Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf. hoe kan ik 4 characters van lvl 50+ hebben en pas 1x (helaas met de berseker dus) een hellfire gevonden :/ Zijn er nog specifieke plekken waar je dat ding sneller vindt?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:09

Shabbaman

Got love?

Mja, ik weet niet hoe consequent jij vending machines en loot chests je afloopt... ik loop zelf altijd iedere keer als ik het spel opnieuw heb opgestard alle chests waar ik een beetje in de buurt ben af (dus bijvoorbeeld alle 4 de chests in New Haven als ik daar het spel begin) en ik kijk altijd in bij een vending machine als er nieuwe inventory is. Ik heb nu met mijn tweede character bijna walkthrough 1 uit en met mijn eerste walkthrough 2, zombie island en secret armory. Ik heb in totaal 1 Hellfire gezien.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-05-2010
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:29:
wtf. hoe kan ik 4 characters van lvl 50+ hebben en pas 1x (helaas met de berseker dus) een hellfire gevonden :/ Zijn er nog specifieke plekken waar je dat ding sneller vindt?
Weet wel 25 kisten te zitten die ik binnen no-time kan looten, dan even richting armory lopen waar je altijd wel goede loot krijgt uit die kisten of die midget die in die kist zit.

Die heeft trouwens hele grote kans om een hellfire te droppen, al 2x uit hem gehad :)
Kist die vaak goede loot geeft is rechts van die rode doorzichtige loopbrug richting dat veld waar de armory van Knoxx zit. Moet je heenspringen via die bewegende dingen :P

Ook de Vendormachines richting Crawmerax heeft lvl61 items, al zeker 10x Orange weapons daar gezien, zelfde geldt voor de vendormachine bij de Arena.

[ Voor 9% gewijzigd door Michielmango op 11-03-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even naar armory lopen? Er is toch geen fast travel in DLC3, dus hoe kom je daar zo snel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:33:
Even naar armory lopen? Er is toch geen fast travel in DLC3, dus hoe kom je daar zo snel dan?
Met de auto, vanaf T-Bone Junction is het 8 minuutjes totaal, maar dat boeit niet want je moet toch al die kant op voor een goed aantal andere kisten. Dus kan je net zo goed even de armory erbij pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Heeft er iemand ervaring met unbreakable? Bij mij (ps3) lijkt het niks te doen. Ik ben nu level 5 unbreakable en heb zelfs nog een classmod met +2 unbreakable, en volgens mij betekent dit dat m'n schild weer op 100% zou moeten komen als hij leeg is... maar er gebeurt gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelfs een titan class mod met +4 unbreakable. Je moet er echter rekening mee houden dat je shield wel weer tot 100% moet komen voordat unbreakable weer geactiveerd kan worden. Stel je dus voor dat je shield depleted raakt en unbreakable geactiveerd wordt, dan wordt je shield nog steeds "maar" in enkele seconden gerecharged, dus als je in die seconden geraakt wordt, werkt de skill niet meer.

ps. net armory in playthrough 1 gechekt. niet 1 orange :/

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:52:
Ik heb zelfs een titan class mod met +4 unbreakable. Je moet er echter rekening mee houden dat je shield wel weer tot 100% moet komen voordat unbreakable weer geactiveerd kan worden. Stel je dus voor dat je shield depleted raakt en unbreakable geactiveerd wordt, dan wordt je shield nog steeds "maar" in enkele seconden gerecharged, dus als je in die seconden geraakt wordt, werkt de skill niet meer.

Hoeveel kisten had je geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuk of 20 à 25 denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat is ook niet heel erg veel vind ik. Doe je wel eerst langs de kisten lopen en ze open doen, en dan pas later er wat uit halen ? Op die manier laat je de kisten open gaan, wat aardig wat tijd kost, en kan je later terug lopen en de wapens pakken. Als je het zo doet kan je makkelijk 35 kisten of meer openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Inderdaad, ik had er laatste run zeker een stuk of 50 geopend als het er niet meer waren :P

Ik pak dan ook alleen maar Oranje wapens ertussen uit. De rest stelt toch niks voor :)

[ Voor 33% gewijzigd door Michielmango op 13-03-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb steeds een stuk of 5 à 10 kisten achter elkaar geopend (in één rondje lopen) en dan datzelfde rondje nog een keer om te kijken of er iets oranje tussen zit. Misschien waren het er ook wel 30 à 35.

Is het nou zo dat als je uit het spel gaat (quit) voordat het aftellen klaar is, je wel de items houdt, maar je nog een keer de missie/armory kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:39:
Ik heb steeds een stuk of 5 à 10 kisten achter elkaar geopend (in één rondje lopen) en dan datzelfde rondje nog een keer om te kijken of er iets oranje tussen zit. Misschien waren het er ook wel 30 à 35.

Is het nou zo dat als je uit het spel gaat (quit) voordat het aftellen klaar is, je wel de items houdt, maar je nog een keer de missie/armory kunt doen?
Volgens mij kan je de quest dan nooit meer oplossen, maar zeker ben ik er niet van :)
Je zou het kunnen proberen, maar of het het proberen waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Welk character vinden jullie nou het beste/leukste om de Singleplayer mee te completen?

Heb het spelletje voor de Ps3, een tijdje geleend van een vriend. 'k Wil hem eigenlijk zo snel mogelijk uitspelen en dan moet ie weer terug... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
nWo_Riot schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:22:
Welk character vinden jullie nou het beste/leukste om de Singleplayer mee te completen?

Heb het spelletje voor de Ps3, een tijdje geleend van een vriend. 'k Wil hem eigenlijk zo snel mogelijk uitspelen en dan moet ie weer terug... :P
Dit is niet zoals een normale shooter even uitspelen, aangezien dat totaal niet het doel is :)
Het doel is dikke loot vinden en zoveel mogelijk rare weapons verzamelen.

Maar als je snel door het spel heen wilt werkt alles wel lekker, behalve de Hunter, die is toch duidelijk het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Michielmango schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:46:
[...]

Dit is niet zoals een normale shooter even uitspelen, aangezien dat totaal niet het doel is :)
Het doel is dikke loot vinden en zoveel mogelijk rare weapons verzamelen.

Maar als je snel door het spel heen wilt werkt alles wel lekker, behalve de Hunter, die is toch duidelijk het langzaamst.
Oké, ik snap wat je bedoelt ja :-)

Ik heb m'n keuze beperkt tot Roland of Brick... Die Lilith lijkt me vooral goed als je goede wapens hebt, maar die heb ik nu nog niet (elemental damage enzo). Brick kan met z'n vuisten leuke dingen doen, maar Roland heeft zo'n turret. Lastig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
nWo_Riot schreef op zondag 14 maart 2010 @ 20:06:
[...]

Oké, ik snap wat je bedoelt ja :-)

Ik heb m'n keuze beperkt tot Roland of Brick... Die Lilith lijkt me vooral goed als je goede wapens hebt, maar die heb ik nu nog niet (elemental damage enzo). Brick kan met z'n vuisten leuke dingen doen, maar Roland heeft zo'n turret. Lastig... :P
Met Brick moet je vooral de nadruk leggen op vechten met Rocket Launchers of explosive weapons.
Met Roland ga je vooral aan de slag met Assault Rifles en Shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het volgende wapen is echt geweldig. 1 sec schieten op een vijand en hij staat in de fik. De wat lichtere vijanden kan je dan vergeten want ze branden dood. Vandaar ook "We don't need no water, (let the ...... burn)" Werkt alleen slecht tegen vijanden met die immuun zijn voor fire damage en robotten. Veder maai je alles er binnen 5 sec mee neer.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/21jyefo.jpg

Weet iemand trouwens of je ergens kan zien hoeveel geld je nou echt hebt. Hij laat boven de 9.9 miljoen niet zien. Ben wel benieuw hoeveel ik nou echt heb. Kan het wel een beetje zien aan hoeveel geld je kwijt bent als je dood gaat, aangezien dit gekoppeld is aan hoeveel geld je hebt.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/30x7wc6.jpg

14 miljoen voor 1x dood gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
PilatuS schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:54:
Het volgende wapen is echt geweldig. 1 sec schieten op een vijand en hij staat in de fik. De wat lichtere vijanden kan je dan vergeten want ze branden dood. Vandaar ook "We don't need no water, (let the ...... burn)" Werkt alleen slecht tegen vijanden met die immuun zijn voor fire damage en robotten. Veder maai je alles er binnen 5 sec mee neer.
Dit is de Combustion Hellfire waar mensen het al eerder over hadden.
Inderdaad een monster wapen, en nu heb je zelfs een niet zo'n heel goed exemplaar en zelfs die doet het supergoed :P

Alleen niet zo goed tegen die Robots enzo :)
Probeer ook eens de Pestilent Defiler met ~900 damage, een zeer goede revolver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 21:38

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik ben vorige week ook met borderlands begonnen. Ik had m bij de release ook al even gespeeld, maar ik vond er niet zo veel aan. Maar, ik zat afgelopen week een beetje in een after-mw2 dipje, dus ik heb borderlands weer eens opgepakt.

En wat een heerlijke game is het toch 8)

Ik heb nu een lvl 24 Heavy Soldier (zal nog wel even wat screenshots posten als ik weer achter mn pc zit), en ben nu bij de eerste ontmoeting met Patricia Tannis. Gezien de reacties van sommige mensen (bij de vault rond level 45) zou ik ongeveer op de helft moeten zijn, klopt dat? :P

Zijn er nog lui die rond hetzelfde punt als ik zijn, en een keer zin hebben om te cooppen? Ik heb t al wel een keer geprobeerd te spelen met een kameraad van me, maar die had nog geen character, en aangezien ik al op lvl 20 zat speelde dat niet bijzonder lekker... (geen missies voor zijn niveau, sterkere vijanden waarbij hij niet kon helpen, traag levelen, enzovoorts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Hmm, dus wat raden jullie mij aan? Toch maar gewoon Roland dan denk ik. Want Mordecai wil ik niet, Lilith ook niet. Roland lijkt me wel een veilige keuze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF! Ik ben met playthrough 2 bezig. Ik was bij de missie 'Powering the fast travel network', en ik dacht kom, ik ga co-oppen met wat vreemden. Zo gezegd zo gedaan, alles ging prima, beetje rondgelopen, sidequests gedaan etc. Uitgelogd, uurtje later weer verder: mission; 'FIND STEELE'! Dit houdt nu dus in dat ik in de custom match lijst alleen mensen zie die rond die missie zitten, terwijl ik als ik join steeds de melding krijg dat ze te ver zijn in de story. Want: qua storyline ben ik net bij 'Find Tannis'. Dat heeft mijn playthrough 2 flink generfd. Is dit een bekende bug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjuc
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 00:23
Ik heb mijn eerste hellfire gevonden, en gebruik die met veel plezier, maar blijf toch lol houden in het head-shotten van baddies. Ik hoor iedereen maar praten over die hellfire wapens, daar heb ik er ook een van . . . maar snap de lol er niet zo van. Zijn die fire-elemental wapens dan de enige wapens die je nodig hebt? (Behalve voor fire-proof baddies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zijn die fire-elemental wapens dan de enige wapens die je nodig hebt? (Behalve voor fire-proof baddies)
Ik gebruik de hellfire wel het meest van alle wapens. Verder een zware machinegun voor fireproof vijanden. En een sniper met electrodamage voor robotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:02
ik gebruik corrosive juist heel veel tegen de "gepantserde" vijanden. Zeer effectief. Daarnaast een machinegeweer met goede damage , maar vooral hoge fire-rate en groot magazijn ( 75 ) om lekker door te ratelen bij meerdere vijanden. een fire smg voor de "beestjes " en een shotgun voor als ik mezelf vastloop tussen vijanden. Sniper gebruik ik niet, omdat ik rush naar vijanden. en me turret zet ik enkel neer als me shield op dreigt te raken. Turret is pure bezigheidstherapie tot ik weer een vol blauw balkje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Sterkste wapens in het spel zijn toch de corrosive weapons hoor, die combustion hellfire is leuk maar die kan nog niet tippen aan een goed corrosive weapon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjuc
Ik heb nu een Maliwan Firehawk (lvl 25, ik ben nu rond de lvl 37), en heb echt onredelijk veel plezier met het wapen. Hij is lekker stil (Die zware machineguns vind ik zo overheersend ;) ) en ik kan nog steeds one-shotten ermee.

