Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak nu zelf deze build van mordecai

http://downloads.2kgames..../#11550550500000005500055

Vergeet vaak toch bloodwing aan te zetten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:06

M2M

medicijnman

gisteren nog wel wat leuks meegemaakt. Zat ik daar lekker in mijn autootje met een raketgeweer op een stel vogels te schieten. Raak ik er gewoon eentje. (en allemaal vallen ze dood uit de lucht..)
Erg vaag, maar wel een grappig gezicht.

Trouwens, is die mitrailleur van het autootje echt zo brak?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
M2M schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:28:
gisteren nog wel wat leuks meegemaakt. Zat ik daar lekker in mijn autootje met een raketgeweer op een stel vogels te schieten. Raak ik er gewoon eentje. (en allemaal vallen ze dood uit de lucht..)
Erg vaag, maar wel een grappig gezicht.

Moet je eens met een shotgun proberen werkt ook goed tegen vogeltjes hoor :+.

En die mitrailleur is inderdaad niet echt handig, accuracy 0 komma 0 en bijna geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Heb nu een shotgun met 10.000 burst, 0,0 accuracy en een lekkere multiplier.. een lvl 13 paars wapen en gebruik hem op lvl 20.. Alleen jammer dat de reload er traag is.. Ik kan 2 keer snel schieten en dan langzame reload..

Tactiek is nu: rush naar een groep.. aggro ze bij elkaar(mits mogelijk).. knal alles kapot en red ik het niet dan phasewalk regen ik me health.. Ik gebruik dus mijn defensieve build om aggressief te spelen ;)
http://downloads.2kgames..../#21505050100000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35
M2M schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:28:
Ik vind de auto met machine gun echte DE manier om Mothrakk (sp?) te verslaan!

spoiler:
Neem auto met machine gun, zorg dat er GEEN gunner achterin zit! Vervolgens moet je Mothrakk in het vizier zien te krijgen en druk je op 'A' (XBOX) om hem te targetten! De machinegun heeft nu een weapons lock op hem en volgt hem waar dan ook, zelfs als ie boven je zit. Het enige wat je nu nog hoeft te doen is rondjes rijden (zijn vuurballen ontwijken) en blijven schieten tot ie neervalt!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Er komt vandaag is al een patch voor Borderlands:
An update for the 360 version of Borderlands will be deployed tomorrow, 10/30, at 2am CST. This update will include fixes for issues that some 360 users have been experiencing.

Many issues have been addressed here, but we are continuing work on support updates for all platforms, and will deploy fixes for every version as soon as possible and continue to support all platforms. If you are experiencing an issue that has not been addressed, please post on our technical support forums and let us know!

Update notes:
• Fixed a bug which caused players and other things in the world to appear incorrectly on clients in networked games
• fixed a bug in which players gibbed in arena combat disappeared
• fixed a bug which caused the dollars counter to spin continuously
• fixed a bug that caused the digger elevator to be unusable after completing the Find Tannis mission
• Weapon mapping to the D-pad should no longer reverse left and right
• various localization and other text and tooltip corrections
• The introductory quests with CL4P-TP should now always progress properly all the time
• Lilith's Phase Strike ability now works as intended
• Load times have been improved
Bron

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Ow, dit is wel chill. Ik hoop met name dat de laadtijden voor games die op de xbox hd geinstalled staan ook echt beter worden nu!

Verder had ik als echte bug alleen maar last van het feit dat mijn teamgenoten af en toe dus onzichtbaar waren na het zonen, of dat mannetjes/turrets in muren verstopt zaten. Dit had ik vooral in Old Haven in netwerk games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Nu PS3 nog... En PC uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:35
Heb tot nu toe een level 13 siren, bevalt me opzich prima, maar denk toch dat mordecai me beter zal bevallen!
Ik gebruik tot nu toe zeer veel mijn sniper op mijn siren, en heb nog niet echt een fatsoenlijk elemental wapen gevonden... Het killen van mobs gaat dan ook steeds moeizamer..

Dus ga me morgen maar eens beginnen aan een hunter :*) Aangezien ik vandaag geen tijd heb :(

Kan iemand me zeggen of de bloodwing de moeite waard is? Ben er namelijk nog niet over uit of ik punten in dat beest moet stoppen of dat ik me voornamelijk ga focussen op de dmg van mijn sniper??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enige bug die ik een keer had was dat die dollar counter bleef spinnen(jammer gnoeg kwam er nix bij:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Sorry, mijn fout :$
Ik keek effe niet verder dan mijn neus lang was. Dit staat er ook nog:
And then the PS3 details:

An update for PS3 version of Borderlands will be deployed tomorrow, 10/30, at 11am CST. This update will include fixes for issues that some PS3 users have been experiencing.

Many issues have been addressed here, but we are continuing work on support updates for all platforms, and will deploy fixes for every version as soon as possible and continue to support all platforms. If you are experiencing an issue that has not been addressed, please post on our technical support forums and let us know!

Update notes:
• Load times have been improved
• Lilith's Phase Strike ability now works as intended
• The introductory quests with CL4P-TP should now always progress properly
• fixed a bug that caused the digger elevator to be unusable after completing the Find Tannis mission
• Weapon mapping to the D-pad should no longer reverse left and right
• fixed a crash when ejecting the disc during the autosave warning splash screen
• Players in a lobby should no longer experience long loading when starting a game after one player leaves
• A bug which caused players and other things in the world to appear incorrectly on clients in networked games has been fixed
• fixed a bug in which players gibbed in arena combat disappeared
• Changed how space required for saves is calculated
• various localization and other text and tooltip corrections

No word on a PC patch... yet.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:55:
de enige bug die ik een keer had was dat die dollar counter bleef spinnen(jammer gnoeg kwam er nix bij:P)
Deze dus:
;)

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 30-10-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Mooi! Phase strike was een ernstige. De damage reduction skill werkt voor Lilith trouwens ook niet.

Waar ik me nog wel aan stoor is dat de friends list niet ge-update wordt wanneer je de game hebt gestart en nog erger: geluid valt vaak voor een fractie van een seconde weg als je digital out gebruikt op PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Mijn PS3 ziet nog geen update helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:16:
[...]

Tot nu toe wel een leuke game, maar liever wat meer customizen was het nog stukken beter geweest.
- eigen character creeeren
- eigen armor
- dyes
Dit vind ik ook helaas een minpuntje. Maarja, het aantal guns en stats zullen me wel opbeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 15:03
evangael schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:17:
[...]

Dit vind ik ook helaas een minpuntje. Maarja, het aantal guns en stats zullen me wel opbeuren.
Aan de ene kant wellicht jammer maar aan de andere kant je ziet jezelf toch praktisch nooit aangezien het een fps is dus wat boeit het eigenlijk. De guns zijn wel te zien en allemaal anders qua uiterlijk en gebruik wat het erg leuk maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om je attribute points te reseten en opnieuw uit te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:06:
Volgens mij kan je die kopen in een of andere scherm. Misschien die paal waar je ook de kleur van je armor aan kan passen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:06:
Bij de New-U paal (zoals Kixtart aangeeft) en dan helemaal onderaan. Iets van 'request reset'.
Vanmiddag nog even singeplayer zitten doen. Mis toch een 'maatje' die meeschiet.

Heb trouwens een heel vaag revolver opgepakt. Doet 52 x7 damage en dan staat er vervolgens bij de stats -54% damage. Verder een fijn ding, maar jammer van die '-'.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
The_Bash schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:21:
[...]

Bij de New-U paal (zoals Kixtart aangeeft) en dan helemaal onderaan. Iets van 'request reset'.
Vanmiddag nog even singeplayer zitten doen. Mis toch een 'maatje' die meeschiet.

Heb trouwens een heel vaag revolver opgepakt. Doet 52 x7 damage en dan staat er vervolgens bij de stats -54% damage. Verder een fijn ding, maar jammer van die '-'.
Een revolver die 52 x7 doet ? Ik dacht dat alleen shotguns dat konden, maar wel nice als de accuracy en fire rate redelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ok top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Heh, ik ben met mijn team nu lv45. We zijn in playthrough 2 nu net in New Haven. Maar wat een teringvette shit is die game als je eenmaal op dit niveau zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Guns worden random gegenereerd afaik.

Maar ik kan er 12 bij me dragen. Is het mogelijk x aantal te stockeren ergens? Of enkel te verkopen?

Dan: Het kan dus zijn dat ik een bepaald geweer nooit meer tegenkom. Is het mogelijk om uiteindelijk zelf je wapen samen te stellen?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb een sniper opgepakt met 6x 120 dmg. Sommige gevallen zelfs 1000 dmg met 1 schot uit gehaald heh.

Zelf wapen samenstellen kan niet, je krijgt uiteindelijk kleine quests waarmee je je backpack kunt upgraden van 12 naar 15 naar 18 etc. ik weet ook niet hoe ver dat gaat.

Interessante wapens die ik heb opgepakt:

Revolver, 2 shoten, 250dmg, 3x elemental fire en volgens mij 90 accuracy. Wel jammer van die magazijn van 2 kogels maar de reload is zo ongelovelijk snel. Best krachtig, hiermee heb ik dat vliegbeest dat je in arid badlands op lvl 25 moet verslaan gedaan. Dat is trouwens echt een kutquest, stap eerst uit de auto en dan rond rennen en af en toe schieten, maar het is uteindelijk wel gelukt.

Rifle , 67 kogels, 60dmg, 85 accuracy, wel langzamere reload maar toch best wat power en precies.

als er nog iemand op de pc wil co-open, mijn id is yasinhm voeg me maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Vraag je over weapon profiencies. Letten jullie daar sterk op? Als je weapon profiency voor shotguns nog op 0 staat en er dropt plots een heel vette shotgun gebruiken jullie hem dan of ga je verder met je mindere wapens waar je wel een hogere profiency in hebt.

Er is net voor m'n soldier een hele mooie paarse SMG gedropt, maar m'n weapon profiency in SMG is 0, terwijl ik meestal met een shotgun en een assault rifle heb rondgelopen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Woei, lekker op steam gekocht en begonnen met spelen. Bevalt tot nu toe wel. Pas level 5 maarja h:) Wel een beetje moeilijk om coop games te vinden, ik neem aan dat alle PC gamers bij elkaar kunnen?

Zou mijn naam ook in de start post kunnen?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Snake schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:07:
Guns worden random gegenereerd afaik.

Maar ik kan er 12 bij me dragen. Is het mogelijk x aantal te stockeren ergens? Of enkel te verkopen?

Dan: Het kan dus zijn dat ik een bepaald geweer nooit meer tegenkom. Is het mogelijk om uiteindelijk zelf je wapen samen te stellen?
Klopt je kan het alleen verkopen en als je het hebt verkocht kan het zijn dat je die gun nooit meer tegen komt zeker als het oranje of paars is.
DarthDavy schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:03:
Vraag je over weapon profiencies. Letten jullie daar sterk op? Als je weapon profiency voor shotguns nog op 0 staat en er dropt plots een heel vette shotgun gebruiken jullie hem dan of ga je verder met je mindere wapens waar je wel een hogere profiency in hebt.

Er is net voor m'n soldier een hele mooie paarse SMG gedropt, maar m'n weapon profiency in SMG is 0, terwijl ik meestal met een shotgun en een assault rifle heb rondgelopen.
Zelf let ik er niet zo op. Ik speel sniper en mijn shotgun proficiency is het hoogst. Dat komt omdat ik het toen best wel handig vond tegen de skag. Ik zou zeggen gebruik de dingen waarmee je je goed voelt. Ik gebruik mijn sniper nu vaker omdat het nu makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Feel free to add me, ik ben morgenavond weer aan het gamen (zit nu niet thuis). Ben nu level 12 :) Username = Snake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
even een vraagje.
ik heb de quest scavenger: revolver in dahl headlands maar ik kan daar maar niet de revolver barrel vinden.
bel er al lang voor bij maar het ergerd mij dat die quest nog steeds open staad kan iemand mij hier bij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
sk1nny666 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:37:
even een vraagje.
ik heb de quest scavenger: revolver in dahl headlands maar ik kan daar maar niet de revolver barrel vinden.
bel er al lang voor bij maar het ergerd mij dat die quest nog steeds open staad kan iemand mij hier bij helpen?
spoiler:
Als je naar de locatie gaat, die wordt aangegeven op je map, is er ergens een (brandend?) autowrak te vinden. In dat wrak ligt de Pistol Barrel verstopt.

/me Yonix heeft inmiddels level 25 bereikt met zijn Beserker en maakt op dit moment, in de buurt van New Haven, het leven van bandieten zuur! :P

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 31-10-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 22:58
Heb ook borderlands gekocht vandaag voor de PS3.
Online ID: antonyjeweet12
Voeg me toe als je vooral 's avonds wat wilt spelen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Vandaag uitgespeeld. Veelal solo gespeeld zodat ik lekker zelf alles rustig kon ontdekken. Zitten leuke stukken en locaties bij en soms erg sfeervol. Erg leuk spel. Op naar level 50 voor de achievements :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
DarthDavy schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:03:

Ik heb alles bij gehouden op smg en die alien guns na. Assault rifle en shotgun zitten nu op 11 en pistols en snipers beide op 9. Ik ben een soldier maar sniperguns zijn ook voor soldiers erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou ik hem 'em 2de hands op de kop getikt, hopen dat ie volgende week hier is, kan ik nog even spelen voor CoD. Nu maar eens kijken wat 't moet worden van de vier charakters.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

KneoK schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 02:27:
[...]

Zeker niet. Als je eenmaal wat skillpunten slim hebt gespendeerd kun je echt een ontzettend sterk karakter maken van Lillith, haar elemental skills zijn echt super. Neem daarbij een leuk elemental wapen (bij voorkeur twee voor diverse soorten vijanden, humanoids gaan bijvoorbeeld heel snel neer door Fire wapens) die door al haar skills alleen maar versterkt worden en je kunt makkelijk solo door het hele spel. Speel nu al een 15 levels met hoofdzakelijk een revolver met twee shockdamage punten en 152 damage (wat op mijn level, 44 op het moment, eigenlijk echt belachelijk laag is) en zelfs Bad Ass (en nu in de tweede playthrough Bad Mutha) vijanden gaan binnen een paar schoten neer. En met een goed gemikte Phasewalk kun je op een gegeven moment hele groepen vijanden tegelijk neermaaien of je even uit de voeten maken om ergens rustig je shield en health weer op te laden.

Het begint overigens nu echt moeilijk te worden op level 44, levellen gaat natuurlijk niet zo heel snel meer dus je kunt niet even een quest een leveltje uitstellen om het wat makkelijker te maken maar ik moet en zal die laatste achievement halen :D Wellicht stop ik er op level 50 mee, ik weet niet of ik het spel op dat level nog een keer kan uitspelen maar ga dan eens serieus met een ander karakter beginnen (heb nog een level 6 soldier en brute en een level 11 hunter).

Ik hoop dat ze het spel lang blijven ondersteunen, laat die dlc maar komen.
stackt dat elemental dan? want sommige wapens heb je ze al vrij snel in de fik, vooral als de firerate aardig hoog is. Dan heeft die +20% kans ook nie echt zin.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:54
Ik speel de game op Pc maar om een of andere reden wordt er niets gesaved. Ik vind ook niet direct waar dit aan ligt. Heeft er iemand hetzelfde probleem gehad en hoe heeft hij dit kunnen oplossen?

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

looin schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:56:
Ik speel de game op Pc maar om een of andere reden wordt er niets gesaved. Ik vind ook niet direct waar dit aan ligt. Heeft er iemand hetzelfde probleem gehad en hoe heeft hij dit kunnen oplossen?
Er zitten checkpoints in de vorm van palen in het spel. Hoe zo'n paal eruit ziet kun je zien als je bij Dr. Zed in de buurt bent, want daar staat er eentje net buiten.

Anyway, als je langs zo'n paal loopt wordt het licht groen en zul je even het Borderlands symbool in beeld zien, dat betekend dat je spel bewaard wordt.

Overigens had ik ook begrepen dat je huidige game ook automatisch bewaard wordt op het moment dat je het spel afsluit, maar wellicht klopt dat dan toch niet helemaal...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 13:56
[...]

ik had op de pc een die geen -54% had :P ding deed 900 dmg met headshots.. en dan had die revolver ook 6 kogels per magazijn... :+
sk1nny666 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:37:
even een vraagje.
die barrel ligt achter dat ding .. in zo'n wrak van een vrachtauto of iets dergelijks ik kon hem ookal niet vinden dus had ff gegoogle'd en daar staan bergen posts

[ Voor 30% gewijzigd door Chaosstorm op 01-11-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
looin schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:56:
Ik had dit ook en kon er ook op internet niet achterkomen hoe ik dit kon oplossen. Met Unreal Tournament 3 had ik dit ook en moest ik -nohomedir achter het doel van de snelkoppeling zetten. En wat bleek: dit werkt bij Borderlands dus ook :) Achteraan het doel van je snelkoppeling (in de eigenschappen van de snelkoppeling dus) even "-nohomedir" zetten (zonder de haakjes). Dan slaat ie hem wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Kaasje123 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:33:
[...]

Aan de ene kant wellicht jammer maar aan de andere kant je ziet jezelf toch praktisch nooit aangezien het een fps is dus wat boeit het eigenlijk. De guns zijn wel te zien en allemaal anders qua uiterlijk en gebruik wat het erg leuk maakt. :)
Zeker waar maar het verhoogt de "customizability" indien je ook andere types van items (naast de vele guns) kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vrijdag avond voor het eerst een paar uur Borderlands gespeeld (pc) en ben gemengr positief.

de grafische stijl en humor spreken mij erg aan, ook de combinatie RPG/shooter is goed uitgewerkt. speelt verder ook wel goed.

Maar wat mij echt tegenviel was dat de omgeving en npc's zo "dood" zijn, npc's waar je de missies van krijgt zitten/staan altijd op precies dezelfde manier en plaats, ze staan daar dag en nacht niets te doen 8)7 Verder zijn er ook helemaal geen andere friendly npc's dei war rondlopen oid... je hebt helemaal niet het gevoel om een "levende" planeet te zijn.

Dan nog het respawnen van die npc's... ELKE keer als je dat begin "dor[je" uitloopt. heb je weer die 3 gasten die je moet neerknallen etc. maar ook exact dezelfde creatyurs die op exact dezelfde plaats respawnen etc... daar had ook wel wat meer "random"=heid in gemogen.

dit zijn imho toch wel grote minpunten voor een öpen wereld game.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zo ik ben ondertussen lvl 26 met lilith. Bevalt ondertussen steeds beter, maar het is nog altijd zoeken naar een goede SMG. Voor de rest gebruik ik een beetje shotguns en rifles. Vond repeater pistols op het begin wel nuttig, maar een revolver is zoveel beter.

Tja het is niet echt een levende wereld zoals je die kent van bijvoorbeeld world of warcraft. Maar voor de rest vind ik het toch prima gedaan hoor.

Mensen die rond mijn lvl range zitten en co-op willen spelen mogen me toevoegen: dommz(PC)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Ik had een illegale versie gedownload om eens even te proberen en na een half uurtje gelijk aangeschaft op steam! :P moet nu alleen wachten tot ie gedownload is... 7GB is toch niet niks..

Is level 50 het maximale level? Hoeveel uur zal de gemiddelde gamer er over doen om het spel uit te spelen?

Volgens mij heeft dit spel een super herspeel waarde, vanwege die 4 verschillende personages en de ongelofelijke hoeveelheden verschillende wapens.

Kun je er net zoveel tijd in stoppen als bijvoorbeeld Oblivion of Fallout3? En dan afgezien van multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Chaosstorm schreef op zondag 01 november 2009 @ 00:18:
[...]

ik had op de pc een die geen -54% had :P ding deed 900 dmg met headshots.. en dan had die revolver ook 6 kogels per magazijn... :+

[...]
Ik heb een 248 damage sniper met 98 accuracy en 3.6 speed en 5 kogels per mag.
zit ook nog eens +200% crit damage op.
Die crit voor rond de 2k, 2500. ( Ik heb ook een extra (crit) damage build )
dat wapen is een level 16 sniper trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door kaluro2 op 01-11-2009 19:14 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Chaoss schreef op zondag 01 november 2009 @ 10:08:
Maar wat mij echt tegenviel was dat de omgeving en npc's zo "dood" zijn, npc's waar je de missies van krijgt zitten/staan altijd op precies dezelfde manier en plaats, ze staan daar dag en nacht niets te doen 8)7 Verder zijn er ook helemaal geen andere friendly npc's dei war rondlopen oid... je hebt helemaal niet het gevoel om een "levende" planeet te zijn.
Dit ben ik met je eens. Wat dat betreft vind ik het ook niet echt een RPG. Het gebruikt veel RPG elementen, maar je bent geen role playing aan het doen. In de verste verte niet. Ik heb hetzelfde als toen ik WoW speelde: De quest verhalen interesseren mij geen ruk. Ik lees ze alleen door als ik even niet weet wat ik moet doen of waar ik naar toe moet.

Met Oblivion las ik wel degelijk alles en had ik echt het gevoel dat ik invloed uitoefen op alles om mij heen. Borderlands is gewoon een superleuke shooter met alle upgrade en stat elementen van een RPG, maar heeft verder niets met RP te maken. Dat had beter gekunt, maar de gameplay maakt zo veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Het spel is inderdaad zo dood en non-interactief als wat. Ik verbaasde me toen ik aan het begin wat skags naar die blinde hillbilly (2e plek waar je quests krijgt) lokte. Ze renden gewoon over zijn turf terwijl er niks gebeurde. Ze sprongen recht tegen zijn stoel aan, en hij bleef gewoon glimlachend vooruit kijken. Dat het character model gewoon statisch zou blijven zitten had ik wel verwacht, maar ik had toch minstens iets van automatic defense guns verwacht ofzo. De wereld verliest hierdoor een hoop geloofwaardigheid. Hoe kan die man daar leven als hij zich niet kan verdedigen tegen skags? Het slaat echt totaal nergens op.

De wereld inclusief bewoners voelt zo meer aan als 1 groot massief model, met 1 massieve texture eroverheen. Oblivion is misschien te hoog gegrepen als vergelijking met Borderlands. Diablo lijkt er dichterbij te zitten, maar zelfs die wereld kwam nog levendiger over.

Dit spel lijkt eerder op Baldur's Gate: Dark Alliance, een simplistische console spin-off van BG. Daar kon je ook weinig anders doen dan grinden en nog meer grinden, met af en toe een matige eindbaas ertussendoor.

En tóch is het een leuk en verslavend spel :D. Het had alleen zoveel meer kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door skndd op 01-11-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/wth8cm.jpg

het kan aan mij liggen maar ik vind deze sniper echt overpowered.
De meeste level 22 snipers doen nog maar 190 damage ofzo, en dan met 0.9-1.9 firerate.

met deze sniper one hit ik alle mobs op level 26 nog ( non crit ) en als ik crit crit hij tussen de 2 en 3k

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2h4b1ae.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/rjfka0.jpg
en hij schiet absurd snel en heeft ook nog eens 5 bullets.

[ Voor 8% gewijzigd door kaluro2 op 01-11-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 05-09 09:28
heb nu met mijn hunter een zeer mooie revolver gevonden die 71 x 7 doet en ook nog eens zeer acuraat is.

maar even nog een vraagje hoe word de elemental dmg berekent bv. 2x shock, dan is het 2x wat?? ik heb het nog niet kunnen ondeken iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

kaluro2 schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:20:
[afbeelding]

het kan aan mij liggen maar ik vind deze sniper echt overpowered.
De meeste level 22 snipers doen nog maar 190 damage ofzo, en dan met 0.9-1.9 firerate.

met deze sniper one hit ik alle mobs op level 26 nog ( non crit ) en als ik crit crit hij tussen de 2 en 3k

[afbeelding]

en hij schiet absurd snel en heeft ook nog eens 5 bullets.
Kom met mij mee spelen :P en geef 'm dan af aan mij. Ik neem 'm graag van je over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

sk1nny666 schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:25:
heb nu met mijn hunter een zeer mooie revolver gevonden die 71 x 7 doet en ook nog eens zeer acuraat is.

maar even nog een vraagje hoe word de elemental dmg berekent bv. 2x shock, dan is het 2x wat?? ik heb het nog niet kunnen ondeken iemand anders wel?
Ik heb geen vertrouwen in die bullet multiplier.
Ik heb het grondig getest en een 50x11 wapen, point blank; doet minder damage dan mijn sniper die 255 damage heeft.

mijn 255 damage sniper doet normaal zonder crit iets van rond de 780 damage.
die 48x11 shotgun (point blank ja) doet iets van 300-400 damage, klopt helemaal niks van dus.

edit: en nee het ligt niet aan mn proficiency, sniper prof is nu 13, en shotgun prof 9, scheelt amper iets qua extra damage.

[ Voor 8% gewijzigd door kaluro2 op 01-11-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Je hebt ook nog je eigen skills he. Mijn 6x 102 sniper doet meestal 1100 dmg en 1900 critical. Is ook nog een hele vette oranje.
Afbeeldingslocatie: http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=49029&stc=1&d=1257012679

Verder heb ik ook nog een legendary revolver die vrij sterk is en unending firepower, de revolver kogels groeien er gewoon automatisch bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Laatst online: 19:53
Ah ik heb zelf de

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/borderlands/images/4/45/PPZ7liquidorion.png

Alleen dan met +11 mag en 4x lighting en ook nog eens 265 dmg en ipv lvl 20, lvl 19 nodig. Dat betekend met de die ene skill erbij een sniper met 27kogels. Die schiet als een machine geweer man 8)7 Ik heb hem al sinds lvl 19 en (nu @ 30) is hij nog steeds super sterk. Een boss is zo dood. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Bladeslayer op 01-11-2009 20:29 ]

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Bladeslayer schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:11:
Ah ik heb zelf de

[afbeelding]

Alleen dan met +11 dmg en 4x lighting en ook nog eens 265 dmg en ipv lvl 20, lvl 19 nodig. Dat betekend met de die ene skill erbij een sniper met 27kogels. Die schiet als een machine geweer man 8)7 Ik heb hem al sinds lvl 19 en (nu @ 30) is hij nog steeds super sterk. Een boss is zo dood. >:)
waar dropte die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Laatst online: 19:53
Ehm gekocht @ vendor. Ik had geluk, ik verkocht al mn gear en toen had ik net genoeg geld. En er was nog maar een paar seconden over haha 8)

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Legendary revolver ook in een shop gehaald, koste me wel 188k aan geld. had toen geen geld, ging een keer dood en het kostte me maar 24 dollar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pizzaislekker schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:46:
Ik had een illegale versie gedownload om eens even te proberen en na een half uurtje gelijk aangeschaft op steam! :P moet nu alleen wachten tot ie gedownload is... 7GB is toch niet niks..

Is level 50 het maximale level? Hoeveel uur zal de gemiddelde gamer er over doen om het spel uit te spelen?

Volgens mij heeft dit spel een super herspeel waarde, vanwege die 4 verschillende personages en de ongelofelijke hoeveelheden verschillende wapens.

Kun je er net zoveel tijd in stoppen als bijvoorbeeld Oblivion of Fallout3? En dan afgezien van multiplayer.
Ik heb er nu 17 uur inzitten en ben level 25.
En het levelen gaat steeds langzamer, dus je bent er niet á la CoD4 in een avondje doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Dat geld in die game is trouwens wel 1 grote grap hoor :D

Ik zit nu op lv49 (grr, morgen 50 :P) en heb de 'How much for the planet?' challenge gister al gehaald! Ik loop nu met ong 7-8M op zak rond en heb echt geen drol om het aan uit te geven :D

Echt HEEEEEL soms kom ik in een vendormachine een leuk item tegen en dat koop ik dan wel eens... vandaag nog een schild van 1.3M, maar echt... dat geld heb je uiteindelijk echt geen reet meer aan. Dat is wel jammer. Zeker als je ziet hoe mijn team eruit ziet:

- Hunter met +10 team healing mod.
- Solder met +12 ammo regen mod.

Als wij samen spelen, gecombineerd met mijn healingpowers (turret & bullet healing). Unstoppable! En als we dan al dood gaan met zoveel geld op zak! Boeiend... 't kost je 300k bij de New-U station en dat heb je na 2 missies en 3 lootsales weer terug. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je echt aan de lopende band 4-7k aan geld vind op mobs.

Ow well...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Ben nu lvl. 46 met Mordecai, dus ben begonnen aan Brick die is nu al weer lvl. 25.

Heb zo'n beetje alleen maar wapens van Hyperion, gewoon ze zijn volgens mij allemaal overpowered. Heb nu een battle rifle die 105 schade doet, 94 accuracy heeft en een snelheid van 10 de enigste drawback is dat hij maar 12 kogels tegelijk schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker

pizzaislekker

Ik hoop voor jullie (Swagger en Spooksel) dat die DLC er snel aan komt..anders hebben jullie niet zoveel meer te doen :P Zou de levelcap te zijner tijd ook eens omhoog gaan? Aangezien het met deze content (blijkbaar) al goed te doen is level 50 te halen.

Door middel van toekomstige patches zal er ook nog wel wat aan balancing van wapens worden gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door pizzaislekker op 02-11-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Gezien het feit dat men graag wil laten zien welke wapens hij/zij op dit moment in bezit heeft, kan ik natuurlijk niet achterblijven. ;) Dus bij dezen:

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/BorderlandSmall.jpg

Level 25 Beserker.

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 02-11-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
pizzaislekker schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:07:
Ik hoop voor jullie (Swagger en Spooksel) dat die DLC er snel aan komt..anders hebben jullie niet zoveel meer te doen :P Zou de levelcap te zijner tijd ook eens omhoog gaan? Aangezien het met deze content (blijkbaar) al goed te doen is level 50 te halen.

Door middel van toekomstige patches zal er ook nog wel wat aan balancing van wapens worden gedaan.
Ik hoop (naja hoop) eerder dat er iets gedaan wordt om de characters meer te balanceren. Ik vind zelf Brick veels te overpower op het begin, en op dit moment Mordecai, al heb ik geen referentie van wat overpowered is op lvl. 46. Maar dat mijn Bloodwing 6x 3000 kan hitten en ik daar 40% van ge-healed krijg heb ik toch wel het gevoel dat ik een beetje overpowered ben.

Ik denk dat iedereen met deze content makkelijk op lvl. 50 komt. Ik ben zelfs bang dat het gebeurt voordat ik de Playtrough 2 heb uitgespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Swagger op 02-11-2009 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Oeh, dan ook maar even patsen met de gear van mijn Level 45 Siren, heb je 'template' even gepikt als je het niet erg vind Yonix:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vOVEqbFg5XJDI0j3RjskBZt6/full.jpg

Gebruik de revolver het meest, lijkt niet zo heel veel damage te doen maar met proficiency level 27 en flink wat boost van mijn elemental skills liggen de meesten na 1 of 2 headshots wel op de grond en m'n shield is door de Diva skill op het moment 790.

Alles gevonden overigens, het enige waar ik nog geld aan uitgeef is respawnen en af en toe ammo.

Ik heb alleen geen healing skills, dus ik moet het echt van de damage output hebben. Ik verwacht dus nog wel het een en ander aan problemen als ik eenmaal level 50 ben , dan ben ik volgens mij nog lang niet door de tweede playthrough heen dus zal het nog flink pittig gaan worden.

[ Voor 29% gewijzigd door KneoK op 02-11-2009 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik speel als sniper, maar merk dat ik toch vrij veel een machien geweer gebruik :P

Heb nu wel een leuke sniper gun, maar door de relatief lage vuursnelheid en beperkt magazijn. issie ooke cht alleen amar op afstnad te gebruiken, en mijn pistool doet gewoon nog neit genoeg dmg. Kheb een goed machine geweer en die doet gewoon veel dmg ok al is het mijn skill niet... Als ik nu in dat ene schermpje kijk is mijn machine geweer skill ook al ver gevorderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik nou goede wapens kopen uit een vendor?
Ik heb het spel nu 1 keer uitgespeeld maar echt supergoede wapens ben ik nog niet tegen gekomen als ik het zo met jullie vergelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:27:
Waar kan ik nou goede wapens kopen uit een vendor?
Ik heb het spel nu 1 keer uitgespeeld maar echt supergoede wapens ben ik nog niet tegen gekomen als ik het zo met jullie vergelijk
Mjah, het is echt een kwestie van mazzel hebben met het tegenkomen ervan! Heh.

Verder over het overpowered zijn van Brick. Dat trekt zich nog wel recht hoor! Helemaal als je 40+ begint te worden omdat jouw progress dan steeds langzamer wordt ten opzichte van de mobs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb gisteren met Lilith een paarse level 25 class mod gevonden voor Mordecai. Ik geloof dat ik hier niets aan heb en gewoon het best kan verkopen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Is de kleur volgorde:
wit
groen
blauw
paars
oranje

Want ik heb nu 2 oranje guns 1 revolver en 1 repeater maar vind ze nog niet heel bijzonder.. behalve dat de een een abnormale ammo regen heeft.. met rode text en extra percentage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Oke even een vraagje voor de PC borderlin ... hmm landers. Hoe whisper je iemand ... In de keybindings staat "Y" maar dan krijg je een prompt met > msg ...

en dan?

heb van alles al geprobeerd maar doet niks. Is ook nergens te vinden.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Muppet schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:05:
Oke even een vraagje voor de PC borderlin ... hmm landers. Hoe whisper je iemand ... In de keybindings staat "Y" maar dan krijg je een prompt met > msg ...

en dan?

heb van alles al geprobeerd maar doet niks. Is ook nergens te vinden.
Is dat uberhaupt mogelijk? 1 persoon appart wisperen? Ik denk het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Chaoss schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:07:
Ik speel als sniper, maar merk dat ik toch vrij veel een machien geweer gebruik :P

Heb nu wel een leuke sniper gun, maar door de relatief lage vuursnelheid en beperkt magazijn. issie ooke cht alleen amar op afstnad te gebruiken, en mijn pistool doet gewoon nog neit genoeg dmg. Kheb een goed machine geweer en die doet gewoon veel dmg ok al is het mijn skill niet... Als ik nu in dat ene schermpje kijk is mijn machine geweer skill ook al ver gevorderd :P
Ik weet niet welk level je bent maar ik ben lvl 19 sniper en ik gebruik 'm vrij veel. Vooral op afstand (duhhh it's a sniper dude!). Vooral in de grotten en voor Skags op afstand kapot te knallen. Ook voor ik een village binnengaan en even wat mannetjes in de fik steken. Heerljik. En dan inderdaad met een revolver / machinegeweer even wat gaan knallen.

Skags zijn ook serieus vatbaar voor geweren met incendiary bullets, gaan ze zo van kapot (buiten dan die vuur Skags :') daar moet ik nog wat op vinden).

Is bijna Pokemon. Vuur op rots werkt goed. (of was het omgekeerd in Pokemon? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Snake schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:16:
[...]

Is dat uberhaupt mogelijk? 1 persoon appart wisperen? Ik denk het niet?
Check de keybindings ... daar staat "Whisper Friends - Y"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heledag borderlands gespeeld co up met 2 vrienden wat een grappige game is dit zeg, we waren net bezig bij die new haven. Toen kwam nog 1 van mijn vrienden mee doen. wat uit we uiteindelijk deden was elkaar achterna zitten in die karretjes echt grappig heb sinds tijden niet meer zo gelachen.
Weet iemand wat de beste tree is voor een hunter, heb nu sniper maar denk dat voor een team beter met handguns kan gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Voor je team is sniper echt wel goed hoor. Gewoon lekker beetje achterin blijven hangen en de boel kapotsnipen, goed bezig hoor. Zo doen wij het ook. De soldiers/tanks/etc hangen lekker voorin dichtbij de mobs en de sniper staat ergens verder weg lekker headshotjes te dps'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 12:46
Zo wat een vet spel, momenteel level 42 in playthrough 2. Schijnbaar is er ook een playthrough 2.5 op level 50 en alles is dan lvl 50/51. Kan niet wachten om dat te gaan doen :D.

O ja een lame tip als je wapens enzo wilt ga naar new haven en zoek beetje goed rond op die daken. Staan iets van 5 weapon crates levert je veel geld op als je al die wapens verkoopt en soms zit er ook nog wel een goed wapentje in. als je alles geopend hebt gewoon naar die Save-paal lopen en de game opnieuw starten kan je alles weer openen :P (geen idee als iemand deze tip al eerder heeft gegeven). Door middel van dit zit ik nu al op 7 mil als level 42 en heb een reeks goede wapens in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lvl 35 met mijn Siren en deze wapens gebruik ik nu:

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/1347098/fok/dostyaxixili.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

KneoK schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:59:
Oeh, dan ook maar even patsen met de gear van mijn Level 45 Siren, heb je 'template' even gepikt als je het niet erg vind Yonix:

[afbeelding]

Gebruik de revolver het meest, lijkt niet zo heel veel damage te doen maar met proficiency level 27 en flink wat boost van mijn elemental skills liggen de meesten na 1 of 2 headshots wel op de grond en m'n shield is door de Diva skill op het moment 790.

Alles gevonden overigens, het enige waar ik nog geld aan uitgeef is respawnen en af en toe ammo.

Ik heb alleen geen healing skills, dus ik moet het echt van de damage output hebben. Ik verwacht dus nog wel het een en ander aan problemen als ik eenmaal level 50 ben , dan ben ik volgens mij nog lang niet door de tweede playthrough heen dus zal het nog flink pittig gaan worden.
Leuk die 010011110100110101000111 gun. Geconverteerd vanuit binary naar ASCII betekent het: OMG.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Laatst online: 09-07 13:50
Mja ik weet niet of dit al eerder is gezegd ofzo, maar als reactie op 'Is er ook extra opslagruimte naast je rugzak?':

Je kan volgens mij ook mulen, Gewoon een nieuwe char aanmaken en even een private game maken met een vriend die ook een nieuwe lege char heeft en dan kan je op die manier je items uitwisselen.

Het is maar een tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Zolang je niet uitlogd kan je het verkopen en terugverkopen bij vendors. Verder heb ik hier gelezen dat je op een gegeven moment quests krijgt waar je een paar extra plekken krijgt.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Mijn main wapens:
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/3/6tnb1sj.jpg

Wacht nogsteeds op een sniper met meer damage, betere accuracy en een fire rate van 2.4-2.7. Zal wel weer S&S worden.

Als je extra opslag ruimte wilt moet je alle Claptraps redden, dit moet je wel in de eerste playtrough doen. Anders krijg je geen Backpack SDU.

[ Voor 64% gewijzigd door Swagger op 02-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Afgelopen zaterdag de pc versie gekocht en ik moet zeggen, het is een leuk spel!
Vooral de gameplay vind ik er lekker spelen.

Maaruh, zijn er ook GoT-ers die met elkaar spelen? En zoja, hoe ontmoeten jullie elkaar? Gewoon de personen in de topicstart klakkeloos toevoegen aan je vriendenlijst?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[b][message=32848942,noline]Verder heb ik hier gelezen dat je op een gegeven moment quests krijgt waar je een paar extra plekken krijgt.
Redelijk in het begin al. paar lvls geleden, ergens rond lvl 14 ofzo heb ik al een object gekregen waarbij de rugzak uitgebreid is... was volgens mij een reward van een sidequest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:52
Momenteel nog niet met GoT-ers gespeeld. Heb alleen nog maar met een vriendin gespeeld.

Maar is wel vreselijk vermakelijk, speel als Soldier met momenteel alleen nog maar punten in Medic. Merkte toch wel dat dat erg fijn is als je Co-op speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Chaoss schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:57:
[...]

Redelijk in het begin al. paar lvls geleden, ergens rond lvl 14 ofzo heb ik al een object gekregen waarbij de rugzak uitgebreid is... was volgens mij een reward van een sidequest.
Dat zijn de claptrap quests. In bepaalde gedeeltes van het spel (vooral mainquest) kom je blauwe claptraps tegen die bijna kapot zijn, die hoor je meestal van een afstandje al zeuren dat ze lekken enzo. Als je die aanspreekt krijg je een quest om een reparatie onderdeel te zoeken en terug te brengen. Als reward krijg je dan een backpack mod die 3 extra inventory plaatsen maakt. Totaal 10 claptraps te redden voor 30 extra plaatsen (red ze alle tien en je krijgt op de 360 een achievement en op de PS3 een trophy). In New Haven ligt er bijvoorbeeld eentje vlakbij het bounty bord.

Ik heb in de eerste playthrough niet echt gezocht en al 8 van de 10 claptraps gevonden, heb de laatste twee even opgezocht voor de achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
KneoK schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:21:
[...]
Totaal 10 claptraps te redden voor 30 extra plaatsen (red ze alle tien en je krijgt op de 360 een achievement en op de PS3 een trophy).
Eigenlijk zijn het er 11! De allereerste in Fyrestone geeft echter geen backpack SDU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
bechown schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:03:
Is de kleur volgorde:
wit
groen
blauw
paars
oranje
Je hebt ook nog Pearl weapons. Die zijn gewoon wit, maar verschijnen wel bovenaan in je backpack.Zijn altijd van het merk 'Atlas'. Heb zelf een 'pearl' revolver. Daarnaast zien veel mensen verschil tussen een gele en oranje kleur, dat ben ik zelf nog niet tegengekomen.

Voorbeeld pearl wapen:
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/borderlands/images/thumb/a/a8/GGN_Pearl_Cyclops.jpg/800px-GGN_Pearl_Cyclops.jpg

Verschil oranje/geel is in bovenstaande plaatje ook te zien. Ben zelf niet overtuigd dat er verschil in rarity is.

Wat zijn trouwens jullie favoriete merken? :*)
Mijn voorkeur gaat uit naar: (ja, in volgorde van meest naar minst favoriet)
1. Atlas
2. Jakobs
3. Hyperion

[ Voor 22% gewijzigd door The_Bash op 02-11-2009 16:22 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker

pizzaislekker

Het zijn zelfs 3 verschillende tinten! En ze zijn nog best behoorlijk uit elkaar te houden. Geen idee of de ene zeldzamer is dan de ander...zo ver ben ik nog niet met mijn level 13 :P Het lijkt er overigens op dat de donker-oranje kleur zeldzamer is, omdat deze hoger in je backpack zitten. Als dat een graadmeter is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Mijn favo merken zijn:
1. S&S Munitions
2. Hyperion
3. Dahl/Tediore

[ Voor 6% gewijzigd door Swagger op 02-11-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Niemand die btw dat weer over het "friends whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://borderlands.wikia.com de wiki pagina zag hem nog niet in de startpost staan.

Staat al redelijk wat handige informatie in
In the land of Borderlands there are multiple manufacturers that make the guns that you shoot enemies with. Each company will usually have particular attributes associated with it. Probably the easiest way to learn these different attributes is to listen to Marcus when you use a vending machine, as he will comment on the manufacturers and their attributes. appearance note: the appearances listed here are accurate with most of the guns made by the manufacturers, but there will always be exceptions.

List of manufacturers:

Atlas - All around good accuracy, fire rate, power, and low recoil for the level of the weapon. Rare at lower levels.
Dahl - These weapons will most likely have less recoil than most guns, and decent power. Appearance:generally green and compact weapons.
Eridians - Alien weaponry, generally high damage, unlimited ammunition. Appearance: almost organic looking
Hyperion - These weapons often feature long range scopes and always boast high accuracy.
Jakobs - These weapons will typically have high damage, even without additional effects.
Maliwan - Weapons made by this corporation will always do elemental damage. Appearance: usually high tech looking, with tubes of the element on the gun.
S&S Munitions - This company makes guns with extended magazines and often tech/elemental powers. appearance: yellow colored, similar in appearance to Vladof.
Tediore - This company makes guns that are lightweight and will reload faster. Expect to see a lot of these early on. appearance: grey, rough looking.
Torgue - Torgue guns are excellent all-rounders, and are generally good quality weapons. Appearance: modern looking weapons that are generally grey
Vladof - Fires quicker than most other average guns, and often have extended magazines. Appearance: red or orange colored, doesn't have many additions to the gun
Gearbox - Certain easter egg weapons in the game have the manufacturer name Gearbox instead of, say S&S or Jakobs. An example is shown here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Twisted schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:58:
[...]

Leuk die 010011110100110101000111 gun. Geconverteerd vanuit binary naar ASCII betekent het: OMG.
regelrecht gejat van wiki? :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik ben nu level 27 met Siren. Wat ik jammer vind is dat het levellen wel heel snel gaat. Zo snel, dat wanneer je alle quests wil doen, het een beetje saai wordt allemaal. Je zit gewoon quests van een paar levels lager te doen.

De enige oplossing is quests skippen en van je eigen level pakken, maar als neurotisch, completist gamer heb ik daar veel moeite mee. Toch maar doen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
harlekein schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:39:
Ik ben nu level 27 met Siren. Wat ik jammer vind is dat het levellen wel heel snel gaat. Zo snel, dat wanneer je alle quests wil doen, het een beetje saai wordt allemaal. Je zit gewoon quests van een paar levels lager te doen.

De enige oplossing is quests skippen en van je eigen level pakken, maar als neurotisch, completist gamer heb ik daar veel moeite mee. Toch maar doen dan :(
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik zou graag een menuutje willen hebben waarop in een moeilijkheidsgraad kan instellen, want op het moment heb ik er weinig uitdaging in zitten, wat jammer is.

Verder vindt ik het echt een lekkere doorspeelgame. Luchtig en gezellig met wat vrienden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Oh ja, nog iets anders: Blijkbaar kunnen wapens en class mods meer effects hebben dan getoond worden. Gearbox heeft daar alleen geen rekening mee gehouden. Zie je dus een middenmoot item met een hele hoge prijs dan zitten er verborgen stats op.

Dit is aangetoond op de PC. Daarbij heeft men het font vervangen waardoor de 5e regel te lezen is.

Hopelijk komt er snel een patch om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Gamekings (op Tmf dacht ik) leken het spel aardig af te zeiken, de PU gaf het ook niet een erg hoog cijfer, een 7.5, en toch lees ik niet echt negatieve dingen.

Begin gewoon te twijfelen of het spel zal kopen.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

motormuus schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:23:
Gamekings (op Tmf dacht ik) leken het spel aardig af te zeiken, de PU gaf het ook niet een erg hoog cijfer, een 7.5, en toch lees ik niet echt negatieve dingen.

Als je de meningen van die lui zo hoog acht moet je dat zeker doen. Persoonlijk hecht ik daar weinig waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Yay, lv 50 en 50/50 Achievements gehaald :D woei!

Nu op naar de eindbaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

motormuus schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:23:

Sjah Gamekings...ooit een paar keer gezien toevallig bij het zappen maar ik zal er niet de wekker voor zetten.
Trouwens is een 7,5 ook niet zo heel slecht hoor ;)

Mijn favo site qua reviews is Gamerankings (niet verwarren met Gamekings ;) ). Deze verzamelt van allemaal sites de reviews van games en berekend aan de hand hiervan het gemiddelde. Hier de Gamerankings pagina van de 360 versie van Borderlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
@Spooksel, zeker ook al zin in "The Zombie Island of Dr. Ned" DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Swagger schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:52:
@Spooksel, zeker ook al zin in "The Zombie Island of Dr. Ned" DLC?
Kan niet wachten :D hehe. Borderlands + Zombies... kan het nog toffer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
Heb vanavond eens co op gedaan samen met mijn broer. Vond het wel nog redelijk leuk, alleen liep ik eigenlijk een beetje voor niets rond. Ik ben namelijk maar level 27 en mijn broer is level 41, de vijanden waren dus allemaal veel beter dan mij en met mijn level + geweren kon ik mij niet echt weren, zelfs niet tegen een welp skag :'(. Maar dankzij mijn broer ben ik nu wel level 30 in no time omdat ik veel xp krijg als hij vijanden dood _/-\o_ . Natuurlijk kan ik ook spelen met mij als host maar dan loopt mijn broer nog altijd iedereen af te knallen voordat ik ook maar iemand kan doden |:( . Voor co op ben je dus best alletwee ongeveer hetzelfde level anders is er niet veel lol aan vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 21:04
glennvho schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:28:
Heb vanavond eens co op gedaan samen met mijn broer. Vond het wel nog redelijk leuk, alleen liep ik eigenlijk een beetje voor niets rond. Ik ben namelijk maar level 27 en mijn broer is level 41, de vijanden waren dus allemaal veel beter dan mij en met mijn level + geweren kon ik mij niet echt weren, zelfs niet tegen een welp skag :'(. Maar dankzij mijn broer ben ik nu wel level 30 in no time omdat ik veel xp krijg als hij vijanden dood _/-\o_ . Natuurlijk kan ik ook spelen met mij als host maar dan loopt mijn broer nog altijd iedereen af te knallen voordat ik ook maar iemand kan doden |:( . Voor co op ben je dus best alletwee ongeveer hetzelfde level anders is er niet veel lol aan vind ik.
Ik heb van het weekend best wel lang met een vriend van mij gespeeld.
Ik was aan het begin lvl 16/17 hij lvl 5.
Ik heb hem met alle missies geholpen en toen zijn we samen verder gegaan, dan wordt het pas echt leuk, hij is nu ong. 3kwart level onder mij.
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste