Android Software & Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.898 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
MHTC06 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:53:
En hoe hou je dat prog voor de gek? ;-)
Programma doet het (met bijv. de nieuwe Enomther Expansion Pack) op zich prima, je ziet de optie Navigeren er tussen staan (in Amerika dan hè, bij lokale bestemmingen mist die geheel) maar als je het selecteert krijg je alsnog een foutmelding. Waardoor dát komt weet ik niet. Misschien dat er net op die plek geen navigatie beschikbaar was, maar goed, voor ons werkt het toch niet dus lekker boeiend ook ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/navi01.png Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/navi02.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Brad Pitt schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:02:
[...]

Programma doet het (met bijv. de nieuwe Enomther Expansion Pack) op zich prima, je ziet de optie Navigeren er tussen staan (in Amerika dan hè, bij lokale bestemmingen mist die geheel) maar als je het selecteert krijg je alsnog een foutmelding. Waardoor dát komt weet ik niet. Misschien dat er net op die plek geen navigatie beschikbaar was, maar goed, voor ons werkt het toch niet dus lekker boeiend ook ;)

[afbeelding] [afbeelding]
Aha, toen ik een route in de VS plande (van denver naar new york) kreeg ik die optie ook, daarna een beginscherm van Google Navigatie, daarna de melding dat mn gps aan moest. Daarna einde verhaal omdat Den haag niet ergens in de route ligt tussen denver en new york, maar op zich werkt het wel. Jammer dat ik totaal geen interesse heb om naar de VS te gaan... ;-)

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Google heeft dat natuurlijk server sided echt wel goed dicht zitten. Anders zouden ze enorme problemen kunnen krijgen met teleatlas denk ik zo!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik heb nu toch een leuk spel gevonden: (Free) Bubble Defense. Hierbij komen allemaal verschillende 'knikkers' over een vastgestelde route rollen, en jij moet er voor zorgen dat ze niet bij het einde komen. Dit doe je door bepaalde torens op strategische plekken te zetten die de knikkers kapot schieten. Door knikkers kapot te schieten krijg je weer meer geld en van dat geld kan je betere torens kopen of bestaande upgraden. :)

Hier ga ik me zeer mee vermaken in de trein xD

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.sgg.bdfree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Vraag...

Is er ook een goede musicplayer voor android, beetje winamp-like?
Dus, simpele layout, makkelijke playlists, en uiteraard een equalizer?

Heb het subforum al doorgespit, zonder succes, net als mn google acties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reneger schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:10:
Vraag...

Is er ook een goede musicplayer voor android, beetje winamp-like?
Dus, simpele layout, makkelijke playlists, en uiteraard een equalizer?

Heb het subforum al doorgespit, zonder succes, net als mn google acties..
Probeer het ook eens via http://www.androlib.com
Als je daar zoekt op 'music player' dan kom je echt tientallen muziekplayers tegen met hoge ratings (4 sterren of meer). Een vinden met equalizer wordt wat moeilijker denk ik, aangezien dit wsl. een hardware/api-ding is.

Maar kijk even via die androlib daarmee ben je denk ik al weer een stuk opweg geholpen. Misschien dat anderen hier nog goeie tips kunnen geven welke musicplayer. Ik gebruik gewoon de built-in (naast m'n iPod Nano 5G).

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh4wn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:51:
Ik heb nu toch een leuk spel gevonden: (Free) Bubble Defense. Hierbij komen allemaal verschillende 'knikkers' over een vastgestelde route rollen, en jij moet er voor zorgen dat ze niet bij het einde komen. Dit doe je door bepaalde torens op strategische plekken te zetten die de knikkers kapot schieten. Door knikkers kapot te schieten krijg je weer meer geld en van dat geld kan je betere torens kopen of bestaande upgraden. :)

Hier ga ik me zeer mee vermaken in de trein xD

[afbeelding]
Cool! Die ga ik deze week zeker eens proberen.

Ook net uit is Mouthoff:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidguys.com/wp-content/uploads/mouthoffandroid-300x191.jpg
Popular iPhone “game” MouthOff has made its way over to Android. With MouthOff, users can hold their handset in front of your mouth and sing, talk, yell, or laugh to get the animated mouth to work. The app mouths move in real-time by using sound picked up by the phone. MouthOff features 36 mouths designed by 12 illustrators, and includes the recently released “chrHIDSmas” update.
En als je niet kan slapen is er nu het slaapverwekkende spel: Lucid.

Afbeeldingslocatie: http://www.androidguys.com/wp-content/uploads/lucid1.jpg

Mogelijk start ik van de week wel een aparte gamesthread want er komen steeds betere games uit voor Android.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik kan je ook wel mede-auteur maken... en wat moet hier dan besproken worden, nur applicaties..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:25:
Bestaat er toevallig ook een website waar je de apk-files vanaf je pc kan downloaden? Dit omdat ik zoveeeel leuke proggies voorbij zie komen, maar ze niet in de Market zie van de HTC tattoo (ivm dat resolutie gezeur) :'( Ik hoop dat iemand me kan helpen _/-\o_
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, dus schaamteloze vraag-kick! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
JWfx schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:33:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, dus schaamteloze vraag-kick! ;)
De reden dat ze niet in de Market staan bij de Tattoo is toch dat ze niet worden ondersteund ivm de resolutie? Zijn er bronnen die bevestigen dat ze wel werken dan?

Ik heb zelf overigens geen Tattoo, maar een Samsung Galaxy

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jozz schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:29:
Zijn er bronnen die bevestigen dat ze wel werken dan?
Lees dit topic / internet.. Zijn genoeg apps te vinden in de Market die gewoon werken op 320x240 resolutie :)

Fring voor Andoid =)

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 18-11-2009 21:12 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:45
verwijderd dubbele post

[ Voor 90% gewijzigd door Gummie op 19-11-2009 11:10 . Reden: fring nieuwtje hierboven over het hoofd gezien ]

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:02
CLB schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:30:
[...]

Lees dit topic / internet.. Zijn genoeg apps te vinden in de Market die gewoon werken op 320x240 resolutie :)
Ja, dat er genoeg apps zijn die werken op die resolutie snappen we. Maar het gaat om de apps die niet in die market (voor de Tattoo) voorkomen en dus waarschijnlijk die resolutie niet ondersteunen.

Werken die apps wel?

Lijkt mij dus van niet, anders zouden ze gewoon in de Tattoo market staan.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:35
Gekocht, gechecked, refund ;) Ik had dus verwacht dat de mondjes echt ook "oe", "aa" en "ie" klanken zouden detecteren en weergeven. Welnu, ze gaan slechts op en neer, wat je ook zegt. Geen 70 cent waard voor mij ;)

Nickname does not reflect reality

• CLB
  • Niet online
evleerdam schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:13:
Ja, dat er genoeg apps zijn die werken op die resolutie snappen we. Maar het gaat om de apps die niet in die market (voor de Tattoo) voorkomen en dus waarschijnlijk die resolutie niet ondersteunen.

Werken die apps wel?

Lijkt mij dus van niet, anders zouden ze gewoon in de Tattoo market staan.
Dat snap ik, ik zeg 't goed maar je begrijpt me denk niet... Er zijn tig apps die gewoon werken op 320x240 en die niet te vinden zijn als je met je Tattoo op de Market ben. Waarom niet? Omdat developers de 320x240 resolutie niet hebben aangemerkt als 'werkt ook' aangezien er in den beginne geen sprake was van 320x240!

• MetalManic
CLB schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:32:
[...]

Dat snap ik, ik zeg 't goed maar je begrijpt me denk niet... Er zijn tig apps die gewoon werken op 320x240 en die niet te vinden zijn als je met je Tattoo op de Market ben. Waarom niet? Omdat developers de 320x240 resolutie niet hebben aangemerkt als 'werkt ook' aangezien er in den beginne geen sprake was van 320x240!
off topic

In den beginne was er niets ... ... ... .... ... ...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CLB schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:32:
[...]

Veel developers werken er wel aan. De meeste van "mijn" apps zijn allemaal geupdate en hebben ondersteuning voor die resolutie gekregen.

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:33

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

murphylee schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:05:
Iemand ervaring met IMusic?

Zag hem gister in market staan :)
Erg handig voor het downen van muziek op je foon!

Maar moet je hiervoor betalen? App was gewoon gratis btw...
Nee, gebruik het al een tijdje (aantal vrienden ook) en er is geen enkele vorm van afrekening gekomen. Het is gewoon gratis wat dat betreft. Alleen uitkijken dat je niet over je eventuele 'Fair Use' bij je provider heengaat ;)

• CLB
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:41:
Veel developers werken er wel aan.
Dat zeg ik ook :)
De meeste van "mijn" apps zijn allemaal geupdate en hebben ondersteuning voor die resolutie gekregen.
Als het spelletje X oorspronkelijk is gemaakt voor 480x320 en nu wel 320x240 compatible is, maar dat niet in de specs staat of er staat geen vinkje bij 320x240, verschijnt die toch echt niet in de markt dunkt me? (op je Tattoo)

• RoD
  • Niet online

RoD

De apps zijn dusdanig geupdate dat ze wél voor de resolutie van 320x240 in de Market zouden moeten verschijnen. Dat is althans wat ik van die updates begrepen heb, toen ik ze binnenhaalde. Ik heb helaas de Tattoo niet meer, dus ik kan het niet testen. Maar ik denk wel dat het klopt.

• CLB
  • Niet online
Yes dat denk ik ook, maar dan moet 'n dev dat wel net even aanvinken / benoemen natuurlijk =)

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ja, klopt je moet als dev wel even het volgende doen:
http://d.android.com/guid...s_support.html#strategies
Al mijn apps zouden gewoon zichtbaar moeten zijn. Echter voor de scanner apps, ben ik afhankelijk van de barcode scanner, die nog niet beschikbaar was voor lagere resoluties.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:11
Kennen jullie een MSN Client voor Android die groepsgepsrekken wel goed weergeeft? Heb nu eBuddy, maar die kan er echt niet mee omgaan:(

Verwijderd

Balachmar schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:13:
Ja, klopt je moet als dev wel even het volgende doen:
http://d.android.com/guid...s_support.html#strategies
Al mijn apps zouden gewoon zichtbaar moeten zijn. Echter voor de scanner apps, ben ik afhankelijk van de barcode scanner, die nog niet beschikbaar was voor lagere resoluties.
De barcode scanner app heb ik zelf van de newsgroepen afgehaald. Werkt gewoon naar behoren op m'n Tattoo. Moet wel zeggen dat de afgelopen week er echt honderden bij zijn gekomen in de market, waaronder ook bijv. trein pro. Ff zeuren op tweakers, en alle programmeurs worden wakker lijkt wel :D

Verwijderd

Dag,

Ik heb zelf een Hero. Is echt super! Behalve.. de calendar app. Er is geen vervanger zoals voor WM.
Heb al een tijdje gezocht, maar geen antwoord gevonden..

-Hebben alle Android phones dezelfde calendar app
-Kan je vervolgens het agenda programma van de samsung op de hero draaien

/visor66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gezocht... Zeker nog niet op Tweakers... Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:14:
Iemand ervaring met Mobinews? Ziet er op zich wel flex uit:

http://www.blumedialab.com/mobinews/
vindt iemand mobinews weer? ik kan het maar niet vinden op de android market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebonite
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05-2021
Bestaat er 1 applicatie die sms tekst kan kopiëren, ik heb een leuke meid ontmoet die uit Slowakije vandaan komt :P. Maar zij spreekt alleen Hongaars, Slowaaks en kent maar een paar woordjes Nederlands, in real life praat ik met handen voeten met haar waar ik wel mee uit de voeten kan (vanwege mijn doofheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ebonite schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:06:
Bestaat er 1 applicatie die sms tekst kan kopiëren, ik heb een leuke meid ontmoet die uit Slowakije vandaan komt :P. Maar zij spreekt alleen Hongaars, Slowaaks en kent maar een paar woordjes Nederlands, in real life praat ik met handen voeten met haar waar ik wel mee uit de voeten kan (vanwege mijn doofheid).
Quickcopy kopieert en plakt alles. Net bizonkit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Als je in Google Calendar de taal op Engels zet krijg je een extra optie: Tasks (erg handig, heel vreemd dat ie met de NL taal niet verschijnt).
Een 'korte'/simpele taak lijst/task list, deze zou ik ook graag op m'n HTC willen zien/bijwerken/bijhouden. Iemand enig idee of en hoe dit kan?

Er zijn wel andere online tasklists maar daarvoor moet je weer wat aparts doen/instellen, lijkt mij juist zo handig dat ie al geïntegreerd zit in Google Calender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
kaajee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:54:
Als je in Google Calendar de taal op Engels zet krijg je een extra optie: Tasks (erg handig, heel vreemd dat ie met de NL taal niet verschijnt).
Een 'korte'/simpele taak lijst/task list, deze zou ik ook graag op m'n HTC willen zien/bijwerken/bijhouden. Iemand enig idee of en hoe dit kan?

Er zijn wel andere online tasklists maar daarvoor moet je weer wat aparts doen/instellen, lijkt mij juist zo handig dat ie al geïntegreerd zit in Google Calender.
dat gaat (nog) niet. De calender van de tasks syncen niet. Heel jammer idd. Maar ik denk wel dat het nog gaat komen want er is geen enkele reden waarom het niet kan. In het begin verschenen tasks niet op je calender nu wel. Volgens mij was er toen nog geen sprake van de android, toen dat werd geïmplementeerd. Ik DENK dat hij het ook niet synct met je ical of andere calender-apps. Je hebt wel een aparte app, GTask, en die synct dan wel met je google calender tasks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:11
Sorry, maar telkens sneeuwt mijn vraag onder.
Is er een MSN client voor Android die groepsgesprekken goed weergeeft? eBuddy kan dit namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

-Edwin- schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:55:
Is er een MSN client voor Android die groepsgesprekken goed weergeeft? eBuddy kan dit namelijk niet.
buddymob al geprobeerd? Die gebruik ik, heb alleen geen zin om nu te gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 09:54
-Edwin- schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:55:
Misschien heeft niemand een antwoord op je vaag :P
Maare, Fring laat gesprekken redelijk zien. Enige jammere vind ik dat Fring al je mobiele contactpersonen laat zien :S Dat voegt bij mij 0,0 toe en het is al helemaal storend dat je het nérgens uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsus, Bedankt voor je antwoord. Ik de widgets al gevonden, ze hebben alleen geen betrekking op m'n vragen( zal aan het tijdstip liggen?):

-hebben alle android phones dezelfde calendar app:
In de handleiding van de samsung I7500 wordt gesproken over een "week view". Is de agenda/calendar app van de i7500 hetzelde als die van de Hero? ( ik vroeg mij af of het een zelfde fout in de handleiding is als die in de hero: selectable week view: not :-( )

-kan je deze apps evt. overzetten op een andere android phone

/visor66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:44:
[...]

