Android Software & Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.897 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 23:16
HammerT schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:29:
[...]

Probeer eens m.omroep.nl slash radio.. link
Thx. Wordt keurig gespeeld door een interne Streaming app.

Deze app. geeft de bitrate niet aan, maar de default stream is een stuk zuiniger dan de shoutcast en ook de 3g (hq) stream :)

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
weet iemand waar je de zelfde soort apps kan vergelijken? er zijn bijvoorbeeld een stuk of 5 verschillende task killers. is er nergens te zien wat de voordelen van de verschillende apps zijn en welke de beste is?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
TictaCNL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:31:
weet iemand waar je de zelfde soort apps kan vergelijken? er zijn bijvoorbeeld een stuk of 5 verschillende task killers. is er nergens te zien wat de voordelen van de verschillende apps zijn en welke de beste is?
zijn zat site's die zich bezig houden met welke apps er verschijnen/ de algemene ontwikkelingen rond android, dus google er eens op zou ik zeggen ;)

android since G1.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:39
Ik heb een periode terug tijdens 1 of andere get root tutorial een app gehad wat me een terminal venster gaf waar ik van alles kon doen wat we gewend zijn. Laat ik nu die app kwijt zijn en maar niks kunnen vinden in de market. (zal wel verkeerde zoekterm gebruiken)

Iemand een goede vervanger ervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
terminal emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:43

The_Worst

Unox

Ik heb recent een perfect programmaatje gevonden om je telefoon op te sporen als je deze verloren hebt of gestolen is: WaveSecure. Zodra je van simkaart wisselt wordt de telefoon automatisch geblokkeerd en kan deze alleen worden vrijgegeven met een pincode. Daarnaast kun je inloggen op een website en kun je de telefoon op afstand blokkeren, media van je telefoon downloaden, het nieuwe telefoonnummer verkrijgen (van de eventuele nieuwe simkaart), en via Google Maps je telefoon traceren en zelfs alle data wissen mocht dit nodig zijn. Je kan het blokkeringsscherm voorzien van een eigen bericht met eventueel een telefoonnummer zodat mensen kunnen bellen als je telefoon gevonden is. Daarnaast kun je je telefoon laten gillen zodat deze als goed als onbruikbaar wordt. :9

Ideaal om je investering (met persoonlijke gegevens!) te beveiligen. Voor Android is de beta nu nog gratis, en straks €15,- p/j.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 27-11-2009 12:10 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:25
Ik lees al een tijdje mee in de verschillende Android-threads hier op GoT en Androidplanet.nl wordt ook een aantal keer per week bezocht en daar heb ik het volgende niet kunnen vinden.
Er wordt regelmatig gesproken over OTA-updates van Android, nu begrijp ik dat die via het mobiele netwerk lopen. Alleen vraag ik me af hoe het precies werkt, het zou provider-afhankelijk zijn en daardoor kan het zijn dat je bij vodafone je update al binnen hebt terwijl je bij telfort nog een maand moet wachten.
Ik was in de veronderstelling dat zoiets via google zelf zou lopen of een of andere provider-onafhankelijke dienst via internet.
Is het nu wel of niet provider-afhankelijk? En kun je er omheen werken via een PC-firmware loader oid?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt gewoon op de volgende manier naar mijn weten. De updates komen van een google server en niet van de provider. Het feit dat je bij sommige providers langer moet wachten dan bij de andere heeft ermee te maken dat de ene provider er langer over doet om aanpassingen aan de firmware te maken. Daarom heb je met een unbranded toestel sneller de fw's binnen dan met branded toestellen. Zodra de aanpassingen compleet zijn worden deze naar google gestuurd en die stuurt ze weer naar je eigen telefoon. Hierbij kijkt hij welke firmware je hebt. Branded of unbranded, welke regio etc.(Dit kan hij zien adv de telefooncode) en stuurt de overeenkomstige fw. Door de telefooncode te veranderen(softwarematig) kan je een fw naar keuze ontvangen.
Via de provider zou niet logisch zijn aangezien ze dan alle soorten fw's op hun server moeten hebben staan. Met mijn n97 had ik ook de vodafone firmware verwijderd en vervangen door generic fw. En ik kon gewoon ota updates ontvangen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Dat zou ik ook verwachten, maar toch wordt er in het Motorola Milestone topic gemeld dat OTA via bijv Telfort niet zou kunnen omdat de milestone (nog) niet officieel in NL is ingevoerd.
Dat zou dan afhankelijkheid van de provider betekenen. de milestone die je bijv uit UK zou importeren zou unbranded zijn.
* Loekie is confused...

@RoD: Dus de firmware is daar geen onderdeel van? Het gaat puur om programma's op Android?
Duidelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Loekie op 27-11-2009 13:54 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van software, en niet voor het bespreken van updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Hier is dit topic dus niet voor bedoeld.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 28-11-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Rukapul schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:14:
[...]

Thx. Wordt keurig gespeeld door een interne Streaming app.

Deze app. geeft de bitrate niet aan, maar de default stream is een stuk zuiniger dan de shoutcast en ook de 3g (hq) stream :)
Als ik met mijn Hero op een link druk, dan wil hij een .asx bestand downloaden en zegt hij dat er geen programma is dat dit bestandsformaat ondersteund. Doe ik iets fout of is er een app in de market die .asx ondersteund?

Never mind, hij doet het wel als je de 3g stream direct op de pagina aanklikt. Als je naar de mobiele site gaat van een radiostation geeft hij bovenstaande aan. Dus mijn vraag is nog steeds of er een app is die .asx kan afsprelen?

[ Voor 18% gewijzigd door FrenkieB op 28-11-2009 17:03 . Reden: Deels opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Nog even 2 aanraders:
-i Music. Gratis muziek downloaden. Werkt echt super handig op de hero.
http://www.youtube.com/watch?v=yNcs-sS2nFU
-Android Agenda Widget. Laat eindelijk eens meer agenda items zien en volledig in de Hero styl. http://www.androidplanet....htelijk-op-je-homescreen/

Nu nog even wat vraagjes:
Weet iemand of de Albert Heijn iPhone app er ook voor android is/komt?

Ik heb gehoord dat er goede wintersport apps zijn. Ik kan echter niets vinden op de android market. Weet iemand goede wintersport apps?

Dank!

[ Voor 28% gewijzigd door TictaCNL op 29-11-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
TictaCNL schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:16:

-Android Agenda Widget. Laat eindelijk eens meer agenda items zien en volledig in de Hero styl. http://www.androidplanet....htelijk-op-je-homescreen/
Ik gebruik nu de Pure Calendar widget...kost 1,50 ofzo, maar werkt prima. En volledig customisable (van 1x4 tot 4x4)...http://www.androlib.com/android.application.org-koxx-pure_calendar-qmwt.aspx

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
styxz schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:17:
[...]

Ik gebruik nu de Pure Calendar widget...kost 1,50 ofzo, maar werkt prima. En volledig customisable (van 1x4 tot 4x4)...http://www.androlib.com/android.application.org-koxx-pure_calendar-qmwt.aspx
die heb ik ook gezien idd. maar ik vind die ik heb erg mooi in de sense layout passen en hij is gratis. daarom heb ik deze gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dank, stond er vandeweek nog niet op.. naja 1 screenie.. leuk.. haha.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Weet iemand of er een progje is voor Bluetooth HID? Ik gebruik dat al bijna sinds m'n eerste foon, maar tegenwoordig gebruikt niemand dat meer, ik vind het echter handig voor m'n mediacenter(linux).
Als ik op de market-linkjes uit de startpost kijk is er geen programma in de market, maar mischien ergens los?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:54
Dames en Heren, mag ik jullie aandacht voor de volgende GENIALE post?!
http://www.stijnos.nl/software/HTCPortalv2.apk
Installeer op je telefoon (getest op HTC Hero)
-Zet WiFi aan
-Start de app
-Ga op je PC/laptop naar http://ipadresstaatindeapp:8080 en bekijk je foto's, berichten, muziek, contacten!
SMS sturen is ook mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
stijnos1991 schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:51:
Dames en Heren, mag ik jullie aandacht voor de volgende GENIALE post?!
http://www.stijnos.nl/software/HTCPortalv2.apk
Installeer op je telefoon (getest op HTC Hero)
-Zet WiFi aan
-Start de app
-Ga op je PC/laptop naar http://ipadresstaatindeapp:8080 en bekijk je foto's, berichten, muziek, contacten!
SMS sturen is ook mogelijk...
Klinkt vet. Ga ik vanmiddag eens testen. Is de app ook gewoon in de market te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ik heb 'm niet kunnen vinden. Het programma heb ik van het xda forum, redelijk betrouwbaar zag het er verder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
stijnos1991 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:27:
Ik heb 'm niet kunnen vinden. Het programma heb ik van het xda forum, redelijk betrouwbaar zag het er verder uit.
geef je dan de link eens naar het xda-forum? Ik vind het toch niet zo betrouwbaar. Zo'n zaken, die werken met ip-adressen e.d. kan toch gevaarlijk zijn. Voor hetzelfde geld wordt dat ip-adres intussen naar de maker verstuurd, zodat die er ook zomaar op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
pina schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:22:
[...]

geef je dan de link eens naar het xda-forum? Ik vind het toch niet zo betrouwbaar. Zo'n zaken, die werken met ip-adressen e.d. kan toch gevaarlijk zijn. Voor hetzelfde geld wordt dat ip-adres intussen naar de maker verstuurd, zodat die er ook zomaar op kan.
de link naar xda http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=574677 (thanks google ;) )

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Heb deze app sinds vorige week draaien (op m'n Hero via Wifi bereikbaar), is leuk idee. Gaat wel een beetje traag.
Deze phone portal komt trouwens van Motorola. De maker (zie topic XDA) heeft deze daar van gestript en de Motorola logo's vervangen door die van HTC. Weet daarom niet of dit helemaal legaal en dus toegestaan is om hier te bespreken.

[ Voor 16% gewijzigd door Nss op 30-11-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

CLB schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:59:
Denk niet dat, dat er is of komt.. Waarom niet?
Als je net toevallig applicatie X niet wil updaten ofzo, gaat die ook mee..
Welnjet... dat ligt er maar net aan hoe die applicatie opgebouwd is. Ik zou hem zelf zo in elkaar steken dat je een overzicht krijgt van alle applicaties die geupdate kunnen worden om vervolgens de uitzonderingen te selecteren. Wel zo makkelijk. :)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 23:16
Gebruikt hier iemand een app om bestanden (bv muziek) via Wifi op z'n SD kaart te zetten? Met USB is ook maar een gedoe.

Liefst zonder op de host apps te moeten installeren en met enige access control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Rukapul schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:03:
Gebruikt hier iemand een app om bestanden (bv muziek) via Wifi op z'n SD kaart te zetten? Met USB is ook maar een gedoe.

Liefst zonder op de host apps te moeten installeren en met enige access control.
estrongs file explorer. die kan ook op het 'local network'

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 08:03
mooie app om makkelijk wallpapers en ringtones in te stellen, te kiezen uit een online database:
Zedge

[ Voor 3% gewijzigd door ikmattie op 01-12-2009 19:12 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
een vraagje over debian: de versie die je op de android kan installeren, is dat dan een speciale, aangepaste mobiele versie voor android, of gewoon de desktop-versie die je kan installeren op je pc? Net zoals je pakweg windows op je gsm zou installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

pina schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:55:
een vraagje over debian: de versie die je op de android kan installeren, is dat dan een speciale, aangepaste mobiele versie voor android, of gewoon de desktop-versie die je kan installeren op je pc? Net zoals je pakweg windows op je gsm zou installeren?
Dat is de ARM versie van debian. En ja, dat is in principe dezelfde als de normale debian. Alleen weet ik niet of alle programma's goed omgaan met de resolutie. En zover ik weet, draaiden ze debian in een soort chroot.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Balachmar schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:47:
[...]

Dat is de ARM versie van debian. En ja, dat is in principe dezelfde als de normale debian. Alleen weet ik niet of alle programma's goed omgaan met de resolutie. En zover ik weet, draaiden ze debian in een soort chroot.
sorry voor mijn waarschijnlijk ongelooflijk domme vraag, maar wat is ARM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:35
pina schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:58:
[...]

De éérste hit die je krijgt als je zoekt naar arm en debian zegt alles al (ARM is een processor architectuur) ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:58:
[...]

Er zijn geen domme vragen :*) , daarom is dit een community _/-\o_

Maar onderstande heeft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

pina schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:22:
[...]

Meestal krijg je lokale adressen via wifi, dus daar heeft niemand wat aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:11:
[...]

Er zijn geen domme vragen :*) , daarom is dit een community _/-\o_

Maar onderstande heeft gelijk.
goh ja idd, ben wel een google-mens maar daarnet kwam het niet in mij op ;) dan ga ik er eens debian op proberen draaien. Al denk ik wel dat als het mij echt aanstaat, een smartphone met een uitschuifbaar toetsenbord een pak handiger is. Zou wel leuk zijn als je dan alle linux-toepassingen zou kunnen draaien.

[ Voor 27% gewijzigd door pina op 02-12-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
DizzyWeb schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:14:
[...]

Meestal krijg je lokale adressen via wifi, dus daar heeft niemand wat aan hoor.
Heu? :?

Met alleen lokale adressen kom jij het internet niet op.

Wikipedia: Internet Protocol Suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 18:11
Cherry Rplayer vind ik persoonlijk bij verre de beste, en gratis, radio player. Het heeft een simpel maar strakke UI. Favo streams toe te voegen, AAC supprt (streamfurious alleen in betaalde PRO versie, droidlive support het niet) en werkt hier echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje een tevreden gebruiker van de FeedR Demo. Dit is een RSS Reader van Weekend Coders (http://www.androlib.com/a...kend-coders-llc-jmzD.aspx).

Nu wilde ik zojuist de demo weer installeren, alleen kan ik de app niet meer in de Market vinden. Ik vind alleen de betaalde versie.
Nu vraag ik mij af of de demo uit de markt is gehaald, en of iemand dit kan bevestigen / ontkrachten.

Mocht het idd uit de markt zijn gehaald, dan wil ik verzoeken of iemand een apk kan posten?

Thx alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
betaal gewoon die lousy 99 ct 8)7 :? :(

Die gasten hebben in jouw geval blijkbaar een handige, bruikbare app gemaakt en vragen daar een hele redelijke (kleine) vergoeding voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 02-12-2009 13:12 . Reden: Iets liever gemaakt :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat helemaal niet om het geld. Als Android iDeal zou ondersteunen zou ik er wss wel €2 voor betalen.

Verzoek is btw voor de demo apk, ik wil geen paid apps onbetaald gebruiken.

*knip* doe even normaal.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 02-12-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

EnsconcE schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:53:
[...]

Heu? :?

Met alleen lokale adressen kom jij het internet niet op.

Wikipedia: Internet Protocol Suite
Nee? Mijn Hero is nu via wifi verbonden en mijn Hero heeft echt een lokaal adres. Dat er aan de router nog een extern adres hangt is een ander verhaal. Mijn Hero heeft nu een 192.168.*.* adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:04:
Het gaat helemaal niet om het geld. Als Android iDeal zou ondersteunen zou ik er wss wel €2 voor betalen.

Verzoek is btw voor de demo apk, ik wil geen paid apps onbetaald gebruiken.
't zou tijd worden dat je gewoon met ideal kan betalen. Iemand al wat opgevangen of dat er aan zit te komen.

*knip* niet op reageren ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 02-12-2009 14:31 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Laatst online: 08-09 16:06
Rukapul schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:03:
Gebruikt hier iemand een app om bestanden (bv muziek) via Wifi op z'n SD kaart te zetten? Met USB is ook maar een gedoe.Liefst zonder op de host apps te moeten installeren en met enige access control.
Ik gebruik hier SwiFTP voor. Je kunt er je telefoon mee op je Wifi-netwerk via FTP benaderen. Makkelijk te configureren en de snelheid is ook best ok.

Kan ook erg makkelijk zijn als je ergens bent waar je bestanden op je telefoon wilt zetten, maar diegene heeft niet de juiste USB-kabel. Wifi netwerk heeft nu toch bijna iedereen wel.

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Harmani schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:31:
[...]

Ik gebruik hier SwiFTP voor. Je kunt er je je telefoon mee op je Wifi-netwerk via FTP benaderen. Makkelijk te configureren en de snelheid is ook best ok.

Kan ook erg makkelijk zijn als je ergens bent waar je bestanden op je telefoon wilt zetten, maar diegene heeft niet de juiste USB-kabel. Wifi netwerk heeft nu toch bijna iedereen wel.
Maar niet iedereen heeft een ftp server draaien.Edit, oh dat had ik niet goed gelezen, je phone wordt ftp server.....Anyway: Ik gebruik SambaExplorer, daarmee kun je windows/SMB shares benaderen. En dan in combinatie met SDrescan, zodat je nadat je bestanden op je phone gezet hebt, de media-library kunt updaten. (Android doet dat normaal alleen bij een unmount/mount van de SD kaart)

[ Voor 5% gewijzigd door u_nix_we_all op 02-12-2009 16:38 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Laatst online: 08-09 16:06
u_nix_we_all schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:37:
En dan in combinatie met SDrescan, zodat je nadat je bestanden op je phone gezet hebt, de media-library kunt updaten. (Android doet dat normaal alleen bij een unmount/mount van de SD kaart)
Weer wat geleerd! :P

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Ik heb een vraagje. Ik zag laatst in een youtube filmpje dat de favorite contact list ook over je hele scherm kan. Ik heb alleen de smalle favorite contact list. Weet iemand hoe ik die andere kan krijgen?
Check dit plaatje ff:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/zw1354.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is meer HTC Hero related imho.. daar al gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
CLB schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:01:
Is meer HTC Hero related imho.. daar al gevraagd?
ik denk dat het waarschijnlijk een app is.
omdat ik zeker weet dat het niet standaard bij de gadgets van de hero zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

The_Worst schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:08:

Ideaal om je investering (met persoonlijke gegevens!) te beveiligen. Voor Android is de beta nu nog gratis, en straks €15,- p/j.
quote: mail developer team WaveSecure
2. ADC Giveback Special - Free Android account for life
As a giveback to Android users support that made our ADC win possible, we are offering an unlimited free lifetime account for Android users.

Just head over to Android Market and download WaveSecure before 31st Jan 2010, you will be able to enjoy a free WaveSecure account for as long as you use that Android device.

It's our way of saying Thank You, do spread the word to your friends and family Android users so they can benefit from it too!
Free for life accounts tot 31 jan 2010 zodra je de app van de market plukt.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TictaCNL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:11:
ik denk dat het waarschijnlijk een app is.
omdat ik zeker weet dat het niet standaard bij de gadgets van de hero zit.
Ahh okee zo begreep ik het niet, my bad!
Misschien een registry setting van die widget ofzo, waarmee de resolutie aanpasbaar is / was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
CLB schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:14:
[...]

Ahh okee zo begreep ik het niet, my bad!
Misschien een registry setting van die widget ofzo, waarmee de resolutie aanpasbaar is / was?
Could be. Maar zoals je op de foto ziet is niet alleen de resolutie aangepast. De icoontjes e.d. zitten op andere plaatsen en nog andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Alternativ schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:12:
[...]

[...]

Free for life accounts tot 31 jan 2010 zodra je de app van de market plukt.
Leuk dat ze dat doen, hoewel het een free-for-lif-of-the-phone is, zoals het er staat. (Maar ik ben dan wel even een kniesoor :+)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Balachmar schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:32:
[...]

Leuk dat ze dat doen, hoewel het een free-for-lif-of-the-phone is, zoals het er staat. (Maar ik ben dan wel even een kniesoor :+)
Dan is de account nog wel free-for-life :+.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Aardige geste van die WaveSecure jongens.
Ook wel een aardige app/toepassing inderdaad.
Echter, de track locator werkt nog niet helemaal (of helemaal niet). Plaatst mijn telefoon ergens in Wit Rusland...... :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

kaajee schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:05:
Aardige geste van die WaveSecure jongens.
Ook wel een aardige app/toepassing inderdaad.
Echter, de track locator werkt nog niet helemaal (of helemaal niet). Plaatst mijn telefoon ergens in Wit Rusland...... :? :?
Werkt hier aardig, heb alleen het idee dat ze geen gps gebruiken, de maker van simchecker pro kreeg dit ook niet voor elkaar zonder te rooten.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Kost dat programma niet indirect toch nog een stoot geld? Als je iets doet krijg je een SMSje waar dus een soort commando in staat voor dat programma, maar dat smsje moet toch ergens vandaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
stijnos1991 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:27:
Kost dat programma niet indirect toch nog een stoot geld? Als je iets doet krijg je een SMSje waar dus een soort commando in staat voor dat programma, maar dat smsje moet toch ergens vandaan komen?
@Stijnos1991: Dat vraag ik me ook af! Als ik daarna kijk waar de smsjes staan, dan krijg ik ze niet gevonden..

@kaajee: hetzelfde geldt dat bij mij.. ik sta ook ergens in het westen van Rusland.. Is het leuk daar? ik ben er nog nooit geweest eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

TictaCNL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:15:
[...]

Could be. Maar zoals je op de foto ziet is niet alleen de resolutie aangepast. De icoontjes e.d. zitten op andere plaatsen en nog andere dingen.
Heb ik me ook afgevraagd. Dat smalle ding is mij ook te klein. Als iemand het weet, houd ik me aanbevolen.

Edit:
Ah, het schijnt dat de grote versie te vinden is in een aantal custom roms (Modaco bijv) en in de Sprint versie van de Hero. Voorlopig nog niet te krijgen op een default Hero uit ons kikkerlandje.

[ Voor 21% gewijzigd door DizzyWeb op 03-12-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
The_Worst schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:08:
Ik heb recent een perfect programmaatje gevonden om je telefoon op te sporen als je deze verloren hebt of gestolen is: WaveSecure. Zodra je van simkaart wisselt wordt de telefoon automatisch geblokkeerd en kan deze alleen worden vrijgegeven met een pincode. Daarnaast kun je inloggen op een website en kun je de telefoon op afstand blokkeren, media van je telefoon downloaden, het nieuwe telefoonnummer verkrijgen (van de eventuele nieuwe simkaart), en via Google Maps je telefoon traceren en zelfs alle data wissen mocht dit nodig zijn. Je kan het blokkeringsscherm voorzien van een eigen bericht met eventueel een telefoonnummer zodat mensen kunnen bellen als je telefoon gevonden is. Daarnaast kun je je telefoon laten gillen zodat deze als goed als onbruikbaar wordt. :9

Zolang dit soort apps gewoon te uninstallen zijn voor de simkaart wordt verwisseld is het nut redelijk beperkt imo.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

k7of9 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:33:
[...]

Zolang dit soort apps gewoon te uninstallen zijn voor de simkaart wordt verwisseld is het nut redelijk beperkt imo.
Klopt, beveiliging is niet helemaal waterdicht maar dan moet degene die de telefoon heeft wel weten dat het programma geïnstalleerd is, ten tweede kun je patroonblokkering instellen en ten derde moet je jouw telefoon niet kwijtraken. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 14:58
The_Worst schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:23:
[...]

Klopt, beveiliging is niet helemaal waterdicht maar dan moet degene die de telefoon heeft wel weten dat het programma geïnstalleerd is, ten tweede kun je patroonblokkering instellen en ten derde moet je jouw telefoon niet kwijtraken. ;)
En ten vierde moet je zo snel mogelijk als je hem kwijt bent je telefoon via wavesecure.com locken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat mag wel heeeeel erg fijn tikken dan want word al duizelig door er naar te kijken! ;)

Er moet een keer een NL-pack komen voor TouchPal, dat toetsenbord vind ik echt geniaal gewoon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnos1991 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:27:
Ik heb een mail gestuurd naar WaveSecure en kreeg dit terug:

Hi Jasper,

Thank you for your email.

WaveSecure does not charge you for receiving SMS on your phone please check with your service provider if you can receive SMS for free.

However you will be charged to send a message to WaveSecure server.

--
Thank you!

Warm regards,
xxx

tenCube WaveSecure Support Team

-----------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
k7of9 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:33:
[...]

Als je 'm via de recovery installeert, komt hij volgens mij in de core te zitten, en dat maakt 'm al een stuk moeilijker te uninstallen.
MCR now optionally includes Wavesecure in ROM, allowing you to lock / locate / wipe your device remotely in the event of loss and be notified if the SIM is changed. The application cannot be uninstalled by a thief and we we have actively worked with Wavesecure to ensure that your settings will survive a hard reset!
Met dit bestandje dus: http://www.romraid.com/pa...ate-wavesecure-signed.zip

EDIT: via 'Manage applications' (Settings -> Applications) kan ik Wavesecure niet uninstallen, alleen 'Force stop', maar volgens mij herstart het programma dan weer.

EDIT2: Excuses, dit geldt dus voor de HTC Hero, was effe vergeten dat dit een algemeen topic is.

[ Voor 13% gewijzigd door tomtom137 op 04-12-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb sinds gister de HTC Hero, en had hierop de nu.nl app geïnstalleerd die in de market staat.
Programma vertoont helaas vreemd gedrag!
De ene keer gaat het prima, de andere keer wil hij niet afsluiten.
Normaal moet je hem sluiten met de back key, maar in sommige gevallen begint hij dan de eerste pagina weer te laden.
Iemand bekend met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Gummie schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:53:
[...]

En ten vierde moet je zo snel mogelijk als je hem kwijt bent je telefoon via wavesecure.com locken. :9
Meestal heeft een kennis in de buurt wel een mobiele telefoon en dan is een sms sturen voldoende. 'Secure lock <pincode>', je ontvangt daarna een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
benji83 schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:00:
Ik heb sinds gister de HTC Hero, en had hierop de nu.nl app geïnstalleerd die in de market staat.
Normaal moet je hem sluiten met de back key, maar in sommige gevallen begint hij dan de eerste pagina weer te laden.
Volgens mij kan dat inderdaad niet anders met de Nu application. Ik "sluit" hem altijd door op de home key te drukken. Hij draait dan nog wel in de achtergrond maar ik vind de telefoon niet merkbaar trager worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:39
benji83 schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:00:
Jep, heb ik ook. De app 'ververst' zijn pagina steeds. Alleen wordt er telkens een nieuw scherm aangemaakt en de oude niet verwijderd. Je merkt dit als er net een update van de berichten is geweest. Als je een paar keer op back drukt krijg je de oude pagina's te zien.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download space psychics uit de market (lite is gratis), super cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:25:
Die is leuk!
Zojuist uitgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:06:
[...]

Die is leuk!
Zojuist uitgespeeld...
De lite ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Binnenkort hoop ik toch echt m'n Motorola Milestone te ontvangen hoor, dit is vet:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2ngg3rk.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 07-12-2009 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Heeft iemand ook het probleem dat als je een SMS krijgt en via de notification bar de SMS opent dat hij blijft staan in de notification bar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Laatst online: 11-09 16:00
Hier ook af en toe dat probleem inderdaad. Heb er ook nog geen oplossing voor gevonden.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 18:11
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:25:
Grappig spelletje! Wel eventjes lol mee gehad haha, jammer dat ik geen creditcard heb. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Alternativ schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:53:
[...]

Werkt hier aardig, heb alleen het idee dat ze geen gps gebruiken, de maker van simchecker pro kreeg dit ook niet voor elkaar zonder te rooten.
Het lijkt er op dat ze juist wél gps gebruiken.
Zojuist nog een keer hun 'location tracking' geprobeerd en je ziet (vlak na/voor/tijdens) het ontvangen van jun sms-sje (idd die niet te openen is, met die rare codes) dat het GPS symbool even oplicht/aangaat en de GPS status wordt opgevraagd.

Nog vreemder dat ze dan niet de locatie van mijn telefoon goed kunnen plaatsen. Expres even bij het raam gelegd en daarvoor met google maps/gps status gezorgd dat er een GPS lock is en kan plaatsvinden, maar nu ziet hij me ergens in de middle of nowhere in Canada!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Rooster schreef op zondag 06 december 2009 @ 02:46:
[...]

Volgens mij kan dat inderdaad niet anders met de Nu application. Ik "sluit" hem altijd door op de home key te drukken. Hij draait dan nog wel in de achtergrond maar ik vind de telefoon niet merkbaar trager worden. :)
Ik kom dan dus niet in het homescreen terecht, erg vervelend.
Heb hem er maar afgegooid, gebruik de website wel.
Toch jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Ik, heb hetzelfde met die nu.nl app, uitermate irritant en gewoon verkeerd geprogrammeerd mi.

Echter ook de website nu.nl (dus via de Android browser) loopt vaak niet lekker.....Gekke is dat als ik nu.nl bezoeken en een beetje heen en weer klik (artikel en weer terug naar nu.nl) de hele browser vastloopt, ook andere urls werken dan niet meer. Dit doet ie acht alleen met nu.nl. Meestal alleen via WiFi. Als ik niet op nu.nl kom lopen andere pagina's gewon prima......kan er geen vinger achter krijgen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 10:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Kleine nuancering:
Google Goggles is not showing up in the Market. Anyone else having problems with this?
If you haven't come across it yet, check it out. Very cool visual search app.
&
It is very likely as with the new Maps, this is only compatible with 2.1 and will not show up in the market for phones with 1.5.

Sorry to break your heart. Google has taken it away from us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Laatst online: 09-09 14:58
Net Goggles geinstalleerd vanuit de market. (cyanogen 4.2.6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
goggles is voor zover ik weet voor android 1.6 en hoger

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Ja, dat schreef ik toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
jij schreef 2.1 :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Grappig,

Heb nu dus de milestone gekocht en toen maar eens dit forum gaan verkennen en omg wat een berg aan apps. Was ook wel te verwachten, maar komt toch een beetje als een aangename verrassing voor me. Fijn toch een almost "opensource" phone os en fijne apps, niks te maken met Apple.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Hier net goggles geinstalleerd op een G1 met 1.6, het werkt verbazingwekkend goed :) Ik maakte door het getinte raam hier een foto van mijn motor waar alleen de tank en een stukje spiegel op staan, en de eerste hit was "Suzuki GSX-R 600", precies het goede type _O_ Op de tank staat wel "Suzuki", maar dat type was op de foto nergens de bekennen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Chakotay schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:00:
Hier net goggles geinstalleerd op een G1 met 1.6, het werkt verbazingwekkend goed :) Ik maakte door het getinte raam hier een foto van mijn motor waar alleen de tank en een stukje spiegel op staan, en de eerste hit was "Suzuki GSX-R 600", precies het goede type _O_ Op de tank staat wel "Suzuki", maar dat type was op de foto nergens de bekennen :)
OMG! Dat vind ik echt bizar briljant gewoon! Ga dat ook nu maar eens testen dan, kán toch niet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:00:
Waar haal je die vandaan als ik mag vragen ? :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
En daar zit ik dan met mijn Hero met 1.5... Balen! Ik ga hem verder ook niet modden, dus ik zal nog even geduld moeten hebben tot HTC de 2.0 update uit brengt (ik hoop dat ze dan ook meteen Landscape HTC Sense invoeren, maar goed: dat is een discussie voor de toestellen van HTC zelf).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Brad Pitt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:08:
[...]

OMG! Dat vind ik echt bizar briljant gewoon! Ga dat ook nu maar eens testen dan, kán toch niet! _/-\o_
Kan zijn dat het een gelukstreffer was door het Suzuki-logo, maar het blijft erg mooi :) Met een foto van mijn koffiebekertje gaf hij ook netjes douwe-egberts.com en het DE-logo.

@DennusB gewoon van de Market.

@Sp!tF!re mijn G1 is nog steeds ongemod, en heeft de automatische 1.6-update gekregen een tijdje terug. Is die er niet ook voor de Hero :?

Ik vind die "analyzing..."-animatie ook erg leuk gedaan overigens :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chakotay op 08-12-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
HTC slaat de 1.6 update voor de Hero over en is momenteel bezig met de 2.0 update (en mss zelfs 2.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:04
Briljante software da goggles, blijft me toch verbazen hoe ver google vooruit denkt op sommige dingen...

Ik bedoel, dit is dus precies de reden waarom wm zo ver achter ligt nu, te weinig innovatie, en anders té duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:17:
[...]

@DennusB gewoon van de Market.
Waar zoek jij op dan? Als ik zoek op "Goggles" vindt ik niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

DennusB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:51:
[...]

Waar zoek jij op dan? Als ik zoek op "Goggles" vindt ik niks :(
Ik krijg 1 result als ik op 'Goggles' zoek, apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:11:
[...]

Ik krijg 1 result als ik op 'Goggles' zoek, apart...
Dat is wel heel vaag, ik krijg echt niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Welke FW/android versie's draaien jullie? Lezen jullie uberhaupt wat er zoal in een topic besproken wordt? Of plempen jullie gewoon je (persoonlijke) problemen maar neer?

Goggles werkt nl. pas vanaf Android versie 1.6 en hoger. Zie dit topic dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DennusB schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:17:
Dat is wel heel vaag, ik krijg echt niks :X
Doet het echt prima.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/goggles2.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/goggles3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Ziet er erg leuk en innovatief uit! Als ze dit soort systemen nu eens gaan koppelen aan Wikipedia (dus bijv. je kijkt naar een gebouw en dan zoekt hij automatisch de gegevens op e.d.).. Een beetje zoals Layar, alleen dan op zo'n manier dat je allerlei foto's kan maken en daar bijv. later informatie over kan opzoeken (dat kan nu toch met Goggles?)

Ik gebruik sinds kort ook Zedge, dat is ook een erg leuke applicaties met veel achtergronden en ringtones/alarmtones. Werkt ook lekker snel en vanuit de applicatie kun je alles instellen!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic worden alleen software-applicaties besproken. Andere zaken of problemen horen hier niet thuis.