Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont_44
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08 01:17
vinpower schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:33:
hehe nice spel! maar wel frustrerend. Ik kom niet verder dan die bonehead:(
Had er met mijn eerste poppetje ook moeite mee ;) Je moet hem van een afstandje aggroën, zodat de rest van het kamp je niet door heeft, lekker met een sniper een aantal keer goed door z'n kop knallen en zodra hij wat dichterbij komt met granaatjes bestoken.

Met mijn 2e poppetje (berserker) was hij al een stuk makkelijker. Die class is echt zwaar overpowered :p. Had gisteren iemand van dit forum (zal de naam maar niet posten :9 ) in een battle zwaar in mekaar gebeukt. Bedankt nog voor m'n zilveren trophy he O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Nog een vraagje: De class modifyers, die in het derde item slot gaan, hebben soms skill points. Als je die gebruikt, kunnen je talents over de 5 heen of dat nooit?

Het is jammer dat je dat nergens in terug ziet.

Ander punt: Ik wil naar deze build:
http://www.borderlandsthe.../#21505050505000005500505

Suggesties?

[ Voor 36% gewijzigd door harlekein op 27-10-2009 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Misschien zie ik iets over het hoofd hoor maar ik zit muur en muur vast met het inleveren van de fuel fued quest in dahl higlands. Op internet zeggen ze dat je de quest in moet leveren bij een bounty board maar dat ding is er niet?? Die klote radar zegt dat het recht voor me neus is maar er is simpelweg nik daar. Nu kan ik niets beginnen. :( :X

Laat maar. Een beetje boel onduidelijk maar ik moest eerst een andere missie voltooien. :)

Ik zie overigens dat ik al ruim 11 uur in het spel heb gestoken en zag aan een questlijst op internet dat ik nog lang niet op de helft ben zeker gezien het steeds langer duurt voor je level up raakt (logisch) Dat is weer eens wat anders dan uncharterd 2 die je binnen 9 uur klaar hebt. O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Kaasje123 op 27-10-2009 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:27
Kan mijn gamertag ook bij de startpost gezet worden aub ? GT: Reliath

Nu lvl 26 siren, ben ten alle tijden in voor multiplayer, evt ook voor een new game die dan geheel multiplayer word gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:57:
Ik zie overigens dat ik al ruim 11 uur in het spel heb gestoken en zag aan een questlijst op internet dat ik nog lang niet op de helft ben zeker gezien het steeds langer duurt voor je level up raakt (logisch) Dat is weer eens wat anders dan uncharterd 2 die je binnen 9 uur klaar hebt. O-)
Tuurlijk, maar je moet toegeven dat Uncharted's content een stuk geconcentreerder is. Als je in Uncharted elke keer voor je verder kon eerst 500 bad guys moest killen om een level up te gaan was je daar ook langer mee bezig. Daar bedoel ik verder niets negatievs t.o.v. Borderlands mee, maar speeltijd vergelijken is dan een beetje appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Het spel is echt vet op de PC.
Het voelt wel écht aan als een port, vooral de interface die niet gebouwd is voor de muis, maar echt voor een controller.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

kaluro2 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:52:
Het spel is echt vet op de PC.
Het voelt wel écht aan als een port, vooral de interface die niet gebouwd is voor de muis, maar echt voor een controller.
Je weet dat de game nog niet uit is voor de PC in europa en je dus nu toe geeft de game gedownload te hebben?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
ye-roon schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:55:
[...]

Je weet dat de game nog niet uit is voor de PC in europa en je dus nu toe geeft de game gedownload te hebben?
Je weet dat het onnodig is om hierover te gaan discuseren :? Het gaat om het spel zelf, niet om hoe je het verkregen hebt. Dit verpest zo'n topic alleen maar.

Ik ben nog steeds aant twijvelen of ik deze game aanschaf. En op welk platform (PS3 of PC).
Op de PC lijkt me makkelijker aimen dan op de PS3 bijvoorbeeld.

Ik ben vooral iemand die het leuk vind om multiplayer met wat gasten wat levels door te crossen :)

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 27-10-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Na het stuk wat beter doorgelezen te hebben werkt Deploy voor Roland op deze manier.. elke seconde gaat 100% sneller.. dus elke seconde is 2 seconde met volle deploy skill.. dus in 50sec kan je er weer een turret neerzetten.. Met refire skill maxed kan je in 11sec een turret neerzetten volgens het tabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

ye-roon schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:55:
[...]

Misschien ben ik wel vriendjes met de uitgever en geldt dit als een family or acquintance/friend licentie ;)
Of misschien woon ik wel in Amerika, of misschien is het een beta en ben ik een beta tester.
Wie weet...

Weet iemand trouwens hoe je die honden moet critical hitten, in dat begin gebied?
De enige manier die ik zo weet is als ze hun bek open trekken, om ze daar rechstreeks in te schieten.
Maar dat is nogal omslachtig en heeft meer met geluk te maken, dus zijn er ook andere manieren?
Ze op hun hoofd schieten terwijl ze hun bek dicht hebben brengt geen critical teweeg.

Ik heb een nieuwe character aangemaakt en ben met 3 man wezen Co-oppen, en het is toch een flink stuk pittiger met 3 man. We kwamen op level 8, 2 van die badass Scrag?(die honden) van level 11 tegen.. een aantal resurrects en kwartiertje kiten later, waren ze eindelijk dood.

Ik speel Siren, en we hebben een soldier en sniper.

heeft iemand ervaring met een melee Siren? is het iets?

Nog een aanmerkpunt over de game, dat het gewoon aanvoelt als een directe port

Aim assist.. aim assist op consoles? Okay, tot daar aan toe.
Maar ze hebben aim assist in de PC versie gegooit! en die staat default op aan..

Dus iedereen die niet specifiek in de opties heeft gekeken speelt met aim assist.
Nu kan het aan mij liggen maar ik vind het niet echt bevorderend voor het speelplezier en/of uitdaging als mijn teammaten met Aim assist spelen. Van mijn part hadden ze het er gewoon uit mogen laten.
Ik kan (en heb) bij mezelf aim assist uitgezet maar van je teammaten weet je dat nooit zeker en groot kans dat ze voor het gemak aim assist gewoon aan hebben staan.

Ik vind echt dat ze die feature moeten verwijderen... anders kan de grootste noob nog het meest professioneel spelen. Misschien denken jullie er anders over maar dit dood echt een groot deel van het speelplezier.

En ja ik ben een doorgewinterde competitive shooter speler, heb vele shooters achter de kiezen en ik geef ook toe dat ik geen gevoel van voldoening krijg als ik met veel moeite headshots maak en er een teammaat is die hetzelfde 10x makkelijker doet met aim assist.

[ Voor 32% gewijzigd door kaluro2 op 27-10-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Heb em gisteravond coop splitscreen uitgespeeld met een Berserker en een Soldier. Een van de weinig spellen van de laatste tijd die ik heb uitgespeeld. Aan de ene kant wel jammer, hadden nog wel verder willen spelen maar we zijn nu aan round 2 begonnen. Het spel wordt wel gelijk een stuk moeilijker, véél meer enemies die op zichzelf ook veel sterker zijn. Maar eigenlijk willen we helemaal opnieuw beginnen met de andere classes omdat de Beserker eigenlijk zwaar overpowered is :/ Maarja, helemaal opnieuw is ook weer zoiets :P Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld met een level 30 mannetje uit een andere class te beginnen?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

je kan die scrags critten door ze in hun mond te schieten. Bij 1 van de quests hoor je zo'n npc iets roepen van shoot em in the mouth to kill them quickly.

En ik co-op ook met ze drieen in zelfde setup. Ik speel sniper en verder dus een soldier en siren in het team.

Over melee siren kan ik niet praten. Maar ze is KILLER met elemental wapens. We vonden een low level crap elemental ding en sinds die maat van me dat heeft pwned hij alles voor dat mijn sniper kogel de lange baan van mijn gun naar het hoofd gevonden heeft. (best irritant als je kills wil stacken ^^) Maja daar heb ik de revolver voor. En oh my lord wat zijn die dingen goed :D

Edit:
en over de aim assist. Toen ik die aan had staan en ik schoot met me sniper in zoom mode met het puntje op het hoofd van de tegenstander. Dan ging hij 3 van de 5 keer mis. Toen ik dat uit zette was alles raak. ben blij dat het uit staat :)

[ Voor 16% gewijzigd door ye-roon op 27-10-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

ye-roon schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:11:
Edit:
en over de aim assist. Toen ik die aan had staan en ik schoot met me sniper in zoom mode met het puntje op het hoofd van de tegenstander. Dan ging hij 3 van de 5 keer mis. Toen ik dat uit zette was alles raak. ben blij dat het uit staat :)
..Interessante wending :> :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:52:
[...]

Maar ze hebben aim assist in de PC versie gegooit! en die staat default op aan..

Dus iedereen die niet specifiek in de opties heeft gekeken speelt met aim assist.
Nu kan het aan mij liggen maar ik vind het niet echt bevorderend voor het speelplezier en/of uitdaging als mijn teammaten met Aim assist spelen. Van mijn part hadden ze het er gewoon uit mogen laten.
Ik kan (en heb) bij mezelf aim assist uitgezet maar van je teammaten weet je dat nooit zeker en groot kans dat ze voor het gemak aim assist gewoon aan hebben staan.

Ik vind echt dat ze die feature moeten verwijderen... anders kan de grootste noob nog het meest professioneel spelen. Misschien denken jullie er anders over maar dit dood echt een groot deel van het speelplezier.

En ja ik ben een doorgewinterde competitive shooter speler, heb vele shooters achter de kiezen en ik geef ook toe dat ik geen gevoel van voldoening krijg als ik met veel moeite headshots maak en er een teammaat is die hetzelfde 10x makkelijker doet met aim assist.
Dit is toch niet de nieuwe CoD? Man, je speelt een soort Serious Sam en met je teammaten speel je tegen veel CPU tegenstanders, wat maakt die aim assist dan uit? Zo kan iedereen professioneel spelen? Volgens mij neem je dit spel veels te serieus. Dit is gewoon een knalfest met een verhaaltje en wat RPG elementen er in. Dat maakt het een heel vermakelijk spelletje. Er worden niet eens stats bijgehouden, dus wat boeit het als je teammaat nou ook wat meer headshots krijgt dan dat hij volgens jou eigenlijk verdient?

Ik vind dit echt een non-issue voor een spel zoals deze. Dit is gewoon gemaakt om gezellig te knallen met z'n allen. Ik neem aan dat je dit ook niet op clanbase speelt toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

xerix schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:09:
Heb em gisteravond coop splitscreen uitgespeeld met een Berserker en een Soldier. Een van de weinig spellen van de laatste tijd die ik heb uitgespeeld. Aan de ene kant wel jammer, hadden nog wel verder willen spelen maar we zijn nu aan round 2 begonnen. Het spel wordt wel gelijk een stuk moeilijker, véél meer enemies die op zichzelf ook veel sterker zijn. Maar eigenlijk willen we helemaal opnieuw beginnen met de andere classes omdat de Beserker eigenlijk zwaar overpowered is :/ Maarja, helemaal opnieuw is ook weer zoiets :P Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld met een level 30 mannetje uit een andere class te beginnen?
Aan het begin is Berserker zwaar overpowered. Later is hij ook nog sterk, maar neem je zeker wel flinke risico's omdat hij zo dichtbij moet zijn. Ik heb dan ook flink in tank geïnvesteerd.

Raar verhaal over aim assist hierboven. Ik herken het wel dus zal het zeker eens zonder proberen. (Op PS3)

[ Voor 5% gewijzigd door harlekein op 27-10-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Dit is toch niet de nieuwe CoD? Man, je speelt een soort Serious Sam en met je teammaten speel je tegen veel CPU tegenstanders, wat maakt die aim assist dan uit? Zo kan iedereen professioneel spelen? Volgens mij neem je dit spel veels te serieus. Dit is gewoon een knalfest met een verhaaltje en wat RPG elementen er in. Dat maakt het een heel vermakelijk spelletje. Er worden niet eens stats bijgehouden, dus wat boeit het als je teammaat nou ook wat meer headshots krijgt dan dat hij volgens jou eigenlijk verdient?

Ik vind dit echt een non-issue voor een spel zoals deze. Dit is gewoon gemaakt om gezellig te knallen met z'n allen. Ik neem aan dat je dit ook niet op clanbase speelt toch? ;)
Ik speel het voor de uitdaging, mob packs effectief en fatsoenlijk clearen; ja tuurlijk gaat het ook om spelplezier en de RPG elementen maar dan nog voelt aim assist enigszins als cheaten. en sowieso, is het echt nodig op de PC? aangezien je een muis hebt om mee te aimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 00:15
Ik heb borderlands ook maar besteld (voor ps3).
Mijn psn is: pingwings.
Hopelijk is het een beetje wat ik zoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik weet niet of iemand dit al gedaan heeft of niet. Maar als je dus je game opnieuw laad. Dan zijn alle wapen kistjes respawned. Dus je kan bv in newhaven(4) en Lucky's garage(3) wapen kistjes looten, exit, reload, kistjes zijn er weer en repeat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
hmm, dat mogen ze er van mij bij de volgende patch uithalen. Dan krijg je wel veel te makkelijk wapens!
Als er nou een bepaalde tijd opzit waneer ze respawnen ok, maar zo lijkt me toch niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

kaluro2 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:29:
[...]

