Misschien ben ik wel vriendjes met de uitgever en geldt dit als een family or acquintance/friend licentie

Of misschien woon ik wel in Amerika, of misschien is het een beta en ben ik een beta tester.
Wie weet...
Weet iemand trouwens hoe je die honden moet critical hitten, in dat begin gebied?
De enige manier die ik zo weet is als ze hun bek open trekken, om ze daar rechstreeks in te schieten.
Maar dat is nogal omslachtig en heeft meer met geluk te maken, dus zijn er ook andere manieren?
Ze op hun hoofd schieten terwijl ze hun bek dicht hebben brengt geen critical teweeg.
Ik heb een nieuwe character aangemaakt en ben met 3 man wezen Co-oppen, en het is toch een flink stuk pittiger met 3 man. We kwamen op level 8, 2 van die badass Scrag?(die honden) van level 11 tegen.. een aantal resurrects en kwartiertje kiten later, waren ze eindelijk dood.
Ik speel Siren, en we hebben een soldier en sniper.
heeft iemand ervaring met een melee Siren? is het iets?
Nog een aanmerkpunt over de game, dat het gewoon aanvoelt als een directe port
Aim assist.. aim assist op consoles? Okay, tot daar aan toe.
Maar ze hebben aim assist in de PC versie gegooit! en die staat default op aan..
Dus iedereen die niet specifiek in de opties heeft gekeken speelt met aim assist.
Nu kan het aan mij liggen maar ik vind het niet echt bevorderend voor het speelplezier en/of uitdaging als mijn teammaten met Aim assist spelen. Van mijn part hadden ze het er gewoon uit mogen laten.
Ik kan (en heb) bij mezelf aim assist uitgezet maar van je teammaten weet je dat nooit zeker en groot kans dat ze voor het gemak aim assist gewoon aan hebben staan.
Ik vind echt dat ze die feature moeten verwijderen... anders kan de grootste noob nog het meest professioneel spelen. Misschien denken jullie er anders over maar dit dood echt een groot deel van het speelplezier.
En ja ik ben een doorgewinterde competitive shooter speler, heb vele shooters achter de kiezen en ik geef ook toe dat ik geen gevoel van voldoening krijg als ik met veel moeite headshots maak en er een teammaat is die hetzelfde 10x makkelijker doet met aim assist.
[
Voor 32% gewijzigd door
kaluro2 op 27-10-2009 11:11
]