Ervaringen partyfotografie deel 12 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 134.448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i173.photobucket.com/albums/w49/mobyrick/naamloos.jpg

Welkom in alweer het twaalfde deel van de partyfotografie discussie hier op GoT. We hebben hier ondertussen aardig wat afgekletst, gezien de voorgaande delen;
Regels
In bovenstaande delen is enorm veel informatie te vinden over van alles en nog wat. Probeer ze zo veel mogelijk te doorzoeken voordat je hier een vraag stelt. Wat basis informatie staat in de deze post. Lees deze dus ook ajb door voordat je een vraag stelt.
In dit topic babbelen we niet alleen over fotografie, maar ook over feesten, organisaties, bezoekers, clubs en andere evenementen. Verzand ajb niet in slowchat, op irc (irc.tweakers.net #fotografie) hangen verschillende van de hier aanwezige partyfotografen rond. Kom daar gerust eens langs om wat langer te babbelen. Verder is het hier een hecht clubje te noemen. Laat je echter niet afschrikken door het commentaar dat om je oren vliegt. Van commentaar leer je over het algemeen, ondanks dat het wat harder kan over komen. Sta er voor open, wees meegaand, leer ervan en post een volgende keer je ervaringen weer hier. Vergeet ook niet je foto's te nummeren voordat je ze post. Het maakt het een stuk makkelijker om op je foto's te reageren.

Partyfotografie, "hoe moet ik....?"
Partyfotografie is geen eenvoudige fotografie. Buiten op straat is het veel eenvoudiger om mooie shots te maken. Het is een erg dynamische omgeving waar ontzettend veel gebeurd. Voordat je begint is het verstandig om de basis door te nemen van o.a. licht en de techniek van je camera.

Basiskennis licht
Om de juiste foto's te maken is het eigenlijk essentieel om de verschillende eigenschappen van licht te kennen. Een veel gebruikte techniek is die van "dragging the shutter". Deze is gebaseerd op tegenlicht en opvallend licht. Tegenlicht krijg je bijvoorbeeld als je binnen staat en iemand voor een raam zet en je deze persoon van binnenuit wilt fotograferen. Je krijgt vervolgens een lichte achtergrond en alleen de contour van de persoon te zien. Opvallend licht is het licht dat aan de zichtzijde op je onderwerp valt. Als je in voorgaande situatie in flitst, dan creëer je met je eigen flitser het opvallende licht.
Een andere techniek is "available light" schieten, met andere woorden; gebruik maken van het aanwezige licht. Datgene vastleggen wat je ziet eigenlijk. Alles tussen deze technieken is ook goed bruikbaar.

Basiskennis camera techniek
Iedere camera werkt met de volgende eigenschappen; Diafragma, sluitertijd en lichtgevoeligheid (iso).
[list]• Het diafragma geeft aan wat de grootte van de lensopening is.
• De sluitertijd geeft aan hoe lang de sluiter open blijft staan.
• De lichtgevoeligheid van de sensor zorgt ervoor dat je het benodigde licht dat op de sensor valt kan instellen.
Tijdens feesten 's avonds/'s nachts is het veelal donker. Je wilt dan het diafragma zo ver mogelijk openzetten, de sluitertijd zo lang mogelijk maken en de lichtgevoeligheid van je sensor flink opvoeren zodat je met het weinige aanwezige licht alsnog een foto kan maken. Iedere eigenschap heeft weer zijn nadelen;
[list]• Groot diafragma -> kleine scherptediepte
• Lange sluitertijd -> wazige onscherpe foto's
• Hoge lichtgevoeligheid -> veel ruis in de foto

Uiteraard zijn bovenstaande eigenschappen verschillend per camera/merk/objectief en situatie. Aangezien ieder er een eigen stijl op nahoud en wij jouw lichtsituatie niet kunnen inschatten vanaf een foto, is het moeilijk om aan te geven op welke instellingen je moet fotograferen in welke situatie. Dit is iets wat je middels trial and error zelf moet leren te beheersen. Wat meer kennis van de camera techniek en de basiskennis van licht zal je hierbij veel helpen. Overigens is met je cam op manueel schieten (M stand) wel een pre! De flitser moet je op TTL laten staan.

Welke apparatuur heb ik nodig?
De benodigde apparatuur is eigenlijk puur afhankelijk van je budget. Met bijna iedere camera kun je partyfotografie uitoefenen. Met de ene beter dan de andere. Enkele jaren geleden was de Sony F727 en de F828 (compactcamera) erg populair onder partyfotografen. Tegenwoordig worden hier veel dSLR's voor gebruikt. Deze hebben als voordeel sneller te kunnen werken, je hebt veel meer vrijheid kwa objectieven die je kan gebruiken, je kunt hem sneller bedienen doordat je veel minder in menuutjes hoeft te duiken, etc etc. Veel gebruikte merken zijn Canon en Nikon. Enkele pioniers werken met Fuji en behalen daar ook prima resultaten mee. En of je nu met een instapper á la 400D, D40 of prof cams á la 1D3 of D3 rondhobbelt, met al deze camera's en de camera's ertussenin kun je prima partyfoto's maken. Des te duurder de body, des te meer mogelijkheden, des te sneller je kunt werken, des te hogere resolutie, des te meer beelden per seconden etc etc. Overigens betekend het niet des te duurder des te makkelijker/beter. Je behaalt eigenlijk alleen voordelen hieruit als je de basiskennis goed beheerst, maar vooral ook de camera.
Naast een body heb je natuurlijk ook glas/objectieven nodig. Je bent met minder lichtsterk glas goed af voor het meeste standaard werk. Wil je echter net wat meer mogelijkheden, dan zul je in het duurdere lichtsterkere glas moeten zoeken. USM of AF-s (sneller focussen), IS of VR (beeldstabilisatie) wegen ook hier weer zwaarder in je portemonnee. Daarnaast is het ook afhankelijk van je stijl met wat voor brandpunts afstand je wilt schieten. Een goede start zijn de standaardzoomobjectieven in de groothoek tot aan licht tele range. Je kunt weidser gaan met een extreme groothoek, rectilineair of wellicht een fisheye. Maar wellicht wil je meer richting tele gaan. Bedenk wel dat je met meer tele ook sneller glas nodig hebt in donkere situaties.

Een externe flitser is aan te raden. Een 420/430EX van Canon, of een SB600 van Nikon volstaan al prima. Ze hebben een focus assist lampje dat helpt bij het scherpstellen in het donker. Met de 420/430EX en de SB600 kun je ook nog eens harder of zachter flitsen wat vaker goed van pas komt. De duurdere 550/580EX(II) en de SB800 geven je meer mogelijkheden, maar wederom tegen een stevige meerprijs. Je koopt deze flitsers veelal als je wat specifiekere kunstjes wil gaan doen; draadloos flitsen, hoger richtgetal, meer zoom of bijvoorbeeld sneller achter elkaar flitsen.

Focus assist externe flitsers
De SB800 en de 550/580 EX flitsers in het duurdere segment hebben ook nog de mogelijkheid om de flits uit te schakelen en de af assist van de flits aan te laten staan. Bij available light schieten in donkere omstandigheden is een goeie af assist een must. veel fotografen schakelen standaard het witte lampje wat als af assist moet fungeren veelal uit omdat het heel irritant overkomt, vooral als je artiesten en of DJ's wil fotograferen in opperste staat van geconcentreerdheid dan wil je niet een wit lampje op hun richten voordat je focus eindelijk goed is.
Sommige cameras zoals de xxD series van canon kunnen de flits ook onboard uitzetten en de af assist van de flitser aanlaten. Indien available light schieten in donkere omstandigheden een must is check dan eerst of de camera dit kan regelen en of dit anders op de flitser is in te stellen

Wat verder?
Waar moet ik beginnen? "Ik zie jullie op al die toffe grote festivals fotograferen, dat wil ik ook!". Er zijn meer mensen die lekker in het zonnetje op de grote festivals de groten van deze aardkloot willen vastleggen op de gevoelige sensor. Het is daarom lastig om er binnen te komen. Begin bij kleine locaties, experimenteer wat, check wat partysites. Er zijn verschillende partysites die op zoek zijn naar partyfotografen. Met een beetje rondzoeken kom je al snel wat vacatures tegen. Dit is echter één van de vele opties, er zijn vele wegen die naar Rome leiden ;).

Ik maak toffe plaatjes, zo tof dat ik gevraagd ben om foto's te komen maken op een bepaald feest. Maar wat kan ik nu vragen? Afhankelijk van je kennis/kunde kun je de hoogte van je vergoeding bepalen. Een richtlijn die je kan gebruiken is je collega barman/glazenhaler/cassière/promogirl etc etc. Maar jij loopt ook nog eens met waarschijnlijk je eigen camera en een bak met specifieke kennis rond. De volgende dag ben je bezig deze foto's te verwerken, te uploaden/plaatsen etc. Je gebruikt je pc, je hebt programma's nodig, etc etc. Vraag je te weinig krijg je enorm veel werk, dan werk je jezelf een slag in de rondte, totdat er op een gegeven moment geen fun meer aan is omdat je er te weinig aan verdiend. Daarnaast heb je kans dat je ook geen vrienden maakt met collega fotografen omdat je mogelijk onder hun prijs zit. Check www.richtprijzen.org voor een indicatie wat professionele fotografen kunnen vragen.
Daarnaast moet je je ook even afvragen hoe je je laat uitbetalen. Begin je een bedrijfje en vraag je een BTW/KvK aan, ga je in loondienst, werk je met gageverklaringen of schrijf je facturen uit zonder BTW? Mogelijkheden die je het beste zelf kunt uitzoeken omdat wij jouw situatie niet kennen en dit eigenlijk buiten dit topic valt.

Welke programma's gebruiken jullie voor nabewerking? De meeste foto bewerkingsprogramma's volstaan. De bekendere die veelvuldig worden gebruikt zijn onder andere: Photoshop, Lightroom, CaptureOne, Aperture, etc etc. Verder is dit afhankelijk van je eigen wensen en wellicht ook je cameramerk of je platvorm (pc/mac).

Etiquette op feesten
Je werkt in de horeca; welkom in het gezellige wereldje. Leer wat van de horeca etiquette kennen en je weet al een hele hoop! Pas op met struikelen op het podium en pas op met de DJ tafel. Jij wilt niet de veroorzaker zijn van een overslaande plaat ;).

Gehoorbescherming.
De meesten die hier rondlopen zweren erbij. Een must om op latere leeftijd ook nog van de muziek of uberhaubt geluid te genieten! Jij als fotograaf komt met je camera overal, je staat dicht bij zaal speakers, monitoren van DJ's (die stukken harder kunnen staan dan zaalspeakers) etc etc. Een piep horen na afloop van een feest is al een teken van een blijvende gehoorbeschadiging.
In deze post is een hoop informatie te vinden over de zogenaamde otoplasten.
De verschillende merken zijn;
Sites van partyfotografen individueel
Hieronder een verzameling van enkele sites van de hier aanwezige partyfotografen.
Overige handige partyfotografie sites

Tot slot
Deze post is een samenvatting van informatie uit voorgaande delen en wat eigen kennis. Mijn dank gaat dus ook uit naar de community!
En voordat ik het vergeet, we kunnen hier flink kletsen, maar we houden vooral van plaatjes! Dus kom maar op met je meesterwerken en of je uitprobeersels!

Heb je een op of aanmerking of wil je een voorstel van een toevoeging doen? Stuur me gerust een DM.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:52

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Oeh deeltje 12 alweer.... Very nice :)
ik had een vraagje, ik heb net accreditatie voor een evenement(tje) gekregen, maar de organisatie vroeg mij ook meteen of zij de foto's ook konden krijgen voor hun archief. Nu ga ik daar voor een party website schieten (zij hebben dus ook de acreditatie geregeld), en ik ga er stiekem vanuit dat het 'archief' van de organisatie gewoon de website is waar ze dus eigenlijk reclame mee maken..... Wat zouden jullie doen, vergoeding vragen of gewoon vriendelijk je foto's ter beschikking stellen en je logo erin plaatsen (maar ze vroegen of ze de foto's na afloop konden krijgen, dus dikke kans dab dat er ook niet inzit) advise me please :) thkx alvast

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-09 14:13
Wow deel 12 ;) *Zwaai*

@Markofnikoff: Ik zou eerst duidelijk proberen te krijgen wat de organisatie met de foto's wil; als ze er een aantal willen gebruiken en ze doen een nette credit vermelding/er is kans op meer werk voor die organisatie dan zou ik niet om vergoeding vragen. Als ze even snel wat gratis foto's willen scoren kan je uitleggen dat je voor een partysite werkt en deze exclusiviteit wil, maar dat ze je altijd in mogen schakelen als freelance fotograaf zodat je voor de organisatie foto's kan maken. Probeer het in ieder geval netjes te doen, anders gooi je je eigen ruiten in. PR/meer werk kan soms ook meer waard zijn dan een kleine financiële vergoeding.

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Jaaaa, een nieuwe :)

Markofnikoff, als je al voor een party-site de foto's maakt, dan zou ik eerst met hen overleggen of ze het goed vinden. Als dat zo is, dan is de keuze aan jou, en zou ik netjes vermelden wat ze wel en niet met de foto's mogen doen. Als in wel op website plaatsen, maar met naams-/website-verwijzing, niet gebruiken voor andere reclamedoeleinden zonder speciale toestemming te vragen + evt. kosten die daaraan verbonden zijn.
Ik zou afgelopen nacht ook een feestje hebben gehad waar ze me vroegen meteen de foto's in te leveren. Dit betekent dus geen bewerking, geen sortering, maar ook geen logo. Fine with me, zolang ze me daarvoor betalen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Tres simple, zonder contract geen (archief) foto's uitleveren. Heb jij anders een idee waar zij met die foto's heen gaan? Verder eens met de comments hierboven. Met nadruk op subtiel aanpakken. Er zijn een hoop partijen die er vanuit gaan, of het proberen, om je foto's gratis te krijgen. Voor niets gaat de zon op zeg ik maar altijd.
En ja, als er iets in de toekomst in het verschiet ligt, dan kunnen ze het altijd heel mooi brengen en stellen ze dat meestal ook voorop. Maar eenmaal de foto's, kun je fluiten naar die toekomst en proberen ze hetzelfde bij de volgende. Om die reden is bij mij de eerste keer niet gratis, maar kan ik wel bijv een korting geven op een tweede shoot. Maar wees ook voorzichtig met kortingen, want eenmaal een korting, denken ze dat het je standaard prijs is...

Lastig allemaal dat zaken doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:26

momania

iPhone 30! Bam!

Nieuw topic *O*

Vanavond weer schieten in zelfde club als 2 weken terug. Zal vanavond beter m'n best doen om wat meer overzicht te krijgen ( @hos) :$ :+

Vanavond is 'Girlfriends' avond en de eigenaren hadden een weddenschap afgesloten met miss zwitserland dat het haar nooit zou lukken om voor de apero 500 meiden te regelen. Die weddenschap is verloren, dus de jogens gaan volgende week een stukje zwemmen in het meer, want er komen rond de 650 meiden :X :D

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Jippie ik mag nog steeds het eerste plaatje in dit topic hosten, dat kunnen jullie niet zeggen.

Ik ga weer in de lees-maar-niet posten-modus...

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
@Meulugar:

Om op de vraag te antwoorden van het vorige topic of ik veel misfires heb met de ST-E2.
Nee, heel weinig... meestal zijn die misfires omdat k dat rood lampje met m'n vingers afdek (door onoplettendheid). Die infrarood weerkaatst op de persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verkapte TVP...

Vanavond ingevallen voor iemand anders, beetje last minute (woensdag gebeld worden, voor vanavond).

Was een leuke job, eigenlijk maar half partyfotografie. De belichting van de toko zorgde dat het, qua uitvoering, gewoon PFg was. Maar het betrof een netwerk/bedrijvenborrel, dus qua publiek was het wat anders. Het gevolg is dat ik bijna de hele avond met de Plastic Fantastic op m'n camera heb rondgelopen. Er was voldoende ruimte in de zaal voor het nemen van voldoende afstand.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Jij word nog eens een borrelfotograaf :P. Ben benieuwd naar je vangst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo en hier dan de eerste foto voor het nieuwe deel *O*

was beetje rustig gisteren in club 8 dus dat maakt het altijd wel lastig :( . dit vond ik nog wel een leuk portretje
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-23-club8/dscf6709.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55

samo

yo/wassup

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:17:

was beetje rustig gisteren in club 8 dus dat maakt het altijd wel lastig :( . dit vond ik nog wel een leuk portretje
[afbeelding]
Wel leuk portret ja. Leuke hoek die goed past bij de houding. Misschien kunnen de kleuren nog nét wat heftiger (iets meer belichten) waardoor het contrast met de zwarte achtergrond wat leuker wordt.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:17:
Ik doe mee! :P

Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20091024-_MG_3519.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 24-10-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samo , bedoel je meer contrast erin gooien zodat de kleuren er beter uitspringen ?

en wow mooi begin van het topic weer met de eerste fototjes :)

ps heeft er iemand nog een ADE tasje over per ongeluk die hij of zij toch niet gebruikt :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
Dan kan ik niet achter blijven, gisterenavond dus in de Heineken Music Hall geweest en een leuke avond gehad. Groove Armada was goed maar ik ben zelf zo'n fan van dat live bandje op een dancefeest gebeuren, Deadmau5 vond ik verassend goed die heb ik al een paar keer vele malen slechter meegemaakt. Verder was het publiek top en de zaal heel donker... Nou goed, de 7D is geweldig bevallen dit weekend;

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2767/4039801366_51037ff8ea.jpg

O, en een nieuw filmpje, met dank aan tips van Gerard;
http://www.flickr.com/photos/stijnvandrunen/4038957159/

Vraagje aan de modjes; het is niet mogelijk om video te embedden? Of ben ik gewoon een noobje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
Leuk filmpje... maar ik zou toch de shots korter houden (max 3 sec per shot), anders begint het saai te worden.
Owja, flickr limiteert op 1min30sec, dus maak maar snel een vimeo accountje aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
psychodweep schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:50:
Leuk filmpje... maar ik zou toch de shots korter houden (max 3 sec per shot), anders begint het saai te worden.
Owja, flickr limiteert op 1min30sec, dus maak maar snel een vimeo accountje aan :).
Van die 1:30 ben ik me bewust, maar Vimeo free heeft ook een waslijst aan beperkingen... YouTube is niet goed, kortom het is nog best lastig om een goede video host te vinden...

@momania: Geen flickr, wordt niet ondersteund...

Edit: Vimeo account aangemaakt, 1 HD video per week... Is mee te leven; net klaar met uploaden nu ruim een half uur wachten tot ze hem verwerkt hebben. Dat is dan weer jammer. In vergelijking met flickr probeer Vimeo toch redelijk die betaal accounts te pushen heb ik het idee.

[ Voor 22% gewijzigd door KleineAap op 24-10-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo en hier nog een paar van allisone

kluisjes
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/allisone/2009-10-22-allisone-dekmantel-bar27/thumb2/image004.jpg

dj
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/allisone/2009-10-22-allisone-dekmantel-bar27/thumb2/image043.jpg

available light portretje
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/allisone/2009-10-22-allisone-dekmantel-bar27/thumb2/image047.jpg

beetje gecropt
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/allisone/2009-10-22-allisone-dekmantel-bar27/thumb2/image058.jpg

ODO7 at work
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/allisone/2009-10-22-allisone-dekmantel-bar27/thumb2/image085.jpg

de rest :w
http://thehospages.com/pi...allisone-dekmantel-bar27/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KleineAap schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:58:
[...]

Van die 1:30 ben ik me bewust, maar Vimeo free heeft ook een waslijst aan beperkingen... YouTube is niet goed, kortom het is nog best lastig om een goede video host te vinden...

@momania: Geen flickr, wordt niet ondersteund...

Edit: Vimeo account aangemaakt, 1 HD video per week... Is mee te leven; net klaar met uploaden nu ruim een half uur wachten tot ze hem verwerkt hebben. Dat is dan weer jammer. In vergelijking met flickr probeer Vimeo toch redelijk die betaal accounts te pushen heb ik het idee.
Vimeo is de betaal account dubbel en dwars waard! De kwaliteit die ze leveren is in verhouden echt super! Youtube HD daarin tegen is ook niet verkeerd! Alleen.. muziek enzo is lastig.. daarnaast heb je natuurlijk ook dailymotion (die ook prima kwaliteit levert :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog 1 van club 8

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-23-club8/thumb2/image02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
wie ga ik vanavond bij de escape zien ?

word alleen weer leuk avondje met parkeren volgens mij gaat het superdruk worden in amsterdam..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:11:
wie ga ik vanavond bij de escape zien ?

word alleen weer leuk avondje met parkeren volgens mij gaat het superdruk worden in amsterdam..
ikke niet, ga denk ik naar de kring toe :)

en je kan ook nog altijd met OV komen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:12:
[...]

ikke niet, ga denk ik naar de kring toe :)

en je kan ook nog altijd met OV komen hoor ;)
hmm om met het ov te gaan met mn camera vind ik eng (alhoewel ik het van de parkeerplaats naar escape ook niet echt prettig vind :+)

en daarnaast gaan de treinen niet meer om 4/5 uur 's ochtends :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hela samo , ik kwam vanavond in de kring nog 1 van je discipelen tegen van 3v12 adria geloof ik dat haar naam was :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 03:39:
hela samo , ik kwam vanavond in de kring nog 1 van je discipelen tegen van 3v12 adria geloof ik dat haar naam was :w
Ah ja daar zijn er veel van. Was ze aan het fotograferen? Hoe deed ze het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samo schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 09:03:
[...]

Ah ja daar zijn er veel van. Was ze aan het fotograferen? Hoe deed ze het?
ik heb maar even heel kort gesproken en geen fotos gezien die ze had gemaakt. maar de flitser stond continue recht naar boven gericht en dat vond ik wel typisch. maar ach als het haar stijl is. :P

was wel lastig in de kring gisteren. heel veel visuals van judocus rondom de zaal en pulserend licht dat gewoon sneller was dan 1/4 seconden |:(
http://www.judocus.net/judocus/photos/photos.html

op zich wel fijn publiek, bijna niemand zeurde om portretjes *O*
heel veel fotos van alle rijmpjes gemaakt die overal en nergens hingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezeee! Deel 12. De LJ in Brothers had een nieuwe confetti machine waar ie mee wilde spelen. Nou, hij werkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.brothers.nl/gallery/content/fotoalbum/Pre%20Apres%20Ski/Pre%20Apres%20Ski%20-%20IMG_4015-border.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
angel00008 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:57:
[...]

hmm om met het ov te gaan met mn camera vind ik eng (alhoewel ik het van de parkeerplaats naar escape ook niet echt prettig vind :+)

en daarnaast gaan de treinen niet meer om 4/5 uur 's ochtends :(
Als je bang bent om 's avonds met je cam over straat te lopen moet je geen partyfotograaf worden. Daarnaast zijn er nog altijd "trucjes", zoals het nemen van een taxi, samen met iemand anders er heen gaan.

Maar je bent niet de enige. Ooit een keer met een internationaal bekend DJ mee naar huis gereden vanuit Bloemendaal. Via de achteruitgang van de club rustig over dat pad gelopen, dus niet tussen het dronken uitgaanspubliek. Maar toen we eenmaal op de parkeerplaats waren, toen had hij opeens een hele stevige pas te pakken. Toen we bij zijn auto waren zei hij: "Ja sorry, ik heb het nooit zo op dit soort tijdstippen op dit soort parkeerplaatsen" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
jules schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:26:
[...]
Als je bang bent om 's avonds met je cam over straat te lopen moet je geen partyfotograaf worden. Daarnaast zijn er nog altijd "trucjes", zoals het nemen van een taxi, samen met iemand anders er heen gaan.

Maar je bent niet de enige. Ooit een keer met een internationaal bekend DJ mee naar huis gereden vanuit Bloemendaal. Via de achteruitgang van de club rustig over dat pad gelopen, dus niet tussen het dronken uitgaanspubliek. Maar toen we eenmaal op de parkeerplaats waren, toen had hij opeens een hele stevige pas te pakken. Toen we bij zijn auto waren zei hij: "Ja sorry, ik heb het nooit zo op dit soort tijdstippen op dit soort parkeerplaatsen" :+
hehe dat is het niet maar het blijft idd gewoon beetje onplezierig, gisteren liep het trouwens helemaal anders als gepland accredatie was niet goedgegaan en heb me met een beetje geluk nog de club/lounge van de escape ingepraat.. 2 vriendinnen van mij kwamen de panama niet meer in dus vroegen of ze met mij meekonden (sure maar ik wist zeker dat ik geen +2 had) uiteindelijk ook hun nog erbij kunnen regelen. zucht wat een nacht.

alvast voorproefje van gisteren zal zo nog even een leuke selectie maken

Afbeeldingslocatie: http://all-rounder.nl/fotoalbum/Escape.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow bouncing tom die is heftig :)

met het parade feest hadden ze een confetti kanon dat in 1 keer alles naar buiten knalt. alleen het plafond was er niet tegen bestand, daar waren nogal wat plafondplaten heftig van ingedeukt geraakt

hier nog een paar van de kring, overal hingen tekeningetjes met spreuken en was er een badkuip die vol werd geschreven

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-24-elevator-people-labelnight-de-kring/thumb2/image06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-24-elevator-people-labelnight-de-kring/thumb2/image08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-24-elevator-people-labelnight-de-kring/thumb2/image26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-24-elevator-people-labelnight-de-kring/thumb2/image40.jpg

de rest
http://thehospages.com/pi...ople-labelnight-de-kring/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 16:10
Tjuuw, Amsterdam Dance Event 2009 was wel een festijn zeg!

Kick-off met Armada Night
Wat een gedoe om binnen te komen... Halve gastenlijst, moeten smeken om een polsbandje en gezeur over m'n passe-partout die ik nog niet had opgehaald. Na flink wat gebel heen en weer toch binnen gekomen :).

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2792/4034008859_48ec28280b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2539/4034766138_774049381c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2693/4034761894_27b1bec5a2.jpg

ADE convention etc
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2768/4039662566_d4251b625d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2726/4039663390_b376071373.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2471/4038913063_a3dea936a3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2570/4039664320_b97ffe8fb2.jpg

ID&T 6th Annual ADE Network Bash (Hele mond vol? 8))
Kick-ass locatie! De Duif in A'dam aan een van de grachtjes; een kerk die nog steeds in gebruik is, aardig verbouwd voor de zakenpartners en -vriendjes van ID&T :).

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2639/4037183256_8c220e97d5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3501/4036433627_41b6410435.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2734/4037184718_23311533e7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2680/4036432013_a9db55253e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:33:
Hoezeee! Deel 12. De LJ in Brothers had een nieuwe confetti machine waar ie mee wilde spelen. Nou, hij werkt.
Droogkloot! 8)7
KleineAap schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:38:
Dan kan ik niet achter blijven, gisterenavond dus in de Heineken Music Hall geweest en een leuke avond gehad.
Hoe zat het nou eigenlijk met de restricties van wat er wel en niet mocht? Ik heb begrepen dat Mojo "concertregeltjes" invoerde vrijdagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep de duif is echt hele mooie lokatie, vorig jaar geweest met de network bash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Zijn er trouwens nog peeps die vrijdag pics gemaakt hebben in de Heaven's Playground (ADE'09 Gsus Instore met Richie Hawtin)? Toen ik er aankwam stond oom agent al voor de deur om de boel eerder af te laten sluiten, eenmaal binnen in die winkel was het enige wat er over was gebleven een hele berg vern**kte Gsus kleding (Dat soms aardig prijzig is), kapot glas en het meurde er naar zweet van hier tot aan Mars? Ben wel benieuwd naar hoe het er uit zag toen het nog vol was :D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jermaine schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:18:
Zijn er trouwens nog peeps die vrijdag pics gemaakt hebben in de Heaven's Playground (ADE'09 Gsus Instore met Richie Hawtin)? Toen ik er aankwam stond oom agent al voor de deur om de boel eerder af te laten sluiten, eenmaal binnen in die winkel was het enige wat er over was gebleven een hele berg vern**kte Gsus kleding (Dat soms aardig prijzig is), kapot glas en het meurde er naar zweet van hier tot aan Mars? Ben wel benieuwd naar hoe het er uit zag toen het nog vol was :D...
ik hoorde het ja toen ik zaterdag naar de biologische markt ging op de westerstraat. heb toen wat beelden gezien van een medewerker op zijn iphone, echt balen dat ik dat gemist had :'( zaterdag was arjuna en bart skills, toen helaas geen gekkenhuis zoals vrijdag. :'(

op de ade site heb ik gisteren wel wat fototjes ervan gezien , kon ze alleen niet zo snel meer terugvinden :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
@Jermaine; Ik was ook huiverig en stond daarom ook nog bij wat andere feesten op de lijst, maar een dikke pluim voor Mojo die toch relaxed deden. Tijdens Groove Armada mochten we maar drie nummers vanuit de fotopit fotograferen, waarna we camera's achter neer moesten leggen en de zaal in mochten om het optreden zelf verder mee te krijgen. Daarna (half 1) begon Deadmau5 (of Kaskade vulde even en toen Deadmau5) en mochten we gaan en staan waar we wilden met camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
Fotopit? Aha, vandaar jouw strakke pics in je Flickr! d:)b
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:36:
[...]
op de ade site heb ik gisteren wel wat fototjes ervan gezien , kon ze alleen niet zo snel meer terugvinden :(
Er schijnen ook flink wat foto's van mij op die site te staan maar ik ben er geen een tegengekomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
  • Laatst online: 11-09 11:39
Pff... ff druk hier hoor. ADE foto's hier en daar online verschenen, had wel weer lekker pech tijdens Groove Armada. Was al een rare haastdag, voelde me totaal niet op m'n gemak, word ik een keer niet van een podium afgesleurd... krijg ik een microfoonstandaard op m'n hoofd |:(
Lekker dan, voelde me eerst prima, na een tijdje toch maar huiswaarts gegaan, overgeven in de parkeergarage, lichte hersenschudding. Heerlijk met verhuizen :P

Soon meer beeldmateriaal van mijn hand, ondertussen ff een kleine teaser :+

Afbeeldingslocatie: http://www.wordtaangewerkt.nl/party/IMG_7548.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wordtaangewerkt.nl/party/IMG_7499.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wordtaangewerkt.nl/party/IMG_7248.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wordtaangewerkt.nl/party/IMG_7186.jpg

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
kakanox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:32:
Pff... ff druk hier hoor. ADE foto's hier en daar online verschenen, had wel weer lekker pech tijdens Groove Armada. Was al een rare haastdag, voelde me totaal niet op m'n gemak, word ik een keer niet van een podium afgesleurd... krijg ik een microfoonstandaard op m'n hoofd |:(
Lekker dan, voelde me eerst prima, na een tijdje toch maar huiswaarts gegaan, overgeven in de parkeergarage, lichte hersenschudding. Heerlijk met verhuizen :P
Dude, wees voorzichtig met die hersenschudding. Zit al dik 2 maanden thuis vanwege een hersenschudding. En ja, 't is niet helemaal normaal als het >2 maanden duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
jules schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:51:
[...]

Dude, wees voorzichtig met die hersenschudding. Zit al dik 2 maanden thuis vanwege een hersenschudding. En ja, 't is niet helemaal normaal als het >2 maanden duurt.
Grappig hoe je dat zegt en ik toevallig net dit nieuswsbericht lees..
Hersenschudding kan hard aankomen

Artsen beschouwen een hersenschudding tegenwoordig als vrij onschuldig letsel, dat veel mensen overkomt en waarvan vrijwel iedereen vlot en volledig herstelt. Sommige mensen houden echter langdurige klachten. Dat heeft onder meer te maken met hun opleidingsniveau en de schrik na het ongeluk, zo blijkt uit onderzoek aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.

Psycholoog Maja Stulemeijer onderzocht waarom een bepaalde groep patiënten veel last blijft houden van een hersenschudding, terwijl daar geen directe medische verklaring voor is. Zij legde patiënten een neuropsychologische vragenlijst voor en maakte beelden van hun hersenen.

Volgens Stulemeijer, die volgende maand op haar onderzoek promoveert, speelt de persoonlijkheid van een patiënt een grote rol bij de genezing. Mensen die erg geschrokken zijn van het ongeluk waarbij ze een hersenschudding opliepen, herstellen langzamer. Ook eventueel opgelopen letsel aan andere lichaamsdelen speelt een rol, naast emotionele stabiliteit en opleiding. Te stellen dat aanhoudende klachten van een hersenschudding 'tussen de oren' zitten als er geen directe medische oorzaak wordt gevonden, is te simpel, aldus de promovenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Vandaag nog contact gehad met mijn huisarts erover. Die zei dat ik onder die 25% viel die langdurig last had van klachten. Maar of het afhankelijk is van opleidingsniveau of schrik na het 'ongeluk'??? Heb al eerder een hersenschudding gehad op mijn 14e. Daar ben ik normaal van herstelt, al ben ik in het jaar daarna ook nog wel eens sporadisch duizelig geweest. Grote verschil met nu is dat ik vrijwel niks kan doen zonder duizelig te worden of een dag later stevige hoofdpijn te krijgen :'(.
Kwa opleidingsniveau ben ik nu idd wel wat verder, maar ben nu niet meer geschrokken dan toen. Eigenlijk helemaal niet geschrokken. 't Is alleen een vage gebeurtenis geweest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
Hmm, ik heb eigenlijk nergens last van, behalve vage hoofdpijn zo nu en dan. Gezien dat iets is waar ik al jaren mee te kampen heb voel ik me eigenlijk wel weer normaal na een paar dagen :)

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals een foto hier plaatsen van een DJ Set van Korsakoff verleden weekend op Sektor 9.
Vind het zelf enkel spijtig van een deel van de draaitafel juist voor haar staat ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.photomatix.be/Korsakof_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:30:
Nogmaals een foto hier plaatsen van een DJ Set van Korsakoff verleden weekend op Sektor 9.
Vind het zelf enkel spijtig van een deel van de draaitafel juist voor haar staat ;(

[afbeelding]
toch heftig mooie foto hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:33:

[afbeelding]
Ik ben er trouwens gewoon overheen gebladerd. Deze foto vind ik echt moddervet!

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:30:

[afbeelding]
Mooi gedaan ziet er strak uit!

De volgende foto's heb ik in Pathe Den Haag gemaakt, This is it,Dj Dellacrozz.

1.
Afbeeldingslocatie: http://richarddrukker.jalbum.net/This%20is%20it,%2029-10-09/slides/_33.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://richarddrukker.jalbum.net/This%20is%20it,%2029-10-09/slides/_31.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://richarddrukker.jalbum.net/This%20is%20it,%2029-10-09/slides/_8.jpg

4.
Afbeeldingslocatie: http://richarddrukker.jalbum.net/This%20is%20it,%2029-10-09/slides/_29.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Ik zou niet herkennen dat deze op dezelfde avond zijn gemaakt, rdrukker. Er zit zo'n verschil in belichting per foto dat de sfeer er helemaal door verandert. Foto #3 vind ik zelfs slecht, lijkt gewoon in een huiskamer een willekeurig persoon bij een draaitafel. Volgens mij kan de serie beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samo schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:26:
Ik zou niet herkennen dat deze op dezelfde avond zijn gemaakt, rdrukker. Er zit zo'n verschil in belichting per foto dat de sfeer er helemaal door verandert. Foto #3 vind ik zelfs slecht, lijkt gewoon in een huiskamer een willekeurig persoon bij een draaitafel. Volgens mij kan de serie beter.
Bedankt voor deze comentaar.
Ik had dit eigenlijk wel verwacht.

Eerlijk gezegt denk ik dat deze serie niet beter kan.

Wat je ziet is ook zoals het was.

nr1 is gemaakt bij de ingang, voordat je de zaal binnen loopt

nr2 een minuut voor dat de lichtshow is begonnen en de lichten uit gingen.

nr3 zonder publiek en standaard schemerverlichting, testen van apparatuur.

nr4 tijdens lichtshow en tevens aankondiging naar de film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Wilde al net zeggen, alle foto's in een compleet andere ruimte/andere belichting. Lastig om dan als serie te presenteren. De enige stabiele factor is de DJ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:52:
Wilde al net zeggen, alle foto's in een compleet andere ruimte/andere belichting. Lastig om dan als serie te presenteren. De enige stabiele factor is de DJ ;)
Dat heb je weer mooi uitgelegt!
Top :)

Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Ik ga morgen naar Halloween 2009, Westerunie Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:24:
[...]

hela leuk, doe ze de groetjes van westergasterras :w

ik ga denk ik naar het cirque feesie op de lizboa , of naar de kring alwaar ook een halloween feesie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond als het goed is Time Out in Gemert, morgen 12 jarig bestaan van Brothers vieren. Kick-ass party! Jammer alleen dat ik er vanavond niet naar toe kan, Erick E komt classics draaien, dat had ik nou wel willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:46:
Vanavond als het goed is Time Out in Gemert, morgen 12 jarig bestaan van Brothers vieren. Kick-ass party! Jammer alleen dat ik er vanavond niet naar toe kan, Erick E komt classics draaien, dat had ik nou wel willen zien!
offtopic:
wow.. dat het al weer 2 jaar geleden is dat ik rondliep bij Brothers.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:24:
[...]

aanvraag lopen voor fame=dj's maar weinig hoop op en koop vanavond dus gewoon kaartjes en ga zonder camera heen.

zondag zou ik mischien meegaan met medefotograaf maar daar ook nog niets van gehoord dus lekker rustig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mittnick schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:08:
[...]

offtopic:
Nightlife awards niet mee gerekend ;) Het is voor mij ook nog eens mn één jarig jubileum. 11 jarig bestaan was mijn eerste keer daar. Dus zelf ook wat te vieren. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Voor mij wederom een rustig weekend op de bank. Ben nog laaaang niet beter :'(
Mittnick schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:08:
[...]

offtopic:
Jij loopt ook al een tijdje mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjongejonge, Time Out was nou ook niet wat ik er van had verwacht had zeg. Leuke tent, daar niet van, maar er was max 100 man binnen. Nu schijnt er binnenkort een dingetje met Chuckie te komen waar ik waarschijnlijk naar toe kan dus dat zal wel volle(re) bak zijn. En dan ook nog eens pas rond half 4 thuis zijn om vervolgens om 9 uur in Utrecht te moeten zijn voor WordCamp NL. Wel leuk om Mittnick daar weer eens te spreken. Straks op pad naar Brothers, iedereen weer veel plezier vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
2 weken geleden in de Flexbar geweest op IchiOne, underground drum 'n bass feestje :)
Was een donker hol en liep keihard tegen de grenzen van mn D50 aan, maar de ruis geeft het ook wel weer ergens een rauw en morsig sfeertje. Die is ook nog eens erger omdat ik ze met LR3 beta bewerkt heb, en daar zit nog geen ruisfilter in (alleen kleurruis filter is actief)
Desondanks kan ik niet wachten totdat ik eindelijk een D700(of andere opvolger) in mn handen heb:

#1 Dj Silvahfonk:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2626/4061129034_a7da4447be.jpg

#2 Stiekum portretje van Mrs. Silvahfonk ;)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2721/4061129688_4f7f3ddc7f.jpg

#3 Mc Quest wappert wat met de flash van een andere fotograaf als hulplicht op de achtergrond :P
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2598/4061130842_101f41b56f.jpg

#4 dj 0=0
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2518/4060389751_85560a4b20.jpg

#5 hos-attempt? ;)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2642/4060394953_206a7c6cd3.jpg

#6 dj Equinox
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2468/4061136668_52b59c5d80.jpg

#7 and the crowd went wild
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2473/4060388263_db9642c933.jpg

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:19:
2 weken geleden in de Flexbar geweest op IchiOne, underground drum 'n bass feestje :)
Was een donker hol en liep keihard tegen de grenzen van mn D50 aan, maar de ruis geeft het ook wel weer ergens een rauw en morsig sfeertje. Die is ook nog eens erger omdat ik ze met LR3 beta bewerkt heb, en daar zit nog geen ruisfilter in (alleen kleurruis filter is actief)
Desondanks kan ik niet wachten totdat ik eindelijk een D700(of andere opvolger) in mn handen heb:

#1 Dj Silvahfonk:
[afbeelding]

#2 Stiekum portretje van Mrs. Silvahfonk ;)
[afbeelding]

#3 Mc Quest wappert wat met de flash van een andere fotograaf als hulplicht op de achtergrond :P
[afbeelding]

#4 dj 0=0
[afbeelding]

#5 hos-attempt? ;)
[afbeelding]

#6 dj Equinox
[afbeelding]

#7 and the crowd went wild
[afbeelding]
flexbar is redelijk hopeloos om leuke fotos te maken, wat een steriel hok is dat geworden ;(
1# stond je witbalans op auto soms ?

5# veel te veel beweging van je camera voor een hos attempt, ook al zit er veel vaagheid in mijn fotos ik beweeg zelden mijn camera zo extreem ;)

6# mooi :)

nou nog 1 van halloween dan voordat ik weer naar het volgende evenemt ga :)
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-31-lizboa/600/dscf7099.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Denk je voor een nette club te schieten...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hHfQjVRICIMfrdTpZ4oEA62t/full.jpg

Netjes tafeltjes in intieme verlichting...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2mGAoLV5sTSVy9XyOdeSCtO2/full.jpg

Komen er mensen verkleed binnen...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KVmUAR1PnU68niqUSJFYB8DR/full.jpg

Denk je, "oh ja, halloween". Dus vampier achtigen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RY6Allq9Q9EtEm9fbd2H9qne/full.jpg

Zijn er ineens ook weerwolven?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6HNkRoKhIqUWfPeUuVTziPhT/full.jpg

En ander kinky verklede shit 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/E2Uy4nfzMSpc4LRm0pi88DzY/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0wPxF9TQmdvkgmyg2wzSH6qf/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oiJF5X8jWxDtYJ0qzvhTSsVM/full.jpg

Gelukkig was 'Sherlock Homey' er om dit misterie op te lossen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xxGeJwMGnwXcBu8C1RXKCHXB/full.jpg

Dit alles natuurlijk onder het genot van sfeer ondersteunende porno videobeelden op de videowalls 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Hmmm, tijdje geleden, Vie-spammerij mag vast wel weer even O-) Ik was btw vrijdag voor een zekere borrel nog in de Nieuwe kerk van Den Haag (en dinsdag in een bios voor de MJ-premiere, maar dat wil ik _echt_ geen party noemen :P ), maar ik heb meer zin in een Vie-serie. Geen idee, waarom, maar lekker belangrijk ook :P

Maar toch, voor het idee, van vrijdag even een plaatje dan :) Van de modeshow. Noem het maar #0 ofzo. En geheel in halloweenstyle, hadden de mannelijke modellen gare maskers...
Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20091030-_MG_5430.jpg

En dan nu, VIE. Veel leuker :P

#1: Zoals ik ook twitter, het is de laatste tijd best druk aan het worden, tegen sommige verwachtingen (of geruchten) in... Regel is echt, kom op tijd, anders kun je wachten, of kun je helemaal niet... Leuk hoor :P
Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20091101-_MG_5742.jpg

#2: Beneden is weinig licht. Best, neem ik het toch zelf mee? :P
Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20091101-_MG_5834.jpg

#3: Licht, vlinders, drukte en gezellig. Eigenlijk gewoon Vie dus... :)
Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20091101-_MG_5912.jpg

#4: Meer strobisterij
Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20091101-_MG_5986.jpg

#5: En als afsluiter gewoon (sluik/tieten*)spam :P
*doorhalen wat niet van toepassing is
Afbeeldingslocatie: http://henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20091101-_MG_6047.jpg

Ow, en wat opbouwend doen: Irmo! je shots gaan vooruit man... hoewel ik de eerste paar wat donker vindt, is dit best sfeer-spul. Nice :)

[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 02-11-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Tnx Henk. :)

Vind ze zelf ook vaak nog net even te donker, maar het is ook verrotte donker soms daar. Best lastig dan met een 30D die imo gewoon te veel ruis laat zien op 1600 ISO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Afgelopen Zaterdag de Westerunie bezocht, Halloween 2009
Dit feest was super.
Het was mega druk,mischien iets te.
Boven al vet!!!!!

1.
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_UkY-ndGY_qA/Su6QBSAKnJI/AAAAAAAABys/FW5WdI4RrUo/_174.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_UkY-ndGY_qA/Su6P2GdFpfI/AAAAAAAABuo/kLV_DMONQ_I/_109.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_UkY-ndGY_qA/Su6P8XJdtBI/AAAAAAAABw0/wdGQ4nuqz5A/_144.jpg

4.
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_UkY-ndGY_qA/Su6PkUjs6KI/AAAAAAAABoo/FxhxpoZqDbE/_13.jpg

5.
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_UkY-ndGY_qA/Su6Pt-idljI/AAAAAAAABrw/D3ro8fV_xYE/_64.jpg

6.
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_UkY-ndGY_qA/Su6QNDEBq1I/AAAAAAAAB2M/l98RyQ6H-9M/_230.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rdrukker, 6 is een beetje out of focus :w

heb je ook nog wat sfeerimpressies want met de beste wil van de wereld kan ik de westerunie nergens in de fotos herkennen :N :N :N

net nog even op je website gekeken, die profielfoto van je kwam me bekend voor, volgens mij heeft patrick savalle die gemaakt als ik het goed heb. alleen is zijn website kennelijk down nu :?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
@Henk: Ik moet ook maar eens een keer een kijkje gaan nemen in de Vie, ziet er goed uit! Leuk ook dat je met strobist spul aan het spelen bent, dat is toch wel het voorbeeld van resident fotograaf ergens zijn....

@Rdrukker: Wat zijn jouw shots inconsistent qua licht, daar moet je echt wat aan doen. Dan per foto:

1; Linker persoon kijkt niet. Twee fotografen?
2; Te donker/flets. Je onderwerpen komen niet los van achtergrond.
3; Beste van de serie, maar vind zelf de hand voor haar mond jammer. Qua achtergrond licht en licht op onderwerp zit deze wel snor.
4; Niet echt spannend, weinig zeggend (ik kan er in ieder geval niks van maken, sorry).
5; Te geel, skintones fubar. Volgende keer wat harde flitsen & iets minder lange sluiter?
6; Focus op achtergrond en niet op Joost... Zonde. Waarom post je die uberhaupt?

Misschien wat harde kritiek, maar dan heb je er in ieder geval wat aan. Ook in eerdere series die ik van je gezien heb is dit een beetje het probleem als je het mij vraagt. Probeer dat licht consequent te krijgen en ben vooral kritisch op jezelf.

[ Voor 8% gewijzigd door KleineAap op 02-11-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hela samo kwam nog een oude bekende tegen in paradiso :)

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-31-paradiso-haunted-house/thumb2/image10.jpg

en nog een leuke van de lizboa
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-31-lizboa/thumb2/image11.jpg

rest van de impressies staat op
http://thehospages.com/pi...31-paradiso-haunted-house
http://thehospages.com/pi...parties/2009-10-31-lizboa

ok en dan ook nog een paar van de kring
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-31-dekring/thumb2/image11.jpg

de meest scary outfit van de avond :+
Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-31-dekring/thumb2/image18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/2009-parties/2009-10-31-dekring/thumb2/image22.jpg

en de rest
http://thehospages.com/pi...rties/2009-10-31-dekring/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hos

Bedankt voor je commentaar.

Wat betreft mijn profielfoto.
Dit zou best eens kunnen, maar kwam deze ergens tegen.
Volgens mij staan er wel een aantal foto's op mijn site, waarop de sfeer te zien is.

@
KleineAap

licht consequent te krijgen: ik worstel hier nog steeds mee.
Harder flitsen: is dit niet persoonlijk, wat smaak betreft.Ik vind dat nietb altijd mooi.
Foto van Joost: Best jammer ja. ik vond het leuk om deze te plaatsen vanwege zijn voorkomen.

Ik me nog meer bezighouden met het licht en de manier van flitsen.

Mensen met tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:56:
@ Hos

Wat betreft mijn profielfoto.
Dit zou best eens kunnen, maar kwam deze ergens tegen.
Volgens mij staan er wel een aantal foto's op mijn site, waarop de sfeer te zien is.

@
KleineAap

licht consequent te krijgen: ik worstel hier nog steeds mee.
Harder flitsen: is dit niet persoonlijk, wat smaak betreft.Ik vind dat nietb altijd mooi.
Foto van Joost: Best jammer ja. ik vond het leuk om deze te plaatsen vanwege zijn voorkomen.

Ik me nog meer bezighouden met het licht en de manier van flitsen.

Mensen met tips?
licht consequent krijgen blijft ten alle tijde een probleem. ik krijg meer consistentie door de cam op center weighted te zetten. maar dan gaat het alsnog mis als de lichtbronnen direct achter de personen staan.

en ik zou gewoon een eigen foto als profielfoto nemen of in ieder geval de naam van de fotograaf bij deze foto vermelden, jij zou het denk ik ook niet leuk vinden als je bij een partyfotograaf op zijn site 1 van jouw fotos als profielfoto zou zien zonder referentie , toch ? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:48:
[...]

flexbar is redelijk hopeloos om leuke fotos te maken, wat een steriel hok is dat geworden ;(
1# stond je witbalans op auto soms ?

5# veel te veel beweging van je camera voor een hos attempt, ook al zit er veel vaagheid in mijn fotos ik beweeg zelden mijn camera zo extreem ;)

6# mooi :)
Geenidee hoe de flexbar vroeger was, maar dat led-only en totaal geen verlichting (behalve 1 puntspotje recht naar beneden) in de djbooth werken idd niet echt mee.

Dat met die vaagheid en beweging vond ik zelf wel een grappig effect geven, zeker op die foto alsof ze de kleurtjes uit haar handen tovert, maar er zijn evengoed 10x zoveel van die wazige foto's in de prullenbak beland ;)

6# is een gedefishte foto van mn Peleng en PTLens (heb dat stukje software uiteindelijk maar gewoon gekocht)

tnx voor de comments iig :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
Hahahha, vette foto's weer allemaal!!

@ die Joost van Bellen: Als je hem voor je lens krijgt >> AI SERVO! Je weet nooit waar ie heen gaat ;) >:) _/-\o_

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

kakanox schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:27:
@ die Joost van Bellen: Als je hem voor je lens krijgt >> AI SERVO! Je weet nooit waar ie heen gaat ;) >:) _/-\o_
Dan werkt de focus assist niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:03:
[...]

Geenidee hoe de flexbar vroeger was, maar dat led-only en totaal geen verlichting (behalve 1 puntspotje recht naar beneden) in de djbooth werken idd niet echt mee.

Dat met die vaagheid en beweging vond ik zelf wel een grappig effect geven, zeker op die foto alsof ze de kleurtjes uit haar handen tovert, maar er zijn evengoed 10x zoveel van die wazige foto's in de prullenbak beland ;)

6# is een gedefishte foto van mn Peleng en PTLens (heb dat stukje software uiteindelijk maar gewoon gekocht)

tnx voor de comments iig :)
Voor de flexbar was het ook een andere tent, maar het is eerst helemaal verbouwd geweest. toen ik in westerpark kwam wonen heette het 'west pacific' hele leuke tent alwaar je kon eten en daarna kon dansen. het was 1 van de eerste tenten waar die combinatie was en ook heel populair. in de eerste ruimte van de flexbar waren toen nog alle originele wastafels langs de muur bevestigd aangezien dat de wasruimte was voor de fabrieksmedewerkers. de bar stond toen in het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hos

Profielfoto: Ik heb er eigenlijk nog niet zo overna gedacht.
je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Ik ga er nog eens naar kijken.

Over profielfoto gesproken.
Hoe of waar kan ik mijn profielfoto voor deze site weizigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal foto's van mij van afgelopen zaterdag.
Rekening gehouden met de opmerkingen op m'n vorige foto's, ivm ruis enzo.

Afbeeldingslocatie: http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs093.snc3/16036_1187183893769_1653451906_482784_671564_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs093.snc3/16036_1187183933770_1653451906_482785_3844251_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs093.snc3/16036_1187184173776_1653451906_482790_1308331_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs113.snc3/16036_1187184413782_1653451906_482796_7157285_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs113.snc3/16036_1187184133775_1653451906_482789_8270920_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
[b][message=32845945,noline]
En dan nu, VIE. Veel leuker :P

#1: Zoals ik ook twitter, het is de laatste tijd best druk aan het worden, tegen sommige verwachtingen (of geruchten) in... Regel is echt, kom op tijd, anders kun je wachten, of kun je helemaal niet... Leuk hoor :P
[afbeelding]
Is die Vie echt "tha place to be" of is de capaciteit gewoon heel beperkt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
psychodweep schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:32:
[...]

Is die Vie echt "tha place to be" of is de capaciteit gewoon heel beperkt ??
Bit of both :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:55:
Een aantal foto's van mij van afgelopen zaterdag.
Rekening gehouden met de opmerkingen op m'n vorige foto's, ivm ruis enzo.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
nou pierre hier wat commentaar dan,
1# leuk
2# zelfs voor mij te vaag :+
3# doet me niet veel
4# stel jezelf eens de vraag 'als je deze foto ziet zou je dan op dit feesie willen zijn ?' voor mij te onduidelijk wat je hier nu probeerde vast te leggen :?
5# te zacht geflitst en ook totaal geen referentie met de omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:22:
[...]

nou pierre hier wat commentaar dan,
1# leuk
2# zelfs voor mij te vaag :+
3# doet me niet veel
4# stel jezelf eens de vraag 'als je deze foto ziet zou je dan op dit feesie willen zijn ?' voor mij te onduidelijk wat je hier nu probeerde vast te leggen :?
5# te zacht geflitst en ook totaal geen referentie met de omgeving
Hos, bedankt alvast voor de comments.
Eigenlijk was het niet de bedoeling om op dat feestje te shooten en had ik al way too much alcohol toen ze me vroegen of ik foto's wou maken. Als beginner is dat nu net niet wat je nodig hebt, veel alcohol.

Maargoed. Ik probeerde vooral de dragging the shutter techniek onder de knie te krijgen, blijkbaar niet zo goed gelukt dus ;)

Donderdagnacht weer een feestje, gaan we verder oefenen, zonder alcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

@Hos: Ziet er gezellig uit!
@Pierre:
#1 Beetje onscherp, er gaat meer aandacht naar de muur.
#2 Enorm onscherp dat er helemaal niks meer te zien is
#3 Wel heel er van achteren aan de zijkant gemaakt waardoor het contact compleet mist en ik veel oninterressants zie.
#4 Er is niks scherp? Weer veel te veel aandacht naar veel te weinig interessants
#5 Die gast staat er wel heel knullig op. Sorry maar dat idee krijg ik. Wederom weer erg veel irrelevant beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 jarig bestaan Brothers dus. Rare avond, veel vreemd en vooral arrogant en lastig volk binnen. Ideetje terwijl je de ene foto maakt trekt een ander je gewoon omver of aan je cam omdat ie te lang moet wachten.

Maar al met al een paar leuke plaatjes:
#1 We gaan beginnen, rij voor de deur
Afbeeldingslocatie: http://www.brothers.nl/gallery/content/fotoalbum/Brothers%2012%20Years%20After/Brothers%2012%20Years%20After%20-%20IMG_4640-border.jpg

#2 Gregor Salto
Afbeeldingslocatie: http://www.brothers.nl/gallery/content/fotoalbum/Brothers%2012%20Years%20After/Brothers%2012%20Years%20After%20-%20IMG_4838-border.jpg

#3 Brothers resident Audiophox
Afbeeldingslocatie: http://www.brothers.nl/gallery/content/fotoalbum/Brothers%2012%20Years%20After/Brothers%2012%20Years%20After%20-%20IMG_4701-border.jpg

#4 Fire tha lasah!
Afbeeldingslocatie: http://www.brothers.nl/gallery/content/fotoalbum/Brothers%2012%20Years%20After/Brothers%2012%20Years%20After%20-%20IMG_4925-border.jpg

#5 Partypeople
Afbeeldingslocatie: http://www.brothers.nl/gallery/content/fotoalbum/Brothers%2012%20Years%20After/Brothers%2012%20Years%20After%20-%20IMG_4722-border.jpg

#6 Silhouet in de strobo
Afbeeldingslocatie: http://www.brothers.nl/gallery/content/fotoalbum/Brothers%2012%20Years%20After/Brothers%2012%20Years%20After%20-%20IMG_4810-border.jpg

#7 End of the night, we're going home
Afbeeldingslocatie: http://www.brothers.nl/gallery/content/fotoalbum/Brothers%2012%20Years%20After/Brothers%2012%20Years%20After%20-%20IMG_5314-border.jpg

@Pierre542
Ben het in grote lijnen met Hos eens. Ik vind het wat flets overkomen (iets wat mezelf ook niet altijd goed lukt) en vraag me met name idd bij 4 af wat er precies gebeurt. Ik had dit persoonlijk niet geselecteerd. 5 komt ook een beetje over als een lucky shot lijken door de vage kadering.

Overigens kan ik je wel aanraden om als je dan toch zou willen drinken op een avond het bij 2/3 pilsjes te houden. Je ziet LJ's dit vaak ook doen omdat ze dan de mensen, reacties en de avond beter aan voelen. Zo ervaar ik dit zelf iig ook en je wordt ook iets losser in de omgang met je onderwerp. Maar goed, iedereen heeft hier een andere gedachte over, en ik geloof dat we hier al eens eerder over hebben gediscussieerd hier. Sommige van mijn beste shoots waren overigens met een pilsje of 6/7 achter de kiezen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Al je plaatjes zijn hier stuk :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:10:

@Pierre542
Ben het in grote lijnen met Hos eens. Ik vind het wat flets overkomen (iets wat mezelf ook niet altijd goed lukt) en vraag me met name idd bij 4 af wat er precies gebeurt. Ik had dit persoonlijk niet geselecteerd. 5 komt ook een beetje over als een lucky shot lijken door de vage kadering.

Overigens kan ik je wel aanraden om als je dan toch zou willen drinken op een avond het bij 2/3 pilsjes te houden. Je ziet LJ's dit vaak ook doen omdat ze dan de mensen, reacties en de avond beter aan voelen. Zo ervaar ik dit zelf iig ook en je wordt ook iets losser in de omgang met je onderwerp. Maar goed, iedereen heeft hier een andere gedachte over, en ik geloof dat we hier al eens eerder over hebben gediscussieerd hier. Sommige van mijn beste shoots waren overigens met een pilsje of 6/7 achter de kiezen. O-)
zoals ik reeds zei, ik was aan het uitgaan. Het was helemaal niet de bedoeling om foto's te maken, maar het werd me wel gevraagd. Ik had al meer dan genoeg op toen ze me vroegen om foto's te maken.
Normaal drink ik niet als ik foto's maak, maar je kan de alcohol moeilijk uit je bloed halen als ze je plots vragen foto's te maken hé 8)7

In ieder geval, samo en Bouncing Tom, ook jullie bedankt voor de comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Bouncing_Tom, ligt het aan mij of zijn de foto's vrij donker? Ik vind er verder ook niet echt een uitschieten, behalve 6 dan. Maar die is weer nét scheef, en dan zou ik hem toch liever recht zien.

Enne, drinken op een feestje kan je losser maken, maar ik doe dat nooit omdat ik altijd nog een gaspedaal moet indrukken achteraf. En ik ben zo iemand die gewoon 0,0 alcohol drinkt als hij nog moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:53:
[...]

zoals ik reeds zei, ik was aan het uitgaan. Het was helemaal niet de bedoeling om foto's te maken, maar het werd me wel gevraagd. Ik had al meer dan genoeg op toen ze me vroegen om foto's te maken.
Heb jij dan altijd je DSLR+flitser en boeltje mee als je gewoon uitgaat 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodweep schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:03:
[...]

Nee, kwam van een eerdere shoot die dag, en wou m'n spullen niet in m'n wagen laten liggen. Ben op m'n vriend z'n werk het een en het ander gaan drinken, waarna hij nog uit wou. Vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
psychodweep schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:03:
[...]

die van mij ligt meestal wel in de auto tbh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:00:
[...]

en ik zou gewoon een eigen foto als profielfoto nemen of in ieder geval de naam van de fotograaf bij deze foto vermelden, jij zou het denk ik ook niet leuk vinden als je bij een partyfotograaf op zijn site 1 van jouw fotos als profielfoto zou zien zonder referentie , toch ? :w
Iets met respect voor anderen. In de afgelopen weken moet er een Zoom magazine uitgekomen zijn met wellicht een foto van mij erin met daarop een fotograaf aan het werk. Hij heeft netjes gevraagd of mijn foto van hem geplaatst kon worden. Word het gezever achteraf, dan maak je eerder mensen boos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:03:
Bouncing_Tom, ligt het aan mij of zijn de foto's vrij donker? Ik vind er verder ook niet echt een uitschieten, behalve 6 dan. Maar die is weer nét scheef, en dan zou ik hem toch liever recht zien.

Enne, drinken op een feestje kan je losser maken, maar ik doe dat nooit omdat ik altijd nog een gaspedaal moet indrukken achteraf. En ik ben zo iemand die gewoon 0,0 alcohol drinkt als hij nog moet rijden.
Eens met het feit dat veel te donker zijn, met name de dj shots. Maar die zijn allemaal available light geschoten, dus daar zou het ook aan kunnen liggen. Volgende keer wellicht stapje omhoog duwen in LR dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
Dan werkt de focus assist niet ;)
Klopt, maar zolang de kleuren een beetje normaal zijn hebben mijn bodies er niet zo'n last van. M'n 5D had dat opvallend genoeg wel. Eén van de redenen om een 7D te willen.
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:10:
Ideetje terwijl je de ene foto maakt trekt een ander je gewoon omver of aan je cam omdat ie te lang moet wachten.
Heel irritant, dat soort volk. Ik reageer dan in eerste instantie gewoon niet, stel me als ze doorgaan altijd heel dwingend op, eis respect. Als er dan meer problemen van komen >> Uitsmijter erbij.

Beetje opvoeding is soms vereist ;)

[ Voor 51% gewijzigd door kakanox op 03-11-2009 19:06 ]

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
*

[ Voor 100% gewijzigd door kakanox op 03-11-2009 19:06 . Reden: dubbelpost ]

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
kakanox schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:02:
[...]
Heel irritant, dat soort volk. Ik reageer dan in eerste instantie gewoon niet, stel me als ze doorgaan altijd heel dwingend op, eis respect. Als er dan meer problemen van komen >> Uitsmijter erbij.

Ik heb het al meegemaakt dat ze al staan poseren en me schoppen om een foto.
Waar ik ook een hekel aan heb is dat zo sommige mensen op je Facebook komen vragen achter een foto.
Dat ze dat dan via email doen en op een beleefde manier, maar zo een reactie op je FB (dat iedereen kan lezen) van: "Wanneer krijg ik m'n foto?" of "Wanneer stuur je mij die foto?"
Daar krijg ik het schijt van }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
[...]

Mjah, laatst in de Matrixx gooide er zo'n gast een vol glas bier over me heen. Mjah, die kan dus fluiten naar zijn foto's ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online

Ik had er laatst ook alweer last van. Maar ik laat direct merken dat ik er absoluut niet van gediend ben en dat ze meteen moeten kappen. Mocht het echt uit de klauwen lopen, dan lopen er altijd wel uitsmijters rond.

Dat soort bosmongolen worden alleen maar irritant als je niks doet is mijn ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

schoppen? ook al last van gehad, eerst negeren, maar meestal werkt dat niet. Dus dan maar verbaal duidelijk maken dat ze dat niet nog eens moeten proberen, en dat ze naar een foto kunnen fluiten. Dan zie je plots de meest stoere kerels met van die puppy-eyes kijken om toch maar die foto te maken, met hun vriendin dan boos ernaast omdat ze niet op foto mogen.
En als het verbaal niet lukt: security erbij halen.
En als die niet op tijd opdagen en de dingen uit de hand lopen heb ik ongeveer 2.5kg gear aan m'n rechterpoot hangen. Een mep daarvan maakt ook één en ander duidelijk denk ik :9

Gelukkig is het tot nu toe altijd gelukt om ze verbaal weg te krijgen

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Topicstarter
psychodweep schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:16:
[...]

Dat ze dat dan via email doen en op een beleefde manier, maar zo een reactie op je FB (dat iedereen kan lezen) van: "Wanneer krijg ik m'n foto?" of "Wanneer stuur je mij die foto?"
Daar krijg ik het schijt van })
Ik vond Hyves tot voor kort nog wel leuk. Maar als er nog alleen maar van dat soort reacties overblijven... Sindsdien ook maar meer dan de helft lekker verwijderd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
ppFreddy schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:11:
met hun vriendin dan boos ernaast omdat ze niet op foto mogen.
Haha, zo herkenbaar _O- . Dat schoppen gebeurt bij mij nou zeker niet elke keer. Hangt vooral af van het soort club en soort mensen dat er komt. Gelukkig ken ik meestal bijna niemand van het publiek. Je camera laag houden en zeggen dat je enkel spontane foto's neemt helpt ook wel. Of je kan gewoon snel weglopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Nou had afgelopen zaterdag ook weer een kerel die naar me toe kwam, waarom de foto's van hun een aantal weken geleden niet geplaatst waren. Zei ik dat ze nogal vervelend waren geweest en dat ze daarom niet online staan. Kon me daar ook niet verbaal mee redden. Gasten hadden teveel agressie een aantal weken geleden en ineens kon het wel netjes en fatsoenlijk. Daarnaast vond hij ineens dat ik het recht niet had om dat te doen. Wel dus, want het is mijn gear en mijn foto. Maar goed dat soort gasten heb ik echt een hekel. Jammer genoeg lopen dit soort type mensen mijn avond dan wel ff te verpesten. Maar goed er zijn gelukkig ook nog leuke mensen. :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wij verwelkomen het plaatsen van foto's in dit topic. Houd er echter wel rekening mee dat wanneer je foto's plaatst gebruikers je kritiek kunnen geven op deze foto's. De ervaring leert dat de kritiek regelmatig direct en weinig subtiel is. Als je hier niet tegen kunt, kun je wellicht beter je foto niet plaatsen.