Wat verwacht je zelf in een WoW topic?
(of je in apple topic gaat vragen wie windows 7 al heeft gekocht

)
RichardvdD schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:01:
Marken, je avenger's shield goed gebruiken, 9-6-9 aanhouden. En dan heb je ook nog je 3 redmiddelen; righteous defense, hand of reckoning en de 2% minder tps spell. En nog een bubble voor een partymember of je stun om een mob even in bedwang te houden en snel aggro te krijgen.
Als je dan dps'ers hebt die zich aan de marks houden moet het geen probleem zijn. En anders moeten ze maar iets rustiger aandoen en je even aggro op laten bouwen.
Die 2% moet ik maar vaker gaan gebruiken, andere kant moet ik hunters gewoon eens laten gaan. Zelf ben ik ook actief feign death gebruiker, maar als ik als tank agro verlies naar een hunter ga ik er meteen achteraan.
Het is vaak als je een groep van 4 mobs heb, Shield erop en raakt natuurlijk maar 2 hits, dan zit ik meteen met het probleem hoe ik de andere 2 oppak. Consecration zet ik gelijk aan, zit ik weer met die domme GCD voordat ik attack kan doen om de andere 2 op te pakken. Mwah, kwestie van leren denk ik ook.
Even voor het HP verhaaltje tankers, zelf ben ik nu maand of wat 80, prot sinds lvl50. Def cap was mijn eerste goal (naja, 535 HC's) en zat ik met net 22k unbuffed. Dan moet je keuze maken, eigen party zit je nog steeds met dps/healers die gewoon weer leaven als ze je HP zien, of ga je echt plat door bv bergen dots (ToC). Daarna totaal gok tegen de 6k uitgegeven aan alles, crafted gear (Frostplate armor, rings ook - zo'n earthguard gaat niet goedkoop), jewelcrafting en enchants, als je niets hebt is alles bizar prijzig. In die 6k zit ook wat DPS gear, uiteindelijk toch retri gegaan om mee te mogen in de HC's, begonnen met ToC normal voor wat gear bij elkaar sprokkelen, gelukkig een erg goed team waar ik bijna alle plate zut mocht oppikken. Via tournement die 2h sword en 1h tanksword gehaald (weekje werk). Via m'n hunter valor bracers gehaald.
Sinds gister bijna 31k base aangetikt, met veelal nog steeds ilvl200 gear (ToC, crafted, wyrmrest legs en conquest/valor neck/ring/bracer). Simpele oplossing, ga retri en spaar via die kant voor je tank gear. Met beetje crit doe je al nette DPS, diverse gear kan je zelf makkelijk halen (tournement, reputation, crafted). Ik liep nog met semi-tank gear als retri rond, soms wat opmerkingen maar zolang je je ding doet gaat het goed.
Maar wil je goedkoop? Ga druid met jewelcraft/mining. Mining voor stamina, jewelcraft voor uiteindelijk rings/trinkets/51stam gems, via talents ben je toch crit.immume
[
Voor 3% gewijzigd door
SinergyX op 20-10-2009 12:12
]