HTC Touch Diamond2 [part four] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 78.919 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:16
Ok, hij loopt nu door......het booten duurt echt gigantisch lang, wel 3min voordat hij verder gaat!

Misschien toch ff de StockSPL terugzetten en toch terug naar de winkel gaan. Ik heb er namelijk geen goed gevoel bij.

Edit: Misschien niet een vraag voor hier maar, als ik die TopazSPLRelocker_SPL133 draai, laat hij dan de ROm die geinstalleerd is staan? Ik heb nu gewoon de orginele 6.5 ROM van de HTC site erop staan.

[ Voor 31% gewijzigd door Pedr0 op 08-02-2010 21:11 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Ik draai nu al een tijdje met Holy Grail 7.2 en deze werkt wat mij betreft prima. Wat ik me nu afvroeg is: is de update die ik erop heb staan wezenlijk anders dan de 6.5 update die ik ook kan krijgen vanuit mijn provider (T-mobile). Ik bedoel, ziet het er echt anders uit of zijn er 'gewoon' onnodige applicaties e.d. uitgehaald met lay-out technisch is het verder dus hetzelfde (ik heb dus niet de moeite genomen de officiële update uit te proberen maar ben gelijk naar een custom rom gegaan :) ).

Verder is het updaten inderdaad een eitje om te doen, geweldig dat dit soort zaken worden ontwikkelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Ik heb zonet enkele value strings in het register van mijn TD2 toegevoegd maar nu wil ie niet meer volledig opstarten 8)7
Hij geraakt net tot aan het witte schermpje met 'htc quietly brilliant', dan sluit ie zich af en start opnieuw op.
Iemand die een oplossing weet (zonder dat ik m'n rom opnieuw moet flashen :9 )
Retir schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:21:
Ik draai nu al een tijdje met Holy Grail 7.2 en deze werkt wat mij betreft prima. Wat ik me nu afvroeg is: is de update die ik erop heb staan wezenlijk anders dan de 6.5 update die ik ook kan krijgen vanuit mijn provider (T-mobile). Ik bedoel, ziet het er echt anders uit of zijn er 'gewoon' onnodige applicaties e.d. uitgehaald met lay-out technisch is het verder dus hetzelfde (ik heb dus niet de moeite genomen de officiële update uit te proberen maar ben gelijk naar een custom rom gegaan :) ).

Verder is het updaten inderdaad een eitje om te doen, geweldig dat dit soort zaken worden ontwikkelt
Inderdaad, je draait gewoon 6.5 maar zonder overbodige rommel :9
en er zijn misschien wel wat tweaks uitgevoerd om hem sneller/soepeler te laten draaien.

[ Voor 57% gewijzigd door .joeri. op 08-02-2010 23:17 ]

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

dafmay schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:21:
[...]

Kan het niet volgen...ik heb een 6700 classic, geen 5800xm. Anyway...dit hoort hier niet thuis
Klopt. Maar een clear case van "de pot verwijt...................." ;)
dafmay in "HTC Touch Diamond2 [part four]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

ppFreddy schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:59:
Camera van de TD2 is ook klote. Vanaf het een beetje duister begint te worden mag je het al vergeten om nog een deftig belichte foto te krijgen, alsof het ding gewoon een vaste sluitertijd aanhoudt en z'n belichting niet aanpast...
Altijd nog beter, veel beter dan van die 5800xm die ik hier ook heb.
"Deftig"belichte foto's komen uit een Dslr.

Met een beetje "klooien" met die instellingen kom je er wel.

Voorbeeldje, niets aangedaan beide zelfde instellingen.

Links TD2 en recht Nokia 5800xm cemera vergelijk.

http://i46.tinypic.com/15hg0h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

ppFreddy

gewoon Frederik

Ik draai intussen een week ofzo de Dutty Holy Grail 7.1 NLD.
Beste rom die ik tot nu toe gedraaid heb (laatste die ik draaide was de Holy Grail 2 ofzo, de 1 haperde af en toe.
Bij deze heb ik echt het gevoel dat ie een pak sneller is, dus waarschijnlijk blijft ie weer een paar maand staan tot ik het in m'n kop krijg om iets anders te flashen :9

Ook al even zitten experimenteren met Android, maar dat ging niet lekker. Ofwel boot het gewoon niet, en als het boot crasht het bijna volledig (scherm wordt zwart, en als ik op een knop duw duurt het 5 seconden totdat het scherm even op springt voor een halve seconde 8)7)
Misschien zijn er momenteel al betere builds. Momenteel niet echt zin om verder te experimenteren :p

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 10:43
ppFreddy schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 02:27:
Ik draai intussen een week ofzo de Dutty Holy Grail 7.1 NLD.
Beste rom die ik tot nu toe gedraaid heb (laatste die ik draaide was de Holy Grail 2 ofzo, de 1 haperde af en toe.
Bij deze heb ik echt het gevoel dat ie een pak sneller is, dus waarschijnlijk blijft ie weer een paar maand staan tot ik het in m'n kop krijg om iets anders te flashen :9

Ook al even zitten experimenteren met Android, maar dat ging niet lekker. Ofwel boot het gewoon niet, en als het boot crasht het bijna volledig (scherm wordt zwart, en als ik op een knop duw duurt het 5 seconden totdat het scherm even op springt voor een halve seconde 8)7)
Misschien zijn er momenteel al betere builds. Momenteel niet echt zin om verder te experimenteren :p
same problem here with android:S Het ziet er wel gelikt uit, maar ik krijg m'n scherm ook niet meer goed aan en de smsfunctie ben ik ook nog niet echt te spreken over:S maar ja... We'll wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:22
ppFreddy schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 02:27:
Ja, als je scherm zwart is moet je op je power-button duwen en op het scherm blijven tappen, net zolang totdat je het unlock-schermpje ziet.

Ik heb gisteren weer Android gestart (met alle instellingen er nog in) en het werkt echt voortreffelijk (behalve dan de battery-drain :/)

Er zijn natuurlijk nog een aantal issues, maar het draait als een tierelier :)

Ik draai overigens de Shadowline-2.0.1-1-15-10 ROM en moet elke keer het mapje Android verwijderen van mijn SD-kaart als ik wil booten :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
.joeri. schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:15:
Ik heb zonet enkele value strings in het register van mijn TD2 toegevoegd maar nu wil ie niet meer volledig opstarten 8)7
Hij geraakt net tot aan het witte schermpje met 'htc quietly brilliant', dan sluit ie zich af en start opnieuw op.
Iemand die een oplossing weet (zonder dat ik m'n rom opnieuw moet flashen :9 )
Ik heb 'm toch maar even opnieuw geflashed ;)
Dus alles werkte weer naar behoren.
Maar omdat ik alle instellingen weer aan het goedzetten was en alle gegevens aan het syncen is m'n batterij snel leeggeraakt.
Ik hang 'm nu aan de computer om opnieuw op te laden, maar nu zit hij opnieuw vast in de opstartcycle...

Ik gebruik Tess Leo Pride IV, iemand enige oplossingen...?

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

mijn touch diamond 1 was kapot.
nu heb ik van de verzekering een TD2 gekregen.
alles keurig verpakt in doosje en ik vraag me dus af...
dat ding proberen of meteen weer op MP of zo verkopen...

ik vond dat de TD1 bagger foto's maakte, het toch screen kut werkt en het gehele toestel traag was en knoppen niet meer werkten.

is dat al een beetje verbeterd of is het nog steeds een toestel die je na enkele weken zelf kapot wil stampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Anoniem: 94989 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:45:
mijn touch diamond 1 was kapot.
nu heb ik van de verzekering een TD2 gekregen.
alles keurig verpakt in doosje en ik vraag me dus af...
dat ding proberen of meteen weer op MP of zo verkopen...

ik vond dat de TD1 bagger foto's maakte, het toch screen kut werkt en het gehele toestel traag was en knoppen niet meer werkten.

is dat al een beetje verbeterd of is het nog steeds een toestel die je na enkele weken zelf kapot wil stampen?
Gezien dat dit deel 4 is, en wij er nog over spreken, kan je in ieder geval concluderen dat wij een stuk positiever zijn dan jij. En zo te lezen heb jij je mening toch eigenlijk al gevormd, dus is er nog een punt te maken bij beantwoorden van jou vraag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

Anoniem: 100386 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:13:
[...]

Gezien dat dit deel 4 is, en wij er nog over spreken, kan je in ieder geval concluderen dat wij een stuk positiever zijn dan jij. En zo te lezen heb jij je mening toch eigenlijk al gevormd, dus is er nog een punt te maken bij beantwoorden van jou vraag ?
ik vraag het alleen maar.
de allereerste diamond was gewoon de grootste bagger die er was.
zowel softwarematig als hardwarematig had het een gebruiksduur van 3 maanden, daarna begon alles uit te vallen.

ik vraag alleen maar of de 2e van al die kinderziektes verlost is.

en als mensen hier nog een TD2 spliksplinternieuw zoeken dan is een goed bod ook welkom

edit: heb zelf twee TD1 gehad en die vertoonden dus allerlei kuren:
opeens mega traag, foutmeldingen, touchscreen wat opeens slecht werkte, navigatiebuttons die niet meer reageerden..
en hoorde dat ook van vele mensen die ook de TD1 hadden, dus gewoon mijn vraag of die fouten eruit zijn gehaald aangezien de diamond1 een soort van eerste generatie toestel destijds was

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 94989 op 09-02-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we gaan weer vrolijk verder in: HTC Touch Diamond2 [part cinq]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.