Ik kan niet wachten totdat ik een hoger level pistol vind met dezelfde properties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De firehawk is ook leuk ja. Heb je er één met een beetje hoge accuracy, want de mijne is 87,5 en dan moet je toch steeds rushen om dichtbij genoeg te komen om een beetje raak te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjuc
Volgens mij heb ik echt een erg standaard ding, maar ik druk gewoon een paar keer af, en 1 headshot op bandits is voldoende. Op long range schakel ik terug naar mijn Vulcano. Die is zo onredelijk krachtig (lvl25 270 damage) maar toch schiet ik zo goed als alles rond de lvl 35 in 1x overhoop.

Er is bijna geen eer aan te halen, maar goed, het gaat me om de loot . . .dat hebben ze heel goed begrepen met Borderlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar op lance pyro's in DLC3. Die krijg je niet neer met fire weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjuc
Ik heb nog zo goed als geen online ervaring: is co-op echt leuk om te doen? Hoe essentieel is samenwerking dan? Ik heb vrijdag een lanparty, en wil mede-lanners graag overtuigen om Borderlands te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 05:27
persoonlijk vind ik co-op een stuk leuker om te doen, en omdat de vijanden sterker zijn als er meer mensen in het spel zijn vind ik het belangrijk dat er samengewerkt word. In sommige gevallen zijn vijanden echt te sterk voor jou alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:52:

Ik denk dat ik er wel achter ben. Schijnbaar telt de unbreakable recharge niet de bonus mee die je krijgt van safeguard. Door de bonus van safeguard is het juist lastiger om weer op 100% te komen (omdat je eigenlijk op 140% moet komen i.p.v. 100%). Helaas is er geen icoontje in beeld als Unbreakable actief is, dan was het allemaal wat duidelijker. Ik vraag me af of het niet nuttiger is om die punten in Hardened te stoppen i.p.v. in Safeguard, dan triggert Payback ook eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjuc
Hehe, gisteren een Vladof Rebel (lvl 41) gevonden met de text "Never stop shooting!" Volgens de Wikia heeft ie alleen een extended magazine, maar hij heeft ook een belachelijk snelle ammo regeneration . .

De shotguns die ik vind zijn ook erg krachtig, gemiddeldes van 2400damage, en snelle reloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quick vraagje.
Ik heb door een corrupte savegame opnieuw moeten beginnen (lvl24 soldier). Mooi moment om mijn skilltree te heroverwegen. Ik zag alleen dit keer dat je op de Borderlands skill tree site 57 skillpoints kan spenderen. Ik dacht dat je maar kon levelen tot 50, minus de 5 levels kom je op 45 skillpoints.
Nou dan denk ik waarschijnlijk hebben ze de levelcap verhoogt ivm dlc.
Mijn vraag.

Kan ik ook level 62/57 skillpoints halen met het orginele content?
Anders moet ik me skillpoints toch tot 45 alloceren.

Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de borderlands wiki:
If the player uses an unmodded character and does not have any DLC, the player will have accumulated 46 skill points by the time they reach the maximum level of 50. However, with the addition of the Mad Moxxi's Underdome Riot and Secret Armory of General Knoxx DLC, it is now possible to attain a maximum of 59 skill points (2 extra from The Underdome and 11 extra from Secret Armory).
46 dus, maar daarbij tellen ze ook het allereerste skill punt mee dat je op lvl 5 krijgt voor je special ability

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielmango
Laatste tijd wat minder aan het spelen. Mijn complete inventory vol met Oranje wapens en 1 Pearlescent.

Enige wat nog valt te halen zijn alle Pearlescent wapens, maar die droppen zo zelden dat dit niet te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de community een beetje dood of zo? :|

Ik speel nog regelmatig, maar heb überhaupt nog nooit in een Nederlandse co-op game gezeten, altijd Engelsen of Amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:48

Vrijdag

De Zwarte

Van de week dit spel voor de Xbox gekocht en het is best leuk. Ben nu nog maar lvl 16 en zit voornamelijk nog alle quests te doen in de Arid Badlands. Als mijn vriendin ook internet heeft kunnen we samen spelen, zij heeft het spel ook :)

Moet alleen nog wel een corrosive wapen vinden want ik wil ook nog de face-melt challenge krijgen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Speel het nog af en toe in co-op met vrienden, maar geen dagelijkse kost meer voor mij.

Zelf vind ik de "Ogre Smash" ook een erg fijn wapen!:D

Ik speel op de pc,
Voeg me maar toe: Warmaster88 (dacht ik ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door Overlegne op 19-04-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:55
Add-ons pas binnengehaald en het spel nu weer opgepikt na maanden niet gespeeld te hebben.

Zombie Island of Dr. Ned Add-ons pas binnengehaald en het spel nu weer opgepikt. Zombie Island of Dr. Ned kwamen we (co-op split screen) zo door, maar met underdome toch wel moeite. Ik zit in mn 2e playtrough, ben zelf level 47. Tegenstanders zijn in de underdome allen ongeveer level 46. Denk toch eerste maar ff mn 2e playtrough van de hele game afmaken, level 50 worden en dan terug naar de underdome.
Gisteren dood gegaan in boss wave van ronde 4, zwaar frustrerend om weer opnieuw te beginnen.

Wat trouwens vreemd is, achievements unlocken alleen voor de persoon die de quest inlevert/beslissende kill maakt. Heel vervelend, killen we samen dr. Ned krijgt hij 2 achievements en ik niks. Beetje foutje in de game, je doet het toch echt samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Maar dr. Ned kan je dan ook twee keer doodmaken ;) Volgens mij zijn die tegenstanders in Underdome altijd een level lager dan je zelf bent, dus dan heeft levellen niet zo veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Als ik terugga naar dr. Ned is hij er gewoon weer? Of moet ik wachten op 3e PT?

Als ze echt altijd een level lager zijn dan ga ik alsnog eerst maar is een beetje meer looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
spoiler:
ligt het aan mij of is het einde super brak :s geen filmpje, geen coole onthulling, geen vette wapens. inplaats daarvan mag je lekker helemaal overnieuw alles nog een keer proberen met je huidige wapens.

[ Voor 44% gewijzigd door PromoX op 19-07-2010 12:42 . Reden: tussen spoiler-tags gezet ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
(spoiler) tekst (/spoiler) () vervangen door []

spoiler:
vond t einde ook een beetje tegenvallen idd. Je zoekt het hele spel naar de vault en dan blijkt dat ie nog jarenlang dicht zal blijven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Heb net zelf eerst de Zombie DLC uitgespeeld (leuk, maar wel een eitje) en ben nu met General Knoxx ofzo bezig. Die is een aardig stukje pittiger. Zit op PT 2.5 met m'n Siren. M'n hellfire is alleen wel nog steeds maar level 31 en nog steeds m'n 'beste' wapen. Sirens + Hellfires = OP :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:57
Hoe zit het eigenlijk met de weapon profiencies, als er bijvoorbeeld +10% damage. Wordt dat dan direct bij het wapen opgeteld, en zie je dat direct terug in de stats van dat wapen, of wordt het er later bij opgeteld, en wordt het niet bij de stats opgeteld?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik ben er ook maar eens begonnen aan Borderlands op de PS3 ben nu level 20 en heb het idee dat ik echt kutwapens heb.. Krijg je vanzelf betere wapens? probeer namelijk wel zoveel mogelijk rode kistjes te openen en loop/rijd er zelfs voor om. En hebben jullie ook tips waar ik de betere wapens kan vinden?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:36
Naarmate je level omhoog gaat, zal je toch betere wapens krijgen. De enige wapens die echt de moeite zijn om in je inventory te houden zijn de legendary weapons, die hebben een rode tekst in de omschrijving.

Om betere wapens te vinden zijn er wel trucjes zoals het opnieuw opstarten van het spel, waarop je de kisten opnieuw kan openen en de winkels nieuwe wapens hebben (ik doe dit echter nooit). Ook een class mod die de kans op zeldzame wapens verhoogt, zoals de scavenger mod bij de hunter, kan een hulp zijn. Tenslotte zijn er levels die toch betere wapens lijken te hebben, zoals Old Haven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
En je bent sowieso pas level 20 he. Mijn ervaring is wel dat er steeds beter wapens droppen. Ik gebruik volgens mij geen enkel wapen meer wat ik had toen ik level 20 was (ben nu 47). Het is gewoon een continue search naar meer en beter.

Overigens ter aanvulling op de reactie hierboven: Als je met meer in een game zitten dropt er meer en vooral ook betere loot dan in je eentje. Er zijn dan echter wel weer meer kapers op de kust natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier met die "and they'll tell two friends" trophy? DM me ff je PSN naam!

wat ik me verder afvraag: heeft het nut om die new haven weapon run te doen, bv. om die maliwan firehawk te scoren, als je al lvl 50 bent en geen DLC hebt aangeschaft. Ik weet niet of er in de DLC veel nieuwe legendary wapens zijn toegevoegd?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:14

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Rood is legendary? Nog niet tegengekomen... Ben nu level 24 ofzo. Wat is trouwens beter? Groen, blauw, paars? Zijn er nog meer kleurtjes (buiten rood dan) die ik nog niet ben tegengekomen?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 09:49
Hier staat een duidelijke lijst met kleuren en zeldzaamheid. Je bent nog een hoop niet tegengekomen :) Meer dan licht-oranje heb ik zelf nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Bart ® schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:07:
Rood is legendary? Nog niet tegengekomen... Ben nu level 24 ofzo. Wat is trouwens beter? Groen, blauw, paars? Zijn er nog meer kleurtjes (buiten rood dan) die ik nog niet ben tegengekomen?
Paars blauw groen, in die volgorde. Waarbij paars het beste is van de 3.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Bart ® schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:07:
Als het goed is, is Oranje Legendary. Zover ik weet gaat het van wit, groen, blauw, paars, oranje. En dan is wit het slechtst en oranje het best.

En terugkomend op een vorige vraag van mij, weet iemand of de weapon profiencies automatisch worden opgeteld bij het wapen? Of moet ik dat er los bijrekenen?

[ Voor 15% gewijzigd door Remy!!!! op 11-05-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Chillosophy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:17:
Hier staat een duidelijke lijst met kleuren en zeldzaamheid. Je bent nog een hoop niet tegengekomen :) Meer dan licht-oranje heb ik zelf nog niet gezien.
Interessant, dat ga ik vanavond eens rustig doorlezen :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
Een rode tekst in de beschrijving van het wapen is legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

brommer schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:39:
[...]

Een rode tekst in de beschrijving van het wapen is legendary.
Check d:)b
Vanaf welk level kun je die dingen verwachten? ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Weet iemand of het 3e DLC op DVD uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
Bart ® schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:14:
[...]

Vanaf welk level kun je die dingen verwachten? ;)
Vóór het level tegen nine toes krijg je volgens mij het eerste legendary wapen. Dan ben je rond level 5. Ook nine toes zelf dropt een legendary. Later in het spel zijn die wapens niets meer waard natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

brommer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:37:
[...]

Vóór het level tegen nine toes krijg je volgens mij het eerste legendary wapen. Dan ben je rond level 5. Ook nine toes zelf dropt een legendary. Later in het spel zijn die wapens niets meer waard natuurlijk.
Oh, dan heb ik die waarschijnlijk al niet eens meer...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bart ® schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:06:
[...]

Oh, dan heb ik die waarschijnlijk al niet eens meer...
Ik verkoop ook alles wat los en vast zit en ga soms zelfs een beetje farmen bij de boxes en kastjes. Heb een tijdje terug een raketwerper gekocht maar volgens mij heb ik daar niet zo gek veel aan. Ben gewoon Roland, net als sniperrifles die ik ook maar sporadisch gebruik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vrijdag schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:41:
[...]

Ik verkoop ook alles wat los en vast zit en ga soms zelfs een beetje farmen bij de boxes en kastjes. Heb een tijdje terug een raketwerper gekocht maar volgens mij heb ik daar niet zo gek veel aan. Ben gewoon Roland, net als sniperrifles die ik ook maar sporadisch gebruik.
Ik heb een shotgun, een sniperrifle, een assaultrifle en een blaster... Shotgun is handig voor close combat, sniperrifle voor long range, en voor normale combat heb ik dus een blaster en assaultrifle, die zijn ongeveer even goed, maar is handig in verband met munitietekorten zo nu en dan :P

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:17
In afwachting op mijn PS3 (2e keer reparatie....) gisteren op de PC begonnen met Lilith. Nu level 7, dus nog lang niet waar het spannend begint te worden. Iets wat me opviel. De gun van nine toes (don't drop it, you might lose a toe :9 ) heeft x1 fire. Ik heb em ingewisseld voor een repeater met x2 fire, maar die repeater zet minder in de fik dan die gun van nine toes. Puur toeval of hebben boss weapons dan toch iets speciaals.

Vandaag weer door en Scar even afslachten

Op de PS3 bij een vriend ben ik bezig met de Hunter, nu level 22. Sommige sniperrifles zijn wel erg vet, vooral degene met explosion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fakuris
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-08-2010
brommer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:37:
[...]

Dat zijn geen legendaries.
Van het wapen van Nine Toes weet ik dat hij een blauwe titel heeft en dat betekent 'rare'.
Dat er een rode tekst in zit (Don't drop it... Might lose a toe.) betekent niet dat het een legendary is.

De kleuren geven aan of een wapen nou common (wit), uncommon (groen), rare (blauw), epic (paars), of legendary (geel/oranje/lichtblauw) is.

Hier terug te lezen onder het kopje 'Rarity'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren met mijn vriendin Tannis bevrijd en nu op weg naar de Vault. Zitten we dan al bijna op het einde of is er nog een hoop te doen? Heb al een paar gele wapens en twee alien wapens. Maar die alienwapens zijn niet echt heel erg handig behalve dat ze ammo genereren. Ik heb liever gewoon mijn assault rifles met elemental damage hoewel ik nu een Atlas heb die erg snel en accuraat schiet. Voor andere situaties een Atlas shotgun, een 4x incendary sniper en een 3x corrosive smg.

Ook nog de Shoot every bullet en Hell on wheels gehaald. Ik ben nu lvl 35, mijn vriendin is dat bijna. Ik ben Soldier, zij Siren. Het vervelendste vind ik nog wel het uitzoeken welke shields/class mods ik nou het beste kan gebruiken :P Als je een class mod gebruikt die een bonus geeft aan bijvoorbeeld Scattershot maar je hebt geen punten daarin, is het dan nog wel geldig is werkt het alleen als je het al hebt geactiveerd?
Het zou wel handig zijn als je naast de gewone punten nog kan zien, in een andere kleur bijvoorbeeld, hoeveel bonuspunten je ergens voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Vrijdag schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:53:
Gisteren met mijn vriendin Tannis bevrijd en nu op weg naar de Vault. Zitten we dan al bijna op het einde of is er nog een hoop te doen? Heb al een paar gele wapens en twee alien wapens. Maar die alienwapens zijn niet echt heel erg handig behalve dat ze ammo genereren. Ik heb liever gewoon mijn assault rifles met elemental damage hoewel ik nu een Atlas heb die erg snel en accuraat schiet. Voor andere situaties een Atlas shotgun, een 4x incendary sniper en een 3x corrosive smg.
spoiler:
Die alien wapens zijn wel heel handig tegen de guardians die je tegenkomt, en voor de eindbaas heb je ook wel een behoorlijke hoeveelheid ammo nodig. Niet zo'n probleem als je ammo regen hebt. Overigens is het stuk naar de Vault toe best wel lang en relatief lastig.
Vrijdag schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:53:
Het vervelendste vind ik nog wel het uitzoeken welke shields/class mods ik nou het beste kan gebruiken :P Als je een class mod gebruikt die een bonus geeft aan bijvoorbeeld Scattershot maar je hebt geen punten daarin, is het dan nog wel geldig is werkt het alleen als je het al hebt geactiveerd?
Nee, je moet er wel punten in stoppen anders werkt het inderdaad niet. Het is wel lastig, maar persoonlijk vind ik het een van de leukste onderdelen van het spel. Je kan trouwens bij een UI station je punten resetten, wel handig als je een andere class mod kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Shabbaman schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:01:
[...]

spoiler:
Die alien wapens zijn wel heel handig tegen de guardians die je tegenkomt, en voor de eindbaas heb je ook wel een behoorlijke hoeveelheid ammo nodig. Niet zo'n probleem als je ammo regen hebt. Overigens is het stuk naar de Vault toe best wel lang en relatief lastig.
Ah dankjewel, de volgende Eridian wapens zal ik bewaren dan. Eens kijken of ik ergens een ammoregen mod vind, tot nu toe nog niet tegengekomen.
Nee, je moet er wel punten in stoppen anders werkt het inderdaad niet. Het is wel lastig, maar persoonlijk vind ik het een van de leukste onderdelen van het spel. Je kan trouwens bij een UI station je punten resetten, wel handig als je een andere class mod kiest.
Goed om te weten, dan kan ik overbodige mods mooi verkopen.
Ben nu een beetje aan het kijken naar builds, zitten wel interessante tussen. Helaas nog maar lvl 34 dus nog niet de mogelijkheid om optimaal de punten te verdelen: http://borderlands.wikia.com/wiki/Category:Roland_Builds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Zeker als je in co-op speelt kan je echt heel goed builden. Ik heb Borderlands volledig co-op gespeeld. Je kan dan lekker op elkaar inspelen.

Team Ammo regen
Team Shield regen
Team Health
etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik zou niet teveel naar die builds kijken. Als je naar de beschikbare class mods kijkt dan kan je op zich ook wel een build bedenken. Kijk wat je favoriete skill is (bijvoorbeeld quick charge), dan kan je daar een class mod bij uitzoeken (bijvoorbeeld commando of tactician). Afhankelijk van je speelstijl kan je je keuze verfijnen. Of je SP of multiplayer speelt maakt wel een groot verschil, maar ook het soort wapen waar je voorkeur naar uitgaat. Zelf speel ik wel graag met een shotty, maar ik heb ontdekt dat ik Heavy Gunner een stuk nuttiger vind dan Commando: 12 kogels afschieten voordat je moet herladen is toch echt nuttiger dan wat meer damage. Sterkere shotguns hebben vaak een klein magazijn. Voor midrange combat gebruik ik toch een wapen met minder spread, dus dan is Commando (en al die punten in Scattershot) ook een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, het blijft wel lastig, ik speel als Roland voornamelijk met de assault rifle. Nu had ik wel wat Leader mods maar daar zit zo weinig bonus op, hooguit drie dingetjes.
Ik heb nu een Rifleman mod maar mijn puntenverdeling is bijna in vanalles wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gisteren heb ik Borderlands gekocht met de grote kortingenactie op Steam en het is wel een leuk spel moet ik zeggen. Het verhaal is voorlopig wel wat dunnetjes in vergelijking met pakweg Fallout 3, maar het is wel fun - en niet bijzonder gemakkelijk trouwens. Momenteel bestorm ik de schuilplaats van Sled (of was het Sledge?) en ben ik Roland level 15.

Wat ik me nog afvraag: hoe werkt die multiplayer eigenlijk? Kan iemand jou joinen in je huidige missie of beginnen jullie samen van 0 of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Multiplayer is altijd de missie die de actieve speler op dat moment volgt. Dus als jij nu een open game gaat hosten, dan komen er vanzelf mensen bij. Volgens mij is het wel zo dat als je een game joint en daar een missie speelt die je nog niet gedaan had, dat die wel als volbracht aangemerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Alleen vandaag 66% korting op borderlands bij steam.
http://store.steampowered.com/app/8980/

Vooral die 4-pack is een mooie deal, maar zo'n 7.65€ per stuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die nog geen 11 euro voor Borderlands alleen is het ook zeker waard. Als je kijkt hoeveel uren je dit spel kan spelen is het een erg nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Buy 2K Complete Pack voor 80 euro, zoiezo al waard als je ziet dat civ IV, Bioshock 1 en 2 er al in zitten :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Is het iemand opgevallen dat er eigenlijk drie kleuren oranje zijn? Je hebt een geel achtige kleur, gewoon "oranje" en een donker oranje kleur.

Als je toevallig 2 of meerdere wapens hebt (bijv. Hellfires) moet je ze maar eens vergelijken, de donker oranje heeft de beste stats, de gelige de slechste (niet dat een gele per definitie slecht zijn, maar als je zoals ik bent en alleen voor het beste wilt gaan...)

En hebben jullie ervaring met het vinden/farmen van Pearlescent wapens? Ik heb (geheel met mazzel), 2 stuks nu: The Undertaker en de Maliwan Tsunami (heerlijke SMG voor mijn Siren is dat zeg). Tips/tricks voor farmen van Pearlescents of gewoon Crawmerax blijven farmen?

(P.S. Ik heb alle Armory Runs gedaan).

Owja, nog een laatste vraag, ik mis nog 1 loot midget, maar je kan bij die alleen komen via een quest en moest je dacht ik een superversie van Sledge verslaan. Kan iemand daarbij helpen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 16:48

Hakker

a.k.a The Dude

heb nog 1 plek voor een 4 packals iemand interresse heeft :)

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:37
Hakker schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:17:
heb nog 1 plek voor een 4 packals iemand interresse heeft :)
Heb interesse, zie DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-10 19:52
Misschien heeft iemand hier ervaring mee:

Ik heb Borderlands gewoon als DVD, heb em gekregen voor m'n verjaardag van m'n zusje. Nu wil ik graag Mad Moxxi en Armory ook, maar kan ik die via steam kopen? Werkt dat dan met mijn DVD versie van Borderlands?

Of is er gewoon een mogelijkheid om mijn DVD versie op steam te activeren zodat ik em altijd en overal kan downloaden?

Google bied niet veel uitkomst (Of mijn googlekunsten zijn niet zo pro.. eitherway..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

omgwtfbbq schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:43:
Misschien heeft iemand hier ervaring mee:

Ik heb Borderlands gewoon als DVD, heb em gekregen voor m'n verjaardag van m'n zusje. Nu wil ik graag Mad Moxxi en Armory ook, maar kan ik die via steam kopen? Werkt dat dan met mijn DVD versie van Borderlands?

Of is er gewoon een mogelijkheid om mijn DVD versie op steam te activeren zodat ik em altijd en overal kan downloaden?

Google bied niet veel uitkomst (Of mijn googlekunsten zijn niet zo pro.. eitherway..)
Niet mogelijk.

Bij de pagina van een van de DLC delen van borderlands staat het volgende:

Downloadable Content
Requires the base game Borderlands on Steam in order to play.

Dan zou je dus nog Borderlands kunnen importeren in steam, maar dat gaat ook niet, omdat Borderlands daar niet geschikt voor is (:+). Verder staat er ergens op steam (link) een lijst met spellen die op steam geactiveerd kunnen worden, en voor zover ik weet staat Borderlands daar niet bij op.

Met je DVD versie gaat het dus niet lukken...

[ Voor 5% gewijzigd door Sorbo op 03-07-2010 13:50 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Verdorie.. Dan moet ik em dus misschien 2 keer kopen.. Als ik de DLC los moet kopen ben ik duurder uit dan als ik Borderlands + 3 DLCs koop op steam nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

omgwtfbbq schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:52:
Verdorie.. Dan moet ik em dus misschien 2 keer kopen.. Als ik de DLC los moet kopen ben ik duurder uit dan als ik Borderlands + 3 DLCs koop op steam nu..
Als je borderlands + dlc nu op steam koopt ben je ongeveer 18 euro kwijt, terwijl je voor de losse DLC disk (de eerste twee DLC's) een tientje kwijt bent, maar dan mis je wel de laatste DLC. Volgens mij is de enige manier om die te krijgen via steam, dus dan zit je nog met hetzelfde probleem...

Edit:

Je kunt de DLC ook via digital.2kgames.com kopen, maar daar kosten ze 10 dollar per stuk. Veel te duur dus in vergelijking met de steam prijzen op dit moment. Wat qua kosten nog wel te verantwoorden is is de combinatie van jouw game + de eerste twee DLC delen op disk (€10 @ bart smit) en dan nog een euro of 8 voor het laatste DLC deel via 2K. Dan ben je ook ongeveer 18 euro kwijt, maar dan krijg je geen extra copy van Borderlands.

Als je m via de steam aanbieding koopt kun je je "oude" disk verkopen (= gratis borderlands, moet je nog wel 20 euro voor kunnen vangen toch?), of die aan een kameraad doneren en dan cooppen. Wordt de game meteen een stuk leuker van :)

[ Voor 37% gewijzigd door Sorbo op 03-07-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Ik heb Borderlands nu gewoon op Steam gekocht, die uitbreidingen zijn gewoon super goedkoop en maken het dat het maar 18 euro kost tegenover de 3x 10 euro voor allèèn de DLCs. Nu even kijken of ik mijn character over kan zetten.

Ik ga de oude disk waarschijnlijk verkopen ja, dat is wel een goed idee :)

Het Co-op gedeelte is juist wat mij zo aanstaan aan Borderlands, alleen ondervind ik wel altijd aardig wat lag als ik niet zelf de host ben, is dat common of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heeft iemand nog twee plaatsen over in en 4 pack?
Of is er iemand geïnteresseerd in 2 stuks borderlands?

[ Voor 76% gewijzigd door Fox op 03-07-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Tjonge, ik wil wat Multiplayer doen maar dat gamespysysteem deugt niet echt. Ik vind ook niemand met een headset en iedereen ninjat er op los :-/ Geïnteresseerden mogen mij altijd toevoegen op Steam - ik zit ook in de GoT-groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Na paar maandjes illegaal spelen op single player, heb ik hem afgelopen weekend ook gekocht via Steam. Met alle DLC's erbij. Ben nu (lvl 45 Mordecai) zombies aan het skieten op The Zombie Island of Dr. Ned. :9 .
Hoe kan ik me aanmelden voor de GOT groep. :)

Gisteravond met 3 gasten van lvl 61 op Zombie Island, zombies afgeknalt.Natuurlijk eerst gevraagd of ik met ze mee mocht aangezien ik op dat moment lvl 42 was, maar dat vonden ze geen probleem. 8)
Waren toch wel heftige momenten voor mij, aangezien zombies boven lvl 50 waren. Heb wel 2 mooie snipingrifles (lvl 48) van ze gekregen.

[ Voor 43% gewijzigd door Lord_Salo op 05-07-2010 15:29 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik heb ook via steam het spel gekocht, nu nog ff zonder de dlc, misschien eens kijken of we een got groep kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Dit spel kost nu toch echt 30 euro op Steam...
En ik vind 25 euro toch nog net iets te duur voor een spel wat niet echt als een goed spel werd gereviewed, en al 2 jaar oud is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 15:26
Ik weet niet hoe snel de tijd bij jou gaat, maar naar mijn weten is Borderlands pas sinds oktober gereleased. Iets meer dan een half jaar oud dus...
Verder is de game an sich niet speciaal, maar wel enorme fun om met een paar maten te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Er is nog geen reviewer geweest die het spel snapt. Ze klagen allemaal over te ver lopen 8)7 Borderlands is ongeveer een maand na release wat goedkoper geweest, daarna zijn de prijzen vreemd genoeg weer gestegen. Tenminste, voor de consoles. Het is ook duidelijk geen PC-spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

WitchHunter schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:11:
Dit spel kost nu toch echt 30 euro op Steam...
En ik vind 25 euro toch nog net iets te duur voor een spel wat niet echt als een goed spel werd gereviewed, en al 2 jaar oud is...
Tijdens de steam sales was het 2 keer goedkoper.
Ik vind borderlands zelf niet zo brilliant.
Er zijn betere shooters, want ik zou het echt niet bepaald een shooter/RPG noemen.
Tevens is het af en toe gewoon wat teveel grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Shabbaman schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:44:
Het is ook duidelijk geen PC-spel.
Pardon? :D

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zijn er andere dan PC spellen dan? Ja, vroeger, begin jaren 90 had je consoles. :+

Godver... ik frustreer me dood om een multiplayer te doen. Dat GameSpy-systeem (nieuw voor me) deugt voor geen meter. Het is onmogelijk om mensen te vinden die 1) een headset hebben; en 2) kunnen communiceren tout court.

Vrijwilligers om vanavond wat te gamen zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:03
Volgens een berichtje op Gamer.nl zou er in september een Game of the Year edition van Borderlands (inclusief alle DLC) kunnen komen (zie http://www.gamer.nl/nieuw...-game-van-het-jaar-editie):
Een productvermelding op de site van de gamewinkel Gamestop suggereert dat er een game van het jaar-editie van de first-person shooter Borderlands uitgebracht zal worden. De website heeft namelijk een Borderlands game van het jaar-strategiegids in zijn assortiment opgenomen.
Als de uitgever dan ook de activatie laat zitten, dan koop ik 'm gelijk!

En natuurlijk nog een linkje naar de Gamestop-pagina (waar overigens weinig te zien is): http://www.gamestop.com/C...ils.aspx?product_id=78387

[ Voor 12% gewijzigd door Malthus op 09-07-2010 15:40 . Reden: Link naar Gamestop-pagina toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou ook zo zijn dat na alle DLC ook Borderlands 2 zou komen maar dat is nog niet zeker. Maar wat wel bevestigd is dat er plannen zijn om hem te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is volgens jullie nou de beste class om een eerste playthrough mee te doen? Gewoon singleplayer, geen co-op gebeuren.

Ik was gister begonnen met Mordecai, The Hunter. Maar ik ga opnieuw beginnen. Pakte perongeluk een SMG op waardoor je meteen je sniper rifle kwijt bent.. en ik pakte een handgun op van een vijand, waardoor mijn veel toffere scoped revolver ook foetsie was.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:08:
Wat is volgens jullie nou de beste class om een eerste playthrough mee te doen? Gewoon singleplayer, geen co-op gebeuren.

Ik was gister begonnen met Mordecai, The Hunter. Maar ik ga opnieuw beginnen. Pakte perongeluk een SMG op waardoor je meteen je sniper rifle kwijt bent.. en ik pakte een handgun op van een vijand, waardoor mijn veel toffere scoped revolver ook foetsie was.. :S
I gebruikte zelf altijd de soldier (ben ze naam kwijt) iig, die heeft een turret, en als je die op de goede manier upgrade met skill points kan het echt het verschill tussen een eindbaas halen of niet zijn :D Als je een baas hebt, en er lopen ook nog gewone enemys rond, ben je vaak op die baas gefocust en zie je die normale niet :( Als je dan sentry neergooit gaan de gewone enemys op de turret af, die dan vervolgens zonder enige problemen die enemys neermaait. Op die special abilitys na zit er volgens mij geen verschil in. Dus ik zou voor soldier gaan!

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 06-10 11:05

Sinester

Game Guru

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:08:

Wat bedoel je met kwijt?
Als je een ander wapen in je hand doet, gaat je huidige wapen gewoon in je inventory, of je dropt hem als je inventory vol is.

ik weet iig zeker dat de wapens niet verdwijnen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ze staan inderdaad gewoon in m'n inventory.. Moet voortaan maar wat beter kijken :P

Ik ga wel gewoon door met Mordecai.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2010 18:21 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste