HTC Touch Diamond2 [part four] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.087 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Postjuh schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:48:
al gechecked of deze instellingen goed staan ( sorry heb een uk rom ):
Start > Settings > Connections > Wifi > Advanced > Power mode. Deze moet staan op best performance (beste prestaties).

Kortom in de wifi instellingen, energie modus. Ik heb gemerkt als deze niet op ''beste prestaties'' staat kan wifi niet goedwerken.
ppFreddy schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:56:
Mijne staat op "Best battery" en thuis werkt dat perfect (zelfs op plaatsen waar ik met mijn laptop nauwelijks kan internetten)
Ik heb ook beide instellingen eens geprobeerd (beste prestatie / beste accuduur) maar bij geen van beide wilt het niet werken...

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:29
LameDog schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:24:
Ik heb een probleem met mijn TD2. Het bereik van mijn telefoon valt steeds weg, er is dan helemaal geen verbinding met mijn provider (T-mobile). En ik zit stil achter mijn bureau op een plek waar ik normaal goed bereik heb. Soms lijkt er weer goed bereik te zijn, maar als ik dan wil gaan bellen dan krijg ik een pieptoontje en staat er weer een uitroeptekentje bij het zendicoontje in de statusbalk bovenaan het scherm. En in plaats van een G of H voor 3G/HDSPA bereik staan er twee pijltjes boven elkaar en een kruisje erbij. Iemand enig idee wat er aan de hand is, ik kan in ieder geval niets vinden van een storing bij T-mobile, dus het moet in mijn telefoon zitten. Ik heb de sim er al uitgehaald en met een doekje schoongeveegd, maar dat hielp in ieder geval niet. Ik heb ook niets veranderd met de instellingen ofzo en hij is niet gevallen.
misschien helpt een nieuwe radio, kijk op xda voor meer info hoe een radio te flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
Lapeno schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:48:
[...]

volgens mij ook ja

iemand al udk leo r6 geprobeerd?
Yep, gisteren even snel geflashed op een 2e toestel. Wat mij opviel is dat diverse lettertypes vetter zijn, bijvoorbeeld op Homescreen de weergave van "Calender" en bij het weer. Je moet er van houden...of niet :)
en nog even wachten en dutty komt met zij holy grail r2
Die ga ik vanavond eens flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Krivas schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:38:
Sinds kort heb ik twee probleempjes met de TD2. Hopelijk weet iemand wat te doen;

-Soms reageert mijn scherm niet meer. Het lostrekken van de screenprotector zorgt er dan voor dat het scherm weer reageert. Echter sinds een aantal dagen lijkt het wel alsof er een olie-film tussen het glas zit. (Is dit me niet eerder opgevallen?? Ik ben niet zeker.) Dus nadat de protector eraf is. Ook "voelt" het scherm anders aan. Het lijkt wel harder? Is mijn scherm stuk aan het gaan, of is het toch de protector?

-Afgelopen vrijdag heb ik de update naar 6.5 uitgevoerd, ook om bovenstaand probleem aan te pakken, want misschien was het wel iets softwarematig.... hoopte ik. Dat verhielp het probleem met het scherm dus niet. Maar nu heb ik wel een ander probleem bij; Als ik via; -telefoon - contacten -naam zoeken (Anna) - Bij Anna terecht kwam, had ik aantal opties; Bellen (thuis en/of mobiel), bericht versturen en email versturen. Nu staat de optie "bericht versturen" er bij geen enkel contactpersoon nog bij? Kan iemand me vertellen hoe ik deze optie er terug bij krijg?

Bedankt alvast.
Voor je eerste probleem stuur ik je door naar dit topic: HTC diamond 2 touch screen Issue

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Iedereen die tevreden is met zijn TD2 moet maar eens ook een nominatie posten :) (met onderbouwing)
Gouden Steeksleutel 2009 - Beste smartphone
Als je meer fan bent van een andere smartphone moet je dat ook maar doen, maar ik heb toch voor de TD2 gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Heb sinds dit weekend WM 6.5 rom op mijn TD2 gezet. Bevalt wel, wat helaas ook opvalt is dat er niet de nieuwe touchflo opzit die in de diverse filmpjes over de upgrade naar 6.5 staan. Komt deze nog los richting de gebruikers (misschien vanuit HTC zelf)? Ik heb wel gezocht maar kom niet veel verder dan dat er een nieuwe versie komt maar wanneer en wie deze zal brengen voor de nederlandse gebruikers van HTC zie ik zo gauw niet?

Moet wel zeggen dat het wel lekker werkt maar dat deed het onder 6.1 ook dus los van de kleurtjes heb ik nog weinig ontdekt wat de overstapt enigszins logisch maakt?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
dafmay schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:00:
[...]

Yep, gisteren even snel geflashed op een 2e toestel. Wat mij opviel is dat diverse lettertypes vetter zijn, bijvoorbeeld op Homescreen de weergave van "Calender" en bij het weer. Je moet er van houden...of niet :)

[...]

Die ga ik vanavond eens flashen...
Niets bijzonders, sterker nog heb het gevoel dat deze rom weer net iets langzamer en minder soepeltjes loopt dat voorgaande roms van Dutty.

Ik draai de laatste week TESS 4.1 en deze is nagenoeg perfect...zeer snel en alles verder ok natuurlijk. TESS kwam sowieso altijd al als snelste rom's uit de benchmarks. Deze is, zelfs met Manila 2.5, echt razendsnel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
Sinds een week draai ik Dutty's Holy Grail 01 welke na wat tweaken perfect werkt. Inmiddels is versie 02 uit, heeft iemand deze toevallig al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ja getest en werkt goed al is de HTC sense 2.5 interface wel iets trager in gebruik dan bij de R1. Deels komt dit denk ik door de HTC task manager die er weer in zit. De Windows Task manager is mijn favorite maar ok, dit is een keuze geweest van de Chef :)

Het voordeel van de R2 is de nieuwe drivers 2.18. Ik heb ze nog niet echt gemerkt omdat ik de telefoon voor de meest standaard doeleinden gebruik ( bellen, internet, MP3, agenda en TomTom ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
* Crusader is getriggerd door de post van Dafmay en gaat weer flashen :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
bureno schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:55:
Sinds een week draai ik Dutty's Holy Grail 01 welke na wat tweaken perfect werkt. Inmiddels is versie 02 uit, heeft iemand deze toevallig al getest?
Yep, zie mijn bericht hieronder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crusader schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:14:
* Crusader is getriggerd door de post van Dafmay en gaat weer flashen :)
:$ ...have fun :)

Oh en ben natuurlijk wel benieuwd naar jouw ervaringen...

[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 17-11-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
geupdate naar de officiele wm 6.5 rom van htc site.

alles ziet er weer stukje gelikter uit. merk nog niet echt grote verschillen of verbeteringen.

wel een tweetal vraagjes:

- mijn geheugen is idle 70% in gebruik. voor de update was dit rond de 40-50.. ik weet dat wm65 iets meer zou gaan gebruiken... maar zoveel?? enige instellingen die kunnen helpen?

- in het homescreen staat nu het weerbericht in een icoontje weergegeven in de klok. opzich aardig. maar als je bijv rechtsboven op de taskmanager drukt. en vervolgens op je 'ophang knop'. dan krijg ik nu bijv. wolken over het hele scherm. daar ben ik iets minder fan van. valt dat ergens uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Fried schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:55:
geupdate naar de officiele wm 6.5 rom van htc site.

alles ziet er weer stukje gelikter uit. merk nog niet echt grote verschillen of verbeteringen.

wel een tweetal vraagjes:

- mijn geheugen is idle 70% in gebruik. voor de update was dit rond de 40-50.. ik weet dat wm65 iets meer zou gaan gebruiken... maar zoveel?? enige instellingen die kunnen helpen?

- in het homescreen staat nu het weerbericht in een icoontje weergegeven in de klok. opzich aardig. maar als je bijv rechtsboven op de taskmanager drukt. en vervolgens op je 'ophang knop'. dan krijg ik nu bijv. wolken over het hele scherm. daar ben ik iets minder fan van. valt dat ergens uit te zetten?
Selecteer een andere wallpaper en je tweede probleem is opgelost. Wat betreft je eerste 'probleem', heb je er last van? Mij kan het geheugengebruik niet schelen, zolang er genoeg geheugen over is om programma's te starten zie ik geen probleem. Maak je er niet druk om. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dubbeldrank op 17-11-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Dutty Holy Grail R3 is alweer uit, het gaat weer vlug :)
changelog:
* Updated CE OS & Build version 5.2.21876.5.0.72
* Left in facebook fully integration as leo Rom
* To fix Online Album because of Facebook integration just install my cab in the useful folder in The Rom download folder
* Some minor .reg fixes
* This Rom was tested by 3 Testers and verified its Good and stable.

uit ervaring zijn die updates misschien wel goed voor bugfixes, maar speed gaat er toch soms niet echt op vooruit..
zou hem toch wel flashen.. :) R2 hadk ook op releasedag geflasht
die TESS zou ik ook wel eens willen proberen eigenlijk..

Edit: Ik ben aan het denken, is die nieuwe OS versie niet de versie van WinMo met de kleine statusbalk en grotere knoppen? of ben ik mis

[ Voor 19% gewijzigd door FRD op 17-11-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Ik wil graag de TESS rom eens uitproberen, maar ik lees dat daar geen radio inzit :? Hoe doe je dat dan, zonder radio werkt je telefoon toch niet ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Caveman schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:58:
Ik wil graag de TESS rom eens uitproberen, maar ik lees dat daar geen radio inzit :? Hoe doe je dat dan, zonder radio werkt je telefoon toch niet ?
Radio kun je vanaf de juiste thread op xda dl-en..ik raad de voorgaande versie 4.49.25.17 aan.

Ps Een radio rom flash je gewoon net zoals een custom rom.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 18-11-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
Lapeno schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:52:
[...]

misschien helpt een nieuwe radio, kijk op xda voor meer info hoe een radio te flashen
Gelukkig nog niet gedaan, want het niet hebben van ontvangst ligt aan het netwerk van T-Mobile waar ik maandag was (en nu ook weer). Na vertrek deed mn TD2 het weer en vanochtend op dezelfde plek (Haarlemmerweg, Amsterdam-Westerpark) had ik het probleem weer. Nu lijkt het trouwens over te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FRD schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:50:
Dutty Holy Grail R3 is alweer uit, het gaat weer vlug :)

uit ervaring zijn die updates misschien wel goed voor bugfixes, maar speed gaat er toch soms niet echt op vooruit..
....
die TESS zou ik ook wel eens willen proberen eigenlijk..

Edit: Ik ben aan het denken, is die nieuwe OS versie niet de versie van WinMo met de kleine statusbalk en grotere knoppen? of ben ik mis
Ik weet niet, ben zelf niet meer zo gecharmeerd van Dutty's rom's...ze bevatten (te) vaak nog teveel bugs. Dat heb ik bij alle afgelopen Leo versies gemerkt...je ziet het ook aan de reacties op het forum. Verder vind ik de snelheid erop achteruit gaan, zoals jijzelf ook al aangeeft.

TESS 4.1 is wat mij betreft daarom op dit moment de allerbeste keuze...zeer stabiel, geen issues whatsoever, en supersnel...het scheelt echt een stuk met de andere custom rom's...ik snap niet hoe hij het voor elkaar krijgt!

W.b. de statusbalk in nieuwe WM versies...het is mijzelf nog niet echt opgevallen...grotere knoppen, dat zou zeker eruit springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
LameDog schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:26:
[...]

Gelukkig nog niet gedaan, want het niet hebben van ontvangst ligt aan het netwerk van T-Mobile waar ik maandag was (en nu ook weer). Na vertrek deed mn TD2 het weer en vanochtend op dezelfde plek (Haarlemmerweg, Amsterdam-Westerpark) had ik het probleem weer. Nu lijkt het trouwens over te zijn.
Onafhankelijk daarvan is radio versie 4.49.25.17 een heel stuk beter dan alle voorgaande versies. Dat is algemeen bekend op xda, heel veel mensen gebruiken deze versie omdat die zo'n sterk signaal geeft voor zowel normale telefonie, data als gps. Echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:27:
[...]

TESS 4.1 is wat mij betreft daarom op dit moment de allerbeste keuze...zeer stabiel, geen issues whatsoever, en supersnel...het scheelt echt een stuk met de andere custom rom's...ik snap niet hoe hij het voor elkaar krijgt!
so TESS it will be :)
W.b. de statusbalk in nieuwe WM versies...het is mijzelf nog niet echt opgevallen...grotere knoppen, dat zou zeker eruit springen :)
Ik bedoelde eigenlijk die versie die ze 6.5.1 genoemd hadden, ik dacht dat het deze versie was die Dutty toegevoegd had aan zijn ROM, maar het zal wel niet (nog geen tijd gehad om terug aan het flashen te beginnen)
dafmay schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:41:
[...]

Onafhankelijk daarvan is radio versie 4.49.25.17 een heel stuk beter dan alle voorgaande versies. Dat is algemeen bekend op xda, heel veel mensen gebruiken deze versie omdat die zo'n sterk signaal geeft voor zowel normale telefonie, data als gps. Echt de moeite waard.
Ik had al gisteren gezien dat er een nieuwe Radio is, namelijk 4.49.25.57
er zal wel niet zoveel verschil zijn waarschijnlijk, maar heeft iemand daar ervaring mee?

[ Voor 27% gewijzigd door FRD op 18-11-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Good choice sir :)
[...]
Ik bedoelde eigenlijk die versie die ze 6.5.1 genoemd hadden, ik dacht dat het deze versie was die Dutty toegevoegd had aan zijn ROM, maar het zal wel niet (nog geen tijd gehad om terug aan het flashen te beginnen)
Er is nog geen custom rom met WM 6.5.1 verschenen...mischien ergens in de nabije toekomst?
[...]
Ik had al gisteren gezien dat er een nieuwe Radio is, namelijk 4.49.25.57
er zal wel niet zoveel verschil zijn waarschijnlijk, maar heeft iemand daar ervaring mee?
Ik nog niet, maar dat is simpelweg omdat 4.49.25.17 zo goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:22

gex

De gekste

Ik heb een weekje geleden mijn MDAV geupdate met de officiele nieuwe Rom met Windows Mobile 6.5, nu heb ik het probleem dat hij mijn sd kaart niet meer herkend (eerst zag hij hem af en toe, maar nu niet meer), ik heb hem al opnieuw geformatteerd, en in een blackbery en op de pc werkt de kaart gewoon. Heb het toestel ook al een harde reset gegeven, maar helaas zonder resultaat, iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
:D Hier ook inderdaad. Echt de meest stabiele 6.5 rom gebleken voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:46:
[...]

Er is nog geen custom rom met WM 6.5.1 verschenen...mischien ergens in de nabije toekomst?
Toch wel? er zijn er toch verschillende? de bekendste die ik tegengekomen heb zijn die van Shadowline en EnergyROM.
ik heb ze wel nog niet persoonlijk getest (omdat volgens benchmarks ze altijd wel iets trager er uit komen), maar ik vind het nog niet zo'n lelijke ROM's
qua uiterlijk passen ze niet echt bij Sense (die schuifbalk zou moeten onder de knoppen komen ofzo, kweeni :) ), maar het concept om alles onderaan te plaatsen vind ik wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FRD schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:23:
[...]

Toch wel? er zijn er toch verschillende? de bekendste die ik tegengekomen heb zijn die van Shadowline en EnergyROM.
ik heb ze wel nog niet persoonlijk getest (omdat volgens benchmarks ze altijd wel iets trager er uit komen), maar ik vind het nog niet zo'n lelijke ROM's
qua uiterlijk passen ze niet echt bij Sense (die schuifbalk zou moeten onder de knoppen komen ofzo, kweeni :) ), maar het concept om alles onderaan te plaatsen vind ik wel goed :)
Ah vandaar...ik heb geen van deze genoemde rom's gebruikt. Wel een 2-tal getest, maar of dat nu WM 6.5.1. versies waren...dat weet ik niet meer. Voor mij persoonlijk waren ze veel te langzaam, en vaak erg lelijk...mbt custom icons en gebruikte kleuren en aanpassingen e.d. Ik wil mijn custom rom's zo standaard mogelijk. Hoe tegendraads dat ook mag klinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Heeft iemand hier wel eens flashlite 3.1 geinstalleerd op zijn TD2?

Ik heb het geprobeerd aan de gang te krijgen mbv opera, zodat ik flash sites ook kan bekijken op mijn telefoon, maar zonder succes. Als ik het installeer werkt het niet, ik moet denk ik het een en ander naar de Opera\plugins directory verplaatsen ofzo? En misschien moet ik ook een andere Opera versie hebben? Ik heb ooit de Opera 9.5 1938 update geinstalleerd en daarna flashlite, maar wederom werkte het niet..

Kan iemand mij wat uitleg geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Dubbeldrank schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:07:
[...]

Selecteer een andere wallpaper en je tweede probleem is opgelost. Wat betreft je eerste 'probleem', heb je er last van? Mij kan het geheugengebruik niet schelen, zolang er genoeg geheugen over is om programma's te starten zie ik geen probleem. Maak je er niet druk om. :P
hij lijkt wel een beetje te laggen af en toe. bijv bij het locken, of de eerste keer sliden op de menubalk... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

Shodan schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:57:
Heeft iemand hier wel eens flashlite 3.1 geinstalleerd op zijn TD2?

Ik heb het geprobeerd aan de gang te krijgen mbv opera, zodat ik flash sites ook kan bekijken op mijn telefoon, maar zonder succes. Als ik het installeer werkt het niet, ik moet denk ik het een en ander naar de Opera\plugins directory verplaatsen ofzo? En misschien moet ik ook een andere Opera versie hebben? Ik heb ooit de Opera 9.5 1938 update geinstalleerd en daarna flashlite, maar wederom werkte het niet..

Kan iemand mij wat uitleg geven?
om flash websites te bekijken gebruik ik Skyfire, voor al de rest Opera. Ik heb ook een tijdje zitten prullen met Flashlite en verschillende Opera versies, maar ik kreeg het niet werkende. Skyfire doet wat het moet doen, maar werkt iets minder vlot dan Opera, vandaar dat ik Opera blijf gebruiken voor al de rest.

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
ppFreddy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:36:
[...]

om flash websites te bekijken gebruik ik Skyfire, voor al de rest Opera. Ik heb ook een tijdje zitten prullen met Flashlite en verschillende Opera versies, maar ik kreeg het niet werkende. Skyfire doet wat het moet doen, maar werkt iets minder vlot dan Opera, vandaar dat ik Opera blijf gebruiken voor al de rest.
Merci,

Ik zal het ook eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Tess 4.1 is zich momenteel aan het nestelen op mijn Touch Diamond 2. Ben benieuwd :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
@Dafmay, leuk speelgoed, dat TESS 4.1 inderdaad, alleen mis ik iets.
Bij Dutty's werkte de weerinformatie op het today-scherm fantastisch, het "volgde" mij overal waar ik was en liet info zien van de locatie waar ik op dat moment was. Bij TESS 4.1 werkt dat niet. Er blijft alleen maar "My location" staan. Ik kan mijn plaats wel toevoegen, maar dan blijft het bij die plaats. Als ik dan naar een andere stad rij, dan blijft daar mijn ingestelde plaats staan.
Ik heb die HTC My Location setting aangezet, dat ie dat mag ophalen, maar toch wordt het today-scherm niet bijgewerkt. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My location is standaard uitgeschakeld in de tess roms. ff met de regeditor naar : HKCU\Software\HTC\Manila\Weather.EnableCurrentLoca tion . Waarde daar veranderen van 0 in 1 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:06:
My location is standaard uitgeschakeld in de tess roms. ff met de regeditor naar : HKCU\Software\HTC\Manila\Weather.EnableCurrentLoca tion . Waarde daar veranderen van 0 in 1 .
Fantastisch, ongetwijfeld een gevalletje Read The Friendly Manual, wat ik gemist heb. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crusader schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:08:
[...]

Fantastisch, ongetwijfeld een gevalletje Read The Friendly Manual, wat ik gemist heb. Dank je.
Yep, dat staat inderdaad vermeld bij de FAQ in de thread op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Ik merk zojuist bij de (laatste :'( snif..) benchmark van pietrucci dat Cheetah WWE R0.1 (WM6.5, Sense 2.5, 21874) er uit komt als grote winner in snelheid (qua energieverbruik niet van de minste maar nog doenbaar denk ik).
Misschien ook een kanshebber als goede ROM, als het bij een 0.1 versie al zo'n snelheid heeft _/-\o_
En de winnaar van alle ROM's is nu dus een manilla 2.5! dit vind ik wel goed :) de functionaliteit van 2.5 is toch wel superieur op een 2.0 of 2.1, vind ik persoonlijk, het moet natuurlijk wel vlot werken
jammer dat de TESS 4.1 niet gebenchmarked werd, mss kwam hij er wel boven ;) (iemand die pietrucci als nederlander persoonlijk kent? :P )

• dafmay
Voor diegenen die de 3 uber-grote en super-lelijke shortcut iconen op het home screen van de Leo custom rom's willen aanpassen, er is een 5x5 shortcut cab beschikbaar op xda. Er was al een 4x4 cab, maar die gaf bij mij vaak probleempjes.

Ik mag de direkte link niet plaatsen verwacht ik, maar doe een Google search voor "Vovichek_Jamrecords_20shcut_m2525.cab" en je hebt 'm.

Het ziet er fantastisch uit, en is erg handig vanwege een totaal van 5 shortcuts op home screen en natuurlijk wanneer je naar onderen scrolt nog eens 4x5 shortcuts.

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
dafmay schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:00:
Voor diegenen die de 3 uber-grote en super-lelijke shortcut iconen op het home screen van de Leo custom rom's willen aanpassen, er is een 5x5 shortcut cab beschikbaar op xda. Er was al een 4x4 cab, maar die gaf bij mij vaak probleempjes.

Ik mag de direkte link niet plaatsen verwacht ik, maar doe een Google search voor "Vovichek_Jamrecords_20shcut_m2525.cab" en je hebt 'm.

Het ziet er fantastisch uit, en is erg handig vanwege een totaal van 5 shortcuts op home screen en natuurlijk wanneer je naar onderen scrolt nog eens 4x5 shortcuts.
Zijn ze kleiner en transparanter?

• dafmay
Dazsur schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:52:
[...]

Zijn ze kleiner en transparanter?
Uiteraard een heel stuk kleiner, er staan nu 5 icons naast elkaar ipv 3 :) Transparanter begrijp ik niet helemaal...de shortcut afbeeldingen zijn in ieder geval niet doorzichtig als je dat bedoeld.

• Dazsur
dafmay schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:55:
[...]
Uiteraard een heel stuk kleiner, er staan nu 5 icons naast elkaar ipv 3 :)
Hihi. Ok.
dafmay schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:55:
[...]
Transparanter begrijp ik niet helemaal...de shortcut afbeeldingen zijn in ieder geval niet doorzichtig als je dat bedoeld.
Yep doorzichtig. Zodat je background nog zichtbaar is.
Niet dus.
Jammer, maar van 3 reuze pictogrammen naar 5 minder grote is al lekker.

• dafmay
Dazsur schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:04:
Yep doorzichtig. Zodat je background nog zichtbaar is.
Niet dus.
Jammer, maar van 3 reuze pictogrammen naar 5 minder grote is al lekker.
Indeed...probeer maar eens. Je kunt altijd weer terug door de cab te de-installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 19-11-2009 14:56 ]

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Iemand al de nieuwste slide2unlock geprobeerd... Ook echt een aanrader al zeg ik het zelf. Werkt echt ideaal. Hij is goed verbeterd.

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

slide2unlock?
Windows mobile 6.5 heeft standaard een slide functie om te unlocken, dus... :9

• willem1509
ppFreddy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:07:
slide2unlock?
Windows mobile 6.5 heeft standaard een slide functie om te unlocken, dus... :9
yeah i kwow and it sucks:P hehe. Nee de extra features die bij S2U erop zitten zijn ideaal.. Zoals sms lezen zonder da je hem hoeft te unlocken:D

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Kan de hele custom rom discussie niet in een apart topic, of op XDA zelf? Er worden hier functies besproken die op een legale wijze niet op je touch diamond 2 verkijgbaar zijn, sterker nog er wordt meer over custom roms gesproken dan over het toestel zelf of de roms door HTC geleverd.

• Crusader
Dubbeldrank schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:06:
Kan de hele custom rom discussie niet in een apart topic, of op XDA zelf? Er worden hier functies besproken die op een legale wijze niet op je touch diamond 2 verkijgbaar zijn, sterker nog er wordt meer over custom roms gesproken dan over het toestel zelf of de roms door HTC geleverd.
Sorry. Ben het met je eens, ik zal hier niet meer posten over custom ROMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Nadat ik eerder hier aangaf problemen te hebben met het scherm van de TD2, de zogenaamde Newtonrings, heb ik de TD2 geupdate naar 6.5. In de hoop het probleem met het scherm op te lossen. Toen wist ik nog niet wat Newtonrings waren, en dat dat hardwarematig was.....

Echter nu met 6.5 valt me op dat de batterij veeeel sneller leeg is. Deze ochtend merkte ik zelfs dat de batterij helemaal leeg was, terwijl hij gisteren avond rond vijf uur nog helemaal vol zat !!?!?!?! Kan Microsoft nu nooit eens een update uitbrengen die echt beter is??

Ik ben langzaam aan steeds meer teleurgesteld in de HTC TD2. Ook heb al meermaals geprobeerd de helpdesk van HTC te bellen. De wachttijd is altijd dermate dat ik het opgeef....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dubbeldrank schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:06:
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Het blijft echter wel een uitwisselings-forum voor de TD2. Maar ook ik zal trachten om het tot een minimum te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 2 dagen alleen maar 3G verbinding, soms springt hij op G of H. Maar voornamelijk op 3G. Heb T-Mobile. Zijn er meer mensen met last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:33:
Heb sinds 2 dagen alleen maar 3G verbinding, soms springt hij op G of H. Maar voornamelijk op 3G. Heb T-Mobile. Zijn er meer mensen met last hiervan?
Dat ligt denk ik voornamelijk aan je locatie op dat moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
willem1509 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:52:
Iemand al de nieuwste slide2unlock geprobeerd... Ook echt een aanrader al zeg ik het zelf. Werkt echt ideaal. Hij is goed verbeterd.
Inderdaad mooi programma!
Kwam ook deze tegen: http://findmesms.com/

Werkt nog ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:33:
Yep. Al ongeveer 10 dagen.
Maar, als je gaat internetten springt het wel op Edge (H).
dafmay schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:56:
[...]

Dat ligt denk ik voornamelijk aan je locatie op dat moment...
Nope. Zelfde lokatie. Sinds 10 dagen dus 3G, terwijl het voorheen op dezelfde lokatie maanden continue op H bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Voor de liefhebbers...TESS 4.2 (Build 21877, Sense 2.5 + Leo 1.48) is nu online! ...zie XDA. Gebaseerd dus op de allerlaatste officiele rom.

Ps Sorry Crusader ;)

[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 20-11-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

dafmay schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:48:
Voor de liefhebbers...TESS 4.2 (Build 21877, Sense 2.5 + Leo 1.48) is nu online! ...zie XDA. Gebaseerd dus op de allerlaatste officiele rom.

Ps Sorry Crusader ;)
Crap, en ik heb gisteren nog de 4.1 eraf gegooid en Dutty's HG R1 er weer op gezet.
Die TESS 4.1 was inderdaad zeer snel, maar heeft geen NL T9 (al gezocht op XDA, enkele cabs gevonden, maar allemaal zorgen ze ervoor dat het toetsenbord gewoon niks meer doet...
En om een of andere vage reden zit er ook maar 1 achtergrond op, en geen extra beltonen...
Bovendien wou ie vaak geen verbinding maken met internet, tenzij vlak na het booten.

Nu terug de rom erop waar ik tot nu toe het meest tevreden van was: Dutty's Holy Grail R1.
Iets trager dan de TESS 4.1, maar geen bugs, lekker uitgebreid (hoewel soms iets té) en lekker stabiel.
En die autoinstall bij Dutty's roms is wel über makkelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
ppFreddy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:43:
[...]
Crap, en ik heb gisteren nog de 4.1 eraf gegooid en Dutty's HG R1 er weer op gezet.
....
En om een of andere vage reden zit er ook maar 1 achtergrond op, en geen extra beltonen...
Bovendien wou ie vaak geen verbinding maken met internet, tenzij vlak na het booten.
Hmm vreemd wb internetverbinding. Bij mij op TESS 4.1 werkt het altijd eigenlijk perfect.
Beltonen heb ik ooit eens opgevraagd op xda en die heb ik allemaal toegestuurd gekregen. Vaak is dat voor mij een kwestie van copy&paste na een nieuwe rom release, indien die karig is qua beltonen :)
Nu terug de rom erop waar ik tot nu toe het meest tevreden van was: Dutty's Holy Grail R1.
Iets trager dan de TESS 4.1, maar geen bugs, lekker uitgebreid (hoewel soms iets té) en lekker stabiel.
Tja, ik heb dan dat ik TESS 4.1 helemaal heb zoals ik wil incl nieuwe 5x5 icons en sommige andere icons in start menu dmv Hcomber.

Ben toch wel benieuwd naar v4.2, dus dat wordt vanavond toch even flashen...
edit : meteen maar begonnen met flashen....
edit 2 : geflashed, alle instellingen en apps teruggezet...all's fine. Wederom een supersnelle en (tot nu toe) stabiele rom van Aman!

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 20-11-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:15
Dazsur schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:54:
[...]

Yep. Al ongeveer 10 dagen.
Maar, als je gaat internetten springt het wel op Edge (H).

[...]

Nope. Zelfde lokatie. Sinds 10 dagen dus 3G, terwijl het voorheen op dezelfde lokatie maanden continue op H bleef.
Dat is normaal. Je hebt gewoon een verbinding met 3G, dat is het type netwerk. Of naar G, GSM in het geval van slecht UMTS bereik en dus locatie specifiek.
Zodra je gaat internetten switched hij naar het snellere HSDPA (H).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Mij hoor je niet klagen, ik begrijp alleen dat mensen er zich aan storen. Voor mij zijn dit soort berichten heel welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crusader schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:19:
[...]

Mij hoor je niet klagen, ik begrijp alleen dat mensen er zich aan storen. Voor mij zijn dit soort berichten heel welkom ;)
Nah, ik doelde meer op het feit dat jij zojuist had geflashed naar TESS 4.1...en er nu al weer een nieuwere versie uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
.lunatic schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:53:
[...]

Dat is normaal. Je hebt gewoon een verbinding met 3G, dat is het type netwerk. Of naar G, GSM in het geval van slecht UMTS bereik en dus locatie specifiek.
Zodra je gaat internetten switched hij naar het snellere HSDPA (H).
Dus, die 7 maanden voor 10 dagen geleden was het een luxe dat mijn GSM aldoor op H stond?
Er zijn meerdere mensen die klagen.
Of T-Mobile is bezig met onderhoudswerkzaamheden, of ze hebben uitvallende masten die ze niet repareren.
Het blijft giswerk.
Het is trouwens niet alleen bij de Topaz zo, maar ook bij andere GSM's. Het lijkt mij een puur T-Mobile probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 19:09
Ik merk sinds de laatste WM 6.5 update ook op dat ik vaker een 3G verbinding heb. Wat is nu sneller de 3G of de HSDPA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:15
Dazsur schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:15:
[...]

Dus, die 7 maanden voor 10 dagen geleden was het een luxe dat mijn GSM aldoor op H stond?
Er zijn meerdere mensen die klagen.
Of T-Mobile is bezig met onderhoudswerkzaamheden, of ze hebben uitvallende masten die ze niet repareren.
Het blijft giswerk.
Het is trouwens niet alleen bij de Topaz zo, maar ook bij andere GSM's. Het lijkt mij een puur T-Mobile probleem.
Het lijkt mij eerder gezegd geen probleem, want hij gaat bij mij altijd naar H als ik iets met data doe. Als ie constant op H staat lijkt het mij eerder iets dat aan het downloaden is op de achtergrond ofzo. Ik heb wel Vodafone, dus misschien dat het wel iets uitmaakt maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fresh T. schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:02:
Sinds een paar dagen heb ik de officiele 6.5 rom op m'n telefoon gezet. Bij de 6.1, wanneer ik een woord aan 't typen was via T9 kon ik het woord toevoegen en dan bleef dat bewaard. Nu kan ik dat bij de 6.5 ook, maar alleen totdat ik een softreset heb uitgevoerd. Na de softreset zijn al mijn toegevoegde woorden weer verdwenen. Heeft iemand daar een oplossing voor?
Ik heb hetzelfde probleem, heb al uren zitten zoeken op google maar tevergeefs,
Heb je al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
.lunatic schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:18:
[...]

Het lijkt mij eerder gezegd geen probleem, want hij gaat bij mij altijd naar H als ik iets met data doe. Als ie constant op H staat lijkt het mij eerder iets dat aan het downloaden is op de achtergrond ofzo. Ik heb wel Vodafone, dus misschien dat het wel iets uitmaakt maar ik betwijfel het.
Zucht. Ja, een grote H met een klein Htje.
Nee, niks aan het downloaden op de achtergrond, datacommunicatie afgesloten met 'Nodata'. De grote H bleef altijd en de kleine h kwam dus nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

dafmay schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:18:
[...]

Radio kun je vanaf de juiste thread op xda dl-en..ik raad de voorgaande versie 4.49.25.17 aan.

Ps Een radio rom flash je gewoon net zoals een custom rom.
Thx, dus als ik het goed begrijp: Als je een rom zonder radio flashed laat ie het radio gedeelte wat al op je phone staat ongemoeid ?

Sorry dat ik weer over een custom rom begin, maar ik denk dat iedereen hier zo'n beetje een custom rom draait. Dus wat mij betreft mogen de custom rom vragen wel in dit topic blijven... Staat trouwens in de FAQ dat het mag, maar geen linken.
En hoe zit het met custom ROM's? :?
Custom ROM's zijn ROM's die gemaakt zijn door (veelal) gebruikers van de desbetreffende smartphone. Vaak zijn het gemodificeerde versies van de originele ROM die op de telefoon thuishoort. Deze ROM's hebben vaak allerlei aanpassingen welke niet aangeboden worden door de fabrikant. Dit kan voor Tweakers erg interessant zijn. Echter, omdat het modificeren van ROM's betekent dat je het copyright schendt, staan we links naar custom ROM's niet toe. Door te linken naar custom ROM's kan T.net in de problemen komen, en dat willen we natuurlijk niet. Desondanks zijn we wel allemaal Tweakers, en modificeren we graag onze producten. Daarom willen we op GoT wel de gelegenheid bieden om over custom ROM's te praten. Zolang er maar geen link naar een ROM in voorkomt. In principe is dus alles toegestaan, zolang je maar niet direct naar de ROM linkt. Overigens stellen we indirecte links met het doel om als downloadlink te dienen ook niet op prijs. Ga dus niet slim lopen doen en proberen om het beleid op deze manier te omzeilen.

[ Voor 45% gewijzigd door Caveman op 21-11-2009 11:06 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Caveman schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:59:
[...]
Thx, dus als ik het goed begrijp: Als je een rom zonder radio flashed laat ie het radio gedeelte wat al op je phone staat ongemoeid ?
NP. En ja dat klopt, ik flash regelmatig een rom zonder radio en de voorgaande versie blijft dan onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Sinds eergister heb ik de officiele HTC WM6.5 ROM erop staan. Ik heb het idee dat ik sinds deze ROM minder bereik heb dan de ROM die er standaard bij aankoop op stond WM6.1.

Het Netwerk is Vodafone.

Hebben meer mensen dit idee of is dit sowieso niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
Bert20 schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:15:
Sinds eergister heb ik de officiele HTC WM6.5 ROM erop staan. Ik heb het idee dat ik sinds deze ROM minder bereik heb dan de ROM die er standaard bij aankoop op stond WM6.1.

Het Netwerk is Vodafone.

Hebben meer mensen dit idee of is dit sowieso niet mogelijk?
volgens mij zit met de officiele HTC WM6.5 ROM ook een nieuwe radio bij, dus misschien is deze radio niet goed voor jouw. maar wat ik zo heb gelezen heb is dat de nieuwe radio stukken beter is.

ik heb zelf radio 4.49.25.17 en ik ben er zeer tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Lapeno schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:47:
[...]

volgens mij zit met de officiele HTC WM6.5 ROM ook een nieuwe radio bij, dus misschien is deze radio niet goed voor jouw. maar wat ik zo heb gelezen heb is dat de nieuwe radio stukken beter is.

ik heb zelf radio 4.49.25.17 en ik ben er zeer tevreden mee
De radio die ik heb is: 4.49.25.17 of die er al aanzat bij aanschaf of sinds de rom-update weet ik niet. Maar ik heb redelijk vaak maar 1, 2 of 3 streepjes, wat ik redelijk laag vindt t.o.v. constant 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand hoe je het wachtwoordbeheer van opera gebruikt? Als ik inlog ergens krijg ik wel de vraag om het op te slaan, maar als ik nadien terug wil inloggen kan ik het percies nergens terug vinden. of zie ik erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik heb gister de nieuwe tess het opgezet, maar ik heb geen gps bereik meer.
Heb hem ingesteld op com4 en igo ziet de gps ontvanger ook, maar krijg geen lock.
Meer mensen met problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tito129 schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:50:
Ik heb gister de nieuwe tess het opgezet, maar ik heb geen gps bereik meer.
Heb hem ingesteld op com4 en igo ziet de gps ontvanger ook, maar krijg geen lock.
Meer mensen met problemen hiermee?
Nope, geheel geen issue met welke data verbinding dan ook of gps. Misschien even een hard reset doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
Die TESS 4.1 was inderdaad zeer snel, maar heeft geen NL T9 (al gezocht op XDA, enkele cabs gevonden, maar allemaal zorgen ze ervoor dat het toetsenbord gewoon niks meer doet...

om een nl t9 te krijgen moet je even zoeken op xda naar EZInput 2.1 werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Ik ben het eens met voorgaande... Dutty's Holy Grail 1 is veruit het beste.. Heb r3 geinstalleerd en was binnen een half uur weer terug nar R1.. wat een dramarom was dat zeg:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Laatst online: 27-08 07:37
Jawel. Ik zit ook op R1. Prima ROM. Wilde de TESS 4.1 of 2 nog proberen eventueel omdat men hier ook wel goede ervaringen meldt.

Jammer dat de stock 6.5 ROM geen Sense 2.5 heeft. Terug naar 2.1, zonder twitter en andere handigheidjes.... nee doe mij maar een custom ROM.

Laatst een HD2 in de handen gehad... maar dat is wel fijn hoor. Jammer dat het ding zo lomp is. Hopen dat HTC nog eens gaat komen met een snapdragon in een D2 formaatje!

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Rosto schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:15:
Jammer dat de stock 6.5 ROM geen Sense 2.5 heeft. Terug naar 2.1, zonder twitter en andere handigheidjes.... nee doe mij maar een custom ROM.
Helemaal juist, als ze nu Sense 2.5 in de nieuwe rom hadden gestoken was ik waarschijnlijk bij de stock 6.5 rom gebleven, maar nu kunnen we dus niet anders dan een custom rom draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:53
.lunatic schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:18:
[...]

T-Mobile heeft als het goed iets aan de masten veranderd. Bij een idle verbinding schakelt die automatisch naar UMTS en als die weer actief wordt gaat die over naar HSDPA. Dit is dus een soort vooruitgang. Batterij zou het langer moeten volhouden, wat bij mij ook het geval is. Alleen merk ik dus dat die af en toe naar UMTS terug schakelt terwijl de verbinding niet idle is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Ik vind Tess 4.1 traag, toetsen reageren sloom bij smsen etc. Of moet je na het flashen nog wat anders uitvoeren? :?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
ephymerous schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:54:
Ik vind Tess 4.1 traag, toetsen reageren sloom bij smsen etc. Of moet je na het flashen nog wat anders uitvoeren? :?
Hmm dat is vreemd omdat deze rom zelfs erg snel is, tov andere WM6.5 Sense 2.5 rom's uiteraard (geen appels met peren vergelijken...). Doe eens een hard reset....

TESS 4.2 lijkt weer iets langzamer, minder "smooth" te zijn tov 4.1.

Dutty's Leo HG R5 gisteravond geinstalleerd...deze loopt lekker soepeltjes. Voorlopig ga ik deze dus even uittesten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
dafmay schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:13:
[...]

Hmm dat is vreemd omdat deze rom zelfs erg snel is, tov andere WM6.5 Sense 2.5 rom's uiteraard (geen appels met peren vergelijken...). Doe eens een hard reset....

TESS 4.2 lijkt weer iets langzamer, minder "smooth" te zijn tov 4.1.

Dutty's Leo HG R5 gisteravond geinstalleerd...deze loopt lekker soepeltjes. Voorlopig ga ik deze dus even uittesten....
ik vind Dutty's Leo HG R5 iets fijner (binnen kort ook nederlandse versie) dan tess 4.2, tess 4.2 heeft wel hoge battery drain :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Lapeno schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:29:
[...]

ik vind Dutty's Leo HG R5 iets fijner (binnen kort ook nederlandse versie) dan tess 4.2, tess 4.2 heeft wel hoge battery drain :(
Yep met je eens, battery drain is hoger bij TESS 4.2 tov 4.1. Dutty's R5 loopt tot nu toe lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Bert20 schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:24:
[...]

De radio die ik heb is: 4.49.25.17 of die er al aanzat bij aanschaf of sinds de rom-update weet ik niet. Maar ik heb redelijk vaak maar 1, 2 of 3 streepjes, wat ik redelijk laag vindt t.o.v. constant 5.
Die 1,2,3 streepjes heb ik constant bij het 3G netwerk van Vodafone.
Ik had vandaag zelfs dat die terug sprong op G van Vodafone.

Het GSM netwerk heeft trouwens gewoon overal voledig bereik. Maar op het UMTS netwerk dus 2 a 3 streepjes gemiddeld.

Hebben meerdere mensen dit met Vodafone? (omgeving Rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 15:45
Ik heb sinds ik er WM 6.5 op heb gezet geregeld dat de telefoon op zwart gaat en niet meer aan te krijgen is zonder de accu eruit te halen. Ik heb er geen andere programma's opstaan dan toen ik nog 6.1 draaide. Ik heb wel het idee dat de ontvangst wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Paledo schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:34:
Ik heb sinds ik er WM 6.5 op heb gezet geregeld dat de telefoon op zwart gaat en niet meer aan te krijgen is zonder de accu eruit te halen. Ik heb er geen andere programma's opstaan dan toen ik nog 6.1 draaide. Ik heb wel het idee dat de ontvangst wat beter is.
Probeer eens een hard reset, dit is na elke rom flash aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Bert20 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:57:
[...]

Die 1,2,3 streepjes heb ik constant bij het 3G netwerk van Vodafone.
Ik had vandaag zelfs dat die terug sprong op G van Vodafone.

Het GSM netwerk heeft trouwens gewoon overal voledig bereik. Maar op het UMTS netwerk dus 2 a 3 streepjes gemiddeld.

Hebben meerdere mensen dit met Vodafone? (omgeving Rotterdam)
Dat is redelijk normaal, bij mij op Telfort netwerk (KPN) bijv geeft UMTS ook een "minder" bereik aan dan indien ik voor alleen GSM zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
dafmay schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:37:
[...]

Yep met je eens, battery drain is hoger bij TESS 4.2 tov 4.1. Dutty's R5 loopt tot nu toe lekker.
...en weer terug bij TESS 4.2. Dutty's is ok, alleen toch wel langzamer dan TESS. Ook heb ik steeds weer een issue met Dutty's roms met eigen icons (via Hcomber) die origineel in een sub dir stonden van het start menu. Erg irritant, deze icons kunnen op de een of andere manier niet worden aangepast door Hcomber. Waar dat bij iedere andere rom wel altijd gewoon werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hebben jullie toevallig de laatste dagen ook vaak last van een "502 Bad Gateway" error op de XDA website?

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 25-11-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paledo schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:34:
Yep, heel herkenbaar, bij mij dezelfde ellende. Heb het idee dat het gebeurt wanneer je veel handelingen snel achterelkaar doet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

dafmay schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:36:
Hebben jullie toevallig de laatste dagen ook vaak last van een "502 Bad Gateway" error op de XDA website?
De index werkt, maar zodra ik naar het forum wil krijg ik ook die 502. Erg irri, aangezien ik al 2 dagen probeer de "fix" te pakken te krijgen voor de klok die verspringt als je je foon uit standby haalt. (wat ik behoorlijk verwarrend vind, want ik gebruik m'n gsm als klok als ik geen horloge aan heb, even niet opletten en wachten zorgde er al meer dan eens voor situaties waarbij ik dacht "nog een uurtje tijd te hebben" terwijl ik eigenlijk naar een afspraak moest vertrekken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
ppFreddy schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:41:
[...]

De index werkt, maar zodra ik naar het forum wil krijg ik ook die 502. Erg irri, aangezien ik al 2 dagen probeer de "fix" te pakken te krijgen voor de klok die verspringt als je je foon uit standby haalt. (wat ik behoorlijk verwarrend vind, want ik gebruik m'n gsm als klok als ik geen horloge aan heb, even niet opletten en wachten zorgde er al meer dan eens voor situaties waarbij ik dacht "nog een uurtje tijd te hebben" terwijl ik eigenlijk naar een afspraak moest vertrekken |:(
Ja ikzelf bekijk altijd de "XDA subscriptions" link, zodat ik meteen het overzicht van alle relevante threads heb. En ook daar continue de "bad gateway" melding. Moet wel zeggen dat het afgelopen uur XDA weer als vanouds werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
The issue is compounded by SPAM Auto-Bots doing flood posts to the forum ... effectively placing unwanted load on the gateway(s) - similar to a DoS attack.
502 Bad Gateway - xda-developers

[ Voor 46% gewijzigd door Miyamoto op 25-11-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:45:
[...]

...en weer terug bij TESS 4.2. Dutty's is ok, alleen toch wel langzamer dan TESS. Ook heb ik steeds weer een issue met Dutty's roms met eigen icons (via Hcomber) die origineel in een sub dir stonden van het start menu. Erg irritant, deze icons kunnen op de een of andere manier niet worden aangepast door Hcomber. Waar dat bij iedere andere rom wel altijd gewoon werkt...
Hcomber werkt niet altijd idd , iconchanger werk m.i fijner en gemakkelijker ..Als je daarnaast ook nog programmanager gebruikt om programma's binnen het startmenu naar mappen te kopieren of nieuwe mappen aan te maken werkt het helemaal top en razend snel en makkelijk.

Een bijkomend voordeel is dat je bij iconchanger je huidige icons op kunt slaan als theme en bij het flashen van een rom de theme ook weer terug kunt zetten en je dus handmatig niet meer de icons hoeft aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:20:
[...]

Hcomber werkt niet altijd idd , iconchanger werk m.i fijner en gemakkelijker ..Als je daarnaast ook nog programmanager gebruikt om programma's binnen het startmenu naar mappen te kopieren of nieuwe mappen aan te maken werkt het helemaal top en razend snel en makkelijk.

Een bijkomend voordeel is dat je bij iconchanger je huidige icons op kunt slaan als theme en bij het flashen van een rom de theme ook weer terug kunt zetten en je dus handmatig niet meer de icons hoeft aan te passen.
...well f@ck me...you learn something new everyday. Dank voor deze info, zeer nuttig om te weten. Vooral ook het kunnen opslaan van huidige icons als thema...een behoorlijke uitkomst. Het kost bij elkaar toch steeds weer wat tijd om dat allemaal weer goed te zetten. Helemaal omdat ik eigenlijk continue nieuwe custom rom's denk te moeten flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb een vraag,
ik heb tess 4.1 en ik heb coreplayer erop, maar als ik mijn telefoon dan in standby doe dan stopt de muziek..
weet iemand een oplossing?

• Miyamoto
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:38:
hoi, ik heb een vraag,
ik heb tess 4.1 en ik heb coreplayer erop, maar als ik mijn telefoon dan in standby doe dan stopt de muziek..
De headset gebruiken ;)

Verwijderd

ik gebruik ook de headset, maar toch stopt de muziek.. bij windows mediaplayer is dit niet het geval.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat gebeurt als je hem handmatig op standby zet. Als je even wacht tot de toetsblokkering is ingeschakeld of hij zelf in standby staat speelt hij wel door.

Hoi!

Verwijderd

Hallo,

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn hotmail acoount via activesync kan toevoegen.
Dus niet via Windows Live. Neem aan via Windows Exchange?!

Ik wil graag Mail, Contacten en Agenda gebruiken maar vind niet de juiste instellingen.
Serveradres wordt gevraagd. Staat niet specifiek inkomend of uitgaand. Wat vul ik in?

Ik heb wel dit gevonden:
http://www.winmo.nl/windo...ail-nu-eindelijk-via-pop/

Maar kan het niet toepassen.
Help!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:38:
hoi, ik heb een vraag,
Ik meen te herinneren dat hier een registry edit voor is, maar kan 'm zo snel helaas niet voor je terugvinden. Probeer het eens te vragen op de xda site.

• willem1509
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:07:
Hallo,

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn hotmail acoount via activesync kan toevoegen.
Dus niet via Windows Live. Neem aan via Windows Exchange?!

Ik wil graag Mail, Contacten en Agenda gebruiken maar vind niet de juiste instellingen.
Serveradres wordt gevraagd. Staat niet specifiek inkomend of uitgaand. Wat vul ik in?

Ik heb wel dit gevonden:
http://www.winmo.nl/windo...ail-nu-eindelijk-via-pop/

Maar kan het niet toepassen.
Help!
uhm dit kun je toch ook gewoon selecteren bij Windows Live of heb ik dit nou verkeerd?!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.