Dat is vandaag al de 2e keer dat ik de xbox uit zet om L4D2 te gaan proberen
. Nou ik ga maar weer verder met Forza 3.
Vind het wel bijzonder vreemd deze gang van zaken.....

Vind het wel bijzonder vreemd deze gang van zaken.....
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 28-10-2009 23:00 ]
Niet jinxen! Steam forums worden ook meteen weer bagger traag. Wat een haters op de wereldYellowOnline schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:42:
Damn, leuke trailer die ik nog niet gezien had hier:
http://www.chief.be/blog/...ngstips-van-Left-4-Dead-2
Ik watertand
Edit: Ja! Nu!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Mja, dat er veel geconnect-disconnect wordt op Steam en dat de fora geF5d worden zoeken ze wel zelf met hun uitstel altijd.Fanatix schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:01:
[...]
Niet jinxen! Steam forums worden ook meteen weer bagger traag. Wat een haters op de wereld
Client update... good news denk ik. Als ik dit niet schrap binnen de 5 minuten is het eindelijk liveLeft 4 Dead 2 Early Demo Access
43m 00s overdue
Early access to the Left 4 Dead 2 demo begins for users that have pre-purchased via Steam or at participating retailers.
[ Voor 9% gewijzigd door YellowOnline op 28-10-2009 23:43 ]
Door het volledige spel te kopen krijg je geen recht op een demo, ja het zou netjes geweest zijn als het gewoon op tijd was. Maar je geld terug krijgen door een late demo gaat je niet lukken.Zingo schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:03:
^dit is gewoon bagger, ik ga denk ik serieus mijn gel terug vragen, ze moeten die zooi gewoon op tijd uitgeven!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
[ Voor 1% gewijzigd door Nickbn op 28-10-2009 23:28 . Reden: bFunk de hint was lollig bedoeld. Wat jammer dat je zo reageert. Ben niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld :( ]
Verwijderd
Etuuuuuh!
Verwijderd
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Luqq op 29-10-2009 01:55 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Toet3r op 29-10-2009 01:59 ]
Verwijderd
Steam opnieuw opstarten lost dat dos schermpje op.Toet3r schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 01:50:
jesus wat een t*ring zooi. Na decrypten wil dat ding niet starten. Als ik spel probeer te starten krijg ik een dos schermpje te zien voor 1 sec en dan niks. Ook verify files doet niks. Dan maar weer opnieuw downloaden.
2.7GB godver
Ja tuurlijk en bij opnieuw downloaden draait steam in de stront kan er ook nog wel bij.
klere ding
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 02:13 ]
had ik ook geprobeerd, werkte niet.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 02:13:
[...]
Steam opnieuw opstarten lost dat dos schermpje op.
advanced was wel super easy.
vind je overal, eerste stuk parish bij de bussen bovenin.
Jah dat ging meteen goedkKaltUu schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 02:23:
lol @ orion, zat heel de tijd om een jockey te roepen, krijg hij er uiteindelijk 1 met zo veel HP
[afbeelding]
Hoe is de muziekSimon Verhoeven schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:12:
Net eens single player gespeeld.
Ik vind hem wel leuk, zeker de toevoeging van de nieuwe infected en de nieuwe omgeving.
Het is eens wat anders.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 09:38 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\left 4 dead 2 demo\left4dead2\cfg
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| god 1 z_destroy_on_attack 1 hidehud 4 r_drawviewmodel 0 developer 0 bind mwheeldown "incrementvar cl_fov 10 120 -10" bind mwheelup "incrementvar cl_fov 10 120 10" bind v screenshot bind z z_add bind mouse2 "incrementvar sensitivity 0.5 5.5 5" sv_infinite_ammo 1 sv_glowenable 0 |
Gooit je hud uit
[ Voor 18% gewijzigd door kKaltUu op 29-10-2009 10:57 ]
Hmm dit probleem ervaar ik ook. vet flauw ik moest hem ook eerst 2 keer downloaden voor een of andere vage manier.Toet3r schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 01:50:
jesus wat een t*ring zooi. Na decrypten wil dat ding niet starten. Als ik spel probeer te starten krijg ik een dos schermpje te zien voor 1 sec en dan niks. Ook verify files doet niks. Dan maar weer opnieuw downloaden.
2.7GB godver
Ja tuurlijk en bij opnieuw downloaden draait steam in de stront kan er ook nog wel bij.
klere ding
[ Voor 15% gewijzigd door Graham op 29-10-2009 12:49 ]
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:57:
ClientRegistry.blob weggooien wil soms ook weleens helpen
FORMAT C: \Q
[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 29-10-2009 12:58 ]
Verwijderd
Helpt niet, same shit.Simon Verhoeven schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:57:
Mountain_orc, dat is een probleem met steam, niet l4d2.
Gewoon even je steam client afsluiten en opnieuw starten.
Simplicity is de bom...
[ Voor 11% gewijzigd door KooolaNL op 29-10-2009 13:15 ]
hier kon u advertentie staan
O.o screenshot is niet ingame gemaakt maar in vlc media playerj0han13 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:21:
Alleen jammer dat je bij de screenshot 12 fps haalt...
[ Voor 15% gewijzigd door KooolaNL op 29-10-2009 13:30 ]
Verwijderd
1 level dat bestaat uit 2 stukjesYellowOnline schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:41:
Allez, het is er vannacht dan toch nog van gekomen. Hoe is de demo qua duur eigenlijk? Slechts 1 ronde? Verschillende rondes? 1 campaign? Enlighten me zodat ik weet wat ik vanavond kan doen.
Het zijn toch twee delen?kKaltUu schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:58:
Left4dead2_demo is even lang als left4dead_demo subway
Nu nog wel, zal 1 map worden in het volledige spel.
De oh zo bekende blob file weggooien is idd ook nog een mooie truc om perikelen te verhelpen (wel eerst steam afsluiten en dan pas weggooien).Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:57:
ClientRegistry.blob weggooien wil soms ook weleens helpen
Ja, nu je het zegt... Dat was ik alweer vergetenkKaltUu schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:05:
Nu nog wel, zal 1 map worden in het volledige spel.
L4D demo was toch ook niet helemaal als hoe het in het spel was? daar kwam je net na het crecendo event in de saferoom.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
De game is momenteel alleen uit voor mensen die L4D2 hebben gepre-ordered.DukeN schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:24:
Is de demo nou voor iedereen te downloaden of alleen voor de pre-orders? Zelf heb ik L4D 1 gekocht via steam misschien dat je hem dan ook al mag downloaden? Ik kan er namelijk niks over vinden, en op me werk steam starten is was lastig
Ze zit iig niet meer stil dan is wel beter, althans beter voor de game maar niet voor onsFanatix schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:26:
[...]
De game is momenteel alleen uit voor mensen die L4D2 hebben gepre-ordered.
Btw valt het iemand trouwens op dat de Witch veel sneller is als eerst? Nu al 2x geprobeerd om weg te rennen maar ging niet helemaal goed
[ Voor 37% gewijzigd door kKaltUu op 29-10-2009 16:41 ]
[ Voor 8% gewijzigd door peakaboo op 29-10-2009 18:27 ]
En dat was dus ook allang bekend.peakaboo schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:39:
Denk dat die demo binnen niet al te lange tijd ook public te downloaden is...
Als je op steam kijkt in de coming soon lijst... staat de L4D2 demo daar ook bij... de releases die daarna komen staat op 6 nov 2009... zou dus betekenen dat die demo binnen een week ook wel public gaat
Edit: 3 november beschikbaar voor publiek!!!
[ Voor 5% gewijzigd door KooolaNL op 29-10-2009 19:33 ]
werkt biij mij wel op win server 2003kKaltUu schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:41:
Zijn er nog meer mensen die geen cfg's kunnen executen op hun windows dedicated server?
Op m'n linux dedi doet hij het wel, en als we hetzelfde op de windows bak proberen lukt het niet
Maar daarentegen kun je haar nu redelijk makkelijk met de machete neer maaienFanatix schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:26:
[...]
De game is momenteel alleen uit voor mensen die L4D2 hebben gepre-ordered.
Btw valt het iemand trouwens op dat de Witch veel sneller is als eerst? Nu al 2x geprobeerd om weg te rennen maar ging niet helemaal goed
Etuuuuuh!
Verwijderd
Hoe bedoel je anders? Ik weet wel dat ze rond loopt overdag. Je kan het nog steeds 1 hit killen in de face met een shotgun, moet je wel snel zijn.Simon Verhoeven schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:12:
mensen hou er rekening mee dat de witch overdag anders is dan 's nachts.
WTF zeg. Gisteren 3 uur voor niets gewacht, nu kom ik thuis en wil ik ook eens de demo spelen en krijg ik "currently unavailable".Crypter schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:47:
kunnen er meer mensen niet spelen?
[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 29-10-2009 22:35 ]
Verwijderd
Zou wel vet zijn als er af en toe een witch komt in Scavange/Versus modeSimon Verhoeven schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:54:
Orc, ze is ook gemakkelijker startled.
Eens benieuwd of we door witches geambushed gaan worden.
Doe eens rechtermuisknop > Properties > laatste tab en verander de taal van Engels naar Frans en dan terug. Dat heeft hier geholpenYellowOnline schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:30:
[...]
WTF zeg. Gisteren 3 uur voor niets gewacht, nu kom ik thuis en wil ik ook eens de demo spelen en krijg ik "currently unavailable".
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Verwijderd
Ik heb ook performance issues vooral met het bewegen van de muis, alles lijkt zo veel langzamer te gaan. L4D1 is lekker smooth en snel. Denk dat het een demo issue isMatis schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:51:
Gisteren even gespeeld, maar het performde bagger!
Ik haalde tussen de 16 en 25 fps, gedurende de hele game. Mijn specs liegen er niet om.
Core i7 920, 3 x 2 1600 MHz DDR3 en een Ati 3870x2 op Win7 x64. Het advies om een driver rollback te doen van 9.10 naar 9.8 mocht helaas niet baten. Het enige wat ik qua instellinegn heb veranderd is het veranderen van de resolutie naar mijn native resolutie (1680 * 1050).
Bij L4D met dezelfde instellingen haal ik probleemloos 100+ fps
Ik mag het hopen, anders ga ik mijn paypal-transactie terughalenVerwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:07:
Ik heb ook performance issues vooral met het bewegen van de muis, alles lijkt zo veel langzamer te gaan. L4D1 is lekker smooth en snel. Denk dat het een demo issue is
Heb ik ook last van; i7 en 2x4890 en CCC 9.10Matis schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:51:
Gisteren even gespeeld, maar het performde bagger!
Ik haalde tussen de 16 en 25 fps, gedurende de hele game. Mijn specs liegen er niet om.
Core i7 920, 3 x 2 1600 MHz DDR3 en een Ati 3870x2 op Win7 x64. Het advies om een driver rollback te doen van 9.10 naar 9.8 mocht helaas niet baten. Het enige wat ik qua instellinegn heb veranderd is het veranderen van de resolutie naar mijn native resolutie (1680 * 1050).
Bij L4D met dezelfde instellingen haal ik probleemloos 100+ fps
[ Voor 26% gewijzigd door aegis3d op 30-10-2009 10:06 ]
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Kwam ik laatst achter. Dit komt door vsync, zet dat eens uit?Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:07:
[...]
Ik heb ook performance issues vooral met het bewegen van de muis, alles lijkt zo veel langzamer te gaan. L4D1 is lekker smooth en snel. Denk dat het een demo issue is
Aanpassen, als in verlagen, toepassen, en dan weer verhogen, toepassen?SileX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:39:
Ook wat je kan proberen - als je ingame zit, zet je je MSAA anders, dan draait ie weer goed.
[ Voor 12% gewijzigd door Matis op 30-10-2009 10:05 ]
Ik heb even met de basgitaar gespeeldSavageone schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:39:
machete >.>
Verwijderd
Vsync helpt niet, heb het in l4d aanstaan en andere games.Matis schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Aanpassen, als in verlagen, toepassen, en dan weer verhogen, toepassen?
Nja, ik heb het wel zo'n beetje gehad met de demo, nu maar hopen dat ze binnenkort met een update komen
@hierboven, vsync uitzetten, dat klinkt tegenstrijdigMaar is eventueel de moeite waard om te testen
windowed (no border) helpt bij mij..Furfoot schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:28:
Om het te fixen in Windows 7 moet je Aero uitzetten en 1 van de basic themes kiezen.
Ik heb vsync uit(ook je controlpanel van ati/nvidia even checken!), mousefiltering uit, mousefix heb ik aan, en in logitech panel staat m'n usb refreshrate op 1000Hz. Maar mijn muis reageert idd ook anders in l4d2 volgens mij, zal 't vanmiddag nog even voor je checken. Add me anders even op steam, zoek op luckylukas5[at]hotmail[dot]com, heb ik meteen een demospeler erbijVerwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:24:
[...]
Vsync helpt niet, heb het in l4d aanstaan en andere games.
Als ik mouse filtering uit doe helpt het wel, maar dan heb het probleem dat mijn muis van zelf gaat draaien ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Luqq op 30-10-2009 11:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq