Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
RichardvdD schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:01:
[...]
Tanken is een makkie met 23k als je weet wat je doet. Alleen het vinden van een group die het accepteert wordt moeilijk. 99% kans dat er een mongool (*kuch* death knight) in pvp-gear meedoet die zegt; 'omg ik heav moar hp than u!' Ik zou ToC normal een aantal keer doen voor epic 200 gear (heel veel items te vinden, waaronder een 124 stamina trinket), zodat je iets meer hp hebt (25k+ unbuffed), dan zal het gezeik wel iets minder zijn.
Je bedoelt de trinket die hij al heeft? (Black Heart), stats zijn redelijk, meeste HC's moet je best kunnen doen, toen Wrath net uit was waren we blij als de tank over de 20k hp zat, en nu lopen mensen al te zeuren als je niet boven de 35k uit komt.

Lekker laten zeiken en zelf je groep maken.

[ Voor 48% gewijzigd door Ashrah op 20-10-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MrDummy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:18:
Hoeveel mensen hebben wow in de ijskast gelegd om te kunnen focussen op Aion? :)
Aion is een leuke andere belevenis, vooral met rifts werpt je ineens in pvp zone, maar omdat niet iedereen meteen goed zit kun je iemand killen of zelf sterven. Dat geeft dus andere kansen dan met wow waar je met 2 soorten gear zit; pve en pvp.
Aion is ook vriendelijker: onbeperkt houdbare mailbox die tot 100 mails bewaart. En kunnen levelen bij professions via work orders, terwijl je met wow noodgedwongen moet grinden als je mats niet meer hebt. Iedereen kan veilig eraf springen met wings, terwijl wow alleen paar classes kunnen doen en rest maar moet omlopen... Op grinden en craften verdien je ook al beetje xp. Het is dus minder vervelend in andere woorden.

Maar ik bewaar wel wow, omdat er al jaren geld in gestopt is. En ook vanwege komende expansion kom ik wel een keertje terug.
Ik snap even niet wat je wilt bereiken met deze post? Imo is AION nu al een fail ;-)

Anyways, gisteren lvl 80 aangedinged met mijn huntardje :) nu begint het gearen!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Snuffel schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:22:
[...]

Lame, meer kan ik er niet van zeggen.
Zowel van degene die het providen als van degene die het vragen,
Ach weet je, de tijd dat iemands gear of bezittingen of zelf achievements iets zeggen over wat die speler nou daadwerkelijk bereikt heeft in het spel is lang voorbij. En dat ligt niet aan ons, maar aan Blizzard.

Persoonlijk zou ik zelf ook nooit een mount oid dergelijks kopen, maar ik hecht dan ook erg weinig waarde aan dat soort dingen. Voor mij telt alleen de progress en het zelf gedaan hebben van alle moeilijke encounters in het spel. Anderen vinden het leuk om voor 100 mount achievements te gaan of wat dan ook en als je gold genoeg hebt dan is het toch niet zo gek dat je daar iets voor koopt. Dat is toch waar gold voor is? Als Blizzard dit niet wil, dan moeten ze de economie niet zodanig uit de hand laten lopen dat spelers met wat daily quests, professions en auction house 100k gold kunnen verzamelen maar niks hebben om het aan uit te geven.

En voor ons is het heel simple, als ICC straks uitkomt hebben wij weer een 5x5 schedule (5 dagen, 5 uur) en dus geen tijd of zin om daarnaast nog te moeten farmen voor repairs/enchants/consumables. Op het moment doen we in principe alle Triumph content op woensdag, dus dan is zo'n money runnetje op zondag ook wel lekker om de verveling een beetje tegen te gaan en mensen scherp te houden. Laatste wat we willen is dat mensen zo kort voor de belangrijkste patch van de expansion ineens beluiten dat zoveel vrije tijd eigenlijk ook wel relaxed is en gquiten.

Daarnaast krijg ik nu de volgende legendary, maar alleen als we die moneyruns blijven doen anders komen we never nooit meer in Ulduar ;)

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:32:
[...]

Kwestie van vraag en aanbod. Ik zeg hartstikke slim, maar ook professioneel van de guild om dat te doen.

Gisteren eindelijk op mijn off spec de def cap kunnen bereiken voor het tanken van HC's! :-) Alleen heb ik nog weinig stamina dus die moet ik maar krijgen door betere gear te verzamelen. Ben alleen een beetje huiverig voor reacties als 'OMG, what you thinking?! Your gear sucks, you no tank... Im outta here'.

Wat denken jullie? Welke HC's kan ik tanken met deze gear?

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Dragonblight&n=Nilax
easypeasy, had op me DK 24k hp en 540 defrate, haalde alle hc's makkelijk.
Ik vind maar, mensen die oordelen op je hp zonder het eerst uit te proberen en gelijk leaven, echt onnozel.
Tanks met veel hp hoeft nog niets te zeggen. Eergisteren nog zo een geval meegemaakt. Toc5 HC dk tank had 33k HP. Ik keek zijn gear en zag alleen maar HP enchants + gems. Wel allemaal zo leuk en aardig maar je mist hierdoor een aantal socketbonus voor + defrate/parry/dodge etc. Na 1e pull op de 3bosses had hij het maar letterlijk 4seconden overleeft. Zijn HP ging sneller omlaag dan dat de healer flashheal kon casten. Na enige vragen van de andere members "howmuch defrate u got" waarop hij zei 540. geloofde ik het al niet. Meeste tanks zeggen gelijk 540 omdat ze weten dat dat de minimum is (goed 538 maar om het mooi af te ronden 540). Ik had gelukkig mijn laptop naast me, stond toevallig aan ook, en wezen kijken op de armory. Na het bekijken van zijn stats kwam er op neer dat zijn def 519 was lol.

Ik heb zelf als dk tank 29k en een defrate van 544. Ik merk dat ook nu steeds meer pug's vragen om tank die minimaal 30k nodig hebben :S.. endan denk ik sjongejonge wtf? zelfde geld als ze voor HC UK een dps vragen van min 3.5.. jah 3.5 en niet meer 3.0.. Waar gaat het toch heen met de wereld..(van warcraft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickN schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:03:
Vanavond hebben we Earth, Wind and Fire (25) achievement gedaan. Daarmee staat onze guild nu world #2 op de achievement lijst van wowprogress :*)

En we hebben een nieuwe manier om onze repaircosts te betalen.

We verkopen Heroic: Glory of the Ulduar Raider meta achievement (mount) en Algalon (title) runs. Beide op 25 man.

Onze "klanten" betalen 30k gold voor de meta achievement en nog es 5k voor Algalon en dan slaan wij ze in 1 avond door al die hardmodes heen 8)

Vorige week hadden we 2 klanten voor de meta en 2 voor Algalon, gister hadden we zelfs 4 klanten voor de meta en 2 voor Algalon.

Dat heeft ons in 2 zondagen dus 200k gold opgeleverd :D

Daarnaast doet een aantal van ons hetzelfde ook nog es met 10 mans runs, dus die komen er nog beter vanaf.

We hebben zelfs al mensen gehad die speciaal hiervoor naar AA zijn gemigrate. Mafste is nog wel een gozer die de meta zowel op 10 als 25 man wilde hebben, daar 60k gold voor over had en om die reden 3 characters naar AA heeft gemigrate omdat je bij een migrate max 20k gold mee mag nemen 8)7
Wat een commotie rond deze post :)
Ik ben iemand die savonds / snachts werkt en heb nog nooit een guild gevonden die sochtends raid, dus raiden zit er voor mij niet meer in.
Ben tot yogg gekomen 10 man, en totc25 man tot anub, maar nooit gedowned ook geen hardmodes, sochtends / smiddags speel ik veel tijd op de ah of op mijn alts.
Daarom heb ik nu ook 100k gold op mn chars samen en omdat ik niet kan raiden zou die optie voor mij persoonlijk heel aantrekkelijk zijn om toch alle content een keer te zien. De mount , en eventuele titels zijn ook meer dan welkom.
Veel mensen lezen dit en denken aan zichzelf "wtf sneue mensen die hier 30k gold aan spenderen, ga gewoon raiden , ze hebben geen skillz , blablabla" Maar sommigen kunnen gewoon niet normaal raiden door werk of andere dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:01
Gisteren voor het eerst eens een kijk genomen op de auction house. Tot zo ver verkocht ik alles maar aan de vendor, quick and easy. Nu had ik voor een quest een Strong Troll's Blood Elixir nodig en die moest ik van de auction house halen aangezien ik zelf mining/blacksmithing als professions heb. Kom ik erachter dat deze "simpele" elixirs verkocht werden voor 3-5G de stuk. Dat was zo'n beetje mijn hele eigen kapitaal, m'n cashflow gaat erg op en neer dankzij het aanschaffen van class en profession skills.

Ik kijk op een paar andere willekeurige en makkelijk te verkrijgen materials (bijv iron ore) en daar zie ik ook dat het haast nooit onder de 1G verkocht wordt. Ik vind het vreemd dat alles zo 'duur' is op de auction house voor de meest simpele dingen.

Kleine character update, ik speel nu een kleine week en m'n paladin zit op level 34 en zit te questen in arathi highlands, vreemd genoeg zijn zo'n beetje al m'n quests oranje of rood. Tussen de quests die ik in Hillsbrad Foothills kreeg en de quests die ik nu krijg zit een best wel grote sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:15:
[...]
Ik heb zelf als dk tank 29k en een defrate van 544. Ik merk dat ook nu steeds meer pug's vragen om tank die minimaal 30k nodig hebben :S.. endan denk ik sjongejonge wtf? zelfde geld als ze voor HC UK een dps vragen van min 3.5.. jah 3.5 en niet meer 3.0.. Waar gaat het toch heen met de wereld..(van warcraft)
Jammer genoeg het soort 'inflatie' dat we ook gezien hebben aan het eind van Burning Crusade. Mensen moesten Black Temple/Sunwell gear hebben om Karazhan te lopen :?

Ik los dit meestal op met volgende tactics:
- op sleeptouw genomen worden door guildies die badgeruns doen (aka lazy sob/leech methode)
- de betreffende speler op zijn eigenwaarde nemen en de bal terugkaatsen >:) (oh, you're one of those players)
- met mijn huidige alt bouw ik al een reputatie op met het tanken van level instances

@deTwisj: ga eens kijken in Stranglethorn Vale, ik denk dat je daar aan de slag kan als level 34.

[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 20-10-2009 10:32 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Bedankt voor alle reacties!

Los van of mijn HP goed genoeg is of niet, vind ik het met name jammer dat er binnen WoW geen ruimte is om te leren. Mijn pally is mijn 1e char en ik heb eerst gefocussed om mijn healing gear. Dat is nu ok. Ik kan de meeste HC's nu wel healen.

Nu ik mezelf meer richt op mijn tankgear en door mijn onervarenheid moet leren tanken, de bosses moet leren etc. krijg je gezeik. Zoals laatst: van tevoren had ik bij de healer en de overige groupleden aangegeven dat mijn hp wat lager was, dat ik wel def capped was en dat ik weinig tot geen ervaring had met tanken. Okay, ze wilden het wel proberen. Toen we eenmaal in TOC normal stonden en ik vroeg wie ik de skull etc. moest geven, begonnen direct mensen al te zeggen van 'Weet je dat niet eens? Bla bla bla...'. Echt gek word je ervan. Heb je van tevoren alles al gemanaged denk je, krijg je nog gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:15:
[...]

easypeasy, had op me DK 24k hp en 540 defrate, haalde alle hc's makkelijk.
Ik vind maar, mensen die oordelen op je hp zonder het eerst uit te proberen en gelijk leaven, echt onnozel.
Tanks met veel hp hoeft nog niets te zeggen. Eergisteren nog zo een geval meegemaakt. Toc5 HC dk tank had 33k HP. Ik keek zijn gear en zag alleen maar HP enchants + gems. Wel allemaal zo leuk en aardig maar je mist hierdoor een aantal socketbonus voor + defrate/parry/dodge etc. Na 1e pull op de 3bosses had hij het maar letterlijk 4seconden overleeft. Zijn HP ging sneller omlaag dan dat de healer flashheal kon casten. Na enige vragen van de andere members "howmuch defrate u got" waarop hij zei 540. geloofde ik het al niet. Meeste tanks zeggen gelijk 540 omdat ze weten dat dat de minimum is (goed 538 maar om het mooi af te ronden 540). Ik had gelukkig mijn laptop naast me, stond toevallig aan ook, en wezen kijken op de armory. Na het bekijken van zijn stats kwam er op neer dat zijn def 519 was lol.

Heel veel tanks stacken stamina i.p.v. avoidance en daar is op zich niks mis mee. Heeft de DK niet toevallig de sigil waarmee hij extra defense krijgt als hij een frost disease ergens op gooit?
Los daarvan ga ik niet proberen om in heroic totc een tank proberen up te houden met enorm veel avoidance maar 22k hp. Één stun en het is gedaan.

Ik ben het er verder mee eens dat men minder moet kijken naar bizarre stats. Full epic voor heroics is gewoon dom, daarintegen hoef ik ook geen alts te hebben met half green / half pvp gear, pvp doe je maar in je eigen tijd en als je met mij runnetjes doet, doe je gewoon mooi overwegend pve gear aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kan geen kwaad als je net begint met tanken of healen eerst een paar runs te doen met guildies; die zijn meestal wat toleranter dan complete pugs. Die hoef je niet te vertellen dat je nieuw bent en die houden als het goed is zelf dan hun agro wat in de gaten, waarbij ze gewoon voluit gaan als ze merken dat je dat kunt hebben. Goed voor je ervaring, gear en voor je zelfvertrouwen.

Stap 2 is dan puggen. Niks zeggen over ervaring, gewoon zeggen dat je het kunt (als die guild runs dus goed gingen he). Reageren op aggro issues enzo (desnoods dps vragen zich iets in te houden tot je goed aggro hebt). Kill order bepaal jij als tank, dus gewoon marken zoals je denkt dat goed is. Niet te onzeker doen want dat is meestal niet nodig en het werkt alleen maar averechts omdat er dan altijd wel een klootzak is die over je heenwalst.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Heel veel tanks stacken stamina i.p.v. avoidance en daar is op zich niks mis mee. Heeft de DK niet toevallig de sigil waarmee hij extra defense krijgt als hij een frost disease ergens op gooit?
Los daarvan ga ik niet proberen om in heroic totc een tank proberen up te houden met enorm veel avoidance maar 22k hp. Één stun en het is gedaan.

Ik ben het er verder mee eens dat men minder moet kijken naar bizarre stats. Full epic voor heroics is gewoon dom, daarintegen hoef ik ook geen alts te hebben met half green / half pvp gear, pvp doe je maar in je eigen tijd en als je met mij runnetjes doet, doe je gewoon mooi overwegend pve gear aan :)
hitcapped + pvp gear is in de meeste gevallen 2.5k dps.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Wel allemaal zo leuk en aardig maar je mist hierdoor een aantal socketbonus voor + defrate/parry/dodge etc.
Voor ToC gaat HP juist boven avoidance door de poisons en diseases van de eerste en laatste boss, en de walking nightmare van de confessor. In ToC10 eigenlijk ook. Ik heb op mijn gear ook niets anders zitten dan stamina/hp. Socket bonussen stellen ook in veel gevallen niet veel voor. Ik heb geloof ik op al mijn gear 1 aardige socket bonus van 12 stamina, voor de rest wegen die bonussen niet echt op tegen de betere gems die je erin gooit.

Maar ja, 33k hp is leuk, maar met 519 defense heb je er weinig aan inderdaad :+

Verder, over de eisen die gesteld worden. Dat is inderdaad idioot. En de gear waar om gevraagd wordt slaat nergens meer op. Maar wacht maar af, dit is nog niks. Over een paar maanden als de heroics triumph droppen wordt het nog erger. Het enige wat je er tegen kan doen: zelf de groep maken als je niet aan die idiote eisen voldoet.

Ik weet niet of ik het hier al eens had gezegd maar ik werd een paar weken terug als enhancement shaman gekicked uit CoS timed omdat ik nog een blauwe chest en epic leather shoulders had die ik niet had gegemmend; en ik was daarom een noob. :')

Dat ik verder volledig epic was met 2 tankard o terrors deed er voor hem niet toe :')

Vervolgens check ik z'n armory: 2000 ap en groene items.. Dus; gewoon zelf je groepen maken, of een groep joinen waarvan je weet dat het goede gasten zijn, bijvoorbeeld een guild run ofzo. ToC10 join ik alleen als spotvulling in een guildrun.

Gisteren trouwens wel humor, toen joinde ik een normale Ony10 pug (dus dan weet je dat het fout gaat :P ), er waren maar 2 ranged dps. Een mage en een hunter. De hunter had geen idee wat hij moest doen, werd twee keer toe in de whelpcave gegooid en had 1200 dps. Het enige wat hij telkens kon zeggen was 'LOL!'. Toen keek ik even naar zijn achievements, bleek dat hij niet eens een heroic had gedaan :D Dus ik zeg dat tegen de RL, en die kickt hem. Vervolgens invite hij een Death Knight! Toen hadden we dus welgeteld 1 ranged dps, en heb ik maar een hearthstone genomen naar Dalaran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:42:
[...]

hitcapped + pvp gear is in de meeste gevallen 2.5k dps.
Je gebruikt je badges maar mooi voor pve gear als je mee wilt pve-en :P Een off-itempje pvp is niks mis mee, maar ik zie het gewoon nog steeds vaak als niet-pve. Het 'voelt' gewoon niet goed, maar dat krijg je als je al zolang wowt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gz en groot gelijk deden wij ook met de bearmount. Toch leuk om een voorraadje te hebben iig. Krijgen jullie geen buffs etc van de guild dan? Als je toch zat gold hebt...

Doen wij ook maargoed we raiden dan ook maar max 3 dagen/week.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:45:
[...]

Je gebruikt je badges maar mooi voor pve gear als je mee wilt pve-en :P Een off-itempje pvp is niks mis mee, maar ik zie het gewoon nog steeds vaak als niet-pve. Het 'voelt' gewoon niet goed, maar dat krijg je als je al zolang wowt :P
Ik speel al sinds launch.. En ik heb geen idee waar je hebt over hebt ;-)

Gear is gear.. Hitcapped is eis van mij..Aals je maar boven de 1.8k dps zit in heroics vind ik het allemaal prima. Wat je draagt zal mij een zorg zijn.
Ik heb mijn head van Honor gehaald.. en badges ben ik nu aant sparen.. je moet ergens beginnen he ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 20-10-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Ik weet helaas niet meer welke sigil hij had. Maar ik heb toch liever een tank die rond de 24-26k hp heeft en genoeg avoid/def/parry dan een rubertank met 34k hp die geneens defcap is:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33
deTwisj schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:25:
Ik kijk op een paar andere willekeurige en makkelijk te verkrijgen materials (bijv iron ore) en daar zie ik ook dat het haast nooit onder de 1G verkocht wordt. Ik vind het vreemd dat alles zo 'duur' is op de auction house voor de meest simpele dingen.
Deze inflatie wordt veroorzaakt door hogere levels die professions rerollen of zaken voor hun alts aanschaffen.

Dat werkt twee kanten op: ja, je moet wat meer neerleggen als je als low lvl player wat van het AH nodig hebt. Schaf dan ook geen gear of enchants aan tijdens het levelen. Aan de andere kant: alles wat je farmed en niet nodig hebt kan je voor KAPITALEN verkopen. Je kan makkelijker alle levels riding en mounts en dergelijke verdienen door wat overgebleven herbs te auctionenen.

Ik had een alliance mage op een pve server staan (lvl 35) die niet het voordeel had van een rijke main. Deze heb ik omgebouwd tot herbing/alchemy bot, doorgeleveld en gemigrate op lvl 70 MET flying, flying mount, en 1200 gold om northrend flying aan te schaffen :9 :>

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Wij krijgen van de guildbank de mats voor enchants. De rest bekostigen wijzelf. Voor sommige progressionraids krijgen wij ook de guildrepairs. Wij vragen ook regelmatig om mensen te laten respeccen voor offspec etc of mainspec en ook die kosten krijgen wij vergoed vanuit de gbank.

[ Voor 32% gewijzigd door KillGhost op 20-10-2009 11:02 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:48:
[...]

Ik speel al sinds launch.. En ik heb geen idee waar je hebt over hebt ;-)

Gear is gear.. Hitcapped is eis van mij..Aals je maar boven de 1.8k dps zit in heroics vind ik het allemaal prima. Wat je draagt zal mij een zorg zijn.
Het is een overblijfsel uit de tbc-tijd toen mensen pugs joinden in full-pvp gear die ze hadden verkregen met 10 arenapotten per week en afk-grinden in AV. Ondanks dat ik zelf ook regelmatig een potje pvp doe, zie ik liever pve-gear in mijn pve-dungeons, ik kan er niks aan doen :)
Daarentegen neem ik prima tanks mee die 23/24k hp hebben als ze hun best maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
porn* schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:45:
[...]

Gz en groot gelijk deden wij ook met de bearmount. Toch leuk om een voorraadje te hebben iig. Krijgen jullie geen buffs etc van de guild dan? Als je toch zat gold hebt...

Doen wij ook maargoed we raiden dan ook maar max 3 dagen/week.
Dat goud van die money runs wordt direct cash uitgekeerd aan alle mensen die die avond aanwezig of standbye waren. De guild bank heeft zelf ook aardig wat gold uit de verkoop van BoE en recipes enzo, maar niks extreems. Daaruit worden in bepaalde gevallen respecs betaald en als we teveel gold dreigen te krijgen doen we gewoon een eenmalige uitkering aan alle raiders. Of zoals laatst, toen alle raiders met een actieve offspec 2.5k gold kregen om te zorgen dat die offspec ook volledig epic gemmed en enchanted was b.v.
Verder komt de bank om in de Abyss Crystals en met Abyssal Shatter nu ook in Infinite Dust en Greater Cosmics, dus die krijgen we ook gewoon van de bank als je iets wil enchanten.

Repaircosts en consumables betalen we in principe allemaal gewoon zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door RickN op 20-10-2009 10:59 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:53:
[...]

Het is een overblijfsel uit de tbc-tijd toen mensen pugs joinden in full-pvp gear die ze hadden verkregen met 10 arenapotten per week en afk-grinden in AV. Ondanks dat ik zelf ook regelmatig een potje pvp doe, zie ik liever pve-gear in mijn pve-dungeons, ik kan er niks aan doen :)
Daarentegen neem ik prima tanks mee die 23/24k hp hebben als ze hun best maar doen.
Ik ben ook van mening dat je lekker pve gear moet dragen.. maar een ilvl 213 pvp item, doet altijd nog meer damage dan een ilvl187 rare questreward (ben al hitcapped voor heroics). dus draag ik die in de tussentijd lekker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Weer eens een postje.

Mijn vrouw spaart nogal actief alle mounts (voor de upcomming 125 mounts achievement) en zit nu ergens op de 113. Headless horseman is dus een mount de ze zeer graag wil.

Om te voorkomen dat we moeten rollen voor de mount (ik pass toch wel voor haar) doen we het event samen.

Je zou denken dat dat 2 summons zijn, echter we hebben met alle alts (lvl75+) 13 summons, welk genoeg is om een serieuze poging te wagen ;).

Voor diegene die het handig vinden om te proberen:
Je moet een char hebben die in staat is het event solo te doen, in dit geval mijn vrouw op haar pally.
Ze opend een 2de wow, vult de login gegevens wel in maar logged nog niet.

Ze logged op haar 1ste wow op een alt, summoned, en zodra ze summoned alt tabbed ze naar het 2de scherm, logged weer in op haar pally en staat klaar om te tanken voordat HHM geland is, vaak kan je hem doden voordat de alt uitgelogged word :).

2 dagen, nog geen mount, wel al onze alts van de seasonal stuff kunnen voorzien. Zal wel aan ons liggen maar die pet valt echt vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

wij hebben sinds kort een donatie systeem waar je DKP mee kan kopen. elke week maakt de bankmanager een lijst met spullen (epic gems, enchant mats, belt buckles, etc) en dan kan je een aantal van die spullen doneren. hiervoor krijg je dan maximaal 50DKP voor die dan telt voor de nieuwe raid week.
zo krijgt men 'gratis' epic gems en wat extra DKP. werkt tot nu to erg goed.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Wij hebben ook zo'n soort systeem
Mensen kunnen een enchant aanvragen en dan wordt de helft van de mats vergoed door de gbank.
Ook BoE epics kunnen worden aangevragen en die gaan dan op de waarde van epgp.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn guild betaald soms enchants, alhoewel veel raiders gewoon alles zelf kopen. Food wordt bijna altijd door de guild gefixed. Alhoewel ik er zelf voor zorg dat ik altijd food bij me heb. Daarnaast heb ik ook altijd 20 flasks bij me en genoeg hp/mana potions.

Ik vind het belangrijk goed voorbereid op te komen dagen voor een raid, met crapenchants en blue gems komen kan je niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10

Maduth

Probeersel

Waarom oh Waarom heb ik besloten om de Loremaster titel te willen halen???? Heb nu al spijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Maduth schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:26:
Waarom oh Waarom heb ik besloten om de Loremaster titel te willen halen???? Heb nu al spijt :+
Ik hik daar ook nog wat tegenop :X Ik heb Loremaster: Northrend nog niet eens; Loremaster: Outlands scheelt niet veel (bijna alles in Outlands gedaan pre-wrath) maar in Azeroth/Kalimdor moet ik echt nog de helft doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 08:26

avotar

P0werd by Black Coffee

Menace_1981 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:32:
Bedankt voor alle reacties!

Los van of mijn HP goed genoeg is of niet, vind ik het met name jammer dat er binnen WoW geen ruimte is om te leren. Mijn pally is mijn 1e char en ik heb eerst gefocussed om mijn healing gear. Dat is nu ok. Ik kan de meeste HC's nu wel healen.

Nu ik mezelf meer richt op mijn tankgear en door mijn onervarenheid moet leren tanken, de bosses moet leren etc. krijg je gezeik. Zoals laatst: van tevoren had ik bij de healer en de overige groupleden aangegeven dat mijn hp wat lager was, dat ik wel def capped was en dat ik weinig tot geen ervaring had met tanken. Okay, ze wilden het wel proberen. Toen we eenmaal in TOC normal stonden en ik vroeg wie ik de skull etc. moest geven, begonnen direct mensen al te zeggen van 'Weet je dat niet eens? Bla bla bla...'. Echt gek word je ervan. Heb je van tevoren alles al gemanaged denk je, krijg je nog gezeik.
Gezeik moet je gewoon van je af laten glijden... En wat je altijd kan gaan doen is eerst wat test runs te doen in normale dungeons. De meeste spelers vinden het al goed genoeg een lvl 80 tank bij te hebben in UK normal... en als jij gewoon zegt dat je aan het oefenen bent...

Ik snap de frustratie wel een klein beetje... Als je je eerst boss oppakt in een hc ben je saved.. en kun je hem die dag niet nog een keer doen... en dat frustreert soms mensen.

Ik weet nog wel dat m'n vriendin helemaal in tranen was toen ze als OT mee mocht in VOA, maar geen idee had wat ze moest doen. Ze miste een add, kreeg een stapel nerd-rage over zich heen en heeft haar warrior 3 maanden niet aangeraakt.

Er zitten helaas gewoon te veel frusti's in het spel die om het minste of geringste OMGWTF!!!!!??!?!?!?!! gaan roepen..
So be it... Je hebt goede pugs en je hebt hele hele hele slechte pugs..
Maar daar heb je ignore lijsten voor... en een beetje geduld..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loremaster : Northrend is imba want het is facking veel geld wat je verdient ermee heb het bijna op al me level 80 alts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Maduth schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:26:
Het wordt wel makkelijker in 3.3 ... daar zit schijnbaar een feature in dat je kan zien welke quests je nog niet gedaan hebt..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Afgelopen week veel drama gehad in mijn huidige guild (Frostmane - True Kings) en heb maar besloten om op te stappen en terug te gaan naar mn oude nest (IFA). Voelt gelijk weer heerlijk aan om iedereen je weer terug te verwelkomen (heb er in vanilla vanaf launch ingezeten tot launch van TBC) na zon lange tijd van afwezigheid :Y)

Nu weer een raidspot proberen vast te stellen, maar dat komt vanzelf wel.. actief zijn doet wonderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Naar aanleiding van een eerdere post van LazySod schoot me te binnen dat ik dit overzicht voor pickup q items en hard to finds in m'n mail had hangen:
http://forums.worldofwarc...ml?topicId=11621243&sid=1

Suc6, nog zo een 500 qs voor mij in Azeroth :)

[ Voor 0% gewijzigd door NoEinstein op 20-10-2009 11:42 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:18:
Mijn guild betaald soms enchants, alhoewel veel raiders gewoon alles zelf kopen. Food wordt bijna altijd door de guild gefixed. Alhoewel ik er zelf voor zorg dat ik altijd food bij me heb. Daarnaast heb ik ook altijd 20 flasks bij me en genoeg hp/mana potions.

Ik vind het belangrijk goed voorbereid op te komen dagen voor een raid, met crapenchants en blue gems komen kan je niet maken.
Bij ons is het volgende:

Fish feast word geregeld door de raidleaders/officers. Alles in de guildbank word voor 50% goedkoper verkocht. Hiermee bedoel ik potions, flasks, mats, gear... noem maar op.
Wij verwachten van de raiders dat ze zorgen voor hun eigen flasks en optijd komen. Als de raiders geen flasks bij zich hebben dan moeten ze die van officers/raidleaders/GM overkopen voor een dure prijs. De mensen die 10 minuten voor de raid aanwezig zijn worden beloond met extra DKP. Mensen die te weinig presteren of de tactics niet goed onder de knie hebben geven we wel wat kansen maar na een aantal keer slecht presteren worden die vervangen tijdens een raid. Wij verwachten ook van onze raiders dat ze volledig enchant en gegemmed zijn. Is dit niet zo dan worden ze hierop aangesproken of tijdens een apply op de guild niet eens toegelaten.

Realm - Bronze Dragonflight .. Guild - Eternal Darkness .. Name - Prowner .. Rank - Officer

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ik word Gek van mijn Guild, In 10 men is alles lekker en maken we snelle progress.
Maar in 25 men hebben we moeite met Onyxia 25, omdat er gewoon te veel scrubs zijn.
Ret paladin in de blauwe pvp set. Boomkin die net 2k dps heeft.
Deathknight en paladin in volledig deadly. :'(

Ik Word echt gek hiervan ik heb al gezegt zoalng die mensen er zijn zal ik niet raiden nja 25mens dan.
10 men is helemaal geweldig.

hopelijk word dit snel opgelost anders moet ik maar een andere guild zoeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:29:
[...]

Ik hik daar ook nog wat tegenop :X Ik heb Loremaster: Northrend nog niet eens; Loremaster: Outlands scheelt niet veel (bijna alles in Outlands gedaan pre-wrath) maar in Azeroth/Kalimdor moet ik echt nog de helft doen :X
Loremaster... Pak wowhead er maar bij, die ga je nodig hebben.

Kalimdor: mottig, frustrerend lang zoeken naar questen. Heel veel "this item starts a quest" items en quest chains op vreemde plaatsen. Heb er persoonlijk alle instances moeten spelen om daar de questen te kunnen doen en me in Silithus naar exalted moeten grinden om uiteindelijk het aantal te halen.

Eastern Kingdoms: alle instances spelen, veel heen en weer reizen, maar stukken makkelijker als Kalimdor.

Outlands: een handjevol instance quests gespeeld (Hellfire Peninsula, Auchindon) maar voornamelijk stug doorhakken en nagaan of alle "this item starts a quest" items wel gevonden zijn. Relatief makkelijk. Een paar 5-mans quests die gedaan moeten worden maar die zijn voor de meeste level 80 spelers wel te solo-en of in ieder geval met een 2de speler te doen (zelfs voor mij en ik ben nog steeds een n00b)

Northrend: eggs over easy. In alle zones zijn meer questen als nodig. Alleen in Icecrown zijn een paar quests bedoeld voor 5 personen en lastig te solo-en. Hulp zoeken is daar het devies - en dan speelt de phasing af en toe parten.

Niet te missen voor de echte lore (voor de Horde iig): een questline in Nagrand die eindigt in een familie-reunie.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrDummy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:18:
Hoeveel mensen hebben wow in de ijskast gelegd om te kunnen focussen op Aion? :)
Wat verwacht je zelf in een WoW topic? :P

(of je in apple topic gaat vragen wie windows 7 al heeft gekocht :D)
RichardvdD schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:01:
Marken, je avenger's shield goed gebruiken, 9-6-9 aanhouden. En dan heb je ook nog je 3 redmiddelen; righteous defense, hand of reckoning en de 2% minder tps spell. En nog een bubble voor een partymember of je stun om een mob even in bedwang te houden en snel aggro te krijgen.

Als je dan dps'ers hebt die zich aan de marks houden moet het geen probleem zijn. En anders moeten ze maar iets rustiger aandoen en je even aggro op laten bouwen.
Die 2% moet ik maar vaker gaan gebruiken, andere kant moet ik hunters gewoon eens laten gaan. Zelf ben ik ook actief feign death gebruiker, maar als ik als tank agro verlies naar een hunter ga ik er meteen achteraan.

Het is vaak als je een groep van 4 mobs heb, Shield erop en raakt natuurlijk maar 2 hits, dan zit ik meteen met het probleem hoe ik de andere 2 oppak. Consecration zet ik gelijk aan, zit ik weer met die domme GCD voordat ik attack kan doen om de andere 2 op te pakken. Mwah, kwestie van leren denk ik ook.

Even voor het HP verhaaltje tankers, zelf ben ik nu maand of wat 80, prot sinds lvl50. Def cap was mijn eerste goal (naja, 535 HC's) en zat ik met net 22k unbuffed. Dan moet je keuze maken, eigen party zit je nog steeds met dps/healers die gewoon weer leaven als ze je HP zien, of ga je echt plat door bv bergen dots (ToC). Daarna totaal gok tegen de 6k uitgegeven aan alles, crafted gear (Frostplate armor, rings ook - zo'n earthguard gaat niet goedkoop), jewelcrafting en enchants, als je niets hebt is alles bizar prijzig. In die 6k zit ook wat DPS gear, uiteindelijk toch retri gegaan om mee te mogen in de HC's, begonnen met ToC normal voor wat gear bij elkaar sprokkelen, gelukkig een erg goed team waar ik bijna alle plate zut mocht oppikken. Via tournement die 2h sword en 1h tanksword gehaald (weekje werk). Via m'n hunter valor bracers gehaald.

Sinds gister bijna 31k base aangetikt, met veelal nog steeds ilvl200 gear (ToC, crafted, wyrmrest legs en conquest/valor neck/ring/bracer). Simpele oplossing, ga retri en spaar via die kant voor je tank gear. Met beetje crit doe je al nette DPS, diverse gear kan je zelf makkelijk halen (tournement, reputation, crafted). Ik liep nog met semi-tank gear als retri rond, soms wat opmerkingen maar zolang je je ding doet gaat het goed.

Maar wil je goedkoop? Ga druid met jewelcraft/mining. Mining voor stamina, jewelcraft voor uiteindelijk rings/trinkets/51stam gems, via talents ben je toch crit.immume :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2009 12:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik ben vooral de normals gaan runnen voor de defcap, daarna als een gek Heroics gedaan voor alle emblem gear, die ik nu ook al een tijdje heb. Inclusief valor items die ik heb moeten grinden zoals de BoE bracers, cloack, en nog een aantal items waar ik nu al vanaf ben. Kost niet zoveel en Nexus/UK/VH zijn Heroics die als beginner simpel te doen zijn.
Het is vaak als je een groep van 4 mobs heb, Shield erop en raakt natuurlijk maar 2 hits, dan zit ik meteen met het probleem hoe ik de andere 2 oppak. Consecration zet ik gelijk aan, zit ik weer met die domme GCD voordat ik attack kan doen om de andere 2 op te pakken. Mwah, kwestie van leren denk ik ook.
Avenger's Shield raakt er 3, geen 2. En sowieso zorgen dat je je shield op de buitenste mob richt, dan raak je er altijd 3. In ToC heb je tanks die bij de eerste boss de shield op de middelste gooien, en dan springt hij natuurlijk alleen over naar links of rechts. En dan huilen ze dat de derde boss ge-overaggro'd wordt door de healer. Ja hallo, je hebt hem niet eens aangeraakt!

4 mobs moet ook een makkie zijn. Met avenger shield raak je er al 3, dus op die vierde kan je daarna gaan inhakken. En heb je ook de glyph voor hammer of the righteous? Dan raak je er 4 targets mee in plaats van 3. Als je 4 mobs onder controle wilt krijgen kan je ook beter beginnen met een hammer of the righteous dan een consecration, omdat consecration pas na een seconde begin met tikken (te laat :P ), en de damage van een tik is ook nog 3-4 keer lager dan een hammer of the righteous. Consecration hoef je eigenlijk pas te gebruiken als je al aggro hebt van alle mobs, en niet om aggro te krijgen. JC/mining heb ik ook inderdaad. +120 stamina, en goede JC gems voor je offspec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Vergelijkbare vraag voor mijn druid. (Oranjeboom)

Volgens mij zou hij nu wel heroics moeten kunnen tanken.

Maar tips voor multi mobs aggro zijn welkom.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickN schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:57:
[...]

Dat goud van die money runs wordt direct cash uitgekeerd aan alle mensen die die avond aanwezig of standbye waren. De guild bank heeft zelf ook aardig wat gold uit de verkoop van BoE en recipes enzo, maar niks extreems. Daaruit worden in bepaalde gevallen respecs betaald en als we teveel gold dreigen te krijgen doen we gewoon een eenmalige uitkering aan alle raiders. Of zoals laatst, toen alle raiders met een actieve offspec 2.5k gold kregen om te zorgen dat die offspec ook volledig epic gemmed en enchanted was b.v.
Verder komt de bank om in de Abyss Crystals en met Abyssal Shatter nu ook in Infinite Dust en Greater Cosmics, dus die krijgen we ook gewoon van de bank als je iets wil enchanten.

Repaircosts en consumables betalen we in principe allemaal gewoon zelf.
(ook @Killhost)

mja dan snap ik het wel, gems en chants moeten wij zelf doen, maar krijgen dan ook nooit geld van de guildbank. Wel krijgen we elke raid avond 100g guildrepairs, en dus flasks/pots spotgoedkoop. Respecs worden uiteraard ook betaald, tenzij mensen zelf besluiten hun main raidspec maar ff te vervangen. Offspecs zijn er niet gek veel, de mensen die graag switchen regelen dat zelf toch wel, niet problematisch dus.
Chanting mats hebben wij eigenlijk ook teveel moeten we eens gaan weggeven ja, het enige gold dat wij binnenkrijgen komt ook van recipes en BoE's.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Hmm, de chinese farmers zijn weer terug op onze server met skinning. Resultaat is dat de arctic furs weer spotgoedkoop zijn. Nu rond de 35 goud. Dit heeft als gevolg dat de prijzen van icescale/frosthide armors ook flink droppen. Prijs is nu gemiddeld 130-140 goud. De laatste tijd zijn er ook weer wat leatherworkers bij gekomen die ook graag deze dingen willen verkopen, dus meer concurentie. Heb liever dat ze weer weggaan :) Verder ben ik flink aan het inkopen weer van arctic furs. Op dit moment zit ik weer rond de 150. Ik denk dat ik een maximum ga aanhouden van 250. Verder koop ik nu ook massaal nerubian chitin etc op. De laatste tijd moest je daar voor een stack zo'n 80-100g voor betalen. Nu is er iemand die er regelmatig een stack voor 25-30 per stack. Meteen alles opgekocht. Ook weer 5 stacks erbij.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:31:
Avenger's Shield raakt er 3, geen 2. En sowieso zorgen dat je je shield op de buitenste mob richt, dan raak je er altijd 3. In ToC heb je tanks die bij de eerste boss de shield op de middelste gooien, en dan springt hij natuurlijk alleen over naar links of rechts. En dan huilen ze dat de derde boss ge-overaggro'd wordt door de healer. Ja hallo, je hebt hem niet eens aangeraakt!
Ging uit van het ongelukkige dat er net 1 te ver weg stond :P
Ben nu bezig met die daily voor de 51sta gem voor in 1 van die JW trinkets (blue slot). Daarna maar eens flink aan de bak om mijn dodge/parry/block te verhogen, merkte dat meer defense ook leuke boost geeft op die stats dus denk dat dat die cheap oplossing zal zijn.
_Peter2_ schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:46:
Vergelijkbare vraag voor mijn druid. (Oranjeboom)
Je chest en je back kan je nog een enchant op doen, back bv agi en chest 10stat.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2009 13:12 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo allemaal!

Dat filmpje over wow-verslaving dat werd gepost is best wel sick man… wow!
Herken mezelf er gelukkig totaal niet in. Zelfs toen ik nog studeerde kwam ik bij lange na niet tot dat soort taferelen. Weet iemand hoe het nummer heet dat tijdens de 26ste minuut wordt gespeeld? Vind t wel grappig ;)

Om even in te haken op het verhaal van raids en wat de guild regelt. Bij ons is het zo dat de guild de flasks en de feasts betaald. Repairs betaald iedereen gewoon zelf. BoE epics worden eerst intern geveild voor alts voor de helft van de huidige marktprijs, als dit binnen twee weken niet verkoopt, dan gaat het naar de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
RichardvdD schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:31:
Ik ben vooral de normals gaan runnen voor de defcap, daarna als een gek Heroics gedaan voor alle emblem gear, die ik nu ook al een tijdje heb. Inclusief valor items die ik heb moeten grinden zoals de BoE bracers, cloack, en nog een aantal items waar ik nu al vanaf ben. Kost niet zoveel en Nexus/UK/VH zijn Heroics die als beginner simpel te doen zijn.
Ik heb hetzelfde gedaan. Maar ik speel vanaf tbc prot spec. De kleine uitstap van een maand naar holy wil ik liever niet meer aan denken. Begonnen met normale instances, toen heriocs en daarna Naxx en alle andere raid instances. Inmiddels kom ik om in de badges en gear.
[...]
Dit is een van de dingen die ik beginnende prot pallies fout zie doen. Maar ja iedereen zegt altijd dat prot pallies een simpele class zijn waarvoor je niets hoeft te kunnen. Bij een pull met AS altijd de buitenste mob nemen. Als er meer dan 3 mobs zijn dan op de vierde een taunt en een HotR op de rest of gebruiken om de agro op alle mobs te versterken, pas daarna consecration gebruiken.
4 mobs moet ook een makkie zijn. Met avenger shield raak je er al 3, dus op die vierde kan je daarna gaan inhakken. En heb je ook de glyph voor hammer of the righteous? Dan raak je er 4 targets mee in plaats van 3. Als je 4 mobs onder controle wilt krijgen kan je ook beter beginnen met een hammer of the righteous dan een consecration, omdat consecration pas na een seconde begin met tikken (te laat :P ), en de damage van een tik is ook nog 3-4 keer lager dan een hammer of the righteous. Consecration hoef je eigenlijk pas te gebruiken als je al aggro hebt van alle mobs, en niet om aggro te krijgen.
Inderdaad. Consecration is niet te gebruiken voor snap aggro. Mobs lopen er zo overheen en krijgen maximaal 1 tik. Dat is nog niet eens genoeg tegen healing aggro. Consecration gebruik je om de mobs vast te houden als je ze al hebt. De glyph voor HotR is trouwens perfect voor aoe tanken. Maakt het een stuk makkelijker.
JC/mining heb ik ook inderdaad. +120 stamina, en goede JC gems voor je offspec.
JC/BS doet het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
LazySod schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:05:
Loremaster... Pak wowhead er maar bij, die ga je nodig hebben.
Het leek mij ook een leuke titel tot ik doorkreeg hoeveel je er voor moest doen. Damn. Laatmaar :P

Van het weekend bezig geweest met m'n Hallow's End achievements, deze keer op m'n druid. Natuurlijk ook op zowel m'n druid als m'n mage trick 'n treaten, maar nog geen pet of helm gekregen. Vorig jaar compleet gefrustreerd geraakt op m'n mage, maar heb besloten dat m'n druid toch m'n main wordt (moet heel eerlijk zijn dat met een balance offspec het hebben van een mage ook niet erg veel nut heeft) dus ik moet afgezien van m'n Elder title alle holiday titles gaan halen. Nu maar hopen dat ze die protodrake niet verwijderen :P

Dan moet het ook wat makkelijker zijn die PvP achievements te halen op m'n druid. Die zit gewoon veel beter in de gear, en met badgers die ik over heb kan ik ook gewoon gear halen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10

Maduth

Probeersel

Is het niet dat er per uitbreiding nieuwe q's bij komen in alle gebieden (hoop hoop) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Maduth schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:34:
Is het niet dat er per uitbreiding nieuwe q's bij komen in alle gebieden (hoop hoop) :)
Met Cataclysm worden Kalimdor en Azeroth gerevamped voor hogere levels dus er zullen best sloten quests bijkomen daar. Maar ik denk dat een heleboel oude wel verdwijnen ook. Als je straks een heleboel gedaan hebt voor de volgende expansion wordt Loremaster wel makkelijk denk ik.

Edit: neemt niet weg dat ik eigenlijk voor Cataclysm de titel wel binnen wil hebben :X Ik heb een heleboel oldskool quests sowieso nog nooit gedaan, zou het jammer vinden als dat straks ook niet meer kan eigenlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-10-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:21:
[...]

Het leek mij ook een leuke titel tot ik doorkreeg hoeveel je er voor moest doen. Damn. Laatmaar :P

Van het weekend bezig geweest met m'n Hallow's End achievements, deze keer op m'n druid. Natuurlijk ook op zowel m'n druid als m'n mage trick 'n treaten, maar nog geen pet of helm gekregen. Vorig jaar compleet gefrustreerd geraakt op m'n mage, maar heb besloten dat m'n druid toch m'n main wordt (moet heel eerlijk zijn dat met een balance offspec het hebben van een mage ook niet erg veel nut heeft) dus ik moet afgezien van m'n Elder title alle holiday titles gaan halen. Nu maar hopen dat ze die protodrake niet verwijderen :P

Dan moet het ook wat makkelijker zijn die PvP achievements te halen op m'n druid. Die zit gewoon veel beter in de gear, en met badgers die ik over heb kan ik ook gewoon gear halen.
JE moet er inderdaad veel voor doen :P

Loremaster
The Exalted
The Insane
Justicar
Battlemaster
Allemaal van die dingen waar je lang mee bezig ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:34:
[...]

Ik weet nog wel dat m'n vriendin helemaal in tranen was toen ze als OT mee mocht in VOA, maar geen idee had wat ze moest doen. Ze miste een add, kreeg een stapel nerd-rage over zich heen en heeft haar warrior 3 maanden niet aangeraakt.
Ik bedoel dit niet vervelend, maar kan je niet even de tactics van die boss doorlezen voordat je iets gaat tanken? bij een instance nog niet zo. Maar als je een 10 or 25 man raid ga tanken (offtank of niet!) dan ga je op zen minst even een bossfilmpje kijken / tactics lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:56:
Ik bedoel dit niet vervelend, maar kan je niet even de tactics van die boss doorlezen voordat je iets gaat tanken? bij een instance nog niet zo. Maar als je een 10 or 25 man raid ga tanken (offtank of niet!) dan ga je op zen minst even een bossfilmpje kijken / tactics lezen.
Helemaal als je met een PuG gaat. Alt tank en healer in een PuG ben je gewoon ook de stupiditeit van een hoop spelers aan het compenseren. Als je dan niet weet wat je moet doen ga je de mist in, en de tank/healer heeft het sowieso gedaan. PuG spelers denken vaak niet veel verder dan "I died > too few healers > healer sucks".
Mektheb schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:44:
JE moet er inderdaad veel voor doen :P

Loremaster
The Exalted
The Insane
Justicar
Battlemaster
Allemaal van die dingen waar je lang mee bezig ben :P
Ja, geen tijd voor. Ga lekker een beetje heroics grinden enzo, voor de rest is het me wel best. Ga ook voorlopig niet meer raiden. Het kriebelt me wel, maar ik wil gewoon geen dagen meer vastzitten aan raids enzo. In de eerste plaats vind ik dat zonde (als een vriend me belt om een biertje te doen wil ik niet nee zeggen omdat ik een raid heb), ten tweede gaat dat op een gegeven moment tegenstaan. Als je dingen 'moet' doen, dan gaat bij mij de lol er snel af.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 20-10-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het zou me niks verbazen als de titel The Seeker bijvoorbeeld weghalen. Net zoals dat ze de proto-drakes uit Naxxramas weg hebben gehaald. Maar erg veel quests zullen er niet bijkomen denk ik, want er zullen er ook heel veel verdwijnen. Tegenwoordig kan je 80% van de zones wel overslaan. Bijvoorbeeld als Alliance ram je door Westfall, Duskwood, STV, Tanaris en EPL/WPL. Terwijl je vroeger nog alle gebieden af moest lopen omdat je anders geen quests meer had in een gebied. Dus daar kan flink in gesneden worden om plaats te maken voor lvl80-85.

[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 20-10-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat ook :)

Maar een Raid leader kan ook de Tactics uit leggen, dat is ze taak als groepsleider
En het mag allemaal wel wat vriendelijker ingame
Gistertre ook in een Pug liep er iemand gigantisch te zeiken op een ander...
Toen ook maar even gemeld dat die even rustig aan kon doen met ze slack dps en ze lowlvl arena rating super star image..
Verder leuke avond gehad beetje hardmodes 10man op ulduar gedaan beetje verhaaltjes lezen etc, wel leuk :D
99% van ingame reageer ik niet, en praat ik niet tijdens een raid behalve op TS/Vent heb echt niks te melden tegen 11!!1!11!!!1 mensen, met i r l33d and amagad lol zomg rofl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

Met Cataclysm worden Kalimdor en Azeroth gerevamped voor hogere levels dus er zullen best sloten quests bijkomen daar. Maar ik denk dat een heleboel oude wel verdwijnen ook. Als je straks een heleboel gedaan hebt voor de volgende expansion wordt Loremaster wel makkelijk denk ik.

Edit: neemt niet weg dat ik eigenlijk voor Cataclysm de titel wel binnen wil hebben :X Ik heb een heleboel oldskool quests sowieso nog nooit gedaan, zou het jammer vinden als dat straks ook niet meer kan eigenlijk.
Ik begreep gister van een guildie dat op de PTR de explorer titel van Azeroth verwijderd is (gebieden veranderen flink met Cataclysm en het zou te makkelijk worden met een flying mount al geldt dit natuurlijk al voor Outland en Northrend). Mijn vermoeden is dat Loremaster wel eens hetzelfde lot zou kunnen ondergaan, vandaar dat ik er mee gestart ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:03:
Dat ook :)

Maar een Raid leader kan ook de Tactics uit leggen, dat is ze taak als groepsleider
En het mag allemaal wel wat vriendelijker ingame
Gistertre ook in een Pug liep er iemand gigantisch te zeiken op een ander...
Toen ook maar even gemeld dat die even rustig aan kon doen met ze slack dps en ze lowlvl arena rating super star image..
Verder leuke avond gehad beetje hardmodes 10man op ulduar gedaan beetje verhaaltjes lezen etc, wel leuk :D
99% van ingame reageer ik niet, en praat ik niet tijdens een raid behalve op TS/Vent heb echt niks te melden tegen 11!!1!11!!!1 mensen, met i r l33d and amagad lol zomg rofl..
Van het weekend een TotC-10 raid gedaan. RL gaf vooraf al aan "Tactics fail = kick", gezellig :D Op de wormen kreeg ik die poison die je er af moet branden. Ik ken de tactics, maar ik was nogal gefocussed op het healen (mensen kregen reteveel damage en ik stond bovenaan met 40% healing done) en wist de tank niet op tijd te spotten zodat ik dus door die poison dood ging. Begint die RL tijdens de fight al met "FFS" en "OMG" en weet ik wat te strooien, en na de wipe kwam er een RW met "Sammia, <andere speler> = Kick". Ik natuurlijk pissig gemeld dat 'ie eens op de recount naar de healing done moest kijken, prima wist hoe de fight werkt, maar gewoon de tank niet op tijd kon vinden. Daarna gemeld dat ik geen zin hat met een RL te werken die meteen loopt te schelden en m'n instance lock liever niet verpestte, en toen geleaved. Had echt zo iets van fuck it.

Keek ik in de LFG, was die groep nog maar 7 man groot. Bleek dat de twee tank me gelijk gegeven hadden (de fire tank in kwestie meldde mij dat het zijn schuld was en hij gewoon niet op de juiste plek stond) en ook waren geleaved. Groep uit elkaar gevallen. Teehee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:02:

Ja, geen tijd voor. Ga lekker een beetje heroics grinden enzo, voor de rest is het me wel best. Ga ook voorlopig niet meer raiden. Het kriebelt me wel, maar ik wil gewoon geen dagen meer vastzitten aan raids enzo. In de eerste plaats vind ik dat zonde (als een vriend me belt om een biertje te doen wil ik niet nee zeggen omdat ik een raid heb), ten tweede gaat dat op een gegeven moment tegenstaan. Als je dingen 'moet' doen, dan gaat bij mij de lol er snel af.
Dit is ook mijn probleem ;-) Ik wil niet verplicht elke avond zitten of een paar keer per avond. Gezelligheid vind ik belangrijk.. en als ik een keertje tijd heb dan pak ik wel een pugraid.

Op deze manier is het ook veel beter, vroeger probeerde ik dus ook in guilds te komen om op die manier aan het raiden te komen.. nu zit ik in een gezellige guild met wat nlers en doen we af en toe wat hc's enzo :) Bevalt mij uitstekend!
Als je dingen 'moet' doen, dan gaat bij mij de lol er snel af.
door deze zin ben ik al meerdere keren uit een guild gekickt. Ik MOEST mee met raiden anders kon ik de guild uit. Later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij ons HOEF je niet te raiden :) we raiden bina 7 dagen per week ( oude shit en nieuwe shit ) calendar doe je je inschrijven, als je maar 2x van de 7 komt is prima toch ?

Maar als er meer mensen gesigned hebben dan spots zijn, moet je niet raar op kijken als ze iemand pakken die wel 5/7 dagen raid...en dat is het probleem vaak ze zeiken dan dus wel :P

Verder absoluut gezellig moet het zijn, en de raidsfeer moet goed zijn en niet dat ge QQ
Ik heb gistere bv nog geraid in ulduar voor de lol en denk 1 van de tekst je in de raidchat ziet was van de RL en verder praat iedereen met elkaar op TS.....lekker gezellig en geen irritante text totdat ze recruitment en anal spam gaan doen in /1 general in een instance >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:16:
door deze zin ben ik al meerdere keren uit een guild gekickt. Ik MOEST mee met raiden anders kon ik de guild uit. Later!
In mijn raidgroup heb je een attendance van 50% ongeveer nodig. Nu zat ik daar al onder en deden ze daar ook niet moeilijk over ofzo, maar ze raiden op Wo en Do, op Wo kan ik sowieso niet, en nu tegenwoordig ga ik op Do ook alleen maar WoW spelen als ik niks beters/leukers te doen heb. Op het moment dat ik het op die manier aanpak heb ik ook 'zin' om te spelen. Als ik op donderdag 'moet' raiden merk ik vrij snel dat er weerstand ontstaat. Helemaal als ik een keer geen zin heb maar toch maar in log, dan zit ik een hele avond tegen m'n zin een spelletje te spelen, en dat begint erg op werk te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

En niet zo opgevat.. maar raids boeien haar niet zo..
Ze waren al een kwartier aan het roepen in WG of Dalaran oid... dus ze had zoiets.. oh ken ik niet, maar ik wil wel helpen. had ze ook al aangegeven...
En daarnaast.. als je voor het eerst ergens komt, mis je altijd wel eens wat..

Ik durf te wedden dat zeker de helft van de mensen hier hun eerste safety dance niet overleefd hebben, hoeveel je ook de filmpjes hebt bekeken van te voren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
avotar schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:36:
[...]

En niet zo opgevat.. maar raids boeien haar niet zo..
Ze waren al een kwartier aan het roepen in WG of Dalaran oid... dus ze had zoiets.. oh ken ik niet, maar ik wil wel helpen. had ze ook al aangegeven...
En daarnaast.. als je voor het eerst ergens komt, mis je altijd wel eens wat..

Ik durf te wedden dat zeker de helft van de mensen hier hun eerste safety dance niet overleefd hebben, hoeveel je ook de filmpjes hebt bekeken van te voren...
amen :) of bij Twins in Sunwel de raid opgeblazen hadden :P

BOEM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
avotar schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:36:
Ik wel :D Maar ik vind de Heigan dance een beetje een nonargument. We hebben het hiet over uberhaupt weten wat de boss doet en hoe je daarop moet reageren. De heigan dance is vooral een kwestie van je timing oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst ToC10 geraid met onze guild. Ik had de instance al een keer eerder van binnen gezien in een pug op m'n hunter, maar deze keer dus voor het eerst met de guild en ik voor het eerst op m'n druid. Wat in hield dat 8 mensen het ook echt voor het eerst deden. In 3 tries waren de beasts neer (er moest even iets getuned worden wat betreft de jormungar) en in 2 tries Jaxxanogwat (die demon). Mooie shoulders geloot nog :D

En toen is het wipen begonnen. Beste try op de faction champions: ehm.... 1 healer down :(
De set-up die we kregen was Shaman, Pallie, Hunter, DK, Warrior, Mage. En het was één grote chaos. Niemand wist precies wat ie moest doen en we hadden een behoorlijk gebrek aan CC. Ik lees overal dat CC dé key is in dit gevecht, maar ik heb het idee dat we wel meer niet goed deden.... Het was echt zo bijster slecht. Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Safety dance heb ik altijd overleefd :D Makkie. Bij Koralon heb ik als tank de eerste paar keer de boss gekite :') Ik bleef heel de tijd rondjes rennen en dat ging niet goed natuurlijk. Maar inderdaad, de grootste zeikerds hebben vaak zelf enorm vaak gefailed en willen nu laten weten hoe goed zij de game wel niet kennen; door iedereen af te zeiken die het anders doet.

Over dat verplicht raiden, dat heb ik ook wel. Als ik soms in general chat een oproep zie, of iemand de guild vraagt of ik wil joinen, heb ik vaak wel zin. Maar als ik in een guild zit waar je verplicht om 19.00 klaar moet staan, heb ik het snel gehad. Ik duik een raid in als ik er zin in heb, hoelaat mij dat uitkomt. Ik ga niet andere activiteiten verplaatsen om te kunnen raiden. En tot nu toe gaat dat wel prima. De laatste paar weken heb ik eigenlijk alle 10-mans gedaan (VoA, Ony, ToC, en nog een EoE/OS) met 2 chars. Elke avond kost het hooguit een uurtje en ik vind het super om te doen. 1900-2300 verplicht raiden voor een aantal dagen in de week is niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:57:
Gisteren voor het eerst ToC10 geraid met onze guild. Ik had de instance al een keer eerder van binnen gezien in een pug op m'n hunter, maar deze keer dus voor het eerst met de guild en ik voor het eerst op m'n druid. Wat in hield dat 8 mensen het ook echt voor het eerst deden. In 3 tries waren de beasts neer (er moest even iets getuned worden wat betreft de jormungar) en in 2 tries Jaxxanogwat (die demon). Mooie shoulders geloot nog :D

En toen is het wipen begonnen. Beste try op de faction champions: ehm.... 1 healer down :(
De set-up die we kregen was Shaman, Pallie, Hunter, DK, Warrior, Mage. En het was één grote chaos. Niemand wist precies wat ie moest doen en we hadden een behoorlijk gebrek aan CC. Ik lees overal dat CC dé key is in dit gevecht, maar ik heb het idee dat we wel meer niet goed deden.... Het was echt zo bijster slecht. Iemand tips? :)
Herkent deze vraag ineens van een maandje terug..
Toen stelde we dezelfde vraag voor 25 man.. inmiddels doen we het met ogen dicht!

De key is vooral:
-nadenken.. denk na over wat elke class kan, en wat de andere kan.
-Verdeel .. Verdeel de mensen naar hun eigen taak.. Niet eerst iedereen deze CC'en en daarna die
Maar val ze allemaal ter gelijk lastig... heb je bijv een restro druid tegen je, zet daar een warlock de hele tijd om op te banishen en te fearen.
-de mensen die een interrupt hebben (zelfs een retri paladin idd) op gevoel laten interrupten.. en blijf daar op hameren!
de key is gewoon goed nadenken over de fight.. ik durf te wedden dat jullie over een week, of misschien 2 weken kunnen melden dat hij down is ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:57:

CC en dispellen is de key 2 victory.
Laat je tanks de 2 heavy gasten *tanken* (DK/Rogue/Shaman/Warrior) 2 interupters op de healing (Shaman/Paladin/Drewid)
Kill volgorde afspreken en gaan ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:40
NoEinstein schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:07:
[...]

Ik begreep gister van een guildie dat op de PTR de explorer titel van Azeroth verwijderd is (gebieden veranderen flink met Cataclysm en het zou te makkelijk worden met een flying mount al geldt dit natuurlijk al voor Outland en Northrend). Mijn vermoeden is dat Loremaster wel eens hetzelfde lot zou kunnen ondergaan, vandaar dat ik er mee gestart ben.
Is Explorer dan ooit moeilijk geweest of zo? Ik vind zelfs dat ze een extra achievement moeten inbouwen voor mensen die kiezen om die spuuglelijke explorer tabard te dragen, 'the brave' (of the colourblind ;) ).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
BlaSfem0n schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:07:
Gisteren eerst op sham HH gedaan (maar heb daar alle ringen al op)
daarna met 2 pugs en 2 guildies en ik op pala tank altje

eerst dropped de helm en ik win

daarna de reins en ik win :P dus op men 4de lvl 80 altje de HH mount, en heb er zelfs nog geen 300 riding skill op 8)7
wow dat is pittig lucky :). Ik help nu een gast die zich voorbereid op de 125 mount ach. (hij zit al over de 100) en betaalt me 2K voor een drop. Ik zelf geef er niet zoveel om dus ik vind het een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

ToC in het kort :+

Gormok: Let op de snobolts & tank rotatie
Jormungar: Let op de poisons & bile
Icehowl: Niemand laten raken door de crash charge
Jaraxxus: Chaos ftw :D
Faction champs: Volgorde volgorde volgorde
Twins: Donker op Licht en vice versa, als iedereen vlot & op het juiste moment switched is het appeltje eitje
Anub: Opletten dat er genoeg ijs op de vloer ligt, kiten moet goed gebeuren, adds killen :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
Kapoen schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:07:
[...]

Is Explorer dan ooit moeilijk geweest of zo? Ik vind zelfs dat ze een extra achievement moeten inbouwen voor mensen die kiezen om die spuuglelijke explorer tabard te dragen, 'the brave' (of the colourblind ;) ).
Nee het is nooit moeilijk geweest maar Azeroth/Classic zones (Northrend is ook Azeroth afaik die hoort er dus niet bij) slokken wel veel tijd op om te exploren omdat je alleen openbaar vervoer kan vliegen en dan met je grond mount aan de gang moet, daar zal het meer om gaan.

Goed de tijd zal het leren, misschien was de PTR build wel bugged maar het lijkt me duidelijk dat zoals de explorer en Loremaster (en Seeker) achievements nu zijn ze niet kunnen blijven bestaan in Cataclysm zonder wijzigingen. Misschien wordt het wel net als Ony40 een feature of strength, misschien denk ik met Cataclysm wel wat een koekje nu vergeleken met WotLK. Ergens volgend jaar zullen we het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Kapoen schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:07:
[...]

Dan krijg ik die achievement :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf me nog steeds verbazen over tank-capable classes. Word in general gevraagd voor een tank voor HH, zit op mijn lvl 79 warrior (inmiddels 80 :*) ), en /w dat ik wel kan tanken. Blijkt dat er al 2 lvl 80 warriors in die party zitten!! /w de hunter leader dat het toch wel gek is dat hij een tank zoekt met die 2 erbij, krijg ik terug dat ze DPS zijn.. Dûh, dat ben ik ook in mainspec, maar dualspec en defense gear verzamelen is niet echt moeilijk lijkt me.. ik deed het ook met quest- en crafted gear. 8)7 Het is geen raidboss, ala Hogger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom? 1000g voor dual, berg extra voor craftgear, en dan voor wat? Die 2x tanken 'omdat je warrior bent'?

Kans zal groter zijn dat ze arms & fury zijn (afaik pvp en pve spec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:23:
Waarom? 1000g voor dual, berg extra voor craftgear, en dan voor wat? Die 2x tanken 'omdat je warrior bent'?

Dat is een vriend van mij ook, ben zelf ook dualspec op mijn huntardje :P

BM en Survival ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

En toen is het wipen begonnen. Beste try op de faction champions: ehm.... 1 healer down
De set-up die we kregen was Shaman, Pallie, Hunter, DK, Warrior, Mage. En het was één grote chaos. Niemand wist precies wat ie moest doen en we hadden een behoorlijk gebrek aan CC. Ik lees overal dat CC dé key is in dit gevecht, maar ik heb het idee dat we wel meer niet goed deden.... Het was echt zo bijster slecht. Iemand tips?
Eerst healers uitnemen, dan de rest één voor één aanpakken, goed marken.
En zoals boven gesteld: dispellen ftw.

De Faction Champions zijn helaas heel erg generfd, waardoor het een relatief makkelijk nukefest is geworden.
Oh, healers stunnen is ook erg grappig, doet het goed.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Kan iemand een "Scroll of Resurrection" sturen naar mdgooijer[At]gmail[DoT]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snuffel schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:31:
De Faction Champions zijn helaas heel erg generfd, waardoor het een relatief makkelijk nukefest is geworden.
Oh, healers stunnen is ook erg grappig, doet het goed.
Nou, tijdje terug dus in een 25-man pug gedaan, en het was echt een drama. Niet eentje neer gekregen volgens mij. Probleem is dat je in een PuG gewoon met een zooi clueless types zit die nooit echt PvP gedaan hebben (beetje zergen in AV en WG) en niet snappen dat control gewoon alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, arms kun je natuurlijk geen pve dps mee doen.... |:(
Ungilded, niet meer dan heroic gear (ook geen gladiator), met dps/tank spec heb je nog altijd meer kans om instances te lopen. 1k gold is natuurlijk erg moeilijk bij elkaar schrapen in world of goldcraft..
Tempered saronite setje, ook een hele investering natuurlijk...
Het is geen raidboss, je kan ook met een dps spec in defence stance best tanken, als je wat simpele gear verzameld (van de AH, desnoods...)

Allemaal fail-argumenten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
midego schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:33:
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
en betaalt me 2K voor een drop. Ik zelf geef er niet zoveel om dus ik vind het een prima deal
Prima deal voor hem ja. Gooi er maar een factor 5 tot 10 tegenaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Helaas werkt het niet....Alleen voor "Classic" accounts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Edit: Telaat... :(

[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 20-10-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

HH kun je met een Hunter pet tanken. Het is compleet bizar dat ze daarvoor een 'echte' tank vragen. Gewoon ff in defstance gaan en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Sorrryyyy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Helaas werkt het niet....Alleen voor "Classic" accounts. helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fail-argumenten? Verwachten dat iedereen dual spec is en dan ook 'verplicht' zou zijn als warrior ook tanker te zijn, dat noem ik pas fail. Denk je echt dat iedereen voor mij part z'n alt dualspec, epic fly en full 245 geared? Voor die 2x in het jaar dat je die char nodig hebt?

Leuke van een spel zoals dit, je bepaald zelf wat je bent. Mensen die 'bepalen' wat jij zou moeten zijn, dat noem ik fail :')

(even de discussie of HH een 'echte' tank nodig heeft daargelaten, dat is een ander verhaal. Toevallig, Hydra, was mijn pet inderdaad tijdje tank in HH, tanker DC bij p2)

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:20:
Blijf me nog steeds verbazen over tank-capable classes. Word in general gevraagd voor een tank voor HH, zit op mijn lvl 79 warrior (inmiddels 80 :*) ), en /w dat ik wel kan tanken. Blijkt dat er al 2 lvl 80 warriors in die party zitten!! /w de hunter leader dat het toch wel gek is dat hij een tank zoekt met die 2 erbij, krijg ik terug dat ze DPS zijn.. Dûh, dat ben ik ook in mainspec, maar dualspec en defense gear verzamelen is niet echt moeilijk lijkt me.. ik deed het ook met quest- en crafted gear. 8)7 Het is geen raidboss, ala Hogger :?
Ik blijf me verbazen over de n00bs die denken dat een class die een tank tree heeft ook MOET kunnen tanken.
Ik blijf me verbazen over de n00bs die denken dat een class die een healer tree heeft ook MOET kunnen healen.
Een druid heeft allebei en 2 mogelijke DPS-specs, mooi dat die er zelfs met dual spec bijzonder bekaaid afkomen.
FYI; ik heb dual spec gekocht op mn DK en 1 spec daarvan is voor tanking. Op m'n shaman weiger ik te gaan healen omdat het me niet ligt. Leer er maar mee leven dat niet iedereen WIL tanken of healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zou volgende keer zelf ook ff refreshen kerel, was je al te snel af ;)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:42:
Leer er maar mee leven dat niet iedereen WIL tanken of healen.
We hebben het hier over de fucking HH, niet ToC heroic ofzo. Boeit het nou echt dat je in plaats van een mob te targetten en op 1,2,2,3,4,4 drukt hetzelfde doet maar dan met een teamgenoot getarged?

[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 20-10-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:44:
[...]

midego schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:40:
Helaas werkt het niet....Alleen voor "Classic" accounts...
En hij blijkbaar jou ook weer.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh, doe ik een refresh en dan hebben anderen het al geprobeerd :(

Ach ja, jammer.

Er waren wel problemen met de resurrection service van Blizzard, mogelijk is de mijn wel in orde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hydra schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:44:
[...]

[...]

We hebben het hier over de fucking HH, niet ToC heroic ofzo. Boeit het nou echt dat je in plaats van een mob te targetten en op 1,2,2,3,4,4 drukt hetzelfde doet maar dan met een teamgenoot getarged?
Nee ik antwoord op iemand die zich niet kan voorstellen dat niet iedere warrior dual spec en def gear heeft:
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:20:
...maar dualspec en defense gear verzamelen is niet echt moeilijk lijkt me..
Natuurlijk is het niet moeilijk maar dat wil niet zeggen dat dat die warrior interesseert of dat het prioriteit heeft en dat hoeft een ander niet te bepalen.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-10-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:42:
[...]

Fail-argumenten? Verwachten dat iedereen dual spec is en dan ook 'verplicht' zou zijn als warrior ook tanker te zijn, dat noem ik pas fail. Denk je echt dat iedereen voor mij part z'n alt dualspec, epic fly en full 245 geared? Voor die 2x in het jaar dat je die char nodig hebt?

Leuke van een spel zoals dit, je bepaald zelf wat je bent. Mensen die 'bepalen' wat jij zou moeten zijn, dat noem ik fail :')

(even de discussie of HH een 'echte' tank nodig heeft daargelaten, dat is een ander verhaal. Toevallig, Hydra, was mijn pet inderdaad tijdje tank in HH, tanker DC bij p2)
Ik verplicht niemand tank te zijn in een raid, maar om een tank te vragen als je 2 warriors hebt in een party, is gewoon fail. Reroll dan gewoon rogue, als je defence stance niet kunt vinden. Dualspec is daar niet voor nodig, het maakt het alleen makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:50:
[...]
Natuurlijk is het niet moeilijk maar dat wil niet zeggen dat dat die warrior interesseert of dat het prioriteit heeft en dat hoeft een ander niet te bepalen.
Iedereen moet zelf maar bepalen wat ze willen in het spel. Het is alleen altijd erg jammer als een groep geen tank or healer kan vinden terwijl er classes in de groep zitten die het in principe wel kunnen. Zeker bij iets als HH. Maar goed, ik snap heel goed dat mensen geen rol willen die verantwoordelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
bertjeee schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:47:
En hij blijkbaar jou ook weer.... :+
Nee, daar kwam 'ie achter toen 'ie de key die ik gestuurd had probeerde.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:55:
Iedereen moet zelf maar bepalen wat ze willen in het spel. Het is alleen altijd erg jammer als een groep geen tank or healer kan vinden terwijl er classes in de groep zitten die het in principe wel kunnen. Zeker bij iets als HH. Maar goed, ik snap heel goed dat mensen geen rol willen die verantwoordelijk is ;)
Ik vind het ook gewoon treurig. Dat je een tank class hebt maar niet 'kunt' tanken. Pff. Zelf ook een paar keer in een groep gezeten met een paladin, DK en warrior, en dan nog verder moeten zoeken naar een tank omdat ze heet alledrie vertikken. Sorry, ik weet dat ik mensen voor hun hoofd stoot hiermee, maar ik vind het gewoon nogal falen als je dat deel van je class niet beheerst.

[ Voor 64% gewijzigd door Hydra op 20-10-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach Fail geen Fail...

Spec's zijn der om te gebruiken, warrior kan tanken maar hoeft niet zou mij letterlijk aan me **** roesten hoe we de boss killen als die maar neergaat :), pally tank / dk tank warrior tank ? druid tank ? void tank ?

Vindt het allemaal best !,maar om toch even te bashe over classes DK BLEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:38:
[...]

Ja, arms kun je natuurlijk geen pve dps mee doen.... |:(
Ungilded, niet meer dan heroic gear (ook geen gladiator), met dps/tank spec heb je nog altijd meer kans om instances te lopen. 1k gold is natuurlijk erg moeilijk bij elkaar schrapen in world of goldcraft..
Tempered saronite setje, ook een hele investering natuurlijk...
Het is geen raidboss, je kan ook met een dps spec in defence stance best tanken, als je wat simpele gear verzameld (van de AH, desnoods...)

Allemaal fail-argumenten.
Hmmz, laten we de wereld eens omdraaien. Ik ben een dual protection warrior (normale build en een damage reduction/survival build). Waarom? Ik heb arms en fury geprobeerd kwam met pijn en moeite rond de 1500dps uit. Dat doe ik ook als protection (als ik niet rage starved raak). Het hele dps verhaal van een warrior ligt me niet na 2 jaar protection te spelen. Ik had dual spec, dus toen maar een alternatieve prot spec overgenomen van iemand.

Ja ik heb zelf de epics gecraft (blacksmith) dus best wel wat geinvesteerd en ook spullen zoveel mogelijk gegemmed en geenchant (niet top of de bill though) maar ik heb het gevoel nooit echt gekregen dat het me iets extra's bracht. Tanken ligt me en mijn guildies lollen wel eens als ik m'n dual prot weer opbreng maar accepteren dit. Ik pug bijna nooit en als ik het wel doe is het een vriend die me vraagt of ik vraag iemand van mijn friendlist, dan tank ik dus ook altijd.

Afgelopen weekend nog meegeweest naar VOA25 met de guild als protection dps (and just in case a tank dies, lol niet dusch). Ja dit kan omdat het een faceroll koekje is als de meeste mensen in ToC25ish gear rondlopen en mensen uitgelegd krijgen waar je op moet letten (was mijn eerste keer).

In het kort: Ieder z'n spel, omdat je kunt tanken, dpsen of healen betekend het nog niet dat je dit moet doen. Speel wat je leuk vindt.

Ik lees hier genoeg fail verhalen van mensen met een dps spec die niet eens boven de 1k dps uitkomen. Dat vind ik triest, al draag ik ze wel regelmatig door HCs heen want zolang de bazen neergaan zal het mij een worst zijn. Ik vind alleen dat _ik_ het beste uit mijn karakter moet halen en voor mij is dat protection als warrior zijnde. Dat geldt misschien ook wel voor die mensen die niet willen tanken of healen.

Edit: Nog korter; Met SnoeiKoei en Mektheb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
maar om toch even te bashe over classes DK BLEH
Amen. Het blijft verbazingwekkend hoe veel retards kunnen worden aangetrokken door deze class. 80% van de retards speelt Death Knight lijkt het soms wel :o

[ Voor 54% gewijzigd door Divak op 20-10-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

Over het tank verhaal: wat ik niet snap is dat mensen niet begrijpen dat je met een kitty spec gewoon heroics kan tanken.

Normaal gesproken pak ik de daily HC op na de raid, dus tegen een uur of 11. Meeste tanks zijn dan al gesaved, en dus tank ik vrijwel alle HC's in mijn kitty spec. Gaat prima, we doen zelfs achievements als we er zin in hebben. Je moet alleen een goede healer hebben.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NoEinstein schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:59:
Ik lees hier genoeg fail verhalen van mensen met een dps spec die niet eens boven de 1k dps uitkomen. Dat vind ik triest, al draag ik ze wel regelmatig door HCs heen want zolang de bazen neergaan zal het mij een worst zijn. Ik vind alleen dat _ik_ het beste uit mijn karakter moet halen en voor mij is dat protection als warrior zijnde. Dat geldt misschien ook wel voor die mensen die niet willen tanken of healen.
Het gaat me vooral om spelers die liever 5 uur in LFG zitten te miepen dan dat ze ff wat tankgear regelen en elke instance in no time inkomen. We hebben op AD gewoon een tanktekort. Zelfs met dual-spec en een extra tank-class is daar niks aan veranderd. En je ziet altijd voor de daily gewoon een hele waslijst met DPS DKs, warriors en paladins in de lijst staan.
RichardvdD schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:02:
Amen. Het blijft verbazingwekkend hoe veel retards kunnen worden aangetrokken door deze class. 80% van de retards speelt Death Knight lijkt het soms wel :o
Er zijn er sowieso heel veel, 16% van de actieve level 80 spelers op AD heeft een DK. En dan nog een tanktekort hebben.

Vroegah was het makkelijk. Als je priest was ging je healen. En als je warrior was ging je tanken. Klaar :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 20-10-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:57:
Ik vind het ook gewoon treurig. Dat je een tank class hebt maar niet 'kunt' tanken. Pff. Zelf ook een paar keer in een groep gezeten met een paladin, DK en warrior, en dan nog verder moeten zoeken naar een tank omdat ze heet alledrie vertikken. Sorry, ik weet dat ik mensen voor hun hoofd stoot hiermee, maar ik vind het gewoon nogal falen als je dat deel van je class niet beheerst.
Dus pure classes zijn gewoon 'dah bomb'? Daar is het dus 100% beheersing of 0% :+

Maar, imho, heeft het niets te maken met beheersing, het heeft met de 'HEAL FAILORZ!!' en 'EPIC FAIL TANK LOLORZ' mentaliteit te maken. Zelfs faceroll zooi wordt je beoordeeld of je worldfirst <instance> aan het doen ben, mensen die zo freaking naast hun schoenen lopen (zie mij een 5k dps doen he!) dat alles onder 'hun norm' noob en fail is. Kijk enkel al naar HP 'eis' van tankers, verantwoordelijk dragen is veelal geen probleem, gezeik aanhoren van de 'it aint my fault!' personen.. daar heeft niemand zin in, je speelt nog immers altijd voor de lol.

(ik ben opgegroeid in een iets andere 'tank mentaliteit' omgeving :P)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
Hydra schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:04:
[...]

Het gaat me vooral om spelers die liever 5 uur in LFG zitten te miepen dan dat ze ff wat tankgear regelen en elke instance in no time inkomen. We hebben op AD gewoon een tanktekort. Zelfs met dual-spec en een extra tank-class is daar niks aan veranderd. En je ziet altijd voor de daily gewoon een hele waslijst met DPS DKs, warriors en paladins in de lijst staan.
Je vergeet druids ;)

Ja eensch, als mensen miepen dan is het wat anders, maar dat heeft LowTech niet als argument gebruikt.

Goed einde werkdag, zie jullie posts morgen weer met veel plezier tegemoet.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.