ik download 1080-materiaal. Downscaled de Xtreamer dit netjes voor me naar 720?
Alvast excuses wanneer dit allang en breed besproken is op dit forum...
De ledjes branden inderdaad één oranje en de ander knippert rood._Bak_ schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:45:
[...]
Branden de ledjes wel op de xtreamer/modem? Achterop de xtreamer moet 1 ledje bij de netwerk connector oranje branden en de ander moet knipperen. Ik had het probleem dat de netwerk kabel die ik gebruikte op een of andere manier niet goed paste in de Xtreamer. Hij werkte alleen als ik hem aandrukte.
Na 3 verschillende netwerk kabels geprobeerd te hebben vond ik er eindelijk 1 die het wel deed..... beetje vreemd.
Ik vul daar nooit wat in, hij vind het dan automatisch later.xienator schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:50:
[...]
De ledjes branden inderdaad één oranje en de ander knippert rood.
Bij DNS in de DHCP vul ik toch het interne IP van mijn router/modem in?
Hij geeft ook aan in het menu DHCP Not Ready!
Standaard staat die op 127.0.0.1, dus zijn localhost. Lijkt mij dat dat niet goed isZenix schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:22:
[...]
Ik vul daar nooit wat in, hij vind het dan automatisch later.
Ja, voor IP moet je zelf een adres kiezen in de huidige reeks van je netwerk.. en dan eentje die niet in gebruik is.xienator schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:50:
[...]
Bij DNS in de DHCP vul ik toch het interne IP van mijn router/modem in?
Kan je niet gewoon de NET-optie op de Xtreamer gebruiken?witteveder schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:00:
Ik probeer uPnP draaiend te krijgen van mijn NAS op de Xtreamer. Op een ander apparaat werkt de uPnP van de NAS wel. Bij de Xtreamer zie ik de uPnP mappen wel, maar zodra ik bij de mp3's zelf kom (dus een map met mp3's selecteer), crasht de Xtreamer, tenminste hij gaat op zwart, en na een korte tijd zie ik het begin scherm weer. (hierbij gaat ook de fan even uit)...
Iemand een suggestie? Ik heb geen ideeen meer hoe dit te verhelpen...
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Dit geheel begrijp ik en heb ik uitgevoerd maar geen resultaat jammer genoeg. Zoals al eerder gezegd morgen eens proberen met een switch er tussen._Bak_ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:11:
[...]
Ja, voor IP moet je zelf een adres kiezen in de huidige reeks van je netwerk.. en dan eentje die niet in gebruik is.
is je router 192.168.1.254 en je laptop/pc iets van 192.168.1.100 dan kan je een adres van 192.168.1.10 kiezen ofzo. Het beste is om in de DHCP instellingen van je router te kijken welke adres range hij uit geeft. en dan een adres van daar buiten te pakken.
IP : zelf zoeken
subnetmask 255.255.255.0
gateway: ip van je router
dns: ip van je router
Graag even de zaak waar je m vandaan hebt om anderen mee te helpen.Chadi schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:42:
Deze was dus niet zo. Lang leve de online shopping.
Bedankt anyway. Ik ga er verder aan kijken en als het niet helemaal is wat ik ervan verwacht mag ie terug. 14 dagen coulance.
Firmware 1.0.2 Boot 12 is redelijk oud niet?
Ik luister =========>>>>> linkje ?xienator schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:26:
[...]
Standaard staat die op 127.0.0.1, dus zijn localhost. Lijkt mij dat dat niet goed is
Ik vond al iets op het Xtreamer forum over problemen met de Tele2 router en de XtreamerIn het weekend maar eens testen met een switch er tussen.
In dit filmpje zie je de unboxing van de Xtreamer (en dus ook alles wat er bij hoort te zitten):Chadi schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:01:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen maar er zitten geen schroefjes bij voor bevestiging van HDD en alles is al een keer gebruikt zo lijkt het. Als ik in dat ding ruik lijkt het net of die in een coffeeshop heeftgehangen.
Zitten er normaal ook schroefjes bij voor HDD bevestiging en weet iemand waar ik de package content kann bekijken op foto?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Jij wilt een apparaat dat uit staat gebruiken? dat gaat dus niettinus94 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:28:
Een paar posts terug al geplaatst, maar nog geen antwoord op mijn (prangende) vraag:
1) Stel dat ik de Xtreamer aanschaf dan komt er een harde schijf in, is deze dan ook te benaderen als de Xtreamer stand-by (uit) staat? Dan wil ik 'm gebruiken als een soort server (NAS noem je dat zeker )
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ja dat kan. Daarvoor dient het apparaat wel aan te staan, je kan hem dan via http://ipadresxtreamer/setup_upnp_boost.php (NAS mode) activeren. UI valt dan terug naar een zwart status scherm met fanspeed, cpu intensiteit etc. Verhoogt aanzienlijk de doorvoorsnelheid om je bestanden naar je (ext) HDD te pompen. Dat gaat bij met met een lan verbinding tot max 6mb.tinus94 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:28:
Een paar posts terug al geplaatst, maar nog geen antwoord op mijn (prangende) vraag:
1) Stel dat ik de Xtreamer aanschaf dan komt er een harde schijf in, is deze dan ook te benaderen als de Xtreamer stand-by (uit) staat? Dan wil ik 'm gebruiken als een soort server (NAS noem je dat zeker )
http://forum.xtreamer.net/viewtopic.php?f=17&t=6792marsupilamioo7 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:12:
[...]
Ik luister =========>>>>> linkje ?![]()
thx
De NET optie werkt prima, maar ja, wil graag dat alles goed werkt... iemand nog een idee?RedFox schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:15:
[...]
Kan je niet gewoon de NET-optie op de Xtreamer gebruiken?
Ik weet niet of dat niet tegen de policy is van Tweakers. Maar ik heb hem bij xxx besteld. Ik heb het bedrijf inmiddels een mail terug gestuurd dat ik een nieuwe wil of gebruik wil maken van de wet kopen op afstand.seventhseagull schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:54:
Ja, het is vrij zeker dat dit een gebruikte is. Een erg oude firmware. Waar had je hem gekocht als ik vragen mag?
[ Voor 15% gewijzigd door Chadi op 05-12-2009 15:09 ]
Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp
Mijn sanyo xacti c6 mp4 bestanden staat ie nu hier heel de middag al af te spelen.StefkeJ schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:40:
Goede Morgen,
Ik zit met MP4 bestanden van mijn Samsung WB500 fototoestel.
Mijn huidige media player (Peekbox 4) kan die niet afspelen.
Ik overweeg een Xtreamer te kopen, maar wil dat enkel doen wanneer hij mijn MP bestanden speelt.
Zou iemand zo vriendelijk wilen zijn een van mijn bestanden uit te proberen op de Xtreamer ?
Zie hier: http://drollenhoekje.webs.com/SDC11220.MP4
Benieuwd of die deftig afspeelt.
Alvast erg bedankt, en nog een prettige dag !
StefkeJ
Verwijderd
Nee, ik ben wel van plan om deze aan te schaffen maar heb zelf ook een tele 2 modem.xienator schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:16:
[...]
http://forum.xtreamer.net/viewtopic.php?f=17&t=6792
Last van hetzelfde probleem dan?
De slideshow functie is idd precies wat je ervan verwacht. Je kunt de tijd tussen foto's instellen in een paar stappen (2 sec is kortste tijd). Je kunt overgangen kiezen, of alles random doen. Verder kun je idd internet radio aanhebben of je eigen mp3's tijdens de slide show. Verder kun je nog in zoomen via de AB.skoopmans schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:06:
Vraagje alvorens ik ook tot de aanschaf over ga:
Wat zijn de ervaringen met de slideshow functie? Ik kan er weinig over vinden maar wat ik voor mij zie is dat de xtreamer een directory afspeelt met foto;s en videomateriaal in de juiste volgorde, eventueel ondersteunt door wat "background music".
Wil iemand zijn ervaring delen? Tnx
Ik heb ook net een paar dagen de xtreamer en ook ik had dat probleem met mijn eigen PC. Andere PC's in dezelfde werkgroep werden wel herkend, maar de mijne niet. Zover ik kon nagaan waren wel alle netwerkinstellingen exact gelijk. Uiteindelijk heb ik de "Network Setup Wizard" (XP Pro SP3) gedraaid en exact dezelfde gegevens ingevuld als ik al had staan. Ik weet niet waarom maar daarna verscheen mn PC wel in de xtreamer.djiedjee schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:21:
Ik ben een hele tijd bezig geweest bij een kennis om vanaf de xtreamer bestanden af te kunnen spelen die op een XP fileshare staan.
Xp-folder is geshared, Guest-account heeft toegang. Op de xtreamer zie ik bij NET de werkgroep en de PC staan, maar niet de fileshare.
Wat moet ik verder nog configureren om dit aan de gang te krijgen?
Of kan dit ook een firmware issue zijn (2.0.2)?
Ik heb sinds dit weekend een xtreamer met dezelfde tv, en helaas, ik krijg ook een roze scherm. Is wel snel op te lossen door de tv op sleep en uit sleep te halen (2 keer de groene knop rechtsboven). Het is even lastig, maar de workaround is snel genoeg gedaan.Ook van plan om een sony 40w5500 aan te schaffen, is dat rose beeld (meen ik ) al opgelost met gebruik van xtreamer en sony lcd..?
flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600
Bij mij gaat het een stuk sneller, bijna momentaan... In ieder geval sneller dan mijn Samsung HDTV ontvanger :-)atjong schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:31:
Ik lees overal dat de Xtreamer zo een snel menu heeft dat zo goed reageert. Sinds enkele dagen heb ik een Xtreamer, maar ik vind het menu juist nogal traag. Het kost tussen een halve seconde en enkele seconden voordat het apparaat reageert op de afstandsbediening. En dan heb ik het over het door het menu bladeren en niet over opstarten van media. Is dit normaal? De TV is 1080p; de Xtreamer staat qua resolutie op Auto (dus 1080p).
Welke versie van firmware?atjong schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:31:
Ik lees overal dat de Xtreamer zo een snel menu heeft dat zo goed reageert. Sinds enkele dagen heb ik een Xtreamer, maar ik vind het menu juist nogal traag. Het kost tussen een halve seconde en enkele seconden voordat het apparaat reageert op de afstandsbediening. En dan heb ik het over het door het menu bladeren en niet over opstarten van media. Is dit normaal? De TV is 1080p; de Xtreamer staat qua resolutie op Auto (dus 1080p).
Beauty is in the eye of the beerholder
Dit ervaar ik ook. Vanwege het niet meer kunnen zien van netwerkshares ben ik recentelijk weer overgestapt van 2.0.1 naar 1.0.3.1, maar daar is het nog erger. Wat me wel opviel is dat als je de XTreamer via je laptop bestuurd (via webinterface) het wel snel gaat. Zou het aan de afstandsbediening of IR-ontvanger kunnen liggen? Is er iemand met een Logitech Harmony, gaat het daar misschien sneller mee?atjong schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:31:
Met zowel een Harmony 885 als de originele afstandsbediening gaat het op allebei m'n Xtreamers supersnel. Laatste final firmware.Hark_k schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:02:
[...]
Dit ervaar ik ook. Vanwege het niet meer kunnen zien van netwerkshares ben ik recentelijk weer overgestapt van 2.0.1 naar 1.0.3.1, maar daar is het nog erger. Wat me wel opviel is dat als je de XTreamer via je laptop bestuurd (via webinterface) het wel snel gaat. Zou het aan de afstandsbediening of IR-ontvanger kunnen liggen? Is er iemand met een Logitech Harmony, gaat het daar misschien sneller mee?
Klopt. als je knoppen ingedrukt blijft houden dan lijkt de Xtreamer dat niet bij te kunnen benen. Maar goed, dat heb ik ook met m'n Dreambox en vind ik totaal niet belangrijk. Gewoon rustig de knopjes één voor één indrukken, dan reageert ie bij mij tenminste gewoon direct.atjong schreef op donderdag 10 december 2009 @ 05:54:
Ik gebruik 2.0.2, de laatste dus. Een test: Als ik in het instellingenmenu zit en ik hou de pijltjestoets naar beneden 10 seconden ingedrukt en laat los, dan beweegt de balk nog een paar seconden door. Alsof het opbouwen van het menu meer kost dan de processor aankan. Willen jullie dit ook proberen en je bevindingen laten weten?
Dat laat mij ook concluderen dat het niet aan de afstandsbediening ligt.
Als ik in een telnet-sessie op mijn PC de spatiebalk ingedrukt hou voor 10 seconden, dan ijlt dat ook na jaatjong schreef op donderdag 10 december 2009 @ 05:54:
Ik gebruik 2.0.2, de laatste dus. Een test: Als ik in het instellingenmenu zit en ik hou de pijltjestoets naar beneden 10 seconden ingedrukt en laat los, dan beweegt de balk nog een paar seconden door. Alsof het opbouwen van het menu meer kost dan de processor aankan. Willen jullie dit ook proberen en je bevindingen laten weten?
Dat ligt idd vooraal aan de afstandbediening. Ik erger me ook aan, elke keer als ik m'n harmony moet opladen en weer met de originele afstandsbediening moet werken.Hark_k schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:02:
[...]
Dit ervaar ik ook. Vanwege het niet meer kunnen zien van netwerkshares ben ik recentelijk weer overgestapt van 2.0.1 naar 1.0.3.1, maar daar is het nog erger. Wat me wel opviel is dat als je de XTreamer via je laptop bestuurd (via webinterface) het wel snel gaat. Zou het aan de afstandsbediening of IR-ontvanger kunnen liggen? Is er iemand met een Logitech Harmony, gaat het daar misschien sneller mee?
Waar is dit nou weer goed voor? Wie houdt er in t dagelijks leven nou een knop 10 sec ingedrukt?atjong schreef op donderdag 10 december 2009 @ 05:54:
Telnet is ook een voorbeeld van een mooi stukje vooruitstrevende techniek van deze tijdloyske schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:30:
Als ik in een telnet-sessie op mijn PC de spatiebalk ingedrukt hou voor 10 seconden, dan ijlt dat ook na ja
Weet je niet wat "een test" betekent?eddie02 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:25:
Waar is dit nou weer goed voor? Wie houdt er in t dagelijks leven nou een knop 10 sec ingedrukt?
atjong schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:45:
[...]
Telnet is ook een voorbeeld van een mooi stukje vooruitstrevende techniek van deze tijd.
Volgens mij doet de Harmony ook slechts één actie bij mij bij twee drukken achter elkaar. Maar dat kan te maken hebben met de tijd tussen de acties, die je kunt instellen bij de Harmony.atjong schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:45:
[...]
Wat ik ook jammer vind is dat een dubbele klik op een knop slechts 1 actie tot gevolg heeft i.p.v. 2. Crusader en Frank-NL, zouden jullie willen controleren of dit met de Harmony wel goed gaat? Want het kan aan de AB liggen of aan de Xtreamer.
Zag een filmpje waarbij iemand een ultra grote fan plaatst die een van de zijkanten van de xtreamer in zijn geheel vervangt. Tijdens dat proces wees hij erop dat het infraroodontvangertje een beetje scheef achter het "ruitje" zat. Hij corrigeert dit door het iets te verbuigen.atjong schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:31:
Map openen, 3e item afspelen = 1 keer Enter, 2 keer pijl omlaag, 1 keer Enter. Bij een beetje vlot intikken wordt die 2 keer pijl omlaag als 1 keer pijl omlaag gezienFrank-NL schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:40:
Ik ken geen acties die een dubbele klik vereisen, kan je een voorbeeld geven? In het dagelijks gebruik kom ik niet verder dan 4 pijltjestoetsen, OK en Play / Stop.
Da's een goeie tip! Ik zal dat filmpje vanavond even gaan bekijken en zien of het de moeite waard is om mijn garantie daarmee te laten vervallen.tjongetjonge schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:23:
Tijdens dat proces wees hij erop dat het infraroodontvangertje een beetje scheef achter het "ruitje" zat. Hij corrigeert dit door het iets te verbuigen.
Oh zo. Nee dat werkt bij mij gewoon vlot en soepel, ik heb nog niet gehad dat ik meer moest klikken dan strikt noodzakelijkatjong schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:38:
[...]
Map openen, 3e item afspelen = 1 keer Enter, 2 keer pijl omlaag, 1 keer Enter. Bij een beetje vlot intikken wordt die 2 keer pijl omlaag als 1 keer pijl omlaag gezien.
Helaas kan ik dit bevestigen... ook ik heb er last van en anders dan handmatig inzoomen en uitzoomen heb ik ook geen workaround gevonden.rrobinson41 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 02:38:
Wat mij nu na wat versch videobestanden een beetje stoort, is dat ook met tvsystem op Auto Hdmi, bv bepaalde avi's en ene wmv-hd niet beeldvullend zijn terwijl alle instellingen van tv en xt dat wel zouden suggereren. pak ik daarna een ander bv een (hd) mkv, is die weer wel beeldvullend. (mn tv staat op auto-fill beeld). ik heb met hdmi1.3 aangesloten en philips 32pfl5604h fullhd tv. ik heb net ontdekt dat ik zo'n niet vullende avi kan zoomen handmatig naar fullscreen, maar pak ik dan een andere avi, dan is die half uit beeld.
ik heb de avi en wmv met alle resoluties geprobeerd inc PAL. helpt niks. ook de zoom modi van de tv helpen niet. typisch dat de tvout functie van de knop op de AB geen auto functie geeft maar setup wel. een oorspr 4:3 dvd-video moe ik steeds handmatg op pal zetten met de AB om beeldvullend te krijgen. lastig maar niet onoverkomelijk. die avi's niet beeldvullend is vervelender.
heeft nog iemand deze ervaring????
Garantie vervalt niet. Je kan er immers bij door het dekseltje boven te verwijderen waar je normaal de HD plaatst.atjong schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:38:
[...]
Da's een goeie tip! Ik zal dat filmpje vanavond even gaan bekijken en zien of het de moeite waard is om mijn garantie daarmee te laten vervallen.
Heb je gekeken of die bij jou wel goed zit?loyske schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:13:
Je kan er immers bij door het dekseltje boven te verwijderen waar je normaal de HD plaatst.
Je kan de sensor dan zien zitten
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq