HTC Touch Diamond2 [part four] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.085 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flashen naar de nieuwe 6.5-ROM ging best snel, maar dat nieuwe programma'rooster' bevalt me helemaal niet. Bestaat er enige mogelijkheid om met de Windows-knop op de TD2 terug de oude programmalijst te krijgen (zoals in 6.1, en zoals die in 6.5 via een tabblad toegankelijk is)? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is toch gewoon ook voor mijn NL diamond2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:56
Inmiddels staat de update ook onder de juiste categorie. Zojuist geupdate, duurt zoals aangegeven 10minuten en inderdaad, de USA mirror is op dit moment sneller. De bestandsnamen zijn identiek.

Tadaaa:
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/flf0o4.jpg

Argh, die vervelende hoofdletter-bug bij het direct reageren op een sms zit er nog steeds in. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Miyamoto op 02-11-2009 20:57 . Reden: Screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
...en de volgende custom rom update...

UdK heeft R5 uitgebracht, en ook deze is nu obv de officiele Leo rom. Ga 'm maar weer eens uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vondt de orginele rom van htc toch een beetje tegenvallen.. dus heb er ondertussen alweer een custom rom op gezet: Duttys Topaz WM6.5 Leo Holy Grail R0 WWE

ik miste de twitter intergratie en nog een aantal extra functies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:29
dafmay schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:10:
...en de volgende custom rom update...

UdK heeft R5 uitgebracht, en ook deze is nu obv de officiele Leo rom. Ga 'm maar weer eens uitproberen...
waar kun je die vinden hij staat nog niet op xda, sorry keek niet goed

[ Voor 3% gewijzigd door Lapeno op 02-11-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Lapeno schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:34:
[...]

waar kun je die vinden hij staat nog niet op xda, sorry keek niet goed
De rom is reeds geplaatst, maar zeer moeilijk te dl-en vanaf rapidshare...ik kom er op het moment niet doorheen :( Op de mirror staat ie helaas nog niet...

Overigens lees ik dat de download vanaf RS niet ok is...

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 02-11-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:42

Grannd

da Granndest

BeQuietAndDrive schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:43:
[...]

Voor die Facebook integratie was op XDA een keer een cabje te vinden voor Windows Mobile 6.1. Maar hoe bevalt de rom verder qua bijvoorbeeld snelheid en stabiliteit?
Ik gebruik nu een dag TESS 3.8 (en daarvoor anderhalve week op TESS 3.3 gezeten), eigenlijk is er niet veel verschil met 6.1.
Snelheid en stabiliteit zit wel snor, hoewel de opstarttijd wel wat langer is volgens mij maar eigenlijk zet ik hem nooit uit. Heel soms hangt ie een beetje als je te snel door Touchflo heen bladert maar dat had ie op 6.1 ook wel eens, bij mij zit het geheugenverbruik net na opstarten op 45%, met één proggie aan (browser/mp3/etc.) schommelt ie tussen 55%/65% en hij ging met TESS 3.3 bij normaal gebruik (handvol minuten bellen, sms'en en internetten per dag) tot 4 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:53
Heb net even die officiele update erop gezet, maar nu wilde ik via myphone m'n smsjes en contacten terug zetten alleen is er geen restore optie omdat er nog nooit gesynchoniseerd is. Als ik synchroniseer ben ik dan alles kwijt of wordt het onder een "andere" telefoon opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 15:45
Geeft de update naar 6.5 nog problemen met software van derden? Als 6.5 geen substantiele verschillen brengt heb ik weinig zin om extra software er weer op te zetten met mogelijke problemen door de upgrade.

Ik gebruik o.a.
TomTom
Ageye G-alarm
Evernote
Coreplayer
Nitrogen
Nodata
PPCGeeks Facebook
TinyTwitter
Hoots Extra Camer modes
iDevelopStuff changescreen.

...en ben juist blij dat het allemaal zonder problemen loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Bij mij geen problemen met TomTom (alleen cab opnieuw draaien, rest stond op kaartje :) ), flitsnav (was alleen .net 3.5 ff vergeten), trackr en nodata (voor buitenland)... Wel jammer dat het in filmpjes geziene twitter vervangen lijkt door facebook.. Die gebruik ik dan weer niet... Maar een 3rd party app zoeken dan...

Tot mijn grote verbazing werkt exchange met mn werk nu wel (op td1 en td2 met 6.1 constant certificaat geouwehoer...). Direct ook een sync gemaakt met de ms dienst om contacten/sms enzo op te slaan. Werkt vloeiend...
Verder heb ik het idee dat hij vloeiender reageert dan met 6.1.. Wel even wennen aan nieuwe vorm startmenu (waarom niet zelf de iconen op volgorde zitten ipv 'bovenaan').. Benieuwd hoe ik het ga ervaren de komende dagen

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Ik vind het verschil tussen6.1en 6.5 niet heel groot. Wel makkelijk vind ik de nieuwe tab met programma's en ik ben erg blij dat Live messenger nu eindelijk werkt, is me nooit gelukt om die aan de praat te krijgen op 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Na een hardreset en dus ook een update naar 6.5 wordt alles automatisch terug gezet bij de eerste synchronisatie via myphone. Minder is wel dat al m'n smsjes door elkaar staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij iemand helpen om mijn batterij icoontje terug op mijn startscherm te krijgen. Heb de WWE 6.5 Rom eropstaan en krijg de klok die er staat niet weg waardoor ik status van batterij niet kan zien..

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk WM6.5 erop gezet, vindt hem erg tegenvallen en zeker ook om het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om het product eens normaal af te maken!

Ook de touchflo, beetje flauw van HTC dat ze niet echt een nieuwere versie hebben genomen... Maar goed we moeten het er maar mee doen.

HELP:
Kan iemand mij helpen met de WM6.5 start menu te sorteren of uberhaupt maar enige logica er in te krijgen???

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP:
Kan iemand mij helpen met de WM6.5 start menu te sorteren of uberhaupt maar enige logica er in te krijgen???

Alvast bedankt!
Voor zover ik kan nagaan, kan je dat menu eigenlijk helemaal niet sorteren ... Het enige wat ik kan doen, is icoontjes naar boven verplaatsen door het icoontje te selecteren in ingedrukt te houden. Rampzalig, vind ik dat - what were they thinking???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leendertv
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik ben op zoek naar kleine speakers die je aan kan sluiten op deze smartphone (mini-usb aansluiting dus).
Ze moeten makkelijk mee te nemen zijn (en dus minimaal 5 uur op kunnen batterijen/accu werken).
Ik hele leuke speakertjes van Philips gezien...maar deze hebben geen mini-usb aansluiting.
Ik heb wel deze gevonden: http://www.pdashop.nl/pro...-music-speaker-black.html maar heb eigenlijk geen vertrouwen in het geluid wat daar uit komt...

Hebben jullie hier ervaring mee? Ik denk aan een prijs van 40 / 50 euro.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:05:
[...]

Voor zover ik kan nagaan, kan je dat menu eigenlijk helemaal niet sorteren ... Het enige wat ik kan doen, is icoontjes naar boven verplaatsen door het icoontje te selecteren in ingedrukt te houden. Rampzalig, vind ik dat - what were they thinking???
Jep zover was ik ook gekomen, dramatisch is dit zeg :? !!!

Heeft iemand nog goede ideeën over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:05:
[...]

Dat was ook mijn idee (zie paar posts naar boven)....

Nu de meest gebruikten op de juiste volgorde gedaan, en heb die nu zoals ik ze hebben wil... Apart.. Maar ze moeten iets te updaten houden...
Dat mijn locatie is grappig zeg... Wisselt gewoon mee waar je je bevindt en haalt het weer etc voor je op... Viel me nu pas op... (euh, daar stond toch Groningen, nu Apeldoorn :o )... Zal wel gps vreten, alhoewel, na een ochtend spelen (en een exchange met 1500+ mail syncen) staat ie op 60%, dat was met de touch diamond 1 wel anders :) Echt een stap voorwaarts tot nu toe..

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djidee schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:49:
[...]

Dat was ook mijn idee (zie paar posts naar boven)....

Nu de meest gebruikten op de juiste volgorde gedaan, en heb die nu zoals ik ze hebben wil... Apart.. Maar ze moeten iets te updaten houden...
Het is natuurlijk wel de vraag over er überhaupt nog wel updates komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
UdK's R5 inmiddels geinstalleerd en ja hoor deze custom rom is weer razendsnel en stabiel! Gevoelsmatig zeg ik evensnel of zelfs sneller dan R3 (tot nu toe de snelste custom WM6.5 rom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij jullie ook zo irritant dat de klok, bij elk keer keer wanneer je vanuit het menu komt of je toestel uit stand-by haalt, een uur eerder staat en dan overspringt naar de correcte tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu mn gmail op de telefoon, maar is er een manier om het te laten syncen met gmail wat betreft agenda en contactpersonen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:22:
Bij jullie ook zo irritant dat de klok, bij elk keer keer wanneer je vanuit het menu komt of je toestel uit stand-by haalt, een uur eerder staat en dan overspringt naar de correcte tijd?
Jup, same here ... Ben al bij al niet zo gelukkig met deze update: ik zie geen verbeteringen (behalve dan dat de stemmen in Tomtom nu zonder audio fix wél goed werken).

Heeft iemand overigens de fix voor de gps-lag al uitgetest? (zie o.a. http://www.mobilyz.com/ni...-xperia-x1/?highlight=gps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 09-09 19:02
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:22:
Yep, dat had ik al eerder aangegeven. Dit lijkt mij een bug...erg slecht imo van HTC!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Pedr0 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:32:
[...]

Yep, dat had ik al eerder aangegeven. Dit lijkt mij een bug...erg slecht imo van HTC!
Nope is geen bug, dat is zo bedoeld, het is een "leuke" feature...geloof het of niet 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 03-11-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:25:
heb nu mn gmail op de telefoon, maar is er een manier om het te laten syncen met gmail wat betreft agenda en contactpersonen??
Google Sync

Bijkomend voordeel is dat je dan ook gelijk push mail hebt. Min punt is wel dat het exchange gebruikt en je dus niet nog een tweede exchange email van bijv. werk of studie er naast kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Duurt die eerste synchronisatie met Win7 lang of niet? Hij is hier al een tijdje bezig, voor alleen de Agenda en contactpersonen. Bij XP was het zo klaar vandaar
Al opgelost, hij wou van de verkeerde partnerverband gaan synchroniseren. Dat werkte. Veranderd en nu werkt het wel.

Hmm werkt toch niet. Ik krijg afspraken die in Outlook 2007 staan niet naar de TD2. Andersom ook niet. Toch synchroniseert hij wel iets enigszins. Iemand een idee wat het evt. kan zijn?

[ Voor 52% gewijzigd door GGS_206 op 03-11-2009 12:31 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister de nieuwe update voor diamond 2 op mijn mobiel gezet. Alles werkte goed afgezien dat hij een keer compleet blokkeerde, na de reset deed alles het weer gewoon. Vanochtend blokkeerde de mobiel 3 keer achter elkaar en nu wil hij niet verder opstarten dan het eerste laad scherm! Iemand een idee waar dit door komt en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Nieuwe Bug,

Kan soms gewoon iet opnemen of ophangen. Wilde net sliden om op te nemen en dat bleef hangen. Krijg ik het today scherm dat ik een oproep gemist had en dat terwijl de telefoon nog overging. Probeer ik terug te bellen krijg ik een ingesprek toon en kan ik vervolgens niet ophangen. Persoon belt mij weer en nu was er helemaal geeneens een optie om op te nemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Ik hoor het al... Rede om voor mij nog even te wachten met updaten naar 6.5...

Was eigenlijk wel benieuwd naar de R8 holy grail rom van dutty.
Wat betreft deze rom, even een noob vraag. Heb je dezelfde programma's als die je standaard hebt als je je telefoon krijgt? Dus Mobile office/tweeter/ en al die dingen?

Dan nog een vraag. Werken er hier mensen met het programma wireless time? Ik had het geinstalleerd om te gebruiken om met behulp van wifi iedere ochtend te syncen met outlook (heb geen internet abbo). Het werkte in eerste instantie goed, maar nu blijkt dat als de telefoon gelockt wordt (wat nodig is om met active sync met mijn werk te kunnen syncen) dan kan hij wifi opeens niet aanzetten. Ook werkt het programma nu helemaal niet meer nadat ik S2U2 had geinstalleerd. Erg vreemd, als iemand suggesties heeft zijn die welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Bij de Duttys Topaz WM6.5 Leo Holy Grail R0 WWE zit alles er op en aan, dus inclusief twitter, mobile office enz, enz.
Verder loopt deze rom als een zonnetje, geen problemen mee. Vind het één van de beste custom roms die op moment in omloop is.

[ Voor 9% gewijzigd door Lucky1965 op 03-11-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Lucky1965 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:17:
Bij de R8 holy grail rom van dutty zit alles er op en aan, dus inclusief twitter, mobile office enz, enz.
Verder loopt deze rom als een zonnetje, geen problemen mee. Vind het één van de beste custom roms die op moment in omloop is.
Hoe bevalt dat HTC Sense?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
De sense bevalt mij redelijk goed. Denk wel dat het op de nieuwe HD2 beter zal lopen, snellere processor maar ik mag niet klagen. Ben zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Lucky1965 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:39:
De sense bevalt mij redelijk goed. Denk wel dat het op de nieuwe HD2 beter zal lopen, snellere processor maar ik mag niet klagen. Ben zeer tevreden.
OT Ja het begint bij mij te kriebelen...die HD2 is een geweldig apparaat. De snelheid van de GUI in de filmpjes is waanzinnig! Vind het ook een mooi ontwerp, lekker plat ook. Wel een heel stuk groter en ook zwaarder dan de D2. Wellicht de D2 in de verkoop doen...

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 03-11-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:20

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb een synchronisatieprobleem. Ik sync middels Activesync in Vista met MS Outlook.Dit ging altijd goed, de laatste tijd echter niet. Ik synchroniseer een aantal e-mail mappen, contactpersonen, taken en agenda.

Soms gaat het goed, alleen op het moment dat het niet goed gaat komt er op mijn TD2 de melding 'er is op de server een wijziging doorgevoerd waardoor alle gegevens opnieuw moeten worden gesynchroniseerd. Wilt u doorgaan?' (of iets van die strekking). Als ik dat doe, dan wordt van mijn e-mail alleen nog postvak in gesynschoniseerd, en alle contactpersonen opnieuw. Dat laatste is niet erg, alleen mijn TD2 gooit dan alle favorieten de deur uit, waardoor ik 3x per week die favorieten opnieuw kan instellen.

Om de e-mail mappen weer goed gesynchroniseerd te krijgen moet ik in Activesync de selecteerde e-mail mappen deselecteren, syncrhoniseren, dan de e-mail mappen weer selecteren en dan weer synchroniseren. Dan staat het weer goed tot de eerstvolgende keer dat het mis gaat, doorgaans om de paar dagen.

Je begrijpt dat ik daar wel moe van begin te worden, dat hoort gewoon feilloos te werken. Heeft iemand anders dit probleem ook al eens gehad, en zo ja, hoe is het opgelost?

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 03-11-2009 14:51 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Lucky1965 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:39:
Dat is geen kwestie meer van denken/vermoeden, zoek de filmpjes van de HD2 maar eens op...de GUI vliegt werkelijk van het toestel af, zo snel is ie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:25:
http://lmgtfy.com/?q=google+windows+mobile+sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:41

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Die was inderdaad erg grappig...had 'm nog nooit gezien :)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 03-11-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:04
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen ook een Diamond2 en heb er zojuist de Holy Grail ingeflashed. Ik heb echter een paar vraagjes over het apparaat... Ik hoop dat jullie antwoorden hebben ;)
* Is het mogelijk om meer emailtjes op te slaan dan alleen die van de laatste x aantal dagen?
* Is er een andere manier om delivery reports (van smsjes) te ontvangen ipv als een smsje?
* Kan ik makkelijk meerdere berichten selecteren in mn inbox?
* Kan ik ergens de standaard regel onder een emailtje weghalen "windows mobile blabla"
* En: ik vind de levensduur van de batterij echt om te huilen... Ik heb wel een data-verbinding om eens per uur mail te downloaden en msn staat ook wel aan, maar ik moet echt elke dag bijladen :( nu ben ik er nog wel veel mee aan het spelen, maar het schiet niet echt op zo. Hoe is dat bij jullie?

Bedankt weer!

[ Voor 5% gewijzigd door Dirickteur op 03-11-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Dirickteur schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:43:
* Is het mogelijk om meer emailtjes op te slaan dan alleen die van de laatste x aantal dagen?
Ja, je kunt ook alle berichten opslaan. (Via dezelfde dropdown...)
* Is er een andere manier om delivery reports (van smsjes) te ontvangen ipv als een smsje?
Niet dat ik weet.
* Kan ik makkelijk meerdere berichten selecteren in mn inbox?
Vanaf 6.5 lukt me dit ook niet meer 8)7
* Kan ik ergens de standaard regel onder een emailtje weghalen "windows mobile blabla"
Ja, via Handtekeningen...
* En: ik vind de levensduur van de batterij echt om te huilen... Ik heb wel een data-verbinding om eens per uur mail te downloaden en msn staat ook wel aan, maar ik moet echt elke dag bijladen :( nu ben ik er nog wel veel mee aan het spelen, maar het schiet niet echt op zo. Hoe is dat bij jullie?
Lees deel 1 t/m 3.... Twee dagen haal je wel straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Heeft iemand al een idee: De klok klopt niet zet tijd pas goed als je weer bij de klok bent.

Iemand al een fix of register setting gevonden die dit verhelpt? Is nogal 'lame'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Sinds vandaag ook de nieuwe (originele 6.5 HTC) Rom erop en moet zeggen ben er zeker
niet ontevreden over, vooral optisch een flinke vooruitgang.
Verder werkt alles prima en merk eigenlijk geen verschil in snelheid met de vorige.

Enige wat me opvalt is dat ik bij geluid en meldingen instellen niet meer de optie "lampje laten knipperen"
kan aanvinken, zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of doe ik ergens iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Met die nieuwe officiële NL ROM heb ik heel vaak dat gesprekken worden afgebroken, of ik hoor ineens tuut-tuuuuuut alsof ik in de wacht wordt gezet. Ook bellen mensen mij wel eens en dat heb ik niet eens door, de tegenpartij zegt dan dat ik hun heel snel wegdrukte, terwijl het toestel gewoon op m'n buro lag en ik het niet aanraakte. Heel irritant. Zit overigens bij Vodafone, voor wat het waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een onderzoek waar dat geluidje vandaan kwam, bleek mijn telefoon al 20 minuten in mijn jas te liggen trillen na het ontvangen van een smsje.
Hij bleef dus hangen in de trilstand, officiele WM 6.5 upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:04
Ongelooflijk, wat zitten sommige opties weer enorm diep en ver weg verstopt... Thanks rooot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de NL rom sinds enkele dagen draaien.
Op zich bevalt ìe goed. Ik was in de veronderstelling dat zowel home als album ook in landscape draaien, dat is dus niet zo. Ander raar fenomeen is het feit dat mijn mail "pagina" onverwacht en ongevraagd in beeld komt, als een soort pop-up, geen idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:35:
Hij bleef dus hangen in de trilstand, officiele WM 6.5 upgrade...
Dat heb ik ook enkele keren gehad met WM 6.1... Lijkt dus ook op een niet-opgeloste bug?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
@dafmay: ik lees veel kleine probleempjes over de Holy Grail van Dutty (spontaan hangende telefoon 's nachts, ActiveSync push mail wat niet helemaal lekker is, iGO 8 TTS geen geluid) en dat zijn dingen die ik zelf ook gebruik. Wat is op dit moment jouw favoriete ROM? Dan ga ik blind op jouw advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teo1966
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:46
als ik 6.5 erop zet kan ik dan terug naar 6.1 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
teo1966 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:01:
als ik 6.5 erop zet kan ik dan terug naar 6.1 ???
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vandaag voor het eerst flashen, ik heb nu de officiële WM6.5 NL rom erop staan. Als ik het goed heb moet ik alleen maar HardSPL erop zetten en dan de nieuwe rom flashen? Moet ik dan niet eerst de officiële rom verwijderen of gebeurt dat automatisch?
Ook zag ik op het XDA forum dat er ook een CID/SIM-unlocker is, waar je voor moet betalen, maar dit is toch gewoon om je mobiel simlock-vrij te maken?

Ik ben altijd beetje schijterig als ik met dure dingen ga prutsen :P Maar volgens mij kun je alles terugzetten naar de fabrieksrom/instellingen zodat er niks aan de hand is. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:19:
Ik wil vandaag voor het eerst flashen, ik heb nu de officiële WM6.5 NL rom erop staan. Als ik het goed heb moet ik alleen maar HardSPL erop zetten en dan de nieuwe rom flashen?
Klopt, maar zie ook het berichtje van dafmay:
dafmay in "HTC Touch Diamond2 [part four]"
Moet ik dan niet eerst de officiële rom verwijderen of gebeurt dat automatisch?
Dat gaat automagisch
Ook zag ik op het XDA forum dat er ook een CID/SIM-unlocker is, waar je voor moet betalen, maar dit is toch gewoon om je mobiel simlock-vrij te maken?

Ik ben altijd beetje schijterig als ik met dure dingen ga prutsen :P Maar volgens mij kun je alles terugzetten naar de fabrieksrom/instellingen zodat er niks aan de hand is. d:)b
Zo lang de stroom niet uit valt/verbinding wordt verbroken tijdens het flashen kan er volgens mij niet zoveel gebeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 04-11-2009 10:33 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
Crusader schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:09:
Met die nieuwe officiële NL ROM heb ik heel vaak dat gesprekken worden afgebroken, of ik hoor ineens tuut-tuuuuuut alsof ik in de wacht wordt gezet. Ook bellen mensen mij wel eens en dat heb ik niet eens door, de tegenpartij zegt dan dat ik hun heel snel wegdrukte, terwijl het toestel gewoon op m'n buro lag en ik het niet aanraakte. Heel irritant. Zit overigens bij Vodafone, voor wat het waard is...
Dit had ik met de officiele Nederlandse 6.1 rom. Is nog niet voorgekomen sinds ik de 6.5 erop heb, maar dat is pas twee dagen. En ik zit niet bij Vodafone maar bij T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken Wood
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 09:22
Ik heb met de nieuwe ROM (6.5) nog steeds dat niet gemeld wordt dat ik een sms heb gekregen. Pas als ik de telefoon uit stand-by haal hoor ik het geluidje en gaat hij trillen. Ik hoopte dat ze dit hadden verbeterd, maar zo te zien dus niet. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken Wood
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 09:22
noteboeki schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:19:
Sinds vandaag ook de nieuwe (originele 6.5 HTC) Rom erop en moet zeggen ben er zeker
niet ontevreden over, vooral optisch een flinke vooruitgang.
Verder werkt alles prima en merk eigenlijk geen verschil in snelheid met de vorige.

Enige wat me opvalt is dat ik bij geluid en meldingen instellen niet meer de optie "lampje laten knipperen"
kan aanvinken, zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of doe ik ergens iets niet goed?
Dit kun je aanzetten in het register.

Ga in het register naar HKCU\ControlPanel\Notifications

Je ziet dan mapjes die beginnen met bijvoorbeeld {0CD9B...} enz.
Open zo'n mapje en bekijk de string 'Default'. Daarin kun je zien welke functie het mapje heeft. Zoek zo het juiste mapje (inkomend sms, of e-mail, net wat je wil) en verander in dat mapje de waarde van Available Options in 1 (i.p.v. 11). Nu kun je in het configuratiescherm wel aanvinken dat het lampje knippert en voor hoe lang. Ik hoop dat je het advies begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Ken Wood schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:23:
Ik heb met de nieuwe ROM (6.5) nog steeds dat niet gemeld wordt dat ik een sms heb gekregen. Pas als ik de telefoon uit stand-by haal hoor ik het geluidje en gaat hij trillen. Ik hoopte dat ze dit hadden verbeterd, maar zo te zien dus niet. Hebben meer mensen dit?
Geupdate via htc site, sms sturen geeft geluid (alarm_rooster vanaf mijn oude TD overgehaald naar de TD2) en lampje, ook in standby

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Ken Wood schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:32:
[...]
Dit kun je aanzetten in het register.

Ga in het register naar HKCU\ControlPanel\Notifications

Je ziet dan mapjes die beginnen met bijvoorbeeld {0CD9B...} enz.
Open zo'n mapje en bekijk de string 'Default'. Daarin kun je zien welke functie het mapje heeft. Zoek zo het juiste mapje (inkomend sms, of e-mail, net wat je wil) en verander in dat mapje de waarde van Available Options in 1 (i.p.v. 11). Nu kun je in het configuratiescherm wel aanvinken dat het lampje knippert en voor hoe lang. Ik hoop dat je het advies begrijpt.
Thanks voor de info, ik begrijp het advies maar snap het helaas niet helemaal :)

Ik heb net met regedit een mapje aangepast welke betrekking had op nieuw e-mail, de waarde van Available options veranderd in 1, maar toen werd alleen het vakje “trillen” lichtgrijs en kon ik deze dus niet meer aanvinken.
Ik zie ook in dit mapje gewoon de optie staan van 5 min het lampje laten knipperen en daaronder options met als waarde 9, zou ik deze moeten aanpassen naar een bep. waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
Ja, als je de AvailableOptions op 15 zet zijn alle opties beschikbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Mottebelke op 04-11-2009 13:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Mottebelke schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:16:
Ja, als je de AvailableOptions op 15 zet zijn alle opties beschikbaar.
Thanks, dit werkt inderdaad 8)
Had al wat nummertjes geprobeert, maar was nog niet bij 15 aangekomen

Overigens wel apart dat dit nu standaard uit staat, bij 6.1 was dit wel gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:05:
[...]

OT Ja het begint bij mij te kriebelen...die HD2 is een geweldig apparaat. De snelheid van de GUI in de filmpjes is waanzinnig! Vind het ook een mooi ontwerp, lekker plat ook. Wel een heel stuk groter en ook zwaarder dan de D2. Wellicht de D2 in de verkoop doen...
Ik heb hier ook even aan gedacht, maar dan besliste ik dat ik toch geen nieuwe gsm zal kopen voordat WinMo 7 uit komt. Mijn volgende gsm mag toch wel eens een recenter OS hebben dan de 6.* reeks die nog gebaseerd is op WinMo 5.0 van 2005 :)
dafmay schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:03:
UdK's R5 inmiddels geinstalleerd en ja hoor deze custom rom is weer razendsnel en stabiel! Gevoelsmatig zeg ik evensnel of zelfs sneller dan R3 (tot nu toe de snelste custom WM6.5 rom).
de 35% in de benchmarks spreekt hier wel anders over, maar het gaat hem soms inderdaad wel over hoe het persoonlijk snel aanvoelt, het energieverbruik is wel weer fors gebeterd ivm de R4

[ Voor 27% gewijzigd door FRD op 04-11-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crusader schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:50:
@dafmay: ik lees veel kleine probleempjes over de Holy Grail van Dutty (spontaan hangende telefoon 's nachts, ActiveSync push mail wat niet helemaal lekker is, iGO 8 TTS geen geluid) en dat zijn dingen die ik zelf ook gebruik. Wat is op dit moment jouw favoriete ROM? Dan ga ik blind op jouw advies :)
:) Man, als ik daar nu iedereen eens van zou kunnen overtuigen om mij maar blind te volgen hahaha ;)

Maar zonder gekheid. Ik draai nu UdK's R5 ... erg goed, snel en stabiel. Dutty's R5 tm R8 en de Holy Grail versies draaien bij mij ook zonder enig probleem. Je kunt ze allemaal zonder issues gebruiken. UdK's R5 en Dutty's HG R0 zijn beiden obv de officiele nieuwste HTC Leo rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
FRD schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:52:
[...]
de 35% in de benchmarks spreekt hier wel anders over, maar het gaat hem soms inderdaad wel over hoe het persoonlijk snel aanvoelt, het energieverbruik is wel weer fors gebeterd ivm de R4
Dat is inderdaad zeer verrassend! De rom voelt echt zeer vlot aan, en ik denk te weten waar ik het over heb omdat ik al vele 10-tallen custom rom's heb geprobeerd...gemiddeld 1 per week minimaal!

Maar goed...UdK R3 blijft dus de snelste WM6.5 Leo Sense custom rom (diverse test rom's buiten beschouwing gelaten).

R5 is dan toch weer obv de nieuwste rom, en dat is weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb nu Dutty's Holy Grail erop gezet. Ik moet zeggen, flashen is best makkelijk! :)
En de custom rom is werkelijk geweldig. Tot nu toe helemaal geen problemen mee gehad.
Sense 2.5 is ook toppie! Waarschijnlijk ga ik vaker flashen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:27:
Oke ik heb nu Dutty's Holy Grail erop gezet. Ik moet zeggen, flashen is best makkelijk! :)
En de custom rom is werkelijk geweldig. Tot nu toe helemaal geen problemen mee gehad.
Sense 2.5 is ook toppie! Waarschijnlijk ga ik vaker flashen. :P
:) Yep flashen is een koud-kunstje, en het is zeer de moeite waard. Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
FRD schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:52:
Ik heb hier ook even aan gedacht, maar dan besliste ik dat ik toch geen nieuwe gsm zal kopen voordat WinMo 7 uit komt. Mijn volgende gsm mag toch wel eens een recenter OS hebben dan de 6.* reeks die nog gebaseerd is op WinMo 5.0 van 2005 :)
Die gedachte had ik ook (na mijn Touch Cruise 07), maar ben toch overgestapt op de Pro2. Zeker een slimme keuze geweest nadat ik van Windows Mobile (microsoft) gehoord had dat er waarschijnlijk nog WM6.5.1, WM6.5.2 etc. versies op de markt komen. Als ik dat zo aanhoorde, moet dat WM7 wel echt geweldig worden.

Even een vraagje over de Rom update, iets wat ik nog nergens gevonden heb terwijl ik zelf wacht op de Pro2 update, heeft de nieuwe 6.5 update ook de agenda-tab update? Dat de agenda volledig geïntegreerd is in het systeem (touchflo), in plaats van alleen de dag- en maandview? Dit heeft de Leo in ieder geval wel, aangezien dit manila2.1 blijft met LEO features, vroeg ik me dit best wel af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
brrrt schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:10:
[...]
Even een vraagje over de Rom update, iets wat ik nog nergens gevonden heb terwijl ik zelf wacht op de Pro2 update, heeft de nieuwe 6.5 update ook de agenda-tab update? Dat de agenda volledig geïntegreerd is in het systeem (touchflo), in plaats van alleen de dag- en maandview? Dit heeft de Leo in ieder geval wel, aangezien dit manila2.1 blijft met LEO features, vroeg ik me dit best wel af. :)
Nee, helaas is deze identiek aan WM6.1, dus geen weekview :( Onder andere daardoor ga ik toch ook maar eens kijken naar een custom Rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
...en er is weer een nieuwe custom rom uitgebracht door Dutty...Holy Grail Leo R1. Ik stap weer even af van UdK R5 omdat ik nieuwsgierig ben naar Dutty's R1, maar ook vanwege de slechte benchmarks van UdK's R5. Ook al is ie gevoelsmatig lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

dafmay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:43:
...en er is weer een nieuwe custom rom uitgebracht door Dutty...Holy Grail Leo R1. Ik stap weer even af van UdK R5 omdat ik nieuwsgierig ben naar Dutty's R1, maar ook vanwege de slechte benchmarks van UdK's R5. Ook al is ie gevoelsmatig lekker vlot.
die updates gaan hier wel snel :D tegen de tijd dat ik weer content ben met mijn customisation is er al een nieuwe ;)
maar ik zie dat de verschullen tussen holy grail R1 en R0 maar klein zijn, dus ik ga deze overlaten :)
• Fixed Jblend
• Updated Google Maps.
• Removed Bing.
• Some other minor fixes.
brrrt schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:10:
[...]

Die gedachte had ik ook (na mijn Touch Cruise 07), maar ben toch overgestapt op de Pro2. Zeker een slimme keuze geweest nadat ik van Windows Mobile (microsoft) gehoord had dat er waarschijnlijk nog WM6.5.1, WM6.5.2 etc. versies op de markt komen. Als ik dat zo aanhoorde, moet dat WM7 wel echt geweldig worden.
ja, die 6.5.1 ziet er inderdaad ook al veelbelovend uit, eindelijk beginnen ze beetje de goede richting in te gaan bij MS
wel jammer dat de snelheid nog niet zo heel super is (gebaseerd op benchmarkresultaten van Shadowline's ROM, maar het gaat wel de goede kant op!), anders zou ik deze zeker eens proberen (alhoewel, flashen gaat eigenlijk wel vlug ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

dafmay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:43:
Ik kijk uit naar je ervaring met de nieuwe R1. :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ja custom rom's flashen is bijna een full-time job geworden ;) De ene is nog niet uit of de andere dient zich weer aan...maar het blijft leuk/interessant genoeg voor mij om het te blijven doen....

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik weather animation uit kan zetten?
Ik draai Dutty's Topaz Holy Grail R0 rom.. Er zat wel een .cab bij, maar die zet alleen maar My Location uit. Dus daar heb ik vrij weinig aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Bedankt voor je reply dafmay, had die udK ook al in de picture :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:23:
Heeft iemand enig idee hoe ik weather animation uit kan zetten?
Ik draai Dutty's Topaz Holy Grail R0 rom.. Er zat wel een .cab bij, maar die zet alleen maar My Location uit. Dus daar heb ik vrij weinig aan. :+
Je moet even zoeken naar een reactie van mij eerder deze week in dit forum...in het kort...kies voor "animated wallpaper" ipv "weather wallpaper".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crusader schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:46:
Bedankt voor je reply dafmay, had die udK ook al in de picture :)
NP. Overigens zie ook nog mijn reactie later mbt de benchmark van UdK's R5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:06:
[...]

Je moet even zoeken naar een reactie van mij eerder deze week in dit forum...in het kort...kies voor "animated wallpaper" ipv "weather wallpaper".
Ah, dat ik daar zelf niet aan dacht. :P Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Laatst online: 14-02 07:06
Ik heb sinds deze middag ook een Diamond 2, en ik wou daarstraks even updaten naar WiMo 6.5.
Maar als ik op de site van HTC m'n S/N nummer ingeef zegt hij dat die update niet geschikt is voor mijn toestel...?
(Ik heb een non-branded diamond.)

[ Voor 7% gewijzigd door .joeri. op 04-11-2009 20:01 ]

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.joeri. schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:58:
Ik heb sinds deze middag ook een Diamond 2, en ik wou daarstraks even updaten naar WiMo 6.5.
Maar als ik op de site van HTC m'n S/N nummer ingeef zegt hij dat die update niet geschikt is voor mijn toestel...?
(Ik heb een non-branded diamond.)
Ik kan binnekort ook een nieuwe telefoon uitzoeken, ben van plan ook deze te nemen. Hoe bevalt hij jou tot nu toe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Laatst online: 14-02 07:06
Toch even wennen (soms vloeken). Ik kom van een iPhone en twijfelde tussen deze en de Hero.
De TouchFlo is een aardige toevoeging, maar daardoor liggen sommige instellingen wel vrij diep in het systeem. Ook is het touchscreen even aanpassen (dit touchscreen moet je een beetje indrukken, dat van de iPhone was gewoon aanraken.)
Verder wel redelijk tevreden, alleen zijn de toetsen echt wel klein...

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

T-Mobile NL heeft de update nu ook voor de compact 5 op de site staan.

Maaaar 8)7 de file is corrupt 8)7 na dagen te laat beschikbaar stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Sayko schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:55:
T-Mobile NL heeft de update nu ook voor de compact 5 op de site staan.

Maaaar 8)7 de file is corrupt 8)7 na dagen te laat beschikbaar stellen
Idd na een heel aantal dagen telaat hebben ze dan een update geplaatst welke corrupt is. Tijdens het uitvoeren van de rom upgrade komt er een melding dat het zelf uitpakken archief corrupt is. Dit is al bekend bij T-mobile. (gemelt via Forum van t-mobile) een moderator heeft al gereageerd en geeft aan dat ze dit probleem gaan onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Hoe zorg ik er voor dat net ingevoerde verjaardagen in de agenda verschijnen? Of moet ik hier een app voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Shodan schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:47:
Hoe zorg ik er voor dat net ingevoerde verjaardagen in de agenda verschijnen? Of moet ik hier een app voor gebruiken?
http://mytd2.blogspot.com...ocalendar-in-english.html
(Overigens nog niet getest op WM6.5, maar werkte perfect in 6.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ah... Het werkt, alleen het klote is dat het mijn status de hele dag op bezet zet. Bovendien wil ik alles op prive hebben staan. Dat wordt weer een extra uurtje editen..... godverde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
dafmay schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:07:
[...]

NP. Overigens zie ook nog mijn reactie later mbt de benchmark van UdK's R5...
Ik wacht wel weer even jouw bevindingen af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ken Wood schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:23:
Ik heb dit niet. Met de HTC 6.5 rom niet en de dutty R8 rom ( die ik nu draai ) niet.

Bij een sms gaat mijn display aan en zie ik het bericht even weergegeven, gaat me lampje knipperen en hoor ik het geluid wat ik heb ingesteld. Dit als me telefoon gewoon in standby staat in het standaard profiel ( geblocked of niet ).
Bij de HTC rom deed hij het zelfde behalve de LCD. Die ging daarbij niet branden.

Ik ben toch voor de Dutty rom gegaan omdat de originele rom bij mij flinke "memory leakage" had, steeds meer rom in gebruik tot wel 75% zonder er daadwerkelijk iets mee te doen. Standaard rom zonder extra software.

[ Voor 1% gewijzigd door Sumuhtsop op 05-11-2009 11:54 . Reden: Heb het even aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de 6.5 update erop gegooid (Compact V) en we hebben HTC SENSE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand spbweather erop? Bij mij doet deze het niet meer in 6.5.

En ik werd vandaag gebeld terwijl ik mijn hoofdtelefoon gebruikte met media player. Bij de 6.1 kon ik dan in de microfoon praten, en hoorde ik het geluid via de hoofdtelefoon. Bij de 6.5 versie hoor je niets. Bug? Je hoorde namelijk wel de ringtoon in de hoofdtelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Hebben er meer mensen met 6.5 (orginele HTC rom) last van dat de geluidsmeldingen niet
werken als het toestel geblokkeerd is, is dit wellicht nog ergens aan te passen/veranderen?

Verder kon ik met 6.1 instellen dat ik bij eindtoets kort indrukken de GPRS verbinding werd
verbroken en bij (lang) ingedrukt houden dat het toestel geblokkeerd werd, nu zie ik alleen nog maar 1 keuze voor (lang) ingedrukt houden.
Zou dit nog wel ergens verstopt zitten maar niet in de HTC omhoog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crusader schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:34:
[...]

Ik wacht wel weer even jouw bevindingen af :P
Istie...

So far so good :) Geen bijzonderheden tot nu toe. De rom loopt lekker vlot en soepel, maar eigenlijk geldt dit wel voor alle custom rom's sinds een maand of anderhalf. Geen grote verschillen in snelheid, stabiliteit, geheugen- of batterijverbruik. Ik wacht blijkbaar dus steeds op een magische verbetering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:45:
Net de 6.5 update erop gegooid (Compact V) en we hebben HTC SENSE!
Ik heb hem nog niet geflashed. Dus tmobile heeft manila 2.5 erop gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:06

Saven

Administrator

Het weer in mijn hoofdscherm update om een of andere reden niet? Op de weer tab update hij wel netjes!
Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
dafmay schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:24:
[...]

Istie...

So far so good :) Geen bijzonderheden tot nu toe. De rom loopt lekker vlot en soepel, maar eigenlijk geldt dit wel voor alle custom rom's sinds een maand of anderhalf. Geen grote verschillen in snelheid, stabiliteit, geheugen- of batterijverbruik. Ik wacht blijkbaar dus steeds op een magische verbetering ;)
Ik ga udK maar even flashen, thanks :)

Edit: yikes... die achtergrond van udK is bah, na eerste start komt ie ook nergens automatisch met die configuratie voor de dataverbinding. Ik zit nu dus zonder internet op dat ding en moet flink gaan zoeken waar ik die dataverbindingen kan configureren.

[ Voor 21% gewijzigd door Crusader op 05-11-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarSee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06-2023
Ey jongens,

Iemand enig idee of je op de D2 ook die snelkoppelingen onder de tijd kan zetten net als op de pics van de HD2?

Zit mijn telefoon compleet te ontleden, qua software dan, maar of het zit er niet in, of ik kijk er gruwelijk overheen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
MarSee schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:19:
Ey jongens,

Iemand enig idee of je op de D2 ook die snelkoppelingen onder de tijd kan zetten net als op de pics van de HD2?

Zit mijn telefoon compleet te ontleden, qua software dan, maar of het zit er niet in, of ik kijk er gruwelijk overheen.

Alvast bedankt voor de reacties.
Met alternatieve firmware van udK en Dutty o.a. kan dat ja. Gelukkig wel, erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarSee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06-2023
Crusader schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:22:
[...]

Met alternatieve firmware van udK en Dutty o.a. kan dat ja. Gelukkig wel, erg handig :)
Uit je reactie op te maken is dit dus niet mogelijk met de officiele ROM?

Wel raar dat het dan wel op de HD2 zit.

Maybe komt er wel weer een fix voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crusader schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:51:
[...]

Ik ga udK maar even flashen, thanks :)

Edit: yikes... die achtergrond van udK is bah, na eerste start komt ie ook nergens automatisch met die configuratie voor de dataverbinding. Ik zit nu dus zonder internet op dat ding en moet flink gaan zoeken waar ik die dataverbindingen kan configureren.
Dat is inderdaad even anders dan de meeste custom rom's dat doen...na flashen van de rom gebeurt dit automatisch. Jammer, auto data conenctie is iets dat wat mij betreft wel standaard zou moeten gebeuren, of op z'n minst de keuze krijgen.

Overigens was mijn laatste reactie mbt Dutty's laatste HG R1 rom. Die heeft de auto data connection wel, en ook een mooie achtergrond. Kies dan wel als theme "Dutty's Leo"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
dafmay schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:32:
[...]

Dat is inderdaad even anders dan de meeste custom rom's dat doen...na flashen van de rom gebeurt dit automatisch. Jammer, auto data conenctie is iets dat wat mij betreft wel standaard zou moeten gebeuren, of op z'n minst de keuze krijgen.

Overigens was mijn laatste reactie mbt Dutty's laatste HG R1 rom. Die heeft de auto data connection wel, en ook een mooie achtergrond. Kies dan wel als theme "Dutty's Leo"....
Yep. Heb het nu al gehad met udK :P

@MarSee: inderdaad, ik ben het niet tegengekomen in de officiële release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pamtastic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07-2022
noteboeki schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:16:
Hebben er meer mensen met 6.5 (orginele HTC rom) last van dat de geluidsmeldingen niet
werken als het toestel geblokkeerd is, is dit wellicht nog ergens aan te passen/veranderen?
Ja dus, ik heb met name bij SMS-jes (buiten telefoongesprek het enige waar ik geluidsmeldingen bij heb) dat ik die niet te horen krijg in geblokkeerde toestand.
Ik heb 2 dagen geleden dezelfde vraag gesteld in een ander forum, maar nog geen antwoord.

Opgelost!: toch nog wat gaan zoeken. Ik wil namelijk alleen maar de geluidjes bij telefoongesprekken en SMS-jes. Je moet bij de geavanceerde geluidsinstellingen een vinkje zetten bij "Programma's" en "Meldingen". In de tab "Meldingen" kun je dan per gebeurtenis het geluid instellen.
Heel erg simpel, maar het betreft dus maar één extra vinkje.

[ Voor 24% gewijzigd door pamtastic op 06-11-2009 09:55 . Reden: opgelost ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.