Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

harlekein schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:24:
[...]

Ja, is een beetje een vaag verhaal. Ik kreeg die melding ook, dus eerst een backup gemaakt van de save van mijn maat, toen 'overschreven'. Die backup niet meer nodig gehad. Ik weet niet wat er wordt overschreven, maar je kunt het gewoon doen.*

*harlekein is niet verantwoordelijk voor verloren save games. Maak altijd eerst een back up.
Ik kan hierbij bevestigen dat dit niet werkt! Zodra je de melding krijgt dat er een savegame wordt overschreven is dit ook echt zo. Gelukkig heb ik wel mijn savegame vante voren apart gezet. Dus kon hem gewoon netjes terug zetten. Het is dus wel mogelijk om andere savegames bij te zetten van een andere char van andere lvl en andere gebied. Maar 2 chars die schijnbaar zelfde level zijn, zelfde quests hebben en zelfde gebied zitten kunnen niet bij elkaar gekopieerd worden.
Dan maar online verder co-op'en ipv splitscreen, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:56:
Ik heb gewoon een probleem met die Kl*te uitbreiding ik begin het echt zat te worden.
ik sta nu al een paar keer bij een fast travel paal maar die cave komt maar niet te voorschijn ik heb al me saves weggegooid ( ook geback-upd level 52 playtrough 2 en 1 geprobeerd), ik ben opnieuw begonnen ben nu level 20 en ik sta weer bij z'n paal maar gewoon nog geen cave, ik heb 2k games gebeld ik heb een melding gemaakt ik heb de referentie nummer. ik heb ook zelfs de borderlands uitbreiding verwijderd van me ps3 en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Maar nee nog niks heeft iemand hier ook ervaring mee en weet iemand de oplossing??? overigens is borderlands echt een tof spel ik raad hem aan
Level 52? Ik dacht dat 50 de cap was? Ik zit de uitbreiding te doen maar ik sta nog steeds capped op 50.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35
De levelcap blijft ook lv50, maar in de nieuwste uitbreiding is het wel mogelijk om nieuwe skillpunten te verkrijgen!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Nohead schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:29:
[...]
Ik kan hierbij bevestigen dat dit niet werkt! Zodra je de melding krijgt dat er een savegame wordt overschreven is dit ook echt zo. Gelukkig heb ik wel mijn savegame vante voren apart gezet. Dus kon hem gewoon netjes terug zetten. Het is dus wel mogelijk om andere savegames bij te zetten van een andere char van andere lvl en andere gebied. Maar 2 chars die schijnbaar zelfde level zijn, zelfde quests hebben en zelfde gebied zitten kunnen niet bij elkaar gekopieerd worden.
Dan maar online verder co-op'en ipv splitscreen, beetje jammer.
Oeps. Ja, ik had wat quest verschil met mijn maat. Misschien dat dat het is. Wel erg vreemd. Gelukkig heb je eerste een back up gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Ey mensen,

Zoek mensen die de add-on underdome hebben... Heb een lvl 50 siren...

voeg me maar toe @ xbl

CL Rambie

[ Voor 18% gewijzigd door Rambie op 05-01-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippengaas schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:46:
Sins twee weken borderlands aan het spelen met een vriend van me samen op de bank achter de xbox. Tot mijn verbazing had ik een corrupte safe file :S Terwijl die van m'n vriend het gewoon nog doet. Dit is erg raar imo, want ik heb het spel voor het laatst met hem gespeeld en de xbox uitgezet toen we allebei stopten. Iemand enig idee of hier iets aan te doen is? Ik heb er behoorlijk de pest in om opnieuw te beginnen nadat ik goed op weg was met mn lvl 29 siren :(
Precies dezelfde ervaring. Speel samen offline met mijn vriendin LVL 25 Soldier en LVL 25 Siren. Ik had een corrupt file en zij niet. Voor ons een reden om opnieuw te beginnen met de andere twee karakters.
We spelen niet zo vaak Sinds de launchdatum zijn we al bezig. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Even domme vraag, maar hoe kan ik bij dat Zomie Island komen? FF snel geinstalleerd, maar tijdens login krijg ik die optie niet, of moet dat ingame :P ?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Ingame via de travel optie van de New-U stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Darkasantion

ik heb precies hetzelfde probleem ik ben ook al in gesprek met 2kgames of althans ik heb een melding gemaakt en ik heb een referentienummer van ze maar het duurt nu al 3 weken en ik heb nog niks van ze gehoord, ik heb zelfs me HDD geformatteerd ALLEEN borderlands geinstalleerd daana de DLC gedownload en geinstalleerd, gespeeld 1 missie NA de fast travelpaal activatie maar ik kan nog niet naar die zombie island dus als het jouw wel lukt laat me ff weten wat je gedaan hebt.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet volgens mij wel minimaal level 10 zijn om naar het zombie island te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16
Ik wil graag een DLC kopen via https://store.gearboxsoftware.com/

Echter deze site werkt niet in mijn browser op mijn game pc terwijl de site wel werkt op andere pc's en mac's binnen mijn netwerk.

Kan ik de DLC ook kopen/downloaden op een andere pc of moet dit via de pc waarop je het installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:45
Leuk spel, alleen voelt het een beetje aan alsof het nog niet helemaal af was: veel bugs, kale omgevingen en het verhaal dat een van de slapste ooit is. Maar goed verder wel vermaakt samen met een maat op de bank zo goed als 2x uitgespeeld. Eerste keer speelde ik met een Siren.... totdat de safe file corrupt was :S
Opnieuw begonnen en uitgespeeld weer met een Siren met level 36. Nu een dag erna wil ik eventjes spelen... WEER een corrupte safe file! GVD! Was van plan om de DLC te gaan kopen, maar dat laat ik nu maar zitten. Echt super irritant! "Gelukkig" ben ik niet de enige en zijn er best veel mensen met dit probleem. Het voelt op deze manier echt als een game die nog eventjes een paar maanden getweaked had moeten worden zodat het echt vet zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

htf99 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:12:
Kan ik de DLC ook kopen/downloaden op een andere pc of moet dit via de pc waarop je het installeert?
Securom DRM wordt pas actief op het moment dat je de installer runned. Je kunt dus prima de content op een andere machine kopen.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 23:16
Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trumasta
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04 16:21
Ik speel em co-op samen met een vriend maar nu is zijn pc gecrashed en moest em opnieuw installeren maar de savegames is ie kwijt. Nu ben ik dus level 27 en hij 0. Wat kunnen we nu doen? Is er mischien een manier om level omhoog te gooien of heeft iemand nog een savegame rond deze level? Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

trumasta schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 16:01:
Ik speel em co-op samen met een vriend maar nu is zijn pc gecrashed en moest em opnieuw installeren maar de savegames is ie kwijt. Nu ben ik dus level 27 en hij 0. Wat kunnen we nu doen? Is er mischien een manier om level omhoog te gooien of heeft iemand nog een savegame rond deze level? Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen :'( .
Je kunt hem powerlevellen (gewoon een willekeurig gebied bezoeken met jou als host en 'm ergens op een veilig plekje laten staan, hij krijg ook xp voor jouw kills) maar het nadeel is dat hij dan de quests die jij al hebt afgerond niet gedaan heeft en dus niet actief meedoet met jouw quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vandaag voor de 2e keer het hele spel, met Zombie Island uitgespeelt. Persoonlijk vind ik het toch een van de beste spellen van de laatste tijd. Ik vind em in ieder geval beter dan Modern Warfare 2.

Uiteindelijk nog wel aardig lang bezig geweest met alle brains te verzamelen in Zombie Island. Maarja 250 headshots maken is dan ook wel weer veel werk. Alleen wel jammer dat ik zo'n 6.2 miljoen heb staan waar ik niets meer mee kan.

Voor mij persoonlijk echt een van de beste spellen van de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 19:18
Dit vind ik ook inderdaad 1 van de beste spellen die ik in jaren heb gezien.
Heb hem pas 1 keer uitgespeeld met Roland, maar was eigenlijk een beetje teleur gesteld, want dat was het ...er viel niets meer te beleven.
Geen nieuwe quests, je kon alleen nog maar levelen door dom weg hersenloos te gaan grinden.
Heb DLC1 en 2 nog niet gespeeld, maar van mij mogen ze zeker wel honderden quests bij maken.
Ben'em nu samen met een maat aan't spelen. Dan is ie idd veel leuker :)

BTW, een interessante manier om je loot te delen (op dePC dan, als dit nog niet is voorbij gekomen):
Als je bvb een gun hebt gevonden, geef deze aan degene die NIET de game host en ga naar een save-paal, drop de gun en de host pakt de gun. De gene die NIET de host is gaat met alt-tab uit de game en sluit hem af. Wanneer deze terugkomt in de game heeft hij de gun nog steeds en is er een kopie gemaakt :)

Ik denk dat we van Borderlands nog meer kunnen verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik had eigenlijk wel verwacht dat And They'll Tell Two Friends
Gamed with fame wel even kan duren. Maar gisteren voor t eerst een online game gespeeld en ding...achievement binnen. Nu hoor je mij niet klagen of zo maar das toch wel erg makkelijk!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
lj_tree schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 07:58:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat And They'll Tell Two Friends
Gamed with fame wel even kan duren. Maar gisteren voor t eerst een online game gespeeld en ding...achievement binnen. Nu hoor je mij niet klagen of zo maar das toch wel erg makkelijk!
Heel gek is dat eigenlijk niet, de groep mensen met die achievement breidt zich bijna exponentieel uit tot iedereen het heeft. Ik kreeg hem al nadat het spel pas 3 dagen uit was en ik had toch echt zelf niet met een developer gespeeld hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De achievements/trophy's leveren niets extra's op of wel?

Het blijft toch lastig van het juiste soort wapen iets bijzonders te vinden. Heel vaak vind ik interessante/goede wapens van het soort waar ik dan net niet mee speel. Kan het ook niet laten maar één wapensoort te gebruiken zodat ik één weapon proficiency boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20

Shabbaman

Got love?

Vraagje. Bij sommige wapens staat bijvoorbeeld +70% damage. Is die bonus al verwerkt in de stats die voor dat wapen zijn weergegeven?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
Shabbaman schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:29:
Vraagje. Bij sommige wapens staat bijvoorbeeld +70% damage. Is die bonus al verwerkt in de stats die voor dat wapen zijn weergegeven?
Nee hoor dat krijg je er nog eens extra bovenop dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik heb een vraag,

Ik speel op PS3 alleen ik had foutje gemaakt
en nu heb ik een character aan gemaakt die ik niet wil.
Hoe kan ik characters verwijderen?

En een andere vraag:
Weapon proficiency hoe kan ik dat het snelst trainen want ik heb nu 28 of combat rifle maar het gaat best sloom en ik schoot nooit met smg en nu heb ik een leuke smg maar die staat nog op 6.

alvast bedankt

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staat die %damage er al wel bij, want vaak is de damage ook erg hoog op het wapen als die bonus er bij zit.

