Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Spooksel schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:10:
[...]

Kan niet wachten :D hehe. Borderlands + Zombies... kan het nog toffer? :)
Als de level cap nou een stuk omhoog zou gaan bij een patch ofzo, zowiezo hoop ik dat de level cap naar 60/70 gaat bij de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Check this out:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L1wvdquqkSyZ2bxwjULzAH4v/thumb.png

Beetje spelen met die QR code geeft dit:

NICK WILSON

HO OH

WTF? :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
http://gameinformer.com/b...rderlands-easter-egg.aspx
hier wat meer in-depth voor die easter egg :)

Blijkbaar is het dus een developer, maar jammer genoeg is t een aardige domper dat dr niks achter zit :P

[ Voor 26% gewijzigd door Gammro op 02-11-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Ik ben zojuist volgens mij tegen een rotte savegame aangelopen :S Ik heb een level 14 soldier, maar als ik daarmee speel krijg ik (nu al 5 keer...) steevast na 1 a 2 minuten een systeemfreeze. Om te checken heb ik even een nieuwe character aangemaakt en daar kan ik rustig een half uur mee spelen zonder dat er iets gebeurt!

Heb het spel overigens gekocht via Steam. Zijn er meer mensen die een dergelijk probleem hebben? Of hebben gehad? Ik zou het een beetje zuur vinden als ik weer overnieuw kan beginnen..

Nou...even een paar keer saven en het probleem is opgelost :) na wat googlen blijkt dat er wel redelijk wat mensen zijn met ECHT rotte savegames. Hopelijk iets voor een patch, want een rotte savegame is niet prettig..

[ Voor 18% gewijzigd door pizzaislekker op 02-11-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik vind het zelf ook wel jammer dat wanneer je alle quests wilt doen je echt al veel te snel levelt. Dus in de eerste playthrough heb ik nog heel veel quests openstaan.

Wat is de maximale inventory space die je kan hebben dan? Ik zit momenteel namelijk op 36. Anders moet ik nog maar eens even alle claptraps langslopen. Kan ik trouwens ook met een fun char even alle claptraps langsgaan en zodoende zijn sdu krijgen?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:27

harlekein

Creator Owner

dommerick schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:09:
Ik vind het zelf ook wel jammer dat wanneer je alle quests wilt doen je echt al veel te snel levelt. Dus in de eerste playthrough heb ik nog heel veel quests openstaan.
En de reviews hadden het nog wel over 'grinden'. Nou niet in dit spel. Bij grinden versta ik dat je alleen maar random mobs aan het killen bent voor loot of voor xp om zo verder te komen. Dat is bij dit spel echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:09:
Uhm dat is bij mij niet het geval, ik maak alles af voor ik doorga :p
En grinden dat is echt dom, vind alleen dat deze game meer verschillende mobs had mogen hebben.
En misschien wat meer quest variatie.

Ik zag ook staan dat er heel veel wepons en aantal voortuigen en mobs wel in de install files staan, maar niet gebruikt worden in de game. Dit geeft mij goeie hoop dat de Dlcs echt iets kunnen toevoegen.

Een multiplayer van 20 tegen 20 deathmatch lijkt mij ook wel leuk om te doen.
vooral met die voortuigen erin kan je pure chaos maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Leuk spel hoor, ik zit nu op lvl 13 Hunter, begrijp die fire-rate nog niet helemaal . . en ook dat x2 of x3, zijn dat aantal projectiles per schot oid?

In een vehicle ben je echt uber, maar krijg je met kills dezelfde hoeveelheid xp vergeleken met een 'handmatige' kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

Togt schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:07:
Leuk spel hoor, ik zit nu op lvl 13 Hunter, begrijp die fire-rate nog niet helemaal . . en ook dat x2 of x3, zijn dat aantal projectiles per schot oid?
Dat zijn inderdaad het aantal 'projectielen' per schot. Vooral shotguns hebben dit, x11 bijvoorbeeld.
Fire rate is simpel: de snelheid waarmee het geweer de kogels naar buiten pompt. Dus hoe hoger de fire rate, hoe korter de tijd tussen 2 kogels.
In een vehicle ben je echt uber, maar krijg je met kills dezelfde hoeveelheid xp vergeleken met een 'handmatige' kill?
Zou het niet met zekerheid durven zeggen maar volgens mij krijg je minder XP als je iemand met een voertuig afmaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 03-11-2009 10:11 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
de fire rate is hoe snel je schoten achter elkaar lost, de x2 of x3 is elemental damage, projectile per shot staan als knipperend 21 x7 in het damage vakje, en je krijgt aanzienlijk minder xp in een auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Fijn dat jullie bovenop het topic zitten!

Wat betreft firerate: Laag is goed dus?

Met sommige beginner-sniperrifles zit het rond de 10, dat is echt onverdraagzaam langzaam! Het lijkt er wel op dat er in het spel de nodige sniper-posities zijn gemaakt. Plekken waar je naartoe kan springen die onbereikbaar zijn voor beestjes en zo. Leuk dat die skags?! naar je staan te blaffen dan, zodat je makkelijker kan critten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Togt schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:22:

Met sommige beginner-sniperrifles zit het rond de 10, dat is echt onverdraagzaam langzaam! Het lijkt er wel op dat er in het spel de nodige sniper-posities zijn gemaakt. Plekken waar je naartoe kan springen die onbereikbaar zijn voor beestjes en zo. Leuk dat die skags?! naar je staan te blaffen dan, zodat je makkelijker kan critten.
Hoger is beter ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

Togt schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:22:

Fire rate van 10? Ik denk dat je 1.0 bedoelt...10 is echt hoog voor een sniper

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Waar ik nou nog niet uit ben is de element damage. Als ik een (fictionele) sniper heb met 100 dmg en x4 explosive dan lijkt deze sterker te zijn dan een 175 dmg sniper. Waar staat die multiplier voor? Moet ik 100 x4 rekenen? Dacht namelijk meer dat het de 'kans' is dat je een explosive round/hit krijgt.

Wat ik trouwens ook opvallend en deels irritant vind is dat snipers de minste zoom mutipliers hebben in de game. Vaak hebben revolvers en launchers een grotere zoom dan de snipers die ik loot. (heel soms zie ik crappy x2.7 zoom sniper, met daarnaast een x3.9 zoom launcher :S )

Desalniettemin krijg ik geen genoeg van de game, zit met 2e char op playhrough 2, kan niet w8en op DLC :D

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Tyoi schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:43:
Waar ik nou nog niet uit ben is de element damage. Als ik een (fictionele) sniper heb met 100 dmg en x4 explosive dan lijkt deze sterker te zijn dan een 175 dmg sniper. Waar staat die multiplier voor? Moet ik 100 x4 rekenen? Dacht namelijk meer dat het de 'kans' is dat je een explosive round/hit krijgt.

Wat ik trouwens ook opvallend en deels irritant vind is dat snipers de minste zoom mutipliers hebben in de game. Vaak hebben revolvers en launchers een grotere zoom dan de snipers die ik loot. (heel soms zie ik crappy x2.7 zoom sniper, met daarnaast een x3.9 zoom launcher :S )

Desalniettemin krijg ik geen genoeg van de game, zit met 2e char op playhrough 2, kan niet w8en op DLC :D
die x is de kracht van de elemental

Je hebt bijvoorbeeld

x1 explosive
x2 explosive
x3 explosive
(x4?)

x1 is de slechtste versie, x3 de betere.

Heeft voor zover ik weet alleen betrekking tot de schade die toegebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

I kid you not, i have x4 :)

Maar welke relatie heeft deze x1-4 dan tegenover de uiteindelijke dmg? Ik doe 50dmg op de mob, is dat dan x4?

Ben dus op zoek of de element dmg een 'uit te rekenen' iets is. Als ik nameljk de bovengenoemde snipers met elkaar vergelijk zou de 175 dmg sniper meer schade moeten doen, de x4 explosive word daarbij niet meegerekend.

[ Voor 5% gewijzigd door Tyoi op 03-11-2009 10:57 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik ben al plekjes tegengekomen waar de bandits zitten maar ik niet kan geraken. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:53
Volgens mij is dat x1 t/m x4 meer de kans die je hebt om bij een schot van het betreffende wapen de elemental dmg te triggeren.

Je zult waarschijnlijk zien dat je met een x4 wapen de vijand beter in de fik kunt steken dan met een x1 wapen. Verder doet zo'n wapen gewoon altijd zijn base dmg en is de elemental dmg in de meeste gevallen een DoT effect. Zeker bij incendiary/corrosive is dat zo!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

hmm, dat dacht ik ook ja.

Ik moet zeggen dat ik moeite heb om de goede gun (in dit geval sniper) te kiezen. Ga je voor de 100dmg met xNogwat elemental of 175dmg zonder elemental?

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:10
Ik neem altijd een sniper zonder elemental power, gewoon omdat ze meestal meer dmg doen en die elemental power werkt ook niet altijd. En als het werkt dan doet het ook nog bijna geen dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
glennvho schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:19:
En als het werkt dan doet het ook nog bijna geen dmg.
Het is ook wel sterk afhangkelijk van het soort elemental dmg en welk soort beest je op schiet. Fire + Skags/Humanoids = veeel dmg. Fire + Spiders = weinig dmg. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik heb juist het idee dat guns met elemental dmg beter zijn. Kheb nu namelijk en sniper met x3 explosive en ik one hit bijna alle mobs. Heb er nog 1tje zonder die elemental dmg maar met meer normale dmg waarbij dat niet lukt.

Een revolver met x3 fire dmg is trouwens uber tegen skags, die beestjes komen als lopende vuurkorfjes naar me toe strompelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Tyoi op 03-11-2009 11:27 . Reden: Typo ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik heb nu met mijn 29 Siren een epic Mercenary class mod sinds level 20. Deze geeft +44% SMG damage, +8 SMG regen en nog wat stats. Ik heb ook al een firefly, enz, maar grijp toch elke keer terug op deze. De hoge damage en bullet regen zijn heerlijk. Ik heb nu onder al mijn weapon slots verschillende SMG's. Een met hoge damage en 3 verschillende elementals. De kogels raken nooit op omdat bij elke stil moment ze langzaam weer terugkomen.

Nu zit ik erg in dubio om toch maar dieper de assasin tree in te gaan, hoewel ik het phasewalken zelf ook erg cool vind en Radiance een hele nuttige skill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

harlekein schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:50:
Ik heb nu met mijn 29 Siren een epic Mercenary class mod sinds level 20. Deze geeft +44% SMG damage, +8 SMG regen en nog wat stats. Ik heb ook al een firefly, enz, maar grijp toch elke keer terug op deze. De hoge damage en bullet regen zijn heerlijk. Ik heb nu onder al mijn weapon slots verschillende SMG's. Een met hoge damage en 3 verschillende elementals. De kogels raken nooit op omdat bij elke stil moment ze langzaam weer terugkomen.

Nu zit ik erg in dubio om toch maar dieper de assasin tree in te gaan, hoewel ik het phasewalken zelf ook erg cool vind en Radiance een hele nuttige skill is.
Als je tree je niet aanstaat reset je 'm toch gewoon? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:53:
[...]

Als je tree je niet aanstaat reset je 'm toch gewoon? :D
Kun je onbeperkt en 'gratis' steeds die skilltree resetten en opnieuw indelen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
Niet gratis, maar de kosten daarvan zijn vrijwel nihil. Vooral tegen het einde van het spel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swagger schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:17:
Niet gratis, maar de kosten daarvan zijn vrijwel nihil. Vooral tegen het einde van het spel aan :P
Nouja, die credits interesseren me niet zo, maar het is dus niet dat je per keer bijvoorbeeld een skillpoint minder mag distribueren en je dus een skillpoint betaalt per reset? Mooi! Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Hmm, ik heb het al meerdere keren gedaan nu. Krijgt idd gewoon alle behaalde punten weer terug voor herindediling. Voor de rest kost het met ong $10k... lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Laatst online: 04-04 10:45
Gratis niet,

De elemental damage staat niet voor bijv. 100 x4 = 400, de x1/2/3/4 is hoe sterk die is, ik weet zelf ook niet hoe sterk het dan werkelijk is, maar het wordt denk ik opgeteld bij de gun damage (nadruk op denk ik). Het is niet de kans op elemental damage, die staat er vaak bij als "high chance to inflict elemental damage" o.i.d
(ja, je hebt ook x4 met "low chance to inflict elemental damage" en andersom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Ik mag dus wel met enige zekerheid zeggen dat de element multiplier nog niet helemaal duidelijk is.

Volgens mij zijn de resetkosten van je skillpoints trouwens gebaseerd op een percentage, niet op een vast bedrag. Denk ook dat het zo werkt bij de new-u stations. (nadat je dood bent gegaan)

[ Voor 0% gewijzigd door Tyoi op 03-11-2009 13:54 . Reden: Typo ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Wat ik trouwens niet wist, is dat een wapen ook nog verschillende stats kan hebben. Na het halen van een quest kregen we allebij dezelfde shotgun als reward. (The Blister oid) Echter bij mij was damage 33x11 terwijl de andere 42x11 damage deed.

Ik ben nu lvl 24 maar ben nog geen orange/gele wapens tegengekomen. En ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem dat het soms niet duidelijk is of een gun nu beter is of niet. Prijzen kloppen volgens mij ook niet. Ik heb heel lang met een witte rifle rondgelopen waar je net $300 voor kreeg, maar gewoon meer damage deed dan alle blauwe en paarse rifles die dropte en verkocht konden worden voor $1500 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

harlekein schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:50:

heb een 26 soldier, en word dood gegooit met class mods. paar epic, met erg fijne boosts (+33% combat rifle dmg bijv) en andere meuk, maar ik blijf toch terugvallen op men +10 ammo regen mod...
wat ik ook doe, ik hoef me gewoon geen zorgen te maken over men ammo. dan nog een shield erbij met hp regen en niets houd me meer tegen :)

Met een triple rocket launher non stop kunnen blijven schietne, omdat tegen de tijd dat je wapen herladen is, je ammo die je verbruikt hebt ook weer aangevult is. heeeeeerlijk echt :D

Moet wel zeggen dat ik de skilltrees niet echt indrukwekkend vind... zitten wel handige dingen tussen, maar niet echt skills die zoveel uitmaken dat je ze wel MOET hebben.
ben volle infantrist en wat puntjes in andere trees gestopt, maar het lukt zonder ook wel (zeker met men huidige gear :Y) )

trouwens, is het nou echt zo dat op die classmods, als daar een +2 impact op zit, en je hebt impact al op 5, dat het dan niets meer uit maakt?
sowieso merk ik maar weinig van die +bonussen, op welke skill dan ook :S

Skags met shotgun werkt wmb toch nog het beste, ze op je aflaten stormen, weg stappen en ze in de rug vol pompen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

TepelStreeltje schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:55:
[...]

Skags met shotgun werkt wmb toch nog het beste, ze op je aflaten stormen, weg stappen en ze in de rug vol pompen :P
En dan liefst met een inferno shotty :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

VTB schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:54:
Wat ik trouwens niet wist, is dat een wapen ook nog verschillende stats kan hebben. Na het halen van een quest kregen we allebij dezelfde shotgun als reward. (The Blister oid) Echter bij mij was damage 33x11 terwijl de andere 42x11 damage deed.
Waren jullie beide hetzelfde level? Ik heb dit namelijk wel gezien als ik een boss (naast firestone bijvoobeeld) nog een keer doe als ikzelf een hoger level ben.
Prijzen kloppen volgens mij ook niet. Ik heb heel lang met een witte rifle rondgelopen waar je net $300 voor kreeg, maar gewoon meer damage deed dan alle blauwe en paarse rifles die dropte en verkocht konden worden voor $1500 of meer.
Ben ik ook tegen gekomen. Ik vind het ook 'vreemd' dat je op level 30 (ofzo) nog wapens krijgt in de vendormachines voor lvl 12 ect.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:27
Als je impact op 5/5 hebt en je neemt een class mod met +2 impact kom je gewoon op 7/5 impact maar dat laat die in de stats niet zien.

Maar

als je impact 0/5 hebt en je gaat voor een mod met +2 impact blijft het 0/5 omdat je minimaal 1 punt moet hebben in de bijbehorende skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Tyoi schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:01:

Waren jullie beide hetzelfde level? Ik heb dit namelijk wel gezien als ik een boss (naast firestone bijvoobeeld) nog een keer doe als ikzelf een hoger level ben.
Hmm, kan inderdaad zo zijn dat hij toen net 1 level hoger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Wat ik me eigenlijk nog af vroeg, is het eigenlijk mogelijk om je medespelers te inspecten of misschien offline via een site ofzo?

vraag met toch wel eens af wat anderen voor skills hebben en wapens dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZanielGa schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:06:
Als je impact op 5/5 hebt en je neemt een class mod met +2 impact kom je gewoon op 7/5 impact maar dat laat die in de stats niet zien.

Maar

als je impact 0/5 hebt en je gaat voor een mod met +2 impact blijft het 0/5 omdat je minimaal 1 punt moet hebben in de bijbehorende skill.
Hoe weet je dit precies? Kon het in het boekje niet vinden, maar ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
http://borderlands.wikia.com/wiki/Class_Mods

waar ik er maar vanuit ben gegaan dat de info ook klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:20

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Oef, gisteren 5 alien weapons gevonden, alleen jammer dat die dingen naar drie keer schieten weer moeten laden.