Ik speel het voor de uitdaging, mob packs effectief en fatsoenlijk clearen; ja tuurlijk gaat het ook om spelplezier en de RPG elementen maar dan nog voelt aim assist enigszins als cheaten. en sowieso, is het echt nodig op de PC? aangezien je een muis hebt om mee te aimen?
Vind het ook een beetje een overbodige toevoeging, hoewel het voor beginnende Console-FPS'ers misschien wel handig kan zijn. Eerste wat ik heb uitgeschakeld bij mij (ik speel de 360 versie, mijn tag mag ook wel in de TS trouwens: ijskonijn81)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Heb de PS3-versie gisteren maar samen met een bluetooth headset gekocht.. Net begonnen met Roland, maar weet nog niet of deze class wel wat voor me is.. Voel me af en toe toch best een beetje een zwakkeling, denk dat Brick dan beter bij me past.

PSN ID: neelahn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:02
Ik kreeg na 5 min een lock-up. Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Heb hem al even nu voor de 360 (lvl 34 Soldier erop nu)

wou heb toch even proberen voor de PC, even ergens geplukt (foei!).

maar valt me toch wel op dat ik hem op de PC echt veel lekkerder vind spelen, grafisch ziet er natuurlijk ietsjes beter uit, speelt allemaal ietsjes spoeler..het is echter wel goed merken dat het een port is

Denk dat ik toch maar besloten heb om hem voor de PC te gaan halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Subslider op 27-10-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Aim assist vind ik ook niet echt cool. Heb het zelf vanaf het begin uitstaan en dan nog gaan de headshots erg gemakkelijk (ps3).

Zie verschillende builds langskomen. Nog tips voor een hunter?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb 'm ook maar besteld., voor 360. Gamertag is WillyBubba1976.

Het spel ziet er (ook grafisch) gewoon TE tof uit, ik kan t niet laten liggen terwijl ik ook net Forza 3 binnen heb en MW2 er binnenkort aankomt.... Aargh, keuzes!!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Ik ben nu level 18 met Mordecai, heb geweldige wapens xD mijn beste wapen is een lvl. 9 wapen ook nog.

Torrent Gusher
Damage: 49
Accuracy: weet niet meer
Fire rate: 12.7

Kogels blijven maar komen, en zeker het beste handpistool dat ik heb gehad tot nu toe :p

[ Voor 37% gewijzigd door Swagger op 28-10-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Willybubba schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:22:
Ik heb 'm ook maar besteld., voor 360. Gamertag is WillyBubba1976.

Het spel ziet er (ook grafisch) gewoon TE tof uit, ik kan t niet laten liggen terwijl ik ook net Forza 3 binnen heb en MW2 er binnenkort aankomt.... Aargh, keuzes!!
Ach, Forza 3 en MW2 zijn meer van hetzelfde :P Borderlands is echt een nieuw / vernieuwend concept :P Kopen die handel!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Snake schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 07:50:
[...]

Ach, Forza 3 en MW2 zijn meer van hetzelfde :P Borderlands is echt een nieuw / vernieuwend concept :P Kopen die handel!
Ik schiet toch echt 10 keer liever op mensen dan op vage beesten met 'n supersoaker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35
Ik moet de eerste supersoaker nog zien hoor :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Spooksel schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:05:
Ik moet de eerste supersoaker nog zien hoor :P
En er zitten toch echt ook mensen in naast die vage beesten ;)

[ Voor 26% gewijzigd door ijskonijn op 28-10-2009 08:27 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Ik heb het spel gisteravond toch maar besteld (op Xbox 360) na het lezen van alle goede co-op-ervaringen. Ga het samen met een maat van me spelen, maar ben ook bereid om straks met anderen via Live te spelen. Disclaimer: ik moet nog beginnen en zal dus zuigen in het begin. Game komt hopelijk eind deze week binnen. Gamertag is Aerschtuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 12:43
Ik heb de game sinds gisteren op pc en ik vind het super, gewoon die cel-shaded gfx vind ik top, er zijn niet veel spellen op pc die dit hebben.

Maar nu heb ik een probleem met het spel, ik kan het perfect spelen maar ik krijg altijd van die bruine vlakken in het beeld. Dit is behoorlijk irritant soms en verpest een beetje de spel ervaring. Ik kan wel nog altijd zien wat ik doe.
Ik gebruik de cat 9.10 drivers (niet de beta) en mijn systeem zie je hieronder ;)
Als ik vanmiddag nog wat tijd heb zal ik vlug wat screens nemen zodat het probleem mss wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Spelerslijsten weer up-to-date :)

Hoeveel mensen zitten er eigenlijk al in de 2e playthrough? Ik heb wel een paar mensen hier gehoord dat ze er zijn, maar volgens mij nog niet echt superveel? Zelf ben ik nog maar net bij die mega graafmachine aangekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 07:54:
[...]
Ik schiet toch echt 10 keer liever op mensen dan op vage beesten met 'n supersoaker. :)
Ga je ook regelmatig langs de lokale bowlingvereniging om te zeggen dat je bowlen maar een duffe bezigheid vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Laatst online: 18:13
glennvho schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:07:
Ik heb de game sinds gisteren op pc en ik vind het super, gewoon die cel-shaded gfx vind ik top, er zijn niet veel spellen op pc die dit hebben.

Maar nu heb ik een probleem met het spel, ik kan het perfect spelen maar ik krijg altijd van die bruine vlakken in het beeld. Dit is behoorlijk irritant soms en verpest een beetje de spel ervaring. Ik kan wel nog altijd zien wat ik doe.
Ik gebruik de cat 9.10 drivers (niet de beta) en mijn systeem zie je hieronder ;)
Als ik vanmiddag nog wat tijd heb zal ik vlug wat screens nemen zodat het probleem mss wat duidelijker is.
Heb jij met je 5870 niet dat tijdens het spel de ATI driver blijft crashen? om de 20 sec ofzo, zodat het totaal niet speelbaar is.
Ik heb dit met mijn HD4850 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in playtrough 2 maar wacht op een vriend van me tot die ook daar is en dan lvl 50 dingen...maar dat duurt nog lang XD
alleen ik mis 1claptrap backpack upgrade hoewel ik hem wel zou moeten hebben gekregen...vast zo leuk foutje van het spel of van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Ben opnieuw solo begonnen met Siren.. Na wat foutjes in mijn skill tree en ongelukkige loot gaat het nu veel sneller (lvl 18).. controller tree is in het begin veel makkelijker lvlen.. Dus voor mij duurt het nog even voordat ik mijn 2de playtrough heb.. Mijn Soldier gebruik ik alleen als ik samen met mijn vriendin verder speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Laatst online: 15:35
Heb het spel voor de pc, en ben tot nu toe zeer enthousiast!! :D
Ben een siren begonnen en zit ondertussen op level 9. Het GFX stijltje bevalt me prima en is weer eens wat anders. Also O+ looting!!

Naar aanleiding van dit topic ook maar ff de aim assist uitgezet en moet zeggen dat dit idd een stuk beter is nu die uitstaat. Heb het gevoel toch meer controle te hebben over het aimen.

Nog niet veel tijd gehad om het te kunnen spelen maar daar gaat vanavond verandering in komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Lucky0wn schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:08:
[...]

Heb jij met je 5870 niet dat tijdens het spel de ATI driver blijft crashen? om de 20 sec ofzo, zodat het totaal niet speelbaar is.
Ik heb dit met mijn HD4850 :(
Nee ik heb geen crashes, kan het spel heel de tijd blijven spelen (gisteren een uurtje gespeeld en geen enkele crash gehad). Ik heb btw windows 7 x64.
Straks zal ik nog eens proberen om de exe te renamen naar een ander spel ofzo, mss dat ik dan resultaat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
kaluro2 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:52:
[...]

Misschien ben ik wel vriendjes met de uitgever en geldt dit als een family or acquintance/friend licentie ;)
Of misschien woon ik wel in Amerika, of misschien is het een beta en ben ik een beta tester.
Wie weet...

Weet iemand trouwens hoe je die honden moet critical hitten, in dat begin gebied?
De enige manier die ik zo weet is als ze hun bek open trekken, om ze daar rechstreeks in te schieten.
Maar dat is nogal omslachtig en heeft meer met geluk te maken, dus zijn er ook andere manieren?
Ze op hun hoofd schieten terwijl ze hun bek dicht hebben brengt geen critical teweeg.

Ik heb een nieuwe character aangemaakt en ben met 3 man wezen Co-oppen, en het is toch een flink stuk pittiger met 3 man. We kwamen op level 8, 2 van die badass Scrag?(die honden) van level 11 tegen.. een aantal resurrects en kwartiertje kiten later, waren ze eindelijk dood.

Ik speel Siren, en we hebben een soldier en sniper.

heeft iemand ervaring met een melee Siren? is het iets?

Nog een aanmerkpunt over de game, dat het gewoon aanvoelt als een directe port

Alle games geschikt voor het live platform hebben de optie met een controller te spelen. Dus aim assist hoort er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
vinpower schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:33:
hehe nice spel! maar wel frustrerend. Ik kom niet verder dan die bonehead:(
Start een coop en je kunt hem makkelijk verslaan. 1 Man houdt de aggro terwijl een tweede speler met een sniper achter hem gaat zitten en hem tegen zijn achterhoofd blijft schieten. Dan is hij zo de pijp uit. Het is een echte coop game. Vaak zul je coop nodig hebben om iets te kunnen afronden. Of je moet alles blijven uitmoorden tot je een hoog genoeg lvl hebt om hem alleen aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Het forum is er niet voor handel :)

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 28-10-2009 18:21 ]

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoef je weer geen key te gebruiken voor deze game (PC)?

Als dat zo is erg jammer wou hem namelijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

mijn PC naam = Kalur0.. voeg me maar toe aan de lijst als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:11:

is toch steam? is dan toch met key of hoeft dat niet?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Er zit geen key bij de game, je kan gewoon online spelen zonder key. feitelijk zou je overal de game kunnen installeren en online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 22:24

g0tanks

Moderator CSA
Het enige wat je nodig hebt om online te spelen is een GameSpy account.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ok, hier dus de beloofde screen van wat ik op mijn scherm zie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GMLK9mHLlnuHx0pbAWrurM0U/full.jpg

Op die screen is het zelfs nog niet zo erg! het zijn dus altijd van die vlakken die in mijn beeld komen, behoorlijk irritant dus :(! Heb al geprobeerd om mijn exe te hernoemen naar UT3 maar mocht niet baten ;(.
Ondertussen heb ik het op mijn broertje zijn pc (e8400 @ 3,6ghz, 4gb, HD4850) ook eens geïnstalleerd en wat denk je, ja hoor daar is het beeld wel normaal. Al heeft hij op sommige momenten wel wat lag.

Zit er trouwens ook geen aa in het spel, of is het weer zoals bij batman dat enkel mensen met een nvidia kaart aa krijgen. Ik kreeg er al een slecht gevoel bij toen ik in het begin die nvidia twimtbp brol zag verschijnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 15-09 05:36
Wel een misser lijkt me dat dan als ze niet eens een key beveiliging hebben of verplichte steam activatie. Je kan het mensen natuurlijk ook TE makkelijk maken.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
vammidag even met 5V1NA70G gespeeld. alebij een nieuwe char begonnen.
ik soldier en 5V1NA70G hunter gespeeld tot een level 17 was leuk.

denk wel dat ik snel een heel aantal charakters ga krijgen zo als ik met mensen samen wil speelen.

hebben mensen hier verder ervaring met het speelen me random mensen van live is dat een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
glennvho schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:15:
Zit er trouwens ook geen aa in het spel, of is het weer zoals bij batman dat enkel mensen met een nvidia kaart aa krijgen. Ik kreeg er al een slecht gevoel bij toen ik in het begin die nvidia twimtbp brol zag verschijnen :(
heb hem eventjes gedaan voor de pc, en zag daar wel iets van een optie met AA voorbij schieten toen ik alles omhoog aan het schroeven was. ( 8800GTX )

Heb hem ook even zonder aim assists geprobeerd op de 360, Veeeel beter.. had altijd problemen met de sniper.
Ik stond op een afstand, crouchde, plant de cursor op iemands kop, en zag hem gewoon dik naast gaan.
Sinds ik de aim assists uit hebk hier geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Woohoo, wat een geweldig spel! Ik ben, sinds gisteren, in het bezit van de Xbox 360 versie en ik heb nu in totaal vier uren aan het spel besteed. Nog niet zo heel veel, maar daar gaat heel snel verandering in komen. ;)

Op dit moment speel ik als een level 15 Beserker en bevind ik mijzelf nog in Badlands (Fyrestone/Firestone).
Mijn Xbox 360 Gamertag is: Yonix360

/me Yonix gaat later op deze avond maar weer eens aan de slag in Pandora! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ondertussen heb ik mijn probleem al kunnen oplossen :*), het blijkbaar aan de drivers. Nu heb ik de beta drivers van catalyst 9.11 en de strepen enzo die ik zag zijn dus blijkbaar gewoon het gras dat niet goed werd weergegeven want nu klopt alles wel en kan ik vollop genieten van het spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ook ik speel lekkerder zonder aim assist, op de PS3 en zo´n ervaren FPS speler ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Heb het spel gisteren uitgespeeld op level 36 na zo'n 30 uur (heb bijna alle achievements, moet alleen nog level 50 worden en nog twee claptraps zien te vinden voor die inventory achievement), heb me geen moment verveeld. Speel veel coop maar met m'n Siren heb ik het hele spel alleen doorlopen, het is absoluut mogelijk om alles solo te doen, maar soms moet je even een leveltje wachten voordat je een bepaalde missie doet.

Eindbaas is heel pittig in je eentje, maar na 20 keer respawnen (en heel veel centjes :D ) is het me gelukt :*)

Tipje voor de eindbaas:
spoiler:
Achter de plek waar je respawnt zit een groot ravijn, als je op het punt staat dood te gaan moet je daar gewoon in springen, als je dan respawnt dan blijft de health van de big mofo hetzelfde kwam ik achter, als je dood gaat door zijn aanvallen dan heeft 'ie weer full health als je respawnt.

Ben inmiddels met mijn tweede playthrough bezig, heel tof om alle missies weer opnieuw te doen met moeilijkere mobs. Ben nu level 40 en het wordt al echt pittig nu, ben benieuwd hoe dat wordt als ik level 50 ben en niet meer verder kan levellen.

En als aanvulling op de startpost, ik speel op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Ik heb de 1e run ook klaar nu... wel vrij lame dat alles exact als in run 1 overnieuw moet zeg. Maar de uitdaging zal inderdaad wel komen als ik straks level 50 ben en niet meer verder level terwijl de mobs dat wel doen... ik hoop het :D

Ik moet nog 2 achievements nu: LV40 en LV50!

[ Voor 9% gewijzigd door Spooksel op 28-10-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Denk dat ik hem van het weekend ook maar eens ga kopen :)

Klein vraagje though: hoe zit het met internet coop? Ik hoorde dat ze dat via gamespy hadden geregeld, wat in mijn mening een crappy manier is om het te doen. Kan ik ook gewoon games starten/joinen via steam als ik bijv. de steam variant haal? Of is het gamespy only?

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Laatst online: 04-04 10:45
Je hoeft alleen in te loggen in-game met je gamespy account, en dan join game/host game gewoon in borderlands, dus je hebt de client ofzo niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Moet zeggen dat de game wel lache is.. Ik heb af en toe wel wat FPS drops hier en daar. Hebben meer mensen daar last van met een HD4890? Komt vooral door die Dynamic Shadows..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48

M2M

medicijnman

geen flauw idee of de link al gepost is, maar bij sommige wapens zit rode text. Die geeft bijna altijd een extra power aan je wapen. Zie dus hier voor de red text bonus list.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou ik heb 'em nog steeds niet gekocht en denk dat ik hem toch maar laat liggen. Als ik nu al zien hoeveel mensen met de eerste play-through klaar zijn en dat ik een goed weekje!

Vraag me nu af hoe groot de replay value gaat zijn als je alles, exact gelijk, weer moet doen maar op een ander niveautje. Voor een achievement wil ik het nog wel eens doen bijv. normal > veteran, normal > insane, maar lang niet altijd.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Euhm.. een spel van ~30 uur ( eigenlijk wel meer ) is toch niet meer dan normaal?

Voor mij is het meer, veel meer. Ik ben gewoon gek op kleine verbetering in wapens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
dizzytal schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:10:
Nou ik heb 'em nog steeds niet gekocht en denk dat ik hem toch maar laat liggen. Als ik nu al zien hoeveel mensen met de eerste play-through klaar zijn en dat ik een goed weekje!

Vraag me nu af hoe groot de replay value gaat zijn als je alles, exact gelijk, weer moet doen maar op een ander niveautje. Voor een achievement wil ik het nog wel eens doen bijv. normal > veteran, normal > insane, maar lang niet altijd.
Misschien een betere redenering: Degene die voor de 2de keer erdoorheen gaan hebben al flink wat tijd geinvesteerd.. Dan moet het spel wel goed zijn ;)

Ik denk dat ik op 15 uur spelen zit en op lvl 20 zit.. ongelukkige loot en koppig een verkeerde volgorde van quests is wel de grondslag hiervan.. maar alsnog zit ik nog lang niet op lvl 50.. Erg verslavend en hoop dat ze het spel blijven uitbreiden straks met dlc want ik weet nu al dat mijn 2de keer met plezier ga spelen.. en dan speel ik het nog niet eens online (nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

dizzytal schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:10:

Je hebt altijd de gamers die af en toe (?) wat veel vrije tijd hebben na de release van een game en er snel doorheen gaan. Zelf ben ik een behoorlijk fanatieke gamer en heb de game sinds vrijdag. Net geen week. Heel het weekend gespeeld en af drie dagen doordeweeks in de avond. Ik heb nu Brick op level 20 en Lilith op level 23. De speelstijl van beiden is compleet verschillend en geeft mij een leuke afwisseling.

Ik speel wel alleen co-op eigenlijk. Dat maakt de game veel leuker wat mij betreft. Wel moet je dan mensen kennen die het co-op willen doen of hier op tweakers leren kennen. Van de tweakers kun je in ieder geval verwachten dat ze sociaal spelen, een headset gebruiken en de torrent client uit doen voor ze online gaan gamen.

Bij de open games is het allemaal zwaar drama wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Mjah, ik mag wel zeggen dat ik sinds ik de game heb toch wel redelijk bikkel heb door zitten spelen! Zeker het afgelopen weekend. Vrijdag en zaterdag ieder ong 7 uur straight, zondag nog eens 4-5 erbij. En dan verdeeld over woe-do-ma-di-woe weeral 20-25 uur. hehe. Dat is zeg maar niet bepaald casual gaming :D

De fun factor is nog steeds enorm met dit spel, niet normaal! woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Gister binnengekregen, begonnen met Lilith, in m'n eentje so far.

Ziet er echt super vet uit, deze stijl dig ik wel. Ook het schieten is erg lekker :D

Vanavond maar eens verder... Ik ben nu net level 7 ofzo, vanavond eens Skag Gully gaan verkennen, kijken of er nog wat te questen valt. Echte First Person Looter dit :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 15:03
Ik ben er al 17 uur mee bezig met Roland (soldier) en zit op level 26. Ik solo veel en ben van pan tweede runthrough meer te coopen. Ik wil echter eerst zoveel mogelijk zelf ontdekken.

Ik heb al wel gemerkt dat de 4 characters echt wezenlijk anders spelen en er is ook veel te zien doen en te ontdekken dus voor de lengte van het spel zou ik niet twijfelen als je je aanschaf keuze daarop baseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
sniper is best pittig solo. Je raakt echt niks de eerste levels.. Hopelijk wordt dat nog wat beter.

en ja Auto aim staat uit (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:11:

Tis ook altijd wat he?
Zo gauw er enige vorm van DRM op zit roept iedereen "Ik koop hem niet want er zit DRM op!".
Nu is er een game zonder enige vorm daarvan en is juist dat de reden om het niet te kopen?

Word hier zo moe van -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
Spel nu z'n 4 uur gespeeld... level 9 soldier maar damn online is erg chaotisch!
snap d'r nog geen bal van.

PC-Gamer: Goddius

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

De siren archetype is zo underpowered vergeleken met de andere 3, dit is niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik overweeg het om Borderlands voor de PC te kopen maar ik had nog een kort vraagje.

Werkt het Co-op onderdeel deftig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evangael schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:23:
Ik overweeg het om Borderlands voor de PC te kopen maar ik had nog een kort vraagje.

Werkt het Co-op onderdeel deftig?
Jup, heb er net weer 3 uur op zitten met een maat van me, werkt heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
sk1nny666 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:26:
vammidag even met 5V1NA70G gespeeld. alebij een nieuwe char begonnen.
ik soldier en 5V1NA70G hunter gespeeld tot een level 17 was leuk.

denk wel dat ik snel een heel aantal charakters ga krijgen zo als ik met mensen samen wil speelen.

hebben mensen hier verder ervaring met het speelen me random mensen van live is dat een beetje te doen?
Ja dat was zeker tof.

Ik heb erg negatieve ervaringen met xboxlive 'random' games.
je wordt gedropt bij mensen met een te hoog level die veel verder dan jij zijn.
of je wordt gedropt in een game waar je weer helemaal overnieuw moet beginnen =\
Werkt niet erg lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Na een paar dagen werken-eten-slapen-werken-eten-enz... heb ik wel weer zin in coop. Dus als mensen op de PS3 samen willen spelen, let me know. Vind het trouwens ook prima om een nieuwe char te beginnen. Wil Roland toch wel gaan proberen.

Vorig weekend veel gespeeld met Harlekein en Macho. Was erg leuk, dus w.m.b. voor herhaling vatbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

kaluro2 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:45:
De siren archetype is zo underpowered vergeleken met de andere 3, dit is niet leuk meer.
Valt mee. Dat trekt op latere levels heel goed bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

The_Bash schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:28:
Na een paar dagen werken-eten-slapen-werken-eten-enz... heb ik wel weer zin in coop. Dus als mensen op de PS3 samen willen spelen, let me know. Vind het trouwens ook prima om een nieuwe char te beginnen. Wil Roland toch wel gaan proberen.

Vorig weekend veel gespeeld met Harlekein en Macho. Was erg leuk, dus w.m.b. voor herhaling vatbaar :D
Ja vond ik ook. Ben nu veel met een maat van mij aan het spelen. En twee anderen zijn aan het levellen om mee te doen, dus dan zijn we met vier.

Ik weet niet hoeveel tijd ik naast dat en het gewone leven overhoud, maar ik heb twee chars, dus wil de andere ook best wel weer online met de medetweakers spelen. Het beviel mij ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Iemand een savefile of een characterfile van een level 10 soldier (roland)? Huisgenoot was hem helemaal kwijt na een disconnect :|. Of anders een idee om hem snel op level 10 te krijgen(behalve powerlevelen).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

kaluro2 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:45:
Zeker niet. Als je eenmaal wat skillpunten slim hebt gespendeerd kun je echt een ontzettend sterk karakter maken van Lillith, haar elemental skills zijn echt super. Neem daarbij een leuk elemental wapen (bij voorkeur twee voor diverse soorten vijanden, humanoids gaan bijvoorbeeld heel snel neer door Fire wapens) die door al haar skills alleen maar versterkt worden en je kunt makkelijk solo door het hele spel. Speel nu al een 15 levels met hoofdzakelijk een revolver met twee shockdamage punten en 152 damage (wat op mijn level, 44 op het moment, eigenlijk echt belachelijk laag is) en zelfs Bad Ass (en nu in de tweede playthrough Bad Mutha) vijanden gaan binnen een paar schoten neer. En met een goed gemikte Phasewalk kun je op een gegeven moment hele groepen vijanden tegelijk neermaaien of je even uit de voeten maken om ergens rustig je shield en health weer op te laden.

Het begint overigens nu echt moeilijk te worden op level 44, levellen gaat natuurlijk niet zo heel snel meer dus je kunt niet even een quest een leveltje uitstellen om het wat makkelijker te maken maar ik moet en zal die laatste achievement halen :D Wellicht stop ik er op level 50 mee, ik weet niet of ik het spel op dat level nog een keer kan uitspelen maar ga dan eens serieus met een ander karakter beginnen (heb nog een level 6 soldier en brute en een level 11 hunter).

Ik hoop dat ze het spel lang blijven ondersteunen, laat die dlc maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Rpol schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:43:
sniper is best pittig solo. Je raakt echt niks de eerste levels.. Hopelijk wordt dat nog wat beter.

en ja Auto aim staat uit (pc)
In het begin moet ik toegeven dat ik vaker naar iets anders(bijv shotgun lvl> sniper lvl) heb gegrepen dan mijn rifle. Het was redelijk bagger en ik had toen aim assist aan wat ook niet veel op schoot. Maar op een gegeven moment gaat je proficiency ook omhoog en het is natuurlijk ook een beetje wat voor accuracy je sniperrifle heeft. Dit is te zien in het 1e tabblad of door ingame op "p" te drukken.

Ik moet ook zeggen sniper solo is best te doen. Ik heb hier en daar naar mijn gevoel een beetje "gecheat". Door dood te gaan en dan de baas/vijand van een afstand als nog af te knallen. Indien men toch wilt weten hoe en wat dan ben ik bereid om het een en ander te vertellen. Maar als er gezegd wordt van "hey dit waarderen wij niet", even goeie vrienden. Het zijn dingen zoals eerder genoemd als tipje voor de eindbaas.

Ik zie ook nog relatief weinig builds hier (moet toegeven heb het spel voornamelijk gespeeld en dit draadje doorgenomen). En dan bedoel ik niet een eind build, maar ook bijvoorbeeld eerst alle punten in die skill zetten en dan pas beginnen met andere skills. Of juist 2 punten hier 3 punten daar (in dezelfde tree), zodat je verder kan in die tree.

En even voor de mensen die heel moeizaam level x zijn geworden en vinden dat hun build niet goed is, gewoon skill tree resetten en opnieuw ermee spelen. En ligt het aan mij of zijn die rare wapens soms niet eens zo goed als de andere of moet ik meer testen? Ik heb namelijk de guns van de "bazen" voor een deel al verkocht door gebrek aan ruimte.

Mijn build ben ik voornamelijk begonnen met bloodwing, ik heb toendertijd ragnarok online gespeeld. Vandaar mijn keuze voor de vogel.Verder nog even kijken of de melee dmg wel nodig is, aangezien ik die tree ook wil vullen vanwege de cooldown die ik voor bloodwing kan krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door 455451n op 30-10-2009 04:34 . Reden: meer info/vragen + build ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Nu online

KneoK

Dit is op het moment mijn Siren skilltree: http://downloads.2kgames..../#21400000005050555050320. Ben begonnen met de Elemental tak te vullen, daarna de eerste twee van Assassin volledig geüpgrade en uiteindelijk afwisselend High Velocity, Diva en Blackout. Dit tesamen met wat spul dat Diva +3, Pheonix +4 en Spark +3 doet kickt best ass, mijn shield van 561 is bijvoorbeeld door Diva al 730 of iets in die richting :) En Pheonix is ook heel tof, in een groepje van 8 level 42 skags hoef ik er maar eentje neer te schieten, de rest verbrandt dan in een paar seconden, scheelt enorm veel ammo en ook nog kans om geen ammo kwijt te raken tijdens het schieten.

Overigens heb ik ook veel 'rare' wapens verkocht, gebruik er op het moment nog maar eentje zo nu en dan (de Boom Stick).

[ Voor 28% gewijzigd door KneoK op 30-10-2009 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Kan iemand mij vertellen waar ik een beter schild kan vinden (kopen), speel als sniper (lvl18) en heb maar een schild van 260. Zou graag een veel beter schild hebben want nu is dit soms toch niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Een schild van 260 op lv18 is niet verkeerd hoor! Betere schilden komen echt met de tijd vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

KneoK schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 02:27:
[...]

Zeker niet. Als je eenmaal wat skillpunten slim hebt gespendeerd kun je echt een ontzettend sterk karakter maken van Lillith, haar elemental skills zijn echt super. Neem daarbij een leuk elemental wapen (bij voorkeur twee voor diverse soorten vijanden, humanoids gaan bijvoorbeeld heel snel neer door Fire wapens) die door al haar skills alleen maar versterkt worden en je kunt makkelijk solo door het hele spel. Speel nu al een 15 levels met hoofdzakelijk een revolver met twee shockdamage punten en 152 damage (wat op mijn level, 44 op het moment, eigenlijk echt belachelijk laag is) en zelfs Bad Ass (en nu in de tweede playthrough Bad Mutha) vijanden gaan binnen een paar schoten neer. En met een goed gemikte Phasewalk kun je op een gegeven moment hele groepen vijanden tegelijk neermaaien of je even uit de voeten maken om ergens rustig je shield en health weer op te laden.

Het begint overigens nu echt moeilijk te worden op level 44, levellen gaat natuurlijk niet zo heel snel meer dus je kunt niet even een quest een leveltje uitstellen om het wat makkelijker te maken maar ik moet en zal die laatste achievement halen :D Wellicht stop ik er op level 50 mee, ik weet niet of ik het spel op dat level nog een keer kan uitspelen maar ga dan eens serieus met een ander karakter beginnen (heb nog een level 6 soldier en brute en een level 11 hunter).

Ik hoop dat ze het spel lang blijven ondersteunen, laat die dlc maar komen.
Oh ja ik ben nu.. level 20 geloof ik, ik heb de linker tree gepakt, minder phasewalk cooldown, HP recovery tijdens phase walk en nog zo'n skill in de linker tree waar ik even niet op kan komen.. volgens jou is de middelste tree beter dan? ><

ik heb de rechter en linker tree beide geprobeerd, middelste tree heb ik nog niet aangeraakt.

Ik doe het meestal zo -> Phasewalk naar groepje enemies, mijn electrical damage shotgun pakken en ze neerschieten en hem dan vlug wegperen :p of met sniper wat van een afstandje snipen.. ik heb nu een 273 damage sniper gevonden met 3,6 reload speed.. die 2k crits zijn wel lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Tripp schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 01:44:
Iemand een savefile of een characterfile van een level 10 soldier (roland)? Huisgenoot was hem helemaal kwijt na een disconnect :|. Of anders een idee om hem snel op level 10 te krijgen(behalve powerlevelen).
Ik weet niet op welk platform je speelt, maar op de PS3 had ik na een split screen coop mijn character gekopieerd naar mijn eigen PS3. Op dat moment kreeg ik nergens meer trophies voor. Inmiddels ben ik meer trophy whore dan ik had gedacht.

Mijn huidige Siren build:
http://downloads.2kgames..../#21504130023010000000000
En dit gaat naar:
http://downloads.2kgames..../#21504150545051055000000

Met Brick zit ik op:
http://www.borderlandsthe.../#31320000050230100000000
En wil naar zoiets:
http://www.borderlandsthe.../#31523503550233200520000

Misschien bedenk ik me nog, maar volgens mij ben je met Brick op die manier echt niet te stoppen.

[ Voor 32% gewijzigd door harlekein op 30-10-2009 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Spooksel schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:37:
Een schild van 260 op lv18 is niet verkeerd hoor! Betere schilden komen echt met de tijd vanzelf!
Dat dacht ik wel al, het was dan ook een koopje voor maar $3500 ofzo, maar zou toch graag een beter hebben gewoon omdat ik weet dat het altijd beter kan. Net zoals bij wapens ben ook altijd opzoek naar een sniper die beter is dan degene die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Tuurlijk kan het altijd beter, maar met beter gaat ook de level req. omhoog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Spooksel schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:00:
Tuurlijk kan het altijd beter, maar met beter gaat ook de level req. omhoog! :)
Ja dat is ook waar!
Nu heb ik een schild van 278 kunnen kopen bij de verkoopmachine net voordat je sledge gaat verslaan. Is maar een kleine verbetering, weet ik. Maar ja dat is het leuke aan het spel altijd maar betere dingen zoeken en blijven upgraden. Ik probeer ook zoveel mogelijk sidequest te doen voor nog meer xp en geld. Dus zal nog een tijdje zoet zijn met deze game denk ik (nu nog maar lvl20 :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Zit met mijn hunter nog op 22. Klik voor skilltree!
Alleen de Swipe skill vind ik een beetje zinloos, daarvoor zou ik de tree wel willen resetten. Verder denk ik er aan om te gaan investeren in Smirk om 'm een echte Coop-held te maken. Ik denk dan aan deze build. Ik twijfel nog een beetje aan Fast Hands omdat ik gemerkt heb dat sommige sniperguns flinke reload tijd hebben.
Waarom die ene punt in Dramatic Entrance? Geeft je slechts 20% kans... ben benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt. 20% kans per enemy, per mob, per gevecht of 20% kans in het geheel. Dat heeft nogal impact op hoe zinvol deze skill is.

Ben het trouwens met je eens v.w.b. trophies. Is toch leuk om die 100% te hebben staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:14:
[...]

Dat dacht ik wel al, het was dan ook een koopje voor maar $3500 ofzo, maar zou toch graag een beter hebben gewoon omdat ik weet dat het altijd beter kan. Net zoals bij wapens ben ook altijd opzoek naar een sniper die beter is dan degene die ik nu heb.
sniper level 19 en mijn schild is slechts 162 er zijn nog geen betere gedropt.

sniper weapon doet 165 dmg.

Tot nu toe wel een leuke game, maar liever wat meer customizen was het nog stukken beter geweest.
- eigen character creeeren
- eigen armor
- dyes

Maar goed voorheen veel guildwars, meende daardoor vind ik het jammer dat de bovenstaande onderdelen missen.

In guildwars altijd solo aan het loten dat kan met borderlands perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond rond lvl 23 ineens een schild van 420, met recharge op 58 ofzo. Heb geen ander meer hoeven pakken, ben nu lvl 27. Kon hem ook gelijk al dragen, echt een superding.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Speel dit spel sinds dindsdag met mn broertje tussen het werken/trainen/slapen door, vind het erg vermakelijk spel. Speel splitscreen coop met mn broertje hij berserker en ik soldier. Ben al zo'n 6 maanden te lui om even een kabeltje te trekken naar mijn xbox maarja...

Ik ben nu level 11 en hij is level 10. Heb momenteel twee paarse wapens waar ik zeer trots op ben:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Benchmarks!

http://www.pcgameshardwar...-Geforces-ahead/Practice/

Hier echt geweldig van de ATi's. Waarschijnlijk door de Physx?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Hmm, dat zegt al genoeg. Als een 8800gtx op het niveau van een hd5850 zit en een gtx260 zelfs beter is als een hd5870 dan klopt er volgens mij toch echt iets niet hoor. Je zou toch verwachten dat beide ati kaarten veel sneller zijn maar ja twimtbp he :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Vanaf heden graag aanmeldingen voor de spelerslijst onder de TS per dm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

The_Bash schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:13:
Waarom die ene punt in Dramatic Entrance? Geeft je slechts 20% kans... ben benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt. 20% kans per enemy, per mob, per gevecht of 20% kans in het geheel. Dat heeft nogal impact op hoe zinvol deze skill is.

Ben het trouwens met je eens v.w.b. trophies. Is toch leuk om die 100% te hebben staan 8)
Per phase blast (in en uit) 20% kans op elke mob. Meer als de mob lager is. Kijk, het was 7% health regen p.s. en 0% daze kans of 6% health regen en 20% daze kans. Dan vind ik het dat puntje wel waard.

Sommige van die skills moet je kritisch bekijken. Zeker met Brick waarbij je klap na klap plaatst is 20% daze kans meer dan genoeg. Het is 20% per klap namelijk. En als je dan wat meer van een andere skill kan meepakken is dat mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Waar kan je de lijst van achievements zien die je hebt gehaald en/of nog moet behalen? De PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Ik ben nu level 38 met Mordecai met deze build. Heb nogsteeds een schild die ik op lvl. 13 heb gekregen :P iets van 173 en quick health regeneration.

http://downloads.2kgames..../#11500300050550050500000

Die Bloodwing maait hele groepen neer, maakt het best makkelijk vooral omdat ik als hij terug is weer volledige health heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Swagger op 30-10-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Zit er nu ook splitscreen in de pc versie, ik kan nergens uitsluitsel vinden.

Edit: k*t vond hier: http://www.shacknews.com/...darticle.x?id=1209&page=2 dat het er weer niet in zit.

Waarom zouden pc spelers nu geen splitscreen willen, zo ontzettend stom en k*ttt dat ze dat er bij elk pc spel weer uit slopen. Net als bij alle multi-platform race games. Hoppa splitscreen eruit om de pc mensen te pesten (kan geen andere reden bedenken).

:( Toch maar voor de Xbox halen dan misschien.

Edit: reden dat ik m voor de pc wil ondanks Xbox, scheelt weer meer dan €15,-. en dan kon ik 'm nu direct op steam kopen... grrr.

[ Voor 84% gewijzigd door roy-t op 30-10-2009 13:29 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Swagger schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:02:
Ik ben nu level 38 met Mordecai met deze build. Heb nogsteeds een schild die ik op lvl. 13 heb gekregen :P iets van 173 en quick health regeneration.

http://downloads.2kgames..../#11500300050550050500000

Die Bloodwing maait hele groepen neer, maakt het best makkelijk vooral omdat ik als hij terug is weer volledige health heeft.
Ik heb alleen nog maar dingen voor mijn wapens geupgraded, mijne vogel is nog zo standaard of maar zijn kan :D.
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste