[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 50.160 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

LUH-3417 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:04:
Meh, ik ben gewoon een prutser en raak daardoor teveel gefrustreerd van dit soort spellen. Van dat ik te weinig controle heb over wat er gebeurt en het schieten en lopen enz. Melee doet te weinig (je kan één zombie wegpushen, maar die anderen knagen aan je bips), reloaden duurt allemaal te lang... meh.

Hoe dan ook, goed dat ze een demo gaven, dan weet ik dat ook weer. De melee-wapens zijn trouwens wel geniaal. Het geluid wanneer je zombies een mep geeft met een pan of met een gitaar is briljant. :)
Oefening baart kunst :p

Ik heb de demo nu al enkele keren gespeeld en vind die melee wapens toch wel handig. Voor de fun heb ik (op normal) al eens enkel melee weapons gebruikt (machete!) en eigenlijk was dat nog steeds vrij eenvoudig om uit te spelen. Voor SE is het wel minder aan te raden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 13:02
Ik heb vanmiddag even de demo geprobeerd, maar ik zou nog niet weten waarom ik het zou willen kopen na l4d 1.

Weer mooi level design en de nieuwe muziek vind ik ook wel fijn. Nieuwe bosses, wapens en maps zijn ook wel leuk en de gameplay is nog steeds evengoed als left 4 dead 1.

Echter zie ik niet aan de hand van deze demo waarom ik dit deel zou willen kopen voor de volle mep. Ik vind het meer een uitbreiding. Ik wacht wel tot het in prijs gezakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel qwa game play en ook leuk dat je de optie multithreading aan kan zetten.
De cpu werk dan duidelijk meer (core i7 920) alleen weet ik niet hoevel core's er werken. Gewoon 4 of alle 8 ?
Gfx zien er arcarde achtig uit. Maar de gameplay maakt het wl weer goed.
Verder is het ook een licht spel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Nu al een paar uur in de Demo zitten. Net met een paar Nederlanders lopen knallen op extreme. Is toch een stuk fijner om met een paar gasten en een Mic die 2 levels te doorlopen.

Het creepy sfeertje mis ik inderdaad ook nog, maar dat is de setting van dit demo level. Die AI Director 2.0 maakt het een stuk uitdagender. Soms is een doorgang opeens geblokkeerd en moet je een andere gebruiken. Die spitter maakt het campen ook een stuk lastiger en de gore doet mij goed. Melee weapons voelen ook erg lekker, voornamelijk het slachtersmes. De rest is net even te traag.

Toch is 50 euro misschien wat veel in vergelijk met L4D1. Ik heb L4D2 vorige week voor 30 euro gekocht via CDwow.nl. Dat is een nette prijs voor L4D2 als je L4D1 al hebt. Indien je 1 nog nooit hebt gespeeld is het de 50 euro dubbel en dwars waard.

De huidige speel uurtjes waren in ieder geval weer ouderwets... ouderwets.... l4d1 is pas een jaartje oud... dus die uurtjes van de l4d2 demo waren gewoon weer fijn 8)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier zin in?

http://kotaku.com/5396591...in-the-left-4-dead-2-demo

Ik wel :P ben het nu aan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Cool, is er al een servertje die dit host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memoryandfate schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:02:
Nee moet iemand lokaal doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Het werkt iig wel, is wel leuk om als infected met god en noclip rond te vliegen en z_spawn spammen icm force_panic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Had het eerder gezien, maar aangezien dit voor windows servers is (raar maar...) kan ik het niet draaien.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Net de demo ff een paar keer doorlopen. Mjah. Het voelt eerlijk gezegd nog niet af, soms loopt het een beetje "jerky", soms weer soepel. Wapengeluiden zijn niet allemaal even goed (pistols klinken als klapperpistooltjes), de pan is wel weer geniaal. De poison van de Spitter ziet er echt té kinderachtig uit, en ik ben niet overtuigd van de setting in dit daglevel. Niet echt aan handige zet om juist dit level als demo aan te bieden denk ik.

Ik ga het zo nog een paar keer spelen, en ik geef Valve het voordeel van de twijfel dat ze dit fixen bij de initiele release (heb hem immers al gepreordered), maar tot nu toe ben ik niet superenthousiast.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:21

nFo

Ook gespeeld online via Xbox Live, maar dikke lag altijd. :/
Hoop dat het snel gefixt wordt, want vanaf 10 november komen ook de silvermembers online.

Graphics, don't impress me, lijkt veel op Half Life 2 graphics zeg maar, beetje outdated.

Geluid is wel goed, die magnum pistol & assault rifles knalen wel lekker.
Leuke gasten die 4, leuke voice acting. :P

Gameplay voelt goed aan, maar ja is wel de bekende weg.

Graphics: 7
Geluid: 8
Gameplay: 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En ik heb de volgende hack ontdekt voor de demo, samen met een Fransoos... spelen als Infected!
http://www.l4dfrance.fr/phpBB3/viewtopic.php?f=42&t=1003
Korte beschrijving:
You have to download one file, extract and copy the files in the folder "add on" in left for dead 2
Geloof me, het is de moeite waard *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebt zelf even de demo geprobeerd maar vond het bijna meer van het zelfde eigelijk en die melee wapen zijn ook niet denderend nieuws :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
heb het op mijn server geknald, het werkt ook op dedicated servers.

net eff met smeerkoe en Sinister zitten spelen, was erg leuk. Vind vooral de charger erg leuk zeker in die corridor onder de steiger daar kan je heel goed 3 survivors in 1 keer omkegelen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weet iemand ook of je twee keer een Four Pack kan kopen zonder dat er een extra kopie verloren gaat bij de tweede aanschaf?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Phyxion schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:01:
Weet iemand ook of je twee keer een Four Pack kan kopen zonder dat er een extra kopie verloren gaat bij de tweede aanschaf?
Volgens mij is dit niet mogelijk. Je koopt een four pack voor jezelf én voor 3 anderen.
Maar je kan wel op het account van iemand anders kopen en jij betaalt... maar niet op je eigen account.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 01:17:
hebt zelf even de demo geprobeerd maar vond het bijna meer van het zelfde eigelijk en die melee wapen zijn ook niet denderend nieuws :/
niet helemaal mee eens: het samoerai-zwaard is echt te gek! Hak die zombies maar in de pan.

Persoonlijk vind ik de graphics er een tikje beter uitzien, net iets fijner dan in deel 1, hoewel zeker nog geen Crysis-kwaliteit.

Spitter is wel een vervelende tante! Snel en efficiënte aanvallen.

Moet wel ook wennen aan het daglicht in de demo... Zorg toch voor een heel andere sfeer en persoonlijk speelde ik liever in de sfeer van deel 1. We zullen zien wat de overige campaigns brengen...

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:01
Zoals al eerder gezegd over Zombieland, dit is echt een film die je moet kijken als je het genre vet vind en je L4D(2) natuurlijk zo snel mogelijk wil spelen. :9

Ik doe vanavond trouwens wel mee Toeter als er weer zo'n Versus game gedaan word :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Toet3r schreef op donderdag 05 november 2009 @ 03:19:
[...]
heb het op mijn server geknald, het werkt ook op dedicated servers.

net eff met smeerkoe en Sinister zitten spelen, was erg leuk. Vind vooral de charger erg leuk zeker in die corridor onder de steiger daar kan je heel goed 3 survivors in 1 keer omkegelen.
iptje? O-)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Fanatix schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:17:
Zoals al eerder gezegd over Zombieland, dit is echt een film die je moet kijken als je het genre vet vind en je L4D(2) natuurlijk zo snel mogelijk wil spelen. :9

Ik doe vanavond trouwens wel mee Toeter als er weer zo'n Versus game gedaan word :)
im in, maar dan beter niet als survivor... toeter kende spamt hij gelijk 20 tanks erbij ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 22:07
Phyxion schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:01:
Je kan geen 2x een four pack kopen of als gift geven als je de game zelf al hebt gekocht met 4 pack.
Alleen los kun je ze dan kopen.
Dit heb ik namelijk ook geprobeerd met iemand uit de uk hij had de 4 pack zelf al maar wou voor ons dit ook wel doen maar bij de laatste stap bij steam bleef hij zeure om het feit dat hij de game zelf al had ofzo.
Dus heeft hij ze maar los aan ons verkocht.

[ Voor 29% gewijzigd door Ninjaman op 05-11-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:15:
[...]

im in, maar dan beter niet als survivor... toeter kende spamt hij gelijk 20 tanks erbij ;)
Een beter idee is om de survivors te omsingelen met witches :P

Ik ga kijken of ik vanavond ook mee kan doen, als er plek is voor noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
toet3r.kicks-ass.net:27015
Descriptor schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:15:
[...]

O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Toet3r op 05-11-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Mooi bedankt, kom ik vanavond ook als ik thuis ben ff de buurt onveilig maken :9~

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:03
Ik vind het wel lekker wegspelen die demo! De melee wapens, meer infected, meer healingdingen! De sfeer van L4D1 hangt er zeker en zal bij de andere levels meer tot zijn recht komen denk ik. Ik zeg het spel L4D maar dan in alles verder uitgebreid! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
movo. schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:58:
[...]

Werkt nog steeds, door ent_create weapon_grenade_launcher + ammo via give currentammo
Jup,

Nog 3 korte interviews met oa wat info over Realism, Scavenge, Survival Modes en level design.

Left 4 Dead 2's G4TV Interviews

[ Voor 26% gewijzigd door Graham op 06-11-2009 00:15 . Reden: interviews ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 21:04
Ik heb dat dus ook geprobeerd, online met een paar vrienden.
Maar dan kan ik sv_cheats niet op 1 zetten. Kan alleen als je host ben stond er.
Maken jullie zelf servers dan?!

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Reddol schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:19:
Maar dan kan ik sv_cheats niet op 1 zetten. Kan alleen als je host ben stond er.
Klopt. Kkaltuu (kkaltuu.nl:27015) en Toet3r (toet3r.kicks-ass.net:27015) hebben oa. een eigen server.

[ Voor 6% gewijzigd door Graham op 06-11-2009 00:46 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is er niet eens iemand die de infected-demohack uit heeft geprobeerd? :/ Ik ga hem morgenochtend zelf even testen, kijken of ik in ieder geval een eigen server online kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

k heb weer een screenshotje hoor

http://kooola.nl/crap/loll4d2pwnd.PNG

20fps is omdat ik op laptop speelde -.-

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Graham schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:45:
[...]

Klopt. Kkaltuu (kkaltuu.nl:27015) en Toet3r (toet3r.kicks-ass.net:27015) hebben oa. een eigen server.
27015 is de standaard poort, dus je kan gewoon het volgende in de console typen:
connect kkaltuu.nl of connect toet3r.kicks-ass.net
Als je al een lobby hebt, kan je "sv_search_key gotl4d" gebruiken om de GoT servers automatisch als server te selecteren.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 02:00:
Is er niet eens iemand die de infected-demohack uit heeft geprobeerd? :/ Ik ga hem morgenochtend zelf even testen, kijken of ik in ieder geval een eigen server online kan krijgen.
Toeter en Kkaltuu hebben een eigen server draaien en ja het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de demo gespeeld en ben niet echt onder de indruk. Er zijn hier en daar wat nieuwe wapens en zombies maar niks unieks dat L4D2 afzet tegen L4D. Vooral heel veel bekende dingen alleen de omgeving is anders.

Je ziet ook dat de source engine nu wel zo'n beetje z'n houdbaarheidsdatum begint te bereiken. In het donker valt het niet zo op maar in een daglicht setting zie je dat de graphics een tandje lager liggen dan bij andere games.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 15:20

Matis

Rubber Rocket

Wie heeft de nieuwe "New Kids On The Block" gezien?

L4D (2) FTW *O*

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:27:
[...]

Toeter en Kkaltuu hebben een eigen server draaien en ja het werkt.
De link tussen "mijn hack" en die server had ik even gemist, vandaar... denk dat ik zo even join als ie online is :)
Matis schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:53:
Wie heeft de nieuwe "New Kids On The Block" gezien?

L4D (2) FTW *O*
"Ge bent in uwen broek aan 't pissen, jonge!" :P

Als ik me niet vergis... add on Steam: Jejking

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 06-11-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 21:04
Graham schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:45:
[...]

Ahh op die manier...
Zal ook maar eens joinen dan ^^

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Jejking schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:58:

"Ge bent in uwen broek aan 't pissen, jonge!" :P
Namaakvlaams :P

"Ge zijt in uw broek aan 't pissen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KooolaNL schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 05:51:
k heb weer een screenshotje hoor

http://kooola.nl/crap/loll4d2pwnd.PNG

20fps is omdat ik op laptop speelde -.-
daar ben ik met een maat van me ook achter gekomen

hoe? je moet van survivor naar infected gaan en terug, dan maakt hij een nieuwe survivor aan, kun je vaker doen. probleem is alleen dat er een max is van het aantal infected bosses EN survivors die gelinked zijn. ik ben tot in totaal 16 survivors gekomen, was steeds één infected :P

ik merkte btw dat ik dit alleen kon doen als ik op de pier stond of in het safehouse, anders ben je een dode spectator.

hier in totaal (inclusief mezelf dus) 14 survivors, een lachertje op expert :P je eigen prive leger

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/1302/left4dead22009110618532.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat een bug, sodekanarie :D

Maakt het leven van de overlevers een stuk gemakkelijker, lijkt me.

PS: resizen? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 07-11-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resizen is altijd klote bij mij, ik upload via imageshack en op deze manier maakt hij er een link van....

nja.

en het is eerder een bug in de mod, niet in de game zelf geloof ik, het feit dat je niet terug kan switchen naar survivor als ze buiten de safezone zijn zegt genoeg denk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Laatst online: 15:49

hgp

Reddol schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:19:
Zo kan je zelf snel een server maken:
  • zorg dat je pc vanaf het internet bereikbaar is op poort 27015
  • open de console vanuit het l4d2 menu en typ onderstaande commands
  • map <hier een map>
  • net_start
  • sv_cheats 1
Je vrienden kunnen zo niet via steam joinen dus moet je wel even je ip doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

LOL, Vette bug! \o/

Zo is het wel makkelijk om sommige achievments te halen denk ik.. (campaigns op expert bv? :D)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
En het voorladen van de bestanden van L4D2 is begonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
Same, zit al op 60% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hier ook pre-load. Ik snap alleen niet dat ze het nu kunnen pre-loaden en pas releasen volgende week. Als ze nu pre-loaden is het toch een afgewerkt product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

YellowOnline schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:48:
Hier ook pre-load. Ik snap alleen niet dat ze het nu kunnen pre-loaden en pas releasen volgende week. Als ze nu pre-loaden is het toch een afgewerkt product?
De game is bij het preloaden gold, maar het duurt nog een weekje eer dat je ze van gold op disc en in de winkel krijgt. ;-)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

YellowOnline schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:48:
Dat is inderdaad zo. Deze online en gedrukte versies kunnen prima gedrukt/verspreid worden als de code final is. En dan gewoon timercode erbij gooien zodat het pas na datum X geactiveerd kan worden. Eventuele bugs / improvements kan men platslaan met patches, zodra je niet de laatste update hebt, kan je ook niet online. Heel simpel ;)

Edit: ik kom onze kakeltuu- en toeterservers niet meer op na de laatste steam update van gisteravond? Iets met "want 1012, get 1011" en een melding over een .bik file? :?

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 07-11-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:18:
[...]

Dat is inderdaad zo. Deze online en gedrukte versies kunnen prima gedrukt/verspreid worden als de code final is. En dan gewoon timercode erbij gooien zodat het pas na datum X geactiveerd kan worden. Eventuele bugs / improvements kan men platslaan met patches, zodra je niet de laatste update hebt, kan je ook niet online. Heel simpel ;)

Edit: ik kom onze kakeltuu- en toeterservers niet meer op na de laatste steam update van gisteravond? Iets met "want 1012, get 1011" en een melding over een .bik file? :?
Mijn server is nog niet geupdate. Zal ik straks doen als ik thuis ben. lukt niet vanuit de bus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Op die manier. Ik vermoedde al zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even de demo gespeeld, erg leuk met die machete enzo. Ik heb echter wel een raar probleem: de survivors hebben geen hoofd (ziet er wel komisch uit), en de Boss infected zijn halfdoorschijnend/onzichtbaar. Zo kan het dus gebeuren dat je in een keer tegen een boomer aanloopt.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Ikzelf heb het niet gehad maar is bekend probleem. Staat al gemeld in het grote bug/glitches topic op steam forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Niet hier. Denk dat je dat moet zoeken in een driverprobleem, GTA:SA had dat ooit eens op een ATi-kaart. Updaten die handel en de volgende keer meer info vermelden (Windows-versie, grafische kaart, drivers) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nu de pre-load hier gedaan is vraag ik me af of we, als Tweakers, dat spel in offline modus niet aan de praat kunnen krijgen :p Als ik de executable manueel draai krijg ik dat de exe niet compatibel is met m'n OS. Vermoedelijk sabotage vanwege Valve. Wat zou er nu gebeuren als we de exe overwriten met de demo-exe ;) Meh, dan krijgen we een DLL-error (launcher.dll). Lijkt me toch de moeite om hier wat mee te experimenteren, want ik heb geen geduld :p

[ Voor 59% gewijzigd door YellowOnline op 07-11-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

YellowOnline schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:03:
Nu de pre-load hier gedaan is vraag ik me af of we, als Tweakers, dat spel in offline modus niet aan de praat kunnen krijgen :p
Pff, dan zul je eerst bruteforce de encryptie-sleutel moeten ontcijferen...

@edit; give it a try ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 07-11-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Nu de pre-load hier gedaan is vraag ik me af of we, als Tweakers, dat spel in offline modus niet aan de praat kunnen krijgen :p Als ik de exectuable manueel draai krijg ik dat de exe niet compatibel is met m'n OS. Vermoedelijk sabotage vanwege Valve. Wat zou er nu gebeuren als we de exe overwriten met de demo-exe ;) Meh, dan krijgen we een DLL-error (launcher.dll). Lijkt me toch de moeite om hier wat mee te experimenteren, want ik heb geen geduld :p
Smarter people then you have tried :P

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Graham schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:17:
[...]

Smarter people then you have tried :P
than :p

Met die instelling geraak je ook nergens natuurlijk ;) Ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Matis schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:05:
[...]

Pff, dan zul je eerst bruteforce de encryptie-sleutel moeten ontcijferen...

@edit; give it a try ;)
weet niet wat voor encryptie Steam gebruikt maar bijv een 256 bit encryptie bruteforce kraken is best een klus.

Me server updaten kan trouwens nog eff duren aangezien me internet thuis niet werkt. Weet iemand toevallig of KPN storing heeft ofzo?

edit: laat maar net als ik dit bericht klaar heb spring verbinding status naar Up.

[ Voor 8% gewijzigd door Toet3r op 07-11-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
YellowOnline schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:26:
[...]

than :p

Met die instelling geraak je ook nergens natuurlijk ;) Ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheid is.
Idd....comparison ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is er een manier om servers te adden als favo's? Nu wil ik snel connecten naar de GoT-servers maar al dat getik, bleh... schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
met de serverbrowser :)
type openserverbrowser in console. je kan het ook aan key binden bind f12 openserverbrowser heb ik gedaan.
dan in de tab favorites kan je favorieten toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Kun je de xbox 360 controler gebruiken voor de pc versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

nFo schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:51:
Waarom in godsnaam zou je dat willen? Zo'n controller is net waarom FPS op console zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

nFo schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:51:
Voor zover ik weet wel ja (dat zou ik even moeten testen), maar de vraag is eerder waarom je dat zou willen doen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

YellowOnline schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:54:
[...]

Waarom in godsnaam zou je dat willen? Zo'n controller is net waarom FPS op console zuigt.
Met de trigger schiet je sneller dan met de muis volgens mij.
FPS gaat prima op de console hoor. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 07-11-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschil is alleen dat je op de pc geen auto aim hebt (op de consoles merk je er vaak niet veel van imo) en dat op de consoles de games soms langzamer zijn gemaakt (bijv tegenstanders)

als je een pc game gaat spelen met controller is dat niet fijn. ik heb dat met de left 4 dead 1 demo geprobeerd, op de xbox en op de pc. xbox>met controller fijn, pc>heel klote met controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 10:15
Nu de pre-load hier gedaan is vraag ik me af of we, als Tweakers, dat spel in offline modus niet aan de praat kunnen krijgen :p Als ik de executable manueel draai krijg ik dat de exe niet compatibel is met m'n OS. Vermoedelijk sabotage vanwege Valve. Wat zou er nu gebeuren als we de exe overwriten met de demo-exe ;) Meh, dan krijgen we een DLL-error (launcher.dll). Lijkt me toch de moeite om hier wat mee te experimenteren, want ik heb geen geduld :p
In de pre-load wordt ook niet alle benodigde data gestopt. Behalve het feit dat de data encrypted is, mis je ook nog wat data :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

punisher007 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:25:
[...]

In de pre-load wordt ook niet alle benodigde data gestopt. Behalve het feit dat de data encrypted is, mis je ook nog wat data :)
Inderdaad, zover ik weet is er nog geen enkele steam game gekraakt voor release?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zo... het is weer leuk geweest. Trouwens... volgens mij is de GoT-server goed over z'n nek :+

En ze moeten die extra-survivor-bij-teamswitch-bug oplossen, dit is irri :/
Wat was het resultaat? Al geprobeerd?

[ Voor 62% gewijzigd door Jejking op 07-11-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet irri, das leuk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
hehe 10 survivor bots op me server
komt volgens mij door die versus mod die op me server draait niet door spel zelf.

edit:
Heb nu nieuwere versie van de mod op me server staan met extra commands waarmee je min en max spawn tijd kan opgeven waartussen je spawnt, dit in plaats van de instant spawn of manual spawn.
Daarnaast ook een command voor percentage kans dat een van de spelers als tank spawnt.

extra survivor bot is ook gefixed :)

Veel plezier ermee :P

[ Voor 61% gewijzigd door Toet3r op 07-11-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je tank spawn staat veel te hoog imo :P

echt constant worden we tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Toet3r schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:25:
hehe 10 survivor bots op me server
komt volgens mij door die versus mod die op me server draait niet door spel zelf.

edit:
Heb nu nieuwere versie van de mod op me server staan met extra commands waarmee je min en max spawn tijd kan opgeven waartussen je spawnt, dit in plaats van de instant spawn of manual spawn.
Daarnaast ook een command voor percentage kans dat een van de spelers als tank spawnt.

extra survivor bot is ook gefixed :)

Veel plezier ermee :P
Ik mis nog 1 command... % common survivors up of down (bij voorkeur up, het valt me nog een beetje tegen) :)

Alsnog bedankt voor je snelle fixes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:34:
je tank spawn staat veel te hoog imo :P

echt constant worden we tanks
mja stond net eff op 100% :X om te testen. was vergeten lager te zetten. staat nu op 5%
Jejking schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:37:
[...]

Ik mis nog 1 command... % common survivors up of down (bij voorkeur up, het valt me nog een beetje tegen) :)

Alsnog bedankt voor je snelle fixes ;)
voor meer commands moet je de maker van de mod hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

ok guys and girls...

op dit moment spel aan het "voorladen"

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:16:
[...]

daar ben ik met een maat van me ook achter gekomen

hoe? je moet van survivor naar infected gaan en terug, dan maakt hij een nieuwe survivor aan, kun je vaker doen. probleem is alleen dat er een max is van het aantal infected bosses EN survivors die gelinked zijn. ik ben tot in totaal 16 survivors gekomen, was steeds één infected :P

ik merkte btw dat ik dit alleen kon doen als ik op de pier stond of in het safehouse, anders ben je een dode spectator.

hier in totaal (inclusief mezelf dus) 14 survivors, een lachertje op expert :P je eigen prive leger

[afbeelding]
hahahahahah nice

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Toet3r schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:35:
met de serverbrowser :)
type openserverbrowser in console. je kan het ook aan key binden bind f12 openserverbrowser heb ik gedaan.
dan in de tab favorites kan je favorieten toevoegen.
Je kan de server browser ook gewoon aan het menu toevoegen dat is nog beter naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

God wat een EIKELS spelen de demo toch .. geen enkele teamplay, geen enkele ervaring, niet luisteren als je iets zegt/typt .. verschrikkelijk!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 08 november 2009 @ 10:16:
God wat een EIKELS spelen de demo toch .. geen enkele teamplay, geen enkele ervaring, niet luisteren als je iets zegt/typt .. verschrikkelijk!
En juist daarom, omdat dit ook bij l4d naar voren kwam, zijn we bezig een goede communitybase op te zetten.
Als je wilt spelen met GoT spelers, join de gotl4d(2) group en kom op mumble, kan je altijd checken of je er animo is om een potje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

kKaltUu schreef op zondag 08 november 2009 @ 10:35:
[...]

En juist daarom, omdat dit ook bij l4d naar voren kwam, zijn we bezig een goede communitybase op te zetten.
Als je wilt spelen met GoT spelers, join de gotl4d(2) group en kom op mumble, kan je altijd checken of je er animo is om een potje te spelen.
Group gejoined, Mumble ga ik ook nog even checken. Server van jou is nog niet geupdate denk ik? Die van Toet3r hangt in de saferoom van level 2, misschien een bugje in de mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

*O*

Ik zie mezelf ook niet als teamplayer, maar ik vul meestal het team aan tot 8 man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Matis schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:24:
[...]

*O*

Ik zie mezelf ook niet als teamplayer, maar ik vul meestal het team aan tot 8 man :P
Inderdaad. Matis is slechts server opvulling :>

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wie heeft dat nou nodig? We hebben toch al zo'n goed team :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

ook aanwezig :) en demo download nu deel 1 was al goed ben benieuwd

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
[...]

Wat is de mumble server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Pizr schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:08:
[...]

Wat is de mumble server?
Moet je even op steam vragen aan iemand uit de GoT L4D groep, denk niet dat Arie het leuk vindt dat iedereen het hier kan lezen en kan gaan trollen op de server.

Oh, toet3r en ik zijn bezig met het opzetten van alles qua servers en sites voor als het volledige spel uitkomt.
We hebben nu het serverplan af, gotl4d.nl is geregistreerd, demo servers draaien, extra mumble server draait en we hebben twitter :)
Nu nog even aan een site prutsen terwijl we wachten op de release :D

[ Voor 34% gewijzigd door kKaltUu op 09-11-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:01
kKaltUu schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:55:
[...]

Moet je even op steam vragen aan iemand uit de GoT L4D groep, denk niet dat Arie het leuk vindt dat iedereen het hier kan lezen en kan gaan trollen op de server.

Oh, toet3r en ik zijn bezig met het opzetten van alles qua servers en sites voor als het volledige spel uitkomt.
We hebben nu het serverplan af, gotl4d.nl is geregistreerd, demo servers draaien, extra mumble server draait en we hebben twitter :)
Als je ergens hulp mee nodig hebt moet je me maar ff poken op Steam, zelfde geldt voor Toeter.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Laatst online: 27-03 14:26
Misschien een leuk idee om een spelerslijst bij te houden voor de mensen die op de XBOX360 spelen zodat je deze kunt toevoegen als je wilt. Ik ben namelijk opzoek naar meerdere L4D(2) speler die houden van een uitdagende pot waarin voornamelijk goede tactics worden gehanteerd/doorsproken. Misschien iets voor in de startpost? Bijvoorbeeld (GOT nick / XBOX nick / L4D versies)...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
kKaltUu schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:55:
[...]

Is goed bedankt! Zal ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
CaVeFiSh schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:46:
Misschien een leuk idee om een spelerslijst bij te houden voor de mensen die op de XBOX360 spelen zodat je deze kunt toevoegen als je wilt. Ik ben namelijk opzoek naar meerdere L4D(2) speler die houden van een uitdagende pot waarin voornamelijk goede tactics worden gehanteerd/doorsproken. Misschien iets voor in de startpost? Bijvoorbeeld (GOT nick / XBOX nick / L4D versies)...
ben een keer begonnen aan zo'n lijst voor de pc. Zal eens kijken of ik hem nog heb en of lijst nog klopt dan kan ik xbox er ook aan toevoegen.

[ Voor 4% gewijzigd door Toet3r op 09-11-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Komaan niemand aan het spelen ? Kan niet connecten op toeter trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Ward Vr schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:22:
Komaan niemand aan het spelen ? Kan niet connecten op toeter trouwens.
Zie nu broem en duken op een van m'n servers zitten, dus roep maar iemand aan van de steamgroup die al zit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ward Vr = broem :D En duken komt pas over een uur. Blijkbaar 5 mensen online in de steamgroup, maar die zijn dan vermoedelijk op andere servers aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Laatst online: 27-03 14:26
Toet3r schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:24:
[...]

ben een keer begonnen aan zo'n lijst voor de pc. Zal eens kijken of ik hem nog heb en of lijst nog klopt dan kan ik xbox er ook aan toevoegen.
Dat zou echt super zijn :)

Om het voorbeeld te geven zal ik mijn gegevens doorpasen :) :

user: lord jos
platform: XBOX360
Versies: L4D en straks L4D2

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Rondje melee-only is zalig. Behalve tegen Smokers die op het dak staan te paffen dan :D

Zelfs tegen een Tank een pannetje geholpen, uiteindelijk at ie wel lood hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jejking schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:11:
Rondje melee-only is zalig. Behalve tegen Smokers die op het dak staan te paffen dan :D

Zelfs tegen een Tank een pannetje geholpen, uiteindelijk at ie wel lood hoor.
Tank wil prima met een steelpan :Y) Gewoon van achteren rammen, je hebt niet eens zoveel hits nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Heu, ik hoorde iets over een servermod zodat we demo al als infected kunnen spelen ? Hop hop op de got server ermee zou ik zo zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ward Vr schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:16:
Heu, ik hoorde iets over een servermod zodat we demo al als infected kunnen spelen ? Hop hop op de got server ermee zou ik zo zeggen :9
Vorige week belde, ze willen hun bericht terug :+

Over die GoT servers: goed plan! Ik ga dat zeker in de gaten houden, ik ga L4D2 eigenlijk alleen maar met bekenden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Arfman schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:08:
[...]

Over die GoT servers: goed plan! Ik ga dat zeker in de gaten houden, ik ga L4D2 eigenlijk alleen maar met bekenden spelen.
Same.. vond deeltje 1 heel snel niet leuk meer omdat ik met onbekende speelde.. en ze er nix van konden :/

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Bekend ? Wie kent er hier allemaal elkaar persoonlijk dan ? :)
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.