Gsus, Bedankt voor je antwoord. Ik de widgets al gevonden, ze hebben alleen geen betrekking op m'n vragen( zal aan het tijdstip liggen?):

-hebben alle android phones dezelfde calendar app:
In de handleiding van de samsung I7500 wordt gesproken over een "week view". Is de agenda/calendar app van de i7500 hetzelde als die van de Hero? ( ik vroeg mij af of het een zelfde fout in de handleiding is als die in de hero: selectable week view: not :-( )

-kan je deze apps evt. overzetten op een andere android phone

/visor66
Ja, in theorie hebben ze dezelfde calendar app. Maar in Sense zit ook een andere calendar app, die de i7500 dus niet heeft.

Wederom, in theorie zijn alle calendra apps zijn over te zetten op een andere android phone, onder voorbehoud. Ik kan me voorstellen dat de Sense calendar app wellicht niet in precies diezelfde vorm bestaat als app. Ook kan ik me voorstellen dat niet elke calendar app op elke resolutie kan.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ik heb net een Hero aangeschaft en als ik wat wil downloaden in de Market blijft hij op ''downloaden starten staan''.
Ik heb een vodafone abo en voorderest werkt alles (internet, mail etc.) naar behoren.
Iemand daar ook problemen mee? Of doe ik iets niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je zit in ieder geval niet in het juiste topic. Hier wordt software besproken. Voor problemen kun je zelf een topic openen. Meldt dan wel even wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw een Nederlandse App voor Android: over een ruime maand biedt het uitzendbureau Tempo Team ook een Android (en iPhone) app voor werkzoekenden: http://www.tempo-team.nl/...eel/nieuws/2009/11/01.xml

Nieuwe Powerapp die verder gaat dan de ingebouwde batteryusagemeter:

Afbeeldingslocatie: http://i.androidplanet.nl/wp-content/uploads/2009/11/powertutor.jpg

http://www.androidplanet....ieverbruik-van-apps-zien/

Ben benieuwd hoeveel deze zelf wel niet zuipt in de achtegrond.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Met de default app (berichten) kan het ook. Gewoon een long-press op het bericht en in het pop-up menutje "tekst van bericht kopiëren" kiezen.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
Kent iemand het programma Buddy Runner (http://www.buddyrunner.com/)?

Als ik de QR code scan of zoek in de market, vind ik niks...toch raar, aangezien hij ook bv op androlib vermeldt staat. Of zou ie niet in de NL market beschikbaar zijn?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Hallo,

Ik had een vraagje over de Locale app.

Klopt het dat het met Locale niet mogelijk is om het mobiele netwerk op een bepaalde tijd aan/uit te laten gaan? Zo heb ik bijvoorbeeld nu ingesteld dat de telefoon tijdens de nacht op geluid uit en trillen uit staat.
Graag zou ik dan ook de internetverbinding uit willen hebben, aangezien ik die toch niet gebruik tijdens het slapen. Nog beter zou zijn als je op een bepaald tijdstip de vliegtuigmodus aan zou kunnen laten gaan. Dan is gelijk mooi alles uit en het bespaart flink wat aan batterijduur lijkt mij.

Aangezien ik deze opties echter nog niet ben tegengekomen, vraag ik mij wel af of Locale zo handig is. Locale checkt om de zoveel tijd m.b.v. gps mijn positie om te bepalen welke situatie hij moet hanteren. Zonder locale zou ik dus helemaal geen gps gebruiken, behalve wanneer ik google maps ofzo zou openen. Ik heb verder trouwens wel wifi hulp bij het bepalen van mijn positie uit staan.

Ook heb je bij menu, instellingen, draadloze bedieningselementen, instellingen van mobiel, een optie voor "Mobiele gegevens altijd". Als ik dit uit zet, springt dan internet alleen aan wanneer ik een browser open? En hoe zit het dan met gmail notificatie? Moet ik dit dan handmatig gaan controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Cooperator schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:23:
Graag zou ik dan ook de internetverbinding uit willen hebben, aangezien ik die toch niet gebruik tijdens het slapen.
Ik schakel mijn internet standaard uit met APNdroid en schakel hem pas in als ik hem nodig heb, maar ik heb zelf nog niets gescheduled gevonden die dit kan...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

styxz schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:02:
Kent iemand het programma Buddy Runner (http://www.buddyrunner.com/)?

Als ik de QR code scan of zoek in de market, vind ik niks...toch raar, aangezien hij ook bv op androlib vermeldt staat. Of zou ie niet in de NL market beschikbaar zijn?
Ik heb een Nederlandse T-Mobile G1, en Buddy Runner staat bij mij in de Market als Free App.
Heb jij toevallig de HTC Magic? Btw Buddy Runner ondersteunt (voorlopig?) alleen Android 1.6 en niet 1.5.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:52:
[...]

Ik schakel mijn internet standaard uit met APNdroid en schakel hem pas in als ik hem nodig heb, maar ik heb zelf nog niets gescheduled gevonden die dit kan...
APNdroid? Wat is de toegevoegde waarde van deze app dan als het niet via een schedule kan? Mobiel netwerk kan in principe zo uitgeschakeld worden (ophangtoets even ingedrukt houden en dan in het menu mobiel netwerk kiezen voor aan/uit).

Voorlopig kan ik echtertoch niets downloaden via de market, aangezien geeneen download wil starten in de market sinds de storing bij Vodafone vorige week. Ook gmail notificatie werkt sindsdien niet meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Cooperator schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:48:
[...]

APNdroid? Wat is de toegevoegde waarde van deze app dan als het niet via een schedule kan? Mobiel netwerk kan in principe zo uitgeschakeld worden (ophangtoets even ingedrukt houden en dan in het menu mobiel netwerk kiezen voor aan/uit).

Voorlopig kan ik echtertoch niets downloaden via de market, aangezien geeneen download wil starten in de market sinds de storing bij Vodafone vorige week. Ook gmail notificatie werkt sindsdien niet meer. :'(
Voorlopig is dat het enige wat makkelijk werkt, gebruik het om het aan te zetten (internet) en om het uit te zetten wanneer ik het niet nodig heb. Zou ook graag een makkelijk app willen hebben om dit te schedulen of een Idle Disconnect te doen. Maar ophangtoets en dan mobiel netwerk heb ik echt niet op mijn Samsun Galaxy ?!?

Maar je kan niets meer downloaden via Market en je mail notificatie ook niet? Internet doet het wel? (Misschien iets voor een ander topic trouwens?)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:26:
[...]

Ik heb een Nederlandse T-Mobile G1, en Buddy Runner staat bij mij in de Market als Free App.
Heb jij toevallig de HTC Magic? Btw Buddy Runner ondersteunt (voorlopig?) alleen Android 1.6 en niet 1.5.
Ah, dat zal het zijn dan...heb een Hero, dus idd Android 1.5
Maar even wachten tot de 2.0 upgrade komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

styxz schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:54:
[...]

Ah, dat zal het zijn dan...heb een Hero, dus idd Android 1.5
Maar even wachten tot de 2.0 upgrade komt....
Er zijn een hoop apps die lijken op Buddy Runner hoor, keus genoeg om die te gebruiken voorlopig. Bv: Cardiotrainer, MyTracks, Fitsync, Sportypal enz. met of zonder spatie, moet je zelf ff proberen

Btw je zou de developer kunnen proberen te mailen of ergens nog de oude versie te vinden is:
Habe dem Entwickler eine Mail geschrieben, wieso Buddy Runner nicht mehr im Market erscheint. Antwort:

"Hi,For the moment Buddy Runner is not supported on Android 1.5 but only on 1.6."

Die Vorgängerversion 1.3.3 läuft aber ohne Probleme auch mit 1.5.
De voorganger versie 1.3.3. schijnt wel te werken op 1.5

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:52:
[...]

Voorlopig is dat het enige wat makkelijk werkt, gebruik het om het aan te zetten (internet) en om het uit te zetten wanneer ik het niet nodig heb. Zou ook graag een makkelijk app willen hebben om dit te schedulen of een Idle Disconnect te doen. Maar ophangtoets en dan mobiel netwerk heb ik echt niet op mijn Samsun Galaxy ?!?

Maar je kan niets meer downloaden via Market en je mail notificatie ook niet? Internet doet het wel? (Misschien iets voor een ander topic trouwens?)
Oh ja sorry, ik ging er vanuit dat je een HTC Hero had. Stom 8)7 ...dit is een Android software thread en de Hero is niet de enigste Android telefoon :+

Ja, ik heb mijn probleem al gesteld in de Hero topic, maar afgezien van een iemand die hetzelfde probleem heeft, geen reacties met mogelijke oplossingen. Heb ook al een eigen thread gemaakt, met daar wel suggesties, maar tot nu toe geen resultaat. Nu ligt zelfs heel mijn internet eruit :( Correctie, na opnieuw opstarten werkt internet weer, maar market en gmail notificatie niet.
Maar goed, ik dwaal af. Dit hoort niet in dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Cooperator op 23-11-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Weet iemand of er een manier is om al je app's in 1 x te updaten? Ik vind het erg irritant om steeds weer naar je Market Downloadlijst te zien hoe veel updates er wel niet zijn en die allemaal om de beurt te updaten.

Denk dat dit een erg omslachtige en tijdrovende manier is. Iemand tips & trucs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:56:
[...]
Er zijn een hoop apps die lijken op Buddy Runner hoor, keus genoeg om die te gebruiken voorlopig. Bv: Cardiotrainer, MyTracks, Fitsync, Sportypal enz. met of zonder spatie, moet je zelf ff proberen

Btw je zou de developer kunnen proberen te mailen of ergens nog de oude versie te vinden is:

[...]

De voorganger versie 1.3.3. schijnt wel te werken op 1.5
Thanks! Gebruik nu Jogtrack, maar vind daar de informatie een beetje beperkt en daarbij werkt de GPS niet lekker (mijn eerste rondje begon ik volgens Jogtrack ergens midden in de Atlantische Ocean...erm).

Eigenlijk ben ik op zoek naar een goed Android alternatief voor Runkeeper welke op de iPhone beschikbaar is...Buddy Runner lijkt dat programma te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat je het al kent, maar ik vind Draw! wel een leuke app. Misschien dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
Er is een update voor Google maps met allemaal nieuwe funkties.
Fijn..... Er was geen update voor mijn Hero. Dus ik denk: gooi maps er af en download even opnieuw. Is maps gewoon niet meer te vinden.
Heeft iemand nog een apk-tje van de vorige versie?

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al wat gezocht maar geen oplossing kunnen vinden voor de volgende vraag:

Ik heb sinds een paar dagen een G2, en eigen alle applicaties die ik wil installeren via Marktet place zijn niet te vinden. (ook de apps in de titel post van dit topic niet).
Ik heb wel wat gelezen over dat sommige apps niet voor alle lokaties te downloaden zijn, maar ik heb al zeker 20 barcodes gescanned zonder enig succes.. ook door te zoeken in market place niets te vinden :(

Misschien dat iemand me blij kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RunaR schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:55:
Er is een update voor Google maps met allemaal nieuwe funkties.
Fijn..... Er was geen update voor mijn Hero. Dus ik denk: gooi maps er af en download even opnieuw. Is maps gewoon niet meer te vinden.
Heeft iemand nog een apk-tje van de vorige versie?
Grappig..Google Maps staat er inderdaad op dit moment niet meer in?!

Op 4shared zijn het deze denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:28:
Ik heb al wat gezocht maar geen oplossing kunnen vinden voor de volgende vraag:

Ik heb sinds een paar dagen een G2, en eigen alle applicaties die ik wil installeren via Marktet place zijn niet te vinden. (ook de apps in de titel post van dit topic niet).
Ik heb wel wat gelezen over dat sommige apps niet voor alle lokaties te downloaden zijn, maar ik heb al zeker 20 barcodes gescanned zonder enig succes.. ook door te zoeken in market place niets te vinden :(

Misschien dat iemand me blij kan maken?
Vast, maar wel handig om te vertellen welke applicaties je zou willen hebben/installeren, lijkt je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dit moest hier gewoon ook:
CLB schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:23:
Net die filmpjes gezien:
- Beide emulatoren zien er erg goed uit zeg, speelt erg ubervloeiend
(kan mooi het geblaat van nieuws: 'Games verkopen op iPhone vierhonderd keer beter dan op Android')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Jeroen04 schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:41:
Weet iemand of er een manier is om al je app's in 1 x te updaten? Ik vind het erg irritant om steeds weer naar je Market Downloadlijst te zien hoe veel updates er wel niet zijn en die allemaal om de beurt te updaten.
Wel gezocht (al eerder), maar niet gevonden.Ik hoop dus ook op tips... O-)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Denk niet dat, dat er is of komt.. Waarom niet?
Als je net toevallig applicatie X niet wil updaten ofzo, gaat die ook mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:59:
Denk niet dat, dat er is of komt.. Waarom niet?
Als je net toevallig applicatie X niet wil updaten ofzo, gaat die ook mee..
Dat is natuurlijk een beetje een onzinnig argument...
Het updaten moeten ze juist verplichten omdat er vaak ook lekken/security issue's in opgelost worden :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vind jij, vind ik niet.. Als iets goed werkt voor mij, hoef ik het niet te updaten, why would I..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:41:
[...]

Grappig..Google Maps staat er inderdaad op dit moment niet meer in?!

Op 4shared zijn het deze denk ik.
Thanks

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:38
CLB schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:07:
Vind jij, vind ik niet.. Als iets goed werkt voor mij, hoef ik het niet te updaten, why would I..
omdat nieuwer altijd beter is :+

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
CLB schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:34:
Dit moest hier gewoon ook:

[...]

[...]
Werken die alleen op de Motorola Droid of zouden deze ook kunnen werken op mijn g1?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:13:
[...]

Werken die alleen op de Motorola Droid of zouden deze ook kunnen werken op mijn g1?
als t goed is ook prima op je g1.. zijn alleen wel betaald die emulators

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
coredalae schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:21:
[...]

als t goed is ook prima op je g1.. zijn alleen wel betaald die emulators
Oke thanks!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:04
er zijn demo versies van. Daarmee kun je alleen niet saven

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hopen dat je hardware snel genoeg is en 't is geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
is er eigenlijk al een android apps topic? lijkt me handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:34
TictaCNL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:57:
8)7 8)7 8)7 8)7

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
TictaCNL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:57:
Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Cooperator schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:23:
Klopt het dat het met Locale niet mogelijk is om het mobiele netwerk op een bepaalde tijd aan/uit te laten gaan? Zo heb ik bijvoorbeeld nu ingesteld dat de telefoon tijdens de nacht op geluid uit en trillen uit staat.
Graag zou ik dan ook de internetverbinding uit willen hebben, aangezien ik die toch niet gebruik tijdens het slapen. Nog beter zou zijn als je op een bepaald tijdstip de vliegtuigmodus aan zou kunnen laten gaan. Dan is gelijk mooi alles uit en het bespaart flink wat aan batterijduur lijkt mij.

Aangezien ik deze opties echter nog niet ben tegengekomen, vraag ik mij wel af of Locale zo handig is. Locale checkt om de zoveel tijd m.b.v. gps mijn positie om te bepalen welke situatie hij moet hanteren. Zonder locale zou ik dus helemaal geen gps gebruiken, behalve wanneer ik google maps ofzo zou openen. Ik heb verder trouwens wel wifi hulp bij het bepalen van mijn positie uit staan.
Zoekt ende gij zult vinden. Als je bij Locale op menu drukt en dan Get Plug-ins, dan opent hij de market met alle locale plugins. Er is een gratis en een betaalde versie van de airplane modus plug-in te vinden en ook wat andere handige plugins.

Verder; als je geen op location-based rule aan hebt gemaakt zal locale ook je gps niet gebruiken; anders kijkt ie om de 10min naar je gps of wifi. Wifibased werkt ook goed en verbruikt niet zoveel maar enkel als je niet verbonden bent met een wifi accesspoint.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
hier lullen jullie alleen maar over andere dingen. dus als je dat bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kunnen we dan nu weer ontopic? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Iemand enig idee wat de beste task killer op het moment is?
Heeft iemand de Google Maps Navigation al geprobeerd? Volgens mij is hij alleen in US te gebruiken nog, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 131% gewijzigd door TictaCNL op 25-11-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 12:25
TictaCNL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:59:
Heeft iemand de Google Maps Navigation al geprobeerd? Volgens mij is hij alleen in US te gebruiken nog, maar dat weet ik niet zeker.
ik gebruik zelf task panel, dat is een noob friendly task killer ;)
Werkt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volgens mij is hij alleen in US te gebruiken nog, maar dat weet ik niet zeker.
Gaan verhalen de ronde dat dit niet alleen USA based is...
vandevorst schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:42:
ik gebruik zelf task panel, dat is een noob friendly task killer ;)
Werkt ideaal!
En anders, Advanced Task Manager

En Gameloft, gaat toch wel Android supporten...
Vandeweek lazen we dit nog: nieuws: 'Games verkopen op iPhone vierhonderd keer beter dan op Android'

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 25-11-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik heb Google Navigation inderdaad al uitgeprobeerd. Kan met een gehackte maps versie.
Werkt wel, maar:
- De stem is Engels en spreekt alle straatnamen uit. (Wat soms erg raar kan zijn...)
- De kaart info is nog niet altijd up to date.
- Traffic info werkt nog niet in nl.
- Er is geen mogelijkheid om route opties in te stellen als: Geen snelwegen etc. (Er is wel een alternatieve route optie)

Verder qua navigatie is het wel erg mooi. Goede graphics. En ook inzoomen bij het invoegen op de snelweg is handig. Bij aankomst een streetview foto als die beschikbaar is, is ook leuk.

Maar wat sowieso fijn is, is het zoeken naar je eindpunt. Dit is veel vrijer dan in bijvoorbeeld TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Balachmar schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:11:
[...]

Ik heb Google Navigation inderdaad al uitgeprobeerd. Kan met een gehackte maps versie.
Werkt wel, maar:
- De stem is Engels en spreekt alle straatnamen uit. (Wat soms erg raar kan zijn...)
- De kaart info is nog niet altijd up to date.
- Traffic info werkt nog niet in nl.
- Er is geen mogelijkheid om route opties in te stellen als: Geen snelwegen etc. (Er is wel een alternatieve route optie)

Verder qua navigatie is het wel erg mooi. Goede graphics. En ook inzoomen bij het invoegen op de snelweg is handig. Bij aankomst een streetview foto als die beschikbaar is, is ook leuk.

Maar wat sowieso fijn is, is het zoeken naar je eindpunt. Dit is veel vrijer dan in bijvoorbeeld TomTom.
Tnx. Hoe kan je die gehackte versie testen? Of is dit illegaal?

Weet iemand trouwens nog een goede password saver. Een app waar ik al mijn password in kan dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
task panel heeft een unieke feature dat bij geen enkele task killer aanwezig is: een wanted list.
Alle apps in die wanted list worden automatisch afgesloten wanneer bepaalde voorwaarden zijn voldaan. Die voorwaarden zijn dan: na x minuten en/of wanneer het vrije geheugen onder een bepaalde hoeveelheid gaat. Bij mij staat die alleszins ingesteld op 5 minuten en onder 70MB geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TictaCNL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:26:
Hacken is nagenoeg altijd illegaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
iemand dit programma al eens uitgeprobeerd?

http://www.wikitude.org/wikitude-ar-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 23:16
Weet iemand trouwens nog een goede password saver. Een app waar ik al mijn password in kan dumpen?
Of hij echt goed is weet ik niet, maar ik heb zojuist KeepassDroid geinstalleerd. Ik gebruik op m'n PC's keepass (icm KeepassSync) dus de keuze lag voor de hand. KeepassDroid ondersteunt nog niet alle features van Keepass 2.x en ook geen KeepassSync, maar kon wel na een eenvoudige export naar Keepass 1.x formaat de entries lezen, username/password copy/pasten etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 25-11-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Ik kan het programma MobiNews maar niet vinden op de market. Ik heb daarop een mailtje gestuurd naar de makers, en zij gaven mij de volgende link, die je MOET benaderen vanuit je gsm omdat die rechtstreeks linkt naar de marketplace: http://market.android.com...BluMedialab.com%20B.V.%22

Maar ik zie alleszins daar mobinews niet tussen staan. Kan iemand anders ook eens proberen? Eigenlijk zoekt die link gewoon in de Market naar 'Blumedialab'

Kunnen jullie ook eens uittesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

En met het inscannen van de QR Code hier: http://www.androlib.com/a...dialab-mobinews-jjnF.aspx werkt het ook niet?

Edit:
Als ik zoek op mobinews vind ik hem gewoon? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sh4wn op 25-11-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Wat is eigenlijk de app voor internet radio in NL. Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om live radio 1 en/of BNR te ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Sh4wn schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:17:
En met het inscannen van de QR Code hier: http://www.androlib.com/a...dialab-mobinews-jjnF.aspx werkt het ook niet?

Edit:
Als ik zoek op mobinews vind ik hem gewoon? :)
verdorie toch, ik snap er echt niks van... hij is nochtans geroot, land staat ingesteld op belgie, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Doe is USA instellen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
pina schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:53:
[...]

verdorie toch, ik snap er echt niks van... hij is nochtans geroot, land staat ingesteld op belgie, maar toch...
Ik vind hem ook gewoon. Het is wel een betaalde app. ik weet niet of je dat gefilterd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
TictaCNL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:56:
[...]

Ik vind hem ook gewoon. Het is wel een betaalde app. ik weet niet of je dat gefilterd hebt?
ah... maar probleem is (heb ik al lang), dat ik enkel free apps kan zien... ik heb nochtans een geroote hero :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

[...]

Je zou kunnen kijken op deze website: http://www.androidworld.nl
Is een website met Android info, wellicht dat daar meer informatie te vinden is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Ik heb het probleem dus gevonden. Ik kan dus idd geen betalende apps zien en zelfs Market Enabler werkte nooit bij mij. Blijkt dus dat ik een oude versie had staan van Market Enabler. Daarna heb ik de nieuwste versie geprobeerd, maar elke keer hij de provider wilde faken, rebootte mijn Hero.

De oplossing daarvoor is gewoon als volgt, voor diegene die ook problemen hebben met ME:

- downloaden
- installeren
- REBOOTEN
- app voor de 1e keer starten
- huidige settings saven
- provider uit de lijst kiezen

Dus eigenlijk moet je dus gewoon handmatig rebooten nadat je hem hebt geïnstalleerd, dat is het belangrijkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Laatst online: 10:10
Rukapul schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:49:
Wat is eigenlijk de app voor internet radio in NL. Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om live radio 1 en/of BNR te ontvangen :)
Ik gebruik Droidlive light. Heeft af en toe haperingen op mn rooted Hero (Modaco 2.9) maar werkt wel intuitief en handig. Je kan gewoon shoutcast dingen zoeken maar 3fm en zo staat er ook gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:24:
[...]

Vast, maar wel handig om te vertellen welke applicaties je zou willen hebben/installeren, lijkt je ook niet?
Vrij simpel eigenlijk, iedere applicatie die ik scan word niet gevonden ik heb als voorbeel.. alle applicaties geprobeerd in de startpost van dit topic, dus;
- Power Manager
- Open Home
- MyBackup Pro
- enz.

Veel applicatie (zoals bovengenoemde) kan ik wel installeren door ze gewoon op te zoeken via de zoekfunctie. Wanneer ik echter de QR code scan met Barcode Scanner dan krijg ik:
Found URL
market://search?q=pname:com.acme.android.powermanagerpro

Als ik dan op Open Browser klik dan worden de applicaties zonder uitzondering niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Unneoetech schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:40:
[...]

Ik gebruik Droidlive light. Heeft af en toe haperingen op mn rooted Hero (Modaco 2.9) maar werkt wel intuitief en handig. Je kan gewoon shoutcast dingen zoeken maar 3fm en zo staat er ook gewoon in.
Radio 1 gevonden :)

Volgens shoutcast.com moet het beschikbaar zin op 32/64/128kbps maar alleen die laatste verschijnt in Droidlive.

BNR is helaas niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Rukapul schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:49:
Probeer eens m.omroep.nl slash radio.. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 09:54
HammerT schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:29:
[...]

Probeer eens m.omroep.nl slash radio.. link
m.omroep.nl is zeker handig :) Thanks. Enige wat ik niet voor elkaar krijg ik om bijv slamFM af te spelen. Als je op radio klikt kan je netjes op het knopje '3g' klikken bij 3fm, maar als je op 'alle zenders' o.i.d. klikt dan heb je dat knopje nergens meer :'(
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.