Kan al sinds vorige week. Overigens wel jammer dat de Kkaltuu.nl-server niet bijgehouden wordt. Daar is zombiespelen nog niet aan de orde en dat is HEEL erg jammer. Fix pleaseWard Vr schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:16:
Heu, ik hoorde iets over een servermod zodat we demo al als infected kunnen spelen ? Hop hop op de got server ermee zou ik zo zeggen
hoe bedoel je?Jejking schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:38:
[...]
Kan al sinds vorige week. Overigens wel jammer dat de Kkaltuu.nl-server niet bijgehouden wordt. Daar is zombiespelen nog niet aan de orde en dat is HEEL erg jammer. Fix please
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Waarschijnlijk doelen ze op dat je de "infected mod" niet hebt draaien ?
Op dit moment draait bij ons de demo op de originele manier, modjes zullen pas bekeken worden als de volledige versie word gedraaid. Alleen de stats worden op dit moment bijgehouden.
Op dit moment draait bij ons de demo op de originele manier, modjes zullen pas bekeken worden als de volledige versie word gedraaid. Alleen de stats worden op dit moment bijgehouden.
Er niks van kunnen is niet erg. Ik zuig echt ezelballen als Infected, maar ik luister wél naar mensen die het goed kunnen en neem hun tips aan. Ik vind het echt niet erg om 5 x opnieuw te starten in een Normal campaign omdat mensen er niks van bakken, als ze maar luisteren naar iemand die het vaker gedaan heeft. Als iedereen als een kip zonder kop rond gaat rennen en gesmokered/gehuntered wordt, ben ik er na 5 minuten klaar mee. Dat laatste zal je niet snel gebeuren als je met "bekenden" (GoTters) speelt.Dennizzz33 schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:10:
[...]
Same.. vond deeltje 1 heel snel niet leuk meer omdat ik met onbekende speelde.. en ze er nix van konden
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Infected mod... wacht gewoon nog 7 dagen en je kan versus/realism/survival/scavenge spelen
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ja, dat wordt een echt zooitjekKaltUu schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:34:
Infected mod... wacht gewoon nog 7 dagen en je kan versus/realism/survival/scavenge spelen
* Matis heb er zin an
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nog meer mensen die last hebben van stotters wanneer multi core rendering aan staat? (Niet dat het helemaal weg is wanneer het uitstaat trouwens). Misschien ook een oplossing gevonden? Ik heb al wat NVIDIA drivers veranderd maar die hebben allemaal hetzelfde probleem

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Pff, zoals al vaker aangegeven in dit draadje zitten er sws nog veel performance problemen in L4D2. Ik ga me pas echt zorgen maken als de volledige game performance-issues heeftPhyxion schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:38:
Nog meer mensen die last hebben van stotters wanneer multi core rendering aan staat? (Niet dat het helemaal weg is wanneer het uitstaat trouwens). Misschien ook een oplossing gevonden? Ik heb al wat NVIDIA drivers veranderd maar die hebben allemaal hetzelfde probleem
Ik heb hier ook een NVIDIA kaart, maar stotters heb ik niets van gemerkt.
Wel vind ik het geweldig dat als je een melee weapon hebt, als je op de grond ligt ineens een pistol hebt
Wel vind ik het geweldig dat als je een melee weapon hebt, als je op de grond ligt ineens een pistol hebt
Ja dat vond ik ook jammer... en wat ik ook jammer vind is dat je geen dual desert eagle kunt doen. Al is 1 natuurlijk ook al chill genoeg.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
45EUR voor L4D2 in voorverkoop, is toch niet weinig, misschien wordt hij bij release goedkoper dmv aankoop van four-pack ?
edit: pre-purchase 4-pack kost atm 33EUR/man
[ Voor 15% gewijzigd door Ward Vr op 10-11-2009 11:59 ]
33,75Ward Vr schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:51:
45EUR voor L4D2 in voorverkoop, is toch niet weinig, misschien wordt hij bij release goedkoper dmv aankoop van four-pack ?
Maar dat vindt ik een redelijke prijs (geen discussies t.o.v deel 1)
En als je nog snel bent voor de release , krijg je nog een baseball bat erbij en een bill hat voor in tf2.
Ik heb zelf een Ati HD 4870, En met alles op max lijkt het alsof er zware fps drops voorkomen zodra ik snel met m'n muis beweeg in bepaalde gedeeltes van een map. Bij de 2de map in het park gedeelte heb ik hier voornamelijk last van. Ik draai nog wel ACC 9.8 , dus wellicht is het een driver issue.kKaltUu schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:57:
Ik heb hier ook een NVIDIA kaart, maar stotters heb ik niets van gemerkt.
Winners never cheat, Cheaters never win
Kan ik idd ook mee levenDescriptor schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:27:
[...]
33,75![]()
Maar dat vindt ik een redelijke prijs (geen discussies t.o.v deel 1)
Het is dat de demo mij zo goed beviel anders vond ik 33,75 echt teveel. Ik heb L4D1 echt amper gespeeld.
Stotters? Vrij weinig last van, alleen heel soms als het extréém druk is dan wil de framerate tot ongeveer 30 zakken. Niet heel erg schokkend dus.
Catalyst 9.10 trouwens, tevreden gebruiker. Zou dat zeker proberen tov 9.8.
Catalyst 9.10 trouwens, tevreden gebruiker. Zou dat zeker proberen tov 9.8.
Pride and Prejudice maar dan een leukere versie?
@ TS:
Is het handig om een apart topic te openen voor een L4D2 community voor de XBOX of ging jij die opnemen in de startpost?
Ben namelijk helemaal uitgekeken op L4D1 doordat ik alleen maar met vervelende mensen in games kom op de xbox (irritant gedrag, onsportief, kinderen van 10 jaar, mensen die het niet kunnen, mensen die niet willen luisteren, alleen maar rushen...etc.) En wil dus L4D2 met een goede start beginnen door het met een leuke groep mensen te spelen
Laat maar weten wat makkelijk voor je is
Is het handig om een apart topic te openen voor een L4D2 community voor de XBOX of ging jij die opnemen in de startpost?
Ben namelijk helemaal uitgekeken op L4D1 doordat ik alleen maar met vervelende mensen in games kom op de xbox (irritant gedrag, onsportief, kinderen van 10 jaar, mensen die het niet kunnen, mensen die niet willen luisteren, alleen maar rushen...etc.) En wil dus L4D2 met een goede start beginnen door het met een leuke groep mensen te spelen
28,50 op cdwowWard Vr schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:51:
nu toch maar is besteld
[ Voor 10% gewijzigd door bestaudio op 10-11-2009 23:36 ]
Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?
hopen voor jou dat ie over 7 dagen arriveert dan cd-wow staat namelijk bekent om zijn lange levertijdbestaudio schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:22:
[...]
28,50 op cdwow
nu toch maar is besteldkan net als zovelen niet wachten op de release
hier kon u advertentie staan
Moet je het ook op de PC spelenCaVeFiSh schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:57:
@ TS:
Wie wil spelen zet zich op de chat van de GoT steamgroup ? Lijkt mij zo de beste manier ?
Misschien koop ik ze wel bijde... dus zowel voor PC als XBOX. Die van de XBOX heb ik al besteld, en van de PC koop ik dan ook wel.
Dus PC voor de uitdagende potten met diepgaande teamplay.
Op de XBOX voor gezellige vrijdagavondjes met vrienden splitscreen op xbox live.
Ik vind het het geld meer dan waard gezien ik alleen al voor left 4 dead 1 al ongeveer een maand (zo een 700 uur) aan gamerstijd er op heb zitten
Dus PC voor de uitdagende potten met diepgaande teamplay.
Op de XBOX voor gezellige vrijdagavondjes met vrienden splitscreen op xbox live.
Ik vind het het geld meer dan waard gezien ik alleen al voor left 4 dead 1 al ongeveer een maand (zo een 700 uur) aan gamerstijd er op heb zitten

Net even versus gespeeld, was toch wel lachen, die nieuwe infected
Denk dat dit het beste idee is dat geopperd is.Ward Vr schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:11:
Wie wil spelen zet zich op de chat van de GoT steamgroup ? Lijkt mij zo de beste manier ?
Alleen denk dat iedereen erin gaat idlen en dat er weinig animo komt.
Tis jammer dat je de XBOX360 versie hebt, Met de pc-versie en wat gotters is dat probleem direct opgelostCaVeFiSh schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:57:
Ben namelijk helemaal uitgekeken op L4D1 doordat ik alleen maar met vervelende mensen in games kom op de xbox (irritant gedrag, onsportief, kinderen van 10 jaar, mensen die het niet kunnen, mensen die niet willen luisteren, alleen maar rushen...etc.) En wil dus L4D2 met een goede start beginnen door het met een leuke
groep mensen te spelen
En als je inderdaad Deeltje 2 koopt voor de pc kan je zien dat het enorm gaaf is als je met een leuke (vaste) groep speelt met allemaal een mic.
Grote kans dat gebeurd. Als ik met mensen wil spelen kijk ik eerst m'n friendlist na, en dan mumble. Vanzelf komen ze dan de server in.kKaltUu schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:48:
[...]
Denk dat dit het beste idee is dat geopperd is.
Alleen denk dat iedereen erin gaat idlen en dat er weinig animo komt.
Nog maar 1 weekje mensen, en dan kunnen we weer een hele avond gezellig gaan wachten tot dat de servers overbelast raken
Even voor de GoTers onder ons drie L4D2 demo servers aangemaakt en te joinen vanuit hlsw of vanuit de console.
Server twee en drie hebben de infected mod met tank spawn chance op 25 %
Hier kun je de infected models dus ff testen.
93.190.139.114:27015 [NL] www.dutch-esports.nl | L4D2 Public 01
93.190.139.115:27015 [NL] www.dutch-esports.nl | L4D 2 Infected Mod
93.190.139.119:27015 [NL] www.dutch-esports.nl | L4D 3 Infected Mod
Server twee en drie hebben de infected mod met tank spawn chance op 25 %
[ Voor 53% gewijzigd door Workaholic op 11-11-2009 20:20 ]
Het viel mij op dat de geluiden van de guns (excl. silencer natuurlijk) nogal basloos zijn. Precies of het laag is er van gekapt.
Ligt niet aan mij alleszinds, 2*10" subs hier. Muziek gaat prima.
ik heb net ook ff de demo op pc gespeeld, vind ook datde geluiden wel wat robuuster mogenWard Vr schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:03:
Het viel mij op dat de geluiden van de guns (excl. silencer natuurlijk) nogal basloos zijn. Precies of het laag is er van gekapt.
Verder gaat het er dus naar uitzien dat ik zowel op de xbox als pc ga spelen, beschouw mij alvast maar als 1 van de mede gotters die gaat spelen
Ik moet eerst altijd multicore uitzetting als ik l4d2 demo start. Dit wordt niet onthouden, maar als het uit staat werkt de game prima.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Ik ben de demo nu aan het binnenhalen. Heb L4D1 nooit gespeeld, waarom is mij een raadsel. Filmpjes zien er supervet uit nl
Demo zul je snel op uitgekeken zijn omdat ie maar 2 levels heeft.. tip is om dan een infected server te joinen (zie ip hierboven ;-) ) om dan weer een paar uurtjes zoet te zijn als infected 
Nu maar wachten op de release.. hopen dat G2play.net mijn cd key etc goed doorgeeft..
Nu maar wachten op de release.. hopen dat G2play.net mijn cd key etc goed doorgeeft..
[ Voor 18% gewijzigd door Workaholic op 12-11-2009 15:08 ]
Ik kan deze servers helaas niet adden bij fovoritesWorkaholic schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:00:
Even voor de GoTers onder ons drie L4D2 demo servers aangemaakt en te joinen vanuit hlsw of vanuit de console.
Server twee en drie hebben de infected mod met tank spawn chance op 25 %Hier kun je de infected models dus ff testen.
Hoe kan ik deze server joinen? ik heb me al wel aangemeld bij de steamgroup maar zie daar maar 1 "lege" server staan
In console typen:
join 93.190.139.114:27015
Voor de public one.
Voor de public one.
Als je het niet kan, laat het dan!
De spitter is er speciaal in L4D2 gezet vanwege shiva stacking.
Aangezien de spitter van een afstand een stuk grond kan "intoxicaten" en zorgen dat de spelers moeten verplaatsen.
Dit zorgt ervoor dat elk potje survival iets dynamischer wordt dan voor der voorganger.
Zelfde geld ook voor de charger en de jockey, deze zijn ontworpen om 1 speler van de groep te scheiden, zodat de groep moet verplaatsen.
FYI
Aangezien de spitter van een afstand een stuk grond kan "intoxicaten" en zorgen dat de spelers moeten verplaatsen.
Dit zorgt ervoor dat elk potje survival iets dynamischer wordt dan voor der voorganger.
Zelfde geld ook voor de charger en de jockey, deze zijn ontworpen om 1 speler van de groep te scheiden, zodat de groep moet verplaatsen.
FYI
connect werkt beterReddol schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:22:
In console typen:
Voor de public one.
maar 't is wel lijp, zelf als charger aan de slag
(aka manbearpig)
| Hardcore - Terror |
Moet je eigenlijk heel l4d2 preloaden als je de demo al hebt binnengehaald?
Of kan ik gewoon de map left 4 dead 2 demo hernoemen naar left 4 dead en gaat Steam dan de bestanden die veranderd/ontbreken binnenhalen of gaat dat niet lukken?
Zou me in ieder geval wel een paar GB kunnen uitsparen (Belg).
Of kan ik gewoon de map left 4 dead 2 demo hernoemen naar left 4 dead en gaat Steam dan de bestanden die veranderd/ontbreken binnenhalen of gaat dat niet lukken?
Denk dat het wel mee valt qua data voor 2 maps (50 MB zo te zien en qua grote gelijk). Maar je kunt het proberen. Eerst even pre-load aan zetten dan cancelen. Steam uit. Data c/p van demo naar l4d2. Steam aan en weer preload starten. Ik raad het alleen af.Simon Verhoeven schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:30:
Moet je eigenlijk heel l4d2 preloaden als je de demo al hebt binnengehaald?
HLSW?Workaholic schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:00:
Server twee en drie hebben de infected mod met tank spawn chance op 25 %Hier kun je de infected models dus ff testen.
Het lijkt erop dat de andere 2 servers van Kkaltuu enzo down en/of moeilijk doen, iig niet meer Infected-enabled.
En voor de tweede keer moet je erop gewezen worden dat mijn servers pertinent geen infected mod draaien.Jejking schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:52:
[...]
HLSW?
Het lijkt erop dat de andere 2 servers van Kkaltuu enzo down en/of moeilijk doen, iig niet meer Infected-enabled.
HLSW is een soort allseeingeye voor sourcespellen, en wordt blijkbaar door sommige mensen gebruikt om hun serverlijst te beheren

Toeter, update de startpost eens!
Hier staat nog de chapter list:
http://forums.steampowere...showthread.php?p=11777740
Zo te zien klopt het wel aardig.
IGN: Five Ways Left 4 Dead 2 Has Improved
http://forums.steampowere...showthread.php?p=11777740
Zo te zien klopt het wel aardig.
IGN: Five Ways Left 4 Dead 2 Has Improved
HLSW is een super programma, kun je zonder steam en tijdens werktijdJejking schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:52:
[...]
HLSW?
Naast het monitoren kun je met SourceMod of rcon je gameservers beheren, of real time zien wat er gaande is op de server (chatlogs/kills etc)
Voor een beheerder een must!
Hier een voorbeeld van mijn hlsw met 15 van onze servers

[ Voor 4% gewijzigd door Workaholic op 13-11-2009 17:46 ]
Wat leuke wallpapers van de officiële L4D blog.
Geen idee of het hier al ergens aan bod gekomen is, maar ik heb het niet gezien in ieder geval:
Release: November 17, 2009 (US) and November 20, 2009 (Europe).
Geldt dit ook voor de download versie of enkel voor de ingepakte versie? Ik zou het kut vinden dat wij 3 dagen langer moeten wachten terwijl we al een stuk meer betalen dan de Amerikanen.
Geldt dit ook voor de download versie of enkel voor de ingepakte versie? Ik zou het kut vinden dat wij 3 dagen langer moeten wachten terwijl we al een stuk meer betalen dan de Amerikanen.
Bron?YellowOnline schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:10:
Geen idee of het hier al ergens aan bod gekomen is, maar ik heb het niet gezien in ieder geval:
Dat is voor retail versies idd.
Download is wel vanaf de 17e. Dit kan voor ons wel de 18e worden ivm met tijdsverschil. Ligt aan op welk tijdstip spel gereleased wordt.
Download is wel vanaf de 17e. Dit kan voor ons wel de 18e worden ivm met tijdsverschil. Ligt aan op welk tijdstip spel gereleased wordt.
Onder andere: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=884519
In principe is het 17/11 om middernacht EST - dat is 6u 's ochtends onze tijd. *handengewrijf*Toet3r schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:22:
Dat is voor retail versies idd.
ik heb hem net ff gespeeld single player offline. maar ja dan ga je natuurlijk wel een beetje aan je doel voorbij. dit is een pure live game. maar ga hem zeker kopen voor mn unmodded xbox. deel 1 vond ik geweldig. de nieuwe (melee) wapens zijn wel een verwelkoming ookal blijf ik het idee hebben met dit spel dat het eigenlijk een soort van mappack is op deel 1.... maar ja die discussie is al vaker geweest.
Chainsaw Ruled in ieder geval!
leuk heb dnet ondekt dat er ook vuurwerk in het spel zit
Je kan vuurwerk spawnen met
sv_cheats 1
prop_physics_create props_junk/explosive_box001.mdl
Net hele wc bij park tot de nok toe volgestouwd en afgestoken een grote licht show, Geweldig
en toen werd ik uit de game geknald
sv_cheats 1
Net hele wc bij park tot de nok toe volgestouwd en afgestoken een grote licht show, Geweldig
Vuurwerk is leukToet3r schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:18:
leuk heb dnet ondekt dat er ook vuurwerk in het spel zit
sv_cheats 1
HOI.
Vuurwerk is denk ik een prop voor de dark carnival campaign.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat als de map c1m5_waterfront wordt geladen dat de jukebox als entity in de console komt staan.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat als de map c1m5_waterfront wordt geladen dat de jukebox als entity in de console komt staan.
hey op een of andere manier kan ik sv_cheats niet op 1 zetten
Er staat ook een error bij met uitleg, als je die nou even leest dan zie je dat je dat moet doen voordat je de server start.KooolaNL schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 08:59:
hey op een of andere manier kan ik sv_cheats niet op 1 zetten
of via rconPhyxion schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 10:53:
[...]
Er staat ook een error bij met uitleg, als je die nou even leest dan zie je dat je dat moet doen voordat je de server start.
je moet in ieder geval op de server zelf (als rcon of in de console van de srcds) sv_cheats op 1 zetten.
nieuwste blogpost, maakt meteen wat duidelijkerquote: valveWhen L4D2 will go live:
Tuesday, November 17th, 12:00 AM (midnight) Eastern Standard Time
* Monday, November 16th, 9:00 PM Pacific Standard Time
* Monday, November 16th, 10:00 PM Mountain Standard Time
* Monday, November 16th, 11:00 PM Central Standard Time
* Tuesday, November 17th, 12:00 AM (midnight) Eastern Standard Time
* Tuesday, November 17th, 5:00 AM Greenwich Mean Time
* Tuesday, November 17th, 8:00 AM Moscow Time
* Tuesday, November 17th, 2:00 PM Japan Standard Time
Also, if you were interested in learning a bit more about the Survivors you'll be playing as this Tuesday(ish), check out our Survivor pages for Nick, Ellis, Coach and Rochelle with character, weapon and item details.
[ Voor 57% gewijzigd door kKaltUu op 14-11-2009 12:32 ]
Het treft ontzettend dat ik de komende week vakantie heb. Lekker uitslapen en dan L4D2kKaltUu schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:21:
[...]
of via rcon![]()
je moet in ieder geval op de server zelf (als rcon of in de console van de srcds) sv_cheats op 1 zetten.
[...]
nieuwste blogpost, maakt meteen wat duidelijker

zeker speciall vrij genomen?YellowOnline schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:08:
[...]
Het treft ontzettend dat ik de komende week vakantie heb. Lekker uitslapen en dan L4D2
Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?
Net even de Grenade Launcher geprobeerd, allemachtig wat een wapen is dat 
Ook lekker lange campaigns die ik tot nu toe gedaan heb
Ook lekker lange campaigns die ik tot nu toe gedaan heb
ik heb gisteren de demo gespeeld, en ik vond de speelstijl echt niet leuk.
het spel is enorm vertraagt, en alle handelingen zijn vertraagt.
ook het bashen is nu met zo een tijdklokje, het werd dan wel geabused, maar dat je na 3 slagen al moe bent, kan ik mij niet inbeelden, dat je niet 100keer kan bashen is normaal.
de wapens zijn allemaal heel leuk, maar dat hadden ze evengoed kunnen introduceren in L4D1..
de nieuwe zombies zijn wel een hele goede toevoeging, zeker die swat ventjes..
de special zombies vind ik dan weer minder leuk,
ook de pan/gitaar/bijl/... is een leuke toevoeging, iets wat ik zeer leuk vind, maar ook weer hier heb ik het gevoel dat het veel te traag gaat, je zwaait, en tegen de tijd dat je zwaait is de zombie al uit beeld, terwijl hij toch doodgaat; helemaal niet goed uitgewerkt.
ik kom terug op mijn punt wat ik voor de demo aanhaalde, dat is dat ik het pure geldklopperij vind, en dat dit geen 50euro waard is.
ze hadden het als extention pack moeten uitbrengen, zodat mensen die de éérste game ook al hadden, hem konden kopen voor 20-30 euro,
maar dat ze de speelstijl verandert hebben.. vind ik heel slecht.
ook het bashen is nu met zo een tijdklokje, het werd dan wel geabused, maar dat je na 3 slagen al moe bent, kan ik mij niet inbeelden, dat je niet 100keer kan bashen is normaal.
de wapens zijn allemaal heel leuk, maar dat hadden ze evengoed kunnen introduceren in L4D1..
ook de pan/gitaar/bijl/... is een leuke toevoeging, iets wat ik zeer leuk vind, maar ook weer hier heb ik het gevoel dat het veel te traag gaat, je zwaait, en tegen de tijd dat je zwaait is de zombie al uit beeld, terwijl hij toch doodgaat; helemaal niet goed uitgewerkt.
ik kom terug op mijn punt wat ik voor de demo aanhaalde, dat is dat ik het pure geldklopperij vind, en dat dit geen 50euro waard is.
ze hadden het als extention pack moeten uitbrengen, zodat mensen die de éérste game ook al hadden, hem konden kopen voor 20-30 euro,
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
"Je probeert in een FPS op een vaste locatie of reizend van punt A naar punt B te overleven met drie anderen en wat wapens tussen grote hoeveelheden zombies."MikeVM schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:48:
Mmm, weet niet of dat de omschrijving is van L4D of L4D2...
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Gelukkig kost het spel dan ook geen 50 euro.MikeVM schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:48:
Ik heb de startpost weer bijgewerkt 
de campaigns en survivor info moet nog gedaan worden.
Ziet er goed uitToet3r schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:56:
Ziet er goed uit.Toet3r schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:56:

Nu mijn PC is fixen, want de hardeschijf zit vol en pokke traag.

Kan hem zo ook niet pre loaden of de xbox 360 versie maar kopen.
Staan op Xbox Live -> Inside Xbox nog twee interviews met valve over L4D2.
[ Voor 19% gewijzigd door nFo op 14-11-2009 19:42 ]
Je weet dat de melee weapons ook damage per hit en reload time hebben? *pakt de zweep en stuurt toet naar de edit knop*Toet3r schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:56:
@ Phyxion
@ kKaltUu
ik doe sv_cheats 1 in de srcds console zelf krijg gewoon die error
@ kKaltUu
ik doe sv_cheats 1 in de srcds console zelf krijg gewoon die error
Hmm, ik had vandaag bij hoge uitzondering L4D2 nog eens aangezwengeld met default instellingen en mijn native resolutie. Ineens 100 fps
Ben ik halverwege de eerste helft van het eerste deel, kakt hij in naar 25 fps, en hij is niet meer boven de 25 uitgekomen. Ook niet meer toen ik de game opnieuw startte 
Damn, helaasch pindakaasch
Damn, helaasch pindakaasch
kKaltUu schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:03:
[...]
Je weet dat de melee weapons ook damage per hit en reload time hebben? *pakt de zweep en stuurt toet naar de edit knop*

Vrijdag werd mijn windows xp instalatie currupt, dus ben nu al een hele avond/nacht bezig met her instaleren van win 7 + apps,drivers en games.....nFo schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:38:
[...]
Ziet er goed uit.![]()
Nu mijn PC is fixen, want de hardeschijf zit vol en pokke traag.
Kan hem zo ook niet pre loaden of de xbox 360 versie maar kopen.
Staan op Xbox Live -> Inside Xbox nog twee interviews met valve over L4D2.
gelukkig kan ik de gehele back-up van steam er ingooien dus hoef ik niet meer opnieuw te preloaden
Stukje over defibrilators moet ook even aangepast worden, dit vervangt de health pack. Ook die ammo die je neer kan smijten (Incendiary Ammunition & Explosive Ammunition) replaced de health pack.Toet3r schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:56:
Overigens is Carnival - The Highway (Eerste stukje) echt een schitterende campaign. Wat door een riviertje lopen terwijl van alle kanten zombies aankomen, er in eens een tank spawned die een auto tegen je aan gooit
voor de PC versie, kun je em voor wat minder dan 23 kopen hoor ( heb ik ook gedaan),MikeVM schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:48:
wat je hiervoor nodigt hebt zijn:
3 matties
een creditcard (of proxy wijziging)
de steam US-store
-4pack halen
23 euro
Ik mag hopen dat de kwaliteit en "longevity" van de demo niet bepalend zijn voor de rest van het spel. Krijg berichten binnen dat mensen (met de X360 versie die "beschikbaar" is) minder dan 2 uur over het _hele_ spel doen, dat lijkt me niet gezond. Ik heb hem gepreordered, en ik hoop dus maar dat het goed zit.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Lijkt me sterk dat je dat in single player op expert haalt. In de L4D2 demo is het me pas na een paar keer proberen precies een keer gelukt.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
2 uren lukt je echt never. Als je een beetje normaal speelt doe je ongeveer 1 uur over 1 campaign.Arfman schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:59:
Ik mag hopen dat de kwaliteit en "longevity" van de demo niet bepalend zijn voor de rest van het spel. Krijg berichten binnen dat mensen (met de X360 versie die "beschikbaar" is) minder dan 2 uur over het _hele_ spel doen, dat lijkt me niet gezond. Ik heb hem gepreordered, en ik hoop dus maar dat het goed zit.
Hoe dan ook, er zitten echte pareltjes tussen qua map design, schitterende stukjes
Bij Dark Carnival : The Concert, wat een ontzettend rot einde zeg, constant tank spawn, echt amper te doen
Ik heb hem gekocht via ebay, de steam versie. $ 40,- is iets van 26 a 27 euro.Djankie schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:00:
[...]
voor de PC versie, kun je em voor wat minder dan 23 kopen hoor ( heb ik ook gedaan),
wat je hiervoor nodigt hebt zijn:
3 matties
een creditcard (of proxy wijziging)
de steam US-store
-4pack halen
23 euro
Dollar koers wordt steeds beter.
2 uur lukt inderdaad nooit, ben al de hele dag bezig single player.Phyxion schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:07:
[...]
2 uren lukt je echt never. Als je een beetje normaal speelt doe je ongeveer 1 uur over 1 campaign.
Hoe dan ook, er zitten echte pareltjes tussen qua map design, schitterende stukjes![]()
Bij Dark Carnival : The Concert, wat een ontzettend rot einde zeg, constant tank spawn, echt amper te doen
Gok ook iets van 5 uur.
Dark Carnival : The Concert lol

Lastig stuk ja, liggen wel genoeg pipeboms & gascans en natuurlijk vuurwerk.
Ga verder niks spoilen.
Oke bedankt, probeer ik dat over te zetten.Descriptor schreef op zondag 15 november 2009 @ 02:54:
[...]
Vrijdag werd mijn windows xp instalatie currupt, dus ben nu al een hele avond/nacht bezig met her instaleren van win 7 + apps,drivers en games.....
gelukkig kan ik de gehele back-up van steam er ingooien dus hoef ik niet meer opnieuw te preloaden
Ga denk ik ook nog even Windows 7 kopen.
En gelijk op een paar ssd's, want van harde schijven wordt ik niet goed van.
[ Voor 59% gewijzigd door nFo op 15-11-2009 20:22 ]
Ben ik nu gek of kun je de game pas bij release officieel spelen? Ik heb m ook pre order via steam (nog niet playable), maar ik lees hier dat mensen m al spelen?
Ben aan het pre-loaden, zit nu op 42% en ben net begonnen. 
Heb nummer 1 nooit gekocht, dit speelt ook veel fijner en het voelt voor mij ook niet als een "rip-off" omdat ik nummer 1 nooit gehad heb.
Heb er zin in!|
@Hierboven, dat zou ik inderdaad ook wel willen weten. ^^
Heb nummer 1 nooit gekocht, dit speelt ook veel fijner en het voelt voor mij ook niet als een "rip-off" omdat ik nummer 1 nooit gehad heb.
Heb er zin in!|
@Hierboven, dat zou ik inderdaad ook wel willen weten. ^^
[ Voor 7% gewijzigd door W1ckeD op 15-11-2009 20:22 ]
Life is complicated
De xbox 360 versie is te vinden op het www, 'even' de hele campaign gespeelt op mijn gebande console.marko77 schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:18:
Ben ik nu gek of kun je de game pas bij release officieel spelen? Ik heb m ook pre order via steam (nog niet playable), maar ik lees hier dat mensen m al spelen?
Iedereen wordt toch gebanned vroeg of laat, dus vrij kansloos.
Maarja ik kon niet wachten, xbox 360 versie heeft nog wel is last van framedrops als het erg druk wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 15-11-2009 20:52 ]
Ik kwam net een server binnen, volgens mij de derde in Toeter z'n lijst, en daar werd ik binnen de kortste keren beschuldigd van dat ik hackte. De spawnrate was daar zo ongeveer 95% tank (het was best leuk hoor
) maar ik vraag me af of de multihack illegaal is verklaard of dat het gewoon crybabes waren? 
Ik denk het laatste trouwens.
Plugins zijn niet illegaal, als ze het niet willen moeten ze geen plugin support inbouwen.Jejking schreef op maandag 16 november 2009 @ 01:05:
Ik kwam net een server binnen, volgens mij de derde in Toeter z'n lijst, en daar werd ik binnen de kortste keren beschuldigd van dat ik hackte. De spawnrate was daar zo ongeveer 95% tank (het was best leuk hoor) maar ik vraag me af of de multihack illegaal is verklaard of dat het gewoon crybabes waren?
Genoeg gascans ja maar daar moet je wel aan denken om te gebruiken anders wordt het niksnFo schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:00:
[...]
Ik heb hem gekocht via ebay, de steam versie. $ 40,- is iets van 26 a 27 euro.
Dollar koers wordt steeds beter.
[...]
2 uur lukt inderdaad nooit, ben al de hele dag bezig single player.
Gok ook iets van 5 uur.
Dark Carnival : The Concert lol![]()
Lastig stuk ja, liggen wel genoeg pipeboms & gascans en natuurlijk vuurwerk.
Ga verder niks spoilen.
[...]
Oke bedankt, probeer ik dat over te zetten.
Ga denk ik ook nog even Windows 7 kopen.
En gelijk op een paar ssd's, want van harde schijven wordt ik niet goed van.
Pre loaded left 4 dead 2, servers (5 stuks) ga ik vanavond updaten en een lijst hier neer zetten 
Hopen dat er snel een compatible en goed werkende sourcemod code komt die ik kan installeren voor admin even eventueel een NL/BE only server (sourcemod plugin)
Server ip nummers staan vanavond ook op onze site : www.dutch-esports.nl.
We zoeken nog GoTers die lid willen wordne van onze community om dit verder uit te bouwen, er zijn inmiddels zo'n 5 GoTers lid..
ps: kKaltUu en toeter.. hebben jullie er al over nagedacht
?
Hopen dat er snel een compatible en goed werkende sourcemod code komt die ik kan installeren voor admin even eventueel een NL/BE only server (sourcemod plugin)
Server ip nummers staan vanavond ook op onze site : www.dutch-esports.nl.
We zoeken nog GoTers die lid willen wordne van onze community om dit verder uit te bouwen, er zijn inmiddels zo'n 5 GoTers lid..
ps: kKaltUu en toeter.. hebben jullie er al over nagedacht
[ Voor 75% gewijzigd door Workaholic op 16-11-2009 09:38 ]
Het lijkt mij wel leuk om de game te spelen met leuke mensen die daadwerkelijk ook snappen wat ze doenWorkaholic schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:30:
ps: kKaltUu en toeter.. hebben jullie er al over nagedacht?
HOI.
Wellicht heb ik ook interesse, afhankelijk van de tijdstippen en afspraken die we gaan maken 
(Vooralsnog alleen voor de demo.)
(Vooralsnog alleen voor de demo.)
[ Voor 16% gewijzigd door Jejking op 16-11-2009 11:33 ]
Dit is reinste werving, and I like itWorkaholic schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:30:
Einde van de week is het zover. Heb 2 vrije dagen na het weekend (niet speciaal daarvoor opgenomen hoor
) en dat komt verrekte goed uit. Lekker de hele godse dag L4D2 spelen
Ben ik het met je eens, maar het lijkt me gewoon gezellig om andere GoTers te betrekken bij dit geheel, het is gewoon veel leuker om met mensen te spelen die (1) nederlands spreken, (2) weten waar ze mee bezig zijn en (3) ook nog van GoT afkomstig zijn.
Bovendien hebben we al een aantal diverse GoT leden.. dus waarom dit niet verder uitbouwen
Ik ben het helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met alleen maar met Nederlandse (vrienden van) GoTters gespeeld en dat bevalt prima.Workaholic schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:50:
Ben ik het met je eens, maar het lijkt me gewoon gezellig om andere GoTers te betrekken bij dit geheel, het is gewoon veel leuker om met mensen te spelen die (1) nederlands spreken, (2) weten waar ze mee bezig zijn en (3) ook nog van GoT afkomstig zijn.
Bovendien hebben we al een aantal diverse GoT leden.. dus waarom dit niet verder uitbouwen
Het *jammere* aan een clan/community is dat er soms een aantal verplichtingen worden gesteld. Dat maakt het aanmelden voor een clan/community altijd een beetje lastiger.
Gelukkig hebben wij bij GoT enorm zware eisen aan het meespelen met de gang!
We moeten toch het kaf van het koren scheiden he!
Met mensen van GoT spelen is toch prettiger, ik speel geen L4D meer zonder overigens. Het is voor mij een stukje zekerheid dat dan de mensen met wie ik speel common sense hebben en dus begrijpen hoe ze moeten reageren in bepaalde situaties. "Omg hunter on me like don't melee it just shoot it from miles away!"
Enige "semi eis" is dat je een mic hebt, dit speelt prettiger en het is nog een stuk gezelliger ook!
Nu ben ik ff druk bezig met MW2 maar we gaan van de week toch echt aan de bak met L4D2 en dan natuurlijk ook weer Versus
.
We moeten toch het kaf van het koren scheiden he!
Met mensen van GoT spelen is toch prettiger, ik speel geen L4D meer zonder overigens. Het is voor mij een stukje zekerheid dat dan de mensen met wie ik speel common sense hebben en dus begrijpen hoe ze moeten reageren in bepaalde situaties. "Omg hunter on me like don't melee it just shoot it from miles away!"
Enige "semi eis" is dat je een mic hebt, dit speelt prettiger en het is nog een stuk gezelliger ook!
Nu ben ik ff druk bezig met MW2 maar we gaan van de week toch echt aan de bak met L4D2 en dan natuurlijk ook weer Versus

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Hehe, we treffen elkaar wel weer op mumble in het daarvoor bestemde draadjeFanatix schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:02:
Nu ben ik ff druk bezig met MW2 maar we gaan van de week toch echt aan de bak met L4D2 en dan natuurlijk ook weer Versus.
Echt de laatste reacties voor wat betreft onze community anders is het echt te veel spam/offtopic.Matis schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:56:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met alleen maar met Nederlandse (vrienden van) GoTters gespeeld en dat bevalt prima.
Het *jammere* aan een clan/community is dat er soms een aantal verplichtingen worden gesteld. Dat maakt het aanmelden voor een clan/community altijd een beetje lastiger.
Wij stellen geen eisen.. daar zijn we juist een team voor en geen clan, iederen is welkom mits hij of zij maar iedereen respecteert en vriendelijk is tegen andere
Lijkt me gaaf als jullie joinen, naast l4d bieden we nog veel meer.. meer games.. en binnenkort onze eerste meeting (paintballen)|
Nu weer verder over L4D2.. de server files zijn nog niet beschikbaar en de client files wel
En dat deze *KUCH* niet kraaktFanatix schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:02:

Over 2 weekjes komt er een nieuwe headset, dus dan is het gekraak weg op mumble
Maar vanavond nog even een laatste 4vs4 L4d1 match, en dan dinsdag avond proberen om gelijk met wat gotters l4d2 te proberen?
Wat betreft die l4d1; count me inDescriptor schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:17:
Maar vanavond nog even een laatste 4vs4 L4d1 match, en dan dinsdag avond proberen om gelijk met wat gotters l4d2 te proberen?
Als het niet te laat is, morgenochtend vroeg eruit om te werken.Descriptor schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:17:
[...]
En dat deze *KUCH* niet kraakt![]()
Over 2 weekjes komt er een nieuwe headset, dus dan is het gekraak weg op mumble![]()
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ofcourse. Na 9'en ben ik van de partijDescriptor schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:17:
[...]
En dat deze *KUCH* niet kraakt![]()
Over 2 weekjes komt er een nieuwe headset, dus dan is het gekraak weg op mumble![]()
Dinsdag avond gaat ik aanwezig zijn !
HOI.
Ik ben er dan ook.
Life is complicated
paintballen met de community wordt oud! hebben we september met GoT nog gedaan!Workaholic schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:16:
[...]
Echt de laatste reacties voor wat betreft onze community anders is het echt te veel spam/offtopic.
Wij stellen geen eisen.. daar zijn we juist een team voor en geen clan, iederen is welkom mits hij of zij maar iedereen respecteert en vriendelijk is tegen andere
Lijkt me gaaf als jullie joinen, naast l4d bieden we nog veel meer.. meer games.. en binnenkort onze eerste meeting (paintballen)|
Nu weer verder over L4D2.. de server files zijn nog niet beschikbaar en de client files weldat is weer balen.. maar ff geduld hebben dus..
Ik zit ook te wachten op een srcds update, vind het wel een beetje troep dat dat dan nog niet geupdated wordt.
Des te sneller je feedback krijgt, des te sneller dat je een bugfix kan gooien
Hmm de release is toch 6 uur 's ochtends?Matis schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:21:
[...]
Wat betreft die l4d1; count me inMorgenavond heb ik een vergadering welke om 1930 begint. Ik hoop optijd te zijn om de release bij te wonen
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Volgens mij heb ik in dat geval een rekenfoutje gemaaktBrainstorm schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:31:
Hmm de release is toch 6 uur 's ochtends?Zie een aantal posts terug met een tabel. Dus: vanavond allemaal vroeg naar bed
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.