Weapon proficiency krijg je afhankelijk van hoeveel exp je binnen krijgt als je het bewuste wapen draagt. Als je dus exp krijgt van je team, dan telt dat voor de weapon proficiency van het wapen dat je op dat moment draagt. In een auto krijgt je sowieso heel weinig exp en geen weapon proficiency.
Het is dus handig van tevoren te kiezen welke weapon proficiencies je voor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik dacht dat die weapon prof maar tot 10 ging....of is da alleen voor de achievement?

Verder heb ik ook vaak moeite met t zoeken naar een goed wapen. Zo onwijs veel verschillende wapens, zo veel meuk, zo veel stats etc.
Verder heb je verschillende kleuren (wit = NIET zeldzaam, groen = beetje zeldzaam, blauw = best zeldzaam, paars = erg zeldzaam en dan nog een kleurtje die heel zeldzaam is) maar staat die kleuren behalve zeldzaamheid (vaag woord) ook nog voor attack power of zo?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

lj_tree schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 07:55:
Ik dacht dat die weapon prof maar tot 10 ging....of is da alleen voor de achievement?

Verder heb ik ook vaak moeite met t zoeken naar een goed wapen. Zo onwijs veel verschillende wapens, zo veel meuk, zo veel stats etc.
Verder heb je verschillende kleuren (wit = NIET zeldzaam, groen = beetje zeldzaam, blauw = best zeldzaam, paars = erg zeldzaam en dan nog een kleurtje die heel zeldzaam is) maar staat die kleuren behalve zeldzaamheid (vaag woord) ook nog voor attack power of zo?
Mijn SMG proficiency zit op 49 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
DAMNZ...dan moek nog ff doorschieten! komend weekend es kijken hoe ver ik kom:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max is lvl 50. Even iets voor de volgende topic/openingspost. Er is een borderlands wiki en daar vind je echt zowat alle info over de game: http://borderlands.wikia.com/wiki/Weapon_proficiency

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe je characters kan verwijder op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11

t3q

Say yes to teq

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:43:
Heeft iemand een idee hoe je characters kan verwijder op de PS3?
Volgens mij kan dat gewoon in het scherm waar je je character kiest.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Pas mee begonnen. Erg leuk spel.
Kan je bagspace vergroten, want zit zo snel vol?
En dat vele lopen... van en naar q loc en q giver, dat breekt de spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kan je bagspace vergroten, want zit zo snel vol?
Dat kan door Claptraps te repareren die in een aantal levels liggen. Je moet dan een repairkit zoeken, en zodra je die terug brengt, krijg je iets waardoor je extra inventory ruimte krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t3q schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:49:

Volgens mij kan dat gewoon in het scherm waar je je character kiest.
Nee dat had ik al bekeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Kan je niet gewoon de savegame verwijderen van het betreffende karakter?

Ik heb hem net op level 50 geraakt met mijn siren. Fantastisch spel, alleen mocht het wel iets groter zijn van mij. Ik vond zeker de Zombie Island DLC teleurstellend kort (maar wel leuk). Daarom ga ik ook geen DLC's meer bijkopen, want het voelt wat aan als uitmelken, dus ik vrees dat ik zal moeten wachten op Borderlands 2 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een grotere nieuwe DLC, waarvan alleen nog bekend is gemaakt dat de lvl cap verhoogd gaat worden! En ja, iedereen vraagt zich af of alle extra vergaarde exp er dan niet in 1x voor zorgt dat je heel veel levels omhoog gaat, maar daar zullen vast wel rekening mee houden.

Btw, is die phasewalk van Lillith nog meer dan defensief wegrennen?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

XenoMorpH schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 01:09:
Dit vind ik ook inderdaad 1 van de beste spellen die ik in jaren heb gezien.
Heb hem pas 1 keer uitgespeeld met Roland, maar was eigenlijk een beetje teleur gesteld, want dat was het ...er viel niets meer te beleven.
Geen nieuwe quests, je kon alleen nog maar levelen door dom weg hersenloos te gaan grinden.
Heb je de 2e playthrough all gedaan?
Ik was met de 2e playthrough al level 50 voordat ik ook maar richting het einde was.
Playthrough 2.5 is echt pittig trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:32:

Btw, is die phasewalk van Lillith nog meer dan defensief wegrennen?
  • Offensief achter een monster gaan staan om hem vervolgens in zijn hoofd te schieten.
  • Stuk of 10 mobs in de fik steken met incindiary artifacts.
  • HP regeneraten mits je de juiste talents hebt gepakt.
  • Jezelf herpositioneren.
  • Sneller van A naar B verplaatsen.
  • een ontploffing(granaat/tonnetje/rocket/suiciding maniac etc) ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, in en uit phasewalk gaan geeft een offensive blast en met de juiste skill kun je electric shock afgeven terwijl je phasewalkt, maar echt offensief is die skill toch niet.

Volgende build wordt een melee brick build. Wel lomp boksen/rammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als je hard to get en blackout beide 5/5 hebt dan kan je anders behoorlijk veel phasewalken. Ik vind de ability inderdaad wel vrij defensief: je kan de phasewalk ideaal gebruiken om je schild (en health, met inner glow) te regenereren en je eirdian wapens te herladen. Maar goed, defensief is wat dat betreft ook maar relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:53
Ik heb borderlands al twee keer uitgespeeld. De eerste keer met een soldier inclusief playthrough 2 tot level 50. De tweede keer met een hunter. Het spel is super verslavend, uitdagend en fun. De hunter is ook aanzienlijk sterker dan de soldier, vooral omdat pistols heel sterk zijn. (Met een beetje geluk vind je een pistol waarmee je een vijand een kilometer verder kan neerknallen: dan haal je meteen een heel hoge proficiency.)

Dit weekend speel ik samen met een vriend. We hebben een gans weekend en gaan er eens goed invliegen. Mijn vraag is of het met twee mogelijk is om in één weekend een playthrough 1 te voltooien? Het is niet de bedoeling dat we alle zijmissies doen; ik ben daar intussen op uitgekeken. Ikzelf ga opnieuw voor een hunter kiezen maar vraag me verder af welk personage best met de hunter samenspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In één weekend playthrough 1? Ik zou zeggen in één weekend playthrough 2 er makkelijk bij. Als je geen zijmissies doet, ga je zo snel mogelijk door, tot het echt heel lastig wordt. Dan kun je terug gaan en heel snel een paar zijmissies doen. Dan krijg je veel exp en kun je zo weer door. Kweenie of jullie ook DLC1 met zombies doen, maar dat is dan een afrader. Je krijgt daar relatief langzamer exp, omdat de missies op zich langer duren (meer lopen ook).

Waar vind je trouwens relatief makkelijk een Maliwan Hellfire? Ben toch wel erg benieuwd wat dat ding op me firefly siren (Lillith) doet!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2010 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey iedereen,

Ik vindt borderlands echt heel verslavend omdat ik steeds betere wapens wil ;)
heb nu een Hunter lvl 50 met Shotgun, Sniper, Pistol en Machine Gun op lvl 50 :P
Maar ik heb een vraag ik heb gehoord dat je wapens kan maken(op een legale manier om het zo maar te zeggen) weet iemand hoe ik dat doe op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
We hebben uiteindelijk vrijdagavond en zaterdag tot 20u kunnen spelen en we zijn tot de eindbaas Rakk Hive (dat groot mammoetachtig monster) geraakt. Ik had wel enkele verkeerde beslissingen genomen waardoor we tijd verloren (zoals vergeten de sleutel mee te nemen richting sledge's safehouse). Je kan het spel volgens mijn bescheiden ervaring op één weekend uitspelen maar zeker niet op één dag. Daarvoor is het spel niet rechttoe rechtaan genoeg: de wereld is groot en je kan wel eens verkeerd rijden en de missies zijn soms vaag waardoor je twee keer dezelfde map speelt (bvb Old Haven fire signals & save claptrap). Het xp systeem verplicht je bovendien om te levelen via zijmissies, hoewel dat voornamelijk in het begin van het spel is.

Wat je vraag over wapens betreft: legendary weapons zijn dacht ik totaal willekeurig in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde beslissingen nemen of verkeerd rijden doe je niet meer als je al 3 karakters op lvl 50 hebt ;) Ben intussen zo ver dat ik met elk karakter elke build kan maken (door resetten van skill punten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 02:11:
In één weekend playthrough 1? Ik zou zeggen in één weekend playthrough 2 er makkelijk bij. Als je geen zijmissies doet, ga je zo snel mogelijk door, tot het echt heel lastig wordt. Dan kun je terug gaan en heel snel een paar zijmissies doen. Dan krijg je veel exp en kun je zo weer door. Kweenie of jullie ook DLC1 met zombies doen, maar dat is dan een afrader. Je krijgt daar relatief langzamer exp, omdat de missies op zich langer duren (meer lopen ook).

Waar vind je trouwens relatief makkelijk een Maliwan Hellfire? Ben toch wel erg benieuwd wat dat ding op me firefly siren (Lillith) doet!
Ik heb die in Playthrough 2 bij een winkeltje gekocht, gebruik hem met mijn soldier van lvl50, niet te stoppen, echt waar niet normaal sterk dat ding, en lekker veel kogels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:29:
Verkeerde beslissingen nemen of verkeerd rijden doe je niet meer als je al 3 karakters op lvl 50 hebt ;) Ben intussen zo ver dat ik met elk karakter elke build kan maken (door resetten van skill punten).
Verkeerde beslissing was een missie doorlopen en de sleutel vergeten meenemen. Ik wist perfect wat me te doen stond maar had beter in mijn inventory gekeken. Verkeerd rijden vind ik wat anders. Er is geen overzichtskaart in het spel en de plaats waar je naartoe moet staat niet altijd duidelijk omschreven, waardoor fast travel niet altijd gebruikt kan worden. Dat vind ik meteen het grootste minpunt van het spel.

Het vetste wapen dat ik gehad heb is een Pestilent Defiler. In combinatie met een hoge revolver proficiency bij m'n hunter werd ik redelijk onstopbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat altijd aangegeven welk "deel" je moet zijn in het quest-overzicht. Dat kan niet missen. En wat bedoel je precies met overzichtskaart? Er is toch een map, die je ook kunt bekijken tijdens het rijden? Vanaf het moment dat fast travel beschikbaar is, rijd ik alleen nog in één deel zelf: nooit van het ene naar het andere, tenzij het een nieuw deel betreft.

Die revolvers zijn erg sterk. Mijn hunter heeft alleen nog snipers gebruikt, maar ga die nu ook revolvers geven en zien hoe overpowered die dingen echt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
Er staat altijd aangegeven welk "deel" je moet zijn in het quest-overzicht. Dat kan niet missen. En wat bedoel je precies met overzichtskaart? Er is toch een map, die je ook kunt bekijken tijdens het rijden?
Het zou toch stukken gemakkelijker zijn met één overzichtkaart, waar alle werelddelen en de actieve missie aangeduid staan. Want soms kom je in een werelddeel terecht en moet je gans naar de andere kant rijden (dan kan je beter naar een fast travel punt gaan in een ander werelddeel). Vergelijk bijvoorbeeld met GTA voor een gemakkelijker oriëntatie in een grote wereld.
Die revolvers zijn erg sterk. Mijn hunter heeft alleen nog snipers gebruikt, maar ga die nu ook revolvers geven en zien hoe overpowered die dingen echt zijn.
Het beste wat je kan doen is slechts één type wapen gebruiken om een heel hoge proficiency te halen. Dit heeft het nadeel dat je zonder kogels kan komen te zitten, tot je een legendary vindt met 'unending firepower'! Met de hunter heb je in het begin van het spel natuurlijk wel een probleem omdat er nog geen revolvers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het beste wapen van het spel??

Revolver
Reapeter
SMG
Shotgun
Combat Rifle
Sniper
Bazoeka
of zo een Alien wapen

Ik heb nu een:
Reapter met 149 damage 4x Fire(oranje)
SMG met 200 damage(fast)
SMG met 252 damage(slow(18 in magazijn))
Sniper 594 damage 4x Fire (oranje
en Combat Rifle 234 damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
Wat is eigenlijk het beste wapen van het spel??
Het hangt van veel factoren af. Ten eerste zijn er karakters die sterker zijn met bepaalde wapens: de hunter met revolvers en snipers, de siren met SMG's en de soldier met machine guns. Ten tweede kan een wapen wel krachtig zijn maar als je het enkel in bepaalde omstandigheden (sniper) of pas naar het einde van het spel toe (alien guns) kan gebruiken is je proficiency te laag.

Als je een hoge proficiency wilt halen moet je kijken naar wapens waar je zowel van dicht als van ver mee overweg kunt. Voor mij zijn dit revolvers en SMG's. Na verschillende playthroughs met verschillende karakters heb ik een voorkeur voor revolvers. Ik merk dat ik met de hunter (tussen level 10 en 15) in combinatie met revolvers vijanden van meer dan drie levels hoger kan neerleggen, wat me met de siren voorlopig niet lukt (hoewel de siren vanaf phoenix schijnbaar onstopbaar wordt, maar zover ben ik nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
Ik ben begonnen met playthrough 2 en speel als hunter.
Nu kreeg ik een missie om bij Lucky's Last Chance Watering Hole de New-U Station station aan te slingeren.
Missie voltooid. Dus ik activeer de New-U Station en ik zie dat ik naar elke New-U Station toe kan ook degenen waar ik nooit ben geweest. Ik kan bv naar Kroms Canyon.
Ik dacht dat je in playthrough 1 bij een New-U Station moest zijn geweest om er gebruik van te kunnen maken. Bug or feature 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

TRASH_LORD schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:11:
Ik ben begonnen met playthrough 2 en speel als hunter.
Nu kreeg ik een missie om bij Lucky's Last Chance Watering Hole de New-U Station station aan te slingeren.
Missie voltooid. Dus ik activeer de New-U Station en ik zie dat ik naar elke New-U Station toe kan ook degenen waar ik nooit ben geweest. Ik kan bv naar Kroms Canyon.
Ik dacht dat je in playthrough 1 bij een New-U Station moest zijn geweest om er gebruik van te kunnen maken. Bug or feature 8)7
Bug, ik had dat niet in Playthrough 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eigenlijk niet weten ik had dat namelijk ook bij mijn Hunter maar niet bij mijn Siren.
Ik denk eigenlijk ook dat foutje is.
Ik moest namelijk naar The Vault en daar kon ik 3 maps terug al heen :S :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL een of andere level 50 speler dropte voor mijn (level 34) neus een übershotgun van bijna 1 miljoen, omdat ie een Eridian artifact wilde oprapen. En hij liet dat ding gewoon liggen. :) Ik laat me dat geen twee keer zeggen en heb hem meegenomen. Blijkt donker oranje maar wel level 48 te zijn. :( Volgens mij ook gemod, maar daar kom ik over 14 levels wel achter. :)

Wat een game is dit hey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Hmm, al een tijdje staat de nieuwe DLC eraan te komen, maar nu zag ik op trueachievements (http://www.trueachievements.com/dlc.aspx?dlcid=214) ineens dat er al mensen zijn die hem hebben gespeeld. Ik kan hem echter nergens vinden. Weet iemand de releasedate hiervan?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kom ik trouwens altijd in co-op games met Engelsen of Amerikanen terecht? Nog nooit iets anders getroffen... Ik heb de X360 op Nederland staan dus dat zal het denk ik niet zijn.

Edit: ... Er is niet echt meer animo voor dit spel of zo? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 07:33 ]

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 122% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnimmeL_kraD schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:37:
Hmm, al een tijdje staat de nieuwe DLC eraan te komen, maar nu zag ik op trueachievements (http://www.trueachievements.com/dlc.aspx?dlcid=214) ineens dat er al mensen zijn die hem hebben gespeeld. Ik kan hem echter nergens vinden. Weet iemand de releasedate hiervan?
Van wikipedia:
On February 10, 2010, an error on Xbox Live showed that there is expected to be 10 new achievements, and a confirmation that the level cap will indeed be raised. It is stated at level 61 in an achievement, but it is unconfirmed if that is as high as the cap will be raised.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
SaphuA schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 20:24:
Man man.. zojuist single player uitgespeeld, maar wat een waardeloos einde zeg :( Erg teleurstellend.

Al moet ik zeggen dat het spel zelf enorm leuk is, maar eigenlijk alleen vanwege de loot / het rpg element.

Edit:
spoiler:
Iemand trouwens enig idee of ninja assasin claptrap nog iets gaat doen of ging het alleen om de grap?
spoiler:
ik ben de 2e playthrough bijna door, maar heb nog niets gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

SaphuA schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 20:24:
Man man.. zojuist single player uitgespeeld, maar wat een waardeloos einde zeg :( Erg teleurstellend.

Al moet ik zeggen dat het spel zelf enorm leuk is, maar eigenlijk alleen vanwege de loot / het rpg element.

Edit:
spoiler:
Iemand trouwens enig idee of ninja assasin claptrap nog iets gaat doen of ging het alleen om de grap?
Snel zombie island kopen dan, dat vond ik het geld meer dan waard. Erg grappig. De echte zombiefan is gewaarschuwd: deze uitbreiding heeft een chronisch tekort aan kettingzagen en grasmaaiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
Zonet besteld op thehut.com. Als't ie binnen is, en wie zin heeft : X360 gamertag : CirroX.
Ik kijk er al naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik lees net op kotaku dat de volgende DLC deze week al uitkomt _/-\o_ Level cap helaas slechts naar 61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, DLC3: The Secret Armory of General Knoxx komt vandaag naar de XBOX360 en overmorgen op de PS3 en PC. Daar hoort ook de release van patch 1.3.0 bij. Het is de grootste DLC tot nu toe: even een overzichtje met de belangrijkste aanvullingen:
This is a confirmed list of features announced by Gearbox Software.[5] [6]
Continuation after completion of the original Borderlands story arc
Can be played on 1st and 2nd playthrough
Increased level cap to 61
A new skill point for each level up (11 new skill points)
New gear: Weapons, Shields, Class Mods (up to level 61)[7]
New environment with several new areas
More animated NPCs
New enemies
Three new vehicles: the Monster, the Racer, and the Lancer
40+ brand new missions
New Achievements and Trophies
New, larger Crimson Lance Chests (holding twice the amount of gear as red chests)
"More Scooter" (Vehicles and Character)[8]
Increased backpack capacity[9]
Pearlescent rarity weapons
Interessante nieuwe enemy (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/borderlands/images/thumb/3/33/DLC3screen1.jpg/300px-DLC3screen1.jpg

En nieuw voertuig (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/borderlands/images/thumb/a/aa/DLC3screen2.jpg/300px-DLC3screen2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:46:
Idd, DLC3: The Secret Armory of General Knoxx komt vandaag naar de XBOX360 en overmorgen op de PS3 en PC. Daar hoort ook de release van patch 1.3.0 bij. Het is de grootste DLC tot nu toe: even een overzichtje met de belangrijkste aanvullingen:

[...]

Interessante nieuwe enemy (klikbaar):
[afbeelding]

En nieuw voertuig (klikbaar):
[afbeelding]
Kwam er vanmorgen bij toeval achter dat deze DLC vandaag uit is voor de Xbox 360. Ga hem nu meteen downloaden (net terug van werk) 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Las net ergens (volgens mij PU ofzo) dat de DLC een dagje is uitgesteld helaas. Ben in ieder geval erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

KneoK schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:20:
Las net ergens (volgens mij PU ofzo) dat de DLC een dagje is uitgesteld helaas. Ben in ieder geval erg benieuwd.
Ik kan hem inderdaad niet vinden :(
Terwijl er toch echt overal de 23e staat

edit:
De DLC is er wel al, ik startte net Borderlands op, kreeg de melding dat er een patch was, na het installeren van de patch was er een nieuwe optie in het menu van Borderlands: Downloadable Content, na hierop te klikken kun je de nieuwe DLC "Secret Armory" downloaden *O* Hij staat (nog) niet tussen de game add-ons in het menu van Xbox Live zelf. Hij is hier nu aan het downloaden, 1.66GB groot.

[ Voor 40% gewijzigd door ijskonijn op 23-02-2010 19:55 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Verwijderd

Wat kost deze DLC? Dit is namelijk wel erg verleidelijk...

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 14:56
Misschien het spel nu maar een keertje origineel kopen, het is al aardig afgeprijsd en er is nu wat meer content voor! Zombie island & Secret Army moet aardig wat uurtjes eraan toevoegen ^^

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik heb trouwens wat dubieus met de savegame (ps3) van mijn siren. Ik heb laatst online gespeeld, en toen had ik ook alle openstaande missies van de host. Een beetje raar als je Middle of Nowhere missies open hebt staan terwijl je daar nog niet geweest bent. Oh ja, en ik heb ook 99999999 goud.

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:45:
Wat kost deze DLC? Dit is namelijk wel erg verleidelijk...
800 Punten als je op de 360 speelt.

@ijskonijn >>> Ik heb 'm inderdaad ook eergisteravond nog binnen kunnen halen :P Nog niet gespeeld, ga ik vanavond uitgebreid doen met een vriend van me, ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het niet helemaal. Je kunt de DLC3 (voor de PC) gewoon downloaden (zonder te betalen)? Of moet ik dan bij de install gaan betalen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

wow het lijkt inderdaad dat ze die "modded weapons" shit hebben gefixt met de niewe patch, al mijn modded weapons zijn weg !

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had één wapen waarvan ik dacht dat het modded was (kon het nog niet gebruiken vanwege het vereiste level), een shotgun van 1 miljoen. Die heb ik maar verkocht voor ik patchte... Toch weer een miljoen extra cash. :)

Ook de DLC gekocht en een beginnetje gemaakt. Ziet er leuk uit, maar ik ging meteen dood. :')

En dan het einde van de game zelf, wtf. Dát is het dan? Ik dacht; nu gaat het beginnen. En dan BAM! credits. Nou ja, je kan niet alles hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Zo, secret armory alweer uitgespeeld. Erg leuk (anders had ik het niet uitgespeeld), maar jammer genoeg wordt in deze DLC precies dat spelelement "bevorderd" wat me het minst aanstaat: lange stukken rijden/lopen. Net als in zombie island heb je geen fast travel network. Om terug te komen naar T-Bone Junction (het stadje in deze uitbreiding) moet je soms door meerdere levels rijden, en dat is nogal tijdrovend. De eerste keer is het wel leuk, dan zijn de tegenstanders ook nog wel een beetje van niveau (en uiteraard ben je dan in dat level bezig met een missie, wat het ook wel wat leuker maakt). Maar later is het alleen nog maar rijden (en laden... en weer rijden... en weer laden...) zonder enige uitdaging. In zombie island heb je dat ook . Sowieso vind ik dat vijanden niet levelen de grootste zwakte van Borderlands: nu mag ik straks met mijn level 57 Siren nog even walkthrough 2 afmaken tegen level 41 tegenstanders. Lekker de eindbaas oneshotten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Shabbaman schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:32:
Zo, secret armory alweer uitgespeeld. Erg leuk (anders had ik het niet uitgespeeld), maar jammer genoeg wordt in deze DLC precies dat spelelement "bevorderd" wat me het minst aanstaat: lange stukken rijden/lopen. Net als in zombie island heb je geen fast travel network. Om terug te komen naar T-Bone Junction (het stadje in deze uitbreiding) moet je soms door meerdere levels rijden, en dat is nogal tijdrovend. De eerste keer is het wel leuk, dan zijn de tegenstanders ook nog wel een beetje van niveau (en uiteraard ben je dan in dat level bezig met een missie, wat het ook wel wat leuker maakt). Maar later is het alleen nog maar rijden (en laden... en weer rijden... en weer laden...) zonder enige uitdaging. In zombie island heb je dat ook . Sowieso vind ik dat vijanden niet levelen de grootste zwakte van Borderlands: nu mag ik straks met mijn level 57 Siren nog even walkthrough 2 afmaken tegen level 41 tegenstanders. Lekker de eindbaas oneshotten 8)7
ga de quest "You. Will. Die."(of je hebt em al gedaan) eens doen:P. Alle bosses in borderlands zijn niks bij degene van deze quest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Om terug te komen naar T-Bone Junction (het stadje in deze uitbreiding) moet je soms door meerdere levels rijden, en dat is nogal tijdrovend.
Het makkelijkste vind ik dan nog om te zorgen dat ie ergens gesaved is. Dan Borderlands afsluiten en opnieuw opstarten, zit je gelijk weer bij T-Bone Junction.

Hoe krijgen jullie eigenlijk zulke hoge levels ? Ik heb zelf Borderlands uitgespeelt + Zombie Island + Underdome Riot + The Secret Armory, en ben slechts level 45.
Ga de quest "You. Will. Die."(of je hebt em al gedaan) eens doen:P. Alle bosses in borderlands zijn niks bij degene van deze quest
Is die eigenlijk wel te halen ? Met mijn level 45 was ik binnen 5 sec dood. Dat koste mij iets van 700.000 dollar vandaar dat ik het verder niet meer geprobeerd heb.

Ik vond The Secret Armory erg leuk om te spelen. Dat Fast Travel er niet in zit is idd erg irritant, afgezien van dat vond ik het een erg geslaagde DLC. Van mij mogen ze er nog wel 10 uitbrengen.
En dan het einde van de game zelf, wtf. Dát is het dan? Ik dacht; nu gaat het beginnen. En dan BAM! credits. Nou ja, je kan niet alles hebben....
Na de credits ben je nog niet helemaal klaar. Erg veel missies zijn er dan niet meer, maar wel een paar. Je kan sowieso voor de 2e keer naar de Secret Armory toe om nog meer wapens te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 01-03-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:57:
[...]

Na de credits ben je nog niet helemaal klaar. Erg veel missies zijn er dan niet meer, maar wel een paar. Je kan sowieso voor de 2e keer naar de Secret Armory toe om nog meer wapens te halen.
Ik bedoelde het einde van de reguliere game, niet het einde van de Armory. ;) Dat hoop ik nog lang niet te zien...

Die vraag over de levels is een goede, ikzelf was level 35 toen de credits over het scherm rolden. Is dat enigszins normaal? Ik heb wel een heleboel sidequests nog niet gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

[...]

Het makkelijkste vind ik dan nog om te zorgen dat ie ergens gesaved is. Dan Borderlands afsluiten en opnieuw opstarten, zit je gelijk weer bij T-Bone Junction.
Ik speel op de PS3, het laden gaat zo langzaam dat terugrijden zowat sneller is.
[...]
Hoe krijgen jullie eigenlijk zulke hoge levels ? Ik heb zelf Borderlands uitgespeelt + Zombie Island + Underdome Riot + The Secret Armory, en ben slechts level 45.
Euh, walkthrough 2 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn characters waren lvl 37 toen ik borderlands had gehaald. Soms had ik Zombie er nog bij gedaan, maar uiteindelijk maakt dat niet uit.

Het is wel als je dan als lvl 37 aan walkthrough 2 begint, het eerste deel erg makkelijk is. Pas als je over dat gat springt komen er missies van je eigen lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Shabbaman schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:04:
[...]

Ik speel op de PS3, het laden gaat zo langzaam dat terugrijden zowat sneller is.

[...]

Euh, walkthrough 2 spelen?
Damn. Dat wist ik dus niet. Ik heb het spel + alle uitbreidingen 2x gespeelt. Had ik dus veel beter de 2e walkthrough kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
[...]

Is die eigenlijk wel te halen ? Met mijn level 45 was ik binnen 5 sec dood. Dat koste mij iets van 700.000 dollar vandaar dat ik het verder niet meer geprobeerd heb.
op lvl 61 ja, maar dan is het nog steeds uitdagend. Tenzij je een siren bent dan kan je em soloen zonder de glitch te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Savageone schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:49:
[...]

op lvl 61 ja, maar dan is het nog steeds uitdagend. Tenzij je een siren bent dan kan je em soloen zonder de glitch te gebruiken
De glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

"glitch" dus als je achter een pilaar gaat staan dan ziet hij je niet.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
k1n9_n01z3 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 03:59:
"glitch" dus als je achter een pilaar gaat staan dan ziet hij je niet.
nee. dat is gewoon line of sight en wordt niet als glitch gezien.

deze glitch bedoel ik http://www.youtube.com/watch?v=rTT7giQc194

hier wordt je nooit aangevallen door de boss in zeldzame gevallen alleen door de adds

[ Voor 13% gewijzigd door Savageone op 02-03-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Was er een klein beetje op uitgekeken, maar nu met de nieuwe DLC... damn.... wat blijft dit toch een gaaf spel, ziet er mooi uit, super sfeervol en uniek. ben weer hooked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje heeft dagen lang gezeurd om samen dit spel te spelen. Ik had er zelf al tijden geen zin in, mede omdat ik veel bezig was met CoD:MW2. Maar sinds ik afgelopen weekend de nieuwe DLC heb geinstalleerd had ik toch weer even zin om lekker samen door die DLC heen te raggen. En ja, dit is toch weer een van de meest orginele spellen van afgelopen tijd die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
Ook even gespeeld, best leuke game! Nu nog wat mensen zoeken om samen te spelen op x360

[ Voor 5% gewijzigd door Dieter op 04-03-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Laatst online: 15-09 12:09
iemand interesse voor het verslaan van crawmerax (xbox),ben zelf hunter lvl 61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met DLC2 (Moxxi) nou items wisselen tussen characters? Vindt altijd net dat goede wapen met het verkeerde character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

euh daar heb je gewoon 2 controllers voor nodig.. of anders een xbox live friend. Bij moxxi kun je shit gewoon stashen.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel op de PC niet online

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-05-2010
Ben nu ook bezig met de nieuwste uitbreiding.
In het begin vond ik het maar irritant maar als je de eerste paar quests gedaan hebt is hij toch wel leuk.

Ben nu lvl55 Berserker. Had een lvl 50 Berserker, Siren en Hunter, maar de hunter heb ik per ongeluk gedelete toen ik een ander character wou deleten .....

Heb nog weinig nieuwe wapens gevonden die de moeite waard waren, nu had ik al wel 25 oranje wapens toen ik lvl50 was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Zeker een leuk spel ;)
Vermaak me er prima mee, zeker de co-op functie is erg fijn en werkt zeer goed, naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Heb nu net voor de tweede keer de Armory leeg mogen plunderen.

Had geluk want 1x Pearlescent Rocketlauncher (ben Berserker) en 4x Orange Weapons.
Merk echt dat Corrosive Damage echt zeer sterk is, werkt goed tegen iedereen behalve die corrosive lancers en je hebt echt iedereen zo neer, inclusief de eindbaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr heb nu zelfs een hellfire gevonden met me beserker, terwijl ik die echt nodig heb voor me firefly siren. Hoe krijg ik die single player op de PC op me andere char.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha echt bizar! Gisteren een leuke pot co-op gespeeld met twee vreemden.. Zaten we midden in een gevecht met een zooitje Badmutha's was ik ineens alleen! Ze waren niet verdwenen, ze waren gewoon ergens blijven plakken of zo. Ik zo als een idioot me een weg terug schieten door de meute Bandits en terug naar waar ze waren. Bleek een van de twee echt AL zijn zooi gedropt te hebben, er lagen zo'n 40 weapons, mods, shields en grenade mods op de grond! Het leek wel kerstmis. Helaas was het enige boeiende voor mij een mod van krap 100.000 maar toch, het is een leuk gebaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:29:
Grrr heb nu zelfs een hellfire gevonden met me beserker, terwijl ik die echt nodig heb voor me firefly siren. Hoe krijg ik die single player op de PC op me andere char.?
Niet :)

Is toch ook niet leuk om dingen over te geven? Dat vind ik tenminste.
Lekker alles zelf vinden :P

Heb met m'n Berserker 4 lvl61 Combustion Hellfires, heerlijk wapen, zeker de lvl61 versie.
Ik blijf toch bij m'n Pearlescent Rocketlauncher, in een paar seconden schiet ik alles kort en klein :)

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/14bup20.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Michielmango op 10-03-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

LOL 2419 Damage :) cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Sinds gisteren weer zo'n 10 Combustion Hellfire's gevonden en zelfde aantal Vulcano's :)
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste