[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 50.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb de demo nu eindelijk gespeeld en houd er wat gemengde gevoelens aan over.

Het is goed dat de gameplay niets veranderd is, de nieuwe graphics zijn een verbetering, de wapens zijn top en de zombies zijn leuker dan ooit. Aan de andere kant vraag ik me nog steeds af of het nodig was om er een aparte L4D voor uit te brengen en had ik het liever als uitbreiding/upgrade op de eerste gezien.

Maar hoe dan ook kijk ik er naar uit om the real thing te spelen. Het kleine stukje The Parish was niet voldoende om mijn honger te stillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mja, denk dat in map creatie en voice acting wel wat tijd kruipt.
De nieuwe game modes. infected, ... ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Matis schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

Aanpassen, als in verlagen, toepassen, en dan weer verhogen, toepassen?

Nja, ik heb het wel zo'n beetje gehad met de demo, nu maar hopen dat ze binnenkort met een update komen :)

@hierboven, vsync uitzetten, dat klinkt tegenstrijdig :P Maar is eventueel de moeite waard om te testen :)
waarom tegenstrijdig? Vsync zorgt ervoor dat je beeldlijnen allemaal tegelijk op je beeld komt om zogenaamde "Tearing" te voorkomen, zet je dat uit, heb je meestal wel 20% hogere framerate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
muhaha die grenade launcher is echt te gruwlijk. gore tot en met.
om grenade launcher te spawnen moet je deze commands in console typen
sv_cheats 1
give weapon_grenade_launcher

edit: nog leuker wordt het met director_panic_forever 1 en sv_infinite_ammo 1 aan.
kortom de horde blijft komen en je ammo gaat nooit op :p

deze commands zijn ook leuk
upgrade_add LASER_SIGHT
upgrade_add EXPLOSIVE_AMMO
upgrade_add INCENDIARY AMMO

boomer bile bom op tank gooien is ook leuk. tank wordt dan dik ge-gang raped.

[ Voor 27% gewijzigd door Toet3r op 30-10-2009 21:33 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:03
Iemand nog opzoek naar een geïnteresseerde voor een 4pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

ik probeer sv_cheats 1 te doen en krijg ik iets te lezen van maak je eigen listen server

geprobeerd maar zegt ie hetzelfde

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
KooolaNL schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:50:
ik probeer sv_cheats 1 te doen en krijg ik iets te lezen van maak je eigen listen server

geprobeerd maar zegt ie hetzelfde
draai sv_cheats als rcon? :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:20

Matis

Rubber Rocket

Dalyxia schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:11:
waarom tegenstrijdig? Vsync zorgt ervoor dat je beeldlijnen allemaal tegelijk op je beeld komt om zogenaamde "Tearing" te voorkomen, zet je dat uit, heb je meestal wel 20% hogere framerate
Ja, maar ik heb maar 25 fps, dus met Vsync zal dat toch niet beter worden :?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik krijg die grenade launcher niet, doet gewoon niets :'(

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
Snake schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:23:
Hier ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Snake schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:23:
Vaag zou gewoon moeten werken. Heb je het op listen of dedicated server geprobeerd?
op de dedicated server van kkaltuu is het gelukt.

edit: je hebt gelijk lukt mij nu ook niet meer. Misschien dat het door de update komt. zou het anders ook niet weten.
edit2: lees net op steam forum dat het disabled is door valve :(.
moeten we wachten tot full game helaas.

Er is btw een update gereleased voor de demo
Left 4 Dead 2 Demo

* Fixed bug that caused dedicated servers to become unjoinable over time without a restart or heartbeat update
* Fixed exploit that allowed players to end a campaign and return to the lobby without a vote
* Public players are no longer matched to lobbies that are idle for a prolonged period of time. These lobbies become "Friends-only" lobbies
* LAN servers list will now show listen server single player games as not joinable and will show game type as "single player" too

[ Voor 9% gewijzigd door Toet3r op 31-10-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Niets over performance issues op Ub3r-P0wnaRzzZ systemen :/

[ Voor 29% gewijzigd door Matis op 31-10-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Matis schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:32:
Niets over performance issues op Ub3r-P0wnaRzzZ systemen :/
Op steam forum is een topic met overzicht van bugs/glitches hier staan ook performance isssues vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Waar ik trouwens erg benieuwd naar ben: hoe is het match making systeem? Van dezelfde kwaliteit als in deel 1, of beter?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Toet3r schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:30:
[...]

[...]
Vaag zou gewoon moeten werken. Heb je het op listen of dedicated server geprobeerd?
op de dedicated server van kkaltuu is het gelukt.

edit: je hebt gelijk lukt mij nu ook niet meer. Misschien dat het door de update komt. zou het anders ook niet weten.
edit2: lees net op steam forum dat het disabled is door valve :(.
moeten we wachten tot full game helaas.

Er is btw een update gereleased voor de demo

[...]
Werkt nog steeds, door ent_create weapon_grenade_launcher + ammo via give currentammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Op de een of andere manier is de L4D2 demo voor de xbox360 op het usenet terecht gekomen. Verbazingwekkend, volgens mij heeft nog geen enkel land dit kunnen downloaden.

Toen ik dat zag brak mijn klomp. Ik kan mij nieuwsgierigheid niet bedwingen, ik ga hem downloaden (fail, ik weet het, maar wij 360 spelers worden nou eenmaal achtergesteld met de prijs een release date).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Brainstorm schreef op zondag 01 november 2009 @ 07:58:
Waar ik trouwens erg benieuwd naar ben: hoe is het match making systeem? Van dezelfde kwaliteit als in deel 1, of beter?
Brain, we kunnen er weinig over zeggen, er zijn te weinig servers en te weinig spelers imo.
Als de public demo komt kan er denk ik wat meer over gezegd worden.
sv_search_key is op hetzelfde niveau als in deel 1.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 17:51
R420R schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:18:
Op de een of andere manier is de L4D2 demo voor de xbox360 op het usenet terecht gekomen. Verbazingwekkend, volgens mij heeft nog geen enkel land dit kunnen downloaden.

Toen ik dat zag brak mijn klomp. Ik kan mij nieuwsgierigheid niet bedwingen, ik ga hem downloaden (fail, ik weet het, maar wij 360 spelers worden nou eenmaal achtergesteld met de prijs een release date).
Hoezo? De demo voor de xbox is ook gewoon vanaf 27oktober beschikbaar, tenminste als je gepre-orderd hebt.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Het zal wel. Ik heb niets gepre-ordered want ik koop hem hier: http://gamehubs.com/XBOX360/left-4-dead-2.html

Ik heb de demo net even gespeeld. Ik vind de gameplay er op vooruit gegaan. Betere animaties, meer special infected, meer wapens etc. Echter de art van de game, ik bedoel de omgeving en sfeer, is stukken minder realistisch. Het is meer cartoon-achtig en sommige dingen zien er ronduit lelijk uit voor een game uit deze tijd (de tank bijvoorbeeld vind ik er lelijker uitzien als in deel 1).

Al met al heb ik mijn twijfels over dit spel. Het heeft zijn vette momenten, maar de sfeer is compleet pleite. Jammer...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Dat heb je geconcludeerd na 'even' gespeeld te hebben. Je bent wel erg snel met je conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Jep, de demo is ook niet bepaald lang te noemen. Met een klein kwartiertje was ik er doorheen. Dus ja, even leek mij de juiste omschrijving :P . Moet ik de demo dan minstens 5x uitgespeeld hebben om een conclusie te trekken ;) ?

Het is niet mijn bedoeling om te flamen/trollen. Ik geef alleen maar mijn mening.

[ Voor 39% gewijzigd door Blaat op 01-11-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Nee bedoel te zeggen dat niet alles wat in de full game zal zitten ook in de demo zit, zoals bijv. bepaalde wapens, ammo en, upgrades. Daarnaast is de demo maar een klein stuk van de parish campaign. je hebt de hele campaign en de overige campaigns nog niet eens gezien.

kortom zou eerst de full game afwachten voordat je al zegt van dat je het eigenlijk niks vind.
Imho kan je niet een goede conclusie trekken over een game alleen op basis van een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Daar heb je gelijk in. Parish was toch de enige campaign in het licht? Misschien dat de sfeer in het donker beter is :) .

Ik vind die silenced uzi wel vet :D, ik houd van een silenced gun geluid. Machete, subliem! Leuk om infected spectaculair te onthoofden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Gekocht! Net als L4D ga ik er vanuit dat Valve weer een lekkere game uitgeeft. In L4D 1 heb ik ook al de nodige uurtjes zitten dat het komt op zo een 1 euro per uur. Topper toch?

Normaal koop ik me games via Steam maar bij CDWOW heb ik hem kunnen kopen voor 30 euro. Daarvoor kan ik hem al helemaal niet laten liggen. De demo kan ik dan nog niet spelen, en het zal vast wat langer duren voordat de game hier ligt als dat ik hem koop via Steam maar de prijs scheelt wel heel veel. :)

Het is toch mogelijk om een gekochte game (doosje) te activeren bij steam? Ik vind het steam systeem gewoon heerlijk. _/-\o_

edit: Nu zie ik net ook dat COD Modern Warfare 2 daar te koop is voor 33,99 euro... Krijg je soms alleen een key bij die shop? 8)7 Heb nog niks over die shop gelezen eigenlijk... ik zag de link staan in de startpost hier. Even googlen!!!!

[ Voor 16% gewijzigd door DukeN op 01-11-2009 21:42 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Sinds de laatste update van L4D2 demo kan ik het spel niet meer opstarten...

Het spel laadt in eerste instantie wel, maar na het filmpje krijg je het laad scherm. (rechtsonderin: Loading...) en daar blijft het spel hangen.

Meer mensen er last van? Of misschien iemand een suggestie voor een oplossing?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:38:
edit: Nu zie ik net ook dat COD Modern Warfare 2 daar te koop is voor 33,99 euro... Krijg je soms alleen een key bij die shop? 8)7 Heb nog niks over die shop gelezen eigenlijk... ik zag de link staan in de startpost hier. Even googlen!!!!
CDWOW is een prima shop, ik koop er zelf al m'n cd's voor schappelijke prijzen. Nog nooit last van gehad en als er iets mis is (laatst een misdruk gehad bij het boekje van een cd) krijg je gratis een nieuw exemplaar opgestuurd. O ja, en de verzendkosten zijn ook nul euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb gisteren allerlei trucjes geprobeerd om meer FPS te halen in L4D2, maar geen van de tips hier leek te werken. Ik blijf onder de 30 fps uitkomen. :/

Op dit moment is het dus onspeelbaar voor me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Zijn er al opnames van de muziek die uit de jukebox komt? Vind ze wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Matis schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:01:
Ik heb gisteren allerlei trucjes geprobeerd om meer FPS te halen in L4D2, maar geen van de tips hier leek te werken. Ik blijf onder de 30 fps uitkomen. :/

Op dit moment is het dus onspeelbaar voor me :(
Windowed (no border) helpt voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
JamesB009 schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:50:
Sinds de laatste update van L4D2 demo kan ik het spel niet meer opstarten...

Het spel laadt in eerste instantie wel, maar na het filmpje krijg je het laad scherm. (rechtsonderin: Loading...) en daar blijft het spel hangen.

Meer mensen er last van? Of misschien iemand een suggestie voor een oplossing?
start op met -novid -noborder en ga na het starten even een pilsje drinken, kom dan terug en kijk eens of het werkt? en dan iig een crc op de files doen.

@ Jeoh, youtube

Still Alive van Portal speelt ook heeels soms op de jukebox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

kKaltUu schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:19:
[...]

start op met -novid -noborder en ga na het starten even een pilsje drinken, kom dan terug en kijk eens of het werkt? en dan iig een crc op de files doen.
Nu komt de noob in mij naar boven.... :P

Hoe start ik op met novid en noborder via steam?

Ik dacht het ooit gezien te hebben, iets met rechtermuisknop en dan eigenschappen, maar werkt dat via steam ook? (Kan pas testen na het werk, dus ben misschien te snel met vragen... maar dan weet ik het vast zeker voor vanavond.. ;) )

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
JamesB009 schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:38:
[...]

Ik dacht het ooit gezien te hebben, iets met rechtermuisknop en dan eigenschappen, maar werkt dat via steam ook? (Kan pas testen na het werk, dus ben misschien te snel met vragen... maar dan weet ik het vast zeker voor vanavond.. ;) )
Bij de snelkoppeling moet dit staan (note, dit is de link voor TF2):
"C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -applaunch 440 -novid -noborder
Voor L4D2 zal het wel de applaunch 550 oid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh

Jeoh

blaat

JamesB009 schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:38:
[...]

Rechtermuisknop op de shortcut in My Games van Steam, Properties, Set Launch Options en dan -novid -noborder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Ik kom er net achter dat ik de enige ben van het Gathering of Survivors team wat L4D2 heeft (heb niets van spl@t gehoord).
Dus hopelijk als er het spel released is, is er wat animo van mensen van hier om competatief te spelen.

toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Jeoh schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:40:
[...]

Rechtermuisknop op de shortcut in My Games van Steam, Properties, Set Launch Options en dan -novid -noborder
Die zocht ik inderdaad, dank je wel! \o/

Vanavond even testen, hopen dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

kKaltUu schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:46:
Ik kom er net achter dat ik de enige ben van het Gathering of Survivors team wat L4D2 heeft (heb niets van spl@t gehoord).
Dus hopelijk als er het spel released is, is er wat animo van mensen van hier om competatief te spelen.

toch?
Ik wist niet eens dat dat er was, maar ik heb daar zeker interesse in :+ Waar meld ik me aan O-)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Inmiddels L4D voor 30 euro kunnen krijgen, gisteren even twee rondjes gespeeld. De demo is kort, maar natuurlijk weer erg vet :) Rolling crescendo is trouwens een geweldige toevoeging.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Brainstorm schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:56:
Inmiddels L4D voor 30 euro kunnen krijgen, gisteren even twee rondjes gespeeld. De demo is kort, maar natuurlijk weer erg vet :) Rolling crescendo is trouwens een geweldige toevoeging.
Wat is die rolling crescendo?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh

Jeoh

blaat

toch?
Lijkt me wel leuk! Wel even kijken of ik mijn Rambo-neigingen onder bedwang kan houden :)
Snake schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:04:
[...]

Wat is die rolling crescendo?
spoiler:
Op een gegeven moment moet je in in The Parish 2 vanuit een ambulance oid een toren bestormen om het alarm uit te zetten. Ondertussen komen er een hele berg zombies op je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Als je sv_cheats wil uitproberen moet je gewoon een game laden via de console: "map c5m1_waterfront"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Brainstorm schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:56:
Brain, aangezien de ETF2L server niet zo storm loopt, gooi eens 2 L4D2 server erop.
Kunnen we weer die sm_stats erop gooien :D
deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

toch?
Heb ook wel interesse. Mag ik wel nog wat gaan oefenen eigenijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch?
Is dat een steam group of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:28:
[...]

Is dat een steam group of zo?
Nee, was een lan team voor the reality, is later mee gaan spelen in ESL...

Denk dat als de public demo uitkomt dat er nog wel wat van het oude team meekomen, maar zo te zien valt het al goed.
Zal er wel werk van maken als het spel uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
DukeN schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:38:
Niks mis met CDWOW! Ze kunnen de spellen goedkoper aanbieden omdat ze vaak geïmporteerd zijn vanuit het buitenland. MW2 en L4D2 worden namelijk in het Engels aangeboden. Maar voor een beetje gamer komt dit taal verschil vaak ten goede van de game.

Btw: Morgen wordt de demo public, mag ik ook eindelijk gaan spelen en beoordelen voordat ik hem aanschaf!

[ Voor 8% gewijzigd door Pizr op 02-11-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

kKaltUu schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:19:
[...]

Werkt perfect, dank je wel! \o/

Ik kan weer spelen, woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

Nog een leuke als je met cheats aan het experimenteren bent:

director_panic_forever
director_force_panic_wave

Eindeloos plezier. :+

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

z_common_limit 999 mag dan niet ontbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoe laat mogen we de demo precies gaan spelen? Ik kan het niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 uur denk ik (Staat op de officiële steam group)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Daar kan je echter nog wat uren/dagen/weken bijtellen. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Linkje? Ik zoek me naar maar het wil gewoon niet lukken. Mede dankzij een crash van m'n Steam-client net die zonder reden verbinding verloor met alles wat maar naar Valve riekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jejking schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 03:05:
Linkje? Ik zoek me naar maar het wil gewoon niet lukken. Mede dankzij een crash van m'n Steam-client net die zonder reden verbinding verloor met alles wat maar naar Valve riekt.
Je doet je best niet genoeg :P

Anyhoe, ik vind L4D momenteel nog een vettere sfeer hebben dan het tweede deel. Vooral omdat het eerste deel veelal in het donker is en allemaal op lugubere plekken.

Misschien verandert dit nog als we meer levels krijgen, maar ik vind het tweede deel nog niet zo goed als de eerste demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand die interesse heeft om een 4-pack te kopen? PM mij dan even dan fixen we er even een discussie van :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Team Fortress 2

Added Bill's Hat for players who pre-purchase Left 4 Dead 2

Fixed client-side perf problem after changing levels on Koth_Harvest_Event

Miss niet heel relevant, maar lol !

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Notna schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:53:
Team Fortress 2

Added Bill's Hat for players who pre-purchase Left 4 Dead 2

Fixed client-side perf problem after changing levels on Koth_Harvest_Event

Miss niet heel relevant, maar lol !
Team Fortress 2 in een L4D2 topic :?

Anyhoe, ik zie performance staan, dus dat is goed :P

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 03-11-2009 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Matis schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:55:
[...]

Team Fortress 2 in een L4D2 topic :?

Anyhoe, ik zie performance staan, dus dat is goed :P
Meeste mensen die L4D spelen hebben ook wel TF 2. Vandaar :P

Maar back ontopic :) ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
Phyxion schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:47:
Iemand die interesse heeft om een 4-pack te kopen? PM mij dan even dan fixen we er even een discussie van :)
Ik ben ook opzoek naar een inkoopdeal ;)! PMen gaat wat moeilijk op GoT! En je MyReact heeft geen emailadres, dus even zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Notna schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:56:
Meeste mensen die L4D spelen hebben ook wel TF 2. Vandaar :P

Maar back ontopic :) ;)
D'accord, ik zelf ook, daarom zit ik ook in het TF2 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pizr schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:21:
[...]

Ik ben ook opzoek naar een inkoopdeal ;)! PMen gaat wat moeilijk op GoT! En je MyReact heeft geen emailadres, dus even zo!
PM is DM, dat werkt prima hoor, je moet even DM aanzetten in je profiel. Je kan ook andere mensen toevoegen dus dat werkt prima :)
Gewoon op de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif DM icon klikken :)
Natuurlijk wel DM aanzetten in "Forum -> Voorkeuren".

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 03-11-2009 09:59 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Matis schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:03:
[...]

Je doet je best niet genoeg :P
Het zou je sieren als je iemand helpt in plaats van dat je er zo'n opmerking tegenaan gooit :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 21:04
Op google staat datie vandaag in de demo gegooid word..
Mja, zal dan vanavond om 1 voor 12 zijn he :P

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 novemeber 8 uur 's morgens lees ik hier
http://steamcommunity.com/games/L4D2

Ga even kijken naar upcoming events

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

De demo staat nu op de Xbox Marketplace voor de mensen met een Gold abonnement :) hij staat al in m'n queue, nu eerst verder met werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:08:
4 novemeber 8 uur 's morgens lees ik hier
http://steamcommunity.com/games/L4D2

Ga even kijken naar upcoming events
Ahh 4 November. Hopen dat dit dan ook echt gebeurd...
en 18 November moet hij dan ook te koop zijn. hmm, enig idee hoe duur als je hem via steam koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:01
Reddol schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:09:
[...]

Ahh 4 November. Hopen dat dit dan ook echt gebeurd...
en 18 November moet hij dan ook te koop zijn. hmm, enig idee hoe duur als je hem via steam koopt?
Spel is al te koop, alleen dan komt de game officieel uit.
Prijzen staan in de TS dus blader even terug naar pagina 1.
;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 16:02

Vrijdag

De Zwarte

Het is gigantisch off-topic en heeft er eigenlijk niks mee te maken, maar ik heb onlangs Zombieland gekeken en ik vond 'm qua setting prima bij Left 4 Dead passen.

Denk aan Dawn of the dead uit 2004 en Shaun of the dead en je hebt een idee.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=M-cIjPOJdFM]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
1:25 dark carnival :p

1:09 lijkt wel op de tower uit death toll bij de train yard.

[ Voor 61% gewijzigd door Toet3r op 03-11-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, op imdb vond iemand het ook al een leuke L4D achtige film :)

Heb de demo van L4D bijna binnen, ga eens kijken of dat lekker speelt op de Xbox. Ik dacht dat de demo trouwens pas later zou zijn en dat het alleen voor de pre-orders was. Nuja, maar eens kijken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Phyxion schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:58:
[...]

PM is DM, dat werkt prima hoor, je moet even DM aanzetten in je profiel. Je kan ook andere mensen toevoegen dus dat werkt prima :)
Gewoon op de [afbeelding] DM icon klikken :)
Natuurlijk wel DM aanzetten in "Forum -> Voorkeuren".
Heej, ik heb interesse om mee te doen met een inkoopdeal, als je nog mensen zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
TroonStaal schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:05:
Ja, op imdb vond iemand het ook al een leuke L4D achtige film :)

Heb de demo van L4D bijna binnen, ga eens kijken of dat lekker speelt op de Xbox. Ik dacht dat de demo trouwens pas later zou zijn en dat het alleen voor de pre-orders was. Nuja, maar eens kijken :)
Speelt het ongeveer hetzelfde op Xbox als op de PC?
L4D 1 dan....?

[ Voor 178% gewijzigd door Reddol op 03-11-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Reddol schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:56:
[...]

Speelt het ongeveer hetzelfde op Xbox als op de PC?
L4D 1 dan....?
Ik heb L4D1 alleen maar met muis+tobo gespeeld, wat dat betreft is het wel even wennen omdat die zombies ook zo verrekte snel zijn :P

Qua hud is er wel het een en ander veranderd. Zo heb je een primary wapen en een second. De second kan óf je pistool zijn óf een melee. Melee heb ik messen, pannen en gitaren gezien. Qua heal heb je de pills en je kit maar ook adrenaline zodat je eventjes heel snel kan rennen. Wat ik zo gezien heb zijn de special infected betrekkelijk makkelijk om te leggen, zelfs de charger. Het is niet zoals de tank dat je er heel lang op moet schieten, enkele welgemikte shotgun headshots zijn voldoende. Ook zijn er meer kortere crescendo events heb ik het idee. Gebeurt ook als je ergens te lang stilstaat.

Het is dus redelijk hetzelfde met hier en daar wat kleine veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01
Het downloaden van demo op live heeft een RROD veroorzaakt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Demo heeft bij mij nu alles decrypt en geeft aan 100% ready te zijn. Maar als ik m opstart krijg ik "this game is currently unavailable, please try again at another time"
Anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:01
memoryandfate schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:52:
Demo heeft bij mij nu alles decrypt en geeft aan 100% ready te zijn. Maar als ik m opstart krijg ik "this game is currently unavailable, please try again at another time"
Anderen hier ook last van?
Dan is de demo nog niet uitgekomen, ik ga er even vanuit dat je hem niet hebt via de pre-order maar dat het je om de officiële release van de demo gaat? Dus even geduld tot een zeker persoon de "Release L4D2 Demoh" knop inramt ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 22:48
Om de demo te preloaden: steam://preload/590

edit:
Left 4 Dead 2 Demo Open Access
posted by Alden @ 10:50PM on November 03, 2009
The Left 4 Dead 2 demo is now available to all PC gamers via steam!

To get started, please visit the demo page.

[ Voor 70% gewijzigd door Twistedmark op 03-11-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

SCIxX schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:42:
Het downloaden van demo op live heeft een RROD veroorzaakt. :(
RROD door een demo te downloaden? Lijkt me stug, dat heeft een oorzaak die in hardware te zoeken is. De timing zal gewoon bout zijn waardoor je denkt dat die demo een RROD veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ah, de oplossing voor 95% van alle computerproblemen werkte ook hier: ff computer opnieuw opstarten. Net voor de eerste keer de twee levels doorlopen, erg vet. Alleen te kort natuurlijk.
Vreemd dat Valve voor de verandering eens iets eerder uitbrengt dan belooft, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Zijn er nog mensen die gaan preorderen via engeland? dan sluit ik me graag bij deze aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Afbeeldingslocatie: http://www.bruvo.nl/afb/big_pijl_fluor_rood_big.jpg

Mensen, de L4D2 Demo is VRIJGEGEVEN, ik herhaal... VRIJGEGEVEN. Run for your life!

* Jejking zoekt in binnenzak naar kettingzaag en slingert hem aan, brb >:)

[ Voor 59% gewijzigd door Jejking op 03-11-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
Ben hem binnen aan het halen!!
Ken niet wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 23:07

BaT

Hmm net de demo gespeeld op pc.... hmmm.. beetje rare na smaak; ik vind het er eigenlijk nogal kaal uitzien op veel plekken, misschien omdat het ook zo'n licht level is; om eerlijk te zijn vind ik deel 1 mooier...

Ik had alles goed ingesteld, maar ik vind dat groene gif lelijk, ik vind hoe je die shotgun en uzi vast houdt lelijk (alsof ze het perspectief verneukt hebben tov deeltje 1) en ik vind die melee weapons maar allemaar hetzelfde en generiek aanvoelen.... leuk voor even, maar daar is het ook mee gezegd.

Ik vind de karakters op het eerste gezegd ook niet zo geslaagd... behalve die dikke neger dan; maar ja das eigenlijk makkelijk scoren.

Ik weet het nog net zo niet.. ik snap dat ze met dit deeltje wilden; dat er minder gecampt werd; maar hun oplossing voelt eigenlijk best wel geforceerd aan; ook dat gedeelte met het alarm... Ik ben eigenlijk helemaal NIET overtuigd om deze te gaan aanschaffen, na het spelen van de demo; terwijl ik in eerste instantie dacht dat het een instand buy zou worden...

Voelt voor mij aan alsof dit de voorganger van de huidige L4D is. Ook de leveltjes die je in de demo speeld voelen ongeinspireerd aan; weer allemaal corridor shit all over again. Ik weet niet wat het is; ik verwachtte niet dat het zoveel mooier/beter zou worden; en toch had ik er meer van verwacht... dan dat ik hier gepresenteerd krijg,

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Samenvatting:
  1. GORE +91823. Het bloed en de rondvliegende lichaamsdelen = briljant.
  2. Omgeving is anders, het voelt allemaal wat plastic aan... Ik dacht echt: staan de graphics wel op max?
  3. Graphics, mwa dus. Iets betere zombies qua detail, dat dan weer wel.
  4. Gameplay, speelt best lekker weg, lekker veel lomp maaien zoals in deel 1.
  5. Ben nog te weinig wapens tegengekomen en nog geen tijd gehad om te gaan hackzoren. Waar is de kettingzaag?
  6. Melee valt me eigenlijk een beetje tegen, 1 hit = 1 kill en alleen een verschil in slagsnelheid zover ik heb gezien. Geen zombies die weer opkrabbelen en je alsnog neer proberen te maaien dus de spanning is er erg snel af.
  7. Ben al snel teruggegaan naar m'n dual blaffers, dat was meer fun.
  8. Injectiespuitjes, defilibrators (alsof je dat nodig hebt met die teammaten offline), de hele mikmak. Mooie variatie.
  9. Sounds... over het geluid van de wapens ben ik niét te spreken, veel te plastic. Wel betere zombies, goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
Net gespeeld,

In tegenstelling tot jullie vond ik de graphics wel mooi,
gameplay was goed! Veel beter dan in l4d1 al zou ik niet kunnen vertellen waarom...
Melee is gewoon prachtig :P lekker op iedereen inhakken met je mes, heb alleen de kettingzaag ook nog niet gevonden...
Vond melee beter dan (dual) pistols, je hoeft tenminste niet te reloaden :p
Sounds kan ik verder niets over zeggen, had het geluid uit (Ouders slapen in kamer hiernaast :P)
Waarschijnlijk ga ik deze game wel kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:09
Demo gister even op de xbox gedaan, moet zeg... die komt wel in de collectie. Heb me er wel mee vermaakt. Gewoon eigenlijk zelfde als vorige deel met aantal aanpassingen, mja dat is elk vervolg.

Het speelde weer lekker, dus die komt er wel.

Denk dat veel mensen wat telleurgesteld zijn omdat de demo zich overdag afspeelt waardoor de spanning/sfeer anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Het lijkt wel of mensen hier de humor van L4D2 niet inzien? Is toch geniaal als je met een pan tegen een zombie aan slaat of met een gitaar? :P En de graphics zijn in mijn ogen stukken beter! Bomen bewegen, vuur ziet er mooier uit, etc..

[ Voor 3% gewijzigd door movo. op 04-11-2009 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat zit ook in Dead Rising, gitaren en pannen :P

En qua setting: THe Parish is toch het enige level wat zich overdag afspeelt? Ik dacht dat de andere delen 's nachts/'s avonds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:09
TroonStaal schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:15:
Dat zit ook in Dead Rising, gitaren en pannen :P
en kleding hangers, lego hoofdjes, prullebakken, nep zwaarden van de speelgoed winkel, hockey stick, etc...
TroonStaal schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:15:
En qua setting: THe Parish is toch het enige level wat zich overdag afspeelt? Ik dacht dat de andere delen 's nachts/'s avonds zijn.
Klopt. De rest gewoon weer in de nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Reddol schreef op woensdag 04 november 2009 @ 01:37:
Net gespeeld,

In tegenstelling tot jullie vond ik de graphics wel mooi,
gameplay was goed! Veel beter dan in l4d1 al zou ik niet kunnen vertellen waarom...
Melee is gewoon prachtig :P lekker op iedereen inhakken met je mes, heb alleen de kettingzaag ook nog niet gevonden...
Vond melee beter dan (dual) pistols, je hoeft tenminste niet te reloaden :p
Sounds kan ik verder niets over zeggen, had het geluid uit (Ouders slapen in kamer hiernaast :P)
Waarschijnlijk ga ik deze game wel kopen!
De kettingzaag zit helaas nog niet in de demo. Dat zou ook met de rocket launcher moeten zijn, alleen die kan je met een console commando wel krijgen met cheats aan.

Gisteren 1 groot bom festijn met 4 rocketlauncers en unlimited ammo zonder reload :+

Gisteren ook voor de eerste keer een vrouwelijke boomer gezien, is ook wel grappig alleen hangt het er allemaal bij ;). Ik moet wel zeggen dat bepaalde wapens (military sniper en m16) Enorm groot in beeld zijn. Dat is bij deel 1 toch iets kleiner.

Toeter met z'n fire bind die een hele straat in de fik zet :z

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Blijkbaar is Steam weer goed bezig geweest met het serverpark. Heb net de demo kunnen binnen streamen met 4.5 MB per seconden. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat i.v.m. de drukte de maximale snelheid een paar 100 Kb zou zijn.

Topper van Steam dus, vanavond maar L4D2 eens goed testen. :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
DukeN schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:40:
Blijkbaar is Steam weer goed bezig geweest met het serverpark. Heb net de demo kunnen binnen streamen met 4.5 MB per seconden. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat i.v.m. de drukte de maximale snelheid een paar 100 Kb zou zijn.

Topper van Steam dus, vanavond maar L4D2 eens goed testen. :)
Dat was wel even nodig, , m'n transfer rate was maandag avond maar 140kb tegen de normale snelheid van 850. Mede omdat ik de demo wederom opnieuw moest downloaden na de verschillende updates die er waren geweest.

De performance issues die ik maandag had zijn allemaal weer weg sinds gisteren.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
Yep, kon hem ook op volle snelheid binnenhalen, al is dat maar 1.4MB/s :p
Goed van steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Net even de demo gespeeld. Leuk, maar ik ga hem niet voor de volle prijs kopen. Ik wacht wel tot hij wat in prijs is gezakt. De nieuwe wapens en zombies zijn leuk, maar het is nog teveel van hetzelfde voor mij. Bovendien werd ik er weer aan herinnerd wat ik zo irritant vond aan L4D: Je wordt opeens melee geslagen door een zombie die achter je staat en tegen de tijd dat je hem gevonden hebt en je gereload bent, ben je 40 HP kwijt. Het is niet echt mijn type spel, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Je weet toch dat die driehoekjes de richting aanduiden van waaruit de zombie slaagt?
Nu ja, op expert kan het dan nog dat je 40HP schade oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
LUH-3417 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:11:
Net even de demo gespeeld. Leuk, maar ik ga hem niet voor de volle prijs kopen. Ik wacht wel tot hij wat in prijs is gezakt. De nieuwe wapens en zombies zijn leuk, maar het is nog teveel van hetzelfde voor mij. Bovendien werd ik er weer aan herinnerd wat ik zo irritant vond aan L4D: Je wordt opeens melee geslagen door een zombie die achter je staat en tegen de tijd dat je hem gevonden hebt en je gereload bent, ben je 40 HP kwijt. Het is niet echt mijn type spel, denk ik.
Zelf melee gebruiken tijdens reloaden ;) of je moet beter teammates zoeken die op je letten :P

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb l4d1 maar even gespeeld, dus ik weet niet of dit overal in zat, maar in l4d2 mis ik het creepy ongemakkelijke muziekje.
Daarbij draait ie soepel, maar blijft ie toch vaak n aantal seconde hangen. Iemand enig idee of dit te verhelpen is?

[ Voor 32% gewijzigd door aicaramba op 04-11-2009 18:05 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Simon Verhoeven schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:21:
Je weet toch dat die driehoekjes de richting aanduiden van waaruit de zombie slaagt?
Nu ja, op expert kan het dan nog dat je 40HP schade oploopt.
dat klopt alleen is lullig als je een hele horde op je nek hebt dan ziet het zwart rood van de driehoekjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke demo, intro zet echt mooi de toon. Kon niet zo super lang spelen maar zaten leuke momenten. Mooi moment was de jukebox in de luchroom als je die activeert speelt ie een leuk stukje muziek.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Toet3r als LUH dan niet de infected ziet die op hem aan het slagen zijn dan heeft hij wel een serieus probleem ;)

Zelf ben ik van het principe:
-single player: machine gun
-MP: 2 shotgun, 2 MG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Meh, ik ben gewoon een prutser en raak daardoor teveel gefrustreerd van dit soort spellen. Van dat ik te weinig controle heb over wat er gebeurt en het schieten en lopen enz. Melee doet te weinig (je kan één zombie wegpushen, maar die anderen knagen aan je bips), reloaden duurt allemaal te lang... meh.

Hoe dan ook, goed dat ze een demo gaven, dan weet ik dat ook weer. De melee-wapens zijn trouwens wel geniaal. Het geluid wanneer je zombies een mep geeft met een pan of met een gitaar is briljant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Laatst online: 27-03 14:26
Damned, wil ik hem net gaan downloaden voor de XBOX... kom ik XboxLive niet op... :(

Later in de avond nogmaals proberen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.