*nevermind*
[ Voor 93% gewijzigd door Vandread op 10-11-2009 00:26 . Reden: maar het cod topic is kaput :+ ]
[ Voor 93% gewijzigd door Vandread op 10-11-2009 00:26 . Reden: maar het cod topic is kaput :+ ]
Anoniem: 161008
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Yup, en dan mag je waarschijnlijk ook nog lekker betalen voor de mappacks ook.furby-killer schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:31:
Echter de replay value gaat wel hard achteruit. Met de korte maps heb je binnen een paar uur spelen elke map al gezien, en zonder custom maps zal dat het ook blijven tot er mappacks komen.
Als ik eens kijk naar de custom maps waar ik de laatste weken WaW op speel, gemaakt door de 'community' vraag je je af waarom je voor mappacks zou betalen ...Aragnut schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:34:
Yup, en dan mag je waarschijnlijk ook nog lekker betalen voor de mappacks ook.
omdat dan de grote mannen van de studio weer meer bonus krijgenGoner schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:27:
[...]
Als ik eens kijk naar de custom maps waar ik de laatste weken WaW op speel, gemaakt door de 'community' vraag je je af waarom je voor mappacks zou betalen ...
[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 11-11-2009 23:13 ]
Despite the game having been on store shelves less than two days, a newly released video seemingly proves that the anti-hacking technology Activision put into Modern Warfare 2 has been compromised.
Released by the group behind the disney.com website, the two minute YouTube clip shows an online match in which the player's character can see through walls, hit people from ridiculously long distances with inaccurate weaponry and, of course, fire magic bullets that pass right through solid objects. Typical hacker tricks, really.
The sad bit is that, if this clip is to be believed, Modern Warfare 2's IWNet anti-cheating system is yet another piece of hack prevention technology that simply didn't work. If someone wants to cheat in Modern Warfare 2 it won't be that difficult, and everyone who plays with or against that person will suffer as a result.
That said, perhaps the greatest deterrent to this hack becoming widespread is the disney.com website itself. The site's owners are charging $20 for the downloadable hack, and while I'm sure some morons will see no problem with handing over financial info to people who are attempting to profit off of unethical reverse engineering, hopefully most of you can see why that might not be a great idea.
Signature
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 72% gewijzigd door Bobmeister op 12-11-2009 12:32 ]
Anoniem: 320176
Dat is zoals het altijd zal blijven want VAC2 is volledig al gereverse-engineered, zoek bijv maar eens op 'vac2 peeknamedpipe' of 'VAC2 codecaving' ofzo op internet.
Oh ??? Ik dacht dat het voordeel van 'no dedicated servers' was (volgens IW) dat er niet meer gehacked zou worden. Dat is dus niet waar, zo te zien ...
Tja was ook wel te verwachten maar zo schiet het voor IW niks op natuurlijk..Anoniem: 320176 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:59:
[...]
Dat is zoals het altijd zal blijven want VAC2 is volledig al gereverse-engineered, zoek bijv maar eens op 'vac2 peeknamedpipe' of 'VAC2 codecaving' ofzo op internet.
Een hack in elkaar draaien door te debuggen met Olly is voor de meeste hackschrijvers niet zo lastig, even snel wat functies hooken, VAC2 hooken op de overbekende manieren, en klaar is je hack... geen wonder dat ze dit binnen 2 dagen flikken. En nu zitten we met de gebakken peren want waar is de serveradmin die ze banned?
VAC2 doet het iig niet, die ziet niet dat er gehacked wordt....
[ Voor 16% gewijzigd door FireBladeX op 12-11-2009 20:48 ]
Je brengt het nu wel erg kort door de bocht. Misschien zijn er mensen die na enige overtuiging, (in dit geval , LUISTEREN, naar anderen en toch de poging nemen) van hun boycot idee afstappen?SECURITEH schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:13:
De mensen die claimen de game te boycotten en het vervolgens toch kopen en spelen doen hunzelf enorm tekort... het is ook duidelijk dat hun "mening" in de toekomst niets waard is aangezien ze toch niet bij hun standpunt kunnen blijven.
Erg jammer.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ja dat had ik een tijd terug ook al bedacht toen kwam ik ook nog met het idee voor dedicated servers dat het niet meer voor het publiek open is alleen voor serverhosts. Hierdoor houd je iedereen tevreden EN beperk je de piraterij alsnog maar goed zoals ik al vaker heb gezegd is de verklaring van IW dikke onzin en dat bewijst zich nu keihard in de praktijk. Het zal me in ieder geval niet verbazen als er binnenkort een manier komt om toch online te kunnen spelen met een illegale versie...Nakebod schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:25:
Het was altijd al een beetje twijfelachtig waarom er geen dedi's kwamen. Tegen piraterij zou an sich kunnen, maar de PC versie is inmiddels ook al lang gekraakt, je kan er niet mee online zover ik begrepen had, maar wel private matches spelen. Das leuk, niet ranken?
Activeren/veriferen dat je een orginele key hebt bij Steam iedere keer voordat je online kan gaan, lijkt mij dan ook een veel beter idee. Soort token idee. Dat is lastiger kraakbaar.
Steam autoriseerd je keycode bij IW.net servers, hij is geldig, je krijgt een token, je kan IW.net bereiken en daarmee online.
Kraak je hem en heb je geen originele key dan zou je, volgens de theorie dan, geen token kunnen krijgen, en daardoor niet IW.net kunnen bereiken, waardoor je überhaupt niet online kan. Hooguit LAN games ofzo.
En nu was punkbuster ook bij velen een grote bron van ergernis, maar die anticheat van Valve heeft zich inmiddels ook al wel bewezen in het falen. Binnen 12 uur al een werkende wallhack. Best slecht.
Anoniem: 159816
Punkbuster is inderdaad verschrikkelijk, je mag zelfs niet eens mumble draaien (wat echt veel en veel beter is dan TS of vent...). VAC legt daar gelukkig geen restricties op. Maar VAC is ook verre van perfect. En dat is ook de reden dat je dedicated servers moet hebben met actieve admins. Ook een record funtie is onmisbaar voor als er geen admin is.Nakebod schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:25:
En nu was punkbuster ook bij velen een grote bron van ergernis, maar die anticheat van Valve heeft zich inmiddels ook al wel bewezen in het falen. Binnen 12 uur al een werkende wallhack. Best slecht.
Anoniem: 322525
Ach IW heeft zich al eens eerder goed voor zijn kop kunnen slaan. Met CoD2 was er bij de release niet eens PB aanwezig en daar is ook meteen een hele heisa over geweest met een dikke petitie (kleiner dan de MW2 petitie). Gelukkig zagen ze al gauw in dat de community dit niet accepteerde en kwam er zo snel mogelijk een patch met PB. Hoe kun je het ooit in je hoofd halen een grote online shooter te launchen zonder anti-cheatAragnut schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 18:30:
Ik ben ook wel eens onterecht door punkbuster uit matches gezet. Maar met admins was het toch wel duidelijk dat er goed op de servers gelet wordt. Het is mooi om te zien dat de "anti-cheat" reden nu het stof bijt, zodat developers dit niet meer als een stok kunnen gebruiken. Het zou mooi zijn om te zien hoe er gereageerd wordt zodra de eerste betaalde dlc voor de PC uitkomt.
.
Ouch, dat is wel pijnlijk (then again, IW heeft nooit ontkend dat het gewoon een goedkope port isAquaSheep schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:19:
De werkelijke reden waarom er geen dedicated servers zijn:
[afbeelding]
Geen mapcycle? Dat kan ik me dan weer niet voorstellen maar dat is wel heel triest als dat er niet eens in zit gebakkenEijkb schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:25:
(* en natuurlijk het ontbreken van mapcycle, mods, matches, etc)
Ze hebben het niet ontkend maar het is wel erg slap...Aragnut schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:33:
[...]
Ouch, dat is wel pijnlijk (then again, IW heeft nooit ontkend dat het gewoon een goedkope port is)
On another note: Ik ben toevallig het volgende tegen gekomen:
Er staan blijkbaar in de config bestanden nog verwijzingen naar dedicated servers. Een aantal theorieën hierover (niet allemaal van mij):
- IW houdt de optie open om later Dedicated toe te voegen
- het is omdat de cod4 engine gebruikt wordt (hoewel de volgorde wel anders schijnt te zijn).
- Ze zijn het vergeten weg te halen (deze geniet mijn voorkeur)
samen met de opmerking over cod42 van psychoclown en een beetje (heel veel?) goede hoop en vertrouwen wacht ik met smacht op de eerste grote patch (wie weet ga ik het dan nog kopen ook).
Pics or it didn't happen. Iemand anders had eerder een screenshot gepost waar de meesten rond de 60-80 zitten...K4F schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:10:
Hebben jullie de CFG aanpassingen al gezien voor het ping metertje. De 4 5 balkjes nu zo instellen dat het er max 10 zijn met een andere plot laat zien dat vrijwel alle spelers een ping van 200 ms + hebben (met uitzondering van de host) in veel games.
Zorgelijk.
Dat vind ik nog steeds erg hoog! CoD/2/4 speelde ik altijd met maxpackets op 100 wat zorgde voor een stabiele ping ban 45 maar ik joinde echt geen server met ping hoger dan 50 max! Maar goed ieder zijn mening natuurlijkSgtCaffran schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:19:
[...]
Pics or it didn't happen. Iemand anders had eerder een screenshot gepost waar de meesten rond de 60-80 zitten...
Over de top gaan is ook een vakK4F schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:10:
Hebben jullie de CFG aanpassingen al gezien voor het ping metertje. De 4 5 balkjes nu zo instellen dat het er max 10 zijn met een andere plot laat zien dat vrijwel alle spelers een ping van 200 ms + hebben (met uitzondering van de host) in veel games.
Zorgelijk.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
JA, die gedachtegang speelt bij mij ook. Die ping aanpassing was ik ook al tegen gekomen (sowieso, vervelend dat ze niet gewoon het getalletje er neerzetten maar alleen zo'n grafiekje). bij de Q&A e.d. heeft IW ook nooit gezegd dat ze wat gedaan hebben om te voorkomen dat de host niet een voordeel heeft. Het enige wat ze bij zulke vragen zeggen is: we hebben ervoor gezorgd dat het gebalanceerd en eerlijk is (wat dus helemaal niets hoeft te betekenen).psychoclown schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:00:
Overigens herhaal ik dit niet constant om te bashen maar omdat ik er nog steeds van versteld sta als ik erover na denk..
...blijkbaar wisten ze al langer dat ze gingen porten en dat het allemaal niet zo duur hoefde te zijn (wederom: bonussen?).Ze hebben het niet ontkend maar het is wel erg slap...
Slaan ze notabene een dikker budget af en zetten ze nog steeds een top spel neer.. voor de consoles maar een slap aftreksel voor de PC.
Dat doet me denken aan de eerste keer dat ik de demo speelde. Ik vond het toen al ongelofelijk dat ze COD2 zo hard konden overtreffen.Doet me nog meer verlangen naar klassiekers zoals CoD... man man man! weet nog wel toen ik daar voor het eerst online mee ging! Eerst 2 uur vrij op een zonnige lentedag kwam ik op een TDM terecht met mp_rocket op.. geniale map ook al kwam ik er al gauw achter dat het geen favoriet was in clan matches
[ Voor 6% gewijzigd door Aragnut op 16-11-2009 09:25 ]
Dat zal vast een hoop gamers blij maken, denk ik.Hackers gebruiken dedicated servers in Modern Warfare 2
Een groep hackers heeft het voor elkaar gekregen om op dedicated servers Modern Warfare 2 te spelen. Dat blijkt uit een filmpje dat is verschenen op Youtube. Dit terwijl ontwikkelaar Infinity Ward dedicated servers heeft uitgeschakeld.
"Dankzij AgentGOD's voortreffelijke werk om de developer-console terug te brengen in de PC-versie is een hele nieuwe golf van servers beschikbaar met een grote mogelijkheid aan aanpassingen. Dingen als onbeperkte munitie, enorme aantallen ervaringspunten, gezichtsveld-, snelheid- of zwaartekracht- aanpassingen en nog veel meer", aldus de beschrijving van het filmpje.
In het filmpje is te zien hoe een aantal spelers het met aangepaste server-instellingen voor zwaartekracht en ongelimiteerde raketwerpers tegen elkaar op nemen. Volgens de beschrijving worden de acties volledig geregistreerd door het spel en stijgen spelers gewoon hoger in rang.
Voor de uitgave van Modern Warfare 2 maakte ontwikkelaar Infinity Ward bekend dat dedicated servers niet aangemaakt konden worden in de game. Dit zorgde voor de nodige ophef bij gamers.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik refereer niet alleen aan de mogelijkheid om de console op te laten komen maar ook op berichten dat er daadwerkelijk dedicated servers in elkaar zijn geflanst. Er zijn nog meer nieuwsberichten maar ze hebben wel allemaal dezelfde screenshot (dus hoogst waarschijnlijk dezelfde bron). Her en der las ik ook dat er pirated copies zijn die zonder steam werken en met dedicated servers (helaas geen bron).Kain_niaK schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:09:
Hmmm die hack maakt het mogelijk om je dev console te openen en zo parameters van een game te veranderen. Het is geen dedicated server hoor.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq