Kater? Eerst water, de rest komt later
van die 460 rijden er nu ca 120 routes - dus ca 75% heeft wel alle voordelen van de company (zeker nu met de hoge fuel discount) maar draagt niet bij in de vorm van contract-opbrengsten?We have 460 drivers in our company (Western European Trucking - WET) who earned a total of $563567.67 for the company.
Niet dat ik er wakker van lig (het is mijn bedrijf niet) maar gewoon een vraagje.
[ Voor 10% gewijzigd door franssie op 04-01-2010 18:56 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Waar kun je dat trouwens zien, hoeveel mensen de contractroutes rijden?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
We hebben geen 460 chauffeurs, nooit gehad. Er zijn momenteel 187 mensen actief waarvan er 140 contracten rijden.franssie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:55:
wat ik me eigenlijk afvraag:
[...]
van die 460 rijden er nu ca 120 routes - dus ca 75% heeft wel alle voordelen van de company (zeker nu met de hoge fuel discount) maar draagt niet bij in de vorm van contract-opbrengsten?
Niet dat ik er wakker van lig (het is mijn bedrijf niet) maar gewoon een vraagje.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 19% gewijzigd door franssie op 04-01-2010 20:06 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Maar als ik nu van Munchen terugrij naar Rotterdam voor Clothing, rijd ik geen contract, maar ben ik eigenlijk wel bezig met een contract
[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 04-01-2010 20:32 ]
Rail Away!
die inactieven, hoe filter ik die?
[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 04-01-2010 22:32 . Reden: spel ]
[ Voor 45% gewijzigd door Marzman op 04-01-2010 21:03 ]
/▌
Ik doe dat nu door de rijderspagina in excel of open office te laden en met een autofilter te lijken hoeveel ton er onderweg is en hoeveel ton er nog naar een "startplaats" rijdt.
wilde dat in een pivot zetten maar vooral in OO duurt het updaten vanaf de webpagina nogal lang, een 0 FP filter lijkt me nogal grof, misschien dat de activiteits-datum dan een beter veld is.
/▌
Moet je het maar doorzetten tot 7 uur 's ochtendsfranssie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:57:
ik heb het wat druk her en der maar als ik het onder een F5 krijg (en dat is de bedoeling) dan kan ik het zelf doen of de sheet openbaar maken. Maar ik rij al een maand of 3 dus misschien moet ik zoiets maar eens doen - bieden is echter voor mij niet weggelegd als nachtmens zijnde
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Zonder sheet is het ook wel te zien hoor. De inactives daar reken je gewoon wat extra drivers voor om dat op te vangen.franssie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:57:
ik heb het wat druk her en der maar als ik het onder een F5 krijg (en dat is de bedoeling) dan kan ik het zelf doen of de sheet openbaar maken. Maar ik rij al een maand of 3 dus misschien moet ik zoiets maar eens doen - bieden is echter voor mij niet weggelegd als nachtmens zijnde
Er zijn er vast die het halenNobby schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:05:
[...]
Moet je het maar doorzetten tot 7 uur 's ochtends
[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 05-01-2010 00:14 ]
/▌
Gaat wel lekker zo, wanneer gaan we verhuizen naar een ander werelddeel?
https://untappd.com/user/OzzBier
lijkt mij ook wel geinig, maar in principe vind ik dat we dan eerst alles gold goud moeten hebbennickvanozzie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:10:
Zo eindelijk alle steden in Europa gehad... Nu ga ik weer vol contracten rijden, nog maar een klein beetje DR en ik zit op de 25...
Gaat wel lekker zo, wanneer gaan we verhuizen naar een ander werelddeel?
en daarbij zijn ik ook nog wat persoonlijke achievements die ik nog niet heb
Enige nadeel: iedereen moet zijn truck verkopen en er een nieuwe kopen
Persoonlijk moet ik nog wat steden bezoeken in Europa, maar eens uitpluizen welke ik nog niet heb gehad.
We zouden de VS er ook bij kunnen nemen, dat heeft zijn voor- en nadelen en kan wel een leuke discussie zijnfrankivo schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:19:
[...]
lijkt mij ook wel geinig, maar in principe vind ik dat we dan eerst alles gold goud moeten hebben
en daarbij zijn ik ook nog wat persoonlijke achievements die ik nog niet heb
Alleen van de laatste 30 dagen door ze uit je routeoverzicht te filteren. Je hoeft er maar 40 te bezoeken voor de gouden achiefment, ik denk dat je die toch wel haalt voor je de game activity achiefment op goud hebt (tenminste, die gaat bij mij altijd het langzaamst)Haan schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:23:
Kan je ergens zien welke steden je wel/niet bezocht hebt?
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 05-01-2010 18:26 . Reden: geen idee waarom ik affiefment schreef :p ]
/▌
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
/▌
Maar ik heb nog niet zoveel contractruns gedaan (als ik ze al heb gedaan), want steeds als ik een een plaats gekomen ben om spul op te halen, is het contract alweer voorbij.
Moet je minder lange non-contract runs doen zodat je tijd genoeg hebt om naar een supplier te rijden die contract supplies levert. ik rij bijna non-stop contract routes.TheMasterofDome schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:52:
Is er nog iets speciaals dat je moet doen om een contract te rijden? Ik kijk meestal gewoon waar wat naar toe moet, en kies dat dan via 'Select a Route'.
Maar ik heb nog niet zoveel contractruns gedaan (als ik ze al heb gedaan), want steeds als ik een een plaats gekomen ben om spul op te halen, is het contract alweer voorbij.
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Tja, helaas net op weg naar Kiëv (halverwege) toen dit bleek. Moeilijk ook om van te voren in te schatten of het nog loont om ergens naar toe te rijden om een contract load te halen.jbdeiman schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:33:
Voor het nieuwe contract (grain naar italië) is de dichtstbijziijnde leverancier Budapest.
Vanavond dus maar van Kiëv naar Budapest. Denk ik.
Rail Away!
Oh, dat scheelt. Doe ik die load vanavond nog ff, en ga dan door naar Boedapest. Bedankt voor de tip!Mad Marty schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:14:
Als je in Kiev aankomt als het contract nog niet voldaan is, kun je gewoon nog een load meenemen tegen contractprijs hoor.
Zoals bij kerst was het ideaal gewoon 4 contracten tegelijk....
Burp
Mijn allereerste leg valt mijn truck al door een mechanisch defect in elkaar. Rij ik toch aan dat slakkengangetje verder. Uiteindelijk besloten om te repareren. Eerste leg na de reparatie gebeurt toch niet net hetzelfde zeker ^^ Hilarisch.
Ben nu veilig aangekomen en opnieuw vertrokken naar een stad die graan aanbiedt. Gelukkig nog niets slechts gehad na mijn 2e reparatie.
Kan je best zo snel mogelijk geld inzamelen voor een betere truck of rij ik beter lang rond met dit geval en maak hem iets beter door de upgrades?
nieuwe banden zijn goed voor de conditie van je truck en je mag er iets harder mee rijden
Anyway, persoonlijk zou ik het bij banden houden en dan zo snel mogelijk sparen voor een truck rond de 13K. Die heb je zo bijelkaar als je contracten rijdt.
Rail Away!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
En ja, het loont. Het kan je soms makkelijk 1 FP schelen op een rit. Er zijn ook scripts voor Firefox (als je de GreaseMonkey- plugin installeert) die dat voor je doen, zoals het script wat ik zelf gemaakt heb.
[ Voor 24% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-01-2010 10:12 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
dat is mijn schuldWii4all schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:49:
jammer dat er geen nieuwe contracten zijn....
Zoals bij kerst was het ideaal gewoon 4 contracten tegelijk....
in mijn warme bedje werd ik pas na een kwartier wakker van mijn twee (!) wekkers
maar ja.. toen was het wel al 7.05
Met de goedkope trucks zit je sowieso bijna nooit aan de max snelheid (ook niet met upgrades), dus is het gunstig. Bij de duurdere trucks is het gunstig omdat je langer kan doorrijden na een RMF en dan repairen bij een terminal (geen FP gebruiken dus).Boss schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:06:
Wat heb je aan extra snelheid-upgrades als je toch vaak al aan de max snelheid zit? Is het verstandig om consequent de snelheid te overtreden?
Rail Away!
Verwijderd
Het is je vergeven hoor Frankfrankivo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:21:
[...]
dat is mijn schuld![]()
in mijn warme bedje werd ik pas na een kwartier wakker van mijn twee (!) wekkers
maar ja.. toen was het wel al 7.05
WET is aardig groot geworden, is het misschien een idee om een groot contract te zoeken (kleinere clubs vallen dan al af omdat ze niet genoeg drivers hebben) en hier hoog op te bieden?
Dat motiveert iedereen om deze route te rijden, want het verdient dan super. Ik zeg het dubbele van normaal
Verwijderd
Er is wel een leuke route met 5000 contractmiles, maar de meesten zijn meer DR aan het sparen dan geld en dan zijn die lange routes niet heel handig. Je hebt wel gelijk met het bieden dat er op die contracten veel minder mis kan gaanVerwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:06:
[...]
Het is je vergeven hoor Frankwe zijn allang blij dat we met al die contract route's lekker snel geld kunnen verdienen.
WET is aardig groot geworden, is het misschien een idee om een groot contract te zoeken (kleinere clubs vallen dan al af omdat ze niet genoeg drivers hebben) en hier hoog op te bieden?
Dat motiveert iedereen om deze route te rijden, want het verdient dan super. Ik zeg het dubbele van normaal. of werkt het contract syteem niet zo?
/▌
Als het alleen grote ritten zijn (ik kan me er nog 1 herinneren van 56 legs) dan wordt het anders omdat ik wel DR punten aan het sparen ben maar 1tje per week lijkt me wel ok al is het wel saaier als je 2 dagen onderweg bent en alleen maar op next kan klikken
edit:// het grn+frt contract waar je op lijkt te doelen is misschien ook wel wat dan, al biedt het de DR rijders idd minder kans om kleine ritjes te maken - maar voor de instappers natuurlijk wel een moordroute om te cashen
[ Voor 17% gewijzigd door franssie op 07-01-2010 21:45 ]
/▌
foutje in mijn post, sorry.TheMasterofDome schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:37:
Wat is DR?? En hoezo kun je FP sparen??
FP: Er zitten 24 uur in een dag, je kan er twee bijkopen in dit spel. Hier heten zedus FP (fatigue points).
DR zijn driver rating points - die zijn afhankelijk van de afstand die je rijdt, maar wel aan een maximum gebonden (0.5 max) dus bij hele lange routes haal je er vwb DR niet uit wat er in zit (alles boven de 3000 mijl grofweg).
DR heb je nodig om endorsements te kopen zodat je met meer lading mag rijden. zo is de eerste bij 10DR te koop, dat is best wel even sparen. Daarna is de volgende 25, dan 50, dan 100. 100 kost je bijna een jaar spelen maar dan kan je veel lading meenemen en lading = geld.
FP kun je dus niet echt sparen, wel verliezen (als je te lang niet inlogt want je kan max 10 (ok 13 maar dat gaat ten koste van je DR als je een boete krijgt) FP hebben. Het minimum blijft echter 0 dus om optimaal te spelen log je ca elke 10 uur in.
dus hele lange ritten hebben daarbij geen zin
of een lange rit financieel beter is, geen idee eigenlijk
klopt, dat probeerde ik hierboven al te vertellenfrankivo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:56:
max DR voor een rit is ook +0.50
dus hele lange ritten hebben daarbij geen zin
nee dat zijn ze eigenlijk niet maar ze zijn wel lekker traag en lang - voor een instapper makkelijker mee te nemen, Ik hoorde op de CBand her en der wat starters die niet mee konden komen dus vandaar.of een lange rit financieel beter is, geen idee eigenlijk
Als Mij (WET) zijn de lange routes overigens niet slechter maar beter, collectie is per rit en de opbrengsten stijgen wel als de rit langer is. Voor de rijders maakt het niet zoveel uit op DR (ba het behalen van de max .5) na zoals je al opmerkt.
Verwijderd
Alleen grote company's kunnen grote route's aan dus potentieel minder concurrentie bij het bieden.
Vanacht even al mijn FP wegwerken en dan morgen mijn nieuwe 2010 Daf XF uitproberen
En ik ben nu een demand aan het rijden van Venetië naar Berlijn, om morgen van Berlijn naar Kiev te kunnen met een hotload. Ooh ja, in de tussentijd een nieuwe truck gekocht, mooi de tank leeggereden op 8 gallons na en nu een nieuwe truck met een volle tank.
[ Voor 23% gewijzigd door Jaap-Jan op 08-01-2010 01:13 ]
Heeft iemand een tip wat je het best kan doen als je in Venice staat? Meteen naar Warsaw gaan en vanaf daar met de routes beginnen?
Ik zag ook nog een andere bulletin over iets met kiev maar deze is later weer weg gehaald? En op welke CB channel zitten wij trouwens? Had wel geld over voor extra addons
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Helaas voor veel geld moeten tanken, dus ik heb niet veel verdiend aan deze rit....
Huidige bulletinSalv schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:28:
Ik zag ook nog een andere bulletin over iets met kiev maar deze is later weer weg gehaald? En op welke CB channel zitten wij trouwens? Had wel geld over voor extra addons
Our new contracts are: Construction Equipment to Rotterdam and Glass to Budapest. A suggested route with permanent suppliers is: Take Construction Equipment from Warsaw to Rotterdam. From there, drive with something to London, and then haul Glass from London to Budapest. From Budapest, you can drive to Warsaw again.
Currently talking on CB Channel 92Salv schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:28:
En op welke CB channel zitten wij trouwens?
Valt me trouwens op dat op de Wet-statistics een kleine 100 truckers verdwenen zijn.
Ik dacht altijd te zien dat we over de 400 deelnemers hadden maar nu zie ik er nog 357. Zijn er een aantal uit geknikkerd door te lang niet online te zijn geweest? En als dat zo is, hoe lang moet je dan offline zijn. Denk aan bv vakantie's.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
/▌
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Construction Equipment naar Rotterdam is bijna gecovered, hebben we nog 6-7 drivers nodig.
Mensen kunnen dus Iron Ore en Fruit gaan rijden
Komende dagen maar ff netjes aan de snelheid (+5) houden...
$1.60 per mile, a total of $1043.28 for the entire route. If you are late you will be fined $250.00 per day that you are late. Vandaaruit door naar Madrid met Iron Ore.
Verwijderd
Ik rijd nu in een Volvo WIA64T met Air Filter en Fresh Tires.
Moet ik nu eerst doorgaan met upgrades kopen zoals Aluminum Wheels en High Gear Ratio of voor een nieuwe truck gaan voor rond de 12k?
Rond welk punt is het beste om nieuwe trucks te kopen?
Verwijderd
1998 Peterbilt 379
Top Speed: 73 MPH
Condition: 93%
Odometer: 646,096 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 6.20
Load Limit: 52,080 lbs.
Game Default Price: $13,000.00
If Company Discount: $11,700.00
Total Owners: 293
Ownership Percent: 2.75%
[ Voor 36% gewijzigd door franssie op 12-01-2010 13:36 ]
Just do It
/▌
Ik heb het wel gezien nu, te weinig actie en uitdaging.
Tijd voor een charger....
Verwijderd
Wat zijn de kosten van een ticket ongeveer?
Hetzelfde eigenlijk met te veel lading meenemen.
Bij mij begon hij te slijten met alle chargers, zat op 52 procent max repair zonder de bandjes en chargers. Gisteren een overhaul gedaan, een nieuwe truck is trouwens wel een stuk goedkoper.themaxter schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:23:
Hmm, mijn truck begint te slijten, max conditie is niet meer 100% ondanks de bandjes
Tijd voor een charger....
/▌
in principe nietVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:30:
Is het waard om te snel te rijden?
Wat zijn de kosten van een ticket ongeveer?
Hetzelfde eigenlijk met te veel lading meenemen.
een ticket kost aan geld niet eens zoveel, maar wel elke keer -0.5 Driver Rating
Verwijderd
Ik had al een tijdje de triple trailer endorsment. Sinds maandag heb ik nu de Daf XF 2010 met inmiddels al weer een behoorlijk aantal items.
Toen ik vanmorgen in Minsk aankwam, waren er nog maar 4 loads nodig. Daarom besloten om even een kort zijprojectje te gaan doen. Ik ben nu op weg naar Volgograd (toevallig een hot load). Daarvandaan ga ik door naar Volgograd. Als het een beetje mee zit, heb ik dan cities visited op goud en anders ga ik de kaart nog eens bestuderen om te kijken welke stad ik (volgens mij) nog niet bezocht hebt.
Wel jammer dat je dat nergens terug kan vinden.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Ook lijkt het dat je allereerste beginstad niet meetelt. Het is "reach destinations". Ik zit op 10 steden (beginstad incluis) maar toch nog geen 10steden-achievement.
Heb alle 42 Europese steden inmiddels bezocht en hoop langzaam maar zeker ook de productgroepen allemaal op 500 MT of meer te krijgen.
Dat is nogal lastig als je de contracten mee rijdt, maar af en toe tussendoor een ritje met spul wat nog nodig is doet wonderen.
Dat klinkt als veel werk, ik keek in de VS altijd wel bij mijn achiefments voor de niet contractstukken waar ik het minste van had mbt de twee keuzes die je dan hebt. Dan weet je het ooknickvanozzie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:41:
Ik heb ook toen ik begon meteen een lijstje gemaakt van al mijn routes in excel, ook houd ik hierin de MT bij van de verschillende producten en productgroepen die ik vervoerd heb.
Heb alle 42 Europese steden inmiddels bezocht en hoop langzaam maar zeker ook de productgroepen allemaal op 500 MT of meer te krijgen.
Dat is nogal lastig als je de contracten mee rijdt, maar af en toe tussendoor een ritje met spul wat nog nodig is doet wonderen.
/▌
Ingame name is hetzelfde als mijn forum naam.
Had ik ook moeten doennickvanozzie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:41:
Ik heb ook toen ik begon meteen een lijstje gemaakt van al mijn routes in excel<>
Ik ben nu onderweg naar Minsk omdat er daar zeker nog 1 zit maar dan ben ik er niet meer zeker van.
/▌
Ja maar ik wil graag zien hoever ik ben met het aantal tonnen. Zo zit ik nu met Aid cargo op 112 en Transport op 139, dan weet ik dat ik dus nog aardig wat vrachten mag gaan rijden... Veel werk is het niet hoor, elke dag 1 keer invullen kost ongeveer 1 minuut.Marzman schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:45:
[...]
Dat klinkt als veel werk, ik keek in de VS altijd wel bij mijn achiefments voor de niet contractstukken waar ik het minste van had mbt de twee keuzes die je dan hebt. Dan weet je het ook
Nee dat houd ik dan net weer niet bij. Maar zoals Marzman zegt zijn de contracten wel terug te vinden in de DM en google group.franssie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:38:
[...]
Had ik ook moeten doenweet jij welke steden we nog niet hebben aangedaan met contracten - het hele eiland heb ik wel vol gereden maar ik mis er minimaal 3 want ik heb de het laatste plaatje nog niet in mijn schriftje
![]()
Ik ben nu onderweg naar Minsk omdat er daar zeker nog 1 zit maar dan ben ik er niet meer zeker van.
Ik heb er nu nog 5 waar ik over twijvel dus ik ben er ook zo.
Succes!
Hee hoi bedankt! Samara weet ik zeker (en rij ik nu heen). Constanta heb ik afgevinkt dus zal ik er een contract op gereden hebben. Rivne dacht ik wel gereden te hebben maar ga ik voor de zekerheid als tweede doen als samara me de award nog niet oplevert. Zijn we dus wel al in St Petersburg geweest ... dat kan ik me dan weer niet herineren - ach het ligt allemaal wat in de buurt.nickvanozzie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:06:
ik zou gokken op Zurich, Helsinki, Samara, Constanta, Barcelona, Wivne als ik jouw was. Die miste ik naast Porto en Prague maar die kwamen toen opeens in een contract route dus die 2 heb je wel denk.
Succes!
http://www.trukz.com/contracts_working.asp?ID=2097
Dat zijn iig 60 dagen ipv de 30 bij je driver
/▌
/▌
heeee - nee die kende ik dus niet, dat is al twee derde van onze historie als WET. Tige Tank!Marzman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:08:
Fransie, deze link ken je wel?
http://www.trukz.com/contracts_working.asp?ID=2097
Dat zijn iig 60 dagen ipv de 30 bij je driver
Just do It
Ik heb nu 12K money, en ik wil graag een nieuwe truck. Niet nu perse nu, ik wil ook nog wel even doorsparen als dat voordelig is. Welke truck zal ik kopen? En hoeveel kost die?
De 1998 Peterbilt 379 is een optie, moet je nog wel even sparen.
Met de truckdiscount moet hij die kunnen kopenCoenen schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:49:
Hier kan je zien welke trucks je kan kopen: http://trukz.com/trucks_lot.asp?offset=30
De 1998 Peterbilt 379 is een optie, moet je nog wel even sparen.
/▌
Ik weet dat de truck condition nooit hoger dan 100% kan komen, maar ik heb begrepen dat als je items als new tires en de chargers hebt, het langer duurt voor het 'verval' intreedt. Het zou dan dus toch veel langer moeten duren voor je onder 100% truck condition komt?
Echter heb je twee condities: je max truck conditie (115%) en je truck route conditie (max 100%). Repareren gaat dus steeds op je route conditie met als maximum je max truck conditie. Ze dalen beide per mijl.
hoop dat het wat duidelijk is
Dit topic is gesloten.
![]()