HTC Touch Diamond2 [part four] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.090 views

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Weet iemand hoe je een contact persoon moet verzenden via bluetooth met ROM WM6.5 HTC.

Ik kan het nergens vinden bij contacten en zelfs ook niet via PocketInformant wat ik erop heb staan.....

Kan me niet herrineren dat het bij WM6.1 zo verstopt zat?

EDIT: Ook een foto kan ik niet meer via Bluetooth versturen, wat eerst wel kon via de foto aanklikken (In Toutchflo) en dan het mailenvelop knopje, dan via bleutooth.

Nu gebeurt alles via mms......

Het lijkt erop dat alles via het windowscontacten programma en verkenner wel via bluetooth dingen kan verzenden..... Mis ik nu wat optie's?

[ Voor 40% gewijzigd door Bert20 op 26-11-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem1509 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:38:
[...]

uhm dit kun je toch ook gewoon selecteren bij Windows Live of heb ik dit nou verkeerd?!
Dat schreef ik nou juist. Ik wil dit niet via WIndows Live doen maar gewoon via POP.
Het is mogelijk blijkt op onderstaande site.
http://www.winmo.nl/windo...ail-nu-eindelijk-via-pop/

Probleem is alleen dat als ik bij activeSync een serverbron wil toevoegen, hij vraag om 'serveradres' en ik niet weet wat ik hier moet invullen. Uitgaande of inkomende server? Pop3.live.com, mail.live.com, smtp.live.com, van alles al geprobeerd.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

Speedmaster

Make my day...

Leuk, we hebben bij ons een uitrol van de td2 met wm6.5, nu is er een acountmanager met een Citroen C5 waarbij de communicatie met de bluetooth van de auto problemen geeft.
  1. Pairen gaat goed,
  2. Auto ziet td2,
  3. Sim toegang voor telefoonboek werkt.
  4. Synchronisatie van telboek werkt
  5. Autorisatie is goed.
  6. td2 toont netjes in het hoofdscherm het symbool met headset.
  7. Bellen werkt,
  8. Gebeld worden werkt.
Probleem is echter dat op willekeurige moment uitbellen niet goed gaat omdat geluid van de speakers niet inschakeld, volgende uitgaande oproep weer wel maar dan bijvoorbeeld geen spraak meer mogelijk.
Dit zelfde gebeurd ook bij inkomende oproepen.
C5 is net een jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:28
Jah sorry, maar die link bedoelde ik als mogelijkheid om bij serveradres (voor windows live mail) in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Tuut-Tuut schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:45:
Leuk, we hebben bij ons een uitrol van de td2 met wm6.5, nu is er een acountmanager met een Citroen C5 waarbij de communicatie met de bluetooth van de auto problemen geeft.
  1. Pairen gaat goed,
  2. Auto ziet td2,
  3. Sim toegang voor telefoonboek werkt.
  4. Synchronisatie van telboek werkt
  5. Autorisatie is goed.
  6. td2 toont netjes in het hoofdscherm het symbool met headset.
  7. Bellen werkt,
  8. Gebeld worden werkt.
Probleem is echter dat op willekeurige moment uitbellen niet goed gaat omdat geluid van de speakers niet inschakeld, volgende uitgaande oproep weer wel maar dan bijvoorbeeld geen spraak meer mogelijk.
Dit zelfde gebeurd ook bij inkomende oproepen.
C5 is net een jaar oud.
Nieuwe auto kopen:D hehe Misschien problemen met instellingen van de carkit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

probleem ligt aan de C5, franse fabrieks-carkits komen kennelijk bij dezelfde fabriekant vandaan wat bij ons hebben we bij de peugots ook al gewoon een parrot erin laten zetten ipv die franse rommel.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sten Vollebregt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Gisteren is de nieuwe Dutty ROM voor de Diamond 2 uitgekomen (R6), ook weer in het Nederlands: link.

Nou is mijn officiële HTC 6.5 ROM donderdag had gecrashed en heeft zichzelf toen op een manier hersteld waardoor een groot deel van mijn applicaties en instellingen niet meer werken. Sommige instellingen zijn überhaupt niet meer goed te krijgen. Inplaats van de officiële ROM te resetten en alles opnieuw in te stellen wil ik nu Dutty's ROM proberen... de HTC 6.5 ROM presteerde wel aardig maar was veel instabieler en had een hoger accuverbruik.

Helaas lijkt het registratiesysteem van HTCpedia stuk. Heb gisteren geprobeerd te registeren met twee verschillende e-mail adressen maar telkens geen activatie mail gekregen. Ik heb als de webmaster gemaild, maar wacht nog steeds op reactie. Ik wil dit weekend proberen mijn mobiel te fixen... dus als iemand een mirror zou kunnen plaatsen naar de Dutty ROM dan zou ik daar erg blij mee zijn!

My case has so many fans that it hovers above the ground

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 16:29
Sten Vollebregt schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:48:
Gisteren is de nieuwe Dutty ROM voor de Diamond 2 uitgekomen (R6), ook weer in het Nederlands: link.

Nou is mijn officiële HTC 6.5 ROM donderdag had gecrashed en heeft zichzelf toen op een manier hersteld waardoor een groot deel van mijn applicaties en instellingen niet meer werken. Sommige instellingen zijn überhaupt niet meer goed te krijgen. Inplaats van de officiële ROM te resetten en alles opnieuw in te stellen wil ik nu Dutty's ROM proberen... de HTC 6.5 ROM presteerde wel aardig maar was veel instabieler en had een hoger accuverbruik.

Helaas lijkt het registratiesysteem van HTCpedia stuk. Heb gisteren geprobeerd te registeren met twee verschillende e-mail adressen maar telkens geen activatie mail gekregen. Ik heb als de webmaster gemaild, maar wacht nog steeds op reactie. Ik wil dit weekend proberen mijn mobiel te fixen... dus als iemand een mirror zou kunnen plaatsen naar de Dutty ROM dan zou ik daar erg blij mee zijn!
ik denk dat we dat niet mogen doen hier, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sten Vollebregt
Een PM met een link naar een upload zou misschien nog een optie zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Sten Vollebregt op 29-11-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

Sten Vollebregt schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:10:
Als je dan ook eens DM zou willen aanzetten kan ik je helpen :)

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
Sten Vollebregt schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:10:
Iemand heeft reeds op jouw oproep in het xda topic gereageerd en een link geplaatst...dl snelheid is laag, maar het is wel een mirror en je kunt vandaag nog je phone fixen :)

Ps Je weet dat je wel eerst een HardSPL 1.83 moet uitvoeren, voordat je een custom rom kunt flashen?! Zie de betreffende threads op xda voor uitleg...

[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 29-11-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

dafmay schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:30:
[...]

Iemand heeft reeds op jouw oproep in het xda topic gereageerd en een link geplaatst...dl snelheid is laag, maar het is wel een mirror en je kunt vandaag nog je phone fixen :)

Ps Je weet dat je wel eerst een HardSPL 1.83 moet uitvoeren, voordat je een custom rom kunt flashen?! Zie de betreffende threads op xda voor uitleg...
ik heb ook een mirror up, met snelle downloadsnelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Ik had laatst een noorweegse dutty rom r5 geflashed perongeluk, versta der natuurlijk niks van nu.
Dus ik wou de NLD versie derop zetten via storage card maar het lukt niet.
hij kan de img file niet vinden terwijl die gewoon op de storage card bevind. Ik doe het op de juiste manier en heb genoeg batterycharge over.

Iemand enig idee hoe ik verder kom ? Of mag dat niet verteld worden op dit forum ?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Laatst online: 23:41

Speedmaster

Make my day...

J-r0en schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:54:
Ik had laatst een noorweegse dutty rom r5 geflashed perongeluk, versta der natuurlijk niks van nu.
Dus ik wou de NLD versie derop zetten via storage card maar het lukt niet.
hij kan de img file niet vinden terwijl die gewoon op de storage card bevind. Ik doe het op de juiste manier en heb genoeg batterycharge over.

Iemand enig idee hoe ik verder kom ? Of mag dat niet verteld worden op dit forum ?

Alvast bedankt !
Flashen moet je altijd via een USB kabel met je eigen computer, daar staat je image die je flashed naar je rom, doe je het anders loop je de kans dat je een dure baksteen overhoud.

Met een heel klein beetje zoeken krijg je een volledige gebruiksaanwijzing hoe je je telefoon van een nieuwe rom voorzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Tuut-Tuut schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:47:
[...]
Flashen moet je altijd via een USB kabel met je eigen computer, daar staat je image die je flashed naar je rom, doe je het anders loop je de kans dat je een dure baksteen overhoud.
het kan veel gemakkelijker en betrouwbaarder dan met een kabel hoor :) even zoeken op xda en htcpedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
Hoeft niet altijd met kabel, heb het vaak genoeg gedaan zonder, dmv sd-kaart in de bootloader

alleen nu kan die bootloader de img file niet vinden terwijl hij gewoon op de sd-kaart staat.. nu zit ik met een noorse telefoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sten Vollebregt
DM staat inmiddels aan :D, wis niet dat deze (nog) uit stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
J-r0en schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:14:
Hoeft niet altijd met kabel, heb het vaak genoeg gedaan zonder, dmv sd-kaart in de bootloader

alleen nu kan die bootloader de img file niet vinden terwijl hij gewoon op de sd-kaart staat.. nu zit ik met een noorse telefoon :p
Tja, en waarom probeer je het dan dus niet even via de kabel. Ik heb al zo'n 40 keer geflashed via de kabel en nooit enig probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
Ja klopt, maar dat lukte nu ook niet.
Normaal gesproken kan het gewoon op m'n eigen laptop met vista en mobile device center, maar die is tijdelijk weg voor reparatie(nog 2 weken). Nu zit ik op een pc met windows xp derop, maar m'n telefoon maakt hierop geen verbinding met active synch. waardoor ik dus niet kan flashen met kabeltje. Ik krijg wel een scherm vol met noorse uitleg over wat ik moet nakijken maar dat snap ik dus niet.

Als ik toch probeer te flashen op pc via usb, krijg ik een melding met dat ik m'n verbinding tussen pc en telefoon moet nakijken.

Dus ik zit een beetje vast op m'n noorse telefoon denk ik tot me laptop terug is..
Iig bedankt voor het meedenken ^^

[ Voor 9% gewijzigd door J-r0en op 29-11-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
J-r0en schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:07:
Ja klopt, maar dat lukte nu ook niet.
Normaal gesproken kan het gewoon op m'n eigen laptop met vista en mobile device center, maar die is tijdelijk weg voor reparatie(nog 2 weken). Nu zit ik op een pc met windows xp derop, maar m'n telefoon maakt hierop geen verbinding met active synch. waardoor ik dus niet kan flashen met kabeltje. Ik krijg wel een scherm vol met noorse uitleg over wat ik moet nakijken maar dat snap ik dus niet.

Als ik toch probeer te flashen op pc via usb, krijg ik een melding met dat ik m'n verbinding tussen pc en telefoon moet nakijken.

Dus ik zit een beetje vast op m'n noorse telefoon denk ik tot me laptop terug is..
Iig bedankt voor het meedenken ^^
Ah op zo'n fiets...dat schiet inderdaad niet echt op. Ik blijf het wel vreemd vinden dat de rom niet kan worden gevonden op de geheugenkaart. Heb je hetzelfde probleem met de WWE versie? Heb je anders de mogelijkheid om een andere geheugenkaart te gebruiken? Of je huidige kaartje te formatteren en daarna nog eens te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Laatst online: 27-08 07:37
Check even of je de image TOPAIMG.NBH heet. Dus met hoofdletters. Anders even hernoemen en opnieuw proberen te flashen. Succes

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb drie dagen geleden mijn eerste ROM geflashed (Dutty R5) en dat bevalt prima, alleen zie ik nu dat R6 alweer uit is. Ik heb nu net alles weer ingesteld (ringtones, programma's geinstalleerd, etc.) en heb er niet zoveel zin in om dit na 2 dagen nog een keer te doen dus ik vroeg me af of er een goede manier is om alle instellingen op te slaan. Ik weet dat je kunt backuppen met bijv. PIM backup, backup je dan alleen je SMS'jes e.d. of backup je dan ook je instellingen (en eventueel geinstalleerde programma's)? Zijn hier nog andere handige tools voor indien ik aan PIM backup niet genoeg heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
VanRoyal schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:43:
Ik heb drie dagen geleden mijn eerste ROM geflashed (Dutty R5) en dat bevalt prima, alleen zie ik nu dat R6 alweer uit is. Ik heb nu net alles weer ingesteld (ringtones, programma's geinstalleerd, etc.) en heb er niet zoveel zin in om dit na 2 dagen nog een keer te doen dus ik vroeg me af of er een goede manier is om alle instellingen op te slaan. Ik weet dat je kunt backuppen met bijv. PIM backup, backup je dan alleen je SMS'jes e.d. of backup je dan ook je instellingen (en eventueel geinstalleerde programma's)? Zijn hier nog andere handige tools voor indien ik aan PIM backup niet genoeg heb?
PIM backup is eigenlijk een van de weinige, zoniet de enige backup tool die je kunt gebruiken. Ik weet wel dat bij sommige custom rom's blijkbaar het terugzetten van een backup gemaakt met pim backup problemen kan geven. Maw feilloos is het zeker niet. Mijn persoonlijke ervaring is dat terugzetten van de apps en instellingen bij elkaar slechts een kleine 3 kwartier duurt...dat is prima te doen. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit sms berichten bewaar en dus ook niet terug hoeft te zetten. Mijn contacten en afspraken staan in Outlook, en een sync is dus voldoende voor die gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Net Dutty R6 NLD op mijn diamond2 gezet, mijn eerste ROM update. Enorm verschil met eerst natuurlijk, dat was WM6.1 van juli 2009. Nog geen problemen tegengekomen. Voordeel is ook dat hij super samenwerkt met de tomtom voor de HD2, veel vlotter.

Had ik eerder moeten doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Initial G op 30-11-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Initial G schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:14:
Voordeel is ook dat hij super samenwerkt met de tomtom voor de HD2, veel vlotter.

Had ik eerder moeten doen :)
Zeker waar al komt dit door wm6.5 denk ik.

R6 gebruikt weer de 2.16 base rom. Dit komt ten goede van het energie gebruik.
In R5 zit de 2.18 base en die zuigt je accu leeg, al in standby. Dit trouwens met elke rom van XDA waar 2.18 base in zit.

Ik heb ze bijna allemaal wel geprobeert inmiddels :)

[ Voor 0% gewijzigd door Sumuhtsop op 30-11-2009 14:30 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
nieuwe cheetah is er ook, die was met de 0.2 al snel dus ben benieuwd naar de 1.0rc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
dafmay schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:09:
[...]

PIM backup is eigenlijk een van de weinige, zoniet de enige backup tool die je kunt gebruiken. Ik weet wel dat bij sommige custom rom's blijkbaar het terugzetten van een backup gemaakt met pim backup problemen kan geven. Maw feilloos is het zeker niet. Mijn persoonlijke ervaring is dat terugzetten van de apps en instellingen bij elkaar slechts een kleine 3 kwartier duurt...dat is prima te doen. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit sms berichten bewaar en dus ook niet terug hoeft te zetten. Mijn contacten en afspraken staan in Outlook, en een sync is dus voldoende voor die gegevens.
Het fijne van sommige roms (dutty bijv) is dat je een mapje autoinstall kunt toevoegen waar je al je cabs kunt neerkwakken en dan installeert hij ze direct bij het installeren van een nieuwe rom:D Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Uhm wat bedoelen jullie met tomtom voor de hd2? is er verschil tussen tomtom v7 en die voor de hd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

willem1509 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:46:
Uhm wat bedoelen jullie met tomtom voor de hd2? is er verschil tussen tomtom v7 en die voor de hd2
Ik bedoelde tomtom Tomtom 7916.9189 met bluetooth aanpassing, werkt op HD2, maar ook prima op diamond2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

willem1509 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:45:
[...]
Het fijne van sommige roms (dutty bijv) is dat je een mapje autoinstall kunt toevoegen waar je al je cabs kunt neerkwakken en dan installeert hij ze direct bij het installeren van een nieuwe rom:D Ideaal!
In de NLD rom werkt de autoinstall niet. Waarschijnlijk moeten ze dan het scriptje aanpassen dat ie niet in "Storage card\autoinstall" moet kijken maar in "opslagkaart\autoinstall".

Anyways, ik heb de indruk dat de Dutty HG R6 (NLD) heel lekker loopt, een pak sneller als de HG R1 die ik hiervoor draaide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 09-09 19:58
Initial G schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:52:
[...]

Ik bedoelde tomtom Tomtom 7916.9189 met bluetooth aanpassing, werkt op HD2, maar ook prima op diamond2.
Een tomtom met bluetooth aanpassing heb je niet meer nodig als het goed is. Na mijn update naar WM 6.5 werken ook versies zonder de bluetooth aanpassing naar behoren (navigatie-stem wordt niet afgekapt bij een aanwijzing). Ik draai zelf een niet aangepaste 7916.9189

EDIT: ik heb ook de Diamond2 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ralphfx op 01-12-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Ralphfx schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 00:07:
[...]

Een tomtom met bluetooth aanpassing heb je niet meer nodig als het goed is. Na mijn update naar WM 6.5 werken ook versies zonder de bluetooth aanpassing naar behoren (navigatie-stem wordt niet afgekapt bij een aanwijzing). Ik draai zelf een niet aangepaste 7916.9189

EDIT: ik heb ook de Diamond2 ;)
Uhm wat bedoelen jullie met bluetooth aanpassing? Ik heb nooit mijn bluetooth hoeven aanzetten om tom tom te gebruiken.. Hij zette hem automatisch aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

hey allemaal, heb vorig weekend mijn Diamond 2 gekocht
heb zojuist de update van Windows Mobile 6.5 geinstalld via htc site

ik heb echter wel een probleempje nu, als ik bij instellingen kijk kan ik mijn WiFi niet aan/uit zetten dit is grijs
voor mijn 'update' had ik WM6.1 hierop had ik kunnen instellen dat men gsm enkel via wifi op internet gaat, dus niet via gprs of allemaal die toestanden waarvoor je veel te veel betaald

weet iemand waar deze opties nu ergens staan?
heb al gezocht en dacht het gevonden te hebben maar blijkbaar gaat ie nog altijd op internet zelfs al heb ik geen connectie met mijn router

ik wil trouwens wifi kunnen uitzetten voor batterij te besparen

sorry als het al eens gevraagd is, maar ik kon het nergens vinden

PS: heb NoData al geprobeerd maar werkt niet :(

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:50:
hey allemaal, heb vorig weekend mijn Diamond 2 gekocht
heb zojuist de update van Windows Mobile 6.5 geinstalld via htc site

ik heb echter wel een probleempje nu, als ik bij instellingen kijk kan ik mijn WiFi niet aan/uit zetten dit is grijs
voor mijn 'update' had ik WM6.1 hierop had ik kunnen instellen dat men gsm enkel via wifi op internet gaat, dus niet via gprs of allemaal die toestanden waarvoor je veel te veel betaald

weet iemand waar deze opties nu ergens staan?
heb al gezocht en dacht het gevonden te hebben maar blijkbaar gaat ie nog altijd op internet zelfs al heb ik geen connectie met mijn router

ik wil trouwens wifi kunnen uitzetten voor batterij te besparen

sorry als het al eens gevraagd is, maar ik kon het nergens vinden

PS: heb NoData al geprobeerd maar werkt niet :(

thx
ok raar.. heb om te proberen nodata uninstalld
heb effe uit en trug aangezet
opnieuw install
opniew opstarten
opties bij nodata trug ingesteld
en alles is in orde ^^
gaat enkel via wifi en kan zelf kiezen of ie aan/uit staat :+

btw blijkbaar hebben ze fix ingestoken voor rapportbezorging, heb niks ervoor geinstalld en kan toch die optie aanzetten (en dus ook rapport krijgen, heb juist gemerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Wifi staat op grijs als je je telefoon via usb aan je computer heb hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 09-09 12:11
Gisteren ook voor het eerst een custom ROM erop gezet. Wat gaat dat makkelijk zeg. Ik deed het nooit omdat ik dacht dat het veel lastiger zou zijn. Alleen mijn SMSjes terughalen via Windows MyPhone duurde behoorlijk lang.

Maar ik heb er TESS 4.2 op gezet en ben zeer tevreden hierover. Vooral dat je je telefoon als WiFi router kan gebruiken. Heb het nog niet geprobeerd maar als het werkt zou dit geweldig zijn :D

Alleen nog geen idee wat je met die Footprints moet doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

SlideR NL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:01:
Alleen nog geen idee wat je met die Footprints moet doen :|
eerste wat ik doe na flashen van een verse rom is de tabs voor internet, aandelen en footprints uitschakelen ;) (aandelen heb ik niet, footprints zegt me niks en voor internet zet ik een snelkoppeling naar Opera op m'n hoofscherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
ppFreddy schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:00:
[...]

eerste wat ik doe na flashen van een verse rom is de tabs voor internet, aandelen en footprints uitschakelen ;) (aandelen heb ik niet, footprints zegt me niks en voor internet zet ik een snelkoppeling naar Opera op m'n hoofscherm)
Heheh :) Same here...ik schakel deze tabs ook altijd meteen uit. Oh en ook de twitter tab gaat bij mij altijd meteen de prullebak in.

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 02-12-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
dafmay schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:14:
[...]

Heheh :) Same here...ik schakel deze tabs ook altijd meteen uit. Oh en ook de twitter tab gaat bij mij altijd meteen de prullebak in.
Goed idee ga ik ook maar even doen. Alleen de twitter tab gebruik ik wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
SlideR NL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:01:
Maar ik heb er TESS 4.2 op gezet en ben zeer tevreden hierover. Vooral dat je je telefoon als WiFi router kan gebruiken. Heb het nog niet geprobeerd maar als het werkt zou dit geweldig zijn :D
Kan zoiets als router ook met een stock (originele) rom?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroteBozewolf schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:08:
[...]

Kan zoiets als router ook met een stock (originele) rom?
Ja, Dat kan.. met freeware nogwel..
Is wel alleen WEP encryption, maar is beter als niks...

Link naar XDA Developer site

Iets anders heb ik zo snel nog niet kunnen vinden, heb de TD2 net een 1,5 week in bezit.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Ik heb er nu TESS 4.2 op staan maar ik word een beetje schijtziek van dat ik telkens een hele tijd moet wachten voordat de SMSjes geladen zijn als ik een SMS wil typen. Dus ik ga van Sense 2.5 maar weer terug naar Manilla 2.1 totdat iemand een fix heeft gevonden voor Sense 2.5 waar het niet zo lang duurt om de SMS te laden. Threaded SMS uitzetten werkt ook niet.

Dus nu ga ik vanmiddag maar eens TESS Pride II proberen. Die draait op Manilla 2.1, gewoon de oude weer.

Edit: Nog even een klein vraagje. Weet er iemand een programma om thema's te maken voor mijn TD2? Ik draai TESS Pride II. Zodat ik high quality foto's als achtergrond kan doen en dat de achtergrond van een tabblad ook daarin veranderd zeg maar.

[ Voor 21% gewijzigd door SlideR NL op 03-12-2009 12:16 . Reden: vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb paar dagen terug ook geflasht. Heb de R6 NLD erop staan.

Draait lekker vlot en ga in ieder geval niet meer terug naar 6.1

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
GGS_206 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:57:

Moet jij ook zo lang wachten bij je SMS als hij alles gaat laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nee heb ik geen last van. Die van mij doet dat allemaal wel vlot.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Ja ik heb iets van 1900 smsjes erin staan en het duurt telkens lang als ik wil reply-en op een sms omdat hij de hele geschiedenis wilt laden van die ene persoon.

Dan ga ik die maar eens proberen. Dat is de Duttys Topaz Sense 2.5 Holy Grail R6 Multi-Lang |WWE|FRA|GER|ITA|NLD|PTG|NOR|SVE|SPA| Based Rom 2.16 ( CE OS Build 5.2.21882.5.0.73 )?

[ Voor 31% gewijzigd door SlideR NL op 03-12-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
SlideR NL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:13:
Ja ik heb iets van 1900 smsjes erin staan en het duurt telkens lang als ik wil reply-en op een sms omdat hij de hele geschiedenis wilt laden van die ene persoon.

Dan ga ik die maar eens proberen. Dat is de Duttys Topaz Sense 2.5 Holy Grail R6 Multi-Lang |WWE|FRA|GER|ITA|NLD|PTG|NOR|SVE|SPA| Based Rom 2.16 ( CE OS Build 5.2.21882.5.0.73 )?
Yep...op HTCpedia kun je de specifieke taal-variant kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Oke :D

Ik heb al een manier gevonden (denk ik, ben hem nu aan het testen) om de load op HTC Messages te verminderen. Ik sync mijn telefoon namelijk iedere morgen om 05:00 uur met Microsoft MyPhone en nu heb ik gewoon alle smsjes ouder dan week in het webarchief gezet. Zodat ik ze nog wel heb maar niet op me telefoon. Ben nu me telefoon aan het synchroniseren en kijk wel hoe dat uitpakt.

Edit: Ik kan je vertellen het werkt stukke beter. Nu hoef ik niet meer zo lang te wachten tot dat alle messages zijn geladen. Alleen even iedere week wat sms op mijn MyPhone account archiveren ;)

(Ik draai trouwens TESS 4.2 WM 6.5 CE OS 5.2.21877 - Build 21877.5.0.84 WWE - Base ROM Version: 2.18)

Edit2: Ik heb trouwens ook dat irritante klok beweging uitgezet als je weer naar je home screen gaat of je taskmanager van rechtsboven in je scherm verlaat. Vond het behoorlijk irritant maar hier is een .cab ervoor:

http://rapidshare.com/fil...screen_Flip_clock_OFF.cab

Ik weet niet of ik dat mag posten komt van XDA af. Dus als het niet mag verwijder het maar.

Deze fix werkt voor Sense 2.5 (LEO) weet niet of het ook met de andere versies werkt ;)

[ Voor 53% gewijzigd door SlideR NL op 03-12-2009 15:49 . Reden: cab added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
SlideR NL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:30:
...
Edit2: Ik heb trouwens ook dat irritante klok beweging uitgezet als je weer naar je home screen gaat of je taskmanager van rechtsboven in je scherm verlaat. Vond het behoorlijk irritant maar hier is een .cab ervoor:

http://rapidshare.com/fil...screen_Flip_clock_OFF.cab

Ik weet niet of ik dat mag posten komt van XDA af. Dus als het niet mag verwijder het maar.

Deze fix werkt voor Sense 2.5 (LEO) weet niet of het ook met de andere versies werkt ;)
Yep deze fix werkt over het algemeen voor alle custom Leo rom's prima.

En nu nog een fix voor het kunnen deactiveren van weather op startscherm, maar *met* behoud van de standaard (mat-zwarte) achtergrond. Je kunt wel een "animated" wallpaper kiezen, maar dat schiet niet op :( En als je al een zwarte achtergrond kunt kiezen, dan is die nooit mooi strak zoals de originele mat-zwarte achtergrond, maar altijd korrelig en lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

dafmay schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:25:
[...]

En nu nog een fix voor het kunnen deactiveren van weather op startscherm, maar *met* behoud van de standaard (mat-zwarte) achtergrond. Je kunt wel een "animated" wallpaper kiezen, maar dat schiet niet op :( En als je al een zwarte achtergrond kunt kiezen, dan is die nooit mooi strak zoals de originele mat-zwarte achtergrond, maar altijd korrelig en lelijk!
Die cab voor het uitschakelen van de clock flip heb ik al anderhalve week draaien, doet wat het moet doen :)
Over die weather animation: ik denk dat Dutty wel ergens een cab heeft staan om de weather animation uit te schakelen. Ik heb het veel simpeler gedaan: gewoon kiezen voor een "animated" wallpaper, maar als achtergrond dan de gewone standaardachtergrond nemen. :9
SlideR NL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:13:
:o Ooit gehoord van "verwijderen"? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
GGS_206 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:57:

potver wat snel... heb de engelse nu. Hoe krijg ik die Nederlands?

/edit

De goede downloaden en niet denken dat ie in Multilanguage zit :+

Deze rom is voor mij stukken sneller dan Tess4.1 :9

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 03-12-2009 19:29 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:25:
[...]

Je kunt als je de weeranimaties op het scherm wilt stopzetten, ook max manila ultimate 2.5( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=551489) downloaden en installeren .. Je krijgt dan ook heel veel andere dingen die je in kunt stellen ( 20 of 16 shortcuts, 1 2 of geen afspraken op het startscherm, taskbar onzichtbaar maken etc etc) werkt echt prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 07:41:
[...]

Dat schreef ik nou juist. Ik wil dit niet via Windows Live doen maar gewoon via POP.
Het is mogelijk blijkt op onderstaande site.
http://www.winmo.nl/windo...ail-nu-eindelijk-via-pop/

Probleem is alleen dat als ik bij activeSync een serverbron wil toevoegen, hij vraag om 'serveradres' en ik niet weet wat ik hier moet invullen. Uitgaande of inkomende server? Pop3.live.com, mail.live.com, smtp.live.com, van alles al geprobeerd.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.
Zit nog altijd met bovenstaande probleem, iemand anders die kan helpen?
Heb inmiddels tijdelijk maar gesynct met Windows Live. Contacten en Mail zijn dus bruikbaar maar ik heb nog altijd geen agenda. Wie helpt?
Bovendien blijven de aparte mappen van mijn hotmail op mijn telefoon leeg. Ik zie dus alleen de berichten in Postvak In. Hoe kan ik ook de andere mappen laten syncen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:43:
[...]

Je kunt als je de weeranimaties op het scherm wilt stopzetten, ook max manila ultimate 2.5( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=551489) downloaden en installeren .. Je krijgt dan ook heel veel andere dingen die je in kunt stellen ( 20 of 16 shortcuts, 1 2 of geen afspraken op het startscherm, taskbar onzichtbaar maken etc etc) werkt echt prima !
Thanks, klinkt als een mogelijk oplossing. Maar ik heb steeds maar weer het probleem dat wanneer in weer animatie uitschakel door voor een animated wallpaper te kiezen en dan standaard achtergrond, dat de strakke zwarte achtergrond altijd opeens er erg korrelig uitziet. Echt een behoorlijk verschil en het zeikt mij steeds weer af...is gewoon lelijk. Vandaar...

Wat is jouw ervaring met handmatig (zoals hierboven beschreven) uitzetten en met de Max Manila mogelijkheid...?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, ik gebruik de default wallpaper niet .. dus heb er niet op gelet eigenlijk.. Met max manila ultimate zet je met de optie weather off gewoon de weeranimatie uit en vernaders er helaal niks aan de background dus volgens mij zou het gewoon moeten werken op de manier die jij wil , zonder dat het korrelig word .. Je hebt zelfs drie optie om je wallpaper te zetten, D (is default wallpaper) , B (background for all tabs) en P ( panoramic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:27:
Oei, ik gebruik de default wallpaper niet .. dus heb er niet op gelet eigenlijk.. Met max manila ultimate zet je met de optie weather off gewoon de weeranimatie uit en vernaders er helaal niks aan de background dus volgens mij zou het gewoon moeten werken op de manier die jij wil , zonder dat het korrelig word .. Je hebt zelfs drie optie om je wallpaper te zetten, D (is default wallpaper) , B (background for all tabs) en P ( panoramic)
Thanks, ga het proberen. Had net de "premium" cab geinstalleerd, dat gaf niet het gewenste resultaat...verwijderd...en nu hele homescreen door de war :) Nu maar een de ultimate versie installeren (die stond verderop in thread, had 'm niet gezien)....

Nou werkt allemaal niet zoals verwacht/gehoopt...hele startscherm door de war...geen shortcuts meer...maar ff een hard reset uitvoeren :'( Ben het inmiddels wel gewend met het vele flashen van steeds weer een nieuwe custom rom...jammer dat Max Manila geen uitkomst biedt.

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 04-12-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o Vreemd .. Misschien komt dat omdat je eerst de verkeerde hebt geinstalleerd ? Ik gebruik max manila ultimate al tijden naar volle tevredenheid , ik gebruik hem nu ook op Dutty R6 .. Ik denk als je hem gelijk na je hard reset installed dat het prima gaat .. Wel absoluut zeker zijn dat je max ultimate 2.5 (19202525) draait .. Ondanks dat dit een iets oudere manila versie is als in R6 werkt hij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:50:
:o Vreemd .. Misschien komt dat omdat je eerst de verkeerde hebt geinstalleerd ? Ik gebruik max manila ultimate al tijden naar volle tevredenheid , ik gebruik hem nu ook op Dutty R6 .. Ik denk als je hem gelijk na je hard reset installed dat het prima gaat .. Wel absoluut zeker zijn dat je max ultimate 2.5 (19202525) draait .. Ondanks dat dit een iets oudere manila versie is als in R6 werkt hij goed.
Heeft waarschijnlijk te maken gehad met mijn geinstalleerde 5x4 icons cab voor startmenu. Nu alweer up&running na hard reset en alles teruggezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
ppFreddy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:49:[...]

:o Ooit gehoord van "verwijderen"? 8)7
Verwijderen? Wat is dat? Leg eens uit alstublieft.

Vind het altijd wel leuk om al die smsjes te bewaren ;) Heb nu oplossing gevonden gewoon archiveren in Microsoft MyPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Iemand hier de 1700mah battarij al geprobeerd? Op XDA goede berichten, 3 dagen zonder opladen ed. Heb er maar eentje besteld voor 6 euro 31 :)

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/09/!BWk!K6QBmk~$(KGrHgoH-CUEjlLl1UPiBKY!!JDnKQ~~_12.JPG

Het lijkt me ook wel prettig een nieuwe case op de telefoon te zetten. Toch wat krasjes enzo, alleen ik kan ze nergens vinden? :)

[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 04-12-2009 23:50 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, sinds kort in het bezit van een TD2. Hiervoor de "oude" Touch gehad en ik moet zeggen toch wel een hele verbetering en ik ben er ook erg tevreden mee. Toch heb ik een paar dingetjes, waarvan ik niet weet of deze al in eerdere topics zijn besproken (kon het zelf niet zo snel vinden)

Hebben anderen last van het feit dat de tijdsduur dat de batterij voor het laatst is opgeladen blijft hangen?

Als ik onder instellingen -> systeem -> energie -> informatie kijk, dan staat er dat mijn batterij voor het laatst zondag 29 november 2009 is opgeladen en dat m'n telefoon al 100 uur stand-by staat. Dit klopt dus niet, aangezien ik deze week mijn telefoon al 2 keer heb opgeladen. Wat ik ook doe, deze getallen veranderen niet. Niet met een soft reset, niet met aan- en uitzetten van het toestel, niet met het verwijderen van m'n batterij.

Ik merk soms dat, als ik een soft reset doe, dat de touchflo3D niet automatisch wordt opgestart. Als ik dan vervolgens m'n mobiel weer uit en aan zet, start de "flo" wel gewoon op? Hebben anderen hier ook last van?

Als laatste de knop internet (onder de touchflo), is het mogelijk daar met meerdere tabbladen te werken ipv 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:55:
Hebben anderen last van het feit dat de tijdsduur dat de batterij voor het laatst is opgeladen blijft hangen?
die tijdsduur veranderd alleen als je de telefoon VOLLEDIG laat opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt dan verstaan met volledig opladen? Langer dan 3 uur, of als het lampje groen brand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

als het lampje groen is ipv oranje.
Als de mijne onder de 30% komt hang ik em aan de lader als ik ga slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kl408
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 20:40
ephymerous schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:33:
Heb er maar eentje besteld voor 6 euro 31 :)
Goed plan, voor die paar centen ook maar even klikkerdeklik gedaan, benieuwd hoe lang het gaat duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kl408
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 20:40
Even een gedeeltelijk off/on topic vraagje : ik meen me te herinneren dat er vroeger in mobile of in CE een schuifregelaartje zat om het beschikbare geheugen te verdelen tussen opslag en programma...

Is dit eruit gehaald of ben ik de weg kwijt in alle menus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppFreddy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:52:
als het lampje groen is ipv oranje.
Als de mijne onder de 30% komt hang ik em aan de lader als ik ga slapen.
Grappig. In de nacht van dinsdag op woensdag de telefoon de hele nacht aan de oplader gehangen. Woensdagochtend brandde het lampje groen, telefoon aangezien en ja hoor telefoon voor het laatst opgeladen op 29 november 2009...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

ik zie dat de TESS Leo1 uit is (de opvolger van de TESS 4.2 vermoed ik)
Heeft iemand deze al getest? en is deze sneller dan de 4.2?
of de vergelijking met de Dutty R6

ik draai momenteel de TESS 4.2 en ik ben eignelijk wel tevreden over snelheid enzo, maar ik overweeg om toch de Dutty R6 NLD te flashen.. (doordat het een hele drukke periode met deadlines enzo is voor mij heb ik niet zoveel tijd om veel na-flash werk te doen, dus is het handig te weten alst de moeite is :) )

En ik zou ook wel graag eens die Android proberen :)
maar ze blijven daar maar wachten op een werkende driver voor scherm en USB..

[ Voor 12% gewijzigd door FRD op 05-12-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

FRD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:16:
ik draai momenteel de TESS 4.2 en ik ben eignelijk wel tevreden over snelheid enzo, maar ik overweeg om toch de Dutty R6 NLD te flashen..
Als jij tevreden bent met TESS 4.2 dan zou ik dat lekker zo laten, ik heb er een aantal geprobeert de laatste tijd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel verschil merk tussen de populaire ROM's. Ik heb er nu Dutty R6 NL erop staan, had er toch wel weer wat werk aan om alles naar wens te krijgen. Qua snelheid merk ik nix met TESS 4.1 of 4.2 (kweenie welke ik ook alweer had geprobeert, :) )

Owja, dat max manila ultimate 2.5 werkt niet zo denderend op Dutty R6 NL... ik mooi een harde reset doen, alles lag in de frut.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 14:49
Kl408 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 01:05:
Even een gedeeltelijk off/on topic vraagje : ik meen me te herinneren dat er vroeger in mobile of in CE een schuifregelaartje zat om het beschikbare geheugen te verdelen tussen opslag en programma...

Die optie is er al niet meer sinds Windows Mobile 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FRD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:16:
ik zie dat de TESS Leo1 uit is (de opvolger van de TESS 4.2 vermoed ik)
Heeft iemand deze al getest? en is deze sneller dan de 4.2?
of de vergelijking met de Dutty R6

ik draai momenteel de TESS 4.2 en ik ben eignelijk wel tevreden over snelheid enzo, maar ik overweeg om toch de Dutty R6 NLD te flashen.. (doordat het een hele drukke periode met deadlines enzo is voor mij heb ik niet zoveel tijd om veel na-flash werk te doen, dus is het handig te weten alst de moeite is :) )
Dutty's R6 bevalt mij zeer goed. De baterijduur is met rom's obv 2.16 een stuk beter te noemen dan obv 2.18 (o.a. Tess 4.2).

Ik had ook gezien dat TESS Leo I uit is sinds vandaag, maar ben voorlopig nog event zoet met nieuwe LCD TV :) (vooral qua aansluitingen met alle rand app en netwerk...)

Binnenkort weer eens een nieuwe custom rom flashen...
En ik zou ook wel graag eens die Android proberen :)
maar ze blijven daar maar wachten op een werkende driver voor scherm en USB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, maar nu twijfel ik tussen de TD2 en de Samsung omnia HD. Heb al informatie gezocht, maar de ene biedt weer andere voordelen die de ander weer niet heeft. Kan iemand misschien een paar pluspunten geven waarom ik wel voor TD2 moet gaan en niet voor de Omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:54:
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, maar nu twijfel ik tussen de TD2 en de Samsung omnia HD. Heb al informatie gezocht, maar de ene biedt weer andere voordelen die de ander weer niet heeft. Kan iemand misschien een paar pluspunten geven waarom ik wel voor TD2 moet gaan en niet voor de Omnia?
Ik zou persoonlijk niet voor Symbian OS gaan, veel te beperkt in alles (zoals oa al de programma's enzo, windows mobile heeft er in overvloed :) ) en het kunnen flashen (via XDA) is ook een groot pluspunt vind ik, ik was er eerst niet zo weg van (beetje drempelvrees) maar als je bezig bent zie je alle voordelen (veelzijdigheid, keuze tussen snelheid of batterijduur of tussen de 2, keuze aan andere features enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
FRD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:02:
[...]

Ik zou persoonlijk niet voor Symbian OS gaan, veel te beperkt in alles (zoals oa al de programma's enzo, windows mobile heeft er in overvloed :) ) en het kunnen flashen (via XDA) is ook een groot pluspunt vind ik, ik was er eerst niet zo weg van (beetje drempelvrees) maar als je bezig bent zie je alle voordelen (veelzijdigheid, keuze tussen snelheid of batterijduur of tussen de 2, keuze aan andere features enz)
ik kan het niet beter zeggen, vooral xda is super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:02:
[...]

En hoelang gaat de diamond mee qua batterij? Want heb begrepen dat de Omnia 5/6 dagen mee gaat. en van flashen ben ik niet zo op de hoogte, dus geen idee wat dat allemaal inhoud.
En gebruik je bij de diamond veel windows mobile of gebruik je meer de touch flo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 08:32
Kl408 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 01:05:

Vroeger was dat omdat het werkgeheugen en opslag gebruikt maakten van hetzelfde geheugenchippie. Sinds Windows Mobile 5 hebben de telefoons apart geheugen voor ROM en RAM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:04:
[...]
En hoelang gaat de diamond mee qua batterij? Want heb begrepen dat de Omnia 5/6 dagen mee gaat. en van flashen ben ik niet zo op de hoogte, dus geen idee wat dat allemaal inhoud.
En gebruik je bij de diamond veel windows mobile of gebruik je meer de touch flo?
heb geprobeerd bij een omnia tomtom aan de gang te krijgen, na 2 dagen kutten had ik het voor elkaar, later alsnog een andere rom erop gezet die de beveiligingen er niet in had zitten die het gps gedoe beperkt. htc heeft al dat gezeik er niet inzitten en het werkt gewoon zonder gedoe. batterij levensduur is volledig afhankelijk van het gedrag van de gebruiker, valt geen zinnig woord over te zeggen. al weet ik zeker dat mensen die 5/6 dagen doen met een accu ook geen flikker doen met die telefoon behalve mooi laten zijn op de hoek van de tafel.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 09-09 19:58
ephymerous schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:33:
Iemand hier de 1700mah battarij al geprobeerd? Op XDA goede berichten, 3 dagen zonder opladen ed. Heb er maar eentje besteld voor 6 euro 31 :)

[afbeelding]

Het lijkt me ook wel prettig een nieuwe case op de telefoon te zetten. Toch wat krasjes enzo, alleen ik kan ze nergens vinden? :)
Ook maar besteld voor € 6,22 :P Zal als ik 'm heb getest m'n bevindingen nog melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
Ralphfx schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:26:
[...]

Ook maar besteld voor € 6,22 :P Zal als ik 'm heb getest m'n bevindingen nog melden :)
idem hier.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
8 nieuwe toestellen:D

[ Voor 71% gewijzigd door willem1509 op 07-12-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Frontpage Tweakers.net:P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ja excusies...ik vond het bericht net nadat ik mijn vraag hier had neergeplempt :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb nu al een tijdje een touch diamond 1 maar ik vind dat hij erg traag aanvoelt (al verschillende roms geprobeerd). Is de diamond 2 nu eigenlijk merkbaar sneller of is het verwaarloosbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Blueone schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:17:
Ik heb nu al een tijdje een touch diamond 1 maar ik vind dat hij erg traag aanvoelt (al verschillende roms geprobeerd). Is de diamond 2 nu eigenlijk merkbaar sneller of is het verwaarloosbaar?
Zelfde processor alleen dubbel zoveel ROM en iets meer ram, exacte verschillen weet ik niet..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Blueone schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:17:
Mijn vriendin heeft een Diamond, ik een Diamond 2. Ik vind de Diamond 2 toch echt merkbaar sneller, waardoor het komt is mij een raadsel. Ik gok dat Touchflo versie een stuk beter functioneert op de Diamond 2.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Laatst online: 10-09 23:21
ik heb sinds kort wm6.5 op mijn toestel gezet.
bij wm6 had ik eigen sounds toegevoegd,zodat ik die zelf kon instellen als wekker geluid.
nu kan ik nergens meer vinden waar ik de geluiden moet zetten om als wekker sound in te kunnen stellen.
zoeken in de vorige topics leverde niks op vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
ozziestroker1 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:19:
bij wm6 had ik eigen sounds toegevoegd,zodat ik die zelf kon instellen als wekker geluid.
nu kan ik nergens meer vinden waar ik de geluiden moet zetten om als wekker sound in te kunnen stellen.
Volgens mij in de windows folder toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
ozziestroker1 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:19:
Welke programma gebruik je als wekker? Standaard Windows Mobile of een third party app.

Zelf gebruik ik G-Alarm en daar ben ik erg tevreden. Kun je ook je eigen geluidjes instellen en nog veel en veel meer. Ik zou zeggen: Give it a try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Laatst online: 10-09 23:21
ik gebruik de wm wekker,ik dacht ook de windows root,maar daar staat hij in en word niet herkend.

zal is gaan kijken naar g-alarm.heb ook al ptravel gehad,maar die vond ik niet lekker werken en ging niet altijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
ozziestroker1 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:02:
ik gebruik de wm wekker,ik dacht ook de windows root,maar daar staat hij in en word niet herkend.

zal is gaan kijken naar g-alarm.heb ook al ptravel gehad,maar die vond ik niet lekker werken en ging niet altijd af.
Ik gebruik ook G-Alarm: kost 5 EUR en werkt echt perfect. Makkelijk te bedienen en heeft leuke opties voor echte slaapkoppen zoals ik allerlei puzzeltjes voordat er op snooze gedrukt kan worden of het alarm kan worden uitgezet. Echt cool.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Ik gebruik hier Dutty's R6, maar de app 'Microsoft My Phone' wil niet normaal werken.
Wanneer ik hem opstart is er even een wit scherm, hij laadt even en dan is het weer weg (en sta ik dus op het homescreeen).

Iemand een idee hoe dit komt? Of een oplossing?

Die batterij van 1700mAh is wel aantrekkelijk eigenlijk, iemand goede ervaringen daarmee?

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:28
Heb de TD2 nu ook sinds een paar dagen en ben erg tevreden :) , maar wat is precies de screenprotector waar de topicstart en handleiding over spreken? Is dat dat plastic folietje wat je eraf moet halen?

En is het mogelijk om de knop op de headset een andere functie te geven, nu gaat hij het laatst gebelde nummer bellen... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
djceebee schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:31:
Heb de TD2 nu ook sinds een paar dagen en ben erg tevreden :) , maar wat is precies de screenprotector waar de topicstart en handleiding over spreken? Is dat dat plastic folietje wat je eraf moet halen?
Inderdaad, er zit in de doos een plastieken velletje, hierop kleeft de screenprotector ;) .
djceebee schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:31:
En is het mogelijk om de knop op de headset een andere functie te geven, nu gaat hij het laatst gebelde nummer bellen... ?
Dat wil ik ook wel weten ...

Klik: .joeri. !

Verwijderd

ik heb sinds kort Dutty's r6 draaien en sync met win7. win7 blijkt steeds de naam van mijn d2 te vernaggelen. ik noem hem Touch_Diamond2 en na het syncen heet ie ineens HTC41 en ook de Bleutooth naam wordt gewijzigd waardoor mijn TT hem niet kan vinden. weet iemand hoe dit kan (setting in win7 oid)
ook ben ik op zoek naar de reg-setting die van de x een close ipv een minimize maakt. iemand?

• SlideR NL
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:12:
ik heb sinds kort Dutty's r6 draaien en sync met win7. win7 blijkt steeds de naam van mijn d2 te vernaggelen. ik noem hem Touch_Diamond2 en na het syncen heet ie ineens HTC41 en ook de Bleutooth naam wordt gewijzigd waardoor mijn TT hem niet kan vinden. weet iemand hoe dit kan (setting in win7 oid)
ook ben ik op zoek naar de reg-setting die van de x een close ipv een minimize maakt. iemand?
Register editor heb je niet nodig. De functie zit al standaard in je Windows Mobile versie. Ik draai de Engelse TESS 4.2 versie dus ik zal je de Engelse stappen geven om dit goed te zetten:

Settings Tabblad -> Menu -> All Settings -> System -> Task Manager -> Tabblad Button -> "End programs by tapping "X""

Dat is het ;)

Verwijderd

ik heb max manila ultimate gedownload en op mijn diamond2 in een map gezet.
als ik hem laat installeren doet hij dit wel en vraagt uiteindelijk om een softreset.
Dit doe ik maar vervolgens is er niets veranderd en kan ik ook nergens een extra prog vinden.
Help!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.