Iemand ook die bijna tot niet kan connecten met een public host, ik krijg altijd een time out.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Ik had nog een vraagje! Is het mogelijk om zonder 2e playthrough gewoon een boss-fight opnieuw te doen zonder dat je in een online match gaat met iemand die toevallig in de missie voor die boss is? Ik zou het namelijk leuk vinden met een paar vrienden een boss opnieuw te doen zonder eerst een char weer helemaal overnieuw te gaan spelen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Iedere keer als je een game start is alles en iedereen weer aanwezig!

Ik noem als voorbeeld even "Skagzilla" in de Dahl Headlands. De eerste keer dat je die tegenkomt moet je eerst wat handelingen verrichten en dan spawned hij, maar als je de game afsluit en opnieuw opent zal hij direct aanwezig zijn in zijn arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Spooksel schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:39:

Ik noem als voorbeeld even "Skagzilla" in de Dahl Headlands. De eerste keer dat je die tegenkomt moet je eerst wat handelingen verrichten en dan spawned hij, maar als je de game afsluit en opnieuw opent zal hij direct aanwezig zijn in zijn arena.
en hij geeft op level 19, 60% XP en je weap proficiency schiet de lucht in.
Ik heb hem 'gegrind' tot en met level 24. In notime gebeurd. mijn sniper prof van level 4 naar 13 gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Spooksel schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:39:

Ah heel erg bedankt, dat maakt het toch wel leuk om een "instance" boss te doen met wat vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Lol, over die XP en weapon proficiency...

Ik was vanderweek in mijn 2e playthrough Skagzilla aan het solo'en... alles fijn en wel. Komt er ineens een maat van me de game binnenvallen met een Lv1 Siren.

Ik maak Skagzilla af en die kerel is echt instant Lv9 en schiet gelijk 5 SMG proficiency levels omhoog :D hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Spooksel schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:49:
Lol, over die XP en weapon proficiency...

Ik was vanderweek in mijn 2e playthrough Skagzilla aan het solo'en... alles fijn en wel. Komt er ineens een maat van me de game binnenvallen met een Lv1 Siren.

Ik maak Skagzilla af en die kerel is echt instant Lv9 en schiet gelijk 5 SMG proficiency levels omhoog :D hehe
Hoe komt hij op level1 in playthrough 2 terecht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Gewoon iemand joinen, daar doet de game niet zo moeilijk over hoor. 't is echt de ultieme powerleveling!

Als lv40+ groep je playthrough2 quests doen met een lowbie erbij? Iedere keer als jij side-quest turn-ins maakt die 10-15-20k xp waard zijn... ding ding ding ding...

Mensen krijgen xp op zo'n moment ook niet naar level ratio. Als een lv40 in zijn game een mob afmaakt die voor hem 1500xp is, dan krijgt een lv1 (of wat dan ook dat lager is) ook diezelfde 1500 xp.

[ Voor 26% gewijzigd door Spooksel op 03-11-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Spooksel schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:55:
Gewoon iemand joinen, daar doet de game niet zo moeilijk over hoor. 't is echt de ultieme powerleveling!

Als lv40+ groep je playthrough2 quests doen met een lowbie erbij? Iedere keer als jij side-quest turn-ins maakt die 10-15-20k xp waard zijn... ding ding ding ding...
hehe :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik zat gister met mijn Borderlands buddy coop te doen in de Rust Commons East. We konden alleen niet naar de overkant. Twee bruggen die allebei open staan en een robotje wat ons de toegang ontzegt. Hoe moet ik hier voorbij komen? Is er een quest die ik hiervoor moet doen?

Omdat het allemaal wat saai werd hebben we een hoop quests overgeslagen om zo de uitdaging terug te brengen in het spel. Maar nu loop ik hier dus tegenaan. Help? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
harlekein schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:00:
Ik zat gister met mijn Borderlands buddy coop te doen in de Rust Commons East. We konden alleen niet naar de overkant. Twee bruggen die allebei open staan en een robotje wat ons de toegang ontzegt. Hoe moet ik hier voorbij komen? Is er een quest die ik hiervoor moet doen?

Omdat het allemaal wat saai werd hebben we een hoop quests overgeslagen om zo de uitdaging terug te brengen in het spel. Maar nu loop ik hier dus tegenaan. Help? :(
Voor die bruggen moet je inderdaad een quest doen, en eenmaal de brug naar beneden is dan moet je in dat gedeelte ook nog redelijk wat quest doen. Weet alleen de naam niet meer van die quest. Weet wel nog dat een van de objectives was dat je met de claptrap aan de brug moest praten. Dus kijk even of je geen quest hebt in Rust commons east waarbij je met een claptrap moet praten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Hoe kun je in de pc versie er trouwens voor zorgen, dat de game niet standaard je microfoon open heeft staan?
Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Snake schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:29:
[...]

Kom met mij mee spelen :P en geef 'm dan af aan mij. Ik neem 'm graag van je over
Je mag hem hebben ;) mits je PC speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 17:39

g0tanks

Moderator CSA
bangkirai schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:32:
Hoe kun je in de pc versie er trouwens voor zorgen, dat de game niet standaard je microfoon open heeft staan?
Zeer irritant.
Google vertelt mij:
Just figured this one out.

My Documents>MyGames>Borderlands>Willowgame>Config

Find WillowEngine.cfg.

Go down till you find
bHasVoiceEnabled=true

Change it to false. Bingo. Use teamspeak, vent or whatever now.

Have fun folks!

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Toch wel een handig ding he dat google ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej jongens, ik heb net het spel uitgespeelt en ben nu lvl36 Siren.
Nu hoor ik mensen praten over een 2nd playthough enzo, maar hoe begin ik die? :p

Ben er al achter gekomen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

harlekein schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:00:

cruciaal voor om deze open te krijgen (gok ik, ben net gestopt en moet daarheen om met een claptrap te praten) zijn de log quests van die tannis chick.

ook men eerste alien wapen gevonden, leuk ding, niet dat ik ammo ooit nodig zal hebben door dat ammo regen dinky, maar toch :)

vond net men eerste oranje wapen, maar wat een butt ding! weet niet eens waar ik em vond, zat ineens in men inventory... een SMG met een accuracy van 1 ofzo, dmg was wel vrij hoog (300, terwijl men combat rifle op 150 zit) maar tenzij je VOOR een mob staat, heb je er niets aan.
leuk man, oranje gun :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Goedenavond,

Ook maar eens Borderlands gehaald :).
Wat een tof spel zeg. Alleen heb ik een vraagje. Ik heb nu alle quests afgerond in de arid badlands en ik vroeg me af hoeveel mappen / badlands er nog zijn? Ik ben nu lv 20 en ik ben een beetje bang dat het spel snel afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
HowlingWolve schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:26:
Goedenavond,

Ook maar eens Borderlands gehaald :).
Wat een tof spel zeg. Alleen heb ik een vraagje. Ik heb nu alle quests afgerond in de arid badlands en ik vroeg me af hoeveel mappen / badlands er nog zijn? Ik ben nu lv 20 en ik ben een beetje bang dat het spel snel afgelopen is.
Het spel duurt langer dan je denkt, ongeveer 16 uur bij mij zonder alle extra quests te doen. Wat wel zo is, is dat de volgende quests te makkelijk worden omdat je een te hoog level hebt omdat je alle quests aan het halen bent (lekker duidelijk zo xD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:27
Ik heb Borderlands eerst gedownload om te kijken of ik het een leuk spel vond, en ja dat vond ik dus nu wil ik hem wel kopen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik hem gekocht heb dat ik mijn chars houd?
Ik heb nu een lvl27soldier en lvl15 berserker dus die ben ik liever niet kwijt.
Is dit ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Een vriend van mij had hem eerst ook gedownload omdat hij in de us eerder releasde. Toen hij vervolgens de steam versie installeerde behield hij zijn characters.

Je kan ook de savegames gewoon even kopieren. Die staan in My Documents>MyGames>Borderlands>Savegames. Het is zoiezo verstandig om regelmatig te backuppen aangezien het spel erom bekend staat af en toe niet volledig te saven. Zo ben ik vandaag 3 goede snipers kwijtgeraakt die ik over wilde zetten :(

Doordat het character lokaal opgeslagen staat is het wel simpel om een item te dupen. Zo heb ik mijn hellfire smg geduped voor een vriend van mij.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zijn er trouwens hier meer mensen met Ati kaarten die last hebben van flikkerende textures? Had er gister geen last van, maar vanochtend met m'n domme hoofd m'n redelijk outdated Ati drives geupdate naar brand-spanking nieuwe 9.10 drivers, en nu krijg ik een soort springende gras-textures op veel plekken. Downgraden werkt ook niet meer, helaas :(

Verder een enorm grappig spel trouwens, vind die Claptraps iedere keer helemaal geweldig :)

Zijn dit soort effecten trouwens:
http://i185.photobucket.com/albums/x290/evilbaby93/bl2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 03-11-2009 21:52 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker

pizzaislekker

EdwardvGelder schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:24:
Ik heb Borderlands eerst gedownload om te kijken of ik het een leuk spel vond, en ja dat vond ik dus nu wil ik hem wel kopen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik hem gekocht heb dat ik mijn chars houd?
Ik heb nu een lvl27soldier en lvl15 berserker dus die ben ik liever niet kwijt.
Is dit ook mogelijk?
Ik heb eerst tot level 5 "illegaal" gespeeld en vervolgens via Steam het spel gekocht. Daarna kon ik gewoon verder met mijn level 5 char. Hoefde ik helemaal niets voor te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Ik speel sinds vandaag, nu level 9, maar heb nog niet online kunnen spelen.
Krijg geen een server geconnect en mijn vrienden hebben deze game (nog) niet gekocht.
Hij is wel erg goed, heb al een purple shield gevonden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Swagger schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:29:
[...]

Het spel duurt langer dan je denkt, ongeveer 16 uur bij mij zonder alle extra quests te doen. Wat wel zo is, is dat de volgende quests te makkelijk worden omdat je een te hoog level hebt omdat je alle quests aan het halen bent (lekker duidelijk zo xD).
Heey bedankt :)
Maar hoeveel mappen zo groot als de arid badlands zijn er dan?
Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 07:47
Hydra schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:51:
Zijn er trouwens hier meer mensen met Ati kaarten die last hebben van flikkerende textures? Had er gister geen last van, maar vanochtend met m'n domme hoofd m'n redelijk outdated Ati drives geupdate naar brand-spanking nieuwe 9.10 drivers, en nu krijg ik een soort springende gras-textures op veel plekken. Downgraden werkt ook niet meer, helaas :(

Verder een enorm grappig spel trouwens, vind die Claptraps iedere keer helemaal geweldig :)

Ik zag eerder in dit topic iemand anders langs komen met exact hetzelfde probleem. Lees ff de pagina's door want hij had ook een dergelijk screenshot geplaatst dus je herkend de post meteen. Wellicht dat daar ook de oplossing in de buurt staat. Ikzelf speel met een xbox dus heb er geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

kaluro2 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:39:
[...]

Je mag hem hebben ;) mits je PC speelt.
Joh, wat is je username, dan voeg ik je toe ;)

En ik zit nog met een ander probleem :'(

Ik zit hier:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DROFd2Epuec5IPvLAScbl3wB/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k99jhQTKorCfryQFCQlEKKof/thumb.png

Hoe kom ik aan dat bounty board? Ik vind het niet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaasje123 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:43:
Ik zag eerder in dit topic iemand anders langs komen met exact hetzelfde probleem. Lees ff de pagina's door want hij had ook een dergelijk screenshot geplaatst dus je herkend de post meteen. Wellicht dat daar ook de oplossing in de buurt staat. Ikzelf speel met een xbox dus heb er geen last van
Enig idee van wanneer dat ongeveer was? Met 500 posts is de kans dat ik 'em mis groot, en kan 'em niet via de search vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
HowlingWolve schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:23:
[...]

Heey bedankt :)
Maar hoeveel mappen zo groot als de arid badlands zijn er dan?
Alvast Bedankt
Een stuk of 7 ongeveer gok ik zo waarvan arid badlands niet eens de grootste is plus nog een hoop kleinere plekken die je aandoet. :) (heb hem al uitgespeeld en nu bezig op 2nd playthrough)

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 03-11-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Hydra schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:48:
[...]

Enig idee van wanneer dat ongeveer was? Met 500 posts is de kans dat ik 'em mis groot, en kan 'em niet via de search vinden.
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker

pizzaislekker

Snake schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:47:
[...]

Joh, wat is je username, dan voeg ik je toe ;)

En ik zit nog met een ander probleem :'(

Ik zit hier:

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe kom ik aan dat bounty board? Ik vind het niet? :'(
gewoon je kompas volgen... Zoals je ziet wijst die nog een klein stukje naar rechts...je moet dus nog een klein stukje naar rechts draaien en dan rechtdoor lopen. Als mijn geheugen me niet in de steek laat zit ie nog voordat je de poort doorgaat. En dan rechts dus. Niet echt duidelijk he :P En toch denk ik dat je hem wel vindt. Succes!! het is trouwens dat ik nu MOET slapen anders had ik een screen voor je gemaakt.

Edit: Nog even gauw het spelletje opgestart en naar die plek gelopen...Ik zat helemaal fout wil je mij vergeven? Ik ging er ten eerste vanuit dat je kompas er naar wees en dat was fout gedacht en ten tweede had ik ook nog eens de verkeerde plek in mijn hoofd.

Dat uitroepteken wijst naar de schakelaar van de poort en lijkt me dus gewoon een bug. Er is daar geen bounty board in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door pizzaislekker op 03-11-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trigalti schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:16:
Ik speel sinds vandaag, nu level 9, maar heb nog niet online kunnen spelen.
Krijg geen een server geconnect en mijn vrienden hebben deze game (nog) niet gekocht.
Hij is wel erg goed, heb al een purple shield gevonden :).
Poorten openen in je router, weet ze zo niet uit men hoofd. Google maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:27
dommerick schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:51:
Een vriend van mij had hem eerst ook gedownload omdat hij in de us eerder releasde. Toen hij vervolgens de steam versie installeerde behield hij zijn characters.

Je kan ook de savegames gewoon even kopieren. Die staan in My Documents>MyGames>Borderlands>Savegames. Het is zoiezo verstandig om regelmatig te backuppen aangezien het spel erom bekend staat af en toe niet volledig te saven. Zo ben ik vandaag 3 goede snipers kwijtgeraakt die ik over wilde zetten :(

Doordat het character lokaal opgeslagen staat is het wel simpel om een item te dupen. Zo heb ik mijn hellfire smg geduped voor een vriend van mij.
Dank je voor je antwoord, anderen die geantwoord hadden ook bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho

Ik was degene die het al eerder in dit topic gepost had ;)! De oplossing heb ik nagenoeg zelf gevonden want op google e.d. was er ook niets te vinden. De oplossing is gewoon om de beta drivers van catalyst 9.11 te installeren. Dan heb je dit soort springende gras-textures niet meer en werkt het spel gewoon goed. Alleen heb ik soms wel eens last van een klein beetje lag en dat op een hd5870 :+!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

@ Snake
Waar jij staat in de screenshot is geen bountyboard. Ik liep er ook al tegen aan dat de [i] signs een beetje misleidend zijn. In New haven is de enigste bountyboard te vinden in de stad zelf.

Ik moet ook leren lezen... pizzaislekker is right (en right again, pizza is lekker)

Kheb trouwens nog een 'cheat' die gebruikt kan worden in de game voor al julie verzamel junkies:
Als je in de Arid Badlands bent kan je bij lucky's place 3 crates vinden. (1tje op het dak, 2 in de yard)
Als je ze alle 3 leeg loot en bij de bountyboard je game saved en gelijk weer laad dan zijn ze alle 3 weer lootable. Zo kan je snel wat geld verdienen of zoeken naar nieuwe betere wapens.

Dit werkt ook in New haven, daar heb ik in de stad er nu 4 gevonden, maar dan zal je even moeten rondspringen op de daken enzo.

Denk trouwens wel dat crates lvl gebonden zijn. Als je als lvl 40+ weer teruggaat naar firestone ofzo (playthrough 1) dan zitten in die crates nog steeds lvl 4-10 weaps. Dus truukje hierboven werkt alleen bij lvl 20-30. (of in playtrough 2)

[ Voor 126% gewijzigd door Tyoi op 04-11-2009 09:26 . Reden: Typo's ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Als je op lv40+ nog steeds terug moet naar 'oude' crates om wapens voor geld te looten heb je volgens mij niet echt veel quests gedaan?

Ik liep toen al met gemak met een paar miljoen op zak. 't enige waar ik het nog aan uitgeef zijn ammo upgrade sdu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Nah, viel me gewoon op toen ik een crate tegenkwam omdat ik in firestone nog (extra) aan het exploren was. (verveelde me toen ik playthrough 1 had gedaan en ik niet doorhad dat er een playthrough 2 was) Ik had idd toen ook rond de 2-3 mil ofzo.
Maar op deze manier kan je met een nieuwe char of in playtrough 2 wel al heel snel een lijst vol epic en ledgendary's wapens hebben (Excuse my wow, 'paars' en 'geel-orange')

P.S.
Tyoi got trophy he did all mizzie on his own, mizzies opperdepop :P

[ Voor 14% gewijzigd door Tyoi op 04-11-2009 09:29 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
mm, last van SP glitch, das wel vervelend gisterenavond 6 keer hetzelfde stukje gelopen.

Volgende stap is het proberen van een andere char, wellicht dat dat helpt?

Trouwens, wat vinden julie van deze build?
http://www.borderlandsthe.../#11550050050050555005000

Er is natuurlijk nog weining info over, maar is dit viable?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:29

Geen probleem van flikkerende textures hier, maar mijn Sapphire 4870 1GB heeft soms wel eens last van spookbeelden: Het lijkt alsof de SSAO toegepast of characters een soort milde spookschaduw achterlaat. Het komt niet vaak voor en is ook niet erg storend, maar wel een kleine glitch.

Ben benieuwd of anderen dit ook zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
ZTeeVeR schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:57:
Trouwens, wat vinden julie van deze build?
http://www.borderlandsthe.../#11550050050050555005000

Er is natuurlijk nog weining info over, maar is dit viable?
Ik vind hem er wel goed uit zien. Nu ben ik zelf geen top speler (ben ook pas lvl 18 met m'n beserker), maar het ziet er stabiel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
glennvho schreef op woensdag 04 november 2009 @ 07:44:
Ik was degene die het al eerder in dit topic gepost had ;)! De oplossing heb ik nagenoeg zelf gevonden want op google e.d. was er ook niets te vinden. De oplossing is gewoon om de beta drivers van catalyst 9.11 te installeren. Dan heb je dit soort springende gras-textures niet meer en werkt het spel gewoon goed. Alleen heb ik soms wel eens last van een klein beetje lag en dat op een hd5870 :+!
Nou, ik heb het dus ook opgelost, maar dan gewoon met de 9.10 drivers. Heel vreemd, want juist toen ik die installeerde ging het mis de vorige keer. Enige verschil is dat ik nu eerst de drivers gedeinstalleerd heb, daarna in de Vista device manager nog een keer aangegeven heb dat de drivers gedeinstalleerd moesten worden (zag met Driver Sweeper dat er 2 files nog 'vastgehouden werden'), en toen met driver sweeper alles gerelateerd aan Ati verwijderd. Toen 9.10 geinstalleerd en toen was het weg. Pfoe!

Ondertussen level 22. Moet nodig 'es wat betere wapen vinden wat ik sta me suf te schieten op mobs. Wil ze one-shotten verdorie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xl3y
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 18:35
Ik zit met een vervelend probleem.
Ik ben bezig met een side-quest (Find two more data recorders in Skag Gully.)

Nu heb ik deze alle 2 gevonden en komt er te staan Turn In

Als ik dan naar de exacte plek ga op de map waar ik het zou moeten gaan afgeven, kom ik voor een bord te staan (bounty board) blijkbaar.

Maar ik kan hier niks doen er komt ook geen optie (press square) of iets dergelijks om het in te dienen.

Ik zit dus eigenlijk een beetje vast, ik heb de data recorders maar ik kan ze nergens afgeven ...

Kan dit een glitch zijn? Ik heb al eens een restart gedaan trouwens met geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

"Now that you have both recordings, turn your findings into the Fyrestone bounty board. ", dus je moet bij het bountyboard zijn ja (googled). Kan je die quest niet stopzetten en opnieuw starten? (ik weet zelf ook niet of dit kan, want ik speel het soms bij een vriend en kan het niet nakijken ;) )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xl3y
Ik weet dat ik bij het bountyboard moet zijn maar ik kan daar niks doen, ik krijg geen optie om ze in te dienen. Ik zal eens kijken of ik de quest kan restarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

0xl3y schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:43:
Ik zit met een vervelend probleem.
Ik ben bezig met een side-quest (Find two more data recorders in Skag Gully.)

Nu heb ik deze alle 2 gevonden en komt er te staan Turn In

Als ik dan naar de exacte plek ga op de map waar ik het zou moeten gaan afgeven, kom ik voor een bord te staan (bounty board) blijkbaar.

Maar ik kan hier niks doen er komt ook geen optie (press square) of iets dergelijks om het in te dienen.

Ik zit dus eigenlijk een beetje vast, ik heb de data recorders maar ik kan ze nergens afgeven ...

Kan dit een glitch zijn? Ik heb al eens een restart gedaan trouwens met geen resultaat.
als je net begonnen bent moet je eerst nog wat andere quests doen voor dat bounty board actief word :)
eerst alle andere quests ff afronden, dan komt het vanzelf wel

(gok dat dit het is, wel vaker gelezen dat je soms quests krijgt die je bij een plek moet inleveren die nog niet actief is)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xl3y
TepelStreeltje schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:59:
[...]

als je net begonnen bent moet je eerst nog wat andere quests doen voor dat bounty board actief word :)
eerst alle andere quests ff afronden, dan komt het vanzelf wel

(gok dat dit het is, wel vaker gelezen dat je soms quests krijgt die je bij een plek moet inleveren die nog niet actief is)
Dat zal het zijn! Merci gast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Gisteravond wederom een aantal uurtjes co-op gedaan. Het blijft een leuk spel. Wat ik wel had willen zien is een mark op de quests die essentieel zijn voor de voortgang van het verhaal. Gisteren heb ik dus weer zwaar onder mijn level moeten questen om voortgang te maken. Het maakt het spel gewoon saai. Ik ren op de ventjes af en schiet. Ze gaan toch wel dood.

Toen ook maar de nieuwe arena challenges gedaan en we waren gewoon vergeten hoe je goed dekking moet zoeken om te laden, communiceren om taktisch te spelen, enz. Dat geeft veel meer voldoening als je er voorbij bent. Volgende keer gaan we door in de nieuwe area die nu wel open komt. (voorbij die badass claptrap) Misschien moet ik maar even online opzoeken welke missies essentieel zijn voor het verhaal zodat de uitdaging er in blijft.

Maar ik denk (hoop) dat het met de uitdaging ook wel goed komt in playthrough 2 wanneer je op je level cap zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Als je in playthrough 2 zit moet ik zeer zeker zeggen dat de uitdaging veel hoger ligt. Je krijgt veel meer 'Badmotha' (de vervanging van Badass in playtrough 1) mobs en alles is een stuk harder.

Zelf was ik ook blijer geweest als de missies ook een stuk moeilijker waren geweest in playtrough 1, krijg beetje het idee dat je het spel een keer moet uitspelen als 'voorproefje' om het daarna echt met een uitdaging te spelen.
Maar: playtrough 1 of 2, ik krijg er geen genoeg van! Zit alweer te wachten totdat ik weer achter mijn PS3 kan kruipen om verder te snipen en verzamelen van guns.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Even een paar vraagjes over Borderlands:

Replay value? Is die erg hoog?
Multiplayer; werkt dat lekker en zijn games makkelijk te vinden/ te gebruiken.

Ik ben namelijk op zoek naar een game waar ik wat uurtjes in kan steken :P Maar moet wel meer dan een paar tientallen uren zijn natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Nou, zie bovenstaande post, replay waarde voor mijzelf is zeer hoog. Ik heb de game nu 2x uitgespeeld met 1 char (zogenoemde playtrough 1 en 2) en ben nu bezig met een nieuwe char. Gaat denk ik vooral om de 'verslaafdheid' om het 'perfecte' wapen te vinden, en de humor in de game helpt ook :)

Ben niet echt vaak online geweest (vrienden van me hebben de (illegale) PC versie, ik heb de PS3 uitvoering en je kan niet cross-platform online :'(), maar ik heb geen problemen om een game in te stappen van iemand die bezig is, lijstje blijft goed gevuld en het is klikken en gaan. Sinds dat ik de game heb, wat voor mij 22 okt was, heb ik de game elke avond wel even gespeeld, uitzondering en normale leven daargelaten. Dus de uurtjes zitten er bij mij wel in.

[ Voor 19% gewijzigd door Tyoi op 04-11-2009 12:48 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:36:
[...]

Poorten openen in je router, weet ze zo niet uit men hoofd. Google maar :)
Bedankt, maar helaas zit ik in een huis waar ik geen controle heb over de router.
Jammer dat ik het spel niet via Steam gekocht heb (misschien dat het dan wel gewerkt zou hebben?).

Is het spel ook gewoon single-player helemaal uit te spelen? (Niet zo mooi als co-op maar goed.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Ik had ergens op 1 van de borderlands forums een thread gezien waar er een programma werd gelinkt om te zorgen dat je geen extra poorten open hoefde te zetten. Volgens mij moeten de andere personen dit programma ook hebben, dat wel. Ik ga even zoeken voor je.

[edit] het was GameRanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trigalti schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:46:
[...]

Bedankt, maar helaas zit ik in een huis waar ik geen controle heb over de router.
Jammer dat ik het spel niet via Steam gekocht heb (misschien dat het dan wel gewerkt zou hebben?).

Is het spel ook gewoon single-player helemaal uit te spelen? (Niet zo mooi als co-op maar goed.).
Speel zelf bijna alleen maar solo bedoel coop is wel leuk maar gezamelijk quest doen je bent van elkaar afhankelijk en solo heb je daar helemaal last van. Je kunt mooi met je eigen tempo door het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou ik ben erg benieuwd, heb de game gekocht en hoop dat ik vanavond nog even kan spelen... nog snel 'even' voor CoD uitkomt. Denk dat ik maar begin met Roland.. Mochten er nog meer "starters" zijn hoor 'k t wel.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

ja alleen met coop heb je meer enemies en meer loot...

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZanielGa schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:22:
Ik had ergens op 1 van de borderlands forums een thread gezien waar er een programma werd gelinkt om te zorgen dat je geen extra poorten open hoefde te zetten. Volgens mij moeten de andere personen dit programma ook hebben, dat wel. Ik ga even zoeken voor je.

[edit] het was GameRanger.
Gameranger werkt perfect. Ik kreeg steeds time-out meldingen bij het connecten met mensen uit me friendslist.
Het programma is te vergelijken met Hamachi alleen iets makkelijker op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Weet iemand hoe Gameranger met de -nohomedir kan worden gebruikt? want een vriend van mij heeft geen user folder op zn bootdrive en zn spellen worden niet bewaard zonder deze command achter de snelkoppeling te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Via een snelkopeling en dan die snelkoppeling aanpassen, zodat hij gestart wordt met dat argument. Rechtermuis op de .exe en dan 'create shortcut' (mocht je engelse Windows hebben).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Toch maar even binnengetrokken en geprobeerd; gelukkig niet aangeschaft. Niet echt mijn ding. Toch bedankt allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Kixtart schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:43:
Via een snelkopeling en dan die snelkoppeling aanpassen, zodat hij gestart wordt met dat argument. Rechtermuis op de .exe en dan 'create shortcut' (mocht je engelse Windows hebben).
Ja dat hebben we al, maar de vraag was of het mogelijk is om dit ook zo via Gameranger zo te starten omdat gameranger je .exe launched ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Sorry, had niet gezien dat het over Gameranger ging. Via gameranger kan je demo's spelen (gegoogled)? Zijn er geen opties mogelijk in dat programma? Anders zou je eens kunnen mailen en hopen dat ze snel reageren bij Gameranger: http://www.gameranger.com/support/game/

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste