Het spel is inderdaad zo dood en non-interactief als wat. Ik verbaasde me toen ik aan het begin wat skags naar die blinde hillbilly (2e plek waar je quests krijgt) lokte. Ze renden gewoon over zijn turf terwijl er niks gebeurde. Ze sprongen recht tegen zijn stoel aan, en hij bleef gewoon glimlachend vooruit kijken. Dat het character model gewoon statisch zou blijven zitten had ik wel verwacht, maar ik had toch minstens iets van automatic defense guns verwacht ofzo. De wereld verliest hierdoor een hoop geloofwaardigheid. Hoe kan die man daar leven als hij zich niet kan verdedigen tegen skags? Het slaat echt totaal nergens op.
De wereld inclusief bewoners voelt zo meer aan als 1 groot massief model, met 1 massieve texture eroverheen. Oblivion is misschien te hoog gegrepen als vergelijking met Borderlands. Diablo lijkt er dichterbij te zitten, maar zelfs die wereld kwam nog levendiger over.
Dit spel lijkt eerder op Baldur's Gate: Dark Alliance, een simplistische console spin-off van BG. Daar kon je ook weinig anders doen dan grinden en nog meer grinden, met af en toe een matige eindbaas ertussendoor.
En tóch is het een leuk en verslavend spel

. Het had alleen zoveel meer kunnen zijn.
[
Voor 3% gewijzigd door
skndd op 01-11-2009 18:50
]