If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Staat wel tegenover dat ik het spel als een van de weinige WEL de volle prijs waard vind, maar gezien het naaien wat steam doet van de europese consumenten....
Klopt, *probleem* is dan wel weer dat er altijd een extra schakel bij komtZingo schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:48:
^Daar heb je wel weer een punt, maarja, steam keys voor veel games zijn zo simpel te krijgen voor rond de 15 euro, dat ik deze kans niet laat liggen.
Ja, dat ze ons genaaid hebben is duidelijk. Ik wil wel eens weten wat er gebeurt als de dollar weer meer waard wordt als de euro (niet dat ik dat hoop, maar just in caseStaat wel tegenover dat ik het spel als een van de weinige WEL de volle prijs waard vind, maar gezien het naaien wat steam doet van de europese consumenten....
Ik wil nog eentje voor een vriend van me kopen.
Dus neem contact maar op!
Mischien wel handig dat iedereen die vanavond mee wilt gaan doen, De mumble server van GoT joint.
(er moet dan alleen wel een nieuw kanaal gemaakt worden voor Left 4 dead 2)
Ik ben al online dus wie er een pre-order in heeft staan joint maar
voor het adres, p.m me maar op steam
Winners never cheat, Cheaters never win
Indien dat niet kan begin ik mijn eigen boycot groep: Valve releaze your demoz on timezzz!!Graham schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:30:
Jullie zijn wel erg positief ingesteld dat iedereen meteen kan unlocken....ik ben benieuwd
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Nog steeds niet vrijgegevenSimon Verhoeven schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:59:
Eens benieuwd of de servers het aankunnen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
EDIT: Waarschijnlijk komt ie om 10 uur. Op het Steam forum is het pas 12.30 ipv 1.30 dus nog ff wachten!
[ Voor 65% gewijzigd door movo. op 27-10-2009 21:27 ]
October 28 @ 07:00am
http://steamcommunity.com.../events/55327883716288366
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Dat dat zomaar kan eigenlijk, want we pre-orderen wel zodat we eerder de demo kunnen spelen, vandaag, en nu verplaatsen ze hem naar morgen

hoewel er bij mij today @ 11.00 p.m staat.
edit: op de officiële l4d steam group staat
en er onder staat idd October 28 @ 07:00amAll event times are automatically displayed in your local system time zone.
[ Voor 39% gewijzigd door Toet3r op 27-10-2009 22:01 ]
Edit: op de tijd dat ik dit typte is er 10% binnen.
[ Voor 9% gewijzigd door YellowOnline op 27-10-2009 22:33 ]
Let me know, ik wil 'm namelijk ook wel kopen.
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Waarom zou je, als de game op cdwow.nl goedkoper is te krijgen dan met zo'n 4-pack van steam. Alleen maar voor die paar dagen extra demo? Of zie ik iets over het hoofd?Z3R0 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:01:
Zijn er nog mensen die mee doen aan een 4-pack?
Ik denk dat ik wel weet waarom het uitgesteld is tot morgen 15.00 GMT +1
Volgende keer weer Matis,Smeerkoe,Sinister,Orion,Kkaltu,Toeter,Fanatix,Cabo,Mountain_orc
Alleen jammer dat de demo er vanavond niet kwam. En dat was natuurlijk te verwachten....
Dan maar aanstaande maandag avond maar even de demo testen
Het feit dat je niet hoeft te wachten tot je eindelijk je DVD binnen hebt?DeNeusbeer schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:09:
[...]
Waarom zou je, als de game op cdwow.nl goedkoper is te krijgen dan met zo'n 4-pack van steam. Alleen maar voor die paar dagen extra demo? Of zie ik iets over het hoofd?

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Bij diverse online winkels is de game goedkoper dan op steam zelfs met de 4 pack korting.DeNeusbeer schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:09:
[...]
Waarom zou je, als de game op cdwow.nl goedkoper is te krijgen dan met zo'n 4-pack van steam. Alleen maar voor die paar dagen extra demo? Of zie ik iets over het hoofd?
Is eigenlijk redelijk normaal dat het op steam duurder is. Wat de logica ervan is snapt natuurlijk niemand.
Na reboot werkt het gelukkig wel weer.
[ Voor 21% gewijzigd door punisher007 op 28-10-2009 05:48 ]
Wazig dat Steam andere prijzen hanteerd voor de UK maar vooruit
* Arfman aait cdnow
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zal vanavond wel worden dat we kunnen spelen.
XPhreak schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:34:
gewoon weer door valve genaaid.
Dat dat zomaar kan eigenlijk, want we pre-orderen wel zodat we eerder de demo kunnen spelen, vandaag, en nu verplaatsen ze hem naar morgen
Mja... ben zelf wel benieuwd erna. Deel 1 echt super mee vermaakt in co-op. Dus deze komt zeker in de collectie
Hoop wel dat ik het spel/demo zal kunnen spelen wanneer het uitkomt, midden in een verhuizing
Ja ik wel ook wel de 4-pack kopen.Z3R0 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:01:
Zijn er nog mensen die mee doen aan een 4-pack?
Ik ben iig weer van de partij
Bij mij ging het echt met de volle bandbreedte 2 dagen terug....
Vreemd dat er bij veel mensen zoveel verschil in zit qua snelheid.
Hij was al klaar bij mij maar hij gaat nu weer downloaden, blijkbaar een patch?Matis schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:07:
[...]
Bij mij ging het echt met de volle bandbreedte 2 dagen terug....
Vreemd dat er bij veel mensen zoveel verschil in zit qua snelheid.
Jup, heeft iedereen als het goed is. Zal wel patch zijn. Verklaart ook waarom we gisteren niet konden spelen.movo. schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:10:
[...]
Hij was al klaar bij mij maar hij gaat nu weer downloaden, blijkbaar een patch?
Stond wel dat hij naar m'n Steam games ging zoeken wat 2 minuten duurde
Ging hij ook iets updaten, is het insurgency.... nou dan maar wachten tot maandag
Ik ook wel mits het in UK gekocht wordt, mooi kleine 23 euro pp dan
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hier ook wel belangstelling voor 23 euro per persoon.Phyxion schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:36:
[...]
Ik ook wel mits het in UK gekocht wordt, mooi kleine 23 euro pp dan
Dit betekend dat we al vier mensen hebben
Zeg maar hoe we dit verder kunnen bespreken.
[ Voor 7% gewijzigd door Ninjaman op 28-10-2009 09:55 ]
[edit] als ik op tijd was
[ Voor 20% gewijzigd door Brainstorm op 28-10-2009 09:44 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Gisterennacht ~0.30 ging bij mij ineens Steam ook weer updaten, maar zonder aan te geven wat of hoe.Descriptor schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:31:
Ik heb nu even snel gechecked in steam. Wordt niets geupdate.
Anyway, fijne vakantie

Anoniem: 322195
Versus mode was leuk gisteren, jammer van al dat lag werd er gek van, pounce ik mensen lettelijk 4 keer werkt het niet en dan door melee dood gemaakt ;__;
Nou; jij kan meedoen. Die vriend van me heeft net zelf een eigen versie gekocht.Brainstorm schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:44:
Ja 23 euro is goed te doen idd, dan kan ik ook nog wel meedoen
[edit] als ik op tijd was
Dus ik doe niet meer mee.
Phyxion
Z3RO
Dragon3016 (Ikzelf)
Hebben interesse in een 4 pack je kan me toevoegen op msn bo3016(at)hotmail.com dan kunnen we kijkken hoe we dit verder kunnen afhandelen.
Zingo schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 07:18:
Voor iedereen die nu even checkt of we kunnen, er zijn nog 14 uur bijgekomen. Kortom, misschien mogen we vanavond om 9 uur eindelijk spelen waarvoor we BETAALD hebben....
Hoezo betaald hebben? Tis de demo jongens, niet de volledige game. Inderdaad jammer dat ze de demo niet uitbrengen op de afgesproken tijd maar daar zal wel wat achter zitten. Helaas geven ze alleen niet prijs waarom maar om nou te gaan beweren dat je recht hebt op de demo op een bepaalde tijd omdat je voor de volledige game hebt betaald, gaat mij wat ver.Arfman schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 07:58:
Hahaha omg, dan ben je genaaid door Valve. Weer een dag minder de demo spelen, waarvoor je eigenlijk toch betaald hebt
* Arfman aait cdnow
Waren dat niet gewoon Source-engine updates?
Left 4 Dead 2 Early Demo Access
Today @ 09:00pm
Dus, vanavond misschien. \o/
Ja, ik las het. This time it better be real...JamesB009 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:33:
Wederom nieuwe datum voor de demo:
Left 4 Dead 2 Early Demo Access
Today @ 09:00pm
Dus, vanavond misschien. \o/
Feit blijft dat 99% van de mensen hier hebben gepreordered omdat ze beloofd is dan een paar dagen eerder de demo te kunnen spelen. Dat wordt nu zonder opgaaf van reden veranderd, en men is daar (terecht imho) pissig om. Voor mij geeft het nogmaals de veranderde mentaliteit binnen Valve aan. Voor mij reden genoeg om L4D2 niet via Steam te kopen, zwaar overpriced, zeker voor L4D klanten.Graham schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:23:
[...]
[...]
Hoezo betaald hebben? Tis de demo jongens, niet de volledige game. Inderdaad jammer dat ze de demo niet uitbrengen op de afgesproken tijd maar daar zal wel wat achter zitten. Helaas geven ze alleen niet prijs waarom maar om nou te gaan beweren dat je recht hebt op de demo op een bepaalde tijd omdat je voor de volledige game hebt betaald, gaat mij wat ver.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hij is hem nu opnieuw aan het preloaden, dus ze zullen wel een bug gevonden hebben. Beter een dag later een goed werkende demo, dan een buggy demo. Echt geweldig dat Valve daar gewoon de tijd voor neemt en schijt heeft aan de releasedatum.Matis schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:35:
[...]
Ja, ik las het. This time it better be real...
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Hij blijft maar huiliej doen over dedicated serverskKaltUu schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:38:
Ik ben eigenlijk meer pissig dat er nog niets bekend is over de dedicated server van L4D2 Demo.
Edit: voor alle duidelijkheid, ik zoek iemand die een 4-pack aanschaft :-p
[ Voor 20% gewijzigd door IStealYourGun op 28-10-2009 11:47 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Pm mij even want je hebt pm functie uistaan volgens mijIStealYourGun schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:47:
Hmm, ik heb ook interesse om hem te kopen, als er nog mensen zijn die een 4 pack kopen, PM me, ik kan betalen met paypal of overschrijving (SEPA). :-)
Edit: voor alle duidelijkheid, ik zoek iemand die een 4-pack aanschaft :-p
[ Voor 8% gewijzigd door Ninjaman op 28-10-2009 12:09 ]
Want dit is de eerste keer dat valve slordig is met zn release tijden?Arfman schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:36:
[...]
Feit blijft dat 99% van de mensen hier hebben gepreordered omdat ze beloofd is dan een paar dagen eerder de demo te kunnen spelen. Dat wordt nu zonder opgaaf van reden veranderd, en men is daar (terecht imho) pissig om. Voor mij geeft het nogmaals de veranderde mentaliteit binnen Valve aan.
Ik heb trouwens niet op steam gepreorderd omdat ik dan een demo ietsje eerder kan spelen (joepie

Denk dat het een stuk lager is dan 99% (ik zeker niet) en ook zeker geen feit is maar doet niets af aan het zonder reden opgegeven de datum te pushen voor de release van de demo. Dat is op z'n zacht gezegd irritantArfman schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:36:
[...]
Feit blijft dat 99% van de mensen hier hebben gepreordered omdat ze beloofd is dan een paar dagen eerder de demo te kunnen spelen. Dat wordt nu zonder opgaaf van reden veranderd, en men is daar (terecht imho) pissig om. Voor mij geeft het nogmaals de veranderde mentaliteit binnen Valve aan. Voor mij reden genoeg om L4D2 niet via Steam te kopen, zwaar overpriced, zeker voor L4D klanten.
Juist daarom.RaCio schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:19:
[...]
Want dit is de eerste keer dat valve slordig is met zn release tijden?
€44,95 goedkoopIk heb trouwens niet op steam gepreorderd omdat ik dan een demo ietsje eerder kan spelen (joepie) maar omdat steam enorm goedkoop was.
4 pack was iets goedkoper per persoon dacht ik, maar alsnog meer dan de prijs die ik heb betaald bij cdnow.
lolswitchboy schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:39:
[...]Echt geweldig dat Valve daar gewoon de tijd voor neemt en schijt heeft aan de releasedatum.
'Echt geweldig dat er geen eten in de supermarkten ligt en dat we doodgaan van de honger. Fijn dat men liever meer tijd neemt om perfect eten te maken en schijt heeft aan menselijke behoeften'.
Wat overtrokken vergelijking, maar je fanboyism gaat nu wel erg ver. Valve komt releasedates niet na. Dat weet iedereen al een jaar of vier en dat is vervelend, maar je moet dat niet ombuigen tot een compliment.
Juist omdat valve wel vaker dingen uitstelt is de mentaliteit nu anders als ze een demo uitstellen?
€ 33,75, en dat is erg goedkoop voor een nieuwe game. Zelfs goedkoper dan een hoop import-zaken.Arfman schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:20:
€44,95 goedkoop
4 pack was iets goedkoper per persoon dacht ik, maar alsnog meer dan de prijs die ik heb betaald bij cdnow.
En je hoeft niet 2 weken te wachten tot het spel verstuurd wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door RaCio op 28-10-2009 14:03 ]
En dat bedrag is als je het koopt via de gewone Steam store, dus zonder UK proxies e.d.RaCio schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:57:
€ 33,75, en dat is erg goedkoop voor een nieuwe game. Zelfs goedkoper dan een hoop import-zaken.
En je hoeft niet 2 weken te wachten tot het spel verstuurd wordt.
De early demo is een extratje, niet meer, niet minder.
Anoniem: 159816
Ja, via de gewone store.Arfman schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:06:
[...]
En dat bedrag is als je het koopt via de gewone Steam store, dus zonder UK proxies e.d.Dan valt het inderdaad mee, had begrepen dat het duurder was. Maar ach, ik heb hem (als het goed is) 1 dag na release ook binnen
Niet! Wij hebben de originele 4pack gekocht en deze was gewoon 33,75 de manLuqq schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:08:
Descriptor/Fanatix.
Hoe hebben jullie dat gedaan met proxy?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Je bent hollander of je ben het niet hé?Luqq schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:14:
Heb 'm nu ook! Via een of andere amerikaan. Wouden eerst hem de 4pack laten kopen en 4 gifts sturen, maar dat wou helaas niet. nu hebben we hem uiteindelijk 4 losse games laten kopen, en we zijn ongeveer een euro(niet eens) goedkoper uit dan de normale 4pack
Btw, misschien is de demo uitgesteld vanwege de i3d perikelen
@kkaltuu, dat denk ik niet. Maar ze kunnen het natuurlijk aandragen als reden
Ik heb alleen schrik dat ik het na 3 maand full time spelen het weer links ga laten liggen zoals de eerste...
ik weet niet of er iemand is die hem vanuit de UK kan bestellen, anders wordt het 34eu pp.
ik ken namelijk niemand die in de UK woont
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
* YellowOnline heeft op het werk tegenwoordig geen tijd voor T.net
Anoniem: 161008
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
De helft speelt de demo
[ Voor 255% gewijzigd door Matis op 28-10-2009 22:07 ]
Dit topic is gesloten.
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.