Ik zit momenteel met een probleempje.
Ik wilde mijn TD2 vandaag upgraden naar WiMo 6.5. Voorheen had ik een custom ROM 6.1, wat altijd voortreffelijk heeft gewerkt. Nu had ik weer een custom ROM 6.5 gedownload en geïnstalleerd middels de RUU.exe welke erbij zat.
De ROM werd succesvol geinstalleerd en na het uitvoeren van een reset, bleef hij hangen in het eerste scherm.
In dit scherm staat er "Touch Diamond2" en een 3tal versienummers genaamd R G en D. Hier heeft hij ongeveer 30 minuten op gestaan. Op dat moment concludeerde ik dat er wat mis was. Ik heb nog een aantal andere ROMs geprobeerd, maar dat gaf allemaal hetzelfde probleem.
Uiteindelijk heb ik de officiele NLe ROM van HTC gedownload (RUU_Topaz_S_HTC_NLD_2.16.404.1_Radio_Sign_Topaz_61.44tc.25.32_4.49.25.17_Ship) en die ben ik nu met behulp van de bijgeleverde "ROMUpdateUtility.exe". Het laden begint en de progressbar op zowel de PC als op de TD2 lopen synchroon mee.

Waneer de 10% bereikt wordt, dan blijft de progressbar op de TD2 hangen en na een minuut of 5 klapt de updater er zelf ook uit met het volgende scherm.

Ik heb deze procedure nu al 2 maal opnieuw gestart (Herstellen), maar geen succes. Ook wanneer ik de image op de SD-kaart zet en hem hernoem naar TOPAIMG.nbh geeft dit hetzelfde resultaat.
Heeft iemand hetzelfde ervaren, of weet iemand wat ik er aan/tegen kan doen?
edit;
Volgens de handleiding is dit het probleem
FOUT [262, 276, 284, 302]: UPDATE FOUT
Deze fout treedt op tijdens het upgraden van CE ROM code.
Oplossing: Als dit gebeurt, start u het apparaat opnieuw op (soft-boot) en start u RUU opnieuw zodat deze kan herstellen.
Opmerking: In dit stadium gaat Win EC verloren; het gebruikt de upgrade modus.
[
Voor 10% gewijzigd door
Matis op 25-01-2010 14:10
]