☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
edit:// 133 drivers in route
[ Voor 41% gewijzigd door franssie op 06-11-2009 21:40 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ben zelf bijna in Odesa waar ik vanmorgen eerst nog eens van Bordeaux naar Lyon moest rijden zonder fruit.
Nu nog een High gear ratio!BigFast schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:22:
Woei, 30k truck... 86 mph en 9.xx mpg. Gaat goed.
91mph ftw
Ik vraag mij wel af of ik het ooit zal kunnen rijden..
Heb dus, vrij standaard, kleine lening op me genomen en ben maar gewoon wat gaan rijden. Al doende leert men, nu weet ik in ieder geval dat ik dus echt moet gaan rijden wat de stad vraagt of beter nog: contracten rijden. Ga dus zo snel mogelijk contracten van WET rijden vanaf nu.
Ik heb het al opgezocht, maar zo snel niet iets gevonden. Als je nu uit een stad vertrekt zonder geld en je moet een paar keer bijtanken, dan kom je dus op een negatief saldo. Heeft dit nog ergens effect op? Voor een lening moet je betalen, maar voor een negatief saldo lijkt dit niet nodig te zijn?
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
/▌
Nou, het kan wel, maar het mag maar zeldenDonPr0n schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:32:
[...]
Nu nog een High gear ratio!
91mph ftw
Ik vraag mij wel af of ik het ooit zal kunnen rijden..
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Daarom liever de low ratio en dan weer een paar extra kilootjes meenemen.Arjan A schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:12:
[...]
Nou, het kan wel, maar het mag maar zelden
Moet je ook een endorsment hebben, anders heb je niks aan die extra kilo's die je truck kan meenemen. Bij mij kon ik vanaf truck één al makkelijk 20 ton meenemen en da's toch de legal limit normaalBigFast schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:38:
[...]
Daarom liever de low ratio en dan weer een paar extra kilootjes meenemen.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Overhaulen betekend dat je je truck naar de max overhaul condition brengt. Ligt deze max overhaul condition _onder_ je huidige max truck condition dan heeft een overhaul dus _geen_ nut. Vandaar dat er ook 0FP en 0$ staat.
Even heel wat anders, ik heb gister ook een nieuwe truck gekocht. De 2005 actros
/▌
Wat kost eigenlijk de volgende truck na de volvo WIA64T? En heeft het nut om nieuwe banden nog voor deze te kopen?
Dat is toch niet eerlijk meer. Nu heb ik net genoeg geld om m'n oude truck weer terug te kopen! Nou is echt de lol eraf.
[ Voor 5% gewijzigd door Megamind op 08-11-2009 18:42 ]

edit:// ik bedoelde natuurlijk de game mods, niet de mods/TS hier op tweakers aangezien zij niets met dit spel hebben op het spelen na.
[ Voor 21% gewijzigd door franssie op 08-11-2009 22:12 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 08-11-2009 20:43 ]
/▌
snelheid van het ding is in 95% van de gevallen voldoende, failures vallen we mee (1 in de 3 dagen) dus een betere truck levert me vwb FP niet heel erg veel op nu, en de consignment is driver related dus dat lijkt me nu de beste investering.
edit:// en ik zit zo rond de 9 a 10 MPG dus voordat ik een 15K+ inbestering aan een nieuwe truck terug verdien ...
[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 08-11-2009 22:38 ]
Nu ik wee $9000,- uitgegeven heb, moet ik natuurlijk wel weer even sparen voor ik een nieuwere truck kan kopen, maar ik rijd al in een $27K (ca 30 zonder discount).
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Volgens mij kan jij beter van Prague naar Berlin rijden en van Berlin naar Madrid met Vegetables (contract)Coenen schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:14:
Kan iemand me even helpen? Ik sta nu in Prague waar kan ik het beste heen rijden?
Vegetables to Madrid
Suppliers are Berlin , Odessa , Paris
http://itsvalsserver.homedns.org:8080/contractImage.php
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Er moeten groente naar Madrid. Die kun je ophalen in Berlijn, Odessa of Parijs.Coenen schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:14:
Kan iemand me even helpen? Ik sta nu in Prague waar kan ik het beste heen rijden?
Er moet fruit naar Oslo. Die kun je ophalen in Bordeaux, Helsinki, Malaga of Palermo.
Er moet nog wat Iron ore naar Boedapest, maar daar zijn nog maar 5 ritten nodig. Deze kun je ophalen in Londen, Minsk, Odessa of Parijs.
ik weet zo niet welke tijdelijke suppliers zijn en welke vast, maar Parijs lijkt me wel een optie, omdat je daar nog kan kiezen uit twee contract routes
Rail Away!
Ingame naam: Konjo
@Mad Marty, klopt, daar kan ik helaas ook niets aan veranderen. Dat moet ItsValium doen.
/▌
1997 Kenworth W900
Top Speed: 73 MPH
Condition: 93%
Odometer: 650,335 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 6.20
Load Limit: 52,080 lbs.
Game Default Price: $13,000.00
If Company Discount: $11,700.00
Total Owners: 248
Ownership Percent: 2.30%
Moet nog even sparen
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Waar kan je vinden welke trucks er te koop zijn? Of moet je dan eerst genoeg geld hebben voordat je ze kan zien, of moet je eerste je huidige truck verkopen?
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
http://www.trukz.com/trucks_lot.asp
/▌
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
De boete, ach dat val wel mee, echter er gaat 0.50 van je rating af.....da's best pittig....Malantur schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:30:
Jup, ging goed.Misschien mijn geluk ook aan het pushen, maar ben toch ook eens aan het proberen om met 50000 pounds naar Malaga te rijden (is maar 300 mijl).
PS. wat gebeurt er als ik een rating heb van 10.1, koop de 2e trailer, extra load, rij daarna te hard/te lang door en krijg dan een boete dus rating naar 9.6.....trailer kwijt? (of zou dit niet geprogrammeerd zijn?)
[ Voor 3% gewijzigd door freak-ish op 10-11-2009 13:04 ]
Ik verwacht het niet, gezien de onlogische zaken die er verder inzitten. Hetzelfde met contracten waaraan je begint te rijden dat je het voor die prijs ook kunt afronden.freak-ish schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:03:
[...]
De boete, ach dat val wel mee, echter er gaat 0.50 van je rating af.....da's best pittig....
PS. wat gebeurt er als ik een rating heb van 10.1, koop de 2e trailer, extra load, rij daarna te hard/te lang door en krijg dan een boete dus rating naar 9.6.....trailer kwijt? (of zou dit niet geprogrammeerd zijn?)
Heb zelf gister eens gekeken en na de 30k truck is de truck van rond de 60k dan pas weer echt interessant.
Zo onlogisch is dat niet. Je begint met een contract en contract is contract toch? Als het daarna afgelopen is is dat jou probleem nietla_fusion schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:12:
[...]
Ik verwacht het niet, gezien de onlogische zaken die er verder inzitten. Hetzelfde met contracten waaraan je begint te rijden dat je het voor die prijs ook kunt afronden.
Heb zelf gister eens gekeken en na de 30k truck is de truck van rond de 60k dan pas weer echt interessant.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
[ Voor 8% gewijzigd door The Realone op 10-11-2009 17:57 ]
Ben maar blij dat dit niet zo isBadtothebone schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:22:
[...]
Zo onlogisch is dat niet. Je begint met een contract en contract is contract toch? Als het daarna afgelopen is is dat jou probleem nietDat van de DR is wel onlogisch, als jij je rating verliest zou je ook je bevoegdheid om de trailer te gebruiken ook moeten verliezen maar goed het is een vermakelijk spelletje.....
/▌
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Mee eens, ergens halverwege zou beter zijn geweest denk ik. Maja mag eerst toch mij home city niet wijzigen. Heb net de international 8200 gekocht(met brandstoffilter)franssie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:15:
'k sta in Malaga bijna klaar om een lang rit te gaan rijden maar vraag me af of het handig is om een terminal daar te hebben? Ik kan denk ik wel even mijn thuisstad daar te plaatsen maar rijders die later zijn begonnen willen natuurlijk wel graag niet 2FP kwijt raken om volgetankt en gerepareerd te vertrekken.
Brandstoffilter kan op den duur wel uit denk ik. Vooral op die lange stukken Malaga-->Oslo. 10 uur morgenochtend vertrek ik denk ik.
Dan zou de CB pas echt chaos zijn.Hooglander1 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:20:
* Hooglander1 vind het jammer dat de CB radio niet gebaseerd is op IRC
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Wat verwacht je nou? Je bent een tweakers company gejoindfranssie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:03:
IRC kanaal gaat meer over moederbordjes dan over WET... redelijk off-topic gedoe
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

500 Miles op de teller, 9.78 MPG met new air filter en new fuel filter
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij nog verbaasd hoe vaak het over trucking gaat.franssie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:03:
IRC kanaal gaat meer over moederbordjes dan over WET... redelijk off-topic gedoe
Ik ben de eigenaar van een 2007 scania. Dat was het enige wat mijn budget toeliet.
Na het volgende rondje gaan we de upgrades maar weer eens aanschaffen
morgen maar eens een leuke route uitzoeken als we weten hoe de leverancier steden gewijzigd zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door la_fusion op 12-11-2009 08:45 ]
Ik heb zelf wat upgrades gedaan zodat ik zonder tanken in een ruk naar Oslo kan, maar ook dat mijn max. speed niet te laag is na een random failure. Heeft me al aardig wat fp gescheeld omdat je dan kan doorrijden tot een terminal zonder oponthoud.franssie schreef op donderdag 12 november 2009 @ 01:04:
pff net in Oslo aangekomen, wat een pokke-eind vanuit spanje ... eigenlijk bijna te lang voor mijn 30K truck om zonder reparaties te rijden maar ik sta er met 13 FP.
morgen maar eens een leuke route uitzoeken als we weten hoe de leverancier steden gewijzigd zijn.
Canon EOS | DJI M2P
Rij van Oslo naar Hamburg met Sea-Food. Dan van Hamburg naar Munchen met Groceries (allebei requested). Dat kan, theoretisch gezien in één keer (beetje doorstampen).
Dan van München naar Madrid met Vegetables voor het contract.
Volgens mij maakt het qua tijd niet zo heel veel uit, maar je verdient er net wat meer mee.
Maar er zijn andere mensen die dat vast veel beter kunnen uitrekenen.
Hauling 41,000 pounds of Paper from Berlin to Paris will earn your driver $0.68 per mile, a total of $444.66
Hauling 41,000 pounds of Appliances from Berlin to Paris will earn your driver $0.62 per mile, a total of $406.51
Dat schiet dus niet echt op
Heb trouwens tegenwoordig een 2004 Mercedes-Benz Actros, had geen zin om in een Volvo te gaan rijden.
Ik heb zelf ook redelijk wat upgrades maar ik vertrek met 100% en kom aan met ergens in de 80%, het gaat net op 1 tank gelukkig (nog 15 gallon overArjan A schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:07:
[...]
Ik heb zelf wat upgrades gedaan zodat ik zonder tanken in een ruk naar Oslo kan, maar ook dat mijn max. speed niet te laag is na een random failure. Heeft me al aardig wat fp gescheeld omdat je dan kan doorrijden tot een terminal zonder oponthoud.
Ik hoop dat ik nog op tijd ben om zelfs vanuit Malaga naar Oslo te gaan, want die $5000 beviel me goed, ik heb meteen twee upgrades kunnen kopen voor mijn truck.
Zonder RMF? Volgens mij zit/zat ik op 93/95 procent.franssie schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:58:
[...]
Ik heb zelf ook redelijk wat upgrades maar ik vertrek met 100% en kom aan met ergens in de 80%, het gaat net op 1 tank gelukkig (nog 15 gallon over) maar het houdt niet veel over.
/▌
/▌
Gewoon +5 te hard rijden en niet overbeladen. Tenzij je de boete vindt opwegen tegen de beloning (kan bij een contractroute wel schelen).
Canon EOS | DJI M2P
'k Heb het een paar weken de kans gegeven, maar het is duidelijk niet aan mij besteed.
Oorzaak: je kunt niet voldoende hogerop komen door tactisch inzicht en goed spel. Iedereen kan dit. Degene die het het langste volhoudt, 'wint', maar wint eigenlijk ook weer niet, want er is geen einde aan.
Als iemand suggesties heeft over wat te doen met mijn account, dan hoor ik dat graag, bijvoorbeeld via DM.
Succes allemaal! Het was erg leuk om te zien hoe we als GoT toch behoorlijk snel een reputatie hebben opgebouwd.
Op zich heb je wel een punt
Juist dat het geen tijd kost is leuk al was het begin leuker toen ik nog actief alternatieve routes doorrekende maar ik heb het nu iets drukker.
Anoniem: 113116
trouwens zojuist voor de 2e maal naar oslo vertrokken
daarom ook het greasemonkey script
[ Voor 23% gewijzigd door franssie op 13-11-2009 00:21 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Gaat ie dan automatisch omhoog?Haan schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:42:
Jippie, eindelijk de 10+ driver rating, kan ik zo mooi naar Oslo rijden met extra lading
/▌
Die is geïnstalleerd, maar de oude versie verandert de snelheid niet, de nieuwste versie van eergisteren verandert de snelheid naar 572... Daarom ben ik dus handmatig de snelheid aan het invullen.franssie schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:20:
[...]
daarom ook het greasemonkey scriptof wilde je nog daarboven rijden?
Rechts klik op greasemonkey, manage user scripts, selecteer Trukz en klik onderaan op edit (als hij het vraagt om een teksteditor te kiezen, kies dan bijvoorbeeld kladblok, standaard C:\Windows\notepad.exe).
Zoek dan naar deze regel:
1
2
| //finally, check whether we are already within range of the destination to save fuel if(milesToGo < 10) { newSpeed = 10} else { newSpeed = milesToGo }; |
Deleten, opslaan en knallen maar
Alleen zal hij dus de miles van de laatste leg van je trip niet meer aanpassen. Tenzij je zelf de speed aanpast zal je meer fuel gebruiken in die laatste leg.
(bijvoorbeeld 80 mijl aan 8 MPG, gebruik je dus sowieso 10 gallons, terwijl je het bijvoorbeeld met 2 gallons had kunnen doen als je nog op 16 mijl van je doel zat)
Zou wel leuk zijn, dan doe je alles in een legEntity schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:06:
Zelfde probleem hier met Greasemonkey, hij verhoogt de snelheid naar het "Miles to go" getal... Zo hard rijdt mijn truck doorgaans niet
/▌
Als jij niet had gezegd dat het het getal verandert in de miles to go, dan had ik het nooit gevonden
Weekendje zonder Trukz? Of wat bedoel je?llevering schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:52:
Meestal verspreid ik geen concurrentie gevoelige info, maar dit weekend zou themaxter mij weleens kunnen passeren
Die regel moet niet verwijderd worden, maar kan veranderd worden naar:Malantur schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:14:
Fixje:
Rechts klik op greasemonkey, manage user scripts, selecteer Trukz en klik onderaan op edit (als hij het vraagt om een teksteditor te kiezen, kies dan bijvoorbeeld kladblok, standaard C:\Windows\notepad.exe).
Zoek dan naar deze regel:
code:
1 2 //finally, check whether we are already within range of the destination to save fuel if(milesToGo < 10) { newSpeed = 10} else { newSpeed = milesToGo };
Deleten, opslaan en knallen maar
Alleen zal hij dus de miles van de laatste leg van je trip niet meer aanpassen. Tenzij je zelf de speed aanpast zal je meer fuel gebruiken in die laatste leg.
(bijvoorbeeld 80 mijl aan 8 MPG, gebruik je dus sowieso 10 gallons, terwijl je het bijvoorbeeld met 2 gallons had kunnen doen als je nog op 16 mijl van je doel zat)
1
2
| //finally, check whether we are already within range of the destination to save fuel if(milesToGo < newSpeed) newSpeed = milesToGo; |
Zo zou het goed moeten werken. Als de milesToGo kleiner is dan de berekende newSpeed, dan wordt de newSpeed naar de milesToGo gezet.
Ik mag denk ik er wel vanuitgaan dat 5 mph te hard behoorlijk veilig is, qua boetes en dat er niet een veel grotere kans is op ongelukken e.d. (metname bij winterweer) Anders zouden jullie dat greasemonkey scriptje niet maken.
Maar waarvoor ik eigenlijk even op dit forumtopic kwam is om te vinden of overhauling een aanrader is. Ik merk dat (steeds een paar keer redelijk kort bij elkaar) mijn truck af en toe kapot gaat. Nou las ik al dat dit oa te maken (kan hebben) heeft met het aantal gereden miles van je truck.
Overhauling brengt je truck weer in staat zoals je hem kocht, maar: dan is mijn max % 93, terwijl die nu 100% is. Is het dan toch aan te raden om de truck te overhaulen, maw: heb je dan minder kans op die random failures en dergelijke?
MrViper zegt net op irc dat je niet langzamer dan 10 mag. Dus nog een kleine updateyamahabest schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:31:
[...]
Die regel moet niet verwijderd worden, maar kan veranderd worden naar:
code:
1 2 //finally, check whether we are already within range of the destination to save fuel if(milesToGo < newSpeed) newSpeed = milesToGo;
Zo zou het goed moeten werken. Als de milesToGo kleiner is dan de berekende newSpeed, dan wordt de newSpeed naar de milesToGo gezet.
1
2
3
4
5
| //finally, check whether we are already within range of the destination to save fuel if(milesToGo < newSpeed) newSpeed = milesToGo; //the newSpeed should not be less then 10. 10 is the lowest value accepted by Trukz. if(newSpeed < 10) newSpeed = 10; |
En nog een handig greasemonkey script: https://userscripts.org/scripts/show/60587
Die laat bij My Driver zien hoeveel je totaal te besteden hebt. Dus Cash + waarde truck bij verkoop + waarde add-ons bij verkoop.
[ Voor 11% gewijzigd door yamahabest op 14-11-2009 11:27 ]
(Ik heb het nog nog niet getest, maar ik neem aan dat het wel goed zit
[ Voor 46% gewijzigd door Malantur op 14-11-2009 11:55 ]
Anders had je in PHP een mooi overzicht kunnen maken.
Hier kan je toch zien waar iemand naar op weg is?Megamind schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:56:
Jammer dat je op iemand zijn profiel niet alle details kan zien van wie er waar naartoe gaat.
Anders had je in PHP een mooi overzicht kunnen maken.
[ Voor 9% gewijzigd door yamahabest op 14-11-2009 13:36 . Reden: link weggehaald, kan problemen veroorzaken ]
Nog paar loads weg en weer 200 man met fruit naar Oslo.
Kan niemand een beetje sturen binnen de groep? Elke keer grijpt de helft ernaast.
[ Voor 66% gewijzigd door Megamind op 14-11-2009 13:01 ]
Cargo Type: Vegetables
Destination: Madrid - Madrid - Spain
Tons Required: 6,661 (Approx. 333 Loads)
Tons Hauled: 6,657 (Approx. 0 Loads Left)
Lol
Mij net naar 12 fp gereden zodat ik nog in Parijs aan kwam, dus al maar opnieuw richting Madrid met Veggies.
20 uur de tijd, dus dat zal wel goed komen..
Het was de bedoeling dat we een ander contract hadden vandaag, maar het contract waar ik op wilde bieden was iets te populair. Mensen zullen voor zichzelf even moeten kijken of ze denken nog op tijd in Malaga te kunnen komen. Dat is een beetje moeilijk inschatten omdat het een lange trip is.Megamind schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:57:
Ow lol die site had ik nooit gezien.
Nog paar loads weg en weer 200 man met fruit naar Oslo.
Kan niemand een beetje sturen binnen de groep? Elke keer grijpt de helft ernaast.
/▌
Ik sta met 11fp net in Oslo maar een derde rit gaat me niet lukken denk ik (kan het halen maar ben er pas over 32-2=30uur en dan is de lading wel weg denk ik , dus eens wat steden bezoeken voor mijn driver awards
Het is weer 7 uur en we wisslen het wel een beetje affranssie schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:02:
om 6 uur (of is het nog steeds 5?) je bed uit - respekt!
Ik sta met 11fp net in Oslo maar een derde rit gaat me niet lukken denk ik (kan het halen maar ben er pas over 32-2=30uur en dan is de lading wel weg denk ik , dus eens wat steden bezoeken voor mijn driver awards
/▌
/▌
Zou idd echt top zijn als er een paar mensen even voor oslo een paar reserve FP's op kunnen bouwen. Dan kunnen die paar welk nog op weg zijn naar malaga ook nog een lading mee pakken!evleerdam schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:29:
Ik wacht eerst wel op een paar miles afstand van Oslo, zodat jullie allemaal nog onderweg kunnen
Het is nml zo dat als een contract nog niet is afgelopen, je bij vertrek al de prijs bepaalt. Dus zelfs als je aankomt als het contract al vervult is, krijg je nog steeds het volle pond! Zo kunnen we een mooi extratje voor WET maken
[ Voor 22% gewijzigd door Four op 14-11-2009 17:08 ]
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Dat is volgens mij niet zo hoorFour schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:02:
[...]
Het is nml zo dat als een contract nog niet is afgelopen, je bij vertrek al de prijs bepaalt. Dus zelfs als je aankomt als het contract al vervult is, krijg je nog steeds het volle pond! Zo kunnen we een mooi extratje voor WET maken
Ik ben al vaak genoeg aangekomen bij vorige contracten toen ik lading heb gepakt toen er nog loads waren en aangekomen ben toen het contract afgelopen was. Nou dan krijg je gewoon het standaard tarief.
Je krijgt betaald wat er in het begin wordt aangeboden.
Als je dus vertrekt als het contract nog niet afgerond is dan krijg je de contractprijs.
Zou raar zijn als je een contract hebt dat ineens onderweg aangepast wordt omdat er al andere mensen zijn die de spullen gebracht hebben
Edit: Ik heb nog 36 uur voordat ik binnen moet zijn in Oslo dus ik kan nog wel even rekken met mijn aankomst (heb ook nog zat miles to go)
Ik wil best langzaam rijden zodat wat meer mensen nog een contract kunnen pakken...
[ Voor 26% gewijzigd door Saffie_time op 14-11-2009 17:20 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dit topic is gesloten.