• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gebruiken/misbruiken jullie eigenlijk alle bugs en slechte AI dingen?

Bijvoorbeeld bij de 'boss' met de minekey: hij wordt pas actief als je echt het veld oploopt. Maar je kan hem op je gemak afmaken vanuit het 'bakje' voordat je ooit het veld op hoeft te lopen. Ik heb het zelfs gedaan met de ladyvinger omdat ik sniper ammo wou besparen. De boss blijft gewoon staan en laat zich 300x in zijn hoofd schieten?

Of de 'semi-boss' (ook weer de naam kwijt), in een afgesloten arena die maar rond blijft rijden in zijn briljante wagen. Als je dood gaat spawn je buiten de arena en kan je hem afschieten zonder dat hij ooit bij je kan komen?

Of één van de drieduizend situaties waarbij jij een vijand wel ziet, maar hij jou niet. En waarbij hij gewoon bevroren stil blijft staan terwijl hij wordt afgeslacht omdat hij je toch echt niet kan zien..

Doen jullie dan een stapje naar voren zodat je wel geraakt kan worden of een vijand actief wordt, of maak je net als ik fijn gebruik van de 'omg, wat slecht bedacht/geprogrammeerd'-factor? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Gizz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:26:

Bijvoorbeeld bij de 'boss' met de minekey: hij wordt pas actief als je echt het veld oploopt. Maar je kan hem op je gemak afmaken vanuit het 'bakje' voordat je ooit het veld op hoeft te lopen. Ik heb het zelfs gedaan met de ladyvinger omdat ik sniper ammo wou besparen. De boss blijft gewoon staan en laat zich 300x in zijn hoofd schieten?

Of de 'semi-boss' (ook weer de naam kwijt), in een afgesloten arena die maar rond blijft rijden in zijn briljante wagen. Als je dood gaat spawn je buiten de arena en kan je hem afschieten zonder dat hij ooit bij je kan komen?

Of één van de drieduizend situaties waarbij jij een vijand wel ziet, maar hij jou niet. En waarbij hij gewoon bevroren stil blijft staan terwijl hij wordt afgeslacht omdat hij je toch echt niet kan zien..

Doen jullie dan een stapje naar voren zodat je wel geraakt kan worden of een vijand actief wordt, of maak je net als ik fijn gebruik van de 'omg, wat slecht bedacht/geprogrammeerd'-factor? :P
Mad Mel kan je nog steeds beschieten, ook al sta je op de ramp.
Maar ik had hem toch in luttele seconden dood met mijn SMG, veel HP heeft hij niet dus het maakt op zich vrij weing uit.
En als je achter die ramp 'schuilt', dan is dat toch gewoon een tactiek? ;)

Welke boss met de minekey bedoel je? RoidRaging Psycho?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:09
kaluro2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:56:
Ik dacht dat als je level 50 was, alle mobs spontaan level 50 werden in de 2e playthrough?
Ik ben level 50 maar de mobs in fyrestone zijn bijvoorbeeld nog vrolijk 34.
Alle mobs worden lv48-51 zodra je PT2 uitspeelt, eerder blijven ze nog gewoon hun oorsprongkelijke levels!
En komt er een expansion in 5 dagen tijd? :o
Yup, vanaf 24/11 wordt het zombies blasten in Borderlands style :D

http://www.xgn.nl/ps3/nie...lands-dlc-op-24-november/

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 18:11
Een level 8 sniper op dit moment. Nog niet echt veel gespeeld, ik speel enkel co-op af en toe maar moet zeggen dat het een best leuk spel is. :D

• Gizz
  • Laatst online: 13:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

kaluro2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:31:
[...]

Mad Mel kan je nog steeds beschieten, ook al sta je op de ramp.
Klopt, maar als je af en toe schiet heeft hij niet eens de tijd om op je te schieten. En als je steeds je sentry (of vergelijkbaar ander ding) neerzet kun je hem zelfs verslaan zonder hem zelf te zien :P
Welke boss met de minekey bedoel je? RoidRaging Psycho?
Heb het even opgezocht en zo heet hij inderdaad. Die in het safehouse.

Je valt in een soort loopgraaf zodat je niet terug kan lopen. Pas als je de psycho hebt verslagen komt er een loopplank zodat je de arena kunt verlaten.

Maar vanuit dat bakje/loopgraaf kun je gewoon op de psycho schieten, die stoïcijns aan de andere kant van de arena uit zijn neus staat te vreten.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
KneoK schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:04:
[...]

Jawel, dat had ik wel door, maar het ging mij om z'n laatste zin. Had 'ie van tevoren geweten dat er geen CD key bij zou zitten dan had hij het spel gewoon gedownload zoals hij met al z'n spellen doet (althans, die indruk geeft 'ie een beetje met die zin).

Ben eindelijk level 50, heb alle achievements gehaald en ben nu eigenlijk wel even een beetje uitgekeken op het spel maar toch speel ik zo nu en dan nog een uurtje omdat ik toch net dat ene betere wapen zou kunnen tegenkomen :D Blijft toch verslavend.
Ik download niet alle games, alleen als het echt de moeite waard is voor goede multiplayer enzo koop is ze, ik ben al zovaak teleur gesteld in games die ik wel gekocht heb dat ik het nu wel eerst probeer. En singleplayer games speel ik haast niet meer. Maar zon game als Borderlands heb ik dus meteen gekocht omdat er coop in zit. Maar dan vind ik het weer vreemd dat er geen cd-key bij zit. Alsof ze erom vragen om gekopieerd te worden.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Spooksel schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:53:
[...]

Alle mobs worden lv48-51 zodra je PT2 uitspeelt, eerder blijven ze nog gewoon hun oorsprongkelijke levels!

[...]

Yup, vanaf 24/11 wordt het zombies blasten in Borderlands style :D

http://www.xgn.nl/ps3/nie...lands-dlc-op-24-november/
ik zie net dat die DLC nie tvoor PC is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik (en flappie) hebben gisteren onze Borderlands binnen gekregen... 's avonds nog even snel wat gespeeld samen, hij als Brick, ik als Lilith... Ik lig telkens weer dubbel als ik Brick z'n berserker rage hoor :P

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
kaluro2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:56:
Ik dacht dat als je level 50 was, alle mobs spontaan level 50 werden in de 2e playthrough?
Ik ben level 50 maar de mobs in fyrestone zijn bijvoorbeeld nog vrolijk 34.
Je moet de eindboss verslaan eerst. Ze noemen 't meestal playthrough 2.5.
En komt er een expansion in 5 dagen tijd? :o
Yup :)
kaluro2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:10:
ik zie net dat die DLC nie tvoor PC is :(
Komt later.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 20-11-2009 14:54 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:27

harlekein

Creator Owner

VyperX schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:37:
Ik (en flappie) hebben gisteren onze Borderlands binnen gekregen... 's avonds nog even snel wat gespeeld samen, hij als Brick, ik als Lilith... Ik lig telkens weer dubbel als ik Brick z'n berserker rage hoor :P
Doe je maat een gunst en probeer niet alles voor zijn voeten weg te maaien op hoger level. Lilith is zwaar overpowered.

Ik zie hierboven een aantal die phoenix build doen. Die heb ik expres ontweken. Mercenary is al overpowered, maar daar moet je iig nog bij mikken en loont het nog om headshots te maken bij de elites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ik ben net begonnen met een nieuwe Mordecai, en denk dat ik vooral snipers wil gebruiken en mijn Bloodwing vaak gebruiken.
Momenteel denk ik hieraan: http://www.borderlandsthe.../#11532005550055050500000
Mensen ervaring met een dergelijke build of commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

harlekein schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:22:
[...]

Doe je maat een gunst en probeer niet alles voor zijn voeten weg te maaien op hoger level. Lilith is zwaar overpowered.

Ik zie hierboven een aantal die phoenix build doen. Die heb ik expres ontweken. Mercenary is al overpowered, maar daar moet je iig nog bij mikken en loont het nog om headshots te maken bij de elites.
Ik heb gisteren voor de grap een phoenix built geprobeerd.. en het is echt.. ik weet niet of ik het hilarisch of triest moet noemen.

Ik kill 1 mob, ik sprint even door de mob pack heen en kijk om en zie alleen nog maar hoopjes as liggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Ik vind het wel komisch hoor, ik heb vandaag lv50 gehaald met mijn Siren (naast de Soldier die ik al had)... daarbij heb ik van een maat van me een Hellfire SMG gekregen en alle punten zitten in de Elemental/Controller takken.

't is net wat Kaluro2 zegt... 1 kill maken rondje door het kamp toeren en alles is tot as vergaan. Nu willen ze dat als dinsdag de uitbreiding komt dat ik weer met mijn Soldier speel zodat ik niet te overpowered ben. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Wekko306 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:58:
Ik ben net begonnen met een nieuwe Mordecai, en denk dat ik vooral snipers wil gebruiken en mijn Bloodwing vaak gebruiken.
Momenteel denk ik hieraan: http://www.borderlandsthe.../#11532005550055050500000
Mensen ervaring met een dergelijke build of commentaar?
Ik heb zelf deze build voor Mordecai, en dit maakt hem verschrikkelijk dodelijk :P

http://www.borderlandsthe.../#11550505050550055000000

Ik heb Mordecai op lvl. 50 trouwens :P

[ Voor 3% gewijzigd door Swagger op 20-11-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Spooksel schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:39:
Ik vind het wel komisch hoor, ik heb vandaag lv50 gehaald met mijn Siren (naast de Soldier die ik al had)... daarbij heb ik van een maat van me een Hellfire SMG gekregen en alle punten zitten in de Elemental/Controller takken.

't is net wat Kaluro2 zegt... 1 kill maken rondje door het kamp toeren en alles is tot as vergaan. Nu willen ze dat als dinsdag de uitbreiding komt dat ik weer met mijn Soldier speel zodat ik niet te overpowered ben. lol
Enige nadeel van een firefly build is dat het compleet ineffectief is tegen de guardians. Naar daarvoor pak ik dan gewoon m'n double anarchy, switch m'n firefly mod naar een merc mod, en ga gewoon point blank voor een arch-guardian staan. Sirens zijn vooral dankzei de daze compleet overpowered. De firefly build doet daar nog een schepje bovenop, maar Daze is gewoon bizar goed tegen bosses. Vooral omdat in veel gevallen het ook nog de projectilespeed vertraagd. Een boss die rockets naar je schiet is met m'n Soldier gewoon kut. M'n siren heeft echt met helemaal niks problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Ja dat had ik ook gemerkt, vooral bij die Baron Flynt (Salt Flats) met zijn Boomstick. Zie je in slomo 7 van die rockets op je af komen, alle tijd van de wereld om een stap opzij te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Spooksel schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:16:
Ja dat had ik ook gemerkt, vooral bij die Baron Flynt (Salt Flats) met zijn Boomstick. Zie je in slomo 7 van die rockets op je af komen, alle tijd van de wereld om een stap opzij te doen :D
Mijn soldier heeft in dat stuk ook behoorlijk last van slomo maar dat is meer van de framedrop. Beetje jammer dat m'n 360 het daar niet bij kan houden.

_/-\o_ Hanz & Franz terror :+

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:29

g0tanks

Moderator CSA
Gizz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:26:

Ik heb daar een keer gebruik van gemaakt, dat was tegen zo'n Rakk boss (Mothrakk geloof ik). Dat ding was echt zo ongelofelijk sterk dat ik hem maar niet dood kreeg. Oplossing: schuilen onder het dichtstbijzijnde dak en op je gemak dat ding uit de lucht schieten (duurde overigens nog steeds een paar minuten).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Hmm, strategie die daar goed werkt -> auto pakken met machine gun turret. Zorgen dat je target lock krijgt et voila. Non-stop door blijven schieten en rondjes rijden tot ie uit de lucht valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Laatst online: 11-09 14:56
Mensen, misschien iets leuks voor jullie?

http://www.psonly.nl/vide..._-_Zombie_Island_Trailer/

Ik was weer eens laat met het nieuws :')
maar was op stage en las te snel op het forum door, en dacht dus dat nog niemand dit gepost had.

Ik ben hier in ieder geval erg enthousiast over! =)

[ Voor 47% gewijzigd door Chandd! op 24-11-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
zojuist playthrough 1 met m'n beserker op lvl 36 uitgespeeld. Nu beginnen aan playthrough 2 :)

spoiler: the vault
maar nu weet ik nog steeds niet wat er in the vault zit, op dat eindbaasje na. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Laatst online: 29-01 20:33
Spooksel schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:06:
Hmm, strategie die daar goed werkt -> auto pakken met machine gun turret. Zorgen dat je target lock krijgt et voila. Non-stop door blijven schieten en rondjes rijden tot ie uit de lucht valt :P
duurt alleen wel verschrikkelijk lang altijd met zoon turrent of rocket launcher op je auto :P
ik vind trouwens de graphics minder vooral van de auto's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Spooksel schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:06:
Dat is exact wat ik ook deed. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
De uitbreiding is uit. The Zombie Island of Dr. Ned.

ERRUG VET! Jammer alleen dat hij redelijk snel uit te spelen is... ca 3uur voor een fanatieke gamer, 5-6 voor casual gamers. Lekker creepy zones, leuke mobs. A+!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Spooksel schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:52:

ERRUG VET! Jammer alleen dat hij redelijk snel uit te spelen is... ca 3uur voor een fanatieke gamer, 5-6 voor casual gamers. Lekker creepy zones, leuke mobs. A+!
Ik heb hem gisteren avond ook even co-op uitgespeeld. Hij was inderdaad zeer leuk. Vooral:
spoiler:
Op het moment dat je Dr. Ned dood en de nep credits kwamen. We hebben ons rot gelachen :D

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Wat ik vooral leuke humor vond is:

spoiler:
Het introfilmpje van die skag in Generally Hospital: "Nice hat!"

spoiler:
De intro van Dr. Ned aan het einde: "Turns out Dr. Ned is a bad guy... who knew!"

spoiler:
De questnaam voor het killen van undead Dr. Ned: "Ned's undead baby. Ned's undead!"

Echt heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

PC is altijd later als het om DLC aankomt, en vaak ook met games. Borderlands kwam zelfs later op de PC dan consoles, en nu de DLC. :'(

Op zich wel irritant.

[ Voor 10% gewijzigd door kaluro2 op 25-11-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Laatst online: 08-07 21:42
Spooksel schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:52:

Is de DLC wel de euro's waard? Ik sta namelijk op het punt om Ned z'n zombie island aan te schaffen maar ik vind 3 uur relatief kort (ik schat mezelf toch wel in als fanatieke gamer).

Zijn er buitenom de nieuwe locatie(s) en vijanden ook nog unieke items/wapens te vinden?

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Mjah, ik vond het hem wel waard ondanks de wat (voor ons) korte speeltijd. De humor is geweldig, de monsters zijn leuk en de zones zijn echt prachtig uitgwerkt!

Nu speelden wij wel met een paar flink overpowered chars (denk aan Siren met hellfire setup, Hunter met megaveel sniper dmg, etc), maar dan nog is het heel tof :)

Also... post #2500, wew!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ach, ik vond het die €7,50 wel waard hoor (er vanuitgaande dat je de MS point goedkoop inkoopt) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 26-11-2009 13:02 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Ik vind de nieuwe DLC echt geweldig. Erg toffe omgevingen, de humor weer zoals je inmiddels gewend bent en lekker veel kanonnenvoer. Ben met een vriend nu op driekwart ongeveer (Braaaaaaains al in de pocket), morgenavond maar eens afmaken.

Het is al tof om gewoon een paar minuten bij de bounty board te staan en naar het gezwets van die claptrap te luisteren ('Wait, that wasn't really a threat, can I try again ?').

Ik vond het mijn (goedkope) MS punten ook zeker waard.

Het enige wat ik jammer vind is dat het niets toevoegt voor een level 50 character. Ik hoop dat er nog een volgende DLC komt die wat meer uitdaging voor de level 50'ers brengt (en hopelijk een levelcap verhoging).

[ Voor 40% gewijzigd door KneoK op 27-11-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hoop dat 'ie snel voor de PC uitkomt. Ben nu een Mord aan 't levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00
Ik ben ook bezig met Borderlands, heb nu een Mordecai (Hunter) op lvl 22 en een maat van me een Lilith(Siren) op lvl 22, gaat best hard en je blijft heel makkelijk doorspelen.

Ik heb alleen het idee dat ik met regelmaat meer damage doe, ondanks dat de meeste skillpoints bij mij in de Bloodwing zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Heb het ook geprobeerd ondanks dat ik de gameplay filmpjes op youtube er niet uit vondt zien.... en dan installeer je het op je pc en zet alle grafx op het hoogste niveau en dan.... WOW wat loopt dit spel soepel en wat verslavend... pff.... geweldig gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Jabba schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:59:
Heb het ook geprobeerd ondanks dat ik de gameplay filmpjes op youtube er niet uit vondt zien.... en dan installeer je het op je pc en zet alle grafx op het hoogste niveau en dan.... WOW wat loopt dit spel soepel en wat verslavend... pff.... geweldig gewoon :)
Op hoogste niveau, maar ja wat wil je. Oudere Unreal engine.

MAAR!!!!!! het ziet er inderdaad heel goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Spooks, ik ga borderlands ook bestellen....2de hands maar da mag de pret niet drukken:)
Ik heb de laatste 2 weken van t jaar vakantie dus dan gaan we knallen. Doen jullie nog veel multiplayer? Want voor gow 2 zijn niet veel mensen meer te porren helaas:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Hmm, ik heb nu 2 lv50 chars die beiden zowel pt1 als pt2 uitgespeeld hebben + expansion. Ik denk niet dat ik megaveel zin heb om nog een 3e te gaan starten, heh.

Maar als je eenmaal bij de uitbreiding aangekomen bent wil ik best wel ff meeblazen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
sow...jij ben dan wel erg fanatiek bezig....maar ik heb straks 2 weken om je in te halen:) Ik ga me best doen!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Laatst online: 11-09 14:56
Yeuj! Eindelijk =D
Maar ben het spel nu eigenlijk een beetje zat :')
Misschien krijg ik later nog weer zin om het weer te spelen :p

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik had iets gelezen hier van dat je iets moest doen in pt.1 omdat je dat anders nooit kan halen? Wat was dat?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• ijskonijn
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

Snake schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:22:
Ik had iets gelezen hier van dat je iets moest doen in pt.1 omdat je dat anders nooit kan halen? Wat was dat?
Alle claptraps redden om zo alle SDU's (extra inventory ruimte) te kunnen krijgen.
In playtrough 2 geven de claptraps je namelijk geen SDU's meer nadat je hun gered hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 10-12-2009 09:28 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Hydra
Goh, en laat ik nu net MW2 binnen gekregen hebben. Jammer, te laat :)

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

ijskonijn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:28:
[...]

Alle claptraps redden om zo alle SDU's (extra inventory ruimte) te kunnen krijgen.
In playtrough 2 geven de claptraps je namelijk geen SDU's meer nadat je hun gered hebt.
Dat wordt opnieuw beginnen :@

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Snake schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:04:
[...]

Dat wordt opnieuw beginnen :@
Als je je character kiest in het menu kun je toch ook nog voor playtrough 1 kiezen?
Ik wel tenminste. Ik heb die uitgespeeld maar volgens mij kun je wel nog op "claptrap-jacht" gaan in die playtrough 1, iemand die dit kan bevestigen? Oh en alles wat je in playtrough 1 nog krijgt aan wapens en XP is in playtrough 2 ook beschikbaar. Het is gewoon hetzelfde character.

Verwijderd

Heb het spel sinds vrijdag, wát een briljante game. Heb nog geen moment gecooped maar zelfs solo is gaaf!
Level 29 atm :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 11:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:37:
Heb het spel sinds vrijdag, wát een briljante game. Heb nog geen moment gecooped maar zelfs solo is gaaf!
Level 29 atm :)
Co-op is het leukste aan dit spel. Lekker aan kloten,
ijskonijn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:33:
[...]

Als je je character kiest in het menu kun je toch ook nog voor playtrough 1 kiezen?
Ik wel tenminste. Ik heb die uitgespeeld maar volgens mij kun je wel nog op "claptrap-jacht" gaan in die playtrough 1, iemand die dit kan bevestigen? Oh en alles wat je in playtrough 1 nog krijgt aan wapens en XP is in playtrough 2 ook beschikbaar. Het is gewoon hetzelfde character.
Ja, je kunt gewoon pt1 opstarten en daar nog ontbrekende missies uitvoeren. De claptrap missies kun je dus gewoon allemaal langsgaan met je overpowered karakter in pt1 en even checken of je alles hebt.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 12:03 . Reden: nano nano ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Werkt zeker niet met een non-steam versie?

Edit: hier dus Gearbox Software Store

Nog goedkoper ook :)

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 10-12-2009 12:10 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:01:
[...]

Co-op is het leukste aan dit spel. Lekker aan kloten,

[...]

Ja, je kunt gewoon pt1 opstarten en daar nog ontbrekende missies uitvoeren. De claptrap missies kun je dus gewoon allemaal langsgaan met je overpowered karakter in pt1 en even checken of je alles hebt.
Leg dat nog eens uit want dat begrijp ik niet?

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Er staat alweer een 2e uitbreiding gepland:
Mad Moxxi's Underdome Riot

Releasedata:
Xbox Live: 29 december
PSN: 7 Januari
PC: Nog niet bekend

Verwijderd

Snake schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:08:
[...]

Als je een karakter hebt waarmee je al pt2 speelt of al pt2 hebt uitgespeeld, dan kun je gewoon pt1 opstarten en daar nog lopende quests afronden. Dit karakter is natuurlijk overpowered tegenover de monsters die je in pt1 tegenkomt, dus je kunt vrij makkelijk door pt1 heenlopen om de claptrap quests af te ronden.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:03:
[...]

Als je een karakter hebt waarmee je al pt2 speelt of al pt2 hebt uitgespeeld, dan kun je gewoon pt1 opstarten en daar nog lopende quests afronden. Dit karakter is natuurlijk overpowered tegenover de monsters die je in pt1 tegenkomt, dus je kunt vrij makkelijk door pt1 heenlopen om de claptrap quests af te ronden.
Aha ok. Dan proberen we het zo :+

Even bestellen :+ vanuit de US :9 kost me 6.7 euro :+

Wat me wel opviel: Hier in BE kost de DLC 8 euro. In de US 10 USD.

[ Voor 6% gewijzigd door Snake op 10-12-2009 13:21 ]

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00
Is het ook mogelijk de non steam versie te halen zonder creditcard??

Daarnaast vind ik het vrij cheap dat je hem maar 5x kan/mag installeren, ik betaal er toch voor.... blah...
Er staan namelijk niets over uninstallen = is install weer terugkrijgen etc

edit:
Voor deze content is een internetverbinding vereist. Je kunt de content maximaal 5 keer installeren. Deze software maakt gebruik van SecuROM™-technologie.

[ Voor 42% gewijzigd door Suicyder op 10-12-2009 13:49 ]

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

ijskonijn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:28:
[...]

Nou dat is eigelijk niet waar, de eerste 5 claptraps (van pt2) kunnen je nog een sdu geven, is een kans van 1 op 5 ongeveer. Maar je kunt natuurlijk altijd aflsluiten zonder te saven en opnieuw proberen.

Bij de DLC zit ook een claptrap trouwens.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Hydra
Snake schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:08:
Je kunt gewoon die claptraps in Playthrough 1 opzoeken en alsnog die quests doen als je ze niet allemaal hebt?

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

k1n9_n01z3 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:55:
[...]

Nou dat is eigelijk niet waar, de eerste 5 claptraps (van pt2) kunnen je nog een sdu geven, is een kans van 1 op 5 ongeveer. Maar je kunt natuurlijk altijd aflsluiten zonder te saven en opnieuw proberen.
Aah kijk dat wist ik niet, had snel gezocht en vond een forumpost ergens dat ze in playthrough 2 geen SDU's geven.
Bij de DLC zit ook een claptrap trouwens.
Die heb ik nog niet :o Straks eens even zoeken, is eigenlijk niet bij me opgekomen om daar ook nog op kapotte claptraps te letten in die DLC :)

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Heb het spel ook sinds kort en is het is echt fantasticj.

Speel met Mordecai, nu lvl 19 en al uren plezier gehad. Probeer echt zo sneaky/rustig mogelijk te spelen om zo goed mogelijk alles te ontdekken.

Begrijp ik het goed dat ik zeker de claptrap opdrachten moet uitvoeren om zo meer SDU's te krijgen.
Want me inventary space is vaak vol :S

Life goes as it goes.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Begrijp ik het goed dat ik zeker de claptrap opdrachten moet uitvoeren om zo meer SDU's te krijgen.
Want me inventary space is vaak vol.
Als je voor hem die repairkits haalt krijg je idd meer inventory ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

pdebie schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:47:
zojuist playthrough 1 met m'n beserker op lvl 36 uitgespeeld. Nu beginnen aan playthrough 2 :)

spoiler: the vault
maar nu weet ik nog steeds niet wat er in the vault zit, op dat eindbaasje na. :'(
Naar mijn idee is het als volgt:

spoiler:
Er is helemaal geen Vault, maar wel een monster wat naar een andere dimensie is verbannen en elke 200 jaar naar die van de speler probeert door te breken. Het verhaal van de Vault is bedacht om goed bewapende vaulthunters te lokken en het monster terug te sturen. Je bent dus held tegen wil en dank.

Blijft jammer dat je niet iets bijzonders krijgt na de eindmissie.

Na AC2 en een week vakantie heb ik Borderlands weer opgepakt. Ben een beetje op wapenjacht en probeer mijn andere proficiencies te levellen. Zombie Island moet ik nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zombie Island is wel lachen, maar er zitten volgens mij wat bugs in m.b.t. de savepoints.. Telkens als ik bij zo'n save paal sta, en ik sluit het af begin ik weer doodleuk aan het begin bij de 1e savepoint.. Lekker handig 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 11-12-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Angeloonie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:49:
Zombie Island is wel lachen, maar er zitten volgens mij wat bugs in m.b.t. de savepoints.. Telkens als ik bij zo'n save paal sta, en ik sluit het af begin ik weer doodleuk aan het begin bij de 1e savepoint.. Lekker handig 8)7
Dat is gewoon normaal. In de DLC heb je alleen checkpoints, dit zijn punten waar het spel gesaved wordt en waar je respawnt mocht je doodgaan. Als je echter uit het spel gaat en weer opnieuw starten, start je niet bij het laatste checkpoint maar bij het laatste New-U station. Het is wel irritant dat de DLC maar 1 zo'n station heeft, die in het begin inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ijskonijn schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:56:
[...]

Dat is gewoon normaal. In de DLC heb je alleen checkpoints, dit zijn punten waar het spel gesaved wordt en waar je respawnt mocht je doodgaan. Als je echter uit het spel gaat en weer opnieuw starten, start je niet bij het laatste checkpoint maar bij het laatste New-U station. Het is wel irritant dat de DLC maar 1 zo'n station heeft, die in het begin inderdaad.
Dan heb ik niets gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel gisteren ook even opgepakt, en man wat een fun :D

Ik ben nu een level 19 Roland, met veel dank aan online spelen :P

Vind het alleen een beetje jammer dat de online ondersteuning van het spel zelf bagger is, ik zie maar hooguit 10 rooms, en kom er dan 90% van de tijd niet in.
Met GameRanger zie ik meer dan 100 rooms en kom ik er altijd wel in.
Dus, met GameRanger is er niks meer aan de hand.

Had trouwens een bug, alle muren van gebouwen aan de binnenkant waren grijs/donkerblauw.
Bleek dat ik in CCC even AI nog iets uit moest zetten, het werkt weer perfect nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.

Mijn eerste playthrough gehad, tweede ben ik druk mee bezig en ondertussen ook de DLC uitgespeeld. Ben nu een lvl 50 Mordecai.

Borderlands + DLC is erg vermakelijk. Ik blijf het leuk vinden om gewoon rond te wandelen op zoek naar de beste wapens. Heb tot nu toe een x aantal leuke wapens gevonden.

Wil nu nog even playthrough 2 compleet uitspelen en alle challenges behalen (wat nog een behoorlijke klus is).

Zijn er hier nog mensen die zin hebben om vanaf volgende week samen online te gaan knallen. (Of mensen die willen powerlevelen?)

Cheers!

p.s. Het is inderdaad vervelend dat de DLC maar 1 New-U station heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Okay, net uitgespeeld. Wat een retard einde. Serieus. Gewoon te debiel voor woorden. Vond de game opzich wel leuk, vrij makkelijk. De AI is één van de slechtste die ik heb gezien in een game maar daar draait het niet om...

Oh ja, bij het eindgevecht ben ik ~10 keer doodgegaan vanwege bugs. En dat de boss op 100% zat na ik dood ging. Op een gegeven moment had ik zelfs gewoon geen ammo meer :')

[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2009 07:09 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MrVegeta schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:08:
Oh ja, bij het eindgevecht ben ik ~10 keer doodgegaan vanwege bugs. En dat de boss op 100% zat na ik dood ging. Op een gegeven moment had ik zelfs gewoon geen ammo meer :')
Ja dat was bij mij inderdaad ook, geen ammo meer voor de eindbaas...
Ik had hem echt BIJNA af, gelukkig had ik een Support Gunner class mod bij me, die heeft ammo regeneration :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:56
Ik heb gisteren ook weer lekker even zitten spelen, zat ik even naar me wapens te kijken zie ik dat me favoriete wapen er 1 is voor level 7. Ben nu level 25 maar kan gewoon geen fijne vervanger vinden voor die Atlas Combat Rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Suicyder schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:47:
Daarnaast vind ik het vrij cheap dat je hem maar 5x kan/mag installeren, ik betaal er toch voor.... blah...
Er staan namelijk niets over uninstallen = is install weer terugkrijgen etc
Dank je wel voor de waarschuwing! Ik was juist van plan om Borderlands te kopen, maar dankzij jouw post kwam ik de akelige SecuROM-beveiliging met online activatie (en voor de DLC zelfs een beperkt aantal installaties) op het spoor. Je hebt me een miskoop bespaard!

PS. Misschien is het een idee om in de TS een overzicht van de gebruikte beveiliging op te nemen, zodat mensen die een spel willen kopen, ook weten welke addertjes er onder het gras zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

MrVegeta schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:08:
Okay, net uitgespeeld. Wat een retard einde. Serieus. Gewoon te debiel voor woorden. Vond de game opzich wel leuk, vrij makkelijk. De AI is één van de slechtste die ik heb gezien in een game maar daar draait het niet om...

spoiler:
De boss dropt non stop ammo, een rondje sprinten en je zit weer met volledige ammo.
En wat voor bugs precies? :o
En als je doodgaat kan je op die tentakels schieten en dan wordt je weer levend(2nd wind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:05
Ik heb een laatste actieve missie afgerond, nu moet ik terug naar "Shep Sanders" om geld te krijgen. Die reageert echter op niets, staat er alleen een beetje bij:

Afbeeldingslocatie: http://pics.chillosophy.nl/?f=6hwPTPP7bM.png

Ik heb de mine gate key gehaald volgens die missie, maar nu kan ik niet verder. Ik kan ook geen andere quests vinden. Iemand een idee hoe ik alsnog verder kan gaan?

-edit-
opnieuw de key halen helpt ook niet ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Chillosophy op 16-12-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

kaluro2 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:45:
[...]

spoiler:
De boss dropt non stop ammo, een rondje sprinten en je zit weer met volledige ammo.
En wat voor bugs precies? :o
En als je doodgaat kan je op die tentakels schieten en dan wordt je weer levend(2nd wind).
Dropt de boss ammo? Oh, ik heb niets gezien. En wat voor bugs, die raketten die die lanceert. Die planten zich in de grond, maar soms als ik aan de andere kant stond ontplofte ik nog. De boss die na een respawn van mij soms weer full HP had en soms niet. De boss die mij (terwijl ik achter een muurtje stond) in de clif gooide. Toegeven misschien niet bugs maar zeker geen leuke gameplay. Net als de fucking reis naar die fucking eindbaas. Yea ik ben er bijna. FFFFUUUU.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Spiked
  • Laatst online: 24-07 14:50
Patch 1.02 is uit voor de PS3 (58MB)
Kan iemand een changelog vinden?

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Changelog 1.02

* Characters that have lost skill points will have them returned the next time they are loaded
* Most instances involving character data loss when playing online should no longer occur
* Item cards now display the intended five lines of text
* Achievements should now unlock properly. Players should automatically receive achievements that did not unlock correctly
* Fixed a progression issue in the Find Steele mission - characters affected by this issue should now be able to continue progressing
* Some issues involving external data manipulation of the backpack and character level have been addressed
* The auto-aim option should now fully disable auto-aim properly
* Fixed a bug that kept challenges and achievements from unlocking for the rest of a session after visiting arenas
* Fixed some formatting issues with the server list screen.
* Fixed an issue causing servers to report the incorrect plot mission.
* Proficiency progress to the next level should no longer be lost when leaving a multiplayer game as a client
* Lilith's "Silent Resolve" skill now works as intended
* Fixed a bug that allowed Mordecai to spawn multiple Bloodwings
* Mordecai's "Loaded" skill now increases mag capacity by 20%
* Roland's "Scattershot" skill has had its spread adjustment corrected, and damage now increases at +5 per level

• crazyx
Ik heb gisteren voor de eerste keer wat online zitten spelen. Maar het lijkt alsof iedereen aan die eerste missies bezig is. Klopt dit?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Chillosophy schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:53:
Ik heb een laatste actieve missie afgerond, nu moet ik terug naar "Shep Sanders" om geld te krijgen. Die reageert echter op niets, staat er alleen een beetje bij:

[afbeelding]

Ik heb de mine gate key gehaald volgens die missie, maar nu kan ik niet verder. Ik kan ook geen andere quests vinden. Iemand een idee hoe ik alsnog verder kan gaan?

-edit-
opnieuw de key halen helpt ook niet ;(
Met de key kan je toch meteen de headstone mine in? kijk ff op je kaart waar de quest marker staat anders.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

crazyx schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:50:
Ik heb gisteren voor de eerste keer wat online zitten spelen. Maar het lijkt alsof iedereen aan die eerste missies bezig is. Klopt dit?
Ik heb het wel eens met 2 maten online gedaan (op de Xbox360) maar nog nooit met vreemden. Is dat wat? Want dan heb je toch 99% kans steeds dat je bij iemand komt die niet met dezelfde missies bezig is en je dus geen of amper XP krijgt?
Is dat dan nog leuk?

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:05
Clay schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:42:
[...]

Met de key kan je toch meteen de headstone mine in? kijk ff op je kaart waar de quest marker staat anders.
Die questmarker staat op dat figuur op het plaatje, en de melding "Turn in" staat bij de questlijst. Maar bedankt voor de tip, ik zal het proberen :)

-edit-
Ik heb het op eenofandere manier helemaal verkeerd 8)7
Ik kan inderdaad direct naar de headstone mine. Ik snap niet hoe ik er zo overtuigd van was dat ik naar die Shep Sanders moest. Nogmaals dank!

[ Voor 21% gewijzigd door Chillosophy op 17-12-2009 11:51 ]

• crazyx
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:09:
Ik heb het wel eens met 2 maten online gedaan (op de Xbox360) maar nog nooit met vreemden. Is dat wat? Want dan heb je toch 99% kans steeds dat je bij iemand komt die niet met dezelfde missies bezig is en je dus geen of amper XP krijgt?
Is dat dan nog leuk?
Je kan zien welke level dat iemand heeft. Dus op die manier kan je het zelf een beetje balanceren. Ik heb gisteren met 2 mensen aan het spelen geweest die net een beetje verder dan mij stonden in het verhaal en dat beviel me wel heel erg goed. Er werd ook gewoon serieus gespeeld enzo. Maar iemand anders waar ik joinde, die was ook level 13 (zoals ik) en die was nog missies aan het doen in het begin van het verhaal en dat was wel appart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Platinum _/-\o_ Goeie game, denk niet dat ik de uitbreidingen ga spelen tenzij die een keer samen op bluray komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Heb mijn Borderlands ondertussen ook binnen van Zavvi Mega Monday.
Ben nu samen met een maat van me dit in Co-op aan het spelen... WAT EEN BRUUT SPEL :D
Nu zijn we samen lvl 13 soldier en hunter wat opzich wel een aardige combo is.

Wat ik wel mis in het spel is een loot systeem. Als je nou met onbekende speelt en er dropt een uber rare item dan kan iedere persoon hem meteen oppakken. Ik had graag een dobbel systeem gezien zoals in WoW.

Of ervaren jullie dit anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

crazyx schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:30:
[...]

Je kan zien welke level dat iemand heeft. Dus op die manier kan je het zelf een beetje balanceren. Ik heb gisteren met 2 mensen aan het spelen geweest die net een beetje verder dan mij stonden in het verhaal en dat beviel me wel heel erg goed. Er werd ook gewoon serieus gespeeld enzo. Maar iemand anders waar ik joinde, die was ook level 13 (zoals ik) en die was nog missies aan het doen in het begin van het verhaal en dat was wel appart.
Als je op xbox live op custom game zoekt, dan zoekt hij naar games die in de buurt van jouw plot mission zitten en naar games van ongeveer hetzelfde level. En ja, je kunt natuurlijk altijd powerlevelen
Nohead schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:17:
Ben nu samen met een maat van me dit in Co-op aan het spelen... WAT EEN BRUUT SPEL :D

Wat ik wel mis in het spel is een loot systeem. Als je nou met onbekende speelt en er dropt een uber rare item dan kan iedere persoon hem meteen oppakken. Ik had graag een dobbel systeem gezien zoals in WoW.

Nouja je moet het zo zien, meer man = tougher enemies = more loot, en als je je loot gewoon eerlijk verdeelt sta je samen ook sterker.

[ Voor 83% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 23-12-2009 14:35 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:17:

Het is soms heel irritant als je een wapen voor jouw class voorbij ziet komen en de ander wil het niet aan je geven. Je hebt er gasten tussen zitten die alleen maar chests gaan looten terwijl de rest druk bezig is met killen.
Daarom is coop het leukst met bekende mensen, die gunnen de ander ook nog eens wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon een probleem met die Kl*te uitbreiding ik begin het echt zat te worden.
ik sta nu al een paar keer bij een fast travel paal maar die cave komt maar niet te voorschijn ik heb al me saves weggegooid ( ook geback-upd level 52 playtrough 2 en 1 geprobeerd), ik ben opnieuw begonnen ben nu level 20 en ik sta weer bij z'n paal maar gewoon nog geen cave, ik heb 2k games gebeld ik heb een melding gemaakt ik heb de referentie nummer. ik heb ook zelfs de borderlands uitbreiding verwijderd van me ps3 en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Maar nee nog niks heeft iemand hier ook ervaring mee en weet iemand de oplossing??? overigens is borderlands echt een tof spel ik raad hem aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:37
Sins twee weken borderlands aan het spelen met een vriend van me samen op de bank achter de xbox. Tot mijn verbazing had ik een corrupte safe file :S Terwijl die van m'n vriend het gewoon nog doet. Dit is erg raar imo, want ik heb het spel voor het laatst met hem gespeeld en de xbox uitgezet toen we allebei stopten. Iemand enig idee of hier iets aan te doen is? Ik heb er behoorlijk de pest in om opnieuw te beginnen nadat ik goed op weg was met mn lvl 29 siren :(

• Nohead

Nohead

Weet iemand trouwens of de PS3 savegames over te zetten zijn naar USB?
Maat van mij en ik spelen co-op online maar zou toch wel leuk zijn als hij langs komt dat we splitscreen met de zelfde chars door kunnen spelen.

Verwijderd

je kan de saves gewoon op een usb stick zetten ik heb de saves zelfs op me HTC Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:54:
je kan de saves gewoon op een usb stick zetten ik heb de saves zelfs op me HTC Hero.
Het klopt dat je je saves op USB kan zetten daar zijn we achtergekomen. Alleen kan ik zijn savegame dus niet laden op mijn PS3. Als ik deze probeer over te kopieren zegt de PS3 dat er al een bestaande savegame is en deze overschreven zal worden. Heeft dit te maken met dat de beide characters zelfde level zijn, zelfde gebied zitten en zelfde questst hebben? ( soldier en hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Nohead schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:18:
[...]

Het klopt dat je je saves op USB kan zetten daar zijn we achtergekomen. Alleen kan ik zijn savegame dus niet laden op mijn PS3. Als ik deze probeer over te kopieren zegt de PS3 dat er al een bestaande savegame is en deze overschreven zal worden. Heeft dit te maken met dat de beide characters zelfde level zijn, zelfde gebied zitten en zelfde questst hebben? ( soldier en hunter)
Ja, is een beetje een vaag verhaal. Ik kreeg die melding ook, dus eerst een backup gemaakt van de save van mijn maat, toen 'overschreven'. Die backup niet meer nodig gehad. Ik weet niet wat er wordt overschreven, maar je kunt het gewoon doen.*

*harlekein is niet verantwoordelijk voor verloren save games. Maak altijd eerst een back up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

harlekein schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:24:
[...]

Ja, is een beetje een vaag verhaal. Ik kreeg die melding ook, dus eerst een backup gemaakt van de save van mijn maat, toen 'overschreven'. Die backup niet meer nodig gehad. Ik weet niet wat er wordt overschreven, maar je kunt het gewoon doen.*

*harlekein is niet verantwoordelijk voor verloren save games. Maak altijd eerst een back up.
Ok thnx for the info.
Zal hem sowieso backuppen en dan toch proberen te overwriten kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m gisteren ook uitgespeeld (als Hunter). Vond het spel zelf wel goed, je bent altijd op zoek naar meer en beter en dat werkt behoorlijk verslavend :-)
Wat dan wel dik tegen viel was het einde :s K vond die "eindbaas" niet eens moeilijk. Gewoon zijn zwakke plaats vinden en knallen maar. 96 sniper- en 500-600 smg-bullets later was hij weg. Hij bewoog ook amper en als je achter zo'n "steentje" gaat staan ben je veilig.
Ik had hier al enkele berichten gezien van mensen die level 50 zijn, ik heb het uigespeeld op level 35... Op de borderlands wiki site zie ik dat dit niet abnormaal is. Hoe geraak je dan nog aan 50? Gewoon rondwandelen en alles afknallen zonder quests? Of hebben jullie pas level 50 behaald in pt2?
Wat ik me ook af vraag is of pt2 eigenlijk net hetzelfde is als pt1? Uiteraard wat moeilijker maar zijn de quests allemaal hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Oke dan, als ik in de DLC sectie kijk van de Xbox marketplace dan zie ik nieuwe DLC (The Underdome). Ik heb hem gelijk klaargezet. Dat wordt weer smullen vanavond :)

Zie: http://marketplace.xbox.c...00-4000-8000-0000545407e7

[ Voor 26% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 29-12-2009 16:38 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:53
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:04:
Wat ik me ook af vraag is of pt2 eigenlijk net hetzelfde is als pt1? Uiteraard wat moeilijker maar zijn de quests allemaal hetzelfde?
Playthrough 2 is volledig gelijk aan de Playthrough 1. Ik denk wel dat de tutorial stukken eruit geknipt zijn maar dat ben ik niet helemaal zeker.

PT2 zal ook stukken vlotter gaan. Bij een hoger level is een verschil in level tussen jou en de tegenstander minder belangrijk. Bovendien heb je na PT1 waarschijnlijk al enkele legendary weapons in bezit waar je direct mee aan de slag kan. Dit wil zeggen dat je PT2 normaal kan uitspelen zonder ook maar één zijmissie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:37:
Oke dan, als ik in de DLC sectie kijk van de Xbox marketplace dan zie ik nieuwe DLC (The Underdome). Ik heb hem gelijk klaargezet. Dat wordt weer smullen vanavond :)

Zie: http://marketplace.xbox.c...00-4000-8000-0000545407e7
Mad Moxxi's Underdome Riot is an add-on pack for Borderlands that includes a new cooperative arena game mode and a stash to store your gear. Are you god's gift to gun fights? Think you're the best? Wanna prove it? Then help us celebrate the grand opening of Marcus Bank (a subsidiary of Marcus Corp) by killing hundreds and hundreds of people in Mad Moxxi's Underdome Riot, the only competitive arena around where your next of kin can be assured that you're coming back famous . . . or not at all.
Deze sla ik dus over, Arena heb ik nooit leuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
KneoK schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:21:
[...]

[...]

Deze sla ik dus over, Arena heb ik nooit leuk gevonden.
Inderdaad, groot gelijk. De nieuwe DLC is echt heel zwak. Ik vat het idee ook niet. Uuuuuren lange grind in ee arena zonder goede loot, geen XP en het is letterlijk een grind.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

spel is echt vet heb nu zo ding die onder ander +9 team ammo regeneration geef nooit meer zonder ammo echt super bij boss :) lijkt of je heel tijd give all ammo cheat doet :P en die gevoel krijg ik ook

ben nu lvl 36 soldaat en game uit ge speelt op PT 1

[ Voor 5% gewijzigd door Motaro op 30-12-2009 16:33 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• crazyx
Ik ben nu level 28, dus dan heb ik het spel misschien ook bijna uitgespeeld? Ik dacht dat ik nog maar in de helft zat of zo, omdat ik nog maar net de tweede baas afgemaakt heb (waar je een trophy voor krijgt).

Ik vind het wel appart dat de moeilijkheidsgraad zo uiteenlopend is, die tweede baas heb ik gedood zonder maar 1 keer geraakt te worden (sniper ftw ;) ), maar voor sommige "vogeltjes" moet ik 2-3 keer opnieuw proberen.

Hoe kan je trouwens aan goede class mod's geraken? De beste die ik tot nog toe gevonden heb, is een level 15 Firefly, maar ik vind gewoon niets beters. Maar ik zou hem wel graag upgraden.

• htf99
  • Nu online
Ik krijg de second play through niet op gang. Ik heb via het menu gekozen voor play through 2 maar ik spawn gewoon waar ik met play through 1 was gebleven en alles is bij het oude. Wat moet ik doen om het verhaal opnieuw te laten starten?

EDIT: Het werkt nu wel. Geen idee wat er mis ging eerder.

[ Voor 11% gewijzigd door htf99 op 31-12-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat een toffe game is dit! Speel het met een kameraad van me en af en toe solo maar het is zo verslavend! Ik digg het cellshaded sfeertje ook helemaal, past er perfect bij. Sowieso een lekker sfeertje hangt er in de wastelands. Graphics, muziek, gameplay: allemaal dik in orde!

Ik vind het een beetje een mix tussen Fallout, Diablo en Half Life. Ben nu een lvl 20 soldier en net alle missies gedaan in het eerste gebied. Zojuist naar The Dahl Headlands afgereisd om de echte wildernis in te gaan. Het levellen, looten en upgraden van je wapens (veel keuze!) is echt top uitgewerkt, dat maakt het echt verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
The Underdome is echt wel vet :D

"t is idd jammer dat je geen xp meer krijgt, maar uiteindelijk heb ik de eerst extra skill uitbreiding wel al te pakken. woei. nog 4/5 achievements te gaan in The Underdome. w00t w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:58
Vandaag begonnen met de game. Echt een vette game! Eindelijk weer iets waar ik me mee kan vermaken.

( Het kan echter niet tippen aan Fallout 3 )
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste