Launch a program
* Web search
* Look-up something Wikipedia or Dictionary.com
* Play all music matching certain keywords, or by a particular artist
* Send an e-mail to a specific contact
* "sudo" - Run a command as an Administrator
Buiten dat Start++ denk ik nog niet naar Windows 7 is ontwikkeld vind ik geen een van de opties meerwaarde bieden, alle vermelde dingen gaan even efficient of zelf efficienter zonder. Heb vroeger de andere dingen ook eens zelf geprobeerd maar zie toch liever dingen in een groot venster dan voor zo'n dingen langdurig een start menu open te houden. Dingen zoals het weer kan je bijvoorbeeld ook gewoon op je achtergrond plaatsen als een gadget.
Programma's launchen en dingen op het internet zoeken spreken voor zich. (Firefox, CTRL+E, CTRL+Down)
Muziek spelen door gewoon de artiest te zoeken, de zoekmap te openen en play all te klikken.
Een e-mail versturen kan je sneller via een e-mail programma dan het nodige commando uit te typen.
En voor het uitvoeren als administrator moet je maar eens CTRL+SHIFT+ENTER proberen.
Maar hoe dan ook, ieder zijn smaak, jij gebruikt het mogelijk nog wel helemaal anders dan ik voor ogen heb.
Misschien dat je tools als deze ook handig vind als je met heel wat applicaties werkt:
Launchy
QLiner Hotkeys
Vroeger veel gebruikt en vond ze zeer goed, alleen heb ik er nu geen nood meer aan.