HTC Touch Diamond2 [part four] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.086 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

.joeri. schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:58:
Ik heb sinds deze middag ook een Diamond 2, en ik wou daarstraks even updaten naar WiMo 6.5.
Maar als ik op de site van HTC m'n S/N nummer ingeef zegt hij dat die update niet geschikt is voor mijn toestel...?
(Ik heb een non-branded diamond.)
Als je zeker weet dat je geen tyepfout gemaakt hebt zou ik HTC gewoon even bellen. Dan los je het het snelst op denk ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb natuurlijk dit forum doorgelezen en iedere telefoon heeft wel minpunten, maar aan de gebruikers die deze telefoon al langer in gebruik hebben: HTC Touch Diamond 2 doen of niet doen ? Aangezien ik bijna kan gaan kijken voor een nieuwe telefoon.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

ik zou zeggen 'doen'
ik heb deze TD2 al van de release en ik ben er nog altijd content van :)
snelheid is zeer goed en ik haal nu met custom rom wel lang op batterij (een dag of 4 bij goed gebruik)
ok, je kan altijd naar snellere toestellen gaan (zoals de HD2), maar dan betaal je daar ook meer voor,
ik vind dit toestel prijs-kwaliteit zeker perfect :) zeker als je (als goede tweaker :P) een custom rom'tje kan op zetten zodat je zelf kan kiezen waar je wilt voor gaan (optimaal voor snelheid, optimaal voor batterij, of een gematigdheid van 2 (waar ik met de custom duttty holy grail wel heel goed bij zit voor snelheid EN batterij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
FRD schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:13:
ik zou zeggen 'doen'
snelheid is zeer goed en ik haal nu met custom rom wel lang op batterij (een dag of 4 bij goed gebruik)
ok, je kan altijd naar snellere toestellen gaan (zoals de HD2), maar dan betaal je daar ook meer voor,
ik vind dit toestel prijs-kwaliteit zeker perfect :) zeker als je (als goede tweaker :P) een custom rom'tje kan op zetten zodat je zelf kan kiezen waar je wilt voor gaan (optimaal voor snelheid, optimaal voor batterij, of een gematigdheid van 2 (waar ik met de custom duttty holy grail wel heel goed bij zit voor snelheid EN batterij :) )
Ik sluit mij hier volledig (dwz op alle punten) bij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRD schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:13:
ik zou zeggen 'doen'
Oke dankje voor je snelle reactie ;) Dat klinkt niet verkeerd die verbeter punten :) welke Custom Rom heb jij erop draaien dan en waar vanaf gehaald en is Nederlandse of Engelse versie ??
Ja ik ben niet zo van het technische (dame he) haha daarom vraag ik je dit, zodat ik die alvast ff eraf haal dan. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 21:39
dafmay schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:32:
[...]

Dat is inderdaad even anders dan de meeste custom rom's dat doen...na flashen van de rom gebeurt dit automatisch. Jammer, auto data conenctie is iets dat wat mij betreft wel standaard zou moeten gebeuren, of op z'n minst de keuze krijgen.

Overigens was mijn laatste reactie mbt Dutty's laatste HG R1 rom. Die heeft de auto data connection wel, en ook een mooie achtergrond. Kies dan wel als theme "Dutty's Leo"....
Ik heb die holy grail r0, maar ik heb de task manager niet meer op 't startscherm, dutty heeft een andere task manager erop staan geloof ik, maar als ik die van htc installeer en aanvink dat hij de taskmanager op het startscherm moet weergeven, doet hij dat niet. Jij enig idee? Of iemand anders natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 21:39
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:46:
[...]

Oke dankje voor je snelle reactie ;) Dat klinkt niet verkeerd die verbeter punten :) welke Custom Rom heb jij erop draaien dan en waar vanaf gehaald en is Nederlandse of Engelse versie ??
Ja ik ben niet zo van het technische (dame he) haha daarom vraag ik je dit, zodat ik die alvast ff eraf haal dan. Alvast bedankt.
XDA-developers, daar staan al ze uitgebreide changelogs en op htcpedia kun je ze downloaden. We mogen helaas niet linken. Dit gezien het feit dat ROM flashen toch wel gewoon illegaal is eigenlijk, hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

momenteel draai ik de Dutty Holy Grail R0 (die is, net als de volgende versie R1, te vinden op XDA; de link mag ik niet geven maar je zult dit wel vinden als google uw vriend is ;) ) en dit is de WWE (World Wide English) versie, in het nederlands zul je de custom rom's maar heel zelden vinden
Voor meer ervaring met 'alle' andere custom roms zou ik verwijzen naar onze vriend Dafmay die ze naar eigen zeggen zo goed als allemaal getest heeft :P
Je moet wel opletten bij het flashen van custom ROM's dat je je TD2 eerst unlockt via HardSPL (alle info hierover is te vinden op XDA en op dit forum)
Ik zou deze momenteel nog niet afhalen doordat er bijna wekelijks nieuwe versies van de ROM's gepost worden, alhoewel dat dit beetje zal minderen doordat de holy grail een ROM is die gebaseerd is op de final ROM van de HD2 (dus HTC zal er niet veel meer aan wijzigen normaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FRD schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:01:
momenteel draai ik de Dutty Holy Grail R0 (die is, net als de volgende versie R1, te vinden op XDA; de link mag ik niet geven maar je zult dit wel vinden als google uw vriend is ;) ) en dit is de WWE (World Wide English) versie, in het nederlands zul je de custom rom's maar heel zelden vinden
Voor meer ervaring met 'alle' andere custom roms zou ik verwijzen naar onze vriend Dafmay die ze naar eigen zeggen zo goed als allemaal getest heeft :P
:) Indeed...maar ik zou verder FRD's aanwijzingen en informatie e.d. opvolgen...ik kan mij daar namelijk volledig bij aansluiten (goh, wat ben ik makkelijk vandaag). Lees voor meer info mbt flashen en HardSPL ook even het voorgaande topic-deel door. Daar staat veel info, vooral in de laatste paar weken van dat deel.
Je moet wel opletten bij het flashen van custom ROM's dat je je TD2 eerst unlockt via HardSPL (alle info hierover is te vinden op XDA en op dit forum)
Ik zou deze momenteel nog niet afhalen doordat er bijna wekelijks nieuwe versies van de ROM's gepost worden, alhoewel dat dit beetje zal minderen doordat de holy grail een ROM is die gebaseerd is op de final ROM van de HD2 (dus HTC zal er niet veel meer aan wijzigen normaal)
Een tip : flashen is erg makkelijk en zal normaliter echt geen enkel probleem opleveren. Zorg wel dat je je eerst volledig en rustig inleest op de XDA website...dat blijft altijd belangrijk. Bezint...enz.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 05-11-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Wat doet eigenlijk die '1' bovenaan, links naast het WiFi-symbool?
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:25:
[...]

Als je zeker weet dat je geen tyepfout gemaakt hebt zou ik HTC gewoon even bellen. Dan los je het het snelst op denk ik.
Ik heb toen een mail gestuurd naar HTC, maar nog geen antwoord gekregen... Ik probeerde de laatste vijf cijfers wat te veranderen in de hoop toch een geschikte serial nummer te krijgen, maar tevergeefs. Ook had ik enkele andere roms geprobeerd maar die werkte ook niet.
Ik heb ondertussen wel via de italiaanse site de 6.5 kunnen downloaden en installeren, dus nu is alles goed.

[ Voor 18% gewijzigd door .joeri. op 05-11-2009 19:03 ]

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog een vraagje: ik dacht dat het vanaf 6.5 op de TD2 mogelijk zou zijn om in de HTC agenda ook een jaaroverzicht te krijgen, maar blijkbaar niet? (Of heb ik het fout???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:14
Sinds een paar dagen heb ik de officiele 6.5 rom op m'n telefoon gezet. Bij de 6.1, wanneer ik een woord aan 't typen was via T9 kon ik het woord toevoegen en dan bleef dat bewaard. Nu kan ik dat bij de 6.5 ook, maar alleen totdat ik een softreset heb uitgevoerd. Na de softreset zijn al mijn toegevoegde woorden weer verdwenen. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:32

Apoca

Array Technology Industry

Heb nu een Treo 650 en ben ik de markt voor een nieuwe phone, nu lijkt me de Diamond 2 wel intressant. Echter vraag ik me serieus af of het landscape toetsenbord een beetje fijn en vooral snel werkt? Heb nu een full Qwerty toetsenbord en wil geen phone waar ik het idee heb dat de phone het te langzaam verwerkt zeg maar. De Iphone van een vriend viel me 100% mee, kan ik de Diamond2 hiermee vergelijken kwa snelheid in keyboard mode?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:29
Apoca schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:35:
Heb nu een Treo 650 en ben ik de markt voor een nieuwe phone, nu lijkt me de Diamond 2 wel intressant. Echter vraag ik me serieus af of het landscape toetsenbord een beetje fijn en vooral snel werkt? Heb nu een full Qwerty toetsenbord en wil geen phone waar ik het idee heb dat de phone het te langzaam verwerkt zeg maar. De Iphone van een vriend viel me 100% mee, kan ik de Diamond2 hiermee vergelijken kwa snelheid in keyboard mode?
dan kun je beter voor de hero of hd2 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

De Hero komt ook niet altijd lekker uit de test, kun je je antwoord onderbouwen?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Mensen,

Ik heb een vraag. Als ik een smsje open via het traditionele menu (lees: NIET VIA manilla/sense) dan blijft af en toe het smsje wit. Dan kijk ik in m'n taskmanager en dan zie ik dat het startmenu of het htcmenu nog aanstaat.. als ik dat uitschakel dan pas kan ik m'n smsje lezen. Iemand hier ook ervaringen mee en of hier een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb in augustus ook een diamond 2 gekocht bij vodafone (branded) en wederom heb ik ook het probleem dat ik van de htc website niet wm 6.5 kan downloaden. Dus ik had een mailtje gestuurd naar htc en kreeg als reactie dat ze mijn serienummer hadden gecheckt en zagen dat ik een vodafone wm 6.5 update moest hebben en dat ik dus met vodafone contact op moest nemen. Zo gezegd zo gedaan dus ik gebeld naar de klantenservice (want de update kon ik ook niet vinden op de vodafone site), krijg ik iemand aan de lijn waaraan ik mijn probleem vertel waarop ik als reactie krijg dat er waarschijnlijk niet eens een wm 6.5 update uitkomt voor Nederlandse vodafone toestellen :( ! naja verder beetje over en weer van dat zoiets nergens op slaat, wat hijzelf trouwens ook zei..

Maar ik wil toch echt wm 6.5 op mijn HTC!! nu heb ik wel het één en ander gelezen over hardspl (post van defmay op 29okt oa.) maar ik heb er toch nog wat vragen over :$
1:moet ik nog rom versies of zoiets dergelijks noteren voordat ik de hardspl van xda forums installeer of ergens anders rekening mee houden?
2:kan ik nog terug naar de originele instellingen voor als ik eventueel garantie nodig heb, en zo ja hoe (ongeveer is ook goed :$)?
3:en de laatste, weet iemand meer over een Nederlandse wm 6.5 diamond 2 vodafone update? :?

Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:52:
hallo, ik heb in augustus ook een diamond 2 gekocht bij vodafone (branded) en wederom heb ik ook het probleem dat ik van de htc website niet wm 6.5 kan downloaden. Dus ik had een mailtje gestuurd naar htc en kreeg als reactie dat ze mijn serienummer hadden gecheckt en zagen dat ik een vodafone wm 6.5 update moest hebben en dat ik dus met vodafone contact op moest nemen. Zo gezegd zo gedaan dus ik gebeld naar de klantenservice (want de update kon ik ook niet vinden op de vodafone site), krijg ik iemand aan de lijn waaraan ik mijn probleem vertel waarop ik als reactie krijg dat er waarschijnlijk niet eens een wm 6.5 update uitkomt voor Nederlandse vodafone toestellen :( ! naja verder beetje over en weer van dat zoiets nergens op slaat, wat hijzelf trouwens ook zei..

Maar ik wil toch echt wm 6.5 op mijn HTC!! nu heb ik wel het één en ander gelezen over hardspl (post van defmay op 29okt oa.) maar ik heb er toch nog wat vragen over :$
1:moet ik nog rom versies of zoiets dergelijks noteren voordat ik de hardspl van xda forums installeer of ergens anders rekening mee houden?
2:kan ik nog terug naar de originele instellingen voor als ik eventueel garantie nodig heb, en zo ja hoe (ongeveer is ook goed :$)?
3:en de laatste, weet iemand meer over een Nederlandse wm 6.5 diamond 2 vodafone update? :?

Alvast bedankt! ;)
Hoi,

1) Ik heb nu Dutty's holy grail erop bij mij.. werkt perfect.. Heb hiervoor Dutty's Leo R6 en R5 gedraaid en ze zijn echt super. Dus als ik jou was zou ik eens op XDA kijken naar DUTTY.. dan vind je wel goede;D
2) je kunt je systeem altijd terugflashen als het eventueel nodig is voor garantie e.d. (zie ook xda forum)
3) Kan ik je niet mee helpen, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Misschien domme vraag maar is Duttys Topaz WM6.5 Leo Holy Grail R0 WWE ook in het nederlandse of alleen engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem1509 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:00:
[...]

Hoi,

1) Ik heb nu Dutty's holy grail erop bij mij.. werkt perfect.. Heb hiervoor Dutty's Leo R6 en R5 gedraaid en ze zijn echt super. Dus als ik jou was zou ik eens op XDA kijken naar DUTTY.. dan vind je wel goede;D
2) je kunt je systeem altijd terugflashen als het eventueel nodig is voor garantie e.d. (zie ook xda forum)
bedankt voor je reactie :)! ik heb gekeken naar Dutty en ik denk dat ik maar gewoon de officiële wm 6.5 NLD van htcpedia installeer, maar dan met die XDA-forum hardspl natuurlijk :P.

Alleen als ik wil terugflashen heb ik natuurlijk mijn stock ROM nodig, kan ik die ergens downloaden of moet ik daar zelfs een update van maken ofzo? (sorry ik ben echt totaal nieuw in het flashen :$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:59:
[...]

bedankt voor je reactie :)! ik heb gekeken naar Dutty en ik denk dat ik maar gewoon de officiële wm 6.5 NLD van htcpedia installeer, maar dan met die XDA-forum hardspl natuurlijk :P.

Alleen als ik wil terugflashen heb ik natuurlijk mijn stock ROM nodig, kan ik die ergens downloaden of moet ik daar zelfs een update van maken ofzo? (sorry ik ben echt totaal nieuw in het flashen :$)
Als je toch de NL versie erop gaat zetten, zou ik hem gewoon van de nl htc site halen. Hoef je je toestel niet te hardspl-en. En hoef je hem dus ook niet terug te zetten als er problemen zijn met je telefoon.

Succes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Royer schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:49:
Misschien domme vraag maar is Duttys Topaz WM6.5 Leo Holy Grail R0 WWE ook in het nederlandse of alleen engels?
Het is in het engels, maar Nederlands woordenboek zit er wel op. Dus 'phone' of 'telefoon' // 'berichten' of 'messages'.. Ik zou hem gewoon installeren.. Echt een superrom!! (wel de R1 erop zetten, die is nieuwer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 12:11
Hebben jullie het ook bij de officiële Windows Mobile 6.5 ROM dat de hele lijst van smsjes van 1 iemand dat hij de laatste regel niet laat zien. Die valt onder het invul scherm om een nieuw smsje te typen. Misschien beetje vaag uitgelegd maar op dit moment lukt het even niet beter want ik kan geen screenshot maken geen idee hoe ik dit moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:27
Even een vraagje aan de hand van de FP, ik wilde mijn Diamond2 voorzien van WiMo 6.5, maar als ik die image via HTC wil downloaden dan moet ik mijn dingen opemaken en SN overtikken.

Geen zin an :P

Wie heeft een directe link naar de Officiële HTC WWE rom?

[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 06-11-2009 09:36 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dus je bent zelf te lui om even je telefoon open te maken maar je wil wel graag dat een tweaker voor je op zoekt waar die directe link staat? Nee, zo kom je er wel!

Zoek maar eens bij htcpedia. Ik denk dat ik geen directe link mag/wil sturen.

[ Voor 47% gewijzigd door EWK op 06-11-2009 09:44 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 09-09 19:02
M'n HTC trillt opeens niet meer als hij in de 'normaal' modus/profiel staat. Als ik hem op 'trillen' zet, doet ie het wel.

Iemand enig idee? Ik kan niks vinden!!

[Edit: Gevonden, thx anyway! :))

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 06-11-2009 09:58 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Binnenkort wil ik mij ook eens gaan wagen aan dutty's holy grail R1 rom. Het is de eerste keer dat ik de telefoon ga flashen. Alles staat netjes stap voor stap uitgelegd op de htcpedia en XDA developers site.

Heb alleen nog 1 vraagje over hard-spl. Op de site staat het volgende:

again, don't forget, each user gets 1 license, or perhaps 2-3 on request if needed Hoe werkt dat? waar haal je een key vandaan? Of gaat dit allemaal automatisch zodra je hard-spl start?

Als ik het goed begrijp moet ik gewoon de telefoon met active-sync aan mijn pc koppelen en hardspl draaien toch... excusez moi voor de noob vraagjes, maar ik wil het allemaal even zeker weten voordat ik me er aan waag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Shodan schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:10:
Binnenkort wil ik mij ook eens gaan wagen aan dutty's holy grail R1 rom. Het is de eerste keer dat ik de telefoon ga flashen. Alles staat netjes stap voor stap uitgelegd op de htcpedia en XDA developers site.

Heb alleen nog 1 vraagje over hard-spl. Op de site staat het volgende:

again, don't forget, each user gets 1 license, or perhaps 2-3 on request if needed Hoe werkt dat? waar haal je een key vandaan? Of gaat dit allemaal automatisch zodra je hard-spl start?
Neen, je hebt niets te maken met een license of key of wat dan ook. Slechts HardSPL en daarna kun je vrolijk custom rom's flashen.
Als ik het goed begrijp moet ik gewoon de telefoon met active-sync aan mijn pc koppelen en hardspl draaien toch... excusez moi voor de noob vraagjes, maar ik wil het allemaal even zeker weten voordat ik me er aan waag ;-)
Yep, dat is juist. Maar lees natuurlijk wel de bijbehorende thread op XDA door om misverstanden te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
SlideR NL schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:32:
Hebben jullie het ook bij de officiële Windows Mobile 6.5 ROM dat de hele lijst van smsjes van 1 iemand dat hij de laatste regel niet laat zien. Die valt onder het invul scherm om een nieuw smsje te typen. Misschien beetje vaag uitgelegd maar op dit moment lukt het even niet beter want ik kan geen screenshot maken geen idee hoe ik dit moet doen.
Zover ik nu zie valt bij mij niet de gehele regel weg, maar wel een paar pixels.

Screenshots (en besturen vanaf pc!): http://www.mymobiler.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de Radio-versie 4.49.25.17? Volgens de mensen op het XDA forum is dit de beste radio voor o.a. Nederland tot nu toe, maar ik wil het van een Nederlander zelf horen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:41
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:03:
Heeft iemand ervaring met de Radio-versie 4.49.25.17? Volgens de mensen op het XDA forum is dit de beste radio voor o.a. Nederland tot nu toe, maar ik wil het van een Nederlander zelf horen. :P
Sinds ik die radio gebruik (zit in officiele ROM) had ik veel problemen met gesprekken die spontaan werden verbroken en moeilijkheden met bellen naar andere mobiele nummers. Zit zelf bij Vodafone.
Ik heb nu Dutty's R1 er op zitten met dezelfde radio en moet zeggen dat het tot nu toe goed werkt. Kon dus ook een HTC ROM issue geweest zijn. Batterij gaat ook lang mee voorzover ik dat nu zie.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik gebruik deze radio versie inmiddels sinds ie uit is (XDA) en met veel verschillende custom rom's. Uitstekende ontvangst, zowel telefoon als data, en ook gps ontvangst is super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
met de officiele htc 6.5 update blijven wel alle contacten behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PainkillA schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:07:
met de officiele htc 6.5 update blijven wel alle contacten behouden?
Bij een romflash blijft er nooit iets behouden, altijd backuppen (ook al doe je geen rom update maak je natuurlijk backups :P )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:57
Zie zojuist dat voor de Compact V ook de ROM voor WM 6.5 beschikbaar is:
http://www.t-mobile.nl/pe...mda-compact-v-update.aspx

Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Miyamoto schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:20:
[...]

Zover ik nu zie valt bij mij niet de gehele regel weg, maar wel een paar pixels.

Screenshots (en besturen vanaf pc!): http://www.mymobiler.com/
Ja dat bedoel ik eigenlijk. De onderste paar pixels. Ik zie dus het verschil tussen dit teken: ; en dit teken: : niet. Vooral irritant met smilies in smsjes. En de onderkant van de p is niet te zien. Iemand een fix hiervoor? En nog wat andere tekens die worden afgekapt aan de onderkant omdat de onderste paar pixels niet worden weergegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door SlideR NL op 06-11-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix2149
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 09:48
Hi,

Sinds vandaag WM6.5 er op gezet. Maar volgens mij is dat neit met Sense 2.5/2.6. Maar gewoon 2.1

HTC had toch bevestigd dat Sense 2.5 in de ROM gebakken zou zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

als je het echt wil horen moet je me even bellen O-) , anders kan ik hier bevestigen dat het klopt. gps ontvangst is echt merkbaar verbeterd qua fix zoeken.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoenix2149 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:47:
Hi,

Sinds vandaag WM6.5 er op gezet. Maar volgens mij is dat neit met Sense 2.5/2.6. Maar gewoon 2.1

Ze zeggen wel meer, officiële roms hebben gewoon sense 2.1.

Oh, kom er net achter dat de officiële rom al radio versie 4.49.25.17 bevat. :+
Heeft iemand nog een andere manier om de batterij langer mee te laten gaan? Ik kan bij communicatie er wel voor kiezen om 3G uit te zetten en GSM te gebruiken, is dit beter voor de batterij?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Wat wilt deze rood omcirkelde "1" zeggen?
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/iw6nt5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
.joeri. schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:23:
[afbeelding]
Uhm hij is iets aan het binnenhalen... Maar wat het precies betekent?! Lees anders de gebruiksaanwijzing van je telefoon.. Daar staan alle icoontjes in uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 13:27

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

.joeri. schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:23:
[afbeelding]
Heb hier ook lang na gezocht ! :)
Had dat bij de 1ne simkaar niet, en bij de andere wel.

Blijkt het dat mijn nieuwe sim-kaart (waar ik dat symbool heb) ondersteuning heeft voor 2 telefoonlijnen.
Dat 1'tje betekent dat momenteel de eerste telefoonlijn gebruikt wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
willem1509 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 08:22:
[...]

Uhm hij is iets aan het binnenhalen... Maar wat het precies betekent?! Lees anders de gebruiksaanwijzing van je telefoon.. Daar staan alle icoontjes in uitgelegd.
Dat zou raar geweest zijn, want Het stond er al toen ik het toestel voor de eerste maal aanzette (met WiMo6.1). Daarna geupgrade naar 6.5 en het stond er nog steeds.
dupondje schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:10:
[...]

Heb hier ook lang na gezocht ! :)
Had dat bij de 1ne simkaar niet, en bij de andere wel.

Blijkt het dat mijn nieuwe sim-kaart (waar ik dat symbool heb) ondersteuning heeft voor 2 telefoonlijnen.
Dat 1'tje betekent dat momenteel de eerste telefoonlijn gebruikt wordt ...
Dit zou wel best kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:42

Grannd

da Granndest

phoenix2149 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:47:
Klopt, maar ik denk dat de medewerkers die dat bevestigd hadden het verschil tussen manilla 2.1 en 2.5 niet kenden.
De overgang van manilla 2.0 naar 2.1/2.5 is gepaard gegaan met een naamsverandering van Manilla naar Sense, ik denk dat die medewerkers ervan uit gingen dat alle 'Sense' besturingssystemen hetzelfde waren, en het verschil niet kenden tussen 2.1 en 2.5.

Het viel ook wel te verwachten dat het niet kwam, als het wel zou zijn gekomen zou meestal maanden/weken voor de update officieel was er al 2.5 custom roms zijn geweest voor de Topaz. Die zijn er ook wel maar die zijn allemaal op de Leo/HD2 gebasseerd en niet voor de Topaz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Landscape toetsenbord van de Diamond2 is dat fijn voor sms, of valt het gewoon vies tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat vind ik fijn voor sms.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix2149
Ik gebruik altijd het 'telefoonblok', vind de 'toetsen' net te klein. Maar het werkt best wel ok.

Ik vind het wel knullig hoor dat HTC er zo makkelijk mee om gaat. :( Maar ja. Ze reageren op zich wel snel op je vraag (heb dat van sense gevraag en zeggen dat het wel 2.5 is)

Had mij zeer verheugd op de betere integratie van de agenda en het mee draaien van de foto/muziek tabblad met de G sensor.

Ik heb aan de ene kant geen zin om crappy roms te proberen, daar werd ik met mijn P3300 ook niet echt vrolijker van.... Misschien probeer ik wel die van Dutty, hoor ik veel goede dingen over....

[ Voor 72% gewijzigd door phoenix2149 op 07-11-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

ik heb nu de holy grail erop staan en tot zover ben ik er best tevreden mee, er zitten links en rechts nog een paar bugjes maar in vergelijking met de troep die htc erop had gezet is het een hele verbetering.

1 kanttekening, zet niet de animated weather gedoe aan, de topaz mist een halve ghz om dat fatsoenlijk te draaien ;) .

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

flippy.nl schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:03:
ik heb nu de holy grail erop staan en tot zover ben ik er best tevreden mee, er zitten links en rechts nog een paar bugjes maar in vergelijking met de troep die htc erop had gezet is het een hele verbetering.

1 kanttekening, zet niet de animated weather gedoe aan, de topaz mist een halve ghz om dat fatsoenlijk te draaien ;) .
Mja, mijn ervaring is net weer andersom... De Dutty HG, lijkt nagenoeg op de stock rom dus de troep die er op zou staan van HTC, staat ook op die van dutty. Ik heb ze allebei vlak na elkaar geflashd en ik ben weer teruggegaan naar de stock rom, ik zit er zelfs over te denken om terug te gaan naar 6.1.

Ik vind die Custum Roms wel aardig, maar om nu te zeggen dat het een wereld van verschil is... nou nee, het zit hem voornamelijk in allerlei cosmetische details. Ik merk dus absoluut geen verschil tussen de custom rom van dutty en de stock rom, sterker nog ik denk dat de stock rom (als je het weer uit zet) veel soepeler draait.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Even een vraagje over het programmaatje gyrator

Erg handig progje, zodra je een beetje door hebt hoe je events kunt editen. Ik heb echter het volgende probleem. Het programma staat in de opstart dir van windows, zodat het altijd geladen wordt bij opstarten en ik heb hem bij taskmanager excluded staan. Het programma draait dus altijd. Alleen zodra ik gebeld word, of ik bel zelf iemand. Dan werkt gyrator niet meer. Dan moet ik het dus afbreken en opnieuw opstarten!
Ik heb de telefoon en incoming calls al op de exclude lijst staan, maar dat helpt niet. Ook heb ik "dialog" applicatie bij de disabled lijst staan. Maar dit maakt allemaal geen verschil.
Hebben jullie hier ook last van? Valt hier iets aan te doen?

Edit:Nog een klein vraagje: De volgorde waarin album foto's laat zien. Kan je die nog veranderen? Hij doet nu de laatst toegevoegde foto als eerste volgens mij. Als ik dus de fotos van een vakantie er op zet laat hij de laatsste eerste zien. Dit is niet zo handig in een slideshow ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Shodan op 09-11-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat kun je nou het beste doen om je outlook instellingen/mails te behouden?

Zodat je na de installatie van wm6.5 ze makkelijk kan importeren?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittebolide
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-03-2022
hebben jullie ook het probleem dat de wifi verbinding niet automatisch weer opkomt als hij even uit geweest is?
Ik moet dan telkens weer de wifi activeren. (niet in de comm manager maar in de wifiverbinding zelf)
Graag jullie reactie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Ben van de standard 6.1 rom naar de 6.5 gegaan. Nu weer teruggeflashed naar 6.1

Redenen:
- Langzamer
- Bugs
- Weinig/geen toegevoegde waarde

Gebruiker 6.1 met de spb mobile shell erbij. Werkt heerlijk.

Kan geen custom roms gebruiken omdat het tel. vd zaak is en heb er al 1 gesloopt :o

[ Voor 17% gewijzigd door PnD op 10-11-2009 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik een tijdje dit forum aan het doorlezen ben toch maar eens besloten om me ook te registreren.
Dit komt mede door de update naar de officiele 6.5 TD2 Rom. Ben niet ontevreden over de rom, maar zit wel met een probleem welke ik nog niet gevonden heb op dit forum;

Nadat ik de officiele 6.5 rom erop heb gezet, doet mijn "weer" functie het niet meer. De hele tijd als ik na de "weer" functie ga dan start TF3D weer opnieuw op en gaat naar het beginscherm. Ook op het beginscherm wordt mijn locatie en het "weer" niet weergegeven :'(

Kan iemand mij hiermee helpen? Is er bijvoorbeeld een makkelijk programmaatje om dit op te lossen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
PnD schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:11:
Ben van de standard 6.1 rom naar de 6.5 gegaan. Nu weer teruggeflashed naar 6.1

Redenen:
- Langzamer
- Bugs
- Weinig/geen toegevoegde waarde

Gebruiker 6.1 met de spb mobile shell erbij. Werkt heerlijk.

Kan geen custom roms gebruiken omdat het tel. vd zaak is en heb er al 1 gesloopt :o
Ik denk er ook aan om terug te gaan. Soms heb ik dat er geen belsignaal afgaat als ik gebeld wordt. Geluid staat wel vol open ;) Das toch wel iets wat best belangrijk is voor een telefoon... Verder is het inderdaad langzamer en is m'n batterij binnen 'n dag leeg. De bugs die ik graag opgelost zat, zitten er nog steeds in. :/

Edit: Toch eens beter de instellingen checken. Om de een of andere reden heb ik knopje "alleen trillen" geraakt bij Inkomende oproepen 8)7 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Miyamoto op 17-11-2009 16:57 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Miyamoto schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:36:
[...]

Ik denk er ook aan om terug te gaan. Soms heb ik dat er geen belsignaal afgaat als ik gebeld wordt. Geluid staat wel vol open ;) Das toch wel iets wat best belangrijk is voor een telefoon... Verder is het inderdaad langzamer en is m'n batterij binnen 'n dag leeg. De bugs die ik graag opgelost zat, zitten er nog steeds in. :/
Ik zou als ik jou was een custom rom erop zetten, die zuinig is in batterijgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mooi dat ik heb gewacht met updaten naar 6.5

Alles draait bij mij goed met 6.1.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Wii4all schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:56:
Mooi dat ik heb gewacht met updaten naar 6.5

Alles draait bij mij goed met 6.1.....
Uhm ikzelf ben erge voorstander van een custom rom! Is ideaal. Zeker met de extra features die een custom rom je biedt, zoals de 3 snelkoppelingen op je thuisscherm. (afhankelijk van het soort rom!) Ik vind wm6.5 echt veel chiller werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:30:
Nadat ik een tijdje dit forum aan het doorlezen ben toch maar eens besloten om me ook te registreren.
Dit komt mede door de update naar de officiele 6.5 TD2 Rom. Ben niet ontevreden over de rom, maar zit wel met een probleem welke ik nog niet gevonden heb op dit forum;

Nadat ik de officiele 6.5 rom erop heb gezet, doet mijn "weer" functie het niet meer. De hele tijd als ik na de "weer" functie ga dan start TF3D weer opnieuw op en gaat naar het beginscherm. Ook op het beginscherm wordt mijn locatie en het "weer" niet weergegeven :'(

Kan iemand mij hiermee helpen? Is er bijvoorbeeld een makkelijk programmaatje om dit op te lossen? Alvast bedankt!
Een harde reset is jouw oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:30:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterX25
  • Laatst online: 14-08 11:04
Goeiemiddag,

Ik heb de boel eens doorgelezen en de meningen neigen allemaal sterk naar een custom rom.
Maar nu wil ik dat eigelijks niet doen (ben er niet echt een ster in eigelijks, en ben benauwd dat het verkeerd gaat)
Want ik zit n.l. met het probleem dat ik geen sms geluid krijg als mijn toestel in standby staat.
Ja die updat staat op de htc site, alleen die werkt dus niet! Ik krijg gewoon de melding dat deze download niet geschikt is voor mijn toestel... (en ja ik heb de goeie aangevinkt ;)

Maar is hier een oplossing voor ? Want ik vind de update dus wel heerlijk! Ja de batterij is idd erg snel leeg en ben ook nog steeds op zoek naar een oplossing. Maar ik vind het er veel beter uitzien, en de rest werkt allemaal goed.
(Het is ook de angst dat ik niet helemaal begrijp hoe ik moet flashen en een custom rom erop moet zetten hoor :(

Als iemand mij kan helpen, graag!

M.vr.gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
Ga eens naar XDA... Heel simpel is het.. Even Hard-spl uitvoeren en het installeren van een custom rom.. een kind kan de was doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcher
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Ben ongeveer twee weken geleden naar 6.5 WWE overgestapt, officiele upgrade ...

Moet zeggen, vind het prima werken met een redelijk lange batterijduur (> 3 dagen met toch behourlijk wat telefoontjes binnenkomend en uitgaand, wat wifi en BT (auto) maar geen 3G gebruiker).

Wat ik wel erg fijn vind/vond, zijn de TD2 Tools die je op XDA voor de Topaz kan vinden. Erg nuttig en handig met tal van tweaks via simpele click ... hoef je zelf geen registry-settings meer te wijzigen ...

(Voorlopig) dus nog steeds erg "happy" met stock 6.5 WWE

groetjes, Marcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

ik zit te denken om bij vodafone de HTC Diamond 2 te pakken met een 1 jarig 27.50 abbo(met zorgeloos internet en gratis dubbel smsjes). dat zou me in totaal dan 430 euro kosten. weet iemand nog een betere actie/abbo of heb ik hier het voordeligste gevonden

maar wat ik me verder afvroeg, is het al mogelijk om windows 6.5 op de vodafone versie te zetten? dit omdat ik her en der las dat het bij vodafone nog niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix2149
MisterX25 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:22:
Goeiemiddag,

Ik heb de boel eens doorgelezen en de meningen neigen allemaal sterk naar een custom rom.
Maar nu wil ik dat eigelijks niet doen (ben er niet echt een ster in eigelijks, en ben benauwd dat het verkeerd gaat)
Want ik zit n.l. met het probleem dat ik geen sms geluid krijg als mijn toestel in standby staat.
Ja die updat staat op de htc site, alleen die werkt dus niet! Ik krijg gewoon de melding dat deze download niet geschikt is voor mijn toestel... (en ja ik heb de goeie aangevinkt ;)

Maar is hier een oplossing voor ? Want ik vind de update dus wel heerlijk! Ja de batterij is idd erg snel leeg en ben ook nog steeds op zoek naar een oplossing. Maar ik vind het er veel beter uitzien, en de rest werkt allemaal goed.
(Het is ook de angst dat ik niet helemaal begrijp hoe ik moet flashen en een custom rom erop moet zetten hoor :(

Als iemand mij kan helpen, graag!

M.vr.gr.
Ik begrijp uit je verhaal dat je nu de wm6.5 update van HTC er op hebt gezet? Dan werkt die update van HTC natuurlijk niet want die is voor de initiele ROM versie van de TD2 en die is weer WM6.1

Zelf heb ik geen problemen met SMS geluid of Ringtones die niet afgaan. Misschien een keer hard resetten?

Heb echt wel 20 Custom ROMs gehad op mijn HTC P3300 en elke heeft weer voor en nadelen, maar nooit kapot gemaakt, nou ja behalve hardware matig gewoon op. De ene is traag, de ander minder opties. Dan werkt Wifi niet maar BT wel. Het is redelijk veilig, zolang je maar zorgt dat je batterij boven de 50% zit en zorg ervoor dat je een officiële ROM hebt om terug te vallen.

Ik was zo laaiend enthousiast over de betere integratie van de agenda in Sense 2.5 en de reactie van muziek en foto op de G-sensor. Maar helaas, HTC heeft mijn mail bevestigd dat het Sense 2.1 is en er ook geen 2.5 gaat komen op de TD2.

Ik hoor goede verhalen over Duttys ROMs op XDA, Holy Grail R1 is zijn meest recente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:05
Ik kom het woord VoIP hier nergens tegen in het topic.

Is dit toestel ook geschikt voor VoIP te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

De Topaz (TD2) benchmarker pietrucci (die normaal een Nederlander is, vreemd dat hij niet op dit forum zit ;) ) heeft nu een HD2 en zal nu geen custom roms meer benchmarken :(
dit vind ik wel jammer.. hopelijk neemt iemand dit over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Yohost! schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:46:

Das toch gewoon Skype of een dergelijk programma... Gewoon even zoeken naar een PPC versie, Skype heeft er 1. Maar het nut van een mobiele smartphone om daar VoIP van te maken zie ik niet zo. Je hebt toch een verbinding nodig met het internet om VoIP te laten werken. Mja als je in de buurt van een WiFi bent zou het misschien wel handig zijn, kun je je 3G uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

FRD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:28:
De Topaz (TD2) benchmarker pietrucci (die normaal een Nederlander is, vreemd dat hij niet op dit forum zit ;) ) heeft nu een HD2 en zal nu geen custom roms meer benchmarken :(
Ik heb al meer gelezen op het XDA forum dat TD2 gebruikers (en erger nog, ontwikkelaars) een HD2 gekocht hebben en dus de Daimond achter zich gaan laten..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FRD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:28:
Hmm inderdaad heel erg jammer dat Pietrucci ophoudt met de D2 benchmarks :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

willem1509 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:00:
[...]

Hoi,

Is het ook mogelijk om de huidige software op je mobiel om te zetten naar een rom? Voor ik ga flashen wil ik wel de originele software op mijn pc hebben, mocht het toestel voor garantie weggaan dan kan ik hem dan in orginele staat terugbrengen.

Ik heb de vodafone branded editie, en kan op de site van vodafone de rom helaas niet vinden. Vandaar deze gedachtenkronkel.

Vriendelijk bedankt!

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Sinds kort heb ik het probleem dat mijn herinneringen niet meer herhaald kunnen worden. Ik denk dat het komt sinds ik g-profile heb gebruikt. Ik heb dit programma er inmiddels weer afgegooid (en ook de registry ervan gewist) maar sindsdien is de optie "herhalen" bij herinneringen/geluiden grayed out. Is er een mogelijkheid dat ik dit weer terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:50:
Ik heb een synchronisatieprobleem. Ik sync middels Activesync in Vista met MS Outlook.Dit ging altijd goed, de laatste tijd echter niet. Ik synchroniseer een aantal e-mail mappen, contactpersonen, taken en agenda.

Soms gaat het goed, alleen op het moment dat het niet goed gaat komt er op mijn TD2 de melding 'er is op de server een wijziging doorgevoerd waardoor alle gegevens opnieuw moeten worden gesynchroniseerd. Wilt u doorgaan?' (of iets van die strekking). Als ik dat doe, dan wordt van mijn e-mail alleen nog postvak in gesynschoniseerd, en alle contactpersonen opnieuw. Dat laatste is niet erg, alleen mijn TD2 gooit dan alle favorieten de deur uit, waardoor ik 3x per week die favorieten opnieuw kan instellen.

Om de e-mail mappen weer goed gesynchroniseerd te krijgen moet ik in Activesync de selecteerde e-mail mappen deselecteren, syncrhoniseren, dan de e-mail mappen weer selecteren en dan weer synchroniseren. Dan staat het weer goed tot de eerstvolgende keer dat het mis gaat, doorgaans om de paar dagen.

Je begrijpt dat ik daar wel moe van begin te worden, dat hoort gewoon feilloos te werken. Heeft iemand anders dit probleem ook al eens gehad, en zo ja, hoe is het opgelost?
Niemand zin in een uitdaging? :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thurr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-05 13:10
Caveman schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:44:
Maar het nut van een mobiele smartphone om daar VoIP van te maken zie ik niet zo.
Binnen Nederland bellen is misschien niet zo zinvol maar naar internationale nummers bellen kan wel degelijk voordeliger zijn.
Yohost! schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:46:

De Skype client voldoet wellicht, maar als je een andere VoIP provider hebt (zoals bv. VoipBuster) die SIP ondersteunt kom je hier niet mee weg. Er zijn tooltjes die SIP heel netjes integreren (dan kun je standaard bellen via SIP als je geregistreerd bent). Zoek daarvoor eens op xda (SipConfigTool, WM6VoIP) dan moet je een heel eind komen.

Bij mij werkte dit niet samen met mn GPS (iemand een verklaring? na installatie kon de GPS hardware niet meer gevonden, harde reset was de enige oplossing). Toen ben ik PortSIP (staat ook op xda) tegengekomen, komt van een bedrijf dat van allerlei VoIP producten verkoopt en een eenvoudige client voor Windows Mobile heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

voor de mensen die zouden klagen dat custom roms vaak in het Engels zijn:
open een registereditor, ga naar "HKEY_CURRENT_USER\MUI" en verander de CurLang naar 413 (hex). Even rebooten en hoppa :)

Nu even Dutty's Holy Grail R1 flashen :)

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

• MisterX25
@phoenix2149

Klopt idd die heb ik van de htc site af. Maar volgens mij werkt dat allemaal wel ? En hoe doe ik precies zon hard restart of soft restart ?

Verder zal ik denk ik ook een keer over moeten gaan naar zon custom rom ben ik bang, want zoals het nu gaat werkt het toch niet zo denderend.
(sms, en wekker alarmeringen etc werkt allemaal niet)

Dus zal er toch een keer aan moeten geloven.
Eerst maar eens op zoek naar iets waarmee ik een backup kan maken van de gegevens die ik nu heb.

Verwijderd

ppFreddy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:10:
open een registereditor, ga naar "HKEY_CURRENT_USER\MUI" en verander de CurLang naar 413 (hex). Even rebooten en hoppa :)

Beste,

gaat de Rom dan verder in het Ned en is dit een hard reset of gewoon een reset?

thanks

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Ik ben ook voorstander van een custom rom,maar de tel. is van mijn werk.
Heb hiervoor een custom op mijn diamond gehad en toen na een softreset had ik ineens geen beeld meer.
Kreeg dus ook niet de standard rom teruggeflashed voor garantie.
Baas minder blij, dus hou het nu maar bij standard rom's.

6.1 werkt prima icm SPB Mobile shell voor de nodige shortcuts etc.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb de TD2, gewoon 6.1 Rom etc..
ICM Windows 7 Pro 32 bits en Office 2007

Als ik wil syncen met Outlook, duurt het gewoon superlang voordat die klaar is. En overzetten ho maar. Heb een test-contactpersoon gemaakt in Outlook, maar overzetten ho maar. Iemand een idee wat het kan zijn?
Agenda zet die ook niet over.

Of duurt de eerste keer syncen gewoon heel lang?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
Sinds enkele dagen de Holy Grail 01 erop. Werkt super tot nu toe, op 1 puntje na... Heeft er iemand ervaring met GAlarm 1.5.1 in combinatie met deze rom? Ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat tijdens een alarm de htc vast kan lopen :( Lastig wakker worden op dat moment...
Verder een prima rom zo te zien!

• .joeri.
GGS_206 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:43:
Ik heb de TD2, gewoon 6.1 Rom etc..
ICM Windows 7 Pro 32 bits en Office 2007

Als ik wil syncen met Outlook, duurt het gewoon superlang voordat die klaar is. En overzetten ho maar. Heb een test-contactpersoon gemaakt in Outlook, maar overzetten ho maar. Iemand een idee wat het kan zijn?
Agenda zet die ook niet over.

Of duurt de eerste keer syncen gewoon heel lang?
De eerste keer synchen kan inderdaad langer duren.
Ook als je TD2 in synchronisatiemodus staat, en je wilt iets kopieren naar het geheugenkaartje, dan kan dat ook wel lang duren. Hiervoor zet je hem best in de bestandsoverdrachtmodus ... ;)

• .joeri.
Weet iemand of het mogelijk is om het knopje op de headset (bij de microfoon) een andere functie toe te kennen?
Als ik er nu op druk, dan belt hij mijn laatst gebelde nummer, ik zou dit willen veranderen in play/pause, of volgend liedje of iets dergelijk.

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:25:
[...]

Beste,

gaat de Rom dan verder in het Ned en is dit een hard reset of gewoon een reset?

thanks
Nagenoeg alles is dan in het nederlands. Een zeer handige instelling, had hier nog niet aan gedacht.
Na de instelling gewoon een soft reset en klaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky1965 op 12-11-2009 15:50 ]

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

ppFreddy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:10:

Lucky1965 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:49:
[...]

Nagenoeg alles is dan in het nederlands. Een zeer handige instelling, had hier nog niet aan gedacht.
Na de instelling gewoon een soft reset en klaar.
Ik vermoed dat Sense/TF3D niet in het nederlands is dan? ik denk persoonlijk niet dat HTC alle talen in hun installatie gestoken hebben (Microsoft dus wel zo te horen ;) )

• emile75
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09-2022
bureno schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:47:
Sinds enkele dagen de Holy Grail 01 erop. Werkt super tot nu toe, op 1 puntje na... Heeft er iemand ervaring met GAlarm 1.5.1 in combinatie met deze rom? Ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat tijdens een alarm de htc vast kan lopen :( Lastig wakker worden op dat moment...
Verder een prima rom zo te zien!
Ik gebruik G-alarm al een tijdje met Holy Grail R1 zonder problemen. Maar ik gebruik dan ook de nieuwste versie van G-alarm 2.3. Wellicht kun je dat eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
emile75 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:42:
[...]
Ik gebruik G-alarm al een tijdje met Holy Grail R1 zonder problemen. Maar ik gebruik dan ook de nieuwste versie van G-alarm 2.3. Wellicht kun je dat eens proberen?
Das een goeie inderdaad, dit is alweer een verouderde versie zie ik nu... Ik ga 't eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
Wanneer ik mijn TD2 met het netwerk op school wil verbinden, dan lukt dit niet.
Ik laat hem zoeken naar beschikbare WiFi netwerken, duid de juiste aan. Dan doorloop ik even de instellingen, en daarna zegt hij dat ik een certificaat moet accepteren.

Ik heb dan al geprobeerd bij 'geavanceerd', en daar 'enroll' . Daar kan je een certificaat ophalen met mijn gebruikersnaam, wachtwoord en juiste server, maar dan geeft hij een foutmelding dat het certificaat niet opgehaald is.

Iemand die weet hoe ik het beter kan aanpakken?

(Thuis kan ik wel gewoon op het draadloze netwerk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
.joeri. schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:46:
Ik laat hem zoeken naar beschikbare WiFi netwerken, duid de juiste aan. Dan doorloop ik even de instellingen, en daarna zegt hij dat ik een certificaat moet accepteren.

Ik heb dan al geprobeerd bij 'geavanceerd', en daar 'enroll' . Daar kan je een certificaat ophalen met mijn gebruikersnaam, wachtwoord en juiste server, maar dan geeft hij een foutmelding dat het certificaat niet opgehaald is.

Heeft je school misschien een beveiliging op mac adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
.joeri. schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:46:

Welke school zit je? Want bij ons op school, HvA Leeuwenburg, moest je iets installeren (SecureW2 ?) wilde je het laten werken volgens mij. Ik weet het niet want heb het nog nooit geprobeerd met Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterX25
Ik ben ook een beetje aan het stoeien met vanalles, maar ik blijf steeds haken aan het probleem dat de sms niet werkt als het toestel in standby tijd staat.

als ik de update donwload en wil installeren zegttie dat hij niet compatible is met het toestel.
(erg apart, want het toestel komt bij phonehouse weg)
Maar het kan zijn doordat het komt dat ik er eerst 6.5 op heb gezegt terwijl de hotfix voor 6.1 was ?
Verder is het zo dat ik geen .exe bestandjes kan verzenden via de mail of openen met de telefoon. Hij zegt dat ze beveiligd zijn. Iemand enig idee hoe ik dit wel kan doen ?
Heb inmiddels n.l. G-alarm erop en om de trial eraf te halen moet ik winrar installeren, wat uieteraard een .exe bestand is :)

Hoop dat iemand wil helpen!
Desnoods via P.M ?

grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Heb inmiddels n.l. G-alarm erop en om de trial eraf te halen moet ik winrar installeren
Wat ook kan is het opnieuw installeren, hier gaat hij dan eerst de oude verwijderen waarna je de installatie kan afbreken en is het progje verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
dafmay schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:56:
[...]

Heeft je school misschien een beveiliging op mac adres?
Nee, dat is niet het geval.
SlideR NL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:35:
[...]

Welke school zit je? Want bij ons op school, HvA Leeuwenburg, moest je iets installeren (SecureW2 ?) wilde je het laten werken volgens mij. Ik weet het niet want heb het nog nooit geprobeerd met Windows Mobile.
De Nayer, in Sint-katelijne-Waver (Belgie dus ;) )
Iets installeren lijkt me vreemd, aangezien ik met mijn iPhone wel op het internet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
al gechecked of deze instellingen goed staan ( sorry heb een uk rom ):
Start > Settings > Connections > Wifi > Advanced > Power mode. Deze moet staan op best performance (beste prestaties).

Kortom in de wifi instellingen, energie modus. Ik heb gemerkt als deze niet op ''beste prestaties'' staat kan wifi niet goedwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Mijne staat op "Best battery" en thuis werkt dat perfect (zelfs op plaatsen waar ik met mijn laptop nauwelijks kan internetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Laatst online: 12-12-2024
Sinds kort heb ik twee probleempjes met de TD2. Hopelijk weet iemand wat te doen;

-Soms reageert mijn scherm niet meer. Het lostrekken van de screenprotector zorgt er dan voor dat het scherm weer reageert. Echter sinds een aantal dagen lijkt het wel alsof er een olie-film tussen het glas zit. (Is dit me niet eerder opgevallen?? Ik ben niet zeker.) Dus nadat de protector eraf is. Ook "voelt" het scherm anders aan. Het lijkt wel harder? Is mijn scherm stuk aan het gaan, of is het toch de protector?

-Afgelopen vrijdag heb ik de update naar 6.5 uitgevoerd, ook om bovenstaand probleem aan te pakken, want misschien was het wel iets softwarematig.... hoopte ik. Dat verhielp het probleem met het scherm dus niet. Maar nu heb ik wel een ander probleem bij; Als ik via; -telefoon - contacten -naam zoeken (Anna) - Bij Anna terecht kwam, had ik aantal opties; Bellen (thuis en/of mobiel), bericht versturen en email versturen. Nu staat de optie "bericht versturen" er bij geen enkel contactpersoon nog bij? Kan iemand me vertellen hoe ik deze optie er terug bij krijg?

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Het icoontje voor een nieuwe sms staat er nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krivas
  • Laatst online: 12-12-2024
Je hebt gelijk... het icoontje staat er wel nog.... Toch, niet zo heel handig vind ik zelf. En hij geeft dan ook aan sms/mms. Ik wil wel zeker zijn dat ik een sms verstuur, en geen dure mss.

Ik moet zeggen, ik vind het een superding de TD2. Maar waar hij eigenlijk voor bedoelt is, bellen en sms-en is eigenlijk zijn minder kant. En dit is een mening die ik samen met menig ander zakelijk gebruiker deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Krivas: zolang je geen geluiden/foto's/... toevoegt aan je bericht blijft het een gewone sms, van zodra je iets dat niet-sms is invoegt wordt het een mms.
Denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:29
ppFreddy schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:55:
Krivas: zolang je geen geluiden/foto's/... toevoegt aan je bericht blijft het een gewone sms, van zodra je iets dat niet-sms is invoegt wordt het een mms.
Denk ik :9
volgens mij ook ja

iemand al udk leo r6 geprobeerd?

en nog even wachten en dutty komt met zij holy grail r2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik heb een probleem met mijn TD2. Het bereik van mijn telefoon valt steeds weg, er is dan helemaal geen verbinding met mijn provider (T-mobile). En ik zit stil achter mijn bureau op een plek waar ik normaal goed bereik heb. Soms lijkt er weer goed bereik te zijn, maar als ik dan wil gaan bellen dan krijg ik een pieptoontje en staat er weer een uitroeptekentje bij het zendicoontje in de statusbalk bovenaan het scherm. En in plaats van een G of H voor 3G/HDSPA bereik staan er twee pijltjes boven elkaar en een kruisje erbij. Iemand enig idee wat er aan de hand is, ik kan in ieder geval niets vinden van een storing bij T-mobile, dus het moet in mijn telefoon zitten. Ik heb de sim er al uitgehaald en met een doekje schoongeveegd, maar dat hielp in ieder geval niet. Ik heb ook niets veranderd met de instellingen ofzo en hij is niet gevallen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.