bij mij gaat mijn alarm na de 1e nacht niet meer af. Ik had hem geprogrammeerd voor de weekdagen maar na de 1e nacht ging hij niet meer af... (HTC Hero hier)Dryhte schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:22:
welke clock bug? Voor mij werkt het alarm best goed (enige probleem dat ik ermee heb is dat het alarm niet afgaat als de telefoon uit staat; dus moet ik 'm 's nachts aan laten wat vroeger niet mijn gewoonte was)
Iemand deze al geprobeerd:
Ben benieuwd.. Wil namelijk zelf wel films op m'n Androider gaan afspelen..CLB schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:23:
En Act 1 Video Player lijkt me ook een must om te hebben op je Android-device:
Jump to: navigation, search
Most full featured video player for the Android platform.
On-screen clock, timer, and battery info
Seeking by seekbar, screen gestures (course), and trackball (fine)
Screen brightness control via slider or keyboard
Resume points remembered for all your videos
Video sorting options
Up to 10 bookmarks for each video
Can be used as the system default video player
Delete videos
Lots of shortcuts, conveniences, and configurations
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik gebruik altijd night clock.
Werkt goed, vele instelmogelijkheden en je kunt een mp3 instellen als alarm.
Werkt goed, vele instelmogelijkheden en je kunt een mp3 instellen als alarm.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
50 Apps For New Droid Owners
Gaat over de Droid inderdaad, maar Android, is Android en daarom ook wel handig voor hier...
En de Droid owned trouwens ook qua wekker / klok:
Gaat over de Droid inderdaad, maar Android, is Android en daarom ook wel handig voor hier...
En de Droid owned trouwens ook qua wekker / klok:
|
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
is idd cool, maar toegegeven, of die nu ligt of zo staat, wat maakt het nu uit. Ik zie het 's nachts toch niet.
Photoshop voor Android 
Slacker Radio voor Android
Slacker Radio voor Android
[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 06-11-2009 19:15 ]
Dat is wel erg vet!!
Al verwacht ik van wel!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wel cool, ik had een foto gemaakt in het donker met kunstlicht dus die was helemaal rood. Even gespeeld met wat settings en de kleuren zijn echt een stuk beter.
Dit is dan ook het enige dat je er mee kan btw, en croppen en draaien e.d. .
Dit is dan ook het enige dat je er mee kan btw, en croppen en draaien e.d. .
Zal meer de naam zijn van Photoshop natuurlijk, die aan een Androidapp hangt dan dat het functies heeft mja.
Tevens zou ik 't dan gebruiken om wat foto's te draaien, meer ook niet, dat doe ik wel op de computer
Tevens zou ik 't dan gebruiken om wat foto's te draaien, meer ook niet, dat doe ik wel op de computer
Ik krijg App not found als ik de QR code scan.. iemand een .APK?
Moet je even market enabeler gebruiken en dan op us zetten
wilde ik net ook vragen... heb het nu geinstalleerd maar zie nergens hoe ik het kan wijzigen naar de us store? Ik start hem op en zie de button 'enable paid apps' en 'restore'. Als ik op die betaalde apps activeer, komt er een tekst in het groen onder: 'We've got a problem HoustonHammerT schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:43:
Moet je even market enabeler gebruiken en dan op us zetten
ik snap er niks van
Helaas is mijn telefoon niet ge-root. Nouja, dan nog maar even geen photoshop.
Je hebt de verkeerde market enabler app te pakkenpina schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:16:
[...]
wilde ik net ook vragen... heb het nu geinstalleerd maar zie nergens hoe ik het kan wijzigen naar de us store? Ik start hem op en zie de button 'enable paid apps' en 'restore'. Als ik op die betaalde apps activeer, komt er een tekst in het groen onder: 'We've got a problem Houston" Maar verschijnt dan wel de tekst 'Done
'
ik snap er niks van
Er is er nog 1 zelfde naam die je telefoon provider faked naar bv us t-mobile
probeer deze http://market-enabler.googlecode.com/files/downloadLink.html
Argh shit.... ik kreeg net een paar minuten geleden de eerste telemarketing-call ooit op mijn mobiele nummer (die ik heb sinds 2001) Ik vroeg me af "waarom nu pas?" ... en bedacht me dat het waarschijnlijk komt omdat ik ergens een programma heb gedownload van de Android market die telefoonnummers verzamelt en verkoopt.
Ik heb nergens mijn nummer ingevult.. want ik weet dat ze die verzamelen, maar ik heb blijkbaar een Licence Agreement verkeerd gelezen of waarschuwing over het hoofd gezien.
Ik ben nu bang dat mijn nummer overal doorverkocht gaat worden en dat ik de komende jaren meer van zulke telefoontjes tegemoed mag zien
Ik heb nergens mijn nummer ingevult.. want ik weet dat ze die verzamelen, maar ik heb blijkbaar een Licence Agreement verkeerd gelezen of waarschuwing over het hoofd gezien.
Ik ben nu bang dat mijn nummer overal doorverkocht gaat worden en dat ik de komende jaren meer van zulke telefoontjes tegemoed mag zien
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Daarom: belmeniet register!rickiii schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:37:
Argh shit.... ik kreeg net een paar minuten geleden de eerste telemarketing-call ooit op mijn mobiele nummer (die ik heb sinds 2001) Ik vroeg me af "waarom nu pas?" ... en bedacht me dat het waarschijnlijk komt omdat ik ergens een programma heb gedownload van de Android market die telefoonnummers verzamelt en verkoopt.
En smsmeniet register heb je ook nog
Iemand ervaring met IMusic?
Zag hem gister in market staan
Erg handig voor het downen van muziek op je foon!
Maar moet je hiervoor betalen? App was gewoon gratis btw...
Zag hem gister in market staan
Erg handig voor het downen van muziek op je foon!
Maar moet je hiervoor betalen? App was gewoon gratis btw...
I bad beat my meat by busting my nuts!
Als het goed is vragen ze dat ook aan het eind van het gesprek, je moet gevraagd worden of je daarin opgenomen wilt worden.vandevorst schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:39:
[...]
Daarom: belmeniet register!
En smsmeniet register heb je ook nogGegarandeerd geen telefoontjes meer. Bij de sms kun je alleen niet meer stemmen bij idols, maar of je daarom om moet treuren
Mobile Spy voor Android
Lijkt me een mooie calllog / sms meter!
Volgens mij wordt het meer gebruikt om dat soort gegevens naar het internet te sturen, zodat als ik dit installeer op mijn vriendin haar telefoon, ik haar goed in de gaten kan houden.CLB schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:06:
Mobile Spy voor Android
Ten eerste wil ik dit niet, ten tweede schijnt het 100$ per jaar te kosten
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Verwijderd
Ik heb vandaag eens gespeeld met 'A world of Photo', best wel grappig! Laat goed zien hoe de wereld echt steeds meer aan je vingertoppen ligt. Echt een aanrader om eens te doen op een regenachtige zondagmiddag.
World Of Photo is a fun casual, geo multiplayer online game with with a social touch.
By "spinning" your phone, you select another player somewhere in the world, you will make a photo for you. That player then continues the thread, and makes a photo for you.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 21:26 ]
Ik krijg gelijk de melding "I'm sorry, there are currently enough active threads already."Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:23:
Ik heb vandaag eens gespeeld met 'A world of Photo', best wel grappig! Laat goed zien hoe de wereld echt steeds meer aan je vingertoppen ligt. Echt een aanrader om eens te doen op een regenachtige zondagmiddag.
[...]
Lijkt me wel een gaaf concept
Verwijderd
Ja, soms is het druk! Gewoon ff wachten paar minuten.DennusB schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:02:
[...]
Ik krijg gelijk de melding "I'm sorry, there are currently enough active threads already."![]()
Lijkt me wel een gaaf concept
Inderdaad gezien ja. Net mocht ik 'spinnen' en ik moest zelf ook een paar foto's maken!Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:06:
[...]
Ja, soms is het druk! Gewoon ff wachten paar minuten.
Erg leuk als tijdverdrijf haha
Even terug had ik iemand van Tweakers, hehe. Ik zei mn naam (Mikerd) maar heb niet gelet op de naam van wie het bericht kwam.
Ach, merk het vanzelf wel hier denk ik!
Echt geweldige app, echt leuke foto's langs zien komen haha.
Echt geweldige app, echt leuke foto's langs zien komen haha.
Geniaal
Misschien gaat dit het nieuwe twitter worden? Moeten nog wel wat fucnties bij hoor.. friendlist betere chat..
Misschien gaat dit het nieuwe twitter worden? Moeten nog wel wat fucnties bij hoor.. friendlist betere chat..
?Loekie schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:49:
[...]
Als het goed is vragen ze dat ook aan het eind van het gesprek, je moet gevraagd worden of je daarin opgenomen wilt worden.
+ Hoe en waarmee kan je betalen voor een app uit Market?
In de TS staat CC (CreditCard) vermeld...murphylee schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:45:
+ Hoe en waarmee kan je betalen voor een app uit Market?
Ik heb sinds een paar weken HTC Hero, en wil QR-code reader installeren zodat ik makkelijker apps kan downloaden en installeren. Zoek ik via google naar QR-reader en kom daarbij uit bij Beetagg en ga via supported phones en ja hoor Hero staat erbij. Mooi dacht ik, via instructies op die site op mijn pc zegt dat ik op mijn phone naar die site moet surfen en zo die QR-reader kan binnenhalen. Zo gezegd zo gedaan, zegt die site: Your phone is not supported... Dat klinkt wel tegenstrijdig gezien mijn verhaal. Magoe... waar kan ik die QR-reader binnenhengelen? In de TS staat niet veel info hoe ik het beste kan gebruiken en waar het te halen valt, een klein verbeterpuntje voor de TS.
Zoek in de Market op Barcode Scanner. Die moet je hebben.Ebonite schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:39:
Ik heb sinds een paar weken HTC Hero, en wil QR-code reader installeren zodat ik makkelijker apps kan downloaden en installeren. Zoek ik via google naar QR-reader en kom daarbij uit bij Beetagg en ga via supported phones en ja hoor Hero staat erbij. Mooi dacht ik, via instructies op die site op mijn pc zegt dat ik op mijn phone naar die site moet surfen en zo die QR-reader kan binnenhalen. Zo gezegd zo gedaan, zegt die site: Your phone is not supported... Dat klinkt wel tegenstrijdig gezien mijn verhaal. Magoe... waar kan ik die QR-reader binnenhengelen? In de TS staat niet veel info hoe ik het beste kan gebruiken en waar het te halen valt, een klein verbeterpuntje voor de TS.
Je kan ook mijn Pricewatch scanner app downloaden, die stuurt je meteen naar de Market mocht je de barcode scanner nog niet hebben
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Aaahh, thank you very much. Heb de pricewatch scanner als eerste gedownload en die stuurde me door naar barcode scanner en het werkt nu uitstekend. Ik ga zeker een naar een paar winkels toe om goed te gaan testen en winkelmedewerkers te gaan vervelen.Balachmar schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:41:
[...]
Zoek in de Market op Barcode Scanner. Die moet je hebben.
Je kan ook mijn Pricewatch scanner app downloaden, die stuurt je meteen naar de Market mocht je de barcode scanner nog niet hebben
Alleen heb ik geen creditcard om een donatie te geven...
Maakt niet uit.Ebonite schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:16:
[...]
Aaahh, thank you very much. Heb de pricewatch scanner als eerste gedownload en die stuurde me door naar barcode scanner en het werkt nu uitstekend. Ik ga zeker een naar een paar winkels toe om goed te gaan testen en winkelmedewerkers te gaan vervelen.![]()
Alleen heb ik geen creditcard om een donatie te geven...
Ik hoop alleen wel dat er in de toekomst meerdere betaalmogelijkheden komen. Want er zijn meer mensen die dit al eens gemeld hebben. Hoewel je natuurlijk altijd via paypal zou kunnen doneren, zoals op mijn website staat:
http://www.wligtenberg.nl/content/view/34/2/
Ik heb nu een alpha versie van Fring draaien op mijn Hero. Alle basis functionaliteit zit erin, chat en voip naar vast en skype. Qualiteit is nog zo-zo.. Er valt nog eigenlijk niets te configureren, alle contacten worden zichtbaar, ook de telefoon contacten. Er zit nog geen filter mogelijk in. Ook hebben MSN, Skype en ICQ contacten nog hetzelfde icoontje. Ik had fring ook draaien op mijn oude verkochte N95 ( 2 jaar oud, E85,- via Zonzoo.nl) En ik kan mij herinneren dat ook daar de contacten dezelfde icoontjes hadden.Harmani schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:59:
Allemaal leuk die IM voor android, met push to talk etc. maar waar ik persoonlijk niet op kan wachten is totdat Fring met een android versie komt.
Dat gaat ons ontzettend veel schelen in de belkosten met mijn vriendin die ook een Galaxy heeft.
Komt eraan dus!
( Als je wil testen moet je even op het fring forum kijken bij de android thread, daar staat aanmail addy waar je je kunt aanmelden )
Ze zijn verplicht om je de mogelijkheid te bieden je na het gesprek op te laten nemen in het bel me niet register...
THX.evleerdam schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:14:
[...]
Ik niet en ik weet ook niet wat voor programma's je zoekt?
Er zijn wel wat vliegprogramma's:
- Flightpanel, een soort cockpit idee met behulp van gps, accelerometer, compass clock en batterij info. Is $2 en krijgt 4 sterren.
- Flightstats for android: vluchten bekijken bij vlucht, route of vliegveld, vertragingen, dat soort dingen, 4 en en halve ster en $4
- Aviation Weather, snelle toegang tot METAR en TAF informatie (?), 4 sterren en gratis
Zo zijn er nog een aantal.
Wat ik nodig zou hebben is idd METAR & TAF.
Maar ook:
- SNOWTAM decoding
- cold weather corrections
- crosswind berekening
- fueling hulp (KG/L/gal)
- programma om rusttijden te berekenen
- airport list
Alvast bedankt voor de personen die zo iets tegen komen!
Dino
Subsonic is ook wel erg gaaf voor op de Android.
Installeer onder Linux of Windows de server, knikker het tooltje op je Android en je kan lossless audio streamen naar je Android.
Inclusief playlists, en je kan de MP3's ook downloaden naar je telefoon!
Echt top, 107Gb muziek in m'n broekzak!
Installeer onder Linux of Windows de server, knikker het tooltje op je Android en je kan lossless audio streamen naar je Android.
Kan je ook nog ergens de fotos en gesprekken uit de threads bekijken waarin je hebt deelgenomen?Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:23:
[...]
/edit Hier is blijkbaar wat verkeerd gegaan.. had geen textDino737 schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:00:
[...]
THX.
Wat ik nodig zou hebben is idd METAR & TAF.
Maar ook:
- SNOWTAM decoding
- cold weather corrections
- crosswind berekening
- fueling hulp (KG/L/gal)
- programma om rusttijden te berekenen
- airport list
Alvast bedankt voor de personen die zo iets tegen komen!
Dino
Ik zoek ook nog een goede logboek applicatie, eentje die te syncen is met een app op de pc bij voorkeur.
[ Voor 17% gewijzigd door Koriel op 10-11-2009 11:21 . Reden: geen eigen bijdrage ]
Best handig ja. Ik zie zo snel niet een mogelijkheid om op artiest te bladeren of op nummer?DennusB schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:06:
Zo kan ik in ieder geval al m'n muziek afspelen op m'n telefoon (al ben ik nu dus nog een uur bezig met scrollen)
Verwijderd
Klopt. Ik prefeer echter What the Doodle !? die is bijna hetzelfde, maar de community is wat fijner.Jo-hannes schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:39:
Sketch online is trouwens ook erg leuk
Een handige app is trouwens ook 'speedtest.net' daarmee kun je testen wat je up- en downloadsnelheid is, bv om te controleren of je idd het juiste 3G-abbo van je provider hebt gekregen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 18:54 ]
Hebben jullie ervaring met backup programma's?
Ik zoek namelijk een programma wat mijn applicatie data en sms'jes back'up't
Ik heb dit programma gevonden: MyBackup. Maar dit is betaald...
Ook heb je nandroid maar volgens mij is dit meer voor als je met rooten aan de slag gaat (je kunt deze geloof ik enkel geheel terugzetten, niet echt laten syncen)
Ik ga niet rooten of iets dergelijks, maar heb graag smsjes etc.. af en toe veilig op de pc staan. Indien een update of iets dergelijks er voor zorgt dat je een clean install hebt kan ik tenminste sms'jes en instellingen/save games van programma's terug zetten.
Of kan dit al zeer eenvoudig door bepaalde mappen van de sd kaart te kopieren?
Ook heb je nandroid maar volgens mij is dit meer voor als je met rooten aan de slag gaat (je kunt deze geloof ik enkel geheel terugzetten, niet echt laten syncen)
Ik ga niet rooten of iets dergelijks, maar heb graag smsjes etc.. af en toe veilig op de pc staan. Indien een update of iets dergelijks er voor zorgt dat je een clean install hebt kan ik tenminste sms'jes en instellingen/save games van programma's terug zetten.
Er is Handy Backup for Android 1.1 (maar pas op, laat 'm je contacts niet restoren als je die synct via google, dat levert alleen miserie op). Ik heb 'm succesvol gebruikt voor het restoren van call log en smsjes. Geen applicatie data helaas.vandevorst schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:49:
[ Voor 4% gewijzigd door Dryhte op 10-11-2009 12:02 ]
Voor het backupen van sms'jes gebruik ik zelf SMS Backup. Backupt automagisch alle binnekomende sms'jes naar mijn gmail account en met een zelfgekozen label. Ideaal.vandevorst schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:49:
Alleen je kan je sms'jes niet terug zetten. Maar goed ik mis dat niet aangezien je ze toch altijd kan lezen.
[ Voor 12% gewijzigd door Gummie op 10-11-2009 12:32 ]
Voor degenen die APNdroid gebruiken, er is een applicatie beschikbaar genaamd "DataController". Deze app schakelt dataverbindingen automatisch uit zodra je wisselt naar een andere provider dan een vooraf ingestelde (bijvoorbeeld "NL KPN"). Dit scheelt mij als Telfort gebruiker bij de grensstreek nogal wat eurootjes aan dataverkeer via Mobistar of T-Mobile DE.. 
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
En wat als je roaming afzet in je instellingen?jbr schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:58:
Voor degenen die APNdroid gebruiken, er is een applicatie beschikbaar genaamd "DataController". Deze app schakelt dataverbindingen automatisch uit zodra je wisselt naar een andere provider een vooraf ingestelde (bijvoorbeeld "NL KPN"). Dit scheelt mij als Telfort gebruiker bij de grensstreek nogal wat eurootjes aan dataverkeer via Mobistar of T-Mobile DE..
[afbeelding]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik heb contacten niet via google (ze staan op zyb, maar die heeft nog geen android programma. Je kunt namelijk wel contacten op je gsm zetten, maar niet syncen (dus nieuwe contacten kun je niet backuppen)Dryhte schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:01:
[...]
Er is Handy Backup for Android 1.1 (maar pas op, laat 'm je contacts niet restoren als je die synct via google, dat levert alleen miserie op). Ik heb 'm succesvol gebruikt voor het restoren van call log en smsjes. Geen applicatie data helaas.
Ik ga hem eens proberen, dankje!
Tja, ik zoek echt iets om te syncen, Toch bedankt!Gummie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:30:
[...]
Voor het backupen van sms'jes gebruik ik zelf SMS Backup. Backupt automagisch alle binnekomende sms'jes naar mijn gmail account en met een zelfgekozen label. Ideaal.
Alleen je kan je sms'jes niet terug zetten. Maar goed ik mis dat niet aangezien je ze toch altijd kan lezen.
Dan kan ik helemaal geen dataverbinding opzetten in NL. Telfort ´roamt´ op het KPN netwerk.Snake schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:02:
[...]
En wat als je roaming afzet in je instellingen?
Wel oud, maar vond het net: Orb for Android! Orb roeleert
Verwijderd
En voor niet-streaming, is onderstaand een handig tooltje om je muziek (automatisch) te syncen met je PC + video's die hij automatisch convert naar je Android zodat ie je kan afspelen. Allemaal gewoon drag & drop.CLB schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:48:
http://www.doubletwist.com/dt/Home/Index.dt
(USB debugging moet wel uitstaan).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 19:14 ]
Lees ik nu niet goed, of is er nog geen officiele orb app? Er wordt verder wel gesproken over androrb, maar die schiet imo tekort. Geen zoekfunctie en het werkt ook niet over 3G wat het wat mij betreft nogal nutteloos maakt. Die officiele app ziet er wel netjes uit.CLB schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:48:
Hoop dat er snel wat aan zit te komen want een goede orb client is een van de dingen die ik echt nog mis. Ohja, en een dropbox app.
[ Voor 11% gewijzigd door k7of9 op 11-11-2009 19:37 ]
Dat lijkt wel dé oplossing voor het Telfort/Hero probleem!jbr schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:58:
Voor degenen die APNdroid gebruiken, er is een applicatie beschikbaar genaamd "DataController". Deze app schakelt dataverbindingen automatisch uit zodra je wisselt naar een andere provider dan een vooraf ingestelde (bijvoorbeeld "NL KPN"). Dit scheelt mij als Telfort gebruiker bij de grensstreek nogal wat eurootjes aan dataverkeer via Mobistar of T-Mobile DE..
[afbeelding]
wat zijn de mogelijkheden voor een saldo checker op android voor bijvoorbeeld ING, is dit niet mogelijk vanwege beveiliging of is het gewoon nog niet geschreven?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik gebruik gewoon er de ing-buddy voor (met meebo msn client).Rubman schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:18:
wat zijn de mogelijkheden voor een saldo checker op android voor bijvoorbeeld ING, is dit niet mogelijk vanwege beveiliging of is het gewoon nog niet geschreven?
Het is niet perfect, maar je kunt je android toestel nu wel redelijk ongestoord gebruiken zonder iedere keer met die roaming policy te zittenRuzor schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:54:
[...]
Dat lijkt wel dé oplossing voor het Telfort/Hero probleem!
Ik blijf de roaming melding houden na een restart van de Hero..Ruzor schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:54:
[...]
Dat lijkt wel dé oplossing voor het Telfort/Hero probleem!
Ja, echt een handig programma. Wel jammer dat je na 30 dagen 20 euro moet betalen. Zo vaak gebruik ik het nou ook weer niet. :\DennusB schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:06:
Je mag zelf kiezen wat je wil doneren hoorHet Leoh-Paard schreef op donderdag 12 november 2009 @ 02:51:
[...]
Ja, echt een handig programma. Wel jammer dat je na 30 dagen 20 euro moet betalen. Zo vaak gebruik ik het nou ook weer niet. :\
Dat is ook niet de bedoeling van de applicatie.m3nno schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:10:
Ik blijf de roaming melding houden na een restart van de Hero..
Zie dat het 3 euro kost, heb geen cc dus kan ook niet testen. Maar als de video gewoon het zelfde is als.... Ok dat is hij dus
dus wat heb je er dan aan? Ik kan zelf ook wel een lijstje bookmarks maken, en aan m.nos.nl heb ik ook wel genoegWhen you select a video, you will be linked to the original webserver
Er is nu trouwens ook "eindelijk" een beltegoed app voor Vodafone en KPN.
Zie: http://nl.androlib.com/an...alize-beltegoed-zCAD.aspx
Ahh gaaf zeg =) Zou ik wel kunnen gebruiken!
Heb je deze app al uitgeprobeerd en is het wat??Gummie schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:37:
Er is nu trouwens ook "eindelijk" een beltegoed app voor Vodafone en KPN.Zie: http://nl.androlib.com/an...alize-beltegoed-zCAD.aspx
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Werkt dit ook voor HI? Het is feitelijk KPN maar goed zou niet de eerste keer zijn dat er toch een verschilletje is..Gummie schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:37:
Er is nu trouwens ook "eindelijk" een beltegoed app voor Vodafone en KPN.Zie: http://nl.androlib.com/an...alize-beltegoed-zCAD.aspx
HOI.
Heb 'm geìnstalleerd (vodafone), en doet z'n taak, niets meer en niets minderMHTC06 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:36:
[...]
Heb je deze app al uitgeprobeerd en is het wat??
Ja heb hem geïnstalleerd. Enige is wel dat je momenteel wel de eerste keer moet connecten via wifi, maar daarna kan het gewoon over 3G.MHTC06 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:36:
[...]
Heb je deze app al uitgeprobeerd en is het wat??

Nee voor zover ik gelezen heb niet. Het probleem schijnt te zijn dat je je HI beltegoed niet kan checken via het web, maar dat dit via sms gaat ofzo.Dennizzz33 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:41:
[...]
Werkt dit ook voor HI? Het is feitelijk KPN maar goed zou niet de eerste keer zijn dat er toch een verschilletje is..
[ Voor 39% gewijzigd door Gummie op 13-11-2009 10:59 . Reden: tweede reactie toegevoegd ]
Ik ben recentelijk van WM naar een android phone overgestapt (Hero!). Nog geen seconde spijt!!
Nu had ik op mijn WM phone een applicatie die bluetooth automatisch aanzette wanneer de phone aan de lader hing. Handig voor in de auto als je een BT headset gebruikt.
Wie weet of er een soortgelijke applicatie bestaat voor android? Liefst is deze app nog een beetje intelligent, dus als je hem weer uit de lader haalt en je bent nog aan het bellen, nog even niet BT weer uitschakelen.
Nu had ik op mijn WM phone een applicatie die bluetooth automatisch aanzette wanneer de phone aan de lader hing. Handig voor in de auto als je een BT headset gebruikt.
Wie weet of er een soortgelijke applicatie bestaat voor android? Liefst is deze app nog een beetje intelligent, dus als je hem weer uit de lader haalt en je bent nog aan het bellen, nog even niet BT weer uitschakelen.
Dit kun je doen met Locale. Daar kun je een actie (bijvoorbeeld bluetooth aanzetten) koppelen aan de omstandigheden waarin je telefoon zich bevind (o.a. of hij is aangesloten op de lader).wouzer schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:58:
Ik ben recentelijk van WM naar een android phone overgestapt (Hero!). Nog geen seconde spijt!!
Dat in inderdaad wel handig. Mist helaas wel dat laatste intelligente deelHades.NL schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:05:
[...]
Dit kun je doen met Locale. Daar kun je een actie (bijvoorbeeld bluetooth aanzetten) koppelen aan de omstandigheden waarin je telefoon zich bevind (o.a. of hij is aangesloten op de lader).
It'll have to do.
Ik neem aan dat dit illegaal is en we er niet over mogen praten op GoT?murphylee schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:44:
Hoe zit het bij het downloaden van apps via piratebay etc...?
Kan je ze dan gewoon op je Hero zetten? (Originele rom)
Via Astro File manager installeren of....
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Volgens mij krijgt Android 2.0 ook een car mode waar dit soort opties word vertegenwoordigd.[b][message=32918370,noline]Wie weet of er een soortgelijke applicatie bestaat voor android? Liefst is deze app nog een beetje intelligent, dus als je hem weer uit de lader haalt en je bent nog aan het bellen, nog even niet BT weer uitschakelen.
Er is ook heel veel FreeWareevleerdam schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:49:
Ik neem aan dat dit illegaal is en we er niet over mogen praten op GoT?
Bestaat er een app die wachtwoord beveiliging op de sms software zet? dus dat je niet zonder wachtwoord smsjes kan lezen (om mensen die je tel even willen zien niet zomaar in je smsjes te laten kijken)?
Verwijderd
Ik geloof dat hier al vaker over gepost is, heet SMSVault ofzoiets. Heb je zelf al op de Market gezocht of op Androlib.com ?pingwings schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:00:
Bestaat er een app die wachtwoord beveiliging op de sms software zet? dus dat je niet zonder wachtwoord smsjes kan lezen (om mensen die je tel even willen zien niet zomaar in je smsjes te laten kijken)?
ik heb op de market gezocht, maar kon zo 1, 2, 3 niet iets vinden wat redelijk werkte.
edit:
Is er geen gratis alternatief? ik heb namelijk geen CC.
Eventueel kan ik zelf een app hiervoor maken, als er niks gratis beschikbaar is.
edit:
Is er geen gratis alternatief? ik heb namelijk geen CC.
Eventueel kan ik zelf een app hiervoor maken, als er niks gratis beschikbaar is.
[ Voor 46% gewijzigd door pingwings op 15-11-2009 18:42 ]
Verwijderd
Spelen hier nog meer mensen ProjectINF ? Een 2d multiplayer rts. Best geinig voor een paar dagen.
T-Mobile, Vodafone en KPN hebben nu zo'n beltegoed app... Voor telfort is er nog geen, toch?Gummie schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:37:
Ik heb een G1, kan ik daar ook Android 2.0 op verwachten of trekt hij dat niet??
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Cyanogen heeft Eclair al werkend gekregen op een G1. Dus ik verwacht wel dat ook de google/HTC engineers dit kunnenhenkyyyyyyy schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:30:
Ik heb een G1, kan ik daar ook Android 2.0 op verwachten of trekt hij dat niet??
Oke thanks!Dentette schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:54:
[...]
Cyanogen heeft Eclair al werkend gekregen op een G1. Dus ik verwacht wel dat ook de google/HTC engineers dit kunnen
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Iemand al een klaverjas programma tegengekomen?
Wil er zelf wel één schrijven, maar denk niet dat ik een echt goeie AI kan maken voor bot-spelers (de rest moet nog wel lukken).
Wil er zelf wel één schrijven, maar denk niet dat ik een echt goeie AI kan maken voor bot-spelers (de rest moet nog wel lukken).
Failure is not an option. It's included.
Nope, ik ben er in ieder geval nog geen tegen gekomen.bosaap22 schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:30:
[...]
T-Mobile, Vodafone en KPN hebben nu zo'n beltegoed app... Voor telfort is er nog geen, toch?
Iemand ervaringen met Cootek TouchPal Android?
TouchPal is an innovative software keyboard powered by T+ input technology,
which significantly improves the inputting experience on touchscreen handheld devices.

'Hardware Keyboard Prediction' is heel mooi voor de Motorola Droid / Sholes / Milestone
which significantly improves the inputting experience on touchscreen handheld devices.

'Hardware Keyboard Prediction' is heel mooi voor de Motorola Droid / Sholes / Milestone
Verwijderd
Bestaat er toevallig ook een website waar je de apk-files vanaf je pc kan downloaden? Dit omdat ik zoveeeel leuke proggies voorbij zie komen, maar ze niet in de Market zie van de HTC tattoo (ivm dat resolutie gezeur)
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik kan het niet vinden in de marketCLB schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:14:
Iemand ervaringen met Cootek TouchPal Android?
[afbeelding]
'Hardware Keyboard Prediction' is heel mooi voor de Motorola Droid / Sholes / Milestone![]()
Kunnen vast wel, maar er is al enkele malen aangekondigd dat de G1 geen 2.0-update zal krijgen. Het zou niet mogelijk zijn volgens HTC/Google. Nu blijkt dat dat niet klopt, maar de intenties lijken me duidelijk; er komt geen update meer voor de G1. Of ze moeten de laatste tijd van mening zijn veranderd.Dentette schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:54:
[...]
Cyanogen heeft Eclair al werkend gekregen op een G1. Dus ik verwacht wel dat ook de google/HTC engineers dit kunnen
Maargoed, dit gaat wat offtopic
Verwijderd

Lemmings is soort van terug op Android. Van de Nederlandse Developer studio Orangepixel staat sinds kort de game Mechanics Touch in de Market: een soort van lemmings.

Best geinig.
Andere Android Games van Orangepixel: http://orangepixel.net/games.php?genre=android
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 20:19 ]
Freeware of betaald? Ziet er wel leuk uit idd!!
Verwijderd
Er is een LITE versie met beperkt aantal levels.CLB schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:21:
Freeware of betaald? Ziet er wel leuk uit idd!!
Ook P.O.D. lijkt me wel leuk: http://orangepixel.net/games.php?gid=74
verdorie toch, ik gebruik de search en ik vind het programma niet... kan ik die apk file niet op een andere manier downloaden?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:14:
Iemand ervaring met Mobinews? Ziet er op zich wel flex uit:
http://www.blumedialab.com/mobinews/
ik heb trouwens net unlock 2.0 gedownload. Dat geeft een iphone-unlockscherm wat wel nog mooi is, als ik tenminst eeen deftige skin vindt. Die user-made kunnen toch mottig zijn

[ Voor 28% gewijzigd door pina op 16-11-2009 21:22 ]
Ooh, heeft Google dat aangekondigd? Heb je dan ook een bron?RoD schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:59:
[...]
Kunnen vast wel, maar er is al enkele malen aangekondigd dat de G1 geen 2.0-update zal krijgen. Het zou niet mogelijk zijn volgens HTC/Google. Nu blijkt dat dat niet klopt, maar de intenties lijken me duidelijk; er komt geen update meer voor de G1. Of ze moeten de laatste tijd van mening zijn veranderd.
Maargoed, dit gaat wat offtopic
Het is namelijk niet aangekondigd en dat zal het ook niet worden. Het is door iemand de wereld ingeholpen die ook zei dat 1.6 niet uit zou komen voor de G1. Omdat de SDK image niet zou passen.
Ik verwacht wel degelijk dat 2.0 en 2.1 nog komen voor de ADP. (En dus ook voor G1 en Magic.)
Nee, ik heb geen bron, maar Google heeft in het verleden wel te kennen gegeven moeite te willen doen om images voor de ADP beschikbaar te krijgen. (Heb ik van JBQ in #android)
Weet iemand hoe het zit met Google Nav? Volgens Cyanogen moet je een bestaand dowloaden, dat flashen en dan zou Maps moeten zijn veranderd in de navigatietool van Google. Hij zet erbij dat als dat niet werkt dat je dan Google Voice moet uninstallen en weer op nieuw moet installeren. Het probleem is dat Google Voice alleen werkt voor USA-gebruikers. Wij kunnen het programmaatje wel installeren maar we kunnen er niets mee.
Is het zo dat de navigatie van Google ook nog niet werkt bij ons?
Is het zo dat de navigatie van Google ook nog niet werkt bij ons?
Klopt, de kaarten van Nederland zijn geleverd door TeleAtlas, dus zou Google moeten betalen voor gesproken navigatie. Nog even afwachten of ze Europa ook nog gaan doen, vast wel!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Google Places Directory
Iemand ervaring met deze Google-service?
Of is dit net zo functioneel als Layar?
Iemand ervaring met deze Google-service?
Of is dit net zo functioneel als Layar?
Dat google het hier niet mag doen is fijn, maar als je gaat modden kun je het wellicht in europa toch ook gewoon laten werken? Je hoeft alleen het programma voor de gek te houden.
PSN: DutchTrickle PVoutput
En hoe hou je dat prog voor de gek? ;-)Maverick schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:43:
Dat google het hier niet mag doen is fijn, maar als je gaat modden kun je het wellicht in europa toch ook gewoon laten werken? Je hoeft alleen het programma voor de gek te houden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.