wist ik veel dat je m op de PC hebt
maar dan inderdaad misschien met 2x opstarten?
wist ik veel dat je m op de PC hebt
Met de Berserker de brawler tree in vind ik ook heel cool. Of Tank/Blaster voor 1 shot kills met shotguns is ook leuk. Maar de Siren is gewoon diverser. Met Mercenary mod en build staat alles stil door daze en kill je alles met een ammo clip van een double anarchy. Met Firefly/Hellfire build hoef je elke mob alleen maar even aan te tikken en door ze heen te wandelen. Je vaagt zo een groep badass lance weg.Hydra schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:10:
Ben vorige week met een Siren gestart, nu level 31. Moet wel zeggen dat een Siren eigenlijk veel leuker is dan een Soldier. De hoeveelheid damage is best heftig met een fatsoenlijke SMG, en door die shield recharge en het healen als je phasewalked is het spel echt een eitje.
Hej, de windowed mode!sajoku schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:18:
[...]
Het lukt mij toch vrij goed om borderlands 2 keer op te starten in windowed mode
Soms kan het zo simpel zijn... Dat was em dus..
[ Voor 3% gewijzigd door Genji op 09-11-2009 20:49 ]
de game is zo een succes (naar mijn wete) dat er nog wel DLC gaat uitkomen, uitbreidingen en/of een sequelCid Highwind schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:18:
Leuk spel, maar nu hij de eerste keer uit is, is er totaal geen motivatie voor speelronde 2. Naast het feit dat de quests gewoon niet spannend waren, het vinden van Claptrap repair kits het meeste inspanning vergde en het level design pas sinds Old Haven écht interessant werd, lijkt de tweede playthrough me nu dus eigenlijk niks meer dan het vinden van nieuwe wapens en het wegvagen van exact dezelfde vijanden.
Is er nog enige variatie (en dus motivatie) om door te gaan? Zit er nog verschil in, zoals er in Titan Quest op ieder niveau unieke bosses bij kwamen?
Ik denk dat de grootste dooddoener is dat er niet genoeg variate qua omgeving en vijanden is, en dat er qua items te weinig persoonlijkheid is. Er zijn genoeg vette wapens, maar wat ik eigenlijk mis in de item-jacht zijn zoals in Diablo en Titan Quest de set-items. Waarom de wapens niet op laten bouwen uit verschillende componenten? Zodat je op die manier een set compleet kan krijgen. Dat maakt het een stuk interessanter en dan kan je dus ook een echt "epic feeling" meegeven aan de items, een stukje emotie om het zo maar te zeggen, net zoals ik altijd hoopte mijn Immortal King compleet te krijgen
Goede game, maar ik hoop dat al dit soort dingen misschien in een tweede deel zullen komen. Dan zal er zeker een pre-order komen.
Dusja, vraagje: Is dit het dan? Of staan er nog verassingen te wachten in de tweede playthrough?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Na in PT1 alle claptrap slots verzameld te hebben had ik er 42 en een trophy. De eerstvolgende in PT2 gaf mij een nieuwe SDU zodat ik nu 45 heb. Doel is om die volledig te krijgen. Niet echt nodig, maar wel leuk.Cid Highwind schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:18:
Leuk spel, maar nu hij de eerste keer uit is, is er totaal geen motivatie voor speelronde 2. Naast het feit dat de quests gewoon niet spannend waren, het vinden van Claptrap repair kits het meeste inspanning vergde en het level design pas sinds Old Haven écht interessant werd, lijkt de tweede playthrough me nu dus eigenlijk niks meer dan het vinden van nieuwe wapens en het wegvagen van exact dezelfde vijanden.
Dusja, vraagje: Is dit het dan? Of staan er nog verassingen te wachten in de tweede playthrough?
Wel naar inderdaad. Als je het spel opnieuw laad moet het probleem wel verholpen zijn hoor.EcoR schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:56:
Pff, van de week begonnen met Borderlands. Tijdens de tutorial (volgens mij) al meteen tegen een niet leuk probleem aangelopen: Ik was per ongeluk in de buurt van een paar mannetjes gekomen die voor mijn level 2 ventje nog ondoenlijk waren (constant 1 damage). Dus ik probeer weg te rennen, blijft er een achter mij aan komen. Dus ik dood, wordt ik gerespawned bij zo'n savepoint: Staat dat ventje daar weer, dus ik gelijk weer dood.
Ventje gaat daar maar niet weg, ook niet na mn xbox opnieuw op te starten. Heb gelijk geen zin meer in het spel. Ik ga eerst wel wat andere spellen uitspelen voordat ik het nog een keer probeer...
[ Voor 14% gewijzigd door TomSmit82 op 10-11-2009 15:52 ]
ja dat weet ik heel zeker (was op split screen) heb zelf ook nog zijn heele backpak door gezocht.Coolsnarf schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:21:
ehmmmm, misschien lullig om te zeggen, maar weet je zeker dat hij de goede heeft teruggegeven?
M2M schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:45:
als je vanaf het midden van nergenshuizen, via de noordelijke brug (waar die clap trap de brug voor je opent) richting old haven rijdt, kom je vlak na de tunnel een hutje met wat kereltjes tegen. In de rotswand tegenover het huisje zit een lootable kistje, maar als je met de auto daar bovenop rijd, kan je auto bovenop de rotsen zweven. Blijkbaar zijn er ergens een paar textures niet goed op wireframes geplakt
spoiler:maar wat is die eindbaas een slapjanus zeg... Die beam stelt niets voor en neem je de meest simpele proppenschieten icm een unlimited ammo mod en je gaat achter de linker pilaar staan (met die bochel er in) kun je dat monstertje zonder geraakt te worden aan stront schieten. Wat een nepbeest...
En die berg op komen was ook al veel te simpel. Zelfs met level 25 kom je daar nog wel naar boven, als alle tegenstanders level 30 zijn. Gewoon eventjes wachten tot ze mekaar afgemaakt hebben en doorlopen. Dat was een redelijke anti climax.
De meeste eindbazen waren trouwens veel te simpel. De kerel bovenop de gigantische graafmachine was zo om te leggen (en zijn wapen heeft accuracy 0...), de drie kerels in de legerbasis in de missie daarna zijn ook zo om te leggen. Flankend zouden ze mij zo overrompeld hebben, maar vooral de geweren leegschieten op het kistje waar ik achter zit.
Het moeilijkste waren de arena matches. Twee brutes met wat meer health dan een normale en beide een rocket launcher die van de zijnkant komen, en nog wat gewoon proppenschietervolk dat van voor komt was stukken moeilijker dan als je de meeste eindbazen in die kooi had gezet.
maargoed, voor de rest wel een grappige game
Battle.net Spud#2543
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dat zijn waarschijnlijk de skills van andere spelers. Ik als hunter krijg dmg boost/reload speed of healing over time na een kill. En dat maakt inderdaad een apart geluidje en je hoort de proc ook van andere spelers.Bulls schreef op woensdag 11 november 2009 @ 04:54:
Als ik singleplayer of host ben dan hoor ik vaak na elke kill een soort oplopend snerpend geluidje. Kan het niet echt uitleggen, maar denk dat het een soort kill confirm is ofzo, zelfs als je alle skills hebt gereset hoor ik het dus het is niet iets van extra exp of een after kill bonus. Als ik zel client ben hoor ik het nooit. Weet iemand wat het is en waar het voor dient? Het is wel vreemd.
Ik kan me erg vinden in je vraag, het is behoorlijk vaag om in te kunnen schatten wat voor wapen je beter kan gebruiken. Zo moest ik kiezen tussen een sniper met bijna 400 damage, of dan toch maar bij de oude blijven die ~280 damage deed, maar een 2x mod er op had zitten. Betekent dit dat hij dan 560 fire/corrosive/electric schade doet? Of moet ik dat zien als 280 standaard schade, met een bonus van 2 eenheden elemental?Bulls schreef op woensdag 11 november 2009 @ 04:54:
Als ik singleplayer of host ben dan hoor ik vaak na elke kill een soort oplopend snerpend geluidje. Kan het niet echt uitleggen, maar denk dat het een soort kill confirm is ofzo, zelfs als je alle skills hebt gereset hoor ik het dus het is niet iets van extra exp of een after kill bonus. Als ik zel client ben hoor ik het nooit. Weet iemand wat het is en waar het voor dient? Het is wel vreemd.
Verder nog een vraag over explosive elemental damage. Als je een revolver hebt van 130 dmg met 2x explosive elemental logo en high chance, dan heb je 9 van de 10 keer 2 dmg nummers eruit komen na elk schot van ~130 en ~300 hoe wordt dat berekend? (en als je ook nog van de hunter de chance to doubleshot hebt is het zelfs ~280 en ~700) Ik snap het niet, het is alsof de explosive dmg gewoon dubbel de eigenlijke dmg is bij de standaard dmg op. Ik klaag niet ofzo want het is wel heerlijk. Maar ik wil weten hoe dat gaat, lijkt wel of explosive de beste elemental is. Want fire over tijd kan nooit zoveel dmg produceren.
Verwijderd
Die x2 is de kans.Cid Highwind schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:55:
[...]
Ik kan me erg vinden in je vraag, het is behoorlijk vaag om in te kunnen schatten wat voor wapen je beter kan gebruiken. Zo moest ik kiezen tussen een sniper met bijna 400 damage, of dan toch maar bij de oude blijven die ~280 damage deed, maar een 2x mod er op had zitten. Betekent dit dat hij dan 560 fire/corrosive/electric schade doet? Of moet ik dat zien als 280 standaard schade, met een bonus van 2 eenheden elemental?
Elemental Effects The elemental effects include fire, electrical, explosive, and corrosive. The damage of the elemental effect is a multiplier indicated by the elemental plaque and a "xN" in the weapon description, where N is a number from 1 to 4. The chance an elemental affect will occur depends on the difference between the level of the player and the level of the enemy. Occasionally a weapon description will include text reading "high elemental effect chance" or "very high elemental effect chance", which implies that the gun has a greater than normal chance of causing its elemental effect. Elemental attacks are added to the base damage of the weapon used and can have secondary benefits.
Each element has a specific benefit to use against differing enemies:
Fire has a benefit against fleshy enemies and causes the enemy to burn for a length of time.
Shock has a benefit against shields. It depletes them more readily but is less effective against flesh and armor than a normal weapon of the same type.
Explosive weapons have a chance for the round to explode in enemies, dealing much more damage and leading to an incredibly messy death on a critical hit.
Corrosive has a benefit against armored enemies, slowly draining health and making them weaker to other attacks as the ongoing damage progresses.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 11:09 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 11-11-2009 12:02 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Tyoi op 11-11-2009 12:08 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Ik heb het zelfs getest in mn eentje ingame, zonder skills (reset) en toch was het daar ook aanwezig.TomSmit82 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:08:
[...]
Dat zijn waarschijnlijk de skills van andere spelers. Ik als hunter krijg dmg boost/reload speed of healing over time na een kill. En dat maakt inderdaad een apart geluidje en je hoort de proc ook van andere spelers.
[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 11-11-2009 12:35 ]
Verwijderd
Je hebt wel gelijk wel logisch, maar goed op die site die je gafTyoi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:59:
@ Grave
de x2 is NIET de kans. Er staat in de omschrijving van je wapen een regel als 'High chance to...' dat is de kans. De x2 is de muliplier van de elemental dmg. In dit forum, een aantal pagina's terug staat de precieze uitleg. Zal even kijken of ik het linkje kan vinden.
Gevonden: Van ijskonijn op page 22: http://borderlandsguide.com/forum/elemental-damage-lesson
als je een x4 betekent dit dus dat je niet altijd daadwerkelijk max doet.Levels of Effect: The level of elemental effect on your gun effects two things:
1. How likely an element effect is to occur
2. How likely a more powerful element effect is to occur
I'd just like to clarify something that comes up again and again. In Borderlands, when a bonus says +50% something reduction it does not reduce that thing by 50%. It reduces it to 1 / (1 + 50%). This happens with any bonus that should reduce something (i.e. lower reload speed) as opposed to a bonus that increases something (i.e. more damage).
Examples:
Fast Hands: +40% Reload Speed = 1 / (1 + 40%) = 71.4% of normal reload speed
Juggernaut: +50% damage reduction = 1 / (1 + 50%) = 66.7% of normal damage taken
Metal Storm: +75% Recoil Reduction = 1 / (1 + 75%) = 57.1% of normal recoil.
You get dimishing returns as you stack these effects and you can never hit zero. There is no instant reload no matter how much + Reload Speed you have, etc.
Nope, dat zou liggen aan het type wapen dat je gebruikt. Nu kan ik wel zeggen dat element gedoe me iets meer duidelijk is geworden met de gegeven uitleg, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het echt allemaal snap.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:12:
als je een x4 betekent dit dus dat je niet altijd daadwerkelijk max doet.
[ Voor 20% gewijzigd door Tyoi op 11-11-2009 15:01 ]
6) You just checked it.
In new haven in en uit loggen en de boxes doen die in de level op de daken staan farmen. Zo kom je leuk spul tegen en je boost je geld. Er staan 3 boxes dicht bij de vendor machine. Beetje rond kijken en je kan ze redelijk snel doen.pingwings schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:55:
Wat een gaaf spel is dit toch!
Heb nu een level 23 soldier, en ben net in new haven.
Ik heb pas een revolver gevonden die 335 dmg doet met 89.3 accuracy en 0.8 fire rate, vanaf level 20 te gebruiken, is dat normaal?
Verder vroeg ik me af wat een goede manier is om goede wapens/veel geld te krijgen?
[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 11-11-2009 13:47 ]
Je moet gewoon de dmg in praktijk testen op een barrel ofzo (of van die crystals) dan zie je de dmg en kan je het goed vergelijken. Zo heb ik vaak dat een 350 revolver gewoon nog steeds slechter is dan een 150 en x2 expl.Tyoi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:43:
[...]
Nope, dat zou liggen aan het type wapen dat je gebruikt. Nu kan ik wel zeggen dat element gedoe me iets meer duidelijk is geworden met de gegeven uitleg, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het echt allemaal snap.
Ik zit ook nog steeds te dubben of ik mijn sniper met basedmg 275 en x4 fire dmg zal vervangen met een sniper die 400 basedmg heeft en geen elemental. (de eerste sniper is de 'volcano' ledgendary, dat betekend eigenlijk altijd element dmg (althans, zo ervaar ik het na de +/- 10k shots uit dit machtige wapen))
Verwijderd
Nadeel is dat je niet weet hoeveel elemental damage over die base damage heen komt.Tyoi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:43:
[...]
Nope, dat zou liggen aan het type wapen dat je gebruikt. Nu kan ik wel zeggen dat element gedoe me iets meer duidelijk is geworden met de gegeven uitleg, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het echt allemaal snap.
Ik zit ook nog steeds te dubben of ik mijn sniper met basedmg 275 en x4 fire dmg zal vervangen met een sniper die 400 basedmg heeft en geen elemental. (de eerste sniper is de 'volcano' ledgendary, dat betekend eigenlijk altijd element dmg (althans, zo ervaar ik het na de +/- 10k shots uit dit machtige wapen))
Binnenkort ff beter testen, maar kreeg op den duur van bepaalde levels geen xp meer, totdat ik met een low level wapen op hun schoot. Misschien kan je met deze methode heel snel je weapon proficiencies omhoog levelenI'm near the end of my second play through as Hunter/Sniper. Here's what I've found:
There are two factors, first is what I call the recycle time of the elemental effect and this is the description "chance, high chance and very high chance of elemental effect." The higher the rate of fire the more the elemental effect will degrade based on this factor. For instance if you have a rifle that says "chance of elemental effect" and x3, you will have the damage plus x3 damage over time then the next shot will not have any elemental effect because of the slow recycle time for the elemental effect. However if you pause between shots the elemental effect will recycle and will have it's maximum effect based on the x factor.
Second is the x1, x2,x3,x4. This is the amount of damage done over time when the element effect goes off. Explosive damage happens all at once rather than over time like fire, electric and corrosive.
The best elemental guns for a high rate of fire have "very high chance of elemental effect". These recycle very quickly.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 14:04 ]
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
Hmmm, volgens mij gaat je weap.prof omhoog naar exp, dus laag level mobs zouden niet zo impact moeten hebben op de waep.prof. (volgens mij).Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:57:Binnenkort ff beter testen, maar kreeg op den duur van bepaalde levels geen xp meer, totdat ik met een low level wapen op hun schoot. Misschien kan je met deze methode heel snel je weapon proficiencies omhoog levelen
[ Voor 5% gewijzigd door Tyoi op 11-11-2009 15:20 ]
6) You just checked it.
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
Waar gaat het precies mis dan?rusteloos schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:19:
anyway we hebben voor ons beide een build samengesteld....maar we hebben het er best moeilijk mee....missies te behalen.
https://niels.nu
Heb zelf met haar gespeeld, en misschien dat dit wel klopt, maar ik vindt haar speciale vaardigheid eigenlijk insignificant. Dat is jammer want daarmee wordt er een deel van je variatie qua speelstijl weggenomen. Het enige wat handig was is dat je met een elektrische mod lekker makkelijk de schilden uit kon schakelen. Ben weer snel naar Mordecai gegaan, vond dat toch wel het leukste spelen. Eerst even snipen, vervolgens er vol op los met een revolver, en genieten als bloodwing er weer een aantal te grazen neemt. Daarnaast geen enkele healing kit meer nodig door twee puntjes in de healing skill te stoppen. Gevarieerd en uitdagend.Hydra schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:49:
Eens met Harlekein. Lilith is in het begin niet een erg sterk character, maar als je in de defensieve skills investeerd (zoals 'ie aangeeft) ben je op een gegeven moment unstoppable. Grote shield + shield regent na een kill + daze is gewoon bijna overpowered.
Tja, ieder z'n ding. Haar phasewalk is, vooral met die self-healing, gewoon de reden dat het eigenlijk altijd mogelijk is in leven te blijven. Daarnaast is het ook nog eens een tactisch voordeel dat je gewoon langs vijanden (ze zien je niet) kunt lopen en dan op een mooie plek op kunt duiken om ze allemaal van achter aan te pakken. Ik denk dat je haar gewoon niet tot een hoog genoeg level gespeeld hebt, tot level 15 ofzo is ze vrij zwak.Cid Highwind schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:28:
Heb zelf met haar gespeeld, en misschien dat dit wel klopt, maar ik vindt haar speciale vaardigheid eigenlijk insignificant.
Welk realisme?[b][message=32909587,noline]en altijd een healing mod in je team is niet mogelijk (en eigenlijk ook lame want dat neemt de realisme weg als je alijjd maar regeneration hebt.
[ Voor 23% gewijzigd door harlekein op 12-11-2009 08:58 ]
[ Voor 12% gewijzigd door harmageddon op 12-11-2009 12:36 ]
Aap!
Ik heb playtrough 1 nu 2x uitgespeeld, nu ga ik verder met playtrough 2. Deze keer hebben we ook aardig wat bountyboards overgeslaan, maar die claptrap melding komt steeds terug dat er nog wat is aan te nemen.harlekein schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:08:
Dat ben ik absoluut met je eens! Het zou zo moeten zijn dat de uitdaging steeds groter wordt waarbij die mods en skills je moeten helpen er doorheen te komen. Maar dat is het grote mankement: Je krijgt veel te makkelijk XP en geld. Het enige wat ik daarbij kan adviseren: Ga door de story quests heen en vergeet de side quests. Op die manier voorkom je dat je te hard levelt en blijft het taktische er in zitten. Ook met health regen!
Maar je moet wel bijzonder veel moeite doen wil je alle quests op gelijk level of een a twee levels hoger willen doen. Daar tegenover staat wel dat je weer moet gaan nadenken over hoe je aanvalt, veel dekking zoeken, communiceren met elkaar zodat je elkaar kunt dekken en hetzelfde doelwit hebt.
Dat was aan het begin van de game ook het geval, maar komt dus ook wel weer terug, mits je quests weigert te doen die niet op jouw level zitten. Wij zijn niet de enige die dit een probleem vinden. Ik zie deze klacht op het gearbox forum meerdere malen terugkomen.
Ja dat is ook een idee, wat we ook doen is die middle of nowhere board niet herstellenSpooksel schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:41:
Mjah, wat je kunt doen is wel alle quests accepten zonder ze uit te voeren. Als je een quest accepteerd bij een persoon/bountyboard zul je iig niet meer lastig gevallen worden door de Claptraps.
Tja. Als je het jezelf perse moeilijk wil maken, prima, ik vond het gewoon goed dat er meer dan genoeg quests waren (beter teveel dan te weinig).harlekein schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:10:
Toch erg he? Om het spel leuk te houden moet je er zo min mogelijk van voltooien.
Een van de grootste issues met soldiers is inderdaad het gebrek aan goeie wapens. Een Lilith met firefly build en hellfire is gewoon bizar kwa damage. Ben nu een Lilith begonnen en waar ik met een Soldier van een afstandje weg sta te plonken ren ik met Lilith gewoon op een Badass af en doe ff *sproei* met m'n double anarchy.Bulls schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 01:23:
Ik ben nu redelijk tijd met magnums aan eht schieten (zelf lvl 44 en pistols lvl 31) maar ik vind ze toch wat overpowered, mn kameraad is soldier met rifle, en zit nog steeds met een lvl 17 wapen te schieten omdat er niets beters is te vinden (tja elemental en fire rate mag size accuracy noem maar op, en elk ander wapen is gewoon slomer) Maar die magnums vind je echt elke keer beter, heb nu al weer 1 van 530 dmg met 2x explosion en die is echt dik gewoon, hiervoor had ik een acid (give sick) revolver van 350 en 3x corrosion die was al niet normaal meer.
Maar die elemental word gewoon met fast fire rate te weinig gegeven, die magnums gewoon elke schot is het raak. Eigenlijk ongeballanceerd.
[ Voor 62% gewijzigd door Hydra op 13-11-2009 01:36 ]
Het is niet zo erg dat er zoveel quests zijn, het punt is dat het gewoon jammer is dat de quests die er zijn je gewoon TEVEEL xp geven waardoor je te snel leveled. Tegen te tijd dat je dan eens bij een eindbaas bent die bij het verhaal hoort ben je dan zo overpowered...Hydra schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 01:33:
[...]
Tja. Als je het jezelf perse moeilijk wil maken, prima, ik vond het gewoon goed dat er meer dan genoeg quests waren (beter teveel dan te weinig)..
Heeft geen signature.
[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 13-11-2009 13:20 ]
Mja. Als je graag met revolvers werkt kun je beter een Hunter beginnen, maar ieder z'n ding. Op m'n soldier speel ik vrijwel alleen maar met m'n hellfire SMG, en heb toen ook maar bedacht dat ik beter gewoon een Siren kon startenBulls schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:18:
Brick vind ik niet echt underpowered, ik heb nu deze build En ik ben bijna onstervelijk. En als ik toch down ga dan heb ik met 2nd wind bijna weer vol leven. De shield laad tussendoor snel op. Ik gebruik de special berserk mode zelden en ook geen rocketlauncher (te chaotisch) Ik ben met revolvers bezig.
Toch heb ik de meeste leuke wapens gekocht bij de vendor machines uit de item of the day.
M2M schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:22:
spoiler:Ik heb een vraagje, in het begin, het eerste dorpje met die gekke dokter. Daar zit ook een wapenhandelaar die zijn shopje speciaal voor jouw opent. Als je bovenop die keet klimt, zie je bovenop de rotswand nog een claptrap zitten. Weet iemand toevallig hoe je daar kunt komen? Ik spring enkel tegen onzichtbare muren aan...
Ps. je kunt aan de rechter kant op het huisje van de ammo boer komen. Daar staan wat palen in een hoekje waar je op kunt klimmen
Battle.net Spud#2543
TepelStreeltje schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:38:
[...]
spoiler:das volgens mij in een ander "dorpje" wat er naast ligt. als je het stadje uit loopt en gewoon rechts aan blifjt houden kom je in een dorpje met badguys der in. daar kan je met een beetje springen op wat planken komen waar paar wapen kratten staan. Neem aan dat daar ook die claptrap moet ligt. ben em zelf niet tegen gekomen though
☻/
/▌
/ \
[ Voor 21% gewijzigd door Barbaar op 14-11-2009 15:59 ]
Barbaar
ja gatverdamme. wasted hours of my life.Gammro schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:55:
zoek op youtube naar hidden claptrap, dan krijg je ook een filmpje met hoe je er moet komen. Overigens vindt ik m niet zo heel erg interressant.
☻/
/▌
/ \
hmm misschien had ik er een quote van moeten maken...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die x7 is gewoon hoeveel kogels het geweer afschiet. Dus bij jouw voorbeeld is dit dan 7 kogels die elk 31 damage doen. Natuurlijk moeten wel alle kogels het doelwit raken om de max damage van het geweer te gebruiken.Angeloonie schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:41:
Hoe zit het nu met die x7 oid die ik soms bij wapens zie staan? Bijv. 31 damage, x7, betekent dat 217 damage?
If so: waarom op zo'n irritante manier en niet gewoon 217 damage laten zien?
Ik heb dit geprobeerd. Alle sidequests in PT2 voor de Arid Badlands en Dahl Headlands overgeslagen, toen was ik ong lv39/40 tegen de tijd dat ik in New Haven aankwam en doormoest naar Tannis. Maar tegen die tijd was het echt al bijna niet meer te doen om bij haar te komenharlekein schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:56:
Vandaag heb ik PT2 behaald. Je kan dan NIET opnieuw beginnen. Wel is alles level 50 of 51 en je kunt de quests die je nog hebt staan alsnog doen. Mijn advies: Als je PT2 gaat doen, doe alleen de story quests. Zo houd je het interessant en heb je nog wat te doen als je de eindbaas verslagen hebt.
lolSpooksel schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:13:
[...]
Ik heb dit geprobeerd. Alle sidequests in PT2 voor de Arid Badlands en Dahl Headlands overgeslagen, toen was ik ong lv39/40 tegen de tijd dat ik in New Haven aankwam en doormoest naar Tannis. Maar tegen die tijd was het echt al bijna niet meer te doen om bij haar te komenlol.
Toen heb ik toch maar ff een paar sidequests van eerder gedaan om wat levels erbij te krijgen...
Ik kan die fix weapon cards with fontsize niet aanvinken?Phenos2 schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:48:
1 Foto zegt meer dan 1000 woorden
Handig programatje waarmee je Borderlands wat kunt aanpassen.
Vooral "Fix weapon cards with font size" is handig omdat sommige mods meer dan 4 attributes hebben die je niet kunt zien, Door het font kleiner te maken zie je de 5de regel wel.
[afbeelding]
Programma staat op deze forum: http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=85874
Dank je voor de tip!Hydra schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:56:
Er is vannacht een patch uitgekomen, die fixed ook die fontsize.
Alleen voor PC?Hydra schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:56:
Er is vannacht een patch uitgekomen, die fixed ook die fontsize.
Consoles hebben al een patch gehad.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Als je 'em niet via steam hebt moet je 'em zelf downloaden. Hoe die te vinden is lijkt me duidelijk.Snake schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:05:
Hoe patch gedownload? Komt die niet automatisch met Steam binnen?
Als je wilt kun je bij mij CD keys kopen hoor, ik verkoop ze per 100 en ze kosten 15 Euro per stuk. Je kunt ze in geen enkele applicatie gebruiken, handig toch ?Bulls schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:16:
Trouwens, hoe kun je hem aan steam toevoegen (als je dat zou willen) dit spel heeft geen eens een CDkey
Vreemd hoor, koop je ook een keer een game (voor de MP) had je hem netzogoed kunnen downloaden.
O de retail versie is niet via Steam?Hydra schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:02:
[...]
Als je 'em niet via steam hebt moet je 'em zelf downloaden. Hoe die te vinden is lijkt me duidelijk.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Maar op de consoles zie je nog steeds maar 4 regels
Volgens mij snap jij hem niet helemaal.KneoK schreef op woensdag 18 november 2009 @ 05:06:
[...]
Als je wilt kun je bij mij CD keys kopen hoor, ik verkoop ze per 100 en ze kosten 15 Euro per stuk. Je kunt ze in geen enkele applicatie gebruiken, handig toch ?
Kom op joh, het is toch normaal dat je voor je spellen betaalt ?
[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 18-11-2009 14:28 ]
Verwijderd
Lees dan ook zijn post. Hij baalt nu dat hij ervoor betaalt heeft omdat er toch geen cd key bij zit. En bij steam toevoegen is maar voor een beperkt aantal games mogelijk, zie https://support.steampowe...&ref=7480-WUSF-3601#whichkaluro2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:27:
[...]
Volgens mij snap jij hem niet helemaal.
Hij heeft een legale retail versie, zonder cd-key omdat die niet in de game inbregrepen zit.
En hij vraagt zich af hoe hij die aan zijn steam account kan koppelen; hij heeft dus al voor de game betaald.
Jawel, dat had ik wel door, maar het ging mij om z'n laatste zin. Had 'ie van tevoren geweten dat er geen CD key bij zou zitten dan had hij het spel gewoon gedownload zoals hij met al z'n spellen doet (althans, die indruk geeft 'ie een beetje met die zin).kaluro2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:27:
[...]
Volgens mij snap jij hem niet helemaal.
Hij heeft een legale retail versie, zonder cd-key omdat die niet in de game inbregrepen zit.
En hij vraagt zich af hoe hij die aan zijn steam account kan koppelen; hij heeft dus al voor de game betaald.
Nee ok, maar naar mijn inzien ergert hij er zich eerder aan dat hij netjes de game gekocht heeft maar dat er geen CD-key bij zit, dus dat menig downloader dezelfde features heeft als hem.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:49:
[...]
Lees dan ook zijn post. Hij baalt nu dat hij ervoor betaalt heeft omdat er toch geen cd key bij zit. En bij steam toevoegen is maar voor een beperkt aantal games mogelijk, zie https://support.steampowe...&ref=7480-WUSF-3601#which
Ik ben ook 50 met de siren, ik heb echt overal wel epic wapens van gevonden behalve mijn main weapon: SMG.. daar heb ik nog een (simpel) paars wapen. Op zich wel apart. Nouja met een paars wapen ligt menig vijand nog steeds in luttele seconden dood op de grond. En dan te bedenken dat het een level 39 paarse SMG is.KneoK schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:04:
[...]
Jawel, dat had ik wel door, maar het ging mij om z'n laatste zin. Had 'ie van tevoren geweten dat er geen CD key bij zou zitten dan had hij het spel gewoon gedownload zoals hij met al z'n spellen doet (althans, die indruk geeft 'ie een beetje met die zin).
Ben eindelijk level 50, heb alle achievements gehaald en ben nu eigenlijk wel even een beetje uitgekeken op het spel maar toch speel ik zo nu en dan nog een uurtje omdat ik toch net dat ene betere wapen zou kunnen tegenkomenBlijft toch verslavend.
[ Voor 9% gewijzigd door kaluro2 op 18-11-2009 15:27 ]
Heb een legendary lvl 43 hellfire met firefly build. Da's gewoon overpowered.kaluro2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:14:
Ik ben ook 50 met de siren, ik heb echt overal wel epic wapens van gevonden behalve mijn main weapon: SMG.. daar heb ik nog een (simpel) paars wapen. Op zich wel apart. Nouja met een paars wapen ligt menig vijand nog steeds in luttele seconden dood op de grond. En dan te bedenken dat het een level 39 paarse SMG is.
[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 19-11-2009 09:56 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq