https://untappd.com/user/OzzBier
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Rail Away!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
en ik ga morgen een weekeinde weg uit mijn QTH dus even mijn mobiele netbook checken op beltegoed want anders kost dat teveel FP natuurlijk
[ Voor 41% gewijzigd door franssie op 31-10-2009 00:16 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
/▌
Anoniem: 28168
Livestock uit Istanbul naar Munich
Vegetables uit Parijs naar Istanbul
Mooi
::zojuist een ladinkje post van Berlijn naar Munich gereden, nu door met Bier naar Rome, eerst maar eens sparen voor een TomTom!::
[ Voor 23% gewijzigd door murphsy op 31-10-2009 11:06 ]
Lees the start postmurphsy schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:50:
Ik heb zojuist mijn eerste vrachtwagen gekocht. De mooie 1989 Volvo WIA64T die je aanraadt in de startpost. Ook heb ik meteen geapplied voor de company. Nu mijn eerste route plannen, ben begonnen in Berlijn. Iemand nog tips?
Kijk even in de bulletin bij my company, die route levert het meeste op namelijk omdat je dan op twee contracten rijdt.murphsy schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:50:
Ik heb zojuist mijn eerste vrchtwagen gekocht. De mooie 1989 Volvo WIA64T die je aanraadt in de startpost. Ook heb ik meteen geapplied voor de company. Nu mijn eerste route plannen, ben begonnen in Berlijn. Iemand nog tips?
/▌
[ Voor 49% gewijzigd door maarud op 31-10-2009 13:57 ]
wel lange trip weer
goed cachen zo
Anoniem: 8145
Hoezo, spaar je FP op?frankivo schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:37:
* frankivo is onderweg van Parijs, waar ik net ben aangekomen, naar Istanbul.
wel lange trip weer
goed cachen zo
Nu Munich > Parijs > Istanbul.
Ben benieuwd of mijn 55mph Volvo dit een beetje kan.
Anoniem: 113116
Ik sta nu in istanbul te rusten, daarna door naar Munich met lifestock.
Mijn spaarpot bevat nu zo'n 10.000 dollar. Als ik mijn truck verkoop komt hier nog 3000 bij.
Ik neem aan dat ik eerst de accessoires moet verkopen, en mijn tank leeg moet rijden om het beste rendament te halen bij een verkoop van m'n truck?
Kan ik ergens opzoeken welke trucks er te koop zijn? Ik vraag me af of ik met 15.000 dollar een betere truck kan komen of beter nog een paar duizend door kan sparen.
Ik rij nu in een mooie Kenworth K100 die niet harder kan dan 53 MPH
Klopt helemaal!Anoniem: 113116 schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:11:
Mijn spaarpot bevat nu zo'n 10.000 dollar. Als ik mijn truck verkoop komt hier nog 3000 bij.
Ik neem aan dat ik eerst de accessoires moet verkopen, en mijn tank leeg moet rijden om het beste rendament te halen bij een verkoop van m'n truck?
Bij "Game Statistics" staat de Truck Lot, een lijst van alle trucks in het spel.Kan ik ergens opzoeken welke trucks er te koop zijn? Ik vraag me af of ik met 15.000 dollar een betere truck kan komen of beter nog een paar duizend door kan sparen.
Hier staat het overzicht met trucks: http://trukz.com/trucks_lot.aspAnoniem: 113116 schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:11:
Kan ik ergens opzoeken welke trucks er te koop zijn? Ik vraag me af of ik met 15.000 dollar een betere truck kan komen of beter nog een paar duizend door kan sparen.
Je kan (moet) eerst je accessoires verkopen en je tank zo leeg mogelijk rijden.
Anoniem: 282048
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Anoniem: 282048
Als je heel ff doorspaart tot 16.000, dan kun je de DAF CF uit '98 kopen. Dat vond ik best een goede dealAnoniem: 113116 schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:11:

[ Voor 21% gewijzigd door E-Rick op 02-11-2009 14:05 ]
Choose life - Shapeways shop
http://www.trukz.com/allc...DESC&Field=Active_Members
Als je nog een lading hebt kunnen pakken dan kun je het driehoekje rijden
Heb je dat niet gedaan dan kun je of rechtstreeks naar Parijs rijden of uitrusten tot morgen als dat verder geen FP kost.
/▌
lol, al die grote bedrijven zullen wel denken, WTFdaan! schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:40:
WET is trouwens al een hele tijd de 2 na grootste company als je naar active members kijkt, nice!
http://www.trukz.com/allc...DESC&Field=Active_Members
/▌
Maar wat is vanaf Lyon dan een goede optie om in Malaga of Thessaloniki (voor Fruit) te geraken?
[ Voor 32% gewijzigd door Mad Marty op 03-11-2009 09:14 ]
Rail Away!
Mijn truck is nu 12000 waard, ik heb 15.000 op de bank.
Kan nog wat spullen verkopen......is het dan al de moeitie of zouden jullie nog even wachten?
Burp
Als je wel genoeg geld hebt, moet je er alleen nog even rekening mee houden dat je nog moet kunnen tanken enzo. Maar als je net als ik ongeduldig bent, kan je altijd een klein leningkje nemen natuurlijk
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Vanmiddag eens kijken als mijn tank wat leger is.
Burp
Kater? Eerst water, de rest komt later
/▌
Met een beetje te lang en te hard doorrijden heb ik het in 1x gehaald met m'n 5FP die ik had staan.Marzman schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:33:
Als je denkt nog op tijd in Parijs te kunnen zijn om een lading mee te kunnen pakken voor het contract klaar is, dan is dat voor jezelf de beste route.
Ik schat dat ik zo'n 11 á 12 FP ben verloren. Net genoeg om m'n positie te verliezen.
Hopelijk hebben Llevering en Astiracer binnenkort ook een lange tijd van AFK.
Marzman en Allens LawnCare tel ik nooit mee. Die speelden al maanden toen wij begonnen.
Ow ja, jaloers dat dan weer wel op je concert van gisteren
[ Voor 27% gewijzigd door Saffie_time op 03-11-2009 14:09 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nou, ik was vorige week weg, maar heb alles met de mobiel bij kunnen houden (en 't wordt tijd voor een mobiele versie van trukz, want het werkt niet echt lekker).Saffie_time schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:09:
Ach ga maar eens een week met vakantie dan zie je pas hoe hard je naar beneden zakt
[..]
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Heb nu ook een nieuwe truck gekocht na 9 dagen activiteit, de Peterbilt 379.

Ik zie dat het nieuwe contract (fruit naar Lyon) wel redelijk omvangrijk is, dubbel zo veel lading als het vorige contract (vegetables naar Istanbul).
Ik heb de 2002 Scania R124 aangeschaft en meteen een hoop items erbij gekocht. Nu opweg naar Thessaloniki, Greece om mijn eerste lading fruit op te pikken.
[ Voor 24% gewijzigd door Racemol op 03-11-2009 23:47 ]
Afgelopen (lang) weekend zat ik in Berlijn.. vanuit hotelkamer dus af en toe ff de chauffeur een opdracht gegeven ;-) Continu met 14 FP gereden om geen uren kwijt te raken en daardoor op 3 ritten 3 tickets voor snelheid en 2 crashesSaffie_time schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:09:
Ach ga maar eens een week met vakantie dan zie je pas hoe hard je naar beneden zakt
Weg driver rating...
Inderdaad, ik wilde laatst in de trein alvast een nieuwe route kiezen en paar legs doen. Maar ik krijg de kaart niet te zien, en via dat dropdown menu doet hij niks als ik een stad kies.Arjan A schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:52:
[...]
Nou, ik was vorige week weg, maar heb alles met de mobiel bij kunnen houden (en 't wordt tijd voor een mobiele versie van trukz, want het werkt niet echt lekker).
Ook als ik al met een route bezig ben doet hij regelmatig niks als ik op 'Next leg' klik.
Zal wel aan Opera/Windows Mobile liggen, of werkt het daarmee bij jou wel?
toevallig gister nieuwe route geselecteerd en gereden
wel jammer dat je dan de 5km bij elke leg verliest, maar ja
Zorg ervoor dat je ook meteen de upgrades die je nodig hebt om sneller te kunnen rijden met winterweer en je max. truck conditie op 100% te krijgen kan kopen. Je gaat dan efficiënter met je geld om dan door een nieuwe truck te kopen en dan weer opnieuw voor die upgrades te sparen.
Ik merk ook dat ik met mijn 13k truck vaak (heel vaak) niet eens zijn topsnelheid haal, dus daarvoor hoef je de nieuwe truck niet te kopen. Wel om zuiniger en efficiënter te rijden, maar die vooruitgang is maar weinig vind k met upgrades die je hebt en een overgang naar de volgende truck, zonder upgrades.
dat is waar, maar dat vond ik wat veel werk op m'n telefoonRacemol schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:26:
Hoezo verlies je die 5 mile? Je kan op je telefoon toch ook handmatig de snelheid bepalen? Greasemonkey is alleen handig, maar met de hand kan het ook,
gare input, en ~10 keer dezelfde actie
maar ja.. dat is mijn eigen luiheid idd
Bedankt nog voor de purchase discount en de item discount.
Daardoor kon ik alle items erbij kopen die ik al had!
Goeie aktie van WET
Dat zeg ik WET
Burp
Ik heb een Android. Die heeft ook wel moeite met de map als er een route geselecteerd moet worden. De rest werkt wel beter, maar niet optimaal. De site is er gewoon niet naar.Tankiej schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:47:
[...]
Zal wel aan Opera/Windows Mobile liggen, of werkt het daarmee bij jou wel?
Canon EOS | DJI M2P
Hey die heb ik ook net gekocht. Gelijk nieuwe banden erbij gekocht.Speed24 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:50:
Erg vermakelijk spelletje voor tussendoor!
Heb nu ook een nieuwe truck gekocht na 9 dagen activiteit, de Peterbilt 379.
[afbeelding]
Ik zie dat het nieuwe contract (fruit naar Lyon) wel redelijk omvangrijk is, dubbel zo veel lading als het vorige contract (vegetables naar Istanbul).
Wat zijn volgens jullie trouwens de beste items die je zou moeten kopen? Nieuwe bande lijkt me nummer 1 maar daarna? Fuel efficiency? Allu wheels?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Mijn telefoon (Samsung Omnia II i8000) staat niet tussen de lijst van ondersteunde toestellen bij Opera Mini, dus die kan ik niet uitproberen. Maar het werkt bij mij iig niet op Opera Mobile of Internet Explorer. Misschien nog even Skyfire proberen vanavond.frankivo schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:14:
ik gebruik Opera Mini op een SE C905 en kan eigenlijk alles doen.
toevallig gister nieuwe route geselecteerd en gereden
wel jammer dat je dan de 5km bij elke leg verliest, maar ja
Maar weet OT: Vandaag of morgen maar een andere truck kopen, zit op 35k ongeveer
[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 04-11-2009 11:07 ]
/▌
Dacht dat ik fruit op kon halen in London (was in de buurt), maar dat bleken demands te zijn.

Achja, zo kom je nog eens ergens!
Sowieso vroeg ik mij af hoeveel verlies je maakt bij het verkopen van items.
[q]increasing your maximum legal haul weight +1,000 lbs over the legal limit.[q]la_fusion schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:55:
Even een vraagje over de aluminium velgen, zorgen die ervoor dat je 41.000 ipv 40.000 legaal kunt vervoeren of zorgt het alleen dat de limiet van je vrachtwagen omhoog gaat?
Sowieso vroeg ik mij af hoeveel verlies je maakt bij het verkopen van items.
Je legale limiet verhoogt dus.
Dat hangt er vanaf na hoeveel tijd je ze verkoopt denk ik..
De items die een jaar blijven zitten hier nog een 80-90% van hun prijs, eentje dat maar een maand bleef zit echter nog maar aan een 60%..
(Dit kan je zien als je op het groene biljetje klikt bij Purchase Items)
Dashboard had ik allang uitgezet, kan mn laptop ook niet zo goed tegen (budget dingetje). Maar inderdaad, na heel lang laden doet-ie het bij IE ook. Gaat wel heel erg langzaam daarmee..Marzman schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:18:
IE werkt wel hoor. Je moet gewoon dat fancy dashboard dan even uitzetten bij edit driver. Die map heb je niet nodig op een mobiel.
Dus net maar m'n truck aangevuld met allemaal items in de hoop dat het wat minder zal worden.
/▌
Let wel dat je na een upgrade (de banden zijn +15%) ook een reparatie uitvoert - gek genoeg komt dan pas de 15% bij de truck conditie, in mijn geval van 92% naar 100%. Het hoog houden van de conditie lijkt wel te schelen bij mij maar zo om de dag of elke derde dag heb ik er ook nog steeds eentje en afh van de afstand van de terminal (meer dan 6FP afstand meestal) kan repareren uit bij mij maar dat is simpel uit te rekenen.roodhoedje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:20:
<snip>
Dus net maar m'n truck aangevuld met allemaal items in de hoop dat het wat minder zal worden.
//edit:// at below: leuke truck! Ik rij 'm nu ook al twee dagen met bijna alle opties en dat gaat prima, 9MPG en conditie rond de 100%
[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 05-11-2009 00:39 ]
Nu deze nacht rusten in Lyon en morgen mooi op en naar gaan rijden.
Bobie30 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:58:
Wat is het voordeel van een GPS systeem? Kan je hierdoor sneller naar je bestemming omdat er een betere route wordt gekozen of is het alleen maar eye candy?
franssie schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:40:
[...]
Je hebt toch niets aan je gps maar zo'n zwart vlak staat wel minder mooi.
Beter eerst verkopenTankiej schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:52:
Bij het verkopen van je truck, kan je dan beter de gekochte items voor die truck eerst verkopen of gebeurd dat automatisch als je de truck verkoopt?
Dit wil je namelijk niet voorhebbenSimon Verhoeven schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:36:
Gvd, truck verkocht en er niet aan gedacht dat je dan je items verliest.
Ineens maar geretired want is IMHO een onaanvaardbare "bug".
Hoe moeilijk is het nu om het zo te doen dat dan gewoon alle truck items verkocht worden...
Tank leegrijden, dan eerst repairen, dan items verkopen, dan truck verkopen.Tankiej schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:52:
Bij het verkopen van je truck, kan je dan beter de gekochte items voor die truck eerst verkopen of gebeurd dat automatisch als je de truck verkoopt?
Tank zat nog 15% in, dus dat vond ik wel leeg genoeg.llevering schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:17:
[...]
Tank leegrijden, dan eerst repairen, dan items verkopen, dan truck verkopen.
Nu een 2003 Scania R124 gekocht en gelijk nieuwe banden erbij
* Racemol rijdt ook in een Scania R124, alleen dan uit 2002.
2007 Scania R470 Topline
Top Speed: 92 MPH
Condition: 97%
Odometer: 13,000 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 8.00
€ 56.700
Is alleen wel een eindje sparen weg, maar goed hoop dat mijn driverrating dan ook boven de 10 is kan ik gelijk een extra trailertje erachter hangen!
apt-get moo
Tijd voor een Volvo club dan maarRacemol schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:11:
Zullen we een Scania club opzetten? Weg met al die Volvo rijders!
* Racemol rijdt ook in een Scania R124, alleen dan uit 2002.
* Arjan A rijdt nu net in een Volvo VN660 (2003)
Canon EOS | DJI M2P
Rij deze nu ook al een paar dagen (zeker 40 legs al) maar nog geen enkele (afkloppen op hout =roodhoedje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:20:
Ook weer een nieuwe truck, de 1998 DAF CF. Ik had een beetje de hoop dat de mechanical failures zouden verdwijnen die ik met de volvo had. Helaas was dat niet zo en nu in 2 dagen al 5x problemen gehad. Dat terwijl ik altijd bij 10FP stop.

* DonPr0n joins!Arjan A schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:53:
[...]
Tijd voor een Volvo club dan maar
* Arjan A rijdt nu net in een Volvo VN660 (2003)
Wel met een VN660 2001..
Ik was eerst van plan de Scania R124 te kopen, maar de VN660 kost minder, gaat harder en is alleen iets minder zuiniger, namelijk 0,04.. En dat betekende 2k verschil, dus toen toch maar de Volvo gekocht..
Al ineens een extra brandstoftank erbij dus.
De Scania gaat 79MPH maar bij de koop zit die op 92% condition. De VN660 staat te koop met 80MPH maar zit op 93% condition. Denk dat ze met nieuwe banden gelijk uitkomen.DonPr0n schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:10:
[...]
* DonPr0n joins!
Wel met een VN660 2001..
Ik was eerst van plan de Scania R124 te kopen, maar de VN660 kost minder, gaat harder en is alleen iets minder zuiniger, namelijk 0,04.. En dat betekende 2k verschil, dus toen toch maar de Volvo gekocht..
Al ineens een extra brandstoftank erbij dus.
Voordeel van de VN660 is dat deze een brandstoftank van 240 gallons heeft, terwijl de Scania R124 slechts 230 heeft. Even zo goed heb ik gekozen voor de Scania, omdat ik eindelijk een echt europees uitziende truck wil rijden
Dus 10 gallons vs .04 mpg..Racemol schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:08:
[...]
De Scania gaat 79MPH maar bij de koop zit die op 92% condition. De VN660 staat te koop met 80MPH maar zit op 93% condition. Denk dat ze met nieuwe banden gelijk uitkomen.
Voordeel van de VN660 is dat deze een brandstoftank van 240 gallons heeft, terwijl de Scania R124 slechts 230 heeft. Even zo goed heb ik gekozen voor de Scania, omdat ik eindelijk een echt europees uitziende truck wil rijden(en ik er toch een extra fuel tank bij gekocht heb).
Geen idee welk op lange termijn het meeste uitmaakt eigenlijk.
Maarja, dankzij die 2k wat ik uitgespaard had kon ik wel iets extra kopen.
Ik heb nog een vraagje eigenlijk, een turbo/super charger geeft 5-10% bij aan je maximum condition, maar als deze al 100% is door je tires, hebben ze dan nog enig nut?
/▌
Mijn truck (volvo 660) is bij aanschaf 92% conditie, dus met banden (+15%) is dat 105.8% Het systeem geeft dan 100% aan. Die 15% van de banden blijfr een jaar geldig, echter de truck wordt per gereden mijl wel minder van conditie. Dus zodra de truck onder de 87% (87%x115%=100%)komt loopt mijn snelheid terug en heb ik grotere kans op storing.
Met een repair kan je eea weer omhoog zetten, zij het steeds iets minder dacht ik.
Op hele lange ritten -die we wel eens rijden- kan het dus lonen om nog een paar procent boven de 15% van d ebanden te gaan zitten om zo langer op of rond de 100% te kunnen rijden.
Of het uitkan is iets anders en hangt o.a. dus van de conditie van je truck en de lengte van de ritten af (ervanuit gaande dat je liefst alleen in de thuishaven of een terminal repareert om FP te sparen).
Tenminste dit is wat ik van het trukz forum begreep maar er is wel wat onduidelijkheid over.
[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 05-11-2009 17:56 ]
/▌
Hierna wil ik WET routes gaan rijden, kan ik dan het beste naar Lyon gaan of beter naar de terminal in Istanbul?
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
/▌

* Haan houdt wel van een motorkap voor z'n neus
Kunnen we niet wat meer contracten doen, elke keer rijd ik weer voor niks met iets omdat het contract weer voorbij is.
't Is voor mij de eerste keer dat ik bewust sta te niksen omdat er een contract voorbij is. Wellicht is WET wat te groot en te enthousiast aan het worden.Megamind schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:56:
Pff weer een contract voorbij, ben nu weer half onderweg, toen ik wegging waren er nog 110 loads te gaan...
Kunnen we niet wat meer contracten doen, elke keer rijd ik weer voor niks met iets omdat het contract weer voorbij is.
Ik zou graag zelf ook meer contracten zien, maar dan wel onderverdeeld in twee categoriën:
- eentje voor de rijders die het gewoon leuk vinden om centen en mileage te sparen
- en eentje voor de rijders die gaan voor de efficiency en rating
Met een FP van 4 heb ik geen zin om de nacht in te gaan. Ik ben morgen pas rond 10.00u online, dat zou betekenen dat ik 5 uren niets doe, dat vind ik teveel. In dit geval betekent het dat ik een kort stukje rond Lyon opzoek (liefst eentje waar het aanbod op de vraag aansluit) met het risico dat ik niet als eerste een contractroute rij. De langere routes hebben bij mij de voorkeur, en de driehoeksroutes zijn geniaal bedacht (al zullen ze bij een professioneel transportbedrijf lachen om onze constructies weet ik uit ervaring).
Ik heb er gelukkig nog steeds lol aan om te rijden, ook bij WET. Ik vind het al heel wat dat er mensen de moeite nemen om hondsvroeg contracten voor ons te regelen. Petje af!
Canon EOS | DJI M2P
Echter om nu in de beginfase te gaan gokken op meerdere actieve contracten tegelijk vind ik gevaarlijk. Gezien de bijzonder forse boetes die aan de contracten hangen als je ze niet haalt.
Door nu steeds combinaties te zoeken van 2 contracten maak je de routes al wat langer, er wordt express geboden op de grotere contracten (300+ loads) zodat iedereen snel kan ontwikkelen naar snellere trucks en meer DR. Zodra dat gemiddelde fors hoger is, zou je de switch kunnen maken naar 2 groepen die verschillende contracten gaan oppakken. Maar dan moet je wel strak gaan indelen/sturen, want het zou zonde zijn als je het ene contract (doordat iedereen daar op gaat) afrond binnen 2 dagen, en de andere blijft staan, en over tijd gaat (met daarbij een boete voor het bedrijf van 100k of iets in die trant)
"Mekker, blaat"
Centen sparen is all about rating zolang je onder de 100 DR zit, dus feitelijk hebben we die beide contracten alArjan A schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 01:30:
[...]
't Is voor mij de eerste keer dat ik bewust sta te niksen omdat er een contract voorbij is. Wellicht is WET wat te groot en te enthousiast aan het worden.
Ik zou graag zelf ook meer contracten zien, maar dan wel onderverdeeld in twee categoriën:
- eentje voor de rijders die het gewoon leuk vinden om centen en mileage te sparen
- en eentje voor de rijders die gaan voor de efficiency en rating
Het is lastig als je om 1 AM aankomt en het contract is dan net klaar, maar als ik heel eerlijk ben kon het niet perfecter uitkomen dan om 1 AM klaar zijn met een contract en om 6 AM een nieuwe hebben die meteen begint vanuit de plek waar je om 1 AM aan kwam. Dat je 5 FP weggooit komt feitelijk doordat je uitslaapt, wat je goed recht is natuurlijkMet een FP van 4 heb ik geen zin om de nacht in te gaan. Ik ben morgen pas rond 10.00u online, dat zou betekenen dat ik 5 uren niets doe, dat vind ik teveel. In dit geval betekent het dat ik een kort stukje rond Lyon opzoek (liefst eentje waar het aanbod op de vraag aansluit) met het risico dat ik niet als eerste een contractroute rij. De langere routes hebben bij mij de voorkeur, en de driehoeksroutes zijn geniaal bedacht (al zullen ze bij een professioneel transportbedrijf lachen om onze constructies weet ik uit ervaring).
Ik heb er gelukkig nog steeds lol aan om te rijden, ook bij WET. Ik vind het al heel wat dat er mensen de moeite nemen om hondsvroeg contracten voor ons te regelen. Petje af!
/▌
Tsssk, ik moet ook real-life nog auto rijdenMarzman schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:23:
[...]uitslaapt[...]

Canon EOS | DJI M2P
Dit topic is gesloten.