HTC Touch Diamond2 [part four] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.094 views

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
FRD schreef op donderdag 31 december 2009 @ 03:04:
ongelofelijk, maar op xda hebben ze juist een Hero Sense UI port gedaan naar onze mooie TD2 ;)
(de hero heeft een veel lagere schermresolutie dus dit is niet zo eenvoudig te porten normaal)
ik wou dit hier toch nog eens melden ;)
Ik lees het ook net, en als het volledig werkt dan is het wel een mooi nieuwjaarsgeschenkje O+
@ Crusader en ephymerous
het zou inderdaad wel interessant zijn te weten als deze grotere batterij nu inderdaad veel winst geeft!
1700mAh is toch niet niets (zeker van de 1100 die standaard meegeleverd wordt), het zou toch een verschil moeten geven..
ik wil dus een uitgebreid verslag >:)
Ik zou ook wel willen weten hoelang je er nu kan op werken. Als de prestatiewinst echt -veel- beter is dan koop ik me er ook eentje. Zeker voor die prijs. Als je er niet echt veel langer kan op werken, dan is het ook gemakkelijk als reserve batterij...
Het kan misschien ook handig zijn wanneer we Android gebruiken, die nogal veel stroom vreet.. ;)

Klik: .joeri. !

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
FRD schreef op donderdag 31 december 2009 @ 03:04:
ongelofelijk, maar op xda hebben ze juist een Hero Sense UI port gedaan naar onze mooie TD2 ;)
(de hero heeft een veel lagere schermresolutie dus dit is niet zo eenvoudig te porten normaal)
ik wou dit hier toch nog eens melden ;)
Hey dat is mooi man! Ben zeer benieuwd wanneer het allemaal goed werkt. Begrijp dat het nu nog aan alle kanten crashed...work in progress. Leuk :)

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Crusader schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:37:
[...]

Ja baas! :P

Over een week of twee is de batterij goed "ingewerkt" en valt er meer te zeggen denk ik. U hoort nog van ons :)
Merci :) (ook al doen jullie gewoon je 'job', ik vind toch dat er een bedankje mag komen :p :+ )
dafmay schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:02:
[...]

Hey dat is mooi man! Ben zeer benieuwd wanneer het allemaal goed werkt. Begrijp dat het nu nog aan alle kanten crashed...work in progress. Leuk :)
Ja, inderdaad heel leuk, ik gok (hoop) dat we op het einde van volgende maand iedereen kunnen wijsmaken dat we de Hero2 in onze handen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Zou iemand voor mij die "Rood/Oranje-Vlam" background van de standaard HTC TD2 kunnen posten? Zou hem graag op mijn phone zetten.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

GroteBozewolf schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:56:
Zou iemand voor mij die "Rood/Oranje-Vlam" background van de standaard HTC TD2 kunnen posten? Zou hem graag op mijn phone zetten.
De enige die ik momenteel kan vinden is deze, maar het is niet deze die je bedoeld zeker..
ik denk dat hij wel op mijn andere computer staat maar daar kan ik nu niet aan :)
Afbeeldingslocatie: http://i301.photobucket.com/albums/nn56/FRD_666/th_009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
FRD schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:32:
[...]

De enige die ik momenteel kan vinden is deze, maar het is niet deze die je bedoeld zeker..
ik denk dat hij wel op mijn andere computer staat maar daar kan ik nu niet aan :)
[afbeelding]
Nope, niet die. Het is echt een enkele oranje vlam-achtig iets met een zwarte achtergrond.

Deze dus, maar dan zonder voorgrond: Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:8aweygGn7_0APM:http://img100.imageshack.us/img100/7205/200907231513350017111a.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door GroteBozewolf op 01-01-2010 20:42 ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

GroteBozewolf schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:46:
[...]

Nope, niet die. Het is echt een enkele oranje vlam-achtig iets met een zwarte achtergrond.

Deze dus, maar dan zonder voorgrond: [afbeelding]
jup, ik dacht wel dat je deze bedoeld maar het probleem is dat ik hem ook niet meer vind :s
Ik dacht dat ik al de wallpapers eens op mijn computer gezet had, maar deze vind ik dus niet meer.. :s (ook niet op mijn andere pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-12-2024
GroteBozewolf schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:56:
Bij dees:
http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=htctd2wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Sinds enkele dagen ook de Shadowline Series/Windows mobile 6.5.3 op de TD2 staan. Werkt zeer goed en snel moet ik zeggen! Ik begin deze telefoon en met name het Windows Mobile steeds meer te waarderen :).

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:47
Even een update wat die 1700 mAh batterij betreft, ben nu 49 uur verder en er resteert nog 41%.
Nou ben ik de afgelopen dagen wel thuis gebleven heb 'm minder gebruikt. Volgende week doe ik me wel weer even melden.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:41

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Crusader schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:58:
Even een update wat die 1700 mAh batterij betreft, ben nu 49 uur verder en er resteert nog 41%.
Nou ben ik de afgelopen dagen wel thuis gebleven heb 'm minder gebruikt. Volgende week doe ik me wel weer even melden.
Misschien is het een idee om eens echt goed testen met zwaar accugebruik. Bijvoorbeeld films afspelen tot hij leeg is, of tomtom draaien. Dan duurt het maar een paar uur voordat de accu leeg is, zo kun je echt vergelijken.

Ik heb met mijn originele batterij soms dat hij voor mijn gevoel zomaar leeg is, of dat hij dagen vol blijft. Komt gewoon door verschillend gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Initial G schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Misschien is het een idee om eens echt goed testen met zwaar accugebruik. Bijvoorbeeld films afspelen tot hij leeg is, of tomtom draaien. Dan duurt het maar een paar uur voordat de accu leeg is, zo kun je echt vergelijken.

Ik heb met mijn originele batterij soms dat hij voor mijn gevoel zomaar leeg is, of dat hij dagen vol blijft. Komt gewoon door verschillend gebruik.
Klopt. Beter is het met een specifiek batterij-test-progsel die test uit te voeren. Wil ik best doen, maar ik heb geen tijd om te zoeken naar dergelijke proggies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Weet iemand hier of het mogelijk is om mijn Sony Ericsson HBH-PV702 headset te gebruiken met deze telefoon?
Heb net al even wat geprutst maar krijg nog niet echt verbinding.
Mocht dit niet kunnen dan is hij bij deze te koop ;)

-edit-
Het werkt al, toch maar ff de handleiding erbij gepakt, en daar stond het goed uitgelegd.

[ Voor 18% gewijzigd door Arie-Kanarie op 02-01-2010 17:44 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je een altitude meter in TT krijgt? Ik rij hier regelmatig in de bergen en wil graag weten hoe hoog ik zit. Ik vind via google wel over altitude meters, maar niet voor in de HTC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heeft TT een altitiudemeter dan?
Navigon heeft het standaard op de pnd's. Weet niet of de pda versie dit ook ondersteunt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een TT Go 550 enz, kun je een addin plaatsen voor de altitude. Voor de pda heb ik niets kunnen vinden. Ik heb Navigon aan de praat gekregen, maar er blijken geen kaarten voor Nieuw Zeeland te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
In iGO 8 verbaasde ik mij over het feit dat ik m'n hoogte uit kon lezen.
iGO 8 heeft blijkbaar een op GPS gebaseerde hoogtemeter. Geen idee hoe betrouwbaar ie is, want op sommige plaatsen in zuid Frankrijk kwam ik borden tegen met de hoogte op dat punt en die kwamen niet altijd helemaal overeen met hetgeen iGO 8 aangaf. Maar goed, had ik al gezegd dat iGO 8 hoogtes aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:14:
In iGO 8 verbaasde ik mij over het feit dat ik m'n hoogte uit kon lezen.
iGO 8 heeft blijkbaar een op GPS gebaseerde hoogtemeter. Geen idee hoe betrouwbaar ie is, want op sommige plaatsen in zuid Frankrijk kwam ik borden tegen met de hoogte op dat punt en die kwamen niet altijd helemaal overeen met hetgeen iGO 8 aangaf. Maar goed, had ik al gezegd dat iGO 8 hoogtes aangeeft?
Ik heb IGO er ook op gehad, maar die kletste mij te veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:23:
[...]

Ik heb IGO er ook op gehad, maar die kletste mij te veel :P
Moet je eens Bert Visscher op TomTom proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:00:
Iemand enig idee hoe je een altitude meter in TT krijgt? Ik rij hier regelmatig in de bergen en wil graag weten hoe hoog ik zit. Ik vind via google wel over altitude meters, maar niet voor in de HTC :/
Volgens mij heb je TT niet eens nodig, pak een willekeurig GPS beheer/test/bekijk programma en je hebt hoogte. Ieder GPS ontvanger geeft hoogte aan, alhoewel die niet erg nauwkeurig is.
WMminiGPS
GPSengine
en zo zullen er best nog wel meer zijn, de TT (7nogwat) die ik heb geeft geen hoogte aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Caveman op 03-01-2010 14:26 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Caveman schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Volgens mij heb je TT niet eens nodig, pak een willekeurig GPS beheer/test/bekijk programma en je hebt hoogte. Ieder GPS ontvanger geeft hoogte aan, alhoewel die niet erg nauwkeurig is.
WMminiGPS
GPSengine
en zo zullen er best nog wel meer zijn, de TT (7nogwat) die ik heb geeft geen hoogte aan.
Ik gebruik altijd GPS Cycle Computer: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424423

Deze heeft alles inclusief tracking opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
skyfire 1.5 is uit!

Deze handige browser met flash 10 support heeft een flinke update gekregen. Er is nu eindelijk echte support voor wvga schermen, waardoor je nu haarscherp kan browsen.
Net zoals de vorige versie heeft de browser flash 10 support en ik heb het even getest en op youtube en gametrailers.com kan je nu dus in je browser filmpjes kijken. Vreemd genoeg doet bijvoorbeeld www.southpark.nl het niet, In de vorige versie wel, maar toen deed gametrailers het niet...

Het browsen gaat zeer snel, mogelijk zelfs sneller dan opera! Ook is het klikken op een link vind ik een stuk makkelijker, echter soms iets te makkelijk aangezien je vanuit volledig uitgezoomde stand al makkelijk kleine links aan kan klikken.

Ik zou zeggen, give it a shot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ziet er goed uit die nieuwe versie van Skyfire. Ik had de vorige van mn telefoon afgegooid omdat het beeld niet scherp genoeg was, maar dat is nu wel anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Ander nieuw en leuk programma is INFINITY.. (just google it!) krijg je een nieuw homescreen en is mooier dan SENSE.. het is te vinden op een forum van ageye.. dat ook G-alarm heeft gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
willem1509 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:08:
Ander nieuw en leuk programma is INFINITY.. (just google it!) krijg je een nieuw homescreen en is mooier dan SENSE.. het is te vinden op een forum van ageye.. dat ook G-alarm heeft gemaakt
http://www.ageye.de/index.php?s=search&search=infinity
:?

Via Google krijg ik een link naar een alpha-versie. Ik ga geen alpha's installeren. Ziet er wel leuk uit, maar ik wacht op een volwassen versie.
Google...

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 04-01-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
your choice:P hehe

http://forum.ageye.de/viewtopic.php?f=57&t=1369

weet niet of ik die link mag plaatsen... laat anders een mod hem maar weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Crusader schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:32:
[...]

http://www.ageye.de/index.php?s=search&search=infinity
:?

Via Google krijg ik een link naar een alpha-versie. Ik ga geen alpha's installeren. Ziet er wel leuk uit, maar ik wacht op een volwassen versie.
Google...
Het is inderdaad enkel maar de alfa versie die uit is (0.1), maar het ziet er wel veelbelovend uit :)
meer info:
http://pocketnow.com/soft...-today-screen-replacement
http://pocketnow.com/soft...nity-interface-from-ageye
Shodan schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:56:
skyfire 1.5 is uit!

Deze handige browser met flash 10 support heeft een flinke update gekregen. Er is nu eindelijk echte support voor wvga schermen, waardoor je nu haarscherp kan browsen.
Net zoals de vorige versie heeft de browser flash 10 support en ik heb het even getest en op youtube en gametrailers.com kan je nu dus in je browser filmpjes kijken. Vreemd genoeg doet bijvoorbeeld www.southpark.nl het niet, In de vorige versie wel, maar toen deed gametrailers het niet...

Het browsen gaat zeer snel, mogelijk zelfs sneller dan opera! Ook is het klikken op een link vind ik een stuk makkelijker, echter soms iets te makkelijk aangezien je vanuit volledig uitgezoomde stand al makkelijk kleine links aan kan klikken.

Ik zou zeggen, give it a shot!
Aah, dat is inderdaad goed nieuws, ik vond het ook zo slecht dat skyfire niet scherp was en dat was de reden ook dat ik het er van gesmeten had. Voor flash is dit wel heel goed!
maar ik ben nu wel enorme fan van Opera Mobile 10 (beta), het browsen gaat supervlot en enorm snel in opstarten en in gebruik! de beste browser totnutoe! (maar ik heb skyfire 1.5 dus nog niet gebruikt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
komt de update 6.53 ook gewoon officieel uit of is deze alleen voorbehouden aan de hd2 ivm het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Ik zeg niet dat ie slecht is, het is in elk geval wel een prog met potentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:16:
[...]

WMminiGPS
GPSengine
Ik bedoel eigenlijk, waneer ik TT gebruik wil ik de hoogte zien, gewoon uit nieuwsgierigheid. Tijdens het rijden kan ik niet even een ander GPS proggie aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Ter info: Voor mensen die vragen hebben over het draaien van Android op onze leuke Diamond2 (aka Topaz), hier is de link naar de wiki met alle info: http://wiki.xda-developer...hp?pagename=TOPAZ_ANDROID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:21
Kan iemand mij vertellen of, na installatie van WM6.5, een hardreset het toestel terugbrengt naar WM6.1? Ik overweeg ernstig om terug te gaan naar 6.1. 6.5 lijkt toch te zwaar voor dit toestel. Ik krijg steeds vaker de melding dat er te weinig geheugen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Miyamoto schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:20:
Kan iemand mij vertellen of, na installatie van WM6.5, een hardreset het toestel terugbrengt naar WM6.1? Ik overweeg ernstig om terug te gaan naar 6.1. 6.5 lijkt toch te zwaar voor dit toestel. Ik krijg steeds vaker de melding dat er te weinig geheugen is.
Nee, blijft zelfde ROM, maar dan naar default settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Miyamoto schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:20:
Nee, dit is dus niet mogelijk (zoals Crusader zei), om terug te keren naar 6.1 zul je opnieuw je toestel mogen flashen.
Dit kan met een 6.1 custom ROM van XDA, of als je bij de standaard ROM wil blijven kun je de 6.1 gewoon weer van de HTC site halen (zoals bvb hier http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=249&cat=2&dl_id=613 => de laatste versie vóór de 6.5 ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
hoe lang moeten jullie de TD2 opladen? het duurt bij mij meer dan 6 uur! de eerste paar streepjes gaan vrij snel maar de laatste 3 blokjes duren een aantal uur. lijkt mij niet echt ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johniron
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 13:06
Mijn ervaring met de 1700 mAmp batterij van eBay is niet al te positief. Ik heb geen vergelijkende testen gedaan maar gevoelsmatig is de batterij sneller leeg dan de HTC batterij. Ik heb ook het gevoel dat de batterij op het laatst zeer snel leeg loopt.

Als ik de batterij wat langer gebruik zal ik een update geven.

Voor het bedrag vind ik het als reserve batterij wel een prima deal trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 11-09 14:11
Shodan schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 23:56:
hoe lang moeten jullie de TD2 opladen? het duurt bij mij meer dan 6 uur! de eerste paar streepjes gaan vrij snel maar de laatste 3 blokjes duren een aantal uur. lijkt mij niet echt ok.
Normaal gesproken mag het niet langer duren dan 3 uur, met daarbij telefoon uit en laden via lichtnet (niet via usb). Mijn ervaring is dat bij opladen via usb je de vreemdste dingen tegenkomt...soms gaat het laden snel, maar andere keren weer vreemd langzaam. Anyway....probeer eens op te laden via lichtnet en telefoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
dafmay schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:48:
[...]

Normaal gesproken mag het niet langer duren dan 3 uur, met daarbij telefoon uit en laden via lichtnet (niet via usb). Mijn ervaring is dat bij opladen via usb je de vreemdste dingen tegenkomt...soms gaat het laden snel, maar andere keren weer vreemd langzaam. Anyway....probeer eens op te laden via lichtnet en telefoon uit.
Ik laad via het lichtnet. Ik heb zojuist ontdekt dat het waarschijnlijk een software bug is:

Gisteravond tot 75 % opgeladen. Deze morgen de telefoon gereset en voila, hij geeft volle lading aan! Is dit misschien hetzelfde probleem als het "niet groen wordende ledje tijdens laden"? Hier was meen ik een cab voor, maar ik weet niet of dit hetzelfde issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 12:11
Gisteravond toen ik mijn telefoon ging opladen, wat ik iedere avond doe overigens, kwam ik erachter dat mijn usb kabel kapot begint te gaan. Bij de connector die in me telefoon moet begint hij los te raken en de binnenkant van de draad begint zichtbaar te worden. Hebben meer mensen hier last van?

Nu zat ik te denken om de Veripart Cradle with battery slot HTC Touch Diamond2 aan te schaffen om hem zo makkelijk op te laden zonder dat ik elke keer de kabel in mijn telefoon moet steken. Ik laad hem niet op via mijn laptop maar gewoon via lichtnet, kan dat ook met dit ding? Ik laat mijn telefoon toch niet syncen met mijn laptop dus aansluiting op lichtnet zou ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johniron schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:45:
Mijn ervaring met de 1700 mAmp batterij van eBay is niet al te positief. Ik heb geen vergelijkende testen gedaan maar gevoelsmatig is de batterij sneller leeg dan de HTC batterij. Ik heb ook het gevoel dat de batterij op het laatst zeer snel leeg loopt.

Als ik de batterij wat langer gebruik zal ik een update geven.

Voor het bedrag vind ik het als reserve batterij wel een prima deal trouwens.
Mijn ervaringen met batterijen van ebay zijn ook niet verbijsterend goed. Die van mijn videocamera schee er na een maand of 4 gewoon mee uit, punt over. Waarschijnlijk zijn ze gewoon nep met een mooie stikker erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Die 1700 mAh batterij doet het bij mij net zo goed als de originele, misschien ietsjes beter. Maar dat ding zal echt geen 1700 mAh capaciteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Crusader schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:06:
Die 1700 mAh batterij doet het bij mij net zo goed als de originele, misschien ietsjes beter. Maar dat ding zal echt geen 1700 mAh capaciteit hebben.
Capaciteit zegt niet alles in de batterij wereld. Afhankelijk van de hoeveelheid lading die je er per seconde uit trekt zal een batterij goed of minder goed presteren. Alleen als je heel weinig stroom gebruikt trek je de batterij helemaal leeg.

Het is bijvoorbeeld ook bekend dat alkaline batterijen ondanks hun veel hogere capaciteit sneller leeg gaan dan oplaadbare NiMH batterijen bij het gebruik in compactcamera's. Dit omdat er meer energie in warmte wordt omgezet bij hoge stromen dan dat er effectief in het apparaat gebruikt wordt.

Dus het zou best kunnen dat de hoeveelheid opgeslagen lading wel degelijk 1700mAh is, maar dat je die niet effectief kan gebruiken. Maarja, wat verwacht je voor 7 euries ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Klopt ook helemaal, ik had niet zo veel verwacht van die batterij, maar omdat iemand schreef dat de reacties op xda positief waren, heb ik het er op gewaagd. Kan het in elk geval geen miskoop noemen.

Even wat anders, iets dat me steeds meer gaat irriteren, is wanneer mijn telefoon gaat en ik 'm uit m'n zak haal, dat ie dan het gesprek wegdrukt. Hoe kan dat dan vraag ik me af, er zit toch zo'n schuif in beeld die je eerst moet verschuiven om op te nemen of te negeren? Ik kom er maar niet achter waarom dit steeds gebeurt. En nog belangrijker, hoe voorkom ik dit?

[ Voor 48% gewijzigd door Crusader op 06-01-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Crusader schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:55:
Klopt ook helemaal, ik had niet zo veel verwacht van die batterij, maar omdat iemand schreef dat de reacties op xda positief waren, heb ik het er op gewaagd. Kan het in elk geval geen miskoop noemen.

Even wat anders, iets dat me steeds meer gaat irriteren, is wanneer mijn telefoon gaat en ik 'm uit m'n zak haal, dat ie dan het gesprek wegdrukt. Hoe kan dat dan vraag ik me af, er zit toch zo'n schuif in beeld die je eerst moet verschuiven om op te nemen of te negeren? Ik kom er maar niet achter waarom dit steeds gebeurt. En nog belangrijker, hoe voorkom ik dit?
Druk je hem echt weg of druk je op "dempen"? Dat laatste heb ik ook af en toe, maar het enige wat hij dan doet is het geluid / trillen uitzetten. Je kan dan wel nog gewoon opnemen.

Wil je dit voorkomen, dan kan je misschien het progje S2U2 gebruiken. Is een scherm lock progje met schuifbar wat je ook kan gebruiken om je telefoon op te nemen. Daar zit geen demp knop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Nee, hij drukt het gesprek echt weg, ik zie dan namelijk direct het hoorntje met uitroepteken bovenin beeld, wat het "gemiste" gesprek is. Inmiddels ook S2U2 ontdekt (http://www.s2p.ac-s2.com/) en die ga ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Misschien druk je het gesprek wel weg dmv. de fysieke ophang knop ;) Als je hem uit je zak pakt probeer het dan aan de zijkant te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Toch vreemd verhaal. Zou eigenlijk alleen kunnen als je per ongeluk op de hardware toets drukt! Als dat zo is dan is S2U2 wel handig. Die kan de harware toetsen ook aan of uit zetten. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarvoor die nieuwe update dient voor TD2?
http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=673&news_id=457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
SlideR NL schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:49:
Misschien druk je het gesprek wel weg dmv. de fysieke ophang knop ;) Als je hem uit je zak pakt probeer het dan aan de zijkant te pakken ;)
Krijg je dan ook het "gemiste oproep" uitroeptekentje bovenin beeld? In elk geval gebruik ik nu S2U2 en dat bevalt tot nu toe goed. Hoop dat het geen batterijvreter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ephemeral Blood
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08-2023
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe telefoon, en nou is mijn oog gevallen op de HTC Touch Diamond 2.
Voor mij is muziek luisteren vrij belangrijk, dus nu vraag ik mij af:
- Hoe goed is de speaker van de Diamond?
- Hoe goed zijn de bijgeleverde oortjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik heb geen probleem met batterij icm S2U2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ephemeral Blood schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:37:
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe telefoon, en nou is mijn oog gevallen op de HTC Touch Diamond 2.
De speaker is zoals iedere telefoon ruk, althans als je van muziek wil genieten. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt. De oortjes zijn net zo standaard als alle oortjes die je bij een redelijke mp3 speler hebt, ofwel verwacht er niet te veel van. Ik gebruik zelf de TD2 niet als mp3 speler. Het grote nadeel van de TD2 is natuurlijk dat er geen 3,5mm aansluiting voor koptelefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ephemeral Blood
Shodan schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:41:
[...]

De speaker is zoals iedere telefoon ruk, althans als je van muziek wil genieten. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt. De oortjes zijn net zo standaard als alle oortjes die je bij een redelijke mp3 speler hebt, ofwel verwacht er niet te veel van. Ik gebruik zelf de TD2 niet als mp3 speler. Het grote nadeel van de TD2 is natuurlijk dat er geen 3mm aansluiting voor koptelefoon is.
Ja, de speaker vind ik ook belangrijker voor films, de oortjes voor muziek. Maar het is inderdaad een nadeel dat er geen 3,5 mm aansluiting op zit. Zelf wil ik hem wel gebruiken als mp3 speler, maar als er matig geluid uit komt ga ik verder zoeken naar een andere telefoon met beter geluid.

In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:21
Releasedatum: 2009-09-16

Die hotfix is van vorig jaar ;)
Als je problemen hebt met de nummerweergave zou ik hem installeren, anders niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ephemeral Blood schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:50:
[...]

Ja, de speaker vind ik ook belangrijker voor films, de oortjes voor muziek. Maar het is inderdaad een nadeel dat er geen 3,5 mm aansluiting op zit. Zelf wil ik hem wel gebruiken als mp3 speler, maar als er matig geluid uit komt ga ik verder zoeken naar een andere telefoon met beter geluid.

Tja. Ik heb geen ervaring met de TD2 icm een betere koptelefoon, dus geen idee of het geluid wat er uitkomt dan wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Ephemeral Blood schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:50:
[...]

Ik heb een bluetooth koptelefoon samen met mijn TD2 en ik vind toch dat het een deftig geluid produceert om als MP3speler te gebruiken (ik doe dit namelijk zelf), maar je moet wel je kwaliteit in je bluetooth settings hoger zetten dan de standaard (wat wel weer de afstand verminderd). Ik denk dat dit met een deftige bedrade koptelefoon ook heel goed te doen is hoor (niet de meegeleverde versie maar een goede koptelefoon via een tussenstukje (extUSB naar 3.5mm))
De luidspreker is inderdaad niet echt de beste kwaliteit, maar ik bekijk mijn films soms ook op mijn TD2 en het geluid stoort me toch persoonlijk zeker niet :)

Ik heb nu waarschijnlijk je beslissing moeilijker gemaakt (doordat ik Shodan een beetje tegenspreek :P ), maar dit is mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Ik ondervind toch een beetje ruis als ik niet naar muziek luister.
Ik gebruik een mini-usb naar mini-jack aansluiting, waar ik mijn oortjes in plug.

Wanneer ik gewoon naar muziek luister, dan is de kwaliteit vrij goed. Maar wanneer de muziek op pauze staat dan hoor ik lichte ruis.
Ik heb dit niet wanneer ik met dezelfde oortjes op een ander apparaat luister. Als ik met mijn koptelefoon via de usb-mini-jack-adapter luister naar muziek op de TD2 hoor ik nog altijd lichte ruis.
Dus het kan wel zijn dat dit afkomstig is van de adapter (dat is een van HTC zelf).

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

.joeri. schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:09:
Ik gebruik een mini-usb naar mini-jack aansluiting, waar ik mijn oortjes in plug.

Wanneer ik gewoon naar muziek luister, dan is de kwaliteit vrij goed. Maar wanneer de muziek op pauze staat dan hoor ik lichte ruis.
Ik heb dit niet wanneer ik met dezelfde oortjes op een ander apparaat luister. Als ik met mijn koptelefoon via de usb-mini-jack-adapter luister naar muziek op de TD2 hoor ik nog altijd lichte ruis.
Dus het kan wel zijn dat dit afkomstig is van de adapter (dat is een van HTC zelf).
Ja, dat kan ik inderdaad ook bevestigen, er is bij mij ook wel een lichte ruis die vooral (ik denk zelfs 'enkel' maar ben niet zeker) hoorbaar is als er geen liedje speelt (ook bij bluetooth dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Releasedatum: 2009-09-16

Die hotfix is van vorig jaar ;)
Als je problemen hebt met de nummerweergave zou ik hem installeren, anders niet...
Ahum 8)7 Zoals we in België zeggen: afgaaaaaaang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ephemeral Blood
FRD schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:50:
[...]

Ik heb een bluetooth koptelefoon samen met mijn TD2 en ik vind toch dat het een deftig geluid produceert om als MP3speler te gebruiken (ik doe dit namelijk zelf), maar je moet wel je kwaliteit in je bluetooth settings hoger zetten dan de standaard (wat wel weer de afstand verminderd). Ik denk dat dit met een deftige bedrade koptelefoon ook heel goed te doen is hoor (niet de meegeleverde versie maar een goede koptelefoon via een tussenstukje (extUSB naar 3.5mm))
De luidspreker is inderdaad niet echt de beste kwaliteit, maar ik bekijk mijn films soms ook op mijn TD2 en het geluid stoort me toch persoonlijk zeker niet :)

Ik heb nu waarschijnlijk je beslissing moeilijker gemaakt (doordat ik Shodan een beetje tegenspreek :P ), maar dit is mijn mening ;)
Ok, duidelijk. Bedankt voor jouw mening. :) Ik zal er nog even goed over nadenken. In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Sinds een kleine week ben ik de trotse eigenaar van een Touch Diamond 2. Fantastische telefoon moet ik zeggen. Alleen ervaar ik nog een klein software matig opstakel.

De situatie zit zo, thuis heb ik gewoon draadloos internet wifi en ergens anders zou ik graag willen internetten op het KPN netwerk.

Bij mijn vorige Symbian telefoon kon ik telkens wanneer ik internet nodig had, handmatig de juiste verbinding kiezen; wifi of 3G. Zit deze mogelijkheid ook bij de HTC?

Of automatisch kan ook. Standaard het wifi netwerk gebruiken, mocht deze niet beschikbaar zijn, 3G kiezen.
Zelf heb ik ook lopen zoeken, bij verbindinginstellingen kan je netwerken selecteren en kiesregels instellen.

Zou ik het hier in kunnen stellen en hoe..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Zodra je wifi aanzet zal hij hier gebruik van maken boven 3G. Dus zet gewoon wifi aan thuis. Lijkt mij de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-07 21:15
Ephemeral Blood schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:37:
Voor op de fiets is het goed genoeg :-)
Wat ik minder vind is dat de ingebouwde musziek speler verschrikkelijk traag wordt als je daar flink wat muziek op zet. Ik heb een 16GB externe opslag met 12Gb aan muziek wat het weergeven van tracklijsten e.d. verschrikkelijk traag maakt. Maar met een externe player is dit naurrlijk prima te omzeilen.
grt
jn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb Sense uitgezet, maar krijg hem vervolgens op dezelfde manier niet meer aan :(

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen? Anders doe ik een hard reset, maar wie weet heeft er iemand een andere idee?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ephemeral Blood
jokidoki schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:21:
[...]

Voor op de fiets is het goed genoeg :-)
Wat ik minder vind is dat de ingebouwde musziek speler verschrikkelijk traag wordt als je daar flink wat muziek op zet. Ik heb een 16GB externe opslag met 12Gb aan muziek wat het weergeven van tracklijsten e.d. verschrikkelijk traag maakt. Maar met een externe player is dit naurrlijk prima te omzeilen.
grt
jn
Ok, dat is duidelijk, dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

GGS_206 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:38:
Ik heb Sense uitgezet, maar krijg hem vervolgens op dezelfde manier niet meer aan :(

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen? Anders doe ik een hard reset, maar wie weet heeft er iemand een andere idee?
En 'dezelfde manier' is via 'all settings'>'today'>'Items' en dan HTC sense aanvinken? Misschien heb je er 2 aangevinkt (enkel HTC sense mag aangevinkt zijn en Windows default dus uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:38
.joeri. schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:09:

Die ruis heb ik ook wel last van als ik mijn in-ears aansluit (creative EP-380) met een verloop stukje (1 dollar op dealextreme ofzo). Die zijn ook gewoon niet te gebruiken omdat het minimum volume al te hard is doordat ze erg lage weerstand hebben. Nu kan je wel in een programma en met reg tweaks dit aanpassen, maar dat is nou niet echt ideaal.
Met mijn headphones (zo'n grote van sony, weet ff type nummer niet) hoor ik geen enkele ruis en het werkt perfect.

Luister naar mp3's, ogg en zelfs flac zonder problemen (nitrogen + flac plugin van gsplayer), dus wat dat betreft werkt het prima. Heb zelfs mijn losse mp3 speler in de kast gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

FRD schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:01:
[...]

En 'dezelfde manier' is via 'all settings'>'today'>'Items' en dan HTC sense aanvinken? Misschien heb je er 2 aangevinkt (enkel HTC sense mag aangevinkt zijn en Windows default dus uit)
Klopt, via die manier idd.
En 2 aanvinken werkt niet, omdat je er maar 1 kan kiezen namelijk.

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

GGS_206 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Klopt, via die manier idd.
En 2 aanvinken werkt niet, omdat je er maar 1 kan kiezen namelijk.
ah :) ik had het dus niet getest, is eigenlijk wel logisch dat dit niet mogelijk is om 2 aan te vinken..
maar het blijft een vreemd probleem, wat gebeurd er eigenlijk? sense wil gewoon niet laden en blijft dus vast op het scherm met bovenaan 'loading sense' (of zoiets)?
mja, ik zie ook niet direct een andere oplossing dan hard reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb gister idd al een hard reset uitgevoerd, kreeg het verder niet meer aan de praat namelijk. Naja was die toch ook wel weer aan toe :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
En hoppa... ik heb weer Newton Rings...

Ws dus weer binnen niet al te korte tijd me telefoon weer kwijt :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
Ook hier 1 grote vierkante newton ring... In oktober is m'n digitizer screen vervangen, hij was gebarsten door valschade. Dus ik neem aan dat deze newton ring onder de garantie van die reparatie valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Ja, mijne de vorige keer (zomer 2009) wel... call aangemaakt, op laten halen en kreeg em na een korte tijd weer terug.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 09-09 19:02
Ik heb de laatste twee weken last gehad van dat m'n TD2 na 2uurtjes geen internet connectie meer kon krijgen. "Fout bij verdinden......" De bekende foutmelding.

Het softresetten/herstarten was telkens (tijdelijk) de oplossing. Het is ontstaan na het installeren van .NET 3.5 en een Twitter applicatie. Het handmatig deinstalleren van deze twee apps bleek niet de oplossing.

Uiteindelijk een hardreset uitgevoerd en alles werkt weer als een zonnetje. Ik blijf het vreemd vinden!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Pedr0 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:02:
Ik heb de laatste twee weken last gehad van dat m'n TD2 na 2uurtjes geen internet connectie meer kon krijgen. "Fout bij verdinden......" De bekende foutmelding.

Het softresetten/herstarten was telkens (tijdelijk) de oplossing. Het is ontstaan na het installeren van .NET 3.5 en een Twitter applicatie. Het handmatig deinstalleren van deze twee apps bleek niet de oplossing.

Uiteindelijk een hardreset uitgevoerd en alles werkt weer als een zonnetje. Ik blijf het vreemd vinden!
Hier heb ik overigens ook last van... met Dutty's Holy grail (de laatste)... Welke rom gebruik jij?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
Sinds gisteren draai ik Dutty's HG R6. Ook al een paar keer gehad dat internet niet meer werkt. Een softreset helpt dan. Zal het iets zijn in deze ROM wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pamtastic
  • Laatst online: 14-07-2022
bureno schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:58:
Sinds gisteren draai ik Dutty's HG R6. Ook al een paar keer gehad dat internet niet meer werkt. Een softreset helpt dan. Zal het iets zijn in deze ROM wellicht?
Ik draai ook Dutty's HG R6 en heb hetzelfde probleem, maar mijn collega heeft de officiële WM 6.5-rom van de HTC-site en ook hetzelfde probleem.
Hij heeft op dit moment een call bij KPN ingeschoten waar het wellicht aan ligt. Zitten de anderen met hetzelfde probleem ook bij KPN?
Hij heeft trouwens ook van een andere collega de klachten gehoord en die heeft GEEN TD2.

[ Voor 0% gewijzigd door pamtastic op 11-01-2010 15:12 . Reden: Taalfout-correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Bertus schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:31:
[...]

Hier heb ik overigens ook last van... met Dutty's Holy grail (de laatste)... Welke rom gebruik jij?
Op dit moment gewoon de orginele ROM van HTC :+

Ik denk zelf dat het iets met het .NET framework te maken heeft. Deze zit ook in de roms van Dutty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pamtastic
  • Laatst online: 14-07-2022
pamtastic schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:51:
[...]
Hij heeft op dit moment een call bij KPN ingeschoten waar het wellicht aan ligt. Zitten de anderen met hetzelfde probleem ook bij KPN?
Mijn collega heeft van KPN te horen gekregen dat het een bij hun bekend probleem is en dat er aan gewerkt wordt.
Ligt dus bij KPN, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Ja ik heb het probleem ook en zit bij Hi (KPN dus). Ik dacht eerst dat het ook aan mijn ROM lag dus ben een andere ROM aan het installeren. De EnergyROM met WiMo 6.5.3.

Nu weet ik dat het niet aan mijn telefoon ligt maar bij KPN dus.

Edit: Wat is dat een klote ROM zeg. Niet normaal :P Als ik thuis ben snel weer een andere ROM erop flikkeren. Snel weer terug naar TESS Pride III

[ Voor 24% gewijzigd door SlideR NL op 11-01-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ok, dus het is een bekend probleem. Ik was namelijk iets tevroeg met juichen en heb het probleem ook weer terug na een hardreset!

Zal ik Hi (KPN) ook even bellen mbt dit probleem, of is het een algemeen probleem?

Edit: Ik heb even met de klanteservice van Hi gebeld en het probleem voorgelegd. Ze zeggen dat ze nit opde hoogte zijn van een dergelijk probleemen gingen alsnel de vinger wijzen naar m'n TD2!

Ze hebben en 'netwerkreset' uitgevoerden ik moet nu even kijken of dit het probleem oplost.
Zoniet, even terugbellen.

Edit2: ik moet zeggen dat he syncen van Exchange nu wel erg snel gaat. :o

[ Voor 50% gewijzigd door Pedr0 op 11-01-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb er de laatste dagen ook last van inderdaad. Dacht eerst dat het aan m´n bereik lag, maar was niet het geval. Schakelen van 3G naar normaal en weer terug helpt helaas niet altijd.

Benieuwd of het straks weer beter is

Hi! met Dutty R6 NLD

[ Voor 4% gewijzigd door GGS_206 op 11-01-2010 21:51 ]

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-08 19:01
Whehehe grappig.. Hier in Australië heb ik er ook last van.. Ik dacht eigenlijk dat het aan het netwerk van Virgin Mobile lag. Op dit moment heb ik Duttys Topaz HG R5 draaien.

Ik wil weer een keer gaan flashen, maar Dutty loopt alweer 6 weken achter sinds de laatste release (wat zijn we eigenlijk ook verwend..).

@Slider NL, hoe bevalt TESS en waarom heb je voor die gekozen over andere ROMs, zoals Dutty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
pamtastic schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:51:
[...]
...
Ook ik zit bij Hi (kpn)...

De laatste tijd met HG R1 had ik af en toe dat sms berichten niet aankwamen, terwijl ze op mijn TD2 wel in sent items stonden. Erg irritant... Dus daarom R6 er op gezet. Ik hoop dat dit probleem hierin niet voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Hier ook Hi met WinMo 6.1, de standaard ROM die er op stond toen ik hem kocht.
Zo af en toe kan ik niet internetten, valt me op dat hij dan vlak daarvoor naar Hsdpa springt, terwijl dat hier op het werk binnen eigenlijk niet te krijgen is.
Bij instellingen tabblad communicatie de gegevensverbinding uitzetten en dan weer terug naar opera werkt meestal wel. Anders nog een keer weer aan en evt. uitzetten en dan kan ik weer internetten.

Maar dat zou dus allemaal aan Hi liggen... ben benieuwd of het binnenkort beter wordt.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
ChessSpider schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:20:
@Slider NL, hoe bevalt TESS en waarom heb je voor die gekozen over andere ROMs, zoals Dutty?
TESS Pride III draait goed bij mij en snel, in ieder geval dat vind ik.

Ik had deze gekozen omdat ik eerst een ROM met Sense 2.5 draaide, maar dit vond ik veel te langzaam vooral met SMS-en dus zocht ik een ROM met Sense 2.1 en toen kwam ik TESS Pride III tegen. Deze erop gezet en ik was er wel tevreden mee. Vooral omdat ik weer normaal kon SMS-en.

Omdat ik er wel tevreden mee was heb eigenlijk geen andere ROMs meer geprobeerd op EnergyROM na dan, maar die vond ik gewoon slecht :P Maar heeft Dutty ook een ROM met Sense 2.1? Dan kan ik altijd die nog eens proberen.

Ik ga niet meer terug naar Sense 2.5, te langzaam vind ik. Vooral als ik de kroeg sta wil ik snel SMS-en en dat lukte mij niet met Sense 2.5. Duurde eeuwen voordat al die berichten waren geladen en ik kon beginnen met typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een HTC Diamond 2 al een tijdje en sindskort plots blijft de telefoon volume op trillen 'spammen', net alsof je de volumeknop naar beneden blijft houden. Gaat weg als ik volume knop omhoog doe, maar komt random weer terug. Nadat ik volumeknop omhoog doe en dus volume-metertje weggaat kan ik ook de onderste hardware buttons niet meer gebruiken.

Iemand een fix of wat dan ook? Heb al een harde reset gedaan en gegoogled maar kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 07:37
Zo, ik heb sinds gisteren mijn Andida 1700ma/h batterij'tje voor TD2 binnen. Eens kijken of deze het beter doet dan de standaard HTC batterij.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:49:
Ik heb een HTC Diamond 2 al een tijdje en sindskort plots blijft de telefoon volume op trillen 'spammen', net alsof je de volumeknop naar beneden blijft houden. Gaat weg als ik volume knop omhoog doe, maar komt random weer terug. Nadat ik volumeknop omhoog doe en dus volume-metertje weggaat kan ik ook de onderste hardware buttons niet meer gebruiken.

Iemand een fix of wat dan ook? Heb al een harde reset gedaan en gegoogled maar kom er niet uit.
Ik had dit probleem: ik haal de telefoon van trillen af (normaal ringtone dus) en daarna waren de items in de agenda wel met geluid maar incoming calls bleven trillen. Moet je even (in de HTC interface dan) naar het meest rechter tab gaan (instellingen), dan geluid, dan even naar onderen scrollen en bij 'beltoontype' de instelling wijzigen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Rosto schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:32:
Zo, ik heb sinds gisteren mijn Andida 1700ma/h batterij'tje voor TD2 binnen. Eens kijken of deze het beter doet dan de standaard HTC batterij.
Ik heb 'm nu ook een week of twee, 1700 mAh zit er echt niet in, maar hij gaat wel iets langer mee dan de originele. Het is in elk geval geen miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Ok, ik heb ook KPN... dacht ook dat het aan Dutty's lag, gelukkig niet dus :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ook de 'netwerkreset' van gisteren heeft niet geholpen. Wel is het UIT/AAN zetten van de Gegevensverbinding voldoende om hem weer werkend te krijgen!

Zie ook HI Mobiel internet

Ik denk dat de mensen die er last van hebben dit toch even moeten melden bij de Klantenservice van Hi en/of KPN. Ze gaan er dan serieuzer naar kijken als meer mensen er last van hebben!!

[ Voor 31% gewijzigd door Pedr0 op 12-01-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Yep.. heb hier ook last van.. Opeens geen Internet meer. Hmm..

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik heb er last van dat ik ineens geen internet meer heb...
ik heb bij de verbindingsinstelling portalmmm.nl veranderd in internet, tot nu toe doet ie het nog goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:55:
ik heb bij de verbindingsinstelling portalmmm.nl veranderd in internet, tot nu toe doet ie het nog goed..
Ga ik ook eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Ook aangepast.. Internet doet het iig.. nu hopen dat het blijft werken.

Trouwens mijn Andida batterij is ondanks mijn gerommel vandaag nog op 93%. Vanochtend 7:30 haalde ik 'm van de stekker af... netjes tot nu toe.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Crusader op 12-01-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:10:
[...]

Ik had dit probleem: ik haal de telefoon van trillen af (normaal ringtone dus) en daarna waren de items in de agenda wel met geluid maar incoming calls bleven trillen. Moet je even (in de HTC interface dan) naar het meest rechter tab gaan (instellingen), dan geluid, dan even naar onderen scrollen en bij 'beltoontype' de instelling wijzigen.
werkt niet ;/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:55:
Benieuwd of dat werkt idd. Zal vandeweek ook ff proberen

‹(◕‿◕)